منوی اصلی
موضوعات سایت
مطالب جدید
آرشیو مطالب
وصیت شهدا
وصیت شهدا
معرفی سایت

سایت خبری تحلیلی ولایتمداران سایتی است با هدف اشاعه فرهنگ ولایت پذیری و ولایت مداری و دفاع از حریم ولایت و ولایتمداران.
مطالب ثابت
همرزمان
نویسندگان
لوگوی دوستان
امکانات دیگر


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 232
بازدید دیروز : 36
بازدید هفته : 601
بازدید ماه : 232
بازدید کل : 91787
تعداد مطالب : 5454
تعداد نظرات : 280
تعداد آنلاین : 2




در اين وبلاگ
در كل اينترنت
چاپ این صفحه
ابر برچسب ها
بلند مرتبه شاهي ز صدر زين افتاد/ مردی که در یک قدمی بهشت می‎خندید/ صوت: مقتل‌خواني و زيارت ناحيه مقدسه
 

 

بی معرفتی است وقتی از زمین و آسمان، انس و جان، نبات و حیوان و هر ذره ای ناله "یا حسین" بلند است، از این گوشه شبکه مجازی نوایی شنیده نشود. پرچمی بر افراشتیم و سیاهی زدیم در و دیوار را؛ گلاب پاشیدیم و آب و جارو زدیم راه را تا این کلبه درویشی رنگ و بوی خیمه عزای فرزند غریب زهرا(س) را بگیرد. این حسینیه مجازی هر روز میزبان شماست تا کمی از کربلا بگوییم و برای سردار بی یاورش نوحه سر دهیم:



ادامه مطلب

برچسب ها : یک قدمی بهشت, مقتل‌خواني, زيارت ناحيه مقدسه, ,
توسط : ولایتمداران |
فريادهاي "لبيك يا حسين" در پي حضور سرزده سيد حسن نصرالله/ امريكا به‌دنبال فتنه طايفه‌اي و مذهبي در لبنان است
 

سيد حسن نصرالله دبيركل حزب‌الله لبنان كه به‌دليل طراحي‌هاي متعدد رژيم صهيونيستي براي ترور وي، كمتر به‌طور علني در مجامع عمومي حاضر مي‌شود و آخرين حضور وي نيز به سال 2008 يعني بيش از سه سال قبل باز مي‌گردد، امروز به‌طور سرزده و غيرمنتظره در جمع عزاداران حسيني در منطقه ضاحيه بيروت حاضر شد و در حالي كه با شعارهاي "لبيك يا حسين" مورد استقبال قرار گرفت، گفت كه از خودگذشتگی‌ها و خطرها هر اندازه که باشد ما به کسانی که برای به وحشت انداختن یا تهدید کردن ما شرط بندی کرده‌اند، می‌گوییم که ما پیروان و اصحاب امام حسینی هستیم که ندای "هیهات من الذله" را سرداد.



ادامه مطلب

برچسب ها : عكس, فيلم, فريادهاي لبيك يا حسين, حضور سرزده حسن نصرالله, فتنه طايفه‌اي و مذهبي لبنان, ,
توسط : ولایتمداران |
گزيده منبرهاي پناهيان در دهه اول محرم
اباعبدالله باتقواترینِ انسان‌ها بود اما نه يك "خوبِ سکولار"/ مردم در انتخابات مجلس باید به ریشه‌ي خانوادگی افراد هم توجه کنند
 

 

حجت‌الاسلام و المسلمين عليرضا پناهيان در شب‌ها و روزهاي دهه اول محرم الحرام منبرهاي متعددي دارد كه در هر منبر نيز موضوع‌هاي جداگانه‌اي را به بحث مي‌گذارد.

رجانيوز در روزهاي گذشته نيز گزيده‌اي از برخي منبرهاي پناهيان را منتشر كرده بود. در ادامه نيز گزيده‌اي از سخنان وي با موضوع "تقوا فراتر از اخلاق" در دانشگاه امام صادق عليه السلام، مهديه تهران با موضوع "نهال ولايت در نهاد خانواده" و دانشگاه تهران با موضوع "هويت يك عبد" آمده است:



ادامه مطلب

برچسب ها : گزيده منبرهاي پناهيان, دهه اول محرم, باتقواترینِ انسان‌ها, خوبِ سکولار, ,
توسط : ولایتمداران |
اتمام حجت سيدالشهدا(ع) با عمرسعد/ چگونه يك قطره اشك آتش جهنم را فرو مى‏نشاند/ صوت: حاج منصور (سال65)، كريمي، خلج، مرحوم نجفي
 

 

بی معرفتی است وقتی از زمین و آسمان، انس و جان، نبات و حیوان و هر ذره ای ناله "یا حسین" بلند است، از این گوشه شبکه مجازی نوایی شنیده نشود. پرچمی بر افراشتیم و سیاهی زدیم در و دیوار را؛ گلاب پاشیدیم و آب و جارو زدیم راه را تا این کلبه درویشی رنگ و بوی خیمه عزای فرزند غریب زهرا(س) را بگیرد. این حسینیه مجازی هر روز میزبان شماست تا کمی از کربلا بگوییم و برای سردار بی یاورش نوحه سر دهیم:



ادامه مطلب

برچسب ها : اتمام حجت سيدالشهدا, اتمام حجت با عمرسعد, قطره اشك, آتش جهنم, ,
توسط : ولایتمداران |
آيت‌الله مصباح در ديدار با گروهي از حزب‌الله لبنان:
علت گمراهي زبير علي‌رغم سوابق درخشان/ من به محبت سيد حسن نصرالله به خداوند تقرب مي‎جويم
 

 

عضو مجلس خبرگان رهبري با بيان اينكه "من به محبت سيد حسن نصرالله به خدا تقرب مي‌جويم و اميدوارم اين حب سبب نجات من در روز قيامت باشد"، دليل اين محبت را تبعيت کامل او از ولايت فقيه دانست و گفت: کسي که اين صفت را داشته باشد، در ولايت ائمه فاني مي‌شود. اين سلسله ولايت، يعني ولايت خدا در درجه اول، ولايت پيامبر صلي‌الله‌عليه‌وآله در درجه دوم،‌ ولايت ائمه عليهم‌السلام در درجه سوم، ولايت نائب امام در اين عصر (حضرت آيت‌الله خامنه‌اي ادام‌الله‌ظله) و ولايت ولي‌اش سيد حسن نصرالله بر همه ما واجب است.



ادامه مطلب

برچسب ها : آيت‌الله مصباح, ديدار با حزب‌الله لبنان, علت گمراهي زبير, سوابق درخشان, محبت سيد حسن نصرالله, تقرب به خداوند, ,
توسط : ولایتمداران |
حجت‌الاسلام و المسلمین آقاتهرانی در گفت‎وگو بارجانیوز:
برنامه ويژه شيطان براي انحراف خواص/ پاسخ امام علي(ع) به اصبغ بن نباتة درباره معيار حق و باطل

 

جواد حجتي: انحراف از سیره و سنت رسول خدا(ص) بعد از رحلت آن بزرگوار از جمله واقعیات تاریخ است که محققان و پژوهشگران نسبت به آن تردیدی ندارند. این انحراف اگرچه با رحلت پیامبر اکرم(ص) آغاز شد اما ظهور و بروز آن در فاجعه سال 61 هجری و شهادت حضرت سید الشهدا(ع) به اوج خود رسید.



ادامه مطلب

برچسب ها : آقاتهرانی, برنامه ويژه شيطان, برنامه براي انحراف خواص, معيار حق و باطل, انحراف از سیره و سنت رسول, ,
توسط : ولایتمداران |
سعید حدادیان در گفت‌وگو با رجانیوز / بخش دوم
عاشوراي 88 بچه‌هاي هيئتي دانشجو به خيابان آمدند و كمر فتنه را شكستند/ مخالفان حاج منصور هم مي‌دانند كه او حرف دلش را مي‌زند
 

 

بخش اول گفت‌وگوی تفصيلي رجانيوز با حاج سعید حدادیان که در مورد مبانی عقلی و نقلی عزاداری بود، روز گذشته منتشر شد. بخش دوم این گفت‌وگو به بحث در مورد موضوع‌هايي مانند بيان مسائل سياسي در هيئت‌ها، بينش مداحان، دليل هجمه‌هاي جريان‌هاي ضد انقلاب به مجالس عزاداري امام حسين(ع) اختصاص دارد که حداديان در مورد فتنه 88 و خاطره عاشورای آن سال مسجد دانشگاه و همچنین نقش مداحان و هیئات مذهبی در مهار فتنه و افشاگری‌ها نكاتي را عنوان كرد.

متن بخش دوم و پاياني اين گفت‌وگوي خواندني در ادامه آمده است:



ادامه مطلب

برچسب ها : سعید حدادیان, گفت‌وگو با رجانیوز, بخش دوم, عاشوراي 88, بچه‌هاي هيئتي دانشجو, شكستن كمر فتنه, ,
توسط : ولایتمداران |
حسينيه رجا / روز دوم
گفت‌وگوي امام حسين(ع) و حرّ/ ملعوني كه با دعاي سيدالشهدا به آتش گرفتار شد/ معرفي كتاب ياران شيدا +صوت مرحوم كوثري و سخنراني
 

 

بی معرفتی است وقتی از زمین و آسمان، انس و جان، نبات و حیوان و هر ذره ای ناله‌ي "یا حسین" بلند است، از این گوشه شبکه مجازی نوایی شنیده نشود. پرچمی بر افراشتیم و سیاهی زدیم در و دیوار را؛ گلاب پاشیدیم و آب و جارو زدیم راه را تا این کلبه درویشی رنگ و بوی خیمه عزای فرزند غریب زهرا(س) را بگیرد. این حسینیه مجازی هر روز میزبان شماست تا کمی از کربلا بگوییم و برای سردار بی یاورش نوحه سر دهیم:



ادامه مطلب

برچسب ها : روز دوم حسينيه رجا, گفت‌وگوي امام حسين(ع) و حرّ, دعاي سيدالشهدا, كتاب ياران شيدا, ,
توسط : ولایتمداران |
متن سخنراني حاج آقا قاسميان در دانشگاه علم و صنعت/ شب اول محرم
انتخاب حسيني چيست و چگونه است؟
 

 استاد قاسميان پنج‌شب اول دهه اول ماه محرم الحرام را مهمان هيئت شهداي گمنام دانشگاه علم و صنعت ايران است. متن كامل سخنراني وي در ادامه آمده است:



ادامه مطلب

برچسب ها : متن سخنراني حاج آقا قاسميان, دانشگاه علم و صنعت, شب اول محرم, انتخاب حسيني چيست, ,
توسط : ولایتمداران |
استاد میرباقری در اولین شب عزاداری محرم در قم
جلوه‌های عاشورا، مبدأ بهره مندی عاشوراييان
 

 

پایگاه اطلاع رسانی فرهنگستان علوم اسلامی: حجت الاسلام والمسلمین سید محمد مهدی میرباقری در اولین شب از مراسم عزاداری دهه اول محرم الحرام، که همه ساله در مدرسه فیضیه قم برگزار می گردد، تکرار هر ساله حادثه عظيم عاشورا در باطن عالم را مبدأ آمادگی و بهره‌مندي محبين و شيفتگان اهل‌بيت عليهم السلام عنوان نمودند ایشان حادثه عاشضورا را دارای سه ضلع دانستند که عبارتند از:



ادامه مطلب

برچسب ها : استاد میرباقری, اولین شب عزاداری, محرم در قم, جلوه‌های عاشورا, ,
توسط : ولایتمداران |
رهبر معظم انقلاب در اجتماع هزاران نفری اقشار بسیج:
بسيج اهل جذب حداکثری؛ اما غیور است و درباره اصول تسامح نمی‌کند/ تكرار شعارهاي مردم مصر در نيويورك
 

 

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، صبح امروز در اجتماع با شکوه هزاران نفر از اقشار نمونه ی بسیج سراسر کشور، بسیج را رهروِ پرافتخار مکتب عاشورا، یادگار ماندگار و الهام بخش ملت ایران در تاریخ، و حرکتی "از دل مردم و برای مردم" خواندند و با اشاره به عصبانیت زورگویان جهان از قدرت الگوسازی نظام اسلامی خاطرنشان کردند: امروز شعارهای مردم مصر و تونس در نیویورک و کالیفرنیا تکرار می شود و مردم مصر و تونس نیز به صراحت، حزب الله، حماس و جهاد را الگوی خود می خوانند و همه می دانند که این گروه‎ها نیز، درس استقامت و شکستن بت‎های استکبار را از معلم اول عصر جدید بشر، یعنی امام بسیجی ملت ایران و ملت صبور و مقتدرش فرا گرفته اند.



ادامه مطلب

برچسب ها : رهبر معظم انقلاب, اجتماع هزاران نفری, اقشار بسیج, بسيج اهل جذب حداکثری, ,
توسط : ولایتمداران |
حسينيه رجا / روز اول
امروز كربلا چه خبر است/ اولين شهيد راه خون/ عزاداری محرم در تهران قدیم/ صوت سخنراني و مداحي از پناهيان، انصاريان، ارضي، كريمي
 

 

بی معرفتی است وقتی از زمین و آسمان، انس و جان، نبات و حیوان و هر ذره ای ناله "یا حسین" بلند است، از این گوشه شبکه مجازی نوایی شنیده نشود. پرچمی بر افراشتیم و سیاهی زدیم در و دیوار را؛ گلاب پاشیدیم و آب و جارو زدیم راه را تا این کلبه درویشی رنگ و بوی خیمه عزای فرزند غریب زهرا(س) را بگیرد. این حسینیه مجازی هر روز میزبان شماست تا کمی از کربلا بگوییم و برای سردار بی یاورش نوحه سر دهیم



ادامه مطلب

برچسب ها : حسينيه رجا, روز اول محرم, اولين شهيد راه خون, صوت سخنراني و مداحي, ,
توسط : ولایتمداران |
بخش اول گفت‌وگوی رجانیوز با حاج سعید حدادیان؛ +صوت
پاسخ به شبهات درباره عزاداري، لطمه زدن و علم‌كشي/ اشك براي سيدالشهدا(ع) تا حالت موت موضوعيت دارد
 

 

جواد حجتي: حاج سعید حدادیان جزو مداحان و مرثیه‎خوان‌هايی است که علاوه بر اسلوب و فنون مداحی تسلط خوبی بر مبانی عزاداری از منظر آیات و روایات دارد.



ادامه مطلب

برچسب ها : بخش اول گفت‌وگوی رجانیوز, گفت‌وگو با حاج سعید حدادیان, صوت, پاسخ به شبهات درباره عزاداري, لطمه زدن و علم‌كشي, اشك براي سيدالشهدا, ,
توسط : ولایتمداران |
متن کامل خطبه پیامبر اکرم(ص) در غدیر خم

 

بسم الله الرحمن الرحیم

حمد و ثنای الهی

حمد و سپاس خدایی را که در یگانگی خود بلند مرتبه،و در تنهایی وفرد بودن خود نزدیک است .در قدرت و سلطه خود با جلالت و در ارکان خود عظیم است.علم او به همه چیز احاطه دارد در حالی که در جای خود است،و همه مخلوقات را با قدرت و برهان خود تحت سیطره دارد.همیشه مورد سپاس بوده و همچنان مورد ستایش خواهد بود.



ادامه مطلب

برچسب ها : متن کامل خطبه پیامبر, متن کامل خطبه غدیر, خطبه پیامبر در غدیر, غدیر خم, ,
توسط : ولایتمداران |
گفتاری از حجت الاسلام پناهیان به مناسب عید غدیر؛ روز پیمان اخوت
"اخوت اسلامی"؛ آخرین گام جامعه دینی برای رسیدن به مرحله ظهور
 

 

 

آنچنان که در روایات معتبر شیعه نقل شده است یکی از اصلی‌ترین اعمال روز عید غدیر، جاری کردن پیمان برادری و عقد اخوت میان مومنین است. از همین روست که چند سالی است این روز با عنوان روز برادری نیز نامگذاری شده است.

عید غدیر خم که در روایات از آن با عنوان عیدالله الاکبر یاد شده است، بزرگترین عید شیعیان جهان به شمار می‌رود و رمز و راز دعوت به استحکام پیمان برادری میان مسلمین، در بزرگترین عید شیعیان جهان شاید یکی از اصلی‌ترین اسرار موجود در این روز عزیز باشد.

حجت الاسلام پناهیان، در گفتاری به بیان تاثیرات استحکام پیمان برادری در جامعه دینی، تاثیر این امر بر مقوله ظهور حضرت حجت(عج) و زوایا و ظرایف برادری در سیاست‌ورزی مومنین پرداخته است که می‌تواند مناسب حال فضای سیاسی فعلی کشور در باب صف بندی‌های سیاسی و اجتماعی باشد.

رجانیوز به مناسبت فرارسیدن عیدالله الاکبر این گفتار را منتشر می‌کند:



ادامه مطلب

برچسب ها : گفتاری از حجت الاسلام پناهیان, عید غدیر, روز پیمان اخوت, اخوت اسلامی, آخرین گام جامعه دینی, رسیدن به مرحله ظهور, ,
توسط : ولایتمداران |
آیت‌الله صافی: تنها ثواب يك جهاد اميرالمؤمنين از عبادت امت تا روز قيامت بيشتر است

 

آیت الله صافی گلپایگانی به مناسبت چهارمین اجلاس سالانه بزرگداشت غدیر در مشهد مقدّس پیامی صادر كرد.

به گزارش رجانيوز در اين پيام آمده است:



ادامه مطلب

برچسب ها : پيام غدیر آیت‌الله صافی, ثواب يك جهاد اميرالمؤمنين, عبادت امت تا قيامت, ,
توسط : ولایتمداران |
وجود 300 تا هزار آیه در شأن امام علی(ع)

 

استاد دانشکده علوم حدیث با تأکید بر وجود ۳۰۰ تا هزار آیه در شأن امام علی(ع) در قرآن، به تشریح گونه های هشتگانه محتوای این آیات پرداخت و گفت: عمده‌ترین اشارات قرآنی در شأن امام علی(ع) در مورد ولایت، وصایت و اولی الامر بودن ایشان است.



ادامه مطلب

برچسب ها : آیه شأن امام علی, حجت الاسلام دکتر علی راد, ,
توسط : ولایتمداران |
آیا وجود زمامداری عادل ما را از "ولی" بی‌نیاز می‌کند؟
 

 

عاطفه صادقی


در آستانه عید ولایت، عید اتمام دین خوب است با توجه به معارف اهل بیت علیهم السلام به این سوال پاسخ دهیم که آیا وجود یک حاکم عادل و قابل، ما را از "ولایت" امام معصوم علیهم السلام بی نیاز می‌کند؟



ادامه مطلب

برچسب ها : وجود زمامداری عادل, بی‌نیازی از ولی, عاطفه صادقی, ارتباط امامت و سیاست, ,
توسط : ولایتمداران |

سرلشكر فيروزآبادي


پيروزي انقلاب مردم بحرين و يمن خيلي عقب نيفتاده است
سپاه نیوز: رييس ستاد كل نيروهاي مسلح جمهوري اسلامي ايران با بيان اين كه 'پيروزي انقلاب مردم بحرين و يمن خيلي عقب نيفتاده است' بر ايفاي نقش موثر نخبگان اين كشورها در راستاي تحقق مطالبات مردم تاكيد كرد.



ادامه مطلب

برچسب ها : سرلشكر فيروزآبادي, انقلاب مردم بحرين و يمن, نقش موثر نخبگان, تحقق مطالبات مردم, ,
توسط : ولایتمداران |
استراتژی امام محمدباقر برای مبارزه با ظلم

 

مهر - امام محمدباقر(ع) از معرفت و علم بسیار برخوردار و در دوران هدایت و رهبری امت اسلام، به شایستگی و با هوشیاری کامل به گونه‌ای فعالیت کرد تا ضمن اشاعه معارف ناب و اصیل اسلام، آنها را از گزند دشمنان و ظالمان مصون بدارد .



ادامه مطلب

برچسب ها : استراتژی امام محمدباقر, مبارزه با ظلم, معارف ناب و اصیل اسلام, ,
توسط : ولایتمداران |
شمشیرها بخوابید دعوا سر لحاف است

 

عليرضا فقير

پیغمبران آمده‌اند تا گردن کلفت‌های جامعه، مفت خورهای جامعه، زالوصفتان جامعه، استثمارگران جامعه، زراندوزان جامعه، بی دردان و بی غمان مرفه جامعه را سر جای خود بنشانند و مستضعفان، محرومان و پابرهنگان را به حقوق‌شان برسانند.(۱)



ادامه مطلب

برچسب ها : شمشیرها بخوابید, دعوا سر لحاف, گردن کلفت‌های جامعه, زراندوزان جامعه, ,
توسط : ولایتمداران |

ولايت فقيه

vدر بحث ولايت فقيه به ما گفته شده ولايت فقيه امتداد امامت ائمه است شما چگونه و با چه استدلالى اين زنجير يا سلسله ولايت فقيه را به زنجير يا سلسله امامت متصل مى کنيد؟


üمنظور از اين كه ولايت فقيه امتداد ولايت ائمه اطهار ـ‌عليهم السلام‌ـ است اين است که خود امامان اين ولايت را معتبر دانسته ‌و در صورت دسترسي نداشتن به امام معصوم(ع)، امر به اطاعت از ولي فقيه فرموده‌اند.



ادامه مطلب

برچسب ها : پرسش در باب ولایت فقیه, پاسخهای آیت الله مصباح, ولايت فقيه, انتقاد از ولي فقيه, ,
توسط : ولایتمداران |

آیت الله جنتی در خطبه‌های نمازجمعه تهران:


قدرت ملی خود را در ۱۳ آبان به نمایش گذاریم

سپاه نیوز: آیت الله جنتی با اشاره به موضوع ۱۳ آبان گفت: ۱۳ آبان امسال مهم است. در این روز باید قدرت ملی خود را به نمایش بگذاریم. مردم کشور ما تا هستند ضد آمریکایی هستند و با آمریکا هیچ سر سازشی ندارند.



ادامه مطلب

برچسب ها : آیت الله جنتی, خطبه‌های نمازجمعه تهران, قدرت ملی, ۱۳ آبان, ,
توسط : ولایتمداران |
رييسي: برخورد عبرت‌آموزي با مفسدان خواهيم داشت

 

معاون اول قوه قضاييه گفت: در زمان حضرت امام جواد(ع) جريان واقفيه كه يك انحراف سياسي بود ريشه در فساد بزرگ اقتصادي داشت و اين مشابه همان چيزي است كه امروزه ما در جامعه‌مان مشاهده مي‌كنيم

به گزارش ايسنا، حجت‌الاسلام و المسلمين سيدابراهيم رييسي پيش‌ از خطبه‌هاي نماز جمعه تهران با بيان تعزيت و تسليت نسبت به ايام شهادت حضرت امام جواد(ع) و با بيان اين‌كه «آن‌چه مربوط به ذات، صفات و افعال پروردگار متعال باشد جزو اصول دين است: اظهار كرد: بنابراين امامت نيز در عداد اصول دين است.



ادامه مطلب

برچسب ها : رييسي, برخورد عبرت‌آموز, برخورد با مفسدان, معاون اول قوه قضاييه, جريان واقفيه, انحراف سياسي, فساد بزرگ اقتصادي, نماز جمعه تهران, شهادت حضرت امام جواد, ,
توسط : ولایتمداران |
اعتراف مستشرقان و علمای اهل سنت به جایگاه علمی امام جواد(ع)

 عضو هیئت علمی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه گفت: اعتراف به عظمت و بزرگی امام جواد(ع) توسط مستشرقان و علمای اهل سنت را زمانی می‌توان بهتر درک کرد که بر توطئه حاکمان در ترویج روایات جعلی علیه ائمه آگاهی داشت.



ادامه مطلب

برچسب ها : اعتراف مستشرقان, اعتراف علمای اهل سنت, جایگاه علمی امام جواد, روایات جعلی علیه ائمه, ,
توسط : ولایتمداران |

هادی از القاب حضرت مهدی(ع) است. در تاریخ جهضمی در باب القاب ائمه(ع) آمده است که «لقب قائم (عج) هادی مهدی است». در اخبار و ادعیه و زیارات، حضرت به این لقب، فراوان ذکر شده است.

مهدی یعنی هدایت شده و هادی یعنی هدایت کننده و تفسیر هر یک به دیگری جایز است. از امام صادق(ع) در باره معنای مهدی پرسیدند، فرمود:«آن که مردم را هدایت می کند.» یعنی مهدی کسی است که مقام هدایت یافتنش به جایی رسیده که می تواند از جانب خداوند در مقام هدایت کردن بر آید.

ب،باب دوم.

  مطلب ارسالی ازali

منبع:http://www.jalabnews.loxblog.com





برچسب ها : هادی, القاب حضرت مهدی, ,
توسط : ولایتمداران |
زيدي‌ها رهبر انقلاب را امام خود مي‌دانند/ هزينه سنگين عربستان براي وهابي كردن شيعيان
 

 

اين روزها كرمانشاه بستري است براي تجلي عشق و ارادت امت به امام خود آن هم از هر قشر و مذهب؛ ديروز همگان ديدند كه سني نشينان كرد پاوه چگونه گوي سبقت را در ابراز محبت به مقام معظم رهبري از شيعيان ربوده‌اند.

اما جالب است كه محبت به رهبر معظم انقلاب تنها در مرزهاي ايران نمي‌گنجد و بسياري از مسلمانان ديگر كشورها نه تنها به ايشان محبت داشته بلكه ايشان را به عنوان امام خويش مي‌دانند.



ادامه مطلب

برچسب ها : زيدي‌ها, رهبر انقلاب, امام زيدي‌ها, هزينه سنگين عربستان, هزينه براي وهابي كردن, حسن علی یحیی العماد, رهبران شيعيان يمن, عصام العماد, مستقبل العداله, ,
توسط : ولایتمداران |

روایات گوناگونی در مورد روز قیام حضرت مهدی(عج) وجود دارد.در برخی از «نوروز» به عنوان روز آغاز قیام یاد شده است.برخی احادیث روز «عاشورا» را روز قیام ذکر کرده و تعدادی از روایات روز«شنبه» و در تعدادی دیگر، «جمعه» روز قیام تعیین شده است.

در هم زمانی نوروز با عاشورا اشکالی به نظر نمی رسد و یکی شدن این دو روز ممکن است و هم زمانی این دو روز با جمعه یا شنبه نیز ممکن است.اما آنچه مورد مشکل است ذکر دو روز هفته(جمعه و شنبه) به عنوان روز قیام است.اگر سند این روایات صحیح باشد، در این صورت احادیثی که جمعه را روز ظهور حضرت تعیین کرده است، بر روز قیام و ظهور حمل می شود و روایاتی که شنبه را روز قیام می دانند بر استقرار و تثبیت نظام الهی و نابودی مخالفان تفسیر می شود.اما روایاتی که شنبه را روز قیام می دانند از نظر سند مورد تأمل است.

چشم اندازی به حکومت جهانی حضرت مهدی(عج)،نجم الدین طبسی،ص63

مطلب ارسالی از غلامرضا بحرینی

منبع:وبلاگ موعودنامه

 





برچسب ها : روز قیام حضرت مهدی, ,
توسط : ولایتمداران |

«ابو اسحاق محمد ابن جعفر کلینی»معروف به ثقته الاسلام، شیخ مشایخ شیعه و رییس محدثین علمای امامیه و اوثق و اعدال ایشان و مروج مذهب شیعه در عصر غیبت امام عصر(عج) است. عامه در فتوای به او مراجعه کرده اند و بدین جهت به ثقة الاسلام شهرت یافته است. وی یکی از صاحبان کتب اربعه و صاحب کتاب کافی است که در عقاید حقه اسلامیه و استنباط دینی، مرجع اکابر و مورد استفاده فقها و محدثین بزرگ است و به تصدیق شیخ مفید،اجل کتب اسلامی و اعظم مصنفات شیعه و مشتمل بر شانزده هزار و یکصد نود نه حدیث است.

کلینی از علمای غیبت صغری است و وفات او 69سال پس از وفات امام حسن عسکری(ع) ماه شعبان سال329 هجری اتفاق افتاد و قبرش در بغداد است.

معارف و معاریف،ج6،ص591.

مطلب ارسالی از غلامرضا بحرینی

منبع وبلاگ موعودنامه





برچسب ها : کلینی, ,
توسط : ولایتمداران |

یکی از زنانی است که طبق روایتی از امام صادق(ع)،جزو یاران حضرت مهدی(عج) خواهد بود

وی همسر هارون الرشید و از شیعیان بوده است.هنگامی که هارون الرشید از اعتقادات او آگاه شد،سوگند یاد کرد که او را طلاق دهد،او به انجام کار های نیک معروف بود.

 



ادامه مطلب

برچسب ها : یاران حضرت, همسر هارون الرشید, زبیده, ,
توسط : ولایتمداران |


صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 10 صفحه بعد