منوی اصلی
موضوعات سایت
مطالب جدید
آرشیو مطالب
وصیت شهدا
وصیت شهدا
معرفی سایت

سایت خبری تحلیلی ولایتمداران سایتی است با هدف اشاعه فرهنگ ولایت پذیری و ولایت مداری و دفاع از حریم ولایت و ولایتمداران.
مطالب ثابت
همرزمان
نویسندگان
لوگوی دوستان
امکانات دیگر


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1476
بازدید دیروز : 793
بازدید هفته : 2638
بازدید ماه : 2269
بازدید کل : 93824
تعداد مطالب : 5454
تعداد نظرات : 280
تعداد آنلاین : 2




در اين وبلاگ
در كل اينترنت
چاپ این صفحه
ابر برچسب ها

حجت الاسلام والمسلمين آقاتهراني: دكتر جليلي به خود دعوت نمي‏كند؛ به گفتمان دعوت مي‎كند/ در تبليغات آقاي جليلي سياه نمايي نديدم/ اين شيوه تبليغاتي شيوه تبليغ انبياء است

تاريخ  :  1392/03/17
 پايداري: حجت‎الاسلام مرتضي آقاتهراني، از اساتيدبرجسته اخلاق، با اشاره به مشي اخلاقي دكتر جليلي، عبور از خود و تلاش براي ترويج و تبليغ گفتمان انقلاب اسلامي را در اين شيوه تبليغاتي، مورد تمجيد قرار داد.



ادامه مطلب

برچسب ها : آقاتهراني, دكتر جليلي, دعوت به گفتمان جليلي, ,
توسط : ولایتمداران |

در همایش بین‌المللی حضرت امام و سیاست خارجی
حاجتی: عصر ما عصر امام خمینی(ره) است که چهره جهان معاصر را به شدت تغییر داده و خواهد داد

 

مدیر حوزه‌های علمیه خوزستان با بیان اینکه امام خمینی(ره) فصل جدیدی را در جهان گشوده‌اند، گفت: امام خمینی مدل رهبری دینی،‌ رهبری سیاسی،‌ رهبری اجتماعی و رهبری اقتصادی را به دنیا ارائه کردند که هم‌اکنون مدلی برای جهان است.



ادامه مطلب

برچسب ها : مدیر حوزه‌های علمیه خوزستان, حاجتی, عصر امام خمینی, ,
توسط : ولایتمداران |

عضو جامعه مدرسین: جلیلی در مقابله با جریان انحرافی جدی است

قائم مقام مؤسسه امام خمینی(ره) گفت: جلیلی در مقابله با جریان انحرافی جدی است و ولایت مداری و تبعیت کامل او از مقام معظم رهبری باعث دشمنی جریان انحراف و فتنه با وی شده و البته برخی از وابستگان جریان انحراف قصد دارند خود را از طرفداران وی نشان دهند و او را متمایل به جریان انحراف نشان دهند.



ادامه مطلب

برچسب ها : عضو جامعه مدرسین, مقابله جلیلی, جریان انحرافی, محمود رجبی, ,
توسط : ولایتمداران |

آیت الله کعبی عضو جامعه مدرسين حوزه علميه قم:
جامعه مدرسین از شخص خاصی حمایت نکرده است/ انتشار اخبار کذب با تقوای رسانه ای سازگار نیست

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، بی تقوایی برخی از سایت های خبری را نکوهش کرد و با بیان این که خبر حمایت این نهاد برجسته حوزه از یک کاندیدا کذب محض است، گفت: نظرات شخصی اعضای جامعه مدرسین به معنای نظرات نهاد جامعه مدرسین نیست.



ادامه مطلب
توسط : ولایتمداران |

حجت الاسلام والمسلمين آقاتهراني در جمع مبلغان حامي جليلي:توافق بر جليلي در جبهه پايداري با اجماع اعضا بود/ آيت الله مصباح يزدي گفتند كه جليلي اصلح است و ما هم ترديدي بر روي اين مسئله نداريم

تاريخ  :  1392/03/12
دبير كل جبهه پايداري با تاكيد بر اينكه توافق بر روي آقاي جليلي در جبهه پايداري با اجماع اعضا انجام شد، گفت: آيت الله مصباح يزدي گفتند كه جليلي اصلح است و ما هم ترديدي بر روي اين مسئله نداريم زيرا تمام معيارهاي مورد نظر رهبر انقلاب را در وي ديده ايم.

 



ادامه مطلب

برچسب ها : آقا تهراني, مصباح يزدي, جليلي اصلح است, ,
توسط : ولایتمداران |

 

نظر آيت الله مصباح درباره نحوه تبليغات براي سعيد جليلي

تاريخ  :  1392/03/06
 آيت الله مصباح در خصوص تبليغات براي جليلي گفت: عين همان كاري كه براي لنكراني صورت مي گرفت امروز بايد براي آقاي جليلي انجام شود.

 



ادامه مطلب

برچسب ها : نظر مصباح درباره تبليغات, نحوه تبليغات جليلي, حمایت مصباح از جلیلی, ,
توسط : ولایتمداران |

حجت الاسلام سقای بی‌ریا در گفتگو با رجانیوز:
علامه مصباح فرمودند در میان کاندیداهای احراز صلاحیت‌شده، دکترجلیلی بیشترین قرابت را با گفتمان انقلاب دارد/ دکتر جلیلی سه شنبه با علامه مصباح یزدی دیدار می‌کند

حجت‌الاسلام سقای بی‌ریا عضو شورای مرکزی جبهه پایداری جزئیات جلسه اعضای کانون طلوع با علامه مصباح یزدی پیرامون انتخابات ریاست جمهوری را تشریح کرد.



ادامه مطلب

برچسب ها : سقای بی‌ریا, علامه مصباح, قرابت گفتمان انقلاب, حمایت مصباح از جلیلی, ,
توسط : ولایتمداران |

 

علامه مصباح: علت معرفي اصلح از سوي جبهه پايداري/ مهمترين ويژگي كانديداي اصلح داشتن دغدغه ديني است/ قرار دادن مشكلات اقتصادي به عنوان مهمترين هدف نامزدها، نشان از ضعف تفكر ديني و فاصله گرفتن از آرمان هاي امام(ره) دارد/علت تعويق معرفي آقاي جليلي به عنوان نامزد اصلح

تاريخ  :  1392/03/06
 پايداري: علامه مصباح يزدي گفت: هرچند واقعا مشكلات اقتصادي وجود دارد و بر مردم فشار مي آورد و دولت وظيفه دارد در اين زمينه كار كند، اما عنوان كردن آن به عنوان مهمترين هدف و نقطه اساسي، نشان از ضعف تفكر ديني و فاصله گرفتن از آرمان هاي امام(ره) دارد

 



ادامه مطلب

برچسب ها : علامه مصباح, علت معرفي اصلح, معرفي اصلح, جبهه پايداري, ويژگي كانديداي اصلح, ,
توسط : ولایتمداران |

پیوند اصلاح‌طلبان آمریکایی و یاران رفسنجانی در دور جدید تخریب علامه مصباح‌
بغض نفاق به مصباح دوستان و ذوالشهادتین امام

رفتار تکلیف مدار و پرانگیزه و سراسر اخلاص استاد علامه آیت الله مصباح یزدی در انتخابات ریاست جمهوری امسال باز هم جلوه دیگری از شخصیت دقیق، عمیق و الهی وی را متجلی كرد و شاهدی دیگر بر فرمایش حکیمانه رهبر انقلاب بود که ایشان را مطهری زمان نامیدند. این نوشتار به سؤالاتی که این روزها پیرامون علل و عوامل ورود استاد به صحنه انتخابات و نیز دلایل هجمه‌های مستمر و ناتمام به شخصیت ایشان می‌پردازد.



ادامه مطلب

برچسب ها : پیوند اصلاح‌ طلبان آمریکایی, یاران رفسنجانی, تخریب علامه مصباح‌, علل ورود مصباح به انتخابات, ,
توسط : ولایتمداران |

شیخ فضل الله نوری؛ شهید مبارزه با التقاط و انحراف
عالمی که الویت او عمل به تکلیف شرعی بود و آنچه در خشت خام می دید، دیگران در آینه ندیدند/ وقتی کوتاه نیامدن از ادای تکلیف سیاسی سر شیخ را به چوبه دار سپرد
 

مرور تاریخ، مملو از عبرت های درس آموزی است که تامل در آن برای آیندگان راهگشاست و می توان بسیاری از حوادث گذشته را بگونه ای مورد بازخوانی قرار داد که در حوادث مشابه، درست ترین رفتار را به نمایش گذارد.



ادامه مطلب

برچسب ها : شیخ فضل الله نوری, مبارزه با التقاط, مبارزه با انحراف, عمل به تکلیف شرعی, ,
توسط : ولایتمداران |

عضو جامعه مدرسین: مبارزه با خطوط انحرافی، التقاط و پاسخ به شبهات ویژگی‌ بارز آیت‌الله مصباح

آیت‌الله مصباح یزدی با زبان و قلم خود بیشترین سرمایه گذاری را در پاسداری از ولایت فقیه و دفاع از خطوط و اصول انقلاب دارد.

به گزارش صابرنیوز، عضو جامعه مدرسین با بیان این‌که آیت‌الله مصباح یزدی با زبان و قلم خود بیشترین سرمایه گذاری را در پاسداری از ولایت فقیه و دفاع از خطوط و اصول انقلاب دارد، وی را شخصیتی نادرالوجود خواند و گفت: تخریب آیت‌الله مصباح یزدی مساوی با ضربه زدن به اصول و خطوط انقلاب است.



ادامه مطلب

برچسب ها : محمود عبداللهی, عضو جامعه مدرسین, مبارزه با خطوط انحرافی, پاسخ به شبهات, ویژگی‌ بارز مصباح, پاسداری از ولایت فقیه, دفاع از اصول انقلاب, ,
توسط : ولایتمداران |

نسبت دلدادگان امام خامنه ای با عالم رباني بصير

تبیین ضرورت رجوع و اعتماد به علمای ربانی بصیر در طوفان هاي سهمگين/صف بندی همه «علم و بصيرت و تقوا» در مقابله با همه «ثروت و قدرت و نفاق»

رجوع و اعتماد به علمای ربانی بصیر و اسلام شناس در حوادث و اتفاقات یکی از مهمترین مفاهیم معرفتی شیعی است که ریشه در آیات و روایات و سیره معصوم(عليه السلام) داشته و اين رجوع به علما در سير تاريخي شيعه جلوه اي فراوان دارد و علاوه بر ادله نقلي و روايي، از پشوانه دلايل عقلي نيز برخوردار است. امروز و با توجه به مقتضیات زمانه بیش از پیش باید به اين موضوع پرداخت و جوانب آن را شرح داد.



ادامه مطلب
توسط : ولایتمداران |

 

آیت الله علم الهدی امام جمعه مشهد مقدس:
رهبری فرمودند عده ای توقع دارند در احراز صلاحیت ها دخالت کنم؛ درحالیکه تشخیص را نمی شود دستور داد/اینکه برخی به رهبری نامه بدهند که فردی را تایید و دیگری را تایید نکنید زیاده خواهی است

 

امام جمعه مشهد مقدس دیروز در جمع طلاب مدرسه عالی نواب صفوی با بیان اینکه امروز حاکمیت حزب الله و نیروهای متدین در جامعه تثبیت و ارزش‌ها و معیارها روشن شده است اما در انتخابات پیش رو خطر عمیق دیگری وجود دارد گفت: فتنه 88 منجر به بصیرت افزایی مردم و نسل جوان شد هرچند یک اتفاق مصیبت بار در تاریخ نظام جمهوری اسلامی بود.



ادامه مطلب

برچسب ها : آیت الله علم الهدی, امام جمعه مشهد, احراز صلاحیت ها, دخالت در احراز صلاحیت, نامه به رهبری, مدرسه نواب صفوی, حاکمیت حزب الله, نیروهای متدین, ارزش‌ها و معیارها, خطر عمیق, بصیرت افزایی مردم, ,
توسط : ولایتمداران |

آیت‌الله مصباح یزدی در دفتر مقام معظم رهبری در قم:
نباید به خاطر تعریف و تمجید و شماتت دیگران از انجام تکلیف دست کشید/ «ما رأیت الاّ جمیلا»
استاد اخلاق حوزه علمیه قم با بیان اینکه نباید به خاطر تعریف و تمجید و شماتت دیگران از انجام تکلیف دست بکشیم، گفت: با نگاه نتیجه محور است که می‌گوییم هرکس کاری کند که موجب اختلال در نظام اسلامی شود حرام است، بنابراین نتیجه عمل هم باید مهم باشد.



ادامه مطلب

برچسب ها : آیت‌الله مصباح یزدی, مصباح در دفتر خامنه ای, ,
توسط : ولایتمداران |

هاشمي بیاید حرکت جهشی کشور متوقف می‌شود

حجت‌الاسلام رضا غلامی*

1) انتخابات ریاست جمهوری از برجسته‌ترین مظاهر مردم‌سالاری دینی در کشور است و به‌طور طبیعی نظام اسلامی بارها ثابت کرده که از سعه صدر کافی برای حضور افکار و سلایق گوناگون البته در چارچوب قانون اساسی برخوردار است.



ادامه مطلب

برچسب ها : هاشمي بیاید, متوقف حرکت جهشی کشور, حجت‌الاسلام رضا غلامی, انتخابات ریاست جمهوری, ,
توسط : ولایتمداران |

شريعتمداري: با آيت الله مصباح ديدار كردم/ لنكراني و جليلي حزب‌اللهی هستند

مدیر مسئول کیهان گفت: برخلاف جریان اصولگرا، جریان مقابل یعنی فتنه و انحراف نه برای رقابت انتخاباتی که برای دوئل آمده اند.

به گزارش خبرگزاری دانشجو، حسین شریعتمداری پیش از ظهر امروز طی سخنانی در جمع برخی از طلاب و حوزویان که در موسسه خطابه امیر بیان قم برگزار شد، با بیان اینکه جریان مشترک فتنه و انحراف برای دوئل آمده نه رقابت انتخاباتی، بیان داشت: یک قاعده سیاسی وجود دارد مبنی بر اینکه هر کس به خط آخر رسیده به سیم آخر می زند و جریان مشترک فتنه و انحراف به نظر می رسد که دچار این وضعیت شده است.



ادامه مطلب

برچسب ها : شريعتمداري, ديدار شريعتمداري با مصباح, لنكراني و جليلي حزب‌اللهی, ,
توسط : ولایتمداران |

نامه2422 نخبه لرستاني به علامه مصباح/ از شما به دليل ارائه طريق و معرفي دكتر لنكراني سپاسگزاريم

بيش از 2000 نفر از نخبگان استان لرستان در نامه اي به حضرت آيت الله مصباح يزدي به‌خاطر معرفی کاندیدای اصلح، دکتر کامران باقری‌لنکرانی تشكر كردند. 



ادامه مطلب

برچسب ها : نامه نخبه لرستاني, علامه مصباح, معرفي دكتر لنكراني, ,
توسط : ولایتمداران |

حجت الاسلام نبویان در گفتگو با رجانیوز:
رهبر انقلاب‎ راي‏ به‌ اصلح را واجب‌ شرعی مي‌دانند/علامه‌ مصباح؛ قوی‌ترین چهره در مبارزه با فتنه‌گران و هاشمی/مشایی و هاشمي؛ دو لبه یک‎ قیچی/اصولگرایان حول «اصلح» ائتلاف کنند

رهبر معظم انقلاب در سخنرانی اخیر خود در جمع اقشار مختلف مردم، موضوعات مشخص، صریح و مبسوطی را پیرامون انتخابات ریاست جمهوری آتی و ویژگی‌هایی که یک رئیس‌جمهورِ تراز جمهوری اسلامی ایران باشد داشته باشد، مطرح کردند؛ موضوعاتی که با تحلیل‌های مختلفی از سوی رسانه‌های گوناگون روبرو شد.



ادامه مطلب

برچسب ها : حجت الاسلام نبویان, رهبر انقلاب, راي‏ به‌ اصلح, واجب‌ شرعی, علامه‌ مصباح, قوی‌ ترین چهره, مبارزه با فتنه‌گران, مشایی و هاشمي, دو لبه ‎قیچی, ائتلاف اصولگرایان, حول اصلح, ,
توسط : ولایتمداران |
حسینیان: به وحدت نرسیدن اصولگرایان ریشه در اختلاف مبانی فکری دارد

 

عضو ارشد شورای مرکزی جبهه پایداری با تاکید بر اینکه لنکرانی نتیجه 7 سال مطالعه آیت‌الله مصباح است گفت: به وحدت نرسیدن اصولگرایان ریشه در اختلاف مبانی فکری دارد.


ادامه مطلب

برچسب ها : حسینیان, به وحدت نرسیدن اصولگرایان, اختلاف مبانی فکری اصولگرایان, ,
توسط : ولایتمداران |

 

دکتر لنکرانی در جمع دانش آموختگان طرح ولایت در قم:
بیانات اخیر علامه مصباح در دفاع از یک گفتمان است نه یک شخص/گفتمان مقاومت گفتمان بی‌اعتنایی به مشکلات نیست؛ گفتمان بی‎اعتنایی به عربده مستکبران است

صبح روز جمعه دکتر باقری لنکرانی در جمع مسئولین دفتر پژوهش های سراسر کشور به تبیین شرایط حال حاضر کشور و لزوم پیگیری گفتمان استقامت و پایداری در این شرایط پرداخت.

 



ادامه مطلب

برچسب ها : دکتر لنکرانی, بیانات مصباح, دفاع گفتمان, دانش آموختگان طرح ولایت, ,
توسط : ولایتمداران |

دبیر شورای نگهبان در خطبه‌های نمازچمعه:
رئیس‌جمهور نباید با بنز تردد کند و خانه آنچنانی داشته باشد/ کسانی که اهل تشخیص نیستند باید از اهل تشخیص بپرسند
خطیب موقت جمعه تهران گفت: دیده می‌شود بعضی کاندیداها می‌گویند من با آمریکا مذاکره می‌کنم و مشکل تحریم‌ها را برمی‌دارم که این سخن بیشتر به جُک شبیه و خنده‌دار است‌.



ادامه مطلب

برچسب ها : دبیر شورای نگهبان, خطبه‌های نماز چمعه, مذاکره با آمریکا, آیت‌الله احمد جنتی, ,
توسط : ولایتمداران |

جزييات ديدار دكتر لنكراني با آيت الله مظاهري از زبان سردار علي مسجديان
آيت‎الله مظاهري: دقت داشته باشيد كه از طرف آقاي مصباح و روحانيت هستيد/ آقای لنکرانی اگر رئیس جمهور شدند با کوه مشکل چه می‌کنند؟!/می دانم آقای مصباح همه آبروی خود را برای اسلام گذاشته است

 مسئول ستاد دكتر لنكراني در استان اصفهان جزئيات ديدار دكتر لنكراني با آيت الله مظاهري، استاد برجسته اخلاق و زعيم حوزه هاي عليمه استان اصفهان را تشريح كرد.



ادامه مطلب

برچسب ها : آيت‎الله مظاهري, مصباح و روحانيت, ديدار لنكراني مظاهري, سردار علي مسجديان, ,
توسط : ولایتمداران |

فیلم جلسه تاریخی شورای مرکزی جبهه پایداری و علامه مصباح یزدی
فیلم: بینی و بین الله شهادت می دهم که روی زمین و زیر این آسمان کسی اصلح از آقای لنکرانی نمی شناسم/ امیدوارم که این شهادت برگ زرینی درنامه 80 ساله‌ام باشد

سه شنبه گذشته، آیت الله مصباح یزدی در سخنان مهمی در جمع اعضای شورای مرکزی جبهه پایداری، به بیان منطق حاکم بر انتخاب اصلح از سوی این جبهه پرداخته و مطالب مهمی را درباره حضور گزینه جبهه پایداری در انتخابات پیش رو مطرح کردند.



ادامه مطلب

برچسب ها : فیلم جلسه جبهه پایداری, فیلم مصباح یزدی, ,
توسط : ولایتمداران |

آیت‌الله یزدی خطاب به آیت‌الله جنتی:
ثواب اعلام شجاعانه ردصلاحیت برخی کاندیداها از عبادات ماه رجب براي شما بیشتر است/در 80 سالگی بین خدا و دنیا گیر افتاده‌ایم

عضو فقهاي شورای نگهبان قانون اساسي، با بیان اینکه باید برای حفظ نظام اسلامی دعا کرد، گفت: امروز رهبری تنها هستند و دوستان نزدیکشان شمشیر را از رو بستند.



ادامه مطلب

برچسب ها : آیت‌الله یزدی, آیت‌الله جنتی, اعلام رد صلاحیت, صلاحیت برخی کاندیداها, ,
توسط : ولایتمداران |

پاسخ آيت‌الله بهاءالديني به كسي كه براي انتخابات احساس تكليف كرده‌بود
كانديدا نشو!تنها كساني كه علمای‌ربّانی به آن‌ها تکلیف کردند، وارد‌شوند

آیت‌الله روح‌الله قرهی از اساتيد حوزه و دانشگاه و از معلمان اخلاق تهران در آخرين  جلسه اخلاق خود به موضوع «شر» پرداخت که در خلال آن خاطره‌اي خواندني از مرحوم آيت الله العظمي بهاءالديني نقل كرد، خاطره‌اي كه اين روزها شايد بيشتر به كار آيد.



ادامه مطلب

برچسب ها : پاسخ آيت‌الله بهاءالديني, انتخابات, احساس تكليف, ,
توسط : ولایتمداران |

چرا به آیت الله مصباح یزدی اعتماد و تکیه می کنیم
 
 امام خامنه اي: «از دهه 1330 تاکنون که او را می شناخته، همواره بر مدار حق بوده است» 

به آیت الله مصباح یزدی اعتماد می کنیم و به ايشان رجوع می نماییم چراکه مدالِ علم و بصیرت و تقوا را از نائب امام زمان دریافت نموده اند:

رهبر فرزانه انقلاب همچنين اظهار داشتند: بنده هم به سهم خودم قدر آقاي مصباح را مي‌دانم. واقعا مي‌دانم كه ايشان در كشور و براي اسلام چه وزنه‌اي هستند و حقا و انصافا ما امروز نظير ايشان را – حالا به اين تعبير بگوييم – خيلي نادر نظير آقاي مصباح ممكن است وجود داشته باشد با اين وزانت علمي و عمق علمي و احاطه و وسعت و با اين آگاهي و بينش و صفا، رهبر معظم انقلاب تصريح كردند: اين سه جهت در ايشان جمع است؛ هم علم، هم بصيرت به معناي حقيقي كلمه و هم صفا. اين سه تا با هم در وجود ايشان خيلي ارزشمند است. (رهبر معظم انقلاب اسلامي با حضور در منزل آیت الله مصباح یزدی در تاريخ 20/11/89)



ادامه مطلب

برچسب ها : اعتماد به مصباح, ,
توسط : ولایتمداران |

آیت الله مصباح یزدی در جمع فضلای حوزه علمیه قم:
وظيفه خود را تشخيص و به آن عمل مي‌‎كنيم؛ و لله عاقبة الأمور/ از ۶ـ۷ سال پیش درباره گزينه اصلح فکر کرده‌ام و به تشخیص خود مطمئن هستم
 

عضو شوراي فقاهتي جبهه پايداري انقلاب اسلامي گفت: وظیفه ما معرفی اصلح بود و اگر غیر از کاندیدای جبهه پایداری، اصلحی را می‌شناختیم، ولو از خارج جبهه پایداری هم بود، معرفی می‌کردیم.



ادامه مطلب

برچسب ها : آیت الله مصباح یزدی, گزينه اصلح, ,
توسط : ولایتمداران |

 شریعتمداری مطرح کرد

ماشاءالله‌،‌حزب‌الله... (يادداشت روز کیهان)

حسين شريعتمداري

پیام‌ حمایت احمدی‌نژاد از مشایی به اصحاب فتنه/ماجرای جلسه خصوصی خاتمی

شریعتمداری معتقد است که احمدی‌نژاد با حضور غیرقانونی در جریان ثبت‌نام مشایی و اعلام حمایت از وی، به اصحاب‌فتنه پیام خاصی را منتقل کرده است.



ادامه مطلب

برچسب ها : يادداشت روز کیهان, حسين شريعتمداري, پیام‌ حمایت احمدی‌نژاد, حمایت از مشایی, اصحاب فتنه, جلسه خصوصی خاتمی, ,
توسط : ولایتمداران |
گزاره قطعی دکتر لنکرانی پس از دیدار با آیت الله مصباح یزدی
اکنون تعدد کاندیداها بد نیست اما در نهایت گفتمان انقلاب‌اسلامی باید با یک پرچمدار به میدان بیاید

 

 دیدار مهم آیت الله مصباح یزدی و دکتر باقری لنکرانی عصر دیروز در موسسه امام خمینی برگزار شد.



ادامه مطلب

برچسب ها : گزاره قطعی پایداری, دیدار لنکرانی مصباح یزدی, ,
توسط : ولایتمداران |

آیت‌الله ممدوحی:جریان کارگزاران و انحرافی با هم مشترکات بسیاری دارند

آیت‌الله ممدوحی در گفتگو با «نسیم»: جریان کارگزاران و انحرافی با هم مشترکات بسیاری دارند/ بسیاری از گرفتاری‌های موجود ناشی از عملکرد کارگزاران، اصلاحات و ادامه آن جریان انحرافی است/ کسانی که شورای نگهبان را مورد هجمه قرار می‌دهند، جایگاه عدل را زیر سوال برده‌اند 

عضو مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: دشمنان از اول انقلاب تا به امروز برای ما خواب دیده‌اند اما همه آنها به نفع انقلاب و نظام تمام شد.



ادامه مطلب

برچسب ها : آیت‌الله ممدوحی, جریان کارگزاران انحرافی, مشترکات کارگزاران انحرافی, ,
توسط : ولایتمداران |


صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 24 صفحه بعد