منوی اصلی
موضوعات سایت
مطالب جدید
آرشیو مطالب
وصیت شهدا
وصیت شهدا
معرفی سایت

سایت خبری تحلیلی ولایتمداران سایتی است با هدف اشاعه فرهنگ ولایت پذیری و ولایت مداری و دفاع از حریم ولایت و ولایتمداران.
مطالب ثابت
همرزمان
نویسندگان
لوگوی دوستان
امکانات دیگر


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 31
بازدید دیروز : 106
بازدید هفته : 137
بازدید ماه : 1677
بازدید کل : 101558
تعداد مطالب : 5454
تعداد نظرات : 280
تعداد آنلاین : 2




در اين وبلاگ
در كل اينترنت
چاپ این صفحه
ابر برچسب ها
بازخوانی خطبه‌های تاریخی 29 خرداد 88

 

... بنده زير بار بدعت‌هاي غيرقانوني نخواهم رفت. امروز اگر چهارچوب هاي قانوني شكسته شد، در آينده هيچ انتخاباتي ديگر مصونيت نخواهد داشت. مردم اطمينان دارند؛ اما برخي از طرفداران نامزدها هم اطمينان داشته باشند كه جمهوري اسلامي اهل خيانت در آراء مردم نيست.



ادامه مطلب

برچسب ها : بازخوانی خطبه‌های تاریخی 29 خرداد 88, متن كامل بيانات حضرت آيت الله خامنه اي, خطبه هاي نماز جمعه تهران, ,
توسط : ولایتمداران |
آيت‌الله‌ خامنه‌اي از مردان شماره يك تاريخ است

 

عضو جامعه مدرسين حوزه علميه قم با اشاره به سالگرد نماز جمعه تاريخي رهبر معظم انقلاب در 29 خرداد 88گفت: ايشان يكي از مردان شماره يك تاريخ است و ما هرچه از ايشان ديده‌ايم تقوا، آگاهي، اسلام‌شناسي و حفظ شرايط يك حاكم اسلامي بوده است.



ادامه مطلب

برچسب ها : آيت‌الله‌ خامنه‌اي از مردان شماره يك تاريخ است, سالگرد نماز جمعه تاريخي رهبر معظم انقلاب در 29 خرداد 88, ,
توسط : ولایتمداران |
نظر شریعتی درباره «ولایت فقیه» چه بود؟

 

به گزارش رجانیوز، امیرحسین ثابتی در وبلاگ شخصی خود نوشته است:

29 خرداد 90، سی و چهارمین سالگرد مرحوم شریعتی است. شخصیتی که به اندازه کافی موافق و مخالف داشته و دارد و همیشه یک پای دعواهای سنتی سیاسیون و روشنفکرن 3 دهه پس از انقلاب بوده است.

طبیعتا شریعتی نه بدون اشتباه بوده و نه 100% باطل، اما جدای از همه این مباحث که فرصت جداگانه ای می طلبد به نظر می رسد هنوز بخش هایی از تفکر وی که برای نسل امروز قابل استفاده می باشد ناشناخته مانده است. لذا بخشهایی از اشارات مسقیم وی پیرامون مبحث "ولایت فقیه" عینا نقل می شود:



ادامه مطلب

برچسب ها : نظر شریعتی درباره «ولایت فقیه» چه بود؟, سی و چهارمین سالگرد مرحوم شریعتی, ,
توسط : ولایتمداران |
تقویت منش کارگزارانی با خرید هواپیمایی 45 میلیاردی
حلقه‌های‏ارتجاع دولت‎دهم به‎دولت‎های هاشمی و خاتمی تکمیل می‎شود؟
 

 

با نزدیک شدن به ميانه فعالیت دولت دهم، اقدامات جریان نفوذی در دولت برای تغییر ماهیت و هویت گفتمانی دولت اسلامي که در سال 84 شکل گرفت و با استقبال تاریخی مردم روبرو شد، افزایش می‌یابد و سران این جریان با صراحتی بیشتر از گذشته، دست به نمایش اغراض و اهداف ناصواب خود می‌زند.



ادامه مطلب

برچسب ها : حلقه‌های‏ارتجاع دولت‎دهم به‎دولت‎های هاشمی و خاتمی تکمیل می‎شود؟, تقویت منش کارگزارانی با خرید هواپیمایی 45 میلیاردی, اقدامات جریان نفوذی, فعالیت دولت دهم, تغییر ماهیت و هویت گفتمانی دولت اسلامي, ,
توسط : ولایتمداران |
تاثیر یک تفکر انحرافی بر یک جریان انحرافی
از ترویج آثار شریعتی تا برنامه‌ریزی برای ترور شهید مطهری

مهرنامه در شماره 11 خود با انتشار مطلبی با عنوان «چراغ رابطه چگونه خاموش شد» که در قالب پرونده «آیت الله مطهری و روشنفکران» ارائه شد، تلاش کرد تا تأثیر اندیشه دکتر شریعتی را بر گروه تروریستی فرقان انکار و تبرئه کند.

 
این نوشتار به همین بهانه و در سالگرد درگذشت دکتر شریعتی به تبارشناسی فکری قاتلان شهید مطهری و تأثیر اندیشه مرحوم شریعتی بر این گروه می‌پردازد؛


ادامه مطلب

برچسب ها : تاثیر یک تفکر انحرافی بر یک جریان انحرافی, از ترویج آثار شریعتی تا برنامه‌ریزی برای ترور شهید مطهری, گروه فرقان, ترور شهيد قرني, حاج مهدی عراقی, شهید سید محمد علی قاضی طباطبايی و آیت‌الله مفتح, اكبر گودرزي و مرحوم شريعتي, ,
توسط : ولایتمداران |

سيداحمد خاتمی:


پيامد گناه سياسی بيش از گناه فردی و اجتماعی است
خطيب جمعه تهران با بيان اينكه يكی از موانع استجابت دعا گناه است، اظهار كرد: پيامد گناه سياسی بيش از گناه فردی و اجتماعی است.



ادامه مطلب

برچسب ها : سيداحمد خاتمی:پيامد گناه سياسی بيش از گناه فردی و اجتماعی است, موانع استجابت دعا, گناه, ,
توسط : ولایتمداران |

آيت‌الله مصباح: پايه‌ريز انحراف تا قيامت در گناه آن شريك است

عضو خبرگان رهبري با تاكيد بر نقش بي‌بديل امام خميني در به ثمر رسيدن انقلاب گفت: اقدام امام سبب شد كه بخش عظيمي از ارزش‌هاي اسلامي كه در طول قرن‌ها فراموش شده بود، احيا شود

به گزارش فارس، آيت‌الله محمدتقي مصباح‌يزدي چهارشنبه شب در آخرين جلسه از سلسله درس‌هاي اخلاقي در دفتر مقام معظم رهبري به تبيين شرايط صدر اسلام و رفتار مردم آن زمان پرداخت.



ادامه مطلب

برچسب ها : آيت‌الله مصباح: پايه‌ريز انحراف تا قيامت در گناه آن شريك است, ,
توسط : ولایتمداران |
حجت‌الاسلام حاجتي در پرسش وپاسخ آنلاين با كاربران:
علامه‌مصباح علمدار برخورد با جریان‌هاي انحرافی بوده و هست/ نصیحت، نقد و نفی؛ مراحل مقابله با انحراف‌ها

حجت الاسلام و المسلمین میراحمدرضا حاجتی در پرسش و پاسخ آنلاین با کاربران رادیو اینترنتی مقاومت، به سوالات مختلف پاسخ دادند.

نويسنده كتاب عصر امام خميني(ره) با اشاره به مباحث مطرح شده در مورد جریان موسوم به "انحرافی" گفت: به‌عنوان یک پژوهشگر که قریب به 20 سال در مورد اندیشه امام(ره) و آثار جهانی انقلاب ومکتب فکری امام کار کرده ام؛ این شهادت را می‌دهم که بخشی از افکار و عقاید جریان انحرافی در تضاد بسیار عمیق با اندیشه های امام(ره) است، اینجاست که خطر مشخص می شود.

در ادامه بخش‌هایی از این سخنان را می‌خوانید:



ادامه مطلب

برچسب ها : حجت‌الاسلام حاجتي در پرسش وپاسخ آنلاين با كاربران, علامه‌مصباح علمدار برخورد با جریان‌هاي انحرافی بوده و هست, نصیحت, نقد و نفی؛ مراحل مقابله با انحراف‌ها, ,
توسط : ولایتمداران |
«آیا ظهور نزدیک است؟»-3
ایمان، ولایت‌مداری و خدمت‌گزاری مسئولین، نشانۀ نزدیکی یا تأخیر ظهور است
 

 

حجت الاسلام و المسلمین پناهیان در سومین سخنرانی از سلسله سخنرانی‌های خود در مهدیه تهران با موضوع «آیا ظهور نزدیک است؟»، که جمعه گذشته در مهدیه تهران برگزار شد، طی سخنانی با اشاره به قواعد ظهور گفت: «ما برای پیش‌بینی اینکه ظهور نزدیک است یا نه، باید به قوعدِ ظهور مراجعه کنیم و ببینیم ظهور در چه شرایطی رخ می‌دهد و آیا آن شرایط فراهم است یا نه؟ پس برای پیش‌بینیِ زمان ظهور، نیازی به غیب گویی و پیش‌گوییِ رمال‌ها و فال‌گیرها نداریم. فقط کسانی خود را محتاج غیب‌گویان و پیش‌گویان می‌بینند که دستشان از قواعد عالم خالی است و اتکاء و توکلشان به خداوند متعال بسیار کم است.»



ادامه مطلب

برچسب ها : «آیا ظهور نزدیک است؟»-3, ایمان, ولایت‌مداری و خدمت‌گزاری مسئولین, نشانۀ نزدیکی یا تأخیر ظهور است, ,
توسط : ولایتمداران |

بخش دوم گفتار حجت‌الاسلام پناهيان در مورد "آيا ظهور نزديك است؟"

قواعد ظهور براي ما تكليف‌ساز هستند نه حوادث ظهور
 

«بعضی‌ها در طولانی شدن غیبت مشارکت می‌کنند ولی بعضی‌ها در نزدیک شدن ظهور، مشارکت می‌کنند. بعضی‌ها مقدمه‌ساز ظهور هستند ولی بعضی‌ها تقویت‌کننده‌ي همین وضع موجود و تداوم بخش دوران غیبت هستند. هر یک از ما باید این سؤال را از خودمان بپرسیم: آیا ما تاکنون کاری کرده‌ایم که موجب تأخیر در امر فرج شده باشد؟ آیا به سهم خودمان در طولانی شدن غیبت مشارکت کرده‌ایم؟»

حجت الاسلام و المسلمین در دومین جلسه از سلسله سخنرانی‌های خود در مراسم دعای ندبه مهدیه تهران با موضوع "آیا ظهور نزدیک است؟"، طی سخنانی پیرامون لزوم توجه به قواعد ظهور، با بیان اینکه حوادث ظهور تکلیف‌ساز نیستند اما قواعد ظهور برای ما تکلیف معین می‌کنند، گفت: «بهترین دلایلی که می‌توانند مژده‌ي نزدیک بودن ظهور را به ما بدهند، "قواعد ظهور" و به تعبیر دیگر "علائم عمومی ظهور" هستند. این علائم اشاره به حادثه‌ي خاصی ندارند بلکه شرایط عمومی و قواعدِ کلیِ محقق شدن امر فرج را بیان می‌کنند.»
***
در ادامه فرازهایی از دومین جلسه‌ي سخنرانی با موضوع «آیا ظهور نزدیک است؟» را می‌خوانید:


ادامه مطلب

برچسب ها : بخش دوم گفتار حجت‌الاسلام پناهيان در مورد "آيا ظهور نزديك است؟", قواعد ظهور براي ما تكليف‌ساز هستند نه حوادث ظهور, ,
توسط : ولایتمداران |

گفت‌وگو با مهدي كوچك‌زاده در رابطه حماسه 22 خرداد/1

تمايز جريان عدالتخواه سوم تيري از گروه انحرافي/ چه كساني حق نقد ولايتمداري احمدي‌نژاد را دارند

 

اشاره: دكتر مهدي كوچك‌زاده نماينده مردم تهران در مجلس را همه به صراحتش مي‌شناسند، از همان دوره مجلس هفتم، زماني كه با صراحت نظراتش را بيان مي‌كرد، در ستاد جنگ رواني جريان موسوم به اصلاح‌طلب هدف قرار گرفت و در چند شماره با تيتر و عكس يك روزنامه‌هاي زنجيره‌اي مانند شرق تخريب شد.

با روي كار آمدن دولت احمدي‌نژاد به‌عنوان نماينده حامي دولت در مجلس شناخته شد، اين در حالي بود كه بارها در كنار حمايت‌هاي خود از اقدامات درست دولت، انتقادهايش را نيز بيان كرد. در آستانه سالروز حماسه بیست و دوم خرداد، با وي به گفت‌وگو نشستيم و روي اين بحث متمركز شديم كه آيا اين ادعا كه جريان‌هاي فتنه و يا جريان‌هاي به اصطلاح اصولگراي همراه فتنه اين روزها بيان مي‌كنند كه آيا انتخاب احمدي‌نژاد از ابتدا اشتباه بود و اين جريان، يك جريان انحرافي بود، آيا درست است؟ بخش اول اين گفت‌وگوي خواندني در ادامه آمده است:



ادامه مطلب

برچسب ها : گفت‌وگو با مهدي كوچك‌زاده در رابطه حماسه 22 خرداد/1, تمايز جريان عدالتخواه سوم تيري از گروه انحرافي, چه كساني حق نقد ولايتمداري احمدي‌نژاد را دارند, ,
توسط : ولایتمداران |
امام هادی و جریان های انحرافی

 

باز صفحه فیس بوک امام هادی رادیدم  و دلم خون شد.دیدم شهادتش نزدیک است خواستم از امام هادی بگویم زبانم نچرخید .به فکر فرو رفتم از امام هادی جز زیارت جامعه کبیره چیزی یادم نیامد باز شرمنده حضرت زهرا شدم،تازه اسمم را هم گذاشتم بچه شیعه ؛ از امام دهم شیعیان جز یک زیارت چیز دیگری به ذهنم نمیرسد .چیزی برای گفتن نداشتم تا اینکه چند شب پیش در محضر بزرگی نشسته بودم ایشان در مورد امام هادی سخنان جالبی گفت .گفت که یکی از وقایع برجسته در زمان امام هادی پدیدار شدن یا قدرت گرفتن گروه های انحرافی بود؛که ایشان با قدرت در مقابل این گروه ها و مبانی تفکری ایستادند و با هدایت حکیمانه شان ذات پلید این گروه ها را برای مردم آشکار کردند.با شنیدن حرف های آن بزرگ یاد زمان خودمان افتادم که گروه های انحرافی قصد منحرف کردن مسیر انقلاب را دارند.تصمیم گرفتم با نزدیک شدن به شهادت امام هادی ، کمی تحقیق کنم و چکیده ای از مشخصات گروه های انحرافی زمان حضرت هادی و چگونگی رفتار امام را با آنان ذکر کنم.



ادامه مطلب

برچسب ها : امام هادی و جریان های انحرافی, غلات, صوفیه, واقفیه, مجسمیّه, باورمندان به رؤیت(اشاعره), ,
توسط : ولایتمداران |

رئيس بنياد شهيد استان مركزي:


انديشه‌هاي امام موجب بيداري منطقه شد
رئيس سازمان بنياد شهيد و امور ايثارگران استان مركزي با اشاره به اينكه ترويج گفتمان امام، ايثار و شهادت در جامعه اسلامي از ضروريات است، گفت: انديشه‌هاي انسان ساز امام موجب بيداري منطقه شد.



ادامه مطلب

برچسب ها : رئيس بنياد شهيد استان مركزي:انديشه‌هاي امام موجب بيداري منطقه شد, ,
توسط : ولایتمداران |

مسئول بسيج دانشجويي گيلان:
وصيتنامه امام معرف شخصيت ايشان است
مسئول سازمان بسيج دانشجويي گيلان گفت: دانشجويان و اقشار مختلف مردم با مطالعه وصيتنامه سياسي‌-‌الهي امام خميني(ره)، شخصيت ايشان را بيشتر بشناسند.



ادامه مطلب

برچسب ها : وصيتنامه امام معرف شخصيت ايشان است, ,
توسط : ولایتمداران |

در بيانيه بسيج به مناسبت 15خرداد تاكيد شد؛


مقابله بسيجيان با هرگونه افكار كه سعي در وارونه جلوه دادن باورهاي اعتقادي دارد
سپاه نیوز: در بيانيه سازمان بسيج مستضعفين تاكيد شده است: اكنون بر همه مردم و بسيجيان عزيز فرض است تا با اطاعت از رهبري سير تعالي و پيشرفت را طي كنند.



ادامه مطلب

برچسب ها : بيانيه بسيج به مناسبت:مقابله بسيجيان با هرگونه افكار كه سعي در وارونه جلوه دادن باورهاي اعتقادي دارد, ,
توسط : ولایتمداران |

سپاه قائم سمنان تاكيد كرد:


دريغ از ذره‌اي درنگ در دفاع از ولايت
سپاه قائم آل محمد (عج) سمنان به مناسبت سالروز ارتحال امام خميني (ره) اطلاعيه‌اي صادر كرده كه در آن آمده است: پاسداران ذره‌اي درنگ در دفاع از ولايت نخواهند داشت.



ادامه مطلب

برچسب ها : سپاه قائم سمنان تاكيد كرد:دريغ از ذره‌اي درنگ در دفاع از ولايت, ,
توسط : ولایتمداران |

مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه تالش:


اتحاد مسلمانان مسئله مهم اسلام است
مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه ناحيه تالش گفت: مهم‌ترين مسئله در جهان اسلام، اتحاد مسلمانان است.



ادامه مطلب

برچسب ها : مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه تالش:اتحاد مسلمانان مسئله مهم اسلام است, ,
توسط : ولایتمداران |

نماينده حفاظت اطلاعات سپاه:


ملت يك قدم از نظام عقب‌نشيني نمي‌كند
سپاه نیوز: نماينده سازمان حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران تاكيد كرد: ملت در سال‌هاي گذشته حتي يك قدم از نظام اسلامي عقب‌نشيني نكرده و همچنان به انقلاب خود پايبند است.



ادامه مطلب

برچسب ها : نماينده حفاظت اطلاعات سپاه:ملت يك قدم از نظام عقب‌نشيني نمي‌كند, ,
توسط : ولایتمداران |

نماينده ولي‌فقيه در تيپ 37 سپاه حضرت عباس(ع):


استقلال كشور مديون ولايت فقيه است
سپاه نیوز: نماينده ولي‌فقيه در تيپ 37 سپاه حضرت عباس(ع) گفت: استقلال و عظمت امروز كشور مديون ولايت فقيه است.



ادامه مطلب

برچسب ها : نماينده ولي‌فقيه در تيپ 37 سپاه حضرت عباس(ع):استقلال كشور مديون ولايت فقيه است, ,
توسط : ولایتمداران |

بازتاب گسترده سخنان رهبر معظم انقلاب در رسانه‌هاي جهان
رسانه‌هاي جهان سخنراني مهم رهبر معظم انقلاب اسلامي ايران در بيست و دومين سالگرد عروج ملكوتي امام خميني (ره) را به طور گسترده‌اي انعكاس دادند.



ادامه مطلب

برچسب ها : بازتاب گسترده سخنان رهبر معظم انقلاب در رسانه‌هاي جهان, رسانه‌هاي جهان سخنراني مهم رهبر معظم انقلاب اسلامي ايران در بيست و دومين سالگرد عروج ملكوتي امام خميني (ره) را به طور گسترده‌اي انعكاس دادند, ,
توسط : ولایتمداران |

آيت‌الله مصباح‌يزدي:


ولايت فقيه ‌مشكل بزرگ استكبار جهاني است
رئيس موسسه آموزشي پژوهشي امام خميني(ره) با اشاره به توطئه دشمنان در طول انقلاب اسلامي گفت: ولايت فقيه مشكل بزرگي براي همه سياستمداران جهان ‌به ويژه استكبار جهاني است.



ادامه مطلب

برچسب ها : آيت‌الله مصباح‌يزدي:ولايت فقيه ‌مشكل بزرگ استكبار جهاني است, احياي سكولاريسم, ,
توسط : ولایتمداران |
الهام:امام(ره) همچنان در عمق باورهاي مردم جادارد

 

مشاور حقوقي رييس جمهوري با تبيين نقش بي بديل امام خميني (ره) در احياي اسلام ناب محمدي و پس زدن اسلام امريكايي بيان داشت:با گذشت 22سال از ارتحال بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران ، امام (ره) همچنان در عمق وجود و باورهاي مردم جاي دارد.

دكتر 'غلامحسين الهام' مشاور حقوقي رييس جمهوري در مراسم بزرگداشت بيست و دومين سالروز ارتحال امام خميني (ره) در حسينيه اعظم اهواز افزود: دانش و بينش ، سياست و اخلاق، خشم و لبخند، جنگ و صلح و توجه عميق امام به محرومان همه بر گرفته از اسلام و آموزه هاي قرآني بود ، از اين رو امام خميني (ره) هيچگاه از دل و ذهن ملت ها زدودني و محو شدني نيست.


ادامه مطلب

برچسب ها : الهام:امام(ره) همچنان در عمق باورهاي مردم جادارد, دكتر 'غلامحسين الهام' مشاور حقوقي رييس جمهوري در حسينيه اعظم اهواز, ,
توسط : ولایتمداران |
ماه رجب؛ فرصتی استثنایی

 

گفتاری از استاد اصغر طاهرزاده:

قَالَ موسی‌بن‌جعفر«ع»: رَجَبٌ شَهْرٌ عَظِيمٌ يُضَاعِفُ اللَّهُ فِيهِ الْحَسَنَاتِ وَ يَمْحُو فِيهِ السَّيِّئَاتِ مَنْ صَامَ يَوْماً مِنْ رَجَبٍ تَبَاعَدَتْ عَنْهُ النَّارُ مَسِيرَةَ مِائَةِ سَنَةٍ وَ مَنْ صَامَ ثَلَاثَةَ أَيَّامٍ وَجَبَتْ لَهُ الْجَنَّة.‏[1]

ماه رجب، ماه بزرگى است كه در آن حسنات چند برابر و گناهان در آن محو مى‏شود. كسى كه يك روز در ماه رجب روزه بگيرد، آتش جهنّم به اندازه يك‌صدسال از او فاصله مى‏گيرد، و كسى كه سه روز در آن ماه روزه بگيرد، بهشت براى او واجب مى‏شود.

 



ادامه مطلب

برچسب ها : ماه رجب؛ فرصتی استثنایی, ,
توسط : ولایتمداران |
ويژگي هاي عرفان امام خميني(ره)

 

آيت الله جوادي آملي

آنچه در پي مي آيد بيانات تحليلي حكيم فرزانه حضرت آيت الله جوادي آملي است كه در آن به بررسي تفاوت ميان اخلاق و عرفان و خصوصيات عرفاني منحصر بفرد امام خميني(ره) پرداخته است. با هم آن را از نظر مي گذرانيم.
امام (رض) خصوصياتي داشت كه در ديگر عارفان كمتر بود. البته ديگر عارفان نيز خصوصياتي داشتند كه در امام فرصت ظهور و بروز پيدا نكرد. هر يك از عرفا مظهر اسمي از اسماء الله هستند. كاري كه ديگران كرده اند اين است كه كتاب هاي مبسوطي در اين زمينه نوشته اند، امام (رض) فرصت اين كار را پيدا نكردند، اما نوشته هاي ديگران را از علم به عين و از گوش به آغوش آوردند؛ چيزي كه نهايت سعي و تلاش ديگران بود.


ادامه مطلب

برچسب ها : ويژگي هاي عرفان امام خميني(ره), آيت الله جوادي آملي, ,
توسط : ولایتمداران |

معاون استاندار لرستان تاكيد كرد:


تقويت فعاليت‌هاي فرهنگي در پايگاه‌هاي بسيج
معاون سياسي امنيتي استانداري لرستان گفت: اظهار داشت: با توجه به اينكه دشمن به دنبال ضربه زدن به نظام و به خصوص قشر بسيج است، تقويت فعاليت‌هاي فرهنگي در پايگاه‌هاي مقاومت در سطح كشور امري ضروري است.



ادامه مطلب

برچسب ها : تقويت فعاليت‌هاي فرهنگي در پايگاه‌هاي بسيج, ,
توسط : ولایتمداران |

فرمانده سپاه عاشورا‌:


انقلاب ايران بي‌نام "خميني " شناخته شده نيست
سپاه نیوز: فرمانده سپاه عاشورا گفت: استمرار راه ‌امام خميني در زمان حاضر و آينده فقط با اطاعت از مقام معظم رهبري و ولايت امكانپذير است و اين انقلاب بي نام امام خميني (ره) شناخته شده نيست.



ادامه مطلب

برچسب ها : فرمانده سپاه عاشورا‌, انقلاب ايران بي‌نام "خميني " شناخته شده نيست, ,
توسط : ولایتمداران |

اختصاصی/ معاون سیاسی سپاه:


خیزش های اسلامی، متأثر از گفتمان امام خمینی (ره) است
سردار جوانی گفت: مسائل منطقه ای و جهان اسلام امروز بیش از پیش تحت تاثیر افکار و اندیشه های حضرت امام (ره) قرار گرفته، بطوری که می توان خیزشهای اسلامی منطقه را متاثر از گفتمان آن بزرگ مرد دانست.



ادامه مطلب

برچسب ها : خیزش های اسلامی, متأثر از گفتمان امام خمینی (ره) است, ,
توسط : ولایتمداران |

بیانیه سپاه در گرامیداشت 14 خرداد؛


جهان راه خود را به سمت آرمانهای امام خمینی(ره) تنظیم کرده است
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه ای با گرامیداشت فرارسیدن 14 خرداد ماه، بیست و دومین سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره)، روند بیداری جهانی و شکل گیری انقلاب های مردمی و اسلامی در منطقه را نشانه ای از تحقق تدریجی وعده های الهی و آرمان های امام عزیز دانست.



ادامه مطلب

برچسب ها : بیانیه سپاه در گرامیداشت 14 خرداد, جهان راه خود را به سمت آرمانهای امام خمینی(ره) تنظیم کرده است,
توسط : ولایتمداران |
نظر رئيس‌خبرگان‌درباره ارتباط حوادث منطقه با ظهور

 

آیت‌الله محمدرضا مهدوی کنی گفت: تحولات منطقه خاورمیانه و اروپا و سیل عدالتخواهی ملتهای دنیا، زمینه ساز ظهور حضرت مهدی(عج) است.

رئیس​مجلس خبرگان در گفت​وگو با ایسنا به مطالبی اشاره کرد که گزیده ان را در ادامه می​خوانید:



ادامه مطلب

برچسب ها : نظر رئيس‌خبرگان‌درباره ارتباط حوادث منطقه با ظهور, ,
توسط : ولایتمداران |
چگونگي انتخاب محل دفن امام (ره) از زبان نزديك‏ترين محافظ ‌اش

 

فارس: يك بار در ماشين با حاج احمد آقا بوديم و ايشان اين مطلب را ابراز كرد كه: «من يك مسأله‏ي شرعي از آقا پرسيدم كه آيا مي‏شود ميت مسلمان به گونه‏اي در قبر بگذاريم كه چهره‏اش را هميشه بتوان مثلا به وسيله ي انعكاس از طريق آينه و نور رويت كرد؟». حاج احمد آقا افزود: «من برنامه‏ام اين بود كه اگر اين كار مجاز باشد، در خصوص حضرت امام اين سيستم را پياده كنيم.»



ادامه مطلب

برچسب ها : چگونگي انتخاب محل دفن امام (ره) از زبان نزديك‏ترين محافظ ‌اش, ,
توسط : ولایتمداران |


صفحه قبل 1 ... 23 24 25 26 27 ... 34 صفحه بعد