منوی اصلی
موضوعات سایت
مطالب جدید
آرشیو مطالب
وصیت شهدا
وصیت شهدا
معرفی سایت

سایت خبری تحلیلی ولایتمداران سایتی است با هدف اشاعه فرهنگ ولایت پذیری و ولایت مداری و دفاع از حریم ولایت و ولایتمداران.
مطالب ثابت
همرزمان
نویسندگان
لوگوی دوستان
امکانات دیگر


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3814
بازدید دیروز : 793
بازدید هفته : 4976
بازدید ماه : 4607
بازدید کل : 96162
تعداد مطالب : 5454
تعداد نظرات : 280
تعداد آنلاین : 2




در اين وبلاگ
در كل اينترنت
چاپ این صفحه
ابر برچسب ها

عکس:نخستین یادواره شهدای مظلوم نفاق و ترور



ادامه مطلب

برچسب ها : عکس+نخستین یادواره شهدای مظلوم نفاق و ترور, ,
توسط : ولایتمداران |
عکس: سالگرد شهدای گمنام کهف الشهدا

 

مراسم چهارمین سالگرد خاکسپاری شهدای گمنام جنگ تحمیلی در کهف الشهدای محله ولنجک شمیرانات پنجشنبه شب همراه با قرائت دعای کمیل برگزار شد.



ادامه مطلب

برچسب ها : عکس, سالگرد شهدای گمنام, کهف الشهدا, ,
توسط : ولایتمداران |
صاحب تصویری که بر دیوار شهرمان نقش بسته كيست؟

 

او نفس می کشد. دستگاه با هر نفس مرطوب او صدایی دارد که دل را فرو می ریزد. تاپ تاپی غریب که صدای دلهره دارد، و پرده های گل دار بر روی پنجره، اتاق ساده و کوچک او را شبیه اتاق سرد بیمارستانی می کند. با صدای دستگاه هایی که تلاش می کنند بیماری را زنده نگه دارند.



ادامه مطلب

برچسب ها : صاحب تصویری که بر دیوار شهرمان نقش بسته كيست؟, عکس, ,
توسط : ولایتمداران |
اختصاصي رجانيوز/ عکس‌هاي منتشر نشده از شهید چمران در مناطق جنگي و ديدارها



ادامه مطلب

برچسب ها : عکس‌هاي منتشر نشده از شهید چمران در مناطق جنگي و ديدارها, ,
توسط : ولایتمداران |

عکس/حاشيه هاي مراسم سالگرد رحلت امام خميني(ره)



ادامه مطلب

برچسب ها : عکس, حاشيه هاي مراسم سالگرد رحلت امام خميني(ره), ,
توسط : ولایتمداران |



ادامه مطلب

برچسب ها : عکس, سالروز آزادسازي خرمشهر, ,
توسط : ولایتمداران |
جنت‌آباد پر از شهيد شد
 

 

عقربه‌هاي ساعت به كندي پيش مي‌رود. بيمارستان‌هاي شهر آكنده از كشته و مجروح شده است. هر كس به دنبال گم شده‌اي مي‌گردد. جنت‌آباد (قبرستان شهر) پر از شهيد است. عده‌اي مشغول كندن قبر هستند تعداد كشته‌ها بسيار زياد است.



ادامه مطلب

برچسب ها : جنت‌آباد خرمشهر پر از شهيد شد, آزاد سازي خرمشهر, سوم خرداد, ,
توسط : ولایتمداران |
روايت و عكس تكان‌دهنده از شهداي ميدان مين در عمليات رمضان

 

سيد مسعود شجاعي طباطبايي در وبلاگ خود با عنوان وصيت‌‌نامه عكسي را از علي فريدوني عكاس با سابقه ايرنا از عمليات رمضان منتشر كرده و مي‌نويسد:

محور پاسگاه زید (27 تیر 1361) نیمه‌شب یکشنبه 27 تیرماه، گردان های در گیر در مرحله دوم عملیات رمضان به دلیل گذشت زمان و نزدیک شدن صبح، از تعدای از نیروهای داوطلب می خواهند که از میدان مین پیش رو سریع تر گذر کرده و معبری برای عبوردیگر رزمندگان باز کنند. از میان 150 نفر داوطلب به 20 نفر از آنان اجازه ی ورود به میدان مین داده می شود و اغلب این 20 نفر نیز به شهادت رسیدند.



ادامه مطلب

برچسب ها : روايت و عكس تكان‌دهنده از شهداي ميدان مين در عمليات رمضان, محور پاسگاه زید (27 تیر 1361) نیمه‌شب یکشنبه 27 تیرماه, ,
توسط : ولایتمداران |

عکس های منتشر نشده از شهید عماد مغنیه



ادامه مطلب

برچسب ها : عکس های منتشر نشده از شهید عماد مغنیه, ,
توسط : ولایتمداران |

 

گرامیداشت سومین سالگرد شهادت عماد مغنیه

 

مراسم بزرگداشت سومین سالگرد شهید «عماد مغنیه» فرمانده کبیر مقاومت اسلامی لبنان، دوشنبه 25 بهمن ماه از ساعت 15 الی 18 در سالن مرکز فرهنگی سیدالشهداء واقع در میدان هفتم تیر برگزار می‌شود.

در این مراسم که به همت مرکز فرهنگی میثاق و موسسه فرهنگی رهپویان فرهنگ ایثار و با حضور دانشجویان و جوانان انقلابی برگزار خواهد شد، مهندس سعید قاسمی، استاد دانشگاه و کارشناس امور فرهنگی، دکتر شیخ الاسلام کارشناس مسائل خاورمیانه و یکی از اعضای دفتر حزب‌الله لبنان در تهران در مورد نقش این شهید بزرگوار در کسب پیروزی‌های مقاومت اسلامی و همچنین شرایط سیاسی حاکم بر منطقه، به سخنرانی خواهند پرداخت.



ادامه مطلب

برچسب ها : گرامیداشت سومین سالگرد شهادت عماد مغنیه, مراسم بزرگداشت سومین سالگرد شهید «عماد مغنیه» فرمانده کبیر مقاومت اسلامی لبنان, دوشنبه 25 بهمن ماه از ساعت 15 الی 18 در سالن مرکز فرهنگی سیدالشهداء واقع در میدان هفتم تیر برگزار می‌شود, ,
توسط : ولایتمداران |

عكس: شادي مصري‌ها در اولين شب مبارك بدون مبارك پس از 30 سال



ادامه مطلب

برچسب ها : عكس: شادي مصري‌ها در اولين شب مبارك بدون مبارك پس از 30 سال, ,
توسط : ولایتمداران |

تصويري از اعدام سران فتنه در راهپيمايي امروز

قابل توجه مسئولین قضائی

در حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی مردم از مسئولین بسیار جلوترند



ادامه مطلب

برچسب ها : تصويري از اعدام سران فتنه در راهپيمايي امروز, در حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی مردم از مسئولین بسیار جلوترند, ,
توسط : ولایتمداران |

عکس: خاطرات شخصي کروبي از کهريزک!

اخی کروبی بیچاره!! بدبخت میگفت تو کهریزک...اما کسی باور نکرد تا اینکه مجبور شد خاطرات خودشو بگه!!



ادامه مطلب

برچسب ها : عکس: خاطرات شخصي کروبي از کهريزک!, اخی کروبی بیچاره!! بدبخت میگفت تو کهریزک, , , اما کسی باور نکرد تا اینکه مجبور شد خاطرات خودشو بگه!!, ,
توسط : ولایتمداران |
گفت‌وگو با مادر چهار شهيد دفاع مقدس
 
مادر چهار شهيد دفاع مقدس: به پسرم گفتم: علي‌جان كي برمي‌گرديد؟ گفت: مامان اگر با هواپيما آمديم زخمي هستيم، اگر با ماشين آوردنمان شهيد شديم و اگر هم خودمان آمديم كه سالم هستيم. اين حرف او براي من خاطره‌اي به ياد ماندني شد.


ادامه مطلب

برچسب ها : گفت‌وگو با مادر چهار شهيد دفاع مقدس+عکس, مادر شهيدان جوادنيا, با اين كه داغ چهار جوان رشيد خود را بر دل دارد , از چنان روحيه اي برخوردار است كه انسان را تحت تاثير قرار مي دهد, ,
توسط : ولایتمداران |
 مادرشهيدي كه 20سال بر مزار فرزندش زندگي‌كرد

 

شهید قربانعلی رخشانی مهماندوست که در دوران ستم شاهی در هواپیمایی کشوری مشغول به خدمت بود، در حین حمل و پخش اعلامیه های امام خمینی(ره) در شهر اهواز شناسایی و توسط ساواک دستگیر و پس از تحمل شکنجه های بسیار به شهادت رسيد و در قبرستان اهواز دفن شد.



ادامه مطلب

برچسب ها : مادرشهيدي كه 20سال بر مزار فرزندش زندگي‌كرد+عكس, مادر شهید قربانعلی رخشانی معروف به "ننه علی" در منزل تنها دختر خود زندگی می کند و در اثر بیماری آلزایمر قدرت تکلم خود را از دست داده است, بعضي کشته شده هاي فتنه‌گر حتي تحت پوشش بنياد شهيد رفته اند و بر روي سنگ مزار آنها کلمه شهيد نو,
توسط : ولایتمداران |
بازگشت انقلابي کهنه کار به بحران رهبري در تونس پايان داد
بازگشت شیخ راشد الغنوشی با شعار "الله اکبر" هزاران تونسی
 

 

 

همانگونه که رجانیوز پیش بینی کرده بود، راشد الغنوشي رهبر مهمترين حزب اسلامي تونس پس از 22 سال تبعيد، بواسطه سقوط حکومت ديکتاتوري اين کشور، ظهر امروز در میان شعارهای الله اکبر چند هزار نفر از هوادارانش در فرودگاه بین المللی قرطاج، به تونس بازکشت.

به گزارش رجانیوز، شیخ راشد الغنوشی، از متفکرین برجسته و مسلمان تونسی که از پایه گذاران حرکت النهضه تونس به شمار می‏رود، پس از یک دوره 22 ساله تبعید و مهاجرت اجباری، در میان استقبال پرشور هواداران تونسی خود از لندن به این کشور بازگشت تا شاید مهر ختامی باشد بر بحران بی رهبری انقلاب مردمی تونس که در روزهای گذشته موجب سرنگونی رئیس جمهور این کشور و شکل گیری موج جدیدی از اعتراضات استبداد ستیزانه مردم مسلمان عرب در منطقه خاورمیانه بوده است.



ادامه مطلب

برچسب ها : بازگشت انقلابي کهنه کار به بحران رهبري در تونس پايان داد, بازگشت شیخ راشد الغنوشی با شعار "الله اکبر" هزاران تونسی+تصاویر, ,
توسط : ولایتمداران |
"رأی‌من‌کجاست"؛‌ تكرار مدل‌آشوب‎هاي‌تهران در لبنان پس از ناكامي مهره غرب/ ميقاتي با قاطعيت حريري را شكست داد

 پس از آنکه غروب روز دوشنبه مسجل شد که سعد حریری اکثریت پارلمانی را از دست داده، هواداران او با اردوكشي خياباني و اعلام سه‌شنبه به‌عنوان "روز خشم" و آشوب های خیابانی، تلاش دارند مانع از تشکیل دولت از سوي جريان حامی مقاومت شوند.



ادامه مطلب

برچسب ها : عکس, "رأی‌من‌کجاست"؛‌ تكرار مدل‌آشوب‎هاي‌تهران در لبنان پس از ناكامي مهره غرب/ ميقاتي با قاطعيت حريري را شكست داد, ,
توسط : ولایتمداران |

مهدی باکری در سال 1333 شمسی در میاندوآب به دنیا آمد. با ورود به دانشگاه مرحله‌ی جدیدی از زندگی علمی و سیاسی او آغاز شد. در همان سال‌ها به طور جدی پا در عرصه‌ی مبارزات سیاسی و انقلابی گذاشت. مطالعه‌ی کتاب ولایت فقیه امام خمینی نقش مهدی در شکل‌گیری شخصیت او بر جا گذاشت.



ادامه مطلب

برچسب ها : زندگی نامه شهيد مهدی باکري, سازماندهی سپاه پاسداران, عملیات فتح‌المبین, عكس, ,
توسط : ولایتمداران |

برگرفته از دست نوشته های یک شهید

زمین مسطح بود و کاملا زیر دید دشمن قرار داشتیم . با حالت مجروحی که به عقب بر می گشتیم، به دو سه تا از برادران دیگر رسیدیم که مجروح شده بودند و بر روی زمین افتاده بودند . برای این که این برادران جان ندهند، گفتیم: بلند شوید . تا برویم . پاسخ دادند که شما بروید، ما کم کم می آییم .

 

                                                                



ادامه مطلب

برچسب ها : خاطرات دفاع مقدس, ,
توسط : ولایتمداران |

به مناسبت عید سعید غدیر خم ، عید ولایت و هفته مبارک بسیج مراسم جشن<عید ولایت> توسط پایگاه مقاومت ابوذر بمدت دو شب در حسینیه المهدی(مرکز تجمع ولایتمداران)برگزار میگردد.

زمان:سوم و چهارم اذر ساعت۱۹

ادرس:بندر امام خمینی،ابتدای خیابان شهید کلاهدوز،حسینیه المهدی(عج)



ادامه مطلب

برچسب ها : عکس, بسیج, امام علی, المهدی, ,
توسط : ولایتمداران |


صفحه قبل 1 2 صفحه بعد