منوی اصلی
موضوعات سایت
مطالب جدید
آرشیو مطالب
وصیت شهدا
وصیت شهدا
معرفی سایت

سایت خبری تحلیلی ولایتمداران سایتی است با هدف اشاعه فرهنگ ولایت پذیری و ولایت مداری و دفاع از حریم ولایت و ولایتمداران.
مطالب ثابت
همرزمان
نویسندگان
لوگوی دوستان
امکانات دیگر


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 327
بازدید دیروز : 36
بازدید هفته : 696
بازدید ماه : 327
بازدید کل : 91882
تعداد مطالب : 5454
تعداد نظرات : 280
تعداد آنلاین : 2




در اين وبلاگ
در كل اينترنت
چاپ این صفحه
ابر برچسب ها

آیت الله علم الهدی: انتخابات 24 خرداد نشان‌دهنده اوج جنایت فتنه‌گران در سال 88 بود

 آیت‌الله علم‌الهدی در خطبه‌های نماز جمعه مشهد گفت: باید از ادب و انسانیت نامزدهایی که در انتخابات رای نیاوردند اما با تواضع نتیجه را پذیرفتند و انتخابات را زیر سوال نبردند تشکر کرد. انتخابات 24 خرداد نشان‌دهنده اوج جنایت فتنه‌گران در سال 88 بود.



ادامه مطلب

برچسب ها : علم الهدی, انتخابات 24 خرداد, اوج جنایت فتنه‌ گران, ,
توسط : ولایتمداران |

نکاتی درباره کابینه «شبه کارگزارانی» روحانی
نزدیک به دو ماه دیگر حسن روحانی دولت یازدهم را تشکیل خواهد داد و بر مسند ریاست جمهوری ایران خواهد نشست...
نزدیک به دو ماه دیگر حسن روحانی دولت یازدهم را تشکیل خواهد داد و بر مسند ریاست جمهوری ایران خواهد نشست. در طول این یک هفته از پایان شمارش آرا گمانه زنی های بسیاری در خصوص کابینه احتمالی وی مطرح شده است.



ادامه مطلب

برچسب ها : کابینه شبه کارگزارانی روحانی, دولت یازدهم حسن روحانی, ,
توسط : ولایتمداران |

 

انتخابات یازدهم، کاندیداتوری جلیلی و رونمایی از "نو حزب اللهی‌ها"ُ

حجت‏ الاسلام علی جعفری

1-"حزب اللهی" در کاربرد اجتماعیش یک استعاره پسا انقلابی است. این استعاره دیرپا و پربسامد به دال مرکزی یکی از قدرتمندترین گفتمانهای اجتماعی ایران معاصر تبدیل شده است.انقلاب اسلامی در روند شکلگیری خود بستر بروز و ظهور جریانی منحصر به فرد از اسلام گرایی شد که  "بچه حزب اللهی‌ها" بدنه اصلی آن را تشکیل داده اند. "بچه حزب اللهی‌ها" اولین و اصیل‌ترین ما به ازاء اجتماعی انقلاب اسلامی ایران هستند که از روز اول پیروزی تا کنون همنشین آن بوده اند. روند تطورات فرهنگی و سیاسی این شبکه اجتماعی عظیم آیینه ای از روند تطورات انقلاب اسلامی و شاخصی برای ارزیابی دمای انقلاب در ایران است.

 



ادامه مطلب

برچسب ها : انتخابات یازدهم, کاندیداتوری جلیلی, نو حزب اللهی‌ها, حجت‏ الاسلام علی جعفری, ,
توسط : ولایتمداران |

ما پشيمان نيستيم
حمید رسائی
انتخابات یازدهم ریاست جمهوری پس از چند ماه کش و قوس، در روز جمعه با نتیجه ای که مردم رقم زدند پایان یافت. این انتخابات هم مانند تمام حوادث قبلی انقلاب بویژه انتخابات های گذشته، برای مردم و نخبگان سیاسی کشور درس آموز بود. در این خصوص چند نکته قابل ذکر است که ذکر تفصیلی آن را به آینده وامی گذاریم و در این یادداشت به مرور اجمالی برخی نکات می پردازیم.



ادامه مطلب

برچسب ها : ما پشيمان نيستيم, انتخابات یازدهم ریاست جمهوری, ,
توسط : ولایتمداران |

سخنان کمترمنتشرشده ازشهیدمطهری پیرامون شریعتی

شهید مطهری: به خدا قسم اگر روزی مصلحت اقتضا کند و اندیشه های دکتر شریعتی حلاجی شود...صدها مطلب بدست می آید که بر ضد اصول اسلام است
نظر به غرور بی حد و نهایتش (دکتر شریعتی) همان طور که خاصیت هر مغروری است، عقده ندانستن علوم اسلامی از فلسفه، کلام، فقه، عرفان و غیره دارد و با دو نمود روانی، عقده خود را آشکار می کند.

 



ادامه مطلب

برچسب ها : سخنان مطهری پیرامون شریعتی, ضد اصول اسلام, ,
توسط : ولایتمداران |
سخنان مهم و تحلیل فقهی آیت‌الله مصباح يزدي درباره انتخابات ریاست جمهوری
نسبت دادن افراط‌‎گری ازسوی عافیت‌طلبان تکلیف را ساقط نمی‌کند/تاثیر یعنی اینکه فردی با کمترین امکانات،رایی مشابه آنکه میلیاردهاخرج‌کرده،بیاورد/از حالا برای 4 سال بعد فکر کنیم
 

 

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان فرمایش حضرت امام(ره) مبنی بر اینکه ما مرد تکلیفیم نه مسئول نتیجه، گفت: این عافیت‌طلبان و راحت‌طلبان هستند که نسبت افراط‌ گری را به عده‌ای می‌دهند، اما با دادن این نسبت‌ها تکلیف ساقط نمی‌شود.



ادامه مطلب

برچسب ها : سخنان فقهی مصباح يزدي, تحلیل انتخابات ریاست جمهوری, ,
توسط : ولایتمداران |

توصیه رهبر انقلاب برای "بگو مگوهای" پس از انتخابات "2خرداد"
خبرنامه دانشجویان ایران: 24 خرداد عرصه حضور 32 میلیون ایرانی بود که با حضور در پای صندوق های رای علاوه بر لبیک به رهبر انقلاب، "نه!" بزرگی به جبهه استکبار گفتند.



ادامه مطلب

برچسب ها : توصیه رهبر انقلاب, بگو مگوهای انتخابات, انتخابات 2 خرداد, ,
توسط : ولایتمداران |

سخنان امروز رئیس مجلس درباره دولت آینده

رییس مجلس شورای اسلامی در اولین نطق خود بعد از انتخابات ریاست‌جمهوری از حضور پرشکوه مردم در این انتخابات تشکر کرد و گفت: باید شکرگذار این نعمت بود که منجر به حفظ آبروی نظام شده است.



ادامه مطلب

برچسب ها : سخنان لاریجانی, سخنان رئیس مجلس, لاریجانی درباره دولت آینده, ,
توسط : ولایتمداران |

حدادعادل:زمستان فتنه۸۸ گذشت و روسیاهی به زغال ماند/ روحانی به معاندان میدان ندهد

رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس گفت: زمستان فتنه ۸۸ گذشت و روسیاهی آن به زغال ماند و این بار ملت با پاسخ به فتنه گران از امانتداری نظام دفاع کرد.



ادامه مطلب

برچسب ها : حدادعادل, زمستان فتنه ۸۸, ,
توسط : ولایتمداران |
تحلیل نتایج انتخابات ریاست جمهوری یازدهم/1
پناهیان: ائتلاف فایده‌ای نداشت/ امام به ما یاد داد؛ باید از عمل به وظیفه خوشحال بود و به نتیجه کاری نداشت/ اتهام زنندگان تقلب با شرمندگی در انتخابات شرکت کردند

 

حجت الاسلام پناهیان گفت: همه باید از اینکه به وظائف خود عمل کردند خوشحال باشند و به نتیجه کاری نداشته باشند؛ این فرهنگی است که امام به ما یاد داده است. ما در برخی از عملیات‌ها رسماً شکست می‌خوردیم و شهدای زیادی می‌دادیم، اما نبریدیم و ادامه دادیم تا به این عزت رسیدیم. نیروهای انقلابی مطمئن باشند که حتماً حکمتی در کار است و مصالح عالیه را خدا می‌داند و بس. ما به نتیجۀ انتخابات راضی هستیم و اگر وظیفۀ خود را در انتخابات انجام داده‌ایم باید خیالمان از نتیجه راحت باشد... الان برای ما این مهم است که ببینیم وظیفۀ بعدی ما چیست. برای ما فقط باید انجام وظیفه مهم باشد و بس. من یقین دارم خدا دلگرفتگی نیروهای انقلابی را جبران خواهد کرد.



ادامه مطلب

برچسب ها : تحلیل نتایج انتخابات, تحلیل پناهیان, ,
توسط : ولایتمداران |

پیام رهبر معظم‌انقلاب در پی حماسه‌تاریخی و با شکوه ملت ایران در انتخابات
رفاقت‌ها بایدجای رقابت را پر کنند/رئیس‎جمهور منتخب،رئیس‌جمهور‌همه‌ملت است/اکنون وقت کار است/تشکر از آحاد ملت به خاطر خلق این حماسه

مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با صدور پیامی، حضور حماسی مردم در پای صندوق‌های رای و انتخاب حسن روحانی به عنوان رییس‌جمهور منتخب مردم را تبریک گفتند.



ادامه مطلب

برچسب ها : پیام رهبر معظم‌ انقلاب, حماسه‌ تاریخی, ,
توسط : ولایتمداران |

چند عضو جامعه مدرسين اعلام كردند
جامعه‎مدرسين از ولايتي حمایت نکرده‎است/تغييرنظر برخي از اعضاي جامعه از ولايتي بعد از مناظره/ حمايت حداقل 10 عضو از جليلي

خبر اعلام حمايت جامعه مدرسين حوزه علميه قم از علي اكبر ولايتي واكنش برخي از اعضاي اين جامعه را به دنبال داشت.



ادامه مطلب

برچسب ها : حمایت جامعه‎ مدرسين, حمایت از ولايتي, ,
توسط : ولایتمداران |

آقاتهراني: پایداری در گفتمان انقلاب از ویژگی های شاخص جلیلی است

دبير كل جبهه پايداري انقلاب اسلامي گفت: داشتن برنامه مدون و اجرايی، تیم کارشناسی متخصص متعهد و پایداری در راستای گفتمان انقلاب از ویژگی‌های شاخص دکتر جلیلی است.



ادامه مطلب
توسط : ولایتمداران |

بازخوانی بیانات رهبر معظم انقلاب برای یادآوری به برخی نامزدهای ریاست جمهوری
آيا بايد براي تحريم نشدن عقب نشيني كرد؟/ رهبر انقلاب: چون اخم مى‏كنند، تحريم مى‏كنند، دندان نشان مى‏دهند، دست‌هايمان را بالا ببريم؟

اين روزها و با برگزاري مناظره سوم و بحث‌هاي درگرفته پيرامون مسئله‌ي هسته‌اي بين سعيد جليلي و علي‌اكبر ولايتي و حسن روحاني، يكي از مهم‌ترين و چالش‌برانگيزترين مسائل  مردم و رسانه‌ها درست و غلط بودن استراتژي هسته‌اي هر يك از كانديدهاي رياست‌جمهوري‌ست.



ادامه مطلب

برچسب ها : رهبر, تحريم, عقب نشيني, بیانات رهبر, نامزدهای ریاست جمهوری, ,
توسط : ولایتمداران |

حجت الاسلام والمسلمين آقاتهراني: دكتر جليلي به خود دعوت نمي‏كند؛ به گفتمان دعوت مي‎كند/ در تبليغات آقاي جليلي سياه نمايي نديدم/ اين شيوه تبليغاتي شيوه تبليغ انبياء است

تاريخ  :  1392/03/17
 پايداري: حجت‎الاسلام مرتضي آقاتهراني، از اساتيدبرجسته اخلاق، با اشاره به مشي اخلاقي دكتر جليلي، عبور از خود و تلاش براي ترويج و تبليغ گفتمان انقلاب اسلامي را در اين شيوه تبليغاتي، مورد تمجيد قرار داد.



ادامه مطلب

برچسب ها : آقاتهراني, دكتر جليلي, دعوت به گفتمان جليلي, ,
توسط : ولایتمداران |

نظر رهبر انقلاب درباره بسته پیشنهادی 1+5 در مذاکرات آلماتی
در این دیدار غربی ها کار مهمی انجام ندادند که از آن تعبیر به دادن امتیاز شود بلکه آنها فقط به بخشی از حقوق ملت ایران، اعتراف کوچکی کردند
علی اکبر ولایتی دیروز در جریان مناظره انتخاباتی خود گفت: در آلماتی آنها پیشنهاداتی کردند که میشد پیش رفت ولی آقای جلیلی نپذیرفت. گفتند غنی سازی 20 درصد را تعلیق و فردو را کند کنی، 3 تحریم را برمیداریم. در پاسخ به آنها گفتند این کارها را میکنیم شما کل تحریم را بردارد. حرف من این است که باید قدم به قدم پیش رفت. کاری که کردند نشان داد نمیخواهند کار پیش برود. اصولگرایی انعطاف ناپذیری نیست. در رابطه با مصالح ملی باید بتوانیم از دیپلماسی به نحو احسن استفاده کنیم. دیپلماسی معامله و تعامل است. سرسختی نشان دادن  نیست. دیپلماسی بیانیه پشت میز خواندن  نیست. اگر اینطور نبود وضع ما به اینجا نمی رسید.



ادامه مطلب

برچسب ها : نظر رهبر انقلاب, بسته پیشنهادی 1+5, مذاکرات آلماتی, بسته پیشنهادی مذاکرات آلماتی, ,
توسط : ولایتمداران |

در همایش بین‌المللی حضرت امام و سیاست خارجی
حاجتی: عصر ما عصر امام خمینی(ره) است که چهره جهان معاصر را به شدت تغییر داده و خواهد داد

 

مدیر حوزه‌های علمیه خوزستان با بیان اینکه امام خمینی(ره) فصل جدیدی را در جهان گشوده‌اند، گفت: امام خمینی مدل رهبری دینی،‌ رهبری سیاسی،‌ رهبری اجتماعی و رهبری اقتصادی را به دنیا ارائه کردند که هم‌اکنون مدلی برای جهان است.



ادامه مطلب

برچسب ها : مدیر حوزه‌های علمیه خوزستان, حاجتی, عصر امام خمینی, ,
توسط : ولایتمداران |

عضو جامعه مدرسین: جلیلی در مقابله با جریان انحرافی جدی است

قائم مقام مؤسسه امام خمینی(ره) گفت: جلیلی در مقابله با جریان انحرافی جدی است و ولایت مداری و تبعیت کامل او از مقام معظم رهبری باعث دشمنی جریان انحراف و فتنه با وی شده و البته برخی از وابستگان جریان انحراف قصد دارند خود را از طرفداران وی نشان دهند و او را متمایل به جریان انحراف نشان دهند.



ادامه مطلب

برچسب ها : عضو جامعه مدرسین, مقابله جلیلی, جریان انحرافی, محمود رجبی, ,
توسط : ولایتمداران |

رهبر معظم انقلاب در مراسم ارتحال امام خمینی(ره):
عصبانیت دشمن را باید با اقتدارملی جبران کرد نه با دادن امتیاز/انتقاد از بی‌انصافی و سیاه‌نمایی برخی نامزدها/ کاندیداها قول بدهند که از همه ظرفیت‎های قانون اساسی استفاده کنند
 

انبوه بي شمار مردم مومن و انقلابي از سراسر کشور، امروز با اجتماع عظيم و پرشور خود در حرم مطهر امام خميني(رض)، "وفاداري به امام" را به حبل المتين وحدت و سرافرازي ملت و مسئولان تبديل کردند، و با عزيز به عرش سفر کرده خود پيماني دوباره بستند.



ادامه مطلب

برچسب ها : رهبر انقلاب, مراسم ارتحال امام, ,
توسط : ولایتمداران |

آیت الله کعبی عضو جامعه مدرسين حوزه علميه قم:
جامعه مدرسین از شخص خاصی حمایت نکرده است/ انتشار اخبار کذب با تقوای رسانه ای سازگار نیست

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، بی تقوایی برخی از سایت های خبری را نکوهش کرد و با بیان این که خبر حمایت این نهاد برجسته حوزه از یک کاندیدا کذب محض است، گفت: نظرات شخصی اعضای جامعه مدرسین به معنای نظرات نهاد جامعه مدرسین نیست.



ادامه مطلب
توسط : ولایتمداران |

حجت الاسلام والمسلمين آقاتهراني در جمع مبلغان حامي جليلي:توافق بر جليلي در جبهه پايداري با اجماع اعضا بود/ آيت الله مصباح يزدي گفتند كه جليلي اصلح است و ما هم ترديدي بر روي اين مسئله نداريم

تاريخ  :  1392/03/12
دبير كل جبهه پايداري با تاكيد بر اينكه توافق بر روي آقاي جليلي در جبهه پايداري با اجماع اعضا انجام شد، گفت: آيت الله مصباح يزدي گفتند كه جليلي اصلح است و ما هم ترديدي بر روي اين مسئله نداريم زيرا تمام معيارهاي مورد نظر رهبر انقلاب را در وي ديده ايم.

 



ادامه مطلب

برچسب ها : آقا تهراني, مصباح يزدي, جليلي اصلح است, ,
توسط : ولایتمداران |

رهبر معظم انقلاب در ديدار با نمايندگان مجلس نهم
در راس امور بودن مجلس به اين معنا نيست كه هر نماينده خود را در راس امور بداند/ تشكر از قانونگرايي كانديداهاي احراز صلاحيت نشده/ خداوند به كار صادقانه بركت مي دهد

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز در دیدار رئیس، هیأت رئیسه و نمایندگان مجلس شورای اسلامی، با تأكید بر اینكه مجلس در رأس امور و قوه مجریه نیز در وسط میدان كارهای سنگین اجرایی است، رعایت قانون و تعامل دو طرفه و انصاف را در همكاری دولت و مجلس ضروری برشمردند و با اشاره به انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری گفتند: همه باید تلاش كنند تا انتخابات پرشور و با حضور عمومی مردم برگزار شود زیرا اقتدار و استحكام نظام اسلامی از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاكنون بر مبنای حضور و پشتیبانی مردمی بوده است.



ادامه مطلب

برچسب ها : رهبر معظم انقلاب, ديدار نمايندگان مجلس نهم, ,
توسط : ولایتمداران |

امام خامنه ای در دانشگاه امام حسین(ع):

توصیه‌های مهم رهبر انقلاب در خصوص حفظ نشاط انتخاباتی بدور از ریخت و پاش در تبلیغات و ایجاد کدورت
ما نمی دانیم که چه کسی رییس جمهور خواهد شد و نمی دانیم که خداوند متعال دلهای مردم را به سوی چه کسی هدایت خواهد کرد اما می دانیم که حضور مردم در پای صندوق های رأی که اعلام حضور قدرتمندانه ملت در عرصه حرکت و تاخت به سوی آرمان ها است، قطعاًٌ زمینه ساز عزت، مصونیت، آبروی بین المللی و خوشحالی دوستان و ناراحتی دشمنان خواهد شد.

 



ادامه مطلب

برچسب ها : توصیه‌های رهبر انقلاب, حفظ نشاط انتخاباتی, ,
توسط : ولایتمداران |

 

نظر آيت الله مصباح درباره نحوه تبليغات براي سعيد جليلي

تاريخ  :  1392/03/06
 آيت الله مصباح در خصوص تبليغات براي جليلي گفت: عين همان كاري كه براي لنكراني صورت مي گرفت امروز بايد براي آقاي جليلي انجام شود.

 



ادامه مطلب

برچسب ها : نظر مصباح درباره تبليغات, نحوه تبليغات جليلي, حمایت مصباح از جلیلی, ,
توسط : ولایتمداران |

حجت الاسلام سقای بی‌ریا در گفتگو با رجانیوز:
علامه مصباح فرمودند در میان کاندیداهای احراز صلاحیت‌شده، دکترجلیلی بیشترین قرابت را با گفتمان انقلاب دارد/ دکتر جلیلی سه شنبه با علامه مصباح یزدی دیدار می‌کند

حجت‌الاسلام سقای بی‌ریا عضو شورای مرکزی جبهه پایداری جزئیات جلسه اعضای کانون طلوع با علامه مصباح یزدی پیرامون انتخابات ریاست جمهوری را تشریح کرد.



ادامه مطلب

برچسب ها : سقای بی‌ریا, علامه مصباح, قرابت گفتمان انقلاب, حمایت مصباح از جلیلی, ,
توسط : ولایتمداران |

 

علامه مصباح: علت معرفي اصلح از سوي جبهه پايداري/ مهمترين ويژگي كانديداي اصلح داشتن دغدغه ديني است/ قرار دادن مشكلات اقتصادي به عنوان مهمترين هدف نامزدها، نشان از ضعف تفكر ديني و فاصله گرفتن از آرمان هاي امام(ره) دارد/علت تعويق معرفي آقاي جليلي به عنوان نامزد اصلح

تاريخ  :  1392/03/06
 پايداري: علامه مصباح يزدي گفت: هرچند واقعا مشكلات اقتصادي وجود دارد و بر مردم فشار مي آورد و دولت وظيفه دارد در اين زمينه كار كند، اما عنوان كردن آن به عنوان مهمترين هدف و نقطه اساسي، نشان از ضعف تفكر ديني و فاصله گرفتن از آرمان هاي امام(ره) دارد

 



ادامه مطلب

برچسب ها : علامه مصباح, علت معرفي اصلح, معرفي اصلح, جبهه پايداري, ويژگي كانديداي اصلح, ,
توسط : ولایتمداران |

پیوند اصلاح‌طلبان آمریکایی و یاران رفسنجانی در دور جدید تخریب علامه مصباح‌
بغض نفاق به مصباح دوستان و ذوالشهادتین امام

رفتار تکلیف مدار و پرانگیزه و سراسر اخلاص استاد علامه آیت الله مصباح یزدی در انتخابات ریاست جمهوری امسال باز هم جلوه دیگری از شخصیت دقیق، عمیق و الهی وی را متجلی كرد و شاهدی دیگر بر فرمایش حکیمانه رهبر انقلاب بود که ایشان را مطهری زمان نامیدند. این نوشتار به سؤالاتی که این روزها پیرامون علل و عوامل ورود استاد به صحنه انتخابات و نیز دلایل هجمه‌های مستمر و ناتمام به شخصیت ایشان می‌پردازد.



ادامه مطلب

برچسب ها : پیوند اصلاح‌ طلبان آمریکایی, یاران رفسنجانی, تخریب علامه مصباح‌, علل ورود مصباح به انتخابات, ,
توسط : ولایتمداران |

شیخ فضل الله نوری؛ شهید مبارزه با التقاط و انحراف
عالمی که الویت او عمل به تکلیف شرعی بود و آنچه در خشت خام می دید، دیگران در آینه ندیدند/ وقتی کوتاه نیامدن از ادای تکلیف سیاسی سر شیخ را به چوبه دار سپرد
 

مرور تاریخ، مملو از عبرت های درس آموزی است که تامل در آن برای آیندگان راهگشاست و می توان بسیاری از حوادث گذشته را بگونه ای مورد بازخوانی قرار داد که در حوادث مشابه، درست ترین رفتار را به نمایش گذارد.



ادامه مطلب

برچسب ها : شیخ فضل الله نوری, مبارزه با التقاط, مبارزه با انحراف, عمل به تکلیف شرعی, ,
توسط : ولایتمداران |

عضو جامعه مدرسین: مبارزه با خطوط انحرافی، التقاط و پاسخ به شبهات ویژگی‌ بارز آیت‌الله مصباح

آیت‌الله مصباح یزدی با زبان و قلم خود بیشترین سرمایه گذاری را در پاسداری از ولایت فقیه و دفاع از خطوط و اصول انقلاب دارد.

به گزارش صابرنیوز، عضو جامعه مدرسین با بیان این‌که آیت‌الله مصباح یزدی با زبان و قلم خود بیشترین سرمایه گذاری را در پاسداری از ولایت فقیه و دفاع از خطوط و اصول انقلاب دارد، وی را شخصیتی نادرالوجود خواند و گفت: تخریب آیت‌الله مصباح یزدی مساوی با ضربه زدن به اصول و خطوط انقلاب است.



ادامه مطلب

برچسب ها : محمود عبداللهی, عضو جامعه مدرسین, مبارزه با خطوط انحرافی, پاسخ به شبهات, ویژگی‌ بارز مصباح, پاسداری از ولایت فقیه, دفاع از اصول انقلاب, ,
توسط : ولایتمداران |

نسبت دلدادگان امام خامنه ای با عالم رباني بصير

تبیین ضرورت رجوع و اعتماد به علمای ربانی بصیر در طوفان هاي سهمگين/صف بندی همه «علم و بصيرت و تقوا» در مقابله با همه «ثروت و قدرت و نفاق»

رجوع و اعتماد به علمای ربانی بصیر و اسلام شناس در حوادث و اتفاقات یکی از مهمترین مفاهیم معرفتی شیعی است که ریشه در آیات و روایات و سیره معصوم(عليه السلام) داشته و اين رجوع به علما در سير تاريخي شيعه جلوه اي فراوان دارد و علاوه بر ادله نقلي و روايي، از پشوانه دلايل عقلي نيز برخوردار است. امروز و با توجه به مقتضیات زمانه بیش از پیش باید به اين موضوع پرداخت و جوانب آن را شرح داد.



ادامه مطلب
توسط : ولایتمداران |


صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 41 صفحه بعد