منوی اصلی
موضوعات سایت
مطالب جدید
آرشیو مطالب
وصیت شهدا
وصیت شهدا
معرفی سایت

سایت خبری تحلیلی ولایتمداران سایتی است با هدف اشاعه فرهنگ ولایت پذیری و ولایت مداری و دفاع از حریم ولایت و ولایتمداران.
مطالب ثابت
همرزمان
نویسندگان
لوگوی دوستان
امکانات دیگر


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 189
بازدید دیروز : 218
بازدید هفته : 189
بازدید ماه : 1343
بازدید کل : 101224
تعداد مطالب : 5454
تعداد نظرات : 280
تعداد آنلاین : 2




در اين وبلاگ
در كل اينترنت
چاپ این صفحه
ابر برچسب ها

تحليل بيانات مقام معظم رهبري
در مورد دو دهه برنامه ريزي براي فروپاشي نظام

رهبر معظم انقلاب در سخنراني خرداد ماه سال جاري- به مناسبت سالگرد ارتحال امام خميني(ره)- به دو دهه برنامه ريزي دشمن براي از ميان بردن نظام جمهوري اسلامي اشاره كرده و فرمودند: «دشمنان ما تصور مي كردند با رحلت امام، آغاز فروپاشي اين نظام مقدس كليد زده خواهد شد. آنها خيال مي كردند امام كه رفت، به تدريج اين شعله خاموش خواهد شد، اين چراغ خاموش خواهد شد. بعد، مراسم تشييع جنازه امام، آن احساسات مردم، آن حركت عظيم مردم در حمايت از كاري كه خبرگان كردند، اينها را مايوس كرد. يك برنامه ريزي ده ساله كردند- اين تحليل من است، اين به معناي اطلاع نيست؛ تحليلي است كه قرائن آن را براي ما اثبات مي كند- ده سال بعد اميدوار بودند كه نتيجه بدهد. سال 78 كه آن حوادث پيش آمد، آن كسي كه اين حوادث را خنثي كرد، مردم بودند. روز بيست و سوم تير سال 78 مردم آمدند در خيابان ها، توطئه دشمن را كه سالها برايش برنامه ريزي كرده بودند، در يك روز باطل كردند. آن روز گذشت.



ادامه مطلب

برچسب ها : تحليل بيانات مقام معظم رهبري در مورد دو دهه برنامه ريزي براي فروپاشي نظام, ,
توسط : ولایتمداران |

از «بني اميه» تا «بني فتنه» ! (حسين شريعتمداري)

1- بعد از جنگ جمل و شكست سخت پيمان شكنان، معاويه كه خود در برپايي فتنه جمل نقش برجسته و موثري داشت و اكنون آرزوي پيروزي بر حكومت عدل علي(ع) را بر باد رفته مي ديد، براي ترديدافكني در دل مومنان به سرزنش آنان روي آورد. معاويه در شام و عوامل حكومت بني اميه در جاي جاي جهان آن روز اسلام، اين ساز بد صدا را كوك كرده بودند كه اگر طلحه و زبير، آنگونه كه علي(ع) مي گويد، از صراط مستقيم اسلام خارج شده بودند و پيكار با آنان ضرورت داشت، چرا پسر ابوطالب(ع) پيش از اين، نه فقط آن دو را بيرون از دايره حق نمي دانست، بلكه ايثار و فداكاري آنان در ركاب رسول خدا(ص) را نيز مي ستود و به زبان و قلم و قدم از آن دو حمايت مي كرد؟! پاسخ اين سؤال، روشن بود و كمترين ابهامي نداشت. مادام كه طلحه و زبير در مسير اسلام گام مي زدند و از صراط مستقيم الهي بيرون نرفته بودند، به حكم اسلام و منطق عقل و ايمان، در حلقه ياران به حساب مي آمدند و اما، هنگامي كه به زياده خواهي روي آوردند و با تحريك دشمنان پاي از صراط مستقيم الهي بيرون كشيده و به مخاصمه با حاكميت عدل صف آراستند، مقابله با آنان ضرورتي غيرقابل اجتناب بود... «حق» همان بود كه از آغاز بود و تغييري نكرده بود. اين طلحه و زبير بودند كه تغيير كرده بودند و ديگر طرفدار حق نبودند، بلكه به مقابله با آن نيز آمده بودند. از اين روي، مردمان مومن و خداجويي كه در ركاب امير مومنان(ع) به روي پيمان شكنان شمشير كشيدند و چشم فتنه را بيرون آوردند، نه فقط قابل ملامت نبودند كه ژرفاي بصيرت آنان در تميز به موقع سره از ناسره، شايسته بيشترين تقدير و تقديس و مثال زدني نيز بود.



ادامه مطلب

برچسب ها : از «بني اميه» تا «بني فتنه» ! (حسين شريعتمداري), چهره واقعي جريان انحرافي, اعتراض اصولگرايان, ,
توسط : ولایتمداران |

عکس:نخستین یادواره شهدای مظلوم نفاق و ترور



ادامه مطلب

برچسب ها : عکس+نخستین یادواره شهدای مظلوم نفاق و ترور, ,
توسط : ولایتمداران |
تصاویری کمتر دیده شده از ترور مقام معظم رهبری

 

در ششم تیر 60 مقام معظم رهبری در حالی که در مسجد جامع ابوذر تهران در حال سخنرانی بودند توسط منافقین با ضبط صوتی که مقابلشان قرار داشت ترور شده و جسم مجروحشان به بیمارستان بهار لو انتقال داده شد. تصاویری که مشاهده خواهید کرد مربوط به همان واقعه می باشد.

مکان سخنرانی مقام معظم رهبری در مسجد جامع ابوذر 6 تیر60



ادامه مطلب

برچسب ها : تصاویری کمتر دیده شده از ترور مقام معظم رهبری, مکان سخنرانی مقام معظم رهبری در مسجد جامع ابوذر 6 تیر60 , عکس, ,
توسط : ولایتمداران |
شریعتمداری: اگر جریان نفوذی متهم باشد، شما که قطعا مجرمید!

 

مدیرمسئول کیهان در این یادداشت آورده است:

 
1- بعد از جنگ جمل و شكست سخت پيمان شكنان، معاويه كه خود در برپايي فتنه جمل نقش برجسته و موثري داشت و اكنون آرزوي پيروزي بر حكومت عدل علي(ع) را بر باد رفته مي ديد، براي ترديدافكني در دل مومنان به سرزنش آنان روي آورد. معاويه در شام و عوامل حكومت بني اميه در جاي جاي جهان آن روز اسلام، اين ساز بد صدا را كوك كرده بودند كه اگر طلحه و زبير، آنگونه كه علي(ع) مي گويد، از صراط مستقيم اسلام خارج شده بودند و پيكار با آنان ضرورت داشت، چرا پسر ابوطالب(ع) پيش از اين، نه فقط آن دو را بيرون از دايره حق نمي دانست، بلكه ايثار و فداكاري آنان در ركاب رسول خدا(ص) را نيز مي ستود و به زبان و قلم و قدم از آن دو حمايت مي كرد؟! پاسخ اين سؤال، روشن بود و كمترين ابهامي نداشت. مادام كه طلحه و زبير در مسير اسلام گام مي زدند و از صراط مستقيم الهي بيرون نرفته بودند، به حكم اسلام و منطق عقل و ايمان، در حلقه ياران به حساب مي آمدند و اما، هنگامي كه به زياده خواهي روي آوردند و با تحريك دشمنان پاي از صراط مستقيم الهي بيرون كشيده و به مخاصمه با حاكميت عدل صف آراستند، مقابله با آنان ضرورتي غيرقابل اجتناب بود... «حق» همان بود كه از آغاز بود و تغييري نكرده بود.


ادامه مطلب

برچسب ها : شریعتمداری, مدیرمسئول کیهان, جریان نفوذی متهم, مديريت جريان انحرافي و فتنه 88, ,
توسط : ولایتمداران |
احمدی‌نژاد 84 از گفتمان انقلاب تمجيد مي‌كرد؛ لاريجاني از شيرين عبادي

 

ميزگرد «استقامت بر گفتمان 3 تير» با حضور فعالان دانشجويي زمان سوم تير 84 از 4 اتحاديه بزرگ دانشجويي كشور(مجتبي ابراهيمي دبيركل وقت جامعه اسلامي دانشجويان، مهدي بلوكات دبير اسبق تشكيلات اتحاديه جامعه اسلامي دانشجويان، محمد بياتيان دبيركل وقت دفتر تحكيم وحدت و علي نادري مسئول سياسي وقت بسيج دانشجويي دانشگاه امام صادق(ع)) در خبرگزاري فارس برگزار شد.



ادامه مطلب

برچسب ها : احمدی‌نژاد 84 از گفتمان انقلاب تمجيد مي‌كرد؛ لاريجاني از شيرين عبادي, ,
توسط : ولایتمداران |
تحلیل دکتر الهام درباره احمدی‌نژاد سوم تیری:
اصولگرايان هنوز فكر مي كنند احمدي ن‍ژاد عارضه است/ القای احمدی‌نژادیسم انحراف است

 

سوم تیرماه ۸۴ یکی از مقاطع تاریخی بعد از انقلاب اسلامی است. برهه‌ای که در آن، گفتمان اصیل عدالتخواهی با کسب اکثریت قابل توجه آرای مردم توانست پس از سال‌ها، مدل جدیدی از حاکمیت برآمده از دل مردم را ارائه کرده و این‌چنین بود که دولت نهم به اذعان تمامی دلدادگان به آرمان‌های انقلاب اسلامی، توانست فصل نوینی از خدمت و توجه به مستضعفین را در جامعه پایه گذاری کند. به گزارش رجانیوز، اما شاید یکی از مهم‌ترین نکات مورد توجه، گفتمان عمومی حاکم بر مواضع و سخنان دکتر احمدی‌نژاد در فضای انتخاباتی سال ۸۴ بود؛ برهه‌ای که هر یک از کاندیدا‌ها با توسل به شعار‌ها و ادبیات خاص سیاسی خود سعی در جلب آرای ملت داشتند و در این بین از میان شعارهای «کار و سازندگی»، «۵۰ هزار تومان برای هر ایرانی»، «دولت رفاه»، «دموکراسی»، «هوای تازه»، «زندگی خوب برای هر ایرانی» و...



ادامه مطلب

برچسب ها : تحلیل دکتر الهام درباره احمدی‌نژاد سوم تیری, اصولگرايان, احمدي ن‍ژاد عارضه است, القای احمدی‌نژادیسم, انحراف, ,
توسط : ولایتمداران |
رجانیوز سینمای سیاسی ایران از فتنه 78 تا 88 را بررسی کرد
دستپاچگی‌جریان‌روشنفکری از ناکامی‌در القای روایت خود از فتنه

 

اين روزها همه متفق القول بر اين باورند كه سينماي ايران در سال 90 بيش از هر زمان ديگري رنگ و بوي سياسي پيدا كرده است. اكران كمدي «اخراجي‌ها 3» با تم سياسي و نگاهي به حوادث پيش از انتخابات دهم رياست جمهوري در نوروز نود، در كنار اكران تريلر اكشن «پايان نامه» -كه با نگاهي به وقايع پس از انتخابات دهم و فتنه‌ي سال 88 ساخته شده است- در يك‌ماهه‌ي اخير باعث شده است تا پس از سالها سينماي ايران به طور مستقيم سراغ برخي از وقايع سياسي رفته و روايت خود را از اين اتفاقات روي پرده به تصوير بكشد.



ادامه مطلب

برچسب ها : دستپاچگی‌جریان‌روشنفکری از ناکامی‌در القای روایت خود از فتنه, سینمای سیاسی ایران از فتنه 78 تا 88, اخراجي‌ها, پايان نامه, ,
توسط : ولایتمداران |
مصاحبه خواندنی الهام درباره احمدی‌نژاد سوم تیری

 

مشاور احمدي‌نژاد يك اشتباه وي در انتخابات مجلس هشتم و حمايتش از برخي افراد را سرآغاز سياسي‌كاري‌هاي او مي‌داند و تأكيد مي‌كند كه به نوعي برخي مجلسي‌ها موجب شدند كه احمدي‌نژاد معادلات را بخواهد با معاملات حل كند و از اين روي بود كه جريان نزديك‌تر به آرمان‌هاي احمدي‌نژاد از دولت وي حذف شدند.



ادامه مطلب

برچسب ها : مصاحبه خواندنی الهام درباره احمدی‌نژاد سوم تیری, ,
توسط : ولایتمداران |
انتقاد از جریان انحرافی یا انتقام از جبهه سوم تیر؟

 

 

6 سال از سوم تیر 84 میگذرد. رخداد عظیم و شگفتی که یکی از فرازهای اساسی تاریخ پر فراز و نشیب و عبرت آموز جمهوری اسلامی ایران و چه بسا تاریخِ سراسر نکته و تأمل این مرز و بوم به شمار میآید. سوم تیر 84، محمود احمدی نژاد، شهردار تهران، از راه نرسیده، در رقابت سخت و طاقت فرسای سیاسی نهمین دوره ریاست جمهوری، بر سیاستمدار کهن و پرتجربه ی سه دهه حیات حکومت جمهوری اسلامی، و بر رئیس خود در دوران سازندگی، اکبر هاشمی رفسنجانی پیشی گرفت.



ادامه مطلب

برچسب ها : انتقاد از جریان انحرافی, انتقام از جبهه سوم تیر, ,
توسط : ولایتمداران |
درباره این جمله هاشمی رفسنجانی: همواره منافع نظام را برمنافع خود ترجیح داده‌ام

 

آیت الله هاشمی رفسنجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام روز گذشته با جمعی از مردم شهر نائین دیدار کرد و مشابه دیدارهای ماه های اخیرش موضوعی را مطرح ساخت که به نظر می رسد فاصله زیادی با واقعیت دارد.



ادامه مطلب

برچسب ها : درباره این جمله هاشمی رفسنجانی: همواره منافع نظام را برمنافع خود ترجیح داده‌ام, آیت الله هاشمی رفسنجانی, انتقادها از رویکرد آقای هاشمی, ,
توسط : ولایتمداران |
حفظ انقلاب در گروي تداوم گفتمان پيروز در انتخابات سوم تير 84 است

 

يك كارشناس مسايل سياسي، انتخابات رياست جمهوري سوم تير سال 84 را صحنه رقابت گفتمان ها دانست و گفت: امروز هم حفظ انقلاب و اهداف و آرمان هاي امام(ره) و رهبري در گروي ادامه همان گفتمان پيروز در انتخابات سال 84 است



ادامه مطلب

برچسب ها : حفظ انقلاب در گروي تداوم گفتمان پيروز در انتخابات سوم تير 84 است, ,
توسط : ولایتمداران |
يادمان حماسه 3 تير 84/ بخش اول
احمدي‌نژاد با اين شعارها و وعده‌ها از مردم رأي گرفت

 

سوم تیرماه 84 یکی از مقاطع تاریخی بعد از انقلاب اسلامی است. برهه ای که در آن، گفتمان اصیل عدالتخواهی با کسب اکثریت قابل توجه آرای مردم توانست پس از سال‌ها، مدل جدیدی از حاکمیت برآمده از دل مردم را ارائه کرده و این‌چنین بود که دولت نهم به اذعان تمامی دلدادگان به آرمان های انقلاب اسلامی، توانست فصل نوینی از خدمت و توجه به مستضعفین را در جامعه پایه گذاری کند. اما شاید یکی از مهم ترین نکات مورد توجه، گفتمان عمومی حاکم بر مواضع و سخنان دکتر احمدی نژاد در فضای انتخاباتی سال 84 بود. برهه ای که هر یک از کاندیداها با توسل به شعارها و ادبیات خاص سیاسی خود سعی در جلب آرای ملت داشتند و در این بین از میان شعارهای "کار و سازندگی"، "50 هزار تومان برای هر ایرانی"، "دولت رفاه"، "دموکراسی"، "هوای تازه"، "زندگی خوب برای هر ایرانی" و... در نهایت انتخاب ملت شعار "دولت اسلامی" بود. گفتمانی که محمود احمدی نژاد با شجاعت آن را مطرح کرد و بر خلاف دیگر کاندیداها نه به دام دوگانه گویی افتاد و نه شعارهای زردی که کمترین سنخیتی را با آرمان های اصیل انقلابی نداشت. از این رو اکثریت ملت با انتخاب تاریخی خود در دو مرحله (27 حرداد و 3 تیر) رییس جمهور جدید ایران اسلامی را برگزیدند. انتخابی که عمق فهم و درایت سیاسی ملت را نشان می داد و در دل خود فقط انتخاب یک رییس جمهور نبود، بلکه بازگشت به همه آرمان‌هایی بود که پیش از این مردم در بهمن ماه 57 آنها را فریاد زده بودند. در این زمینه، رجانیوز در سلسله گزارش هایی برای یادآوری فضای حاکم بر عرصه سیاسی کشور در خرداد و تیر 84 که منجر به انتخاب تاریخی ملت شد، در قسمت نخست، ضمن بازنشر گفتمان حاکم بر ادبیات احمدی نژاد در آن برهه که تعابیر دینی و انقلابی بیش از هر زمان دیگری نمود داشت، به مقایسه نانوشته این گفتمان با گفتمان فعلی حاکم بر دولت و عناصر نفوذی آن می پردازد و امیدوار است رییس جمهور ضمن جداسازی خود از این جریان، به خاستگاه اصیل و انقلابی خود و جریان سوم تیر تأکید کند.



ادامه مطلب

برچسب ها : احمدي‌نژاد با اين شعارها و وعده‌ها از مردم رأي گرفت, يادمان حماسه 3 تير 84, ,
توسط : ولایتمداران |
مهمترين دهه انقلاب اسلامي5/ گفتگو با دكتر علي قائمي
درباره بنی صدر افشاگری کردم اما مردم حرف مرا قبول نمی‌کردند/بنی صدر به ولایت فقیه رأی نداده بود
 

 

«پدر من و چهار نسل قبلی او همه روحانی بودند. شش ساله بودم که پدرم از دست رفت. وصیت کرده بود که بچه‌هایم دروس دینی بخوانند. من از همان طفولیت طلبگی را پیشه‌ام ساختم، حالا هم بدون تعارف خودم را طلبه می‌دانم.»دکتر علی قائمی چهار دهه پیش از دانشگاه سوربن، دکترای علوم تربیتی‌اش را دریافت می‌کند، بعد از گذراندن دوره دکترای جامعه‌شناسی مذهبی، هنگام مراجعت از ایران به پاریس برای ارائه تز دکتری از سوی ساواک ممنوع الخروج می‌شود. در پرونده‌اش نوشته شده بود «او خمینیست است». دکتر علی قائمی 208 عنوان کتاب را به رشته تحریر درآورده که 108 جلد در حوزه مسائل دینی است. او در حال حاضر دو درس «فلسفه تربیت در قرآن» و «تربیت از دید حضرات معصومین (ع)» را در دانشگاه‌های تهران تدریس می‌کند.



ادامه مطلب

برچسب ها : مهمترين دهه انقلاب اسلامي5/ گفتگو با دكتر علي قائمي, درباره بنی صدر افشاگری کردم اما مردم حرف مرا قبول نمی‌کردند/بنی صدر به ولایت فقیه رأی نداده بود, ,
توسط : ولایتمداران |

انفجار دفتر مرکزي حزب جمهوري اسلامي ايران

 

 
روز هفتم تير ماه 1360 اگر چه روزي است که ملت ايران ، شهيد بهشتي که خود «‌يک ملت بود براي اين ملت ما » و نيز 72 تن از ياران انقلاب را از دست داد ، اما در عين حال روزي است که چهره منافقين کوردل بيش از پيش براي همگان آشکار شده و صفوف انقلاب اسلامي را مستحکم‌تر ساخت. در اين روز شهيد بهشتي و تعداد زيادي از اعضاي حزب جمهوري اسلامي در دفتر مرکزي اين حزب در سرچشمه تهران جلسه‌اي داشتند .


ادامه مطلب

برچسب ها : انفجار دفتر مرکزي حزب جمهوري اسلامي ايران, شهيد بهشتي و 72 نفر از ياران, ,
توسط : ولایتمداران |

شهادت دکتر مصطفي چمران

 

 
‹‹‌چمران عزيز با عقيده پاک و خالص غير وابسته به دستجات و گروههاي سياسي و عقيده به هدف بزرگ الهي، جهاد در راه آن را از آغاز زندگي شروع و به آن ختم کرد. او در حيات با نور معرفت و پيوستگي به خدا قدم نهاد و در راه آن به جهاد برخاست و جان خود را نثار کرد.›› (پيام امام به مناسبت شهادت چمران) شهيد دکتر مصطفي چمران در سال 1311 در جنوب تهران متولد شد. پس از تحصيل در دبيرستانهاي البرز و دارالفنون وارد دانشکده فني الکترومکانيک و به عنوان شاگرد اول فارغ‌التحصيل شد.


ادامه مطلب

برچسب ها : شهادت دکتر مصطفي چمران, ,
توسط : ولایتمداران |

عزل بنی‏صدر از ریاست جمهوری با حکم امام خمینی

پس از مدت‏ها اختلاف بین مسؤولان انقلابی نظام اسلامی و بنی‏صدر، رییس جمهور خائن و طرفداران او، همچنین سوء مدیریت در جنگ و نیز موضع‏گیری علیه اهداف نظام اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) در 20 خرداد 1360، پس از مشورت با مسؤولان عالی رتبه نظام، وی را از فرماندهی کل قوا، که به نیابت از ولی فقیه در اختیار او بود، بر کنار نمودند.



ادامه مطلب

برچسب ها : عزل بنی‏صدر از ریاست جمهوری با حکم امام خمینی, ,
توسط : ولایتمداران |

تحصن مشروطه‏طلبان به رهبري "شيخ فضل‏اللَّه نوري" در حرم عبدالعظيم

 

پس از پيروزي نهضت مشروطه و روشن شدن خطر انحراف آن، اقدامات شيخ فضل‏اللَّه نوري به عنوان يکي از عالمان بزرگ زمان، عليه مشروطه غيرمشروعه از اوايل سال 1286 ش آغاز شد. وي در روز سوم تير همان سال در رأس عده‏اي از روحانيون و طلاب و اصناف که بالغ بر پانصد نفر مي‏شدند در اعتراض به انحراف اين نهضت به جريان غيرديني، در حرم حضرت عبدالعظيم در شهر ري متحصن شدند.


ادامه مطلب

برچسب ها : تحصن مشروطه‏طلبان به رهبري "شيخ فضل‏اللَّه نوري" در حرم عبدالعظيم, ,
توسط : ولایتمداران |

سوءقصد به جان حضرت آيت‌ الله خامنه‌اي

 

 
بعد از پيروزي انقلاب اسلامي ، توطئه‌هاي استکبار جهاني عليه نظام نوپاي اسلامي فزوني گرفت. يکي از اين توطئه‌ها ، تجهيز و تقويت گروهکها و جريانات ضد انقلاب بود . اين گروهکهاي منحرف که با سوءاستفاده از موقعيت در اوايل انقلاب به جمع‌آوري و دزدي و غارت سلاح و مهمات پرداخته بودند، شروع به بمب‌گذاري در گوشه و کنار کشور و ترور روحانيون مبارز و انقلابي و حتي مردم عادي نمودند و شخصيتهاي ارزشمندي را به شهادت رساندند.
 


ادامه مطلب

برچسب ها : سوءقصد به جان حضرت آيت‌ الله خامنه‌اي, ,
توسط : ولایتمداران |

عکس: ظهور و سقوط ابوالحسن بنی صدر



ادامه مطلب

برچسب ها : عکس: ظهور و سقوط ابوالحسن بنی صدر, ,
توسط : ولایتمداران |
بنی صدر:
رفتار آقای خمینی و آقای خامنه‌ای در خرداد 60 و 88 یکی بود
ابوالحسن بنی صدر، رئیس جمهور مخلوع ایران، در مصاحبه ای اذعان کرد که برخورد رهبر معظم انقلاب با جریان فتنه همانند رفتار امام خمینی رحمة الله علیه با او و حامیانش (که مجاهدین خلق اصلی ترین آنها بودند) بوده است.


ادامه مطلب

برچسب ها : فتنه88, امام خمینی, رهبر معظم, بنی‌صدر, مجاهدین خلق, ,
توسط : ولایتمداران |
"مردم در 3 تير ۸۴ به مكتب امام(ره) رأي دادند"

 

يك فعال سياسي و مذهبي با بيان اينكه مردم در سوم تيرماه سال ۸۴ در واقع به مكتب امام(ره) رأي دادند، گفت: هريك از ما در اين راه درست عمل كنيم با مردم خواهيم ماند و در مقابل نيز هريك از ما درست عمل نكنيم و از مكتب امام(ره) فاصله بگيريم، طبيعي است كه هضم خواهيم شد اما راه امام(ره) تمام نمي‌شود.



ادامه مطلب

برچسب ها : "مردم در 3 تير ۸۴ به مكتب امام(ره) رأي دادند", ,
توسط : ولایتمداران |
14دليل آيت‌الله خامنه‌اي در اثبات عدم‎كفايت بني‎صدر

 

ما به‎خاطر خدا و در پاسخ به اطميناني كه امام امت ابراز مي‌فرمودند و به‎خاطر مسئوليت سنگيني كه در شوراي انقلاب به‏عهده داشتيم، همواره در برابر جهت‌گيري‌هاي غرب و موج فرهنگ بيگانه از اسلام كه به‎دست آنان گسترش مي‌يافت، مقاومت مي‌كرديم و اين براي آقاي بني‌صدر و جناحي كه وي را بهترين سنگر خود مي‌شناخت، غيرقابل تحمل بود.



ادامه مطلب

برچسب ها : 14دليل آيت‌الله خامنه‌اي در اثبات عدم‎كفايت بني‎صدر, ,
توسط : ولایتمداران |
بازخوانی مهم‌ترین دهه انقلاب اسلامی/3
آخرین روزها بر اولین رئیس جمهور چگونه گذشت

 

اگرچه بنی صدر انسانی خودشیفته و تمامیت خواه بود، اما اینک که پس از سه دهه به آن روز‌ها می‌نگریم به خوبی هویدا است که بسیاری از اقدامات او تحت تأثیر القائات نزدیکانش بوده است. این موضوع به نیکی در یکی از اسناد یافت شده از خانه های تیمی منافقین آشکار شده است، آنجا که مسعود رجوی از بنی صدر خواهان معرفی یک رابط برای انتقال سریع مشورتهای ضروری به او می‌گردد و خاطرنشان می‌سازد که «نیازی به تذکر نیست که اگر مزاحتمی نباشد و مطبوعات نیز مانع نشوند و تبلیغات نکنند بسیار بسیار مرجح می‌ دانیم که با خودتان در ارتباط باشیم.»



ادامه مطلب

برچسب ها : بازخوانی مهم‌ترین دهه انقلاب اسلامی/3, آخرین روزها بر اولین رئیس جمهور چگونه گذشت, تحریک مجدد افکار عمومی, آخرین اخطارهای امام, تندروی تا اعلام نظر هیأت سه نفره, مقاومت کنید, ,
توسط : ولایتمداران |
بازخوانی نقش مجمع روحانیون مبارز در روز سیاه تهران
30خرداد و خون‌هایی‌که خاتمی‌و خوینی‌ها باید پاسخگویش باشند+ عکس

 

روز پنجشنبه ۲۸ خرداد 1388، مجمع روحانیون مبارز اعلام کرد که روز شنبه ۳۰ خرداد، از ساعت ۱۶ راهپیمایی‌ اعتراضی از میدان انقلاب تا میدان آزادی برگزار خواهد کرد. پس از آنکه روز جمعه رهبر انقلاب اسلامی خواستار پایان اردوکشی خیابانی شد، این حزب سیاسی تا ساعت ۱۵ روز شنبه ۳۰ خرداد حاضر نشد تا اعلامیه راهپیمایی را لغو کند و فقط دقایقی مانده به ساعت ۱۶ یک مقام آگاه در مجمع روحانیون مبارز به خبرگزاری‌ها گفت: از آنجا که مجوزی برای راهپیمایی امروز صادر نشده و احتمال درگیری و برخورد از سوی نیروی انتظامی وجود دارد، ‌ لذا مجمع تصمیم گرفت که تجمع امروز را لغو نماید. این مقام آگاه با اشاره به امکان سوءاستفاده برخی عناصر فرصت‌طلب و آشوبگر و احتمال بروز درگیری و آشوب و تبعات ناشی از آن گفت: برگزاری تجمع امروز را به مصلحت کشور نمی‌دانیم. در واقع موسوی خوئینی‌ها با عدم امضای بیانیه لغو تجمع، مسئول اصلی آشوب‌ها و خون‌های روز ۳۰ خرداد بود.



ادامه مطلب

برچسب ها : 30خرداد و خون‌هایی‌که خاتمی‌و خوینی‌ها باید پاسخگویش باشند+ عکس, بازخوانی نقش مجمع روحانیون مبارز در روز سیاه تهران, ,
توسط : ولایتمداران |
معاون عقیدتی سیاسی ارتش تشريح كرد
مواضع به‌جای مقام معظم رهبری در برخورد با فتنه گران
معاون عقیدتی سیاسی کل ارتش با اشاره به نقش مقام معظم رهبری در خنثی سازی فتنه 88 گفت: «اگر مواضع به‌جاي رهبری نبود، بسیاری از فتنه‌گران در جریان فتنه 88 اعدام می شدند.»

به گزارش گرداب، حجت الاسلام و المسلمين قاسم علی نوچمنی، معاون عقیدتی سیاسی کل ارتش با اشاره به موفقیت های وزارت اطلاعات در خنثی سازی توطئه دشمنان گفت: «ما امروزه شاهدیم که ماموران اطلاعاتی کشورمان به سیستم های امنیتی دشمن و برجسته ترین سازمان های جاسوسی و اطلاعاتی جهان نفوذ کرده و گروهک هایی مانند ریگی را که دشمنان به آن امید بسته بودند، متلاشی کرده است.»



ادامه مطلب

برچسب ها : مواضع به‌جای مقام معظم رهبری در برخورد با فتنه گران, فتنه88, رهبر معظم, ولی فقیه, بیداری اسلامی, رژیم صهیونیستی, آل سعود, ,
توسط : ولایتمداران |
شهدای مبارزه با نفاق مظلوم ترین شهدای انقلاب اسلامی هستند
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: «شهدای مبارزه با نفاق مظلومترین شهدای انقلاب اسلامی هستند.»
به گزارش گرداب به نقل از واحد مرکزی خبر، سردار محمدرضا نقدی در همایش ملی بصیرت و گرامیداشت شهید عبدالحمید دیالمه در ساختمان سابق مجلس شورای اسلامی افزود: «شهدای مبارزه با نفاق از طرفی در جبهه های جنگ علیه باطل جانانه می جنگیدند، اما منافقین کوردل در اوج قساوت، آنان را به شهادت رساندند.»


ادامه مطلب

برچسب ها : شهدای مبارزه با نفاق, مظلوم ترین شهدای انقلاب اسلامی, شهدای فتنه, بیداری اسلامی, گروهک منافقین, تروریست, دموکراسی, ,
توسط : ولایتمداران |
"قرارگاه اصلی فرهنگی کشور" و مهم‌ترین مأموریت آن

 

سال 1358 عبدالکریم سروش در مصاحبه‌ای تلویزیونی از شهید مطهری راجع به انقلاب اسلامی و ماهیت آن سوال می‌کند که شهید مطهری در جواب او می‌فرماید: «هر طغیانی علیه نظم موجود انقلاب است و این اختصاص به‏ نظم سیاسی ندارد ممکن است انقلابی ادبی باشد، یعنی نویسندگان و شعرا علیه نظم ادبی موجود عصیان بکنند و آن نظم را در هم بریزند و سبک و متد دیگری به وجود بیاورند... ممکن است انقلابی هنری باشد، همان‌گونه که ممکن است انقلابی صنعتی و یا علمی باشد، رنسانس نمونه یک انقلاب فکری، فرهنگی و علمی است، از این‌ها گذشته ممکن است انقلابی مذهبی باشد البته انقلاب مذهبی را اگر تنها از جنبه مذهبی بودن مورد توجه قرار دهیم، از آن به انقلابی علیه نظام‏ مذهبی حاکم تعبیر می‌‏شود، یعنی اینکه عده‌ای روشی در پرستش‌ها، نیایش‌ها، قربانی کردن‌ها و عبادت‌ها دارند و بعد می‌آیند و آن را عوض می‌کنند مذهبی‏ را بر می‌دارند و مذهب دیگری را بجای آن می‌نشانند، بدون آنکه در سایر نهادهای اجتماعی تغییر و تبدیلی پیدا بشود، ولی اگر از انقلاب مذهبی‏ انقلابی نظیر نهضت صدر اسلام مورد نظرمان باشد در آن صورت مفهوم عوض‏ می‌‏شود، انقلاب صدر اسلام در همان حال که انقلابی مذهبی بود، انقلابی سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و حتی ادبی هم بود، خود قرآن اساس مبدأ یک ادبیات‏ جدید شد، این انقلاب فرهنگ تازه‌ای نیز به جهان عرضه کرد و بنیان‌گذار تمدن‏ جدیدی در جهان شد...»



ادامه مطلب

برچسب ها : "قرارگاه اصلی فرهنگی کشور" و مهم‌ترین مأموریت آن, عبدالکریم سروش, شهید مطهری, ,
توسط : ولایتمداران |
تحلیل صفارهرندی از همگرایی فتنه‌گران و نفوذی‌ها

 

محمدحسين صفار هرندي وزير سابق فرهنگ و ارشاد اسلامي در تحليلي درباره نقاط اشتراك جريان انحرافي و فتنه 88 در پايگاه اطلاع‌رساني برهان گفت: برابر اين پرسش كه آينده‌ي اصلاحات و اصلاح طلبي چه خواهد شد؟ روشن است كه بايد ابتدا تبيين و تعريفي از اصلاح طلبي و ماهيّت آن داشته باشيم. زماني كه كارنامه‌ي اصلاحات مورد بررسي قرار مي‌گيرد يك مبدأ براي آن تعريف مي‌شود كه بروز عيني آن مبدأ بدون ترديد مقطع دوم خرداد سال 76 است. اما بايد گفت اين جريان خلع الساعه به وجود نيامده و به طور حتم يك عقبه‌ي مشخص، دارد. وقتي عقبه‌ي جريان مورد بررسي قرار مي‌گيرد بايد به تك تك عناصر تشكيل دهنده‌ي آن توجه داشت. به عبارتي اگر مجموعه‌ي اصلاحات يك گروه بود اين امكان وجود داشت كه آن‌ها را جرياني قلمداد كنيم كه از بيست سال پيش به وجود آمده و در مقطعي صرفاً با تغيير نام به اين نقطه رسيده است.



ادامه مطلب

برچسب ها : تحلیل صفارهرندی از همگرایی فتنه‌گران و نفوذی‌ها, نقاط اشتراك جريان انحرافي و فتنه 88 , ,
توسط : ولایتمداران |
بازخوانی خطبه‌های تاریخی 29 خرداد 88

 

... بنده زير بار بدعت‌هاي غيرقانوني نخواهم رفت. امروز اگر چهارچوب هاي قانوني شكسته شد، در آينده هيچ انتخاباتي ديگر مصونيت نخواهد داشت. مردم اطمينان دارند؛ اما برخي از طرفداران نامزدها هم اطمينان داشته باشند كه جمهوري اسلامي اهل خيانت در آراء مردم نيست.



ادامه مطلب

برچسب ها : بازخوانی خطبه‌های تاریخی 29 خرداد 88, متن كامل بيانات حضرت آيت الله خامنه اي, خطبه هاي نماز جمعه تهران, ,
توسط : ولایتمداران |


صفحه قبل 1 ... 19 20 21 22 23 ... 29 صفحه بعد