منوی اصلی
موضوعات سایت
مطالب جدید
آرشیو مطالب
وصیت شهدا
وصیت شهدا
معرفی سایت

سایت خبری تحلیلی ولایتمداران سایتی است با هدف اشاعه فرهنگ ولایت پذیری و ولایت مداری و دفاع از حریم ولایت و ولایتمداران.
مطالب ثابت
همرزمان
نویسندگان
لوگوی دوستان
امکانات دیگر


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 121
بازدید دیروز : 218
بازدید هفته : 121
بازدید ماه : 1275
بازدید کل : 101156
تعداد مطالب : 5454
تعداد نظرات : 280
تعداد آنلاین : 2




در اين وبلاگ
در كل اينترنت
چاپ این صفحه
ابر برچسب ها
علت ایجاد شبهه در سخن برخی افراد از دیدگاه آیت‌الله بهجت

 

«خيلى خطرناك است كه ندانيم قُدما چه راهى را مى‌رفتند! دليل عقب ماندگى ما آن است كه اموال شبهه ناك مصرف مى‌كنيم، و مال شبهه ناك، ايجاد ترديد و شبهه مى‌كند، و به قدر ضرورت و نان خالى اكتفا نمى‌كنيم.»

 

به گزارش رجانیوز به نقل از جهان، تردید یکی از همراهان انسان است که در مواقع حساس زندگی می‌تواند زمینه سقوط فرد را موجب شود که این سقوط هم می‌تواند دنیایی باشد و هم اخروی. تردید در تمام امور وجود دارد، اما برخی از تردیدها از حالت فردی خارج می‌شود مثل تردیدهای سیاسی که ممکن است آسیب‌هایی را برای یک جامعه به همراه داشته باشد.



ادامه مطلب

برچسب ها : علت ایجاد شبهه در سخن برخی افراد از دیدگاه آیت‌الله بهجت, ,
توسط : ولایتمداران |

ببخشيد ! اينجا كجاست ؟!

خدا رحمت كند «مشهدي عبدالله» را. در ميدان خراسان گاراژدار بود و اتوبوس ها و كاميون ها از گاراژش بار و مسافر مي گرفتند. او را در نوجواني ديده بودم، هنگامي كه پيرمردي تقريبا از كار افتاده بود. داستاني كه نقل مي كنم را از مرحوم پدرم شنيده ام كه با مشهدي عبدالله رفيق مسجد و هيئت بود. آن روزها برخي از اتوبوس ها كه قصد مسافرت به مشهد مقدس را داشتند به علت خرابي جاده ها و طولاني بودن راه يكي از افرادي كه با راه و جاده آشنا بودند، به عنوان بلد-راهنما- با خود مي بردند. مشهدي عبدالله از جمله اين بلدها بود كه گاهي اوقات همراه رانندگان نابلد اتوبوس ها به مشهد مي رفت تا به قول خودش، هم به پابوس امام رضا عليه السلام رفته باشد و هم به زوار آقا خدمتي كرده باشد.



ادامه مطلب

برچسب ها : ببخشيد ! اينجا كجاست ؟!, بررسي سخنان احمدي ن‍ژاد, حسين شريعتمداري, ,
توسط : ولایتمداران |
رهبر انقلاب در دومين نشست انديشه‌هاي راهبردي تاكيد كردند:
كشف نظريات اسلامي ناب در باب عدالت به دور از التقاط/ كارهاي زيادي در زمينه عدالت شده اما راضي كننده نيست
 

 

دومين نشست انديشه هاي راهبردي در جمهوري اسلامي، صبح امروز با "موضوع عدالت " و با هم انديشي و تبادل نظر رهبر معظم انقلاب و دهها نفر از انديشمندان، متفكران، استادان و محققان دانشگاهي و حوزوي برگزار شد.

 
به گزارش رجانيوز به نقل از پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري، در اين نشست 4 ساعته، ابتدا 10 نفر از صاحبنظران و نخبگان در دو بخش نظري و كاربردي ديدگاههاي خود را درباره "مباني، مفاهيم، ابعاد، كاركردها و ضرورتهاي عدالت " بيان كردند.


ادامه مطلب

برچسب ها : رهبر انقلاب در دومين نشست انديشه‌هاي راهبردي تاكيد كردند, كشف نظريات اسلامي ناب در باب عدالت به دور از التقاط/ كارهاي زيادي در زمينه عدالت شده اما راضي كننده نيست, ,
توسط : ولایتمداران |

كدام صندلي ؟!


دقيقاً به خاطر نمي آورم كه اين داستان را كجا خوانده ام؟ شايد در يكي از مجموعه كتاب هايي كه درباره «عمليات رواني» نوشته شده است و به احتمال قوي در كتاب «جنگ رواني» اثر «پل لاينبرگر». ماجرا، اما اينگونه است كه يكي از اساتيد عمليات رواني در پنتاگون وقتي به مبحث «انكار واقعيت ها»
-FACTS DENEGATION- مي رسد، بعد از شرح مفصلي درباره اين بخش از عمليات رواني، براي آزمون يك صندلي روي ميز مي گذارد و از افسران تحت آموزش خود مي خواهد كه هر يك از آنها مقاله اي در نفي وجود اين صندلي بنويسند و از همه ترفندهايي كه آموخته اند براي انكار اين واقعيت استفاده كنند! استاد در جلسه بعد يكي از افسران حاضر در كلاس را به عنوان كسي كه بدترين مقاله را نوشته ولي بهترين نمره را گرفته است، معرفي مي كند.

 



ادامه مطلب

برچسب ها : كدام صندلي ؟!, ,
توسط : ولایتمداران |

قرآن اهدایی ارشاد با نماد فراماسونری+عکس

قرآنی توسط انتشارات دارالعلم قم در سال ۱۳۸۹ منتشر شده است که طرح روی جلد آن شبیه ستاره داوود است!



ادامه مطلب

برچسب ها : قرآن اهدایی ارشاد با نماد فراماسونری+عکس, ستاره داوود, ,
توسط : ولایتمداران |
9دی به شماره شانزدهم رسید
 

 

شانزدهمین شماره هفته نامه 9دی امروز شنبه بیست و چهارم اردیبهشت روی دکه‌های مطبوعاتی قرار گرفت.

9دی با چاپ عکسی از مرحوم آیت الله بهجت در مطلبی با عنوان «دو سال بی بهجت» ضمن یادآوری سوگ فقدان آن عارف برجسته، ضرورت تبیین عرفان ناب و شریعت محور اسلامی را مورد توجه قرار داده و درباره نفوذ معنویتهای التقاطی و عرفانها و عارفان منحرف و شریعت ستیز هشدار داده است.



ادامه مطلب

برچسب ها : 9دی به شماره شانزدهم رسید, مرحوم آیت الله بهجت, دو سال بی بهجت, ,
توسط : ولایتمداران |
عرفان حلقه؛از ادعای شفاء تا خارج کردن جن از کالبد انسان+فیلم

 

پس از بازداشت محمد علی طاهری رییس فرقه حلقه کیهانی به سراغ حجت الاسلام جواد محرابی مدیر موسسه فرق و ادیان قم رفتیم و درباره اعتقادات و آموزه‌های این فرقه با وی به گفتگو نشستیم. ماحصل این گفتگو در ادامه از نظرتان می‌گذرد.



ادامه مطلب

برچسب ها : عرفان حلقه؛از ادعای شفاء تا خارج کردن جن از کالبد انسان+فیلم, ,
توسط : ولایتمداران |
پيشنهاد آيت‌الله مكارم: اخراج بدحجاب‌ها از ادارات

 

آیت‌الله مكارم شیرازی با بیان این كه دشمنان تمام تلاش خود را برای گسترش مفاسد اخلاقی در میان جوانان به كار می بندند، اظهار كرد: بدانید مواد مخدر در كشور ما سیاسی است و این كه بگوییم افراد مافیا به دنبال سوداگری هستند تنها این مساله نیست، آن‌ها می‌خواهند از طریق مواد مخدر جوانان ما را بگیرند و اعتقادات آن‌ها را به مسائل دینی كم‌رنگ كنند.



ادامه مطلب

برچسب ها : پيشنهاد آيت‌الله مكارم: اخراج بدحجاب‌ها از ادارات,
توسط : ولایتمداران |
آيت‌الله مصباح يزدي:
هشدار در مورد تكرار سناريوي علي‌محمد باب/ دلیل ندارد سکوت کنیم
 

 

آيت‌الله مصباح يزدي با اشاره به تعابيري چون «امام زمان(عج) خود جامعه را اداره مي‌كند» با بيان اينكه اين سخن به اين معني است كه اگر خود ولي عصر(عج) جامعه را اداره مي‌كنند،‌ پس نيازي به نائب نيست، نسبت به ايجاد سيد علي‌محمد باب ديگري در برابر ولايت فقيه هشدار داد.



ادامه مطلب

برچسب ها : هشدار در مورد تكرار سناريوي علي‌محمد باب/ دلیل ندارد سکوت کنیم, آيت‌الله مصباح يزدي, ,
توسط : ولایتمداران |
اساتيد حوزه و دانشگاه در همایش تحول علوم انسانی پيشنهادهاي متنوعي دادند؛
مناظره، تشکیل جبهه فرهنگی، طبقه‌بندي علوم، بازنگري در تعريف فقه

 

همایش تحول در علوم انسانی با گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم آیت الله سید منیرالدین حسینی هاشمی بنیانگذار فرهنگستان علوم انسانی روز گذشته با سخنان آیت الله حائری شیرازی، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد مهدی میرباقری دبیر علمی، حجت‌الاسلام علی‌اكبر رشاد، دکتر مسعود درخشان، حجت‌الاسلام محسن غرویان، دکتر کچوئیان، دكتر پارسانیا، دكتر برنجكار، خانم دکتر جمیله علم‌الهدی، دكتر محمدتقی سبحانی، دكتر ارسطا، دکتر رضاداوری اردکانی و دكتر سعید زیباكلام برگزار شد.



ادامه مطلب

برچسب ها : مناظره, تشکیل جبهه فرهنگی, طبقه‌بندي علوم, بازنگري در تعريف فقه, ,
توسط : ولایتمداران |
وجود رهبری قاطع مانع فروپاشی نظام ایران شده است
گزارش مطالعاتی موسسه واشنگتن از انقلاب اسلامی ایران و تاثیرات آن بر جنبش‌های اسلامی منطقه‌ای، تاکید می‌کند که جمهوری اسلامی ایران با دارا بودن یک رهبری قاطع توانسته است در برابر مشکلات ایستادگی کند.

 



ادامه مطلب

برچسب ها : وجود رهبری قاطع مانع فروپاشی نظام ایران شده است, گزارش مطالعاتی موسسه واشنگتن, ,
توسط : ولایتمداران |
استاد اخلاق حوزه علميه:
منطق‌قرآني‌با نمونه"ابليس"مي‌گويد انحراف، خدمات‌افراد را محو مي‌كند

 

يك استاد اخلاق حوزه علميه گفت: اگر انسانی مدتی، خدمتی به دین انجام بدهد و بعد از چند صباحی یک انحراف عظیم از او صادر بشود در منطق قرآن باید انحراف را ببینیم نه خدمات.



ادامه مطلب

برچسب ها : منطق‌قرآني‌با نمونه"ابليس"مي‌گويد انحراف, خدمات‌افراد را محو مي‌كند, ,
توسط : ولایتمداران |
سخنان مهم پناهيان در بیت رهبری در حضور احمدی نژاد

 

حجت‌الاسلام والمسلمين پناهيان با تأكيد بر اينكه عدالت‌زدگي بدون ولايت كار را به جاهاي خطرناك مي‌كشاند، گفت كه نبايد عدالت را بهانه‌اي براي اقدام عليه ولايت قرار داد چرا كه قطعاً ولايت بر عدالت مقدم است

 
حجت‌الاسلام والمسلمين عليرضا پناهيان استاد حوزه و دانشگاه در مراسم شام غريبان حضرت صديقه طاهره(س) كه دیشب در بيت مقام معظم رهبري و با حضور رئيس‌جمهور و جمعي از شخصيت‌هاي كشوري و لشكري و خيل عظيم عزاداران آن حضرت برگزار شد، با تأكيد بر لزوم مراقبت انسان در برابر امتحانات، خاطرنشان كرد: بايد انسان‌هاي خوب هم مراقب باشند تا همين خوبي‌هايشان بعدها سد راه و علت انحرافشان نشود.
 
وي در ادامه به جريان نافرماني ابليس پس از شش هزار سال عبادت اشاره كرد و بر اهميت عاقبت‌ به خيري و لزوم نگراني دائمي مؤمن براي عاقبت بخير شدن تأكيد كرد و گفت: بايد همه را به عاقبت به خيري سفارش كنيم.
 
حجت‌الاسلام والمسلمين پناهيان در اين لحظه از سخنان خود با بيان اينكه دعاي امام عادل نافذ است، دعا كرد كه "الهي عاقبت همه ما را به خير بگردان. "
 
پناهيان از رهبر معظم انقلاب خواست تا اين دعا را با آمين خود همراهي كنند


ادامه مطلب

برچسب ها : سخنان مهم پناهيان در بیت رهبری در حضور احمدی نژاد, ولايت بر عدالت مقدم است, عدالت‌زدگي بدون ولايت , ,
توسط : ولایتمداران |
تبلور «خط امام» در یک «دستخط امام»
 

 

جناب حجت الاسلام آقاى محتشمى، وزیر محترم کشور- ایّده ا... تعالى‏

در موضوع نهضت به اصطلاح آزادى مسائل فراوانى است که بررسى آن محتاج به وقت زیاد است. آنچه باید اجمالاً گفت آن است که پرونده این نهضت و همین طور عملکرد آن در دولتِ موقتِ اولِ انقلاب شهادت مى‏دهد که نهضت به اصطلاح آزادى طرفدار جدى وابستگى کشور ایران به امریکا است، و در این باره از هیچ کوششى فروگذار نکرده است؛ و حمل به صحت اگر داشته باشد، آن است که شاید امریکاى جهانخوار را، که هر چه بدبختى ملت مظلوم ایران و سایر ملتهاى تحت سلطه او دارند از ستمکارى اوست، بهتر از شوروى ملحد مى‏دانند. و این از اشتباهات آنها است.



ادامه مطلب

برچسب ها : جناب حجت الاسلام آقاى محتشمى, وزیر محترم کشور- ایّده ا, , , تعالى‏, تبلور «خط امام» در یک «دستخط امام», ,
توسط : ولایتمداران |
شعارهاي پياپي نمازگزاران تهران عليه جريان نفوذي/ صديقي:
كسي كه در مقابل ولايت‌فقيه بايستد در مقابل خدا ايستاده است
 

 

نمازجمعه اين هفته تهران با خطبه پرشور حجت‌الاسلام والمسلمين كاظم صديقي در تبيين ولايت فقيه و جايگاه امر آن و شعارهاي پياپي نمازگزاران تهراني در حمايت از ولي‌فقيه همراه بود.



ادامه مطلب

برچسب ها : شعارهاي پياپي نمازگزاران تهران عليه جريان نفوذي/ صديقي:كسي كه در مقابل ولايت‌فقيه بايستد در مقابل خدا ايستاده است, ,
توسط : ولایتمداران |
امام جمعه موقت اهواز و رئيس مركز حوزه‌هاي علميه خوزستان:
نمي‌شود كسي از امام‌زمان(عج) دم بزند و كاري با ولايت‌فقيه نداشته باشد
 

 

امام جمعه موقت اهواز و رئيس مركز حوزه‌هاي علميه خوزستان تأكيد كرد كه دم زدن از امام زمن(عج) و حضرت زهرا(س) بدون اعتقاد به ولايت فقيه باطل و به معناي دكان باز كردن است



ادامه مطلب

برچسب ها : نمي‌شود كسي از امام‌زمان(عج) دم بزند و كاري با ولايت‌فقيه نداشته باشد, امام جمعه موقت اهواز و رئيس مركز حوزه‌هاي علميه خوزستان, ,
توسط : ولایتمداران |
ماجرای 99 نفر، تعاملات موسوی و مجلس دوم در گفت‌وگو با سید عباس میرحیدری؛
به موسوی رأی ندادیم برخی اطرافیانش را وابسته می‌دانستیم، به خودش هم شک داشتیم/ قبول قطعنامه به دلیل سیاست‌های اقتصادی غلط بود
 

 

سيد عباس ميرحيدري، يكي از نمايندگان فعال در دوره دوم مجلس شوراي اسلامي بود كه در بسياري از كشمكش‌هاي مجلس دوم نقش ايفا مي‌نمود و بارها نام وي در صورت مذاكرات مشروح مجلس شوراي اسلامي تكرار شده است. اما او نيز پس از قرار گرفتن در ليست 99 نفر، از ورود به مجلس سوم بازماند. وي سوابق اجرايي متعدد در كارنامه خود پيش و پس از نمايندگي مجلس شوراي اسلامي دارد كه سبب گرديده اطلاعات ذي‌قيمتي از تاريخ انقلاب داشته باشد، اما مصاحبه با وي چندان نيز آسان فراهم نگرديد.



ادامه مطلب

برچسب ها : ماجرای 99 نفر, تعاملات موسوی و مجلس دوم در گفت‌وگو با سید عباس میرحیدری, به موسوی رأی ندادیم برخی اطرافیانش را وابسته می‌دانستیم, به خودش هم شک داشتیم/ قبول قطعنامه به دلیل سیاست‌های اقتصادی غلط بود, ,
توسط : ولایتمداران |
10 نمونه که ولایت فقیه مانع دیکتاتوری در ایران شد
 

 

ولایت فقیه، حکومت دینی و جمهوری اسلامی از سوی منتقدان و مخالفان محکوم و متهم به دیکتاتوری و نادیده گرفتن رای مردم بوده است. این شبهات از اولین روزهایی که زمزمه حکومت اسلامی در انقلاب پاگرفت، آغاز شده است و هم اکنون نیز در گوشه و کنار شنیده می شود.



ادامه مطلب

برچسب ها : 10 نمونه که ولایت فقیه مانع دیکتاتوری در ایران شد, ولایت فقیه, حکومت دینی و جمهوری اسلامی , ,
توسط : ولایتمداران |
گزارش رجانیوز از اولین گردهمایی قرارگاه عمار در حضور آيت‌الله مصباح:
قرارگاه عمار؛ اتاق فکر فعالان فرهنگی و سیاسی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی

 

روز پنجشنبه سالن اجتماعات موسسه آموزشی ـ پژوهشی امام خمینی(ره) در قم میزبان جمع زیادی از فعالان فرهنگی و سیاسی جبهه انقلاب اسلامی از سراسر کشور بود که به همت قرارگاه فرهنگی عمار (مركزي راهبردي جبهه اهل ولاء) در اولین گردهمایی فراگیر این قرارگاه گرد هم آمده بودند.



ادامه مطلب

برچسب ها : گزارش رجانیوز از اولین گردهمایی قرارگاه عمار در حضور آيت‌الله مصباح:قرارگاه عمار؛ اتاق فکر فعالان فرهنگی و سیاسی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی, ,
توسط : ولایتمداران |
مهر و مه تو فاطمه و حيدرند/ از نام و ياد غير، نگهدار دل
 

 

تعريف كلام قابل تأويل تاريخي، شايد تنها از عهده گوينده چنين كلامي برآيد كه حتي از بين چنين گويندگاني هم، اوحدي از اوتادشان را ياراي چنين تفصيلي باشد. اصل و اساس اينچنين كلام و منبع نوري آن، قرآن است كه باطن‌ و روح متون ديگر، وابسته به ميزان نزديكي و تأثيرشان از اين منبع لايزال فيض و نورانيت است. پس از قرآن و در مرتبه بعدي آن كلام ائمه طاهرين صلوات الله عليهم اجمعين است كه نه تنها مفسر بلكه روح دميده در كتاب هستند و... الخ.



ادامه مطلب

برچسب ها : مهر و مه تو فاطمه و حيدرند/ از نام و ياد غير, نگهدار دل, ,
توسط : ولایتمداران |
مبناي‌نظريه آيت‌الله‌مصباح در مورد ارتباط انحراف‌بني‌اسرائيلي و در حد شرك بودن مخالفت با ولايت‌فقيه
 

 

یوسف سیفی: موسی برای عبادت به طور رفته بود و درمیان امت نبود، بنی اسرائیل روزها و شب ها را در انتظار بازگشت پیامبر می گذراند. آنها ایمان آورده بودند و مسلم بودند. آنها به موسی و خدایش و این دین جدید نجات بخش ایمان داشتند و دیگر از فرعون و ادعای خدایی‌اش خبری نبود.



ادامه مطلب

برچسب ها : مبناي‌نظريه آيت‌الله‌مصباح در مورد ارتباط انحراف‌بني‌اسرائيلي و در حد شرك بودن مخالفت با ولايت‌فقيه,
توسط : ولایتمداران |
حيات سياسي استاد مطهـري در روزهاي انقــلاب
نفـر اول در روزهای اول
 
فعاليت‌هاي استادمطهري در دوران پيش ازانقلاب را بايد عمدتاً متمركز بر هدايت و ارشاد فكري جريان‌هاي انقلابي و مديريت تئوريك راهبران فكري انقلاب دانست و اين معنا البته در پيوند و ارتباط مريد و مرادي ايشان با حضرت امام (ره) محقق مي‌شد.


ادامه مطلب

برچسب ها : حيات سياسي استاد مطهـري در روزهاي انقــلاب, ,
توسط : ولایتمداران |
سخنان مهم حجت الاسلام پناهیان پیرامون اهمیت صبر در شرایط کنونی جامعه
حفظ ثبات اجتماعی فلسفه مهم جهت‌گیری‌های اولیای الهی بود

 

حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان، جمعه شب در شهر مقدس قم و در جمع هئیت محبین‌اهل‌بیت(ع)، ضمن برشمردن 6 فائدۀ بسیار مهم و گران‌سنگ که در ثبات اجتماعی بدست می‌آید، نمونه‌هایی از تأثیر «اهمیت حفظ ثبات اجتماعی» در تصمیم‌ها و سیرۀ عملی اولیای الهی، در تاریخ صدر اسلام و تاریخ انقلاب اسلامی را ذکر کرد.



ادامه مطلب

برچسب ها : سخنان مهم حجت الاسلام پناهیان پیرامون اهمیت صبر در شرایط کنونی جامعه, حفظ ثبات اجتماعی فلسفه مهم جهت‌گیری‌های اولیای الهی بود, ,
توسط : ولایتمداران |
بازی پرسپولیس ـ الاتحاد و سپاهان ـ الهلال به دادگاه آل سعود تبدیل می‎شود
دعوت جنبش دانشجویی برای حضور در استادیوم‎های تهران و اصفهان/ خاطراتی از اعتراض سیاسی در مسابقه فوتبال
 
بازی روزهای سه شنبه و چهارشنبه دو تیم فوتبال سرشناس ایرانی با تیم‎های عربستانی در ایران، این روزها به عنوان یکی از بهترین ظرفیت‎های اعتراض ایرانیان به آل سعود در قبال کشتار مسلمانان بحرین مطرح شده است، ظرفیتی که با فراخوان گسترده دانشجویان دو شهر تهران و اصفهان، برای حضور در مسابقات پرسپولیس و سپاهان مقابل تیم‎های الاتحاد والهلال عربستان می‎تواند یکی از جدی‎ترین حرکت‎های حمایتی از مظلومین بحرینی را در ایران رقم بزند.


ادامه مطلب

برچسب ها : بازی پرسپولیس ـ الاتحاد و سپاهان ـ الهلال به دادگاه آل سعود تبدیل می‎شود, بازی پرسپولیس ـ الاتحاد و سپاهان ـ الهلال به دادگاه آل سعود تبدیل می‎شود, ,
توسط : ولایتمداران |
مهر ختام چندباره بر پروژه حاکمیت دوگانه / تداوم نگرانی دلسوزان انقلاب
 

 

حضور دكتر احمدي نژاد در جلسه روز يكشنبه هيات دولت نقطه پاياني ماجراي جنجالي برکناری استعفاگونه حيدر مصلحي وزير اطلاعات و مخالفت رهبر معظم انقلاب با این استعفا بود. ماجرايي كه نگرانی‎هایی جدی را میان دوستان انقلاب اسلامي برانگیخت. این در حالی بود که این نگرانی‎ها و ابهامات جدی، شادمانی گسترده دشمنان انقلاب اسلامی را به دنبال داشت.



ادامه مطلب

برچسب ها : مهر ختام چندباره بر پروژه حاکمیت دوگانه / تداوم نگرانی دلسوزان انقلاب, حضور دكتر احمدي نژاد در جلسه روز يكشنبه هيات, ,
توسط : ولایتمداران |
گفتاری منتشرنشده از استاد حسن رحیم‌پور ازغدی
"مطهري" و چند پرسش از روحانيت

 

متن زیر قسمتی از گفتاری منتشرنشده است که استاد حسن رحیم‌پور ازغدی اردیبهشت ماه 82 در بین خواهران طلبه طرح کرده‌اند و اینک به مناسبت سالگرد شهادت شهید مرتضا مطهری توسط "موسسه طرحی برای فردا" ویرایش یافته و توسط رجانیوز منتشر می‌شود. ضروری است متذکر شویم ویراستاری متن پیش رو صرفا به تبدیل فضای شفاهی بحث به عباراتی نوشتاری اکتفا نموده و پاسخ‌گویی به نقایص احتمالی بر عهده‌ی موسسه می‌باشد. رجانیوز ضمن تشکر از استاد رحیم پور، به مناسب سالگرد شهادت استاد شهید مطهری(ره) این گفتار را برای اولین بار منتشر می کند:



ادامه مطلب

برچسب ها : گفتاری منتشرنشده از استاد حسن رحیم‌پور ازغدی, "مطهري" و چند پرسش از روحانيت, ,
توسط : ولایتمداران |

احمدي نژاد خواب دشمن را به كابوس تبديل كرد
رئيس جمهوربه رياست جمهوري بازگشت

رئيس جمهور با تشكر عميق از حمايتهاي مستمر رهبر معظم انقلاب از دولت، دولت دهم را ، بطور كامل پايبند به «ولايت فقيه » خواند و تبعيت از ولايت فقيه را ميثاق همه اعضاي دولت و از محورهاي اصلي «اعتقادي و كاري »دولت برشمرد.



ادامه مطلب

برچسب ها : احمدي نژاد خواب دشمن را به كابوس تبديل كرد, رئيس جمهوربه رياست جمهوري بازگشت, ,
توسط : ولایتمداران |

اين تير و آن كماندار !

ديروز آقاي دكتر احمدي نژاد بعد از يك غيبت 11 روزه كه از ايشان انتظار نمي رفت و تعجب همراه با تاسف دوستان واقعي رئيس جمهور محترم را در پي داشت، به دفتر كار خود بازگشت و با اين اقدام- هرچند ديرهنگام- خويش، خواب خوش دشمنان بيروني و دنباله هاي داخلي آنها را به كابوس تبديل كرد. در فاصله 11 روز گذشته آنچه در ميان مردم ديده مي شد، نگراني توام با دلخوري از رئيس جمهوري بود كه با اعتقاد به پيروي بي چون و چراي ايشان از رهبر و مقتداي خويش انتخاب كرده بودند و او نيز در خدمت به خلق خدا و ايستادگي در مقابل باج خواهي نظام سلطه جهاني، سنگ تمام گذاشته بود و اكنون در پي ماجراي اخير، دلشوره داشتند كه مبادا در گزينش خود به خطا رفته باشند! در ديگر سوي اين ميدان، دشمنان تابلودار اسلام و انقلاب و دنباله هاي حقير و شكست خورده آنها ايستاده بودند كه با توهم حاكميت دوگانه، آرزوي بيش از سه دهه بر زمين مانده خود را - دستكم به ظاهر- برآورده شده تلقي مي كردند و با ذوق زدگي- يا تظاهر به ذوق زدگي- اين «آرزو» را به «خبر» تبديل كرده و به شيپور فريب و پر سر و صداي خود سپرده بودند.



ادامه مطلب

برچسب ها : اين تير و آن كماندار !, ,
توسط : ولایتمداران |
سخنان‌رئيس‌جمهور در جلسه دولت درباره سوءاستفاده دشمن از مسائل اخير و پايبندي به ولايت‌فقيه

 

رييس‌جمهور تصريح كرد: دولت تا آخر پاي پرچم ولايت فقيه ايستاده است و وظايف خود را به‌طور كامل انجام خواهد داد

محمود احمدي‌نژاد عصر امروز (يكشنبه) در جلسه هيأت دولت، ولايت فقيه را مهم‌ترين محور انقلاب اسلامي دانست و با اشاره به بيانات رهبر معظم انقلاب مبني بر شادماني دشمنان از برخي مسائل داخلي كشور تصريح كرد: ما هرگز به دشمنان اجازه نخواهيم داد از برخي مسائل داخل كشور سوء استفاده كنند و بي‌ترديد كساني كه خيال كردند روزنه‌اي پيدا شده و مي‌توانند به ملت ايران و انقلاب و نظام برآمده از اراده آن لطمه بزنند، حتما پشيمان خواهند شد و براي چند دهمين‌بار متوجه خواهند شد كه در اشتباه فاحش هستند.



ادامه مطلب

برچسب ها : سخنان‌رئيس‌جمهور در جلسه دولت درباره سوءاستفاده دشمن از مسائل اخير و پايبندي به ولايت‌فقيه, رييس‌جمهور تصريح كرد: دولت تا آخر پاي پرچم ولايت فقيه ايستاده است و وظايف خود را به‌طور كامل انجام خواهد داد, ,
توسط : ولایتمداران |
ریشه شناسی انحراف در گفتگو با آيت‌الله مصباح یزدی:
انحراف عقیدتی مثل یک بیماری مسری جامعه را نابود می‏کند/ مطهری با بیماری عقیدتی مبارزه کرد
 

 

انحراف در عقیده خصوصا در جامعه ای دینی همچون جامعه ایران که با هجوم تفکرات غربی و التقاطی روبروست، سبب شده است تا ریشه داران در حوزه‎های اندیشه دینی خصوصا حوزه علمیه قم، به آن به چشم یک تهدید همیشگی در جامعه بنگرند. و در این میان، شهید مطهری را باید پرچم دار حرکت مقابله با انحراف عقیدتی در حوزه‎های علمیه تلقی کرد، مقابله‎ای که سرانجام و نهایت آن نیز شهادت وی توسط منحرفین بود.



ادامه مطلب

برچسب ها : ریشه شناسی انحراف در گفتگو با آيت‌الله مصباح یزدی:انحراف عقیدتی مثل یک بیماری مسری جامعه را نابود می‏کند/ مطهری با بیماری عقیدتی مبارزه کرد,
توسط : ولایتمداران |


صفحه قبل 1 ... 25 26 27 28 29 ... 34 صفحه بعد