سردار شیرازی مطرح کرد


واکنش فرمانده کل قوا به قرارداد خرید 12 فروند موشک خارجی
سپاه نیوز: رئیس دفتر نظامی فرماندهی کل قوا روایتی از خرید 12 فروند موشک پس از جنگ و واکنش رهبر معظم انقلاب به آن را مطرح کرد.
به گزارش سپاه نیوز به نقل از فارس؛ سردار محمد شیرازی رئیس دفتر نظامی فرماندهی کل قوا در مراسم سالگرد درگذشت سید علی علم الهدی جانشین دفتر نظامی رهبر انقلاب و همچنین سالروز شهادت شهدای هویزه که امروز سه شنبه در دانشگاه عالی دفاع ملی برگزار شد، طی سخنانی گفت: امروز در شرایط خیلی خوبی قرار گرفته‌ایم و این جز با همت و استقامت مردم و تلاش مجاهدانه همه مسئولین و کمک الهی و رهبری مقام معظم رهبری به دست نمی‌آمد.
وی با بیان اینکه ما امیدواریم بتوانیم مسیر نورانی شهدا را با کمک خدا ادامه دهیم، تصریح کرد: شهدای علم الهدی در دفاع مقدس پیشرو بودند و فرمان امام(ره) را خیلی زود گرفتند و برای اجرای فرمان، قیام کردند و در نهایت با مجاهدت‌های خود به آرزوی‌شان رسیدند.
سردار شیرازی با اشاره به خصوصیات و ویژگی‌های مرحوم سید علم الهدی اظهار داشت: این بزرگوار چه در دوران انقلاب و چه در دفاع مقدس مجاهدانه تلاش می‌کرد و بعد از دفاع مقدس هم در همین مسیر و برای کمک به نیروهای مسلح وارد صحنه شد.
وی ادامه داد: مرحوم علم الهدی همیشه تاکید داشت که فرامین حضرت آقا باید به درستی انجام شود و به هیچ وجه در اجرای تدابیر رهبری کوتاه نمی‌آمد.
رئیس دفتر نظامی فرماندهی کل قوا تاکید کرد: انسان باید در هر دوره‌ای تکلیف خود را بشناسد و الان شرایط بسیار خوب و ویژه‌ای برای خدمت به اسلام و انجام تکلیف است.
سردار شیرازی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه حضرت آقا در جهت ادای تکلیف همیشه توصیه می‌فرمایند و قبل از هر توصیه‌ای خودشان عامل آن هستند، گفت: در 22 سال اخیر که خدمت ایشان هستم حضرت آقا حتی یک بار هم به عنوان جایگاه مسئولیتی و فرماندهی کل قوا در خصوص نیروهای مسلح امری از خود نفرموده‌اند. ایشان همیشه می‌فرمایند کارها باید بررسی کارشناسانه شود و نظرات کارشناسی را می‌بییند و تاکید می‌کنند که نظرها و تصمیمات همه جانبه باشد و در انتها بر اساس تکلیفشان فرمان می‌دهند.
وی در ادامه با بیان اینکه مقام معظم رهبری همیشه می‌فرمایند من راضی به وضع موجود نیستم و این نگاه بلند ایشان را نشان می‌دهد به ذکر خاطره ای پرداخت و گفت: پس از جنگ مسئولان به دنبال خرید موشک رفتند و با یکی از کشورها قرار داد بسته‌اند و خدمت آقا رسیده‌اند و اعلام کرده‌اند که قرارداد خرید 12 فروند موشک را بسته‌ایم در این حین حضرت آقا به آنها فرمودند که نه، شما حق ندارید و آنها گفتند که حالا ما این قرار داد را بسته‌ایم و آنها را خریده‌ایم ولی حضرت آقا دوباره فرمودند نه، بروید یک فروند بیاورید و با مهندسی معکوس آن را بسازید.
سردار شیرازی گفت: این تدبیر حضرت آقا باعث شد ما امروز پیشرفت‌های بسیار خوبی در حوزه موشکی داشته باشیم و آن کشوری که آن روز باما قرار داد بست الان نیازمند توانمندی ما در حوزه موشکی است.
رئیس دفتر نظامی فرماندهی کل قوا در پایان اظهار داشت: این تاکید مقام معظم رهبری به بومی سازی تجهیزات در همه حوزه‌ها بوده و هست.
      
    اخبارو تصاویرمرتبط

  واکنش فرمانده کل قوا به قرارداد خرید 12 فروند موشک خارجی
  ولایت‎فقیه، کشور را در برابر دشمنان نفوذناپذیر کرده است
  مسئول جديد نمايندگي ولي فقيه در نيروي قدس سپاه معرفي شد
  لازمه بهره گیری از کتاب الهی، تقواست
  روزنامه ایران، برخلاف اخلاق حرفه ای و اصل امانت داری عمل کرده است
  تبعیت از ولایت ويژگی بارز شهید چمران بود
  ایمان به خدا و تبعیت از ولی فقیه رمز آزادسازی خرمشهر بود
  ولايت‌مداري باعث شکست توطئه دشمنان مي‌شود
  نقش مراجع و علما در دوران دفاع مقدس تبيين شود
  بيداري كشورهاي مسلمان منطقه ثمره خون شهيدان است


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : واکنش فرمانده کل قوا, قرارداد خرید, 12 فروند موشک خارجی, سردار شیرازی, ,