منوی اصلی
موضوعات سایت
مطالب جدید
آرشیو مطالب
وصیت شهدا
وصیت شهدا
معرفی سایت

سایت خبری تحلیلی ولایتمداران سایتی است با هدف اشاعه فرهنگ ولایت پذیری و ولایت مداری و دفاع از حریم ولایت و ولایتمداران.
مطالب ثابت
همرزمان
نویسندگان
لوگوی دوستان
امکانات دیگر


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 65
بازدید دیروز : 218
بازدید هفته : 65
بازدید ماه : 1219
بازدید کل : 101100
تعداد مطالب : 5454
تعداد نظرات : 280
تعداد آنلاین : 2




در اين وبلاگ
در كل اينترنت
چاپ این صفحه
ابر برچسب ها

"همام سعید"، رهبر اخوان‌المسلمین اردن تاکید کرد: اعراب تمامی دیکتاتورهای متحد آمریکا را از قدرت ساقط خواهند کرد.

به گزارش شبکه ایران به نقل از نیویورک‌تایمز، "همام سعید"، رهبر اخوان‌المسلمین اردن تصریح کرد: اعراب تمامی دیکتاتورهای متحد آمریکا را از قدرت ساقط خواهند کرد.



ادامه مطلب

برچسب ها : اخوان‌المسلمین اردن:ملت‌های عربی دیکتاتورهای متحد آمریکا را سرنگون خواهند کرد, ,
توسط : ولایتمداران |

مركز پژوهش‌هاي مجلس گزارشي با عنوان تأملي بر بيانات مقام معظم رهبري در مورد فتنه سال 1388 منتشر كرد.

به گزارش روابط عمومي مركز پژوهش‌هاي مجلس شوراي اسلامي، اين مركز گزارشي با عنوان تأملي بر بيانات مقام معظم رهبري در مورد فتنه سال 1388 منتشر كرد.

دفتر مطالعات سياسي اين مركز با بيان اين مطلب كه مقام معظم رهبري در 27 مهرماه 1389 در جريان سفر به شهر قم و در ميان مردم اين شهر به بيان مطالبي پرداختند كه به سرعت مورد توجه رسانه‌ها و محافل سياسي داخلي و خارجي قرار گرفت، افزود: ايشان در اين سفر به طور تأمل برانگيزي از مطالب مربوط به فتنه سال 1388 سخن گفتند و در شرايطي كه برخي از چهره‌هاي سياسي تلاش داشتند حوادث خسارت بار سال 1388 را در اذهان عمومي به فراموشي بسپارند، لزوم عبرت آموزي از آن را دوباره يادآوري كردند.



ادامه مطلب

برچسب ها : انتشار گزارشي درباره تأملي بر بيانات رهبر انقلاب در مورد فتنه 88, ,
توسط : ولایتمداران |

 

امام خمینی(س) در سخنان متعددی از کشور مصر نام برده و از مردم انقلابی این کشور بویژه عاملان هلاکت "انور سادات" کودتاچی وابسته این کشور، تمجید کرده اند.

در بخشی از سخنان ایشان درباره انقلاب آینده مردم مصر آمده است:

«من امیدوارم که ملت هاى دیگر هم توجه بکنند و اقتدا بکنند به این ملت ایران. ملت مصر اعتنا نکند به این حکومت جائرى که اعلام مى‏کند که ما هرکس اسم از اسلام ببرد سرکوب مى‏کنیم. بدانند که اسلام در مصر در خطر است و واجب است بر زن و مرد مصرى که قیام کنند و این حکومت فاسد را، که از اول اعلام جنگ با اسلام داده است، سرکوب کنند.»
صحیفه امام جلد ‏15، صفحه 318



ادامه مطلب

برچسب ها : دعوت امام خمینی از ملت مصر براى قيام, ,
توسط : ولایتمداران |

آیت الله خاتمی در نماز جمعه این هفته تهران: ا

خیزش ملت های منطقه پس لرزه های انقلاب اسلامی است که فرعونیان رانابود می کند ا

خطیب موقت این هفته نماز جمعه تهران خطاب به مسئولان گفت: از اختلاف بپرهیزید و قبل از اظهارنظر ببینید چه کسی از حرف‌ شما استفاده می‌کنند، اظهارنظری که موجب تحسین ضدانقلاب‌ها شود، معیوب است.

 

به گزارش خبرنگار شبستان، آیت الله سیداحمد خاتمی، خطیب موقت این هفته نماز جمعه تهران ارتحال آیت‌الله امری از عالمان بزرگ مدینه که پناهگاهی برای شیعیان بود را تسلیت گفت و افزود: آیت‌الله امری اکثر عمر صد ساله خود را در نشر مکتب اهل بیت (ع) به کار برد و آزار بسیاری دید و زندانی‌های طولانی را تحمل کرد، اما دست از آرمان‌های خود و حمایت از انقلاب اسلامی و شیعیان لبنان برنداشت.



ادامه مطلب

برچسب ها : خیزش ملت های منطقه پس لرزه های انقلاب اسلامی است که فرعونیان رانابود می کند, ,
توسط : ولایتمداران |

 

انواع علائم ظهور

 

علائم ظهور به دو دسته كلي تقسيم ميشوند: علائم حتمي و علائم غير حتمي.
فضيل بن يسار از امام باقر (ع) روايت كرده كه فرمودند:
«نشانه‌هاي ظهور دو دسته است: يكي نشانه‌هاي غيرحتمي و ديگر نشانه‌هاي حتمي؛ خروج سفياني از نشانه‌هاي حتمي است كه راهي جز آن نيست.» (غيبت نعماني، با ترجمه غفاري، باب18، ص429)
منظور از علائم حتمي آن است كه تقدير قطعي خدا به وقوع آن تعلق گرفته، و مشروط به هيچ قيد و شرطي نيست؛ و مقصود از علائم غير حتمي آن است كه وقوع آن ممکن است مشمول بداء گردد، چرا که في الجمله مشروط به شروطي است كه اگر آن شروط تحقق يابد آن علائم واقع مي شوند، و اگر آن شروط مفقود باشد، آن علائم نيز تحقق نمييابند. علائمي در مورد حتمي بودن آنها نصي نداشته باشيم، تنها احتمال وقوع آن مي رود، و قطعي نيستند. علائم غير حتمي بسيارند. ما در اينجا روايت مفصلي از امام امام صادق(ع) را براي شما مي آوريم که تعداد بسياري از آن را برشمرده است....

 



ادامه مطلب

برچسب ها : علائم ظهور به دو دسته كلي تقسيم ميشوند: علائم حتمي و علائم غير حتمي, ,
توسط : ولایتمداران |

جريان اصلاح‌طلب به پايان عمر سياسي خود رسيده است
غرب همانند جنگ هشت ساله در جنگ نرم نيز تمام دار و ندار خود را به كار گرفت، فارغ از اينكه رهبري در مدت زمان كوتاهي ناتوي فرهنگي آنها را مچاله كرد.

گرداب- حجت‌الاسلام‌ و‌المسلمين مهدي طائب ظهر امروز در همايش افسران جنگ نرم  در بندرعباس با اشاره به تفاوت ميان بصيرت و علم اظهار داشت: «انقلاب اسلامي ايران در پي تشكيل هلال اسلامي با توجه به بصيرت‌افزايي در بين مسلمانان و ملل منطقه است.»



ادامه مطلب

برچسب ها : جريان اصلاح‌طلب به پايان عمر سياسي خود رسيده است, ,
توسط : ولایتمداران |

امام خمینی: به «حجتیه‌‌ای‌ها» پست کلیدی ندهید

 
امام خمینی در مورد انجمن حجتیه به ناطق نوری و پرورش وزیران وقت کشور و آموزش و پرورش می‌فرمایند: "به آنها پست کلیدی ندهید. خطرناکند. وقتی آمدند بین شما تفرقه ایجاد می کنند، تشتت ایجاد می کنند. برادران را به جان هم می اندازند. آنها کار دیگری دارند. دنبال مسئله دیگری هستند. اینها با شاه همکاری می کردند...


ادامه مطلب

برچسب ها : به «حجتیه‌‌ای‌ها» پست کلیدی ندهید, انجمن حجتیه چیست؟, افکار و عقاید انجمن حجتیه, قبل از انقلاب, پس حمایت علمای بزرگ از انجمن از چه رویی است؟, ساواک و انجمن, دیدگاه امام خمینی در مورد انجمن, انجمن و فتنه 88, غفلت مسئولین, ,
توسط : ولایتمداران |

سردار نقدی:


دهه فجر 57 در همه جهان تکرار خواهد شد
رييس سازمان بسيج مستضعفين در جمع پاسداران سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت: اگر ارزشها را بازيابي و قدر دستاوردهایمان را بدانيم دهه فجر 57 در تمام جهان تکرار خواهد شد.
به گزارش سپاه نیوز؛ سردار محمدرضا نقدي صبح امروز در نشستي صميمانه در جمع پاسداران سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان اذعان داشت: ما گردنه هاي بسيار سخت و پيچيده ای را پشت سر گذاشته ايم و در اوج فتنه سال قبل به تعبير مقام معظم رهبري مقاومت در آن چيزي مثل سالهای دوران دفاع مقدس بود.



ادامه مطلب

برچسب ها : دهه فجر 57 در همه جهان تکرار خواهد شد, ما گردنه هاي بسيار سخت و پيچيده ای را پشت سر گذاشته ايم , ,
توسط : ولایتمداران |
آيت‌الله كعبي: هاشمي به نصيحت بزرگان نظام توجه نمي‌كند

 

آيت الله كعبي، با انتقاد از اصرارهاي بي مورد رئيس مجلس خبرگان رهبري بر مواضع گذشته خود، از تذكرهاي مكرر قبلي اكثر نمايندگان مجلس خبرگان رهبري به وي خبر داد و از او خواست مساله اختلاف خود با دولت را به گونه اي مديريت كند كه نظام تقويت شده و دشمنان نا اميد شوند.

به گزارش رسا، آيت الله عباس كعبي، عضو جامعه مدرسين حوزه علميه قم، در جمع اعضاي بسيج جامعه پزشكي خوزستان در مجتمع ياوران مهدي قم، از مواضع و سخنان اخير رييس مجلس خبرگان انتقاد كرد و اين مواضع را در مسير تقويت وحدت و انسجام و قانون گرايي ندانست و آن را برخلاف انتظار بزرگان و دلسوزان نظام ارزيابي كرد.



ادامه مطلب

برچسب ها : آيت‌الله كعبي: هاشمي به نصيحت بزرگان نظام توجه نمي‌كند, ,
توسط : ولایتمداران |
عضو خبرگان:برخی خواص همچنان با جریان فتنه همراه هستند

 

خواصی که سکوت کرده اند "جاه طلب" هستند

آیت الله جباری اظهار داشت: برخی خواص در جریان فتنه 88 بد عمل کردند و حتی هنوز و پس از گذشت یکسال از فتنه هم حاضر به اصلاح رویکرد خود نشده‌اند.

آیت الله سید صابر جباری، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، درگفت وگو با شبکه ایران با اشاره به عملکرد خواص در فتنه 88، گفت: برخی خواص در جریان فتنه سال گذشته به وظیفه خود به خوبی عمل کردند و به موقع در صحنه حاضر بودند.



ادامه مطلب

برچسب ها : عضو خبرگان:برخی خواص همچنان با جریان فتنه همراه هستند, خواصی که سکوت کرده اند "جاه طلب" هستند, ,
توسط : ولایتمداران |

سردار سلامي:


ما براي پاسداري از اسلام و كشور با تمام توان گام به عرصه جهاد گذاشته‌ايم
سپاه نیوز: جانشين فرمانده كل سپاه گفت: فقط صاحبان ايمان هاي حقيقي مي توانند بار نبردهاي سنگين و پيوسته را تحمل كنند و اين يعني ما براي پاسداري از اسلام و استقلال كشور با توان فوق طاقت بشري گام به عرصه جهاد گذاشته ايم.



ادامه مطلب

برچسب ها : ما براي پاسداري از اسلام و كشور با تمام توان گام به عرصه جهاد گذاشته‌ايم, فقط صاحبان ايمان هاي حقيقي مي توانند بار نبردهاي سنگين و پيوسته را تحمل كنند, ,
توسط : ولایتمداران |

نماینده ولی فقیه در سپاه:


ملاک ارزش هر حزب و گروه به میزان ولایت مداری آن بستگی دارد
سپاه نیوز: نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ملاک ارزش هر حزب، گروه و فردی به میزان ولایت مداری آن بستگی دارد.



ادامه مطلب

برچسب ها : نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ملاک ارزش هر حزب, گروه و فردی به میزان ولایت مداری آن بستگی دارد, ,
توسط : ولایتمداران |
افشاگري‌هاي جديد نصرالله در مورد توطئه‌هاي جريان 14 مارس عليه مقاومت
 

 

سيد حسن نصرالله عصر امروز (سه‌شنبه)‌ در شرايطي از طريق ويدئو كنفرانس براي مردم بعلبك سخنراني كرد كه حاميان حريري پس از شكست او در يك فرآيند كاملاً شفاف، دموكراتيك و قانوني در برخي خيابان‌هاي بيروت و طرابلس به خيابان‌ها ريخته و آشوب‌گري كردند.

به گزارش رجانيوز، انتخاب نجيب ميقاتي گزينه مورد نظر جريان هشت مارس به‌عنوان نخست‌وزير جديد لبنان با 68 رأي كه يك پيروزي قاطع براي جريان مقاومت در مقابل جريان مورد حمايت امريكا و غرب بود، موجب شد افراد طرفدار حريري و جريان 14 مارس به‌طور سازمان يافته و با پياده كردن سناريوي ناكامي كه در روزهاي پس از انتخابات سال گذشته ايران در خيابان‌هاي تهران به‌منظور تحميل يك بدعت غيرقانوني و ابطال انتخابات تجربه شد، از ميقاتي بخواهند از پست نخست‌وزيري استعفا دهد.



ادامه مطلب

برچسب ها : افشاگري‌هاي جديد نصرالله در مورد توطئه‌هاي جريان 14 مارس عليه مقاومت, ,
توسط : ولایتمداران |
من‌می‏گویم هم وحدت؛هم خلوص/ افرادضعيف‌الايمان را از دايره خارج‌نكنيد
 
 این میزان تأکید بر روی یک مسئله آن هم در یک دوره زمانی محدود از سوی رهبر انقلاب کم‏نظیر به نظر می‎رسد؛ و البته این میزان بی‏توجهی به فرمایشات ایشان نیز! مقام معظم رهبری بارها و بارها لب به سخن گشودند، گاه با لحنی ارشادی، گاه با لحنی هشدارآمیز و گاه با بیانی گلایه‏گونه باب این بحث را پیش کشیدند؛ اما گويا حتي عده‌اي که خود را داعیه‏داران ولایتمداری نیز دارند، ترجيح دادند از كنار اين بيانات به‌سادگي عبور كنند.

به گزارش رجانیوز، اکنون رهاورد این بی‏توجهی، حاکم شدن گفتمانی صد‏در‏صد سلبی در فضای سیاسی کشور است که بر مبنای آن همه جریان‏های سیاسی از سوی رقیب به عناوینی نظیر ضد ولایت فقیه، منحرف، فاسد، ظالم، بی‎بصیرت، بانی فتنه دوم و... متهم می‎شوند! هر جریانی در این فضا می‏کوشد تا با نفی رقیب، اثبات خود را نتیجه بگیرد و با مدیریت افکار عمومی، توپِ اتهام را در میدان حریف بیاندازد! در این شرایط همه مسئولین نظام فاسدند و غیر قابل اعتماد!



ادامه مطلب

برچسب ها : بازخوانی هشدارهای مکرر رهبر انقلاب درباره وضعیت اخلاق سیاسی/4, ,
توسط : ولایتمداران |

ارزش و جایگاه اربعین حسینی از دیدگاه امام خامنه ای

اهمیت اربعین از کجاست ؟ صرف اینکه چهل روز از شهادت شهید می گذرد ، چه خصوصیتی دارد ؟ اربعین خصوصیتش به خاطر این است که در اربعین حسینی یاد شهادت حسین زنده شد و این چیز بسیار مهمی است . شما فرض کنید اگر این شهادت عظیم در تاریخ اتفاق می افتاد یعنی حسین بن علی و بقیه شهیدان در کربلا شهید می شدند ، اما بنی امیه موفق می شدند همانطور که خود حسین را و یاران عزیزش را از صفحه روزگار برافکندند و جسم پاکشان را در زیر خاک پنهان کردند ، یاد آنها را هم از خاطره نسل بشر در آن روز و روزهای بعد محو کنند .ببینید در این صورت آیا این شهادت فایده ای برای عالم اسلام داشت ؟ یا اگر هم برای آن روز یک اثری می گذاشت ، آیا این خاطره در تاریخ هم ، برای نسلهای بعد هم ، برای گرفتاریها و سیاهی ها و تاریکی ها و یزیدیهای دوران آینده تاریخ هم اثری روشنگر و افشا کننده داشت ؟ اگر حسین شهید می شد ، اما مردم آن روز و مردم نسلهای بعد نمی فهمیدند که حسین شهید شده ، آیا این خاطره چه اثری و چه نقشی می توانست در رشد و سازندگی و هدایت و برانگیزانندگی ملتها و اجتماعات و تاریخ بگذارد ؟



ادامه مطلب

برچسب ها : ارزش و جایگاه اربعین حسینی از دیدگاه امام خامنه ای, ,
توسط : ولایتمداران |

پایگاه اطلاع‌رسانی حضرت آيت‌الله خامنه‌ای‌، به مدت 10 روز، گزیده‌ای از بیانات معظم‌له را كه در شش ماه اخیر بیان شده است، به منظور بررسی درس‌ها و عبرت‌ها و تدبر بیشتر در فتنه سال گذشته، بازنشر می‌كند.
[روز اول: امیدوار كردن دشمن]
[روز دوم: شكاف بین ملت]
[روز سوم: قصد عجیب فتنه‌گران]
[روز چهارم: دگرگون جلوه‌دادن واقعیات]
[روز پنجم: بیش‌فعالی جبهه استكبار]
[روز ششم: مردم ایستادند]
[روز هفتم: اخلاص در كنار بصیرت]
[روز هشتم: كشور واكسینه شد]
[روز نهم: بصیرت، شرط لازم و غیركافی]
[روز دهم: غلبه با ماست]



ادامه مطلب

برچسب ها : بررسی درس‌ها و عبرت‌ها و تدبر بیشتر در فتنه سال گذشته, بیانات رهبر انقلاب در دیدار جوانان و دانشجویان قم, ,
توسط : ولایتمداران |
آنها از ما توصیه نمی‏خواهند؛ نان‎شان در ایجاد اختلاف است
 
این میزان تأکید بر روی یک مسئله آن هم در یک دوره زمانی محدود از سوی رهبر انقلاب کم‏نظیر به نظر می‎رسد؛ و البته این میزان بی‏توجهی به فرمایشات ایشان نیز! مقام معظم رهبری بارها و بارها لب به سخن گشودند، گاه با لحنی ارشادی، گاه با لحنی هشدارآمیز و گاه با بیانی گلایه‏گونه باب این بحث را پیش کشیدند؛ اما گويا حتي عده‌اي که خود را داعیه‏داران ولایتمداری نیز دارند، ترجيح دادند از كنار اين بيانات به‌سادگي عبور كنند.

به گزارش رجانیوز، اکنون رهاورد این بی‏توجهی، حاکم شدن گفتمانی صد‏در‏صد سلبی در فضای سیاسی کشور است که بر مبنای آن همه جریان‏های سیاسی از سوی رقیب به عناوینی نظیر ضد ولایت فقیه، منحرف، فاسد، ظالم، بی‎بصیرت، بانی فتنه دوم و... متهم می‎شوند! هر جریانی در این فضا می‏کوشد تا با نفی رقیب، اثبات خود را نتیجه بگیرد و با مدیریت افکار عمومی، توپِ اتهام را در میدان حریف بیاندازد! در این شرایط همه مسئولین نظام فاسدند و غیر قابل اعتماد!


ادامه مطلب

برچسب ها : بازخوانی هشدارهای مکرر رهبر انقلاب درباره وضعیت اخلاق سیاسی/3, ,
توسط : ولایتمداران |
این چیزهایی که می‏گویید اصلی و اصولی نیست/دلخوری‏ها را دخالت‌ندهید

این میزان تأکید بر روی یک مسئله آن هم در یک دوره زمانی محدود از سوی رهبر انقلاب کم‏نظیر به نظر می‎رسد؛ و البته این میزان بی‏توجهی به فرمایشات ایشان نیز! مقام معظم رهبری بارها و بارها لب به سخن گشودند، گاه با لحنی ارشادی، گاه با لحنی هشدارآمیز و گاه با بیانی گلایه‏گونه باب این بحث را پیش کشیدند؛ اما گويا حتي عده‌اي که خود را داعیه‏داران ولایتمداری نیز دارند، ترجيح دادند از كنار اين بيانات به‌سادگي عبور كنند.

به گزارش رجانیوز، اکنون رهاورد این بی‏توجهی، حاکم شدن گفتمانی صد‏در‏صد سلبی در فضای سیاسی کشور است که بر مبنای آن همه جریان‏های سیاسی از سوی رقیب به عناوینی نظیر ضد ولایت فقیه، منحرف، فاسد، ظالم، بی‎بصیرت، بانی فتنه دوم و... متهم می‎شوند! هر جریانی در این فضا می‏کوشد تا با نفی رقیب، اثبات خود را نتیجه بگیرد و با مدیریت افکار عمومی، توپِ اتهام را در میدان حریف بیاندازد! در این شرایط همه مسئولین نظام فاسدند و غیر قابل اعتماد!



ادامه مطلب
توسط : ولایتمداران |

انديشه‌های امام خمينی(ره) تنها محدود به جمهوری اسلامی نيست

سپاه نیوز: معاون سیاسی سپاه گفت: انديشه‌های امام خمينی(ره) تنها محدود به جمهوری اسلامی نيست، بنيانگذار انقلاب اسلامی با درك شرايط جهان و با در نظر گرفتن اهداف انقلاب اسلامی توجه به مسائل جهان را لازمه پايداری جمهوری اسلامی می دانستند،
به گزارش سپاه نیوز؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار دکتر یدالله جوانی در تبیین اندیشه های جهانی حضرت امام خمینی(ره) با اشاره به رابطه دين و سياست اظهار كرد: در اين زمينه ديدگاه‌های متفاوتی وجود دارد و برخی معتقد به تفكيك دين از سياست هستند، ولی حضرت امام (ره) سياست را به دو نوع الهی و شيطانی تقسيم می‌كردند و معتقدند بود كه سياست ما الهی و مطابق همان جمله معروف شهيد مدرس، «سياست ما عين ديانت ماست»، است.
 



ادامه مطلب

برچسب ها : حدود اندیشه های ناب امام,
توسط : ولایتمداران |

بسيج تشكلي منحصر به فرد و بي‌نظير در همه دنياست

سپاه نیوز: رئيس سازمان بسيج مستضعفين گفت: هسته‌هاي اصلي جريان بزرگ انقلاب اسلامي در جمهوري اسلامي ايران پايگاه‌هاي بسيج هستند و چون بسيج تشكلي منحصر به فرد و بي‌نظير در همه دنياست و نمونه و نظيري ندارد و بهترين پشتيبان نظام، ولايت و مردم است.
به گزارش سپاه نیوز؛ سردار محمدرضا نقدي در ديدار با بسيجيان پايگاه‌هاي مقاومت بسيج كرمانشاه در نشست هم‌انديشي با بسيجيان در حسينيه بزرگ ثارالله اين شهر، اظهار داشت: امروز دوره جهاد علمي بسيج است و اين بدين معني است كه بسيجي‌ها نمره‌شان از همه بهتر است از اين رو نياز به اعطاي امتياز ويژه ندارند، اما وظيفه داريم بسترهاي لازم را براي ارتقاي دانش و تحصيلات بسيجيان آماده كنيم.
 



ادامه مطلب

برچسب ها : تشكلي منحصر به فرد و بي‌نظير در دنیا, ,
توسط : ولایتمداران |

سید‏حسن‏نصرالله شب گذشته طی سخنانی تصریح کرد:
به ساقط کردن دولت حریری افتخار می‏کنیم
كساني كه به واشنگتن دلخوش كرده‌اند شرمسار خواهند شد

دبیرکل حزب الله لبنان گفت: حزب الله از دولت هایی که حامی شاهدان دروغین و فساد مالی بوده و از مسوولیت خود در حل مشکلات مردم لبنان آگاه نباشند، حمایت نمی کند.

به گزارش رجانیوز سید "حسن نصر الله" دبیر کل حزب الله لبنان در سخنانی که یکشنبه شب به طور مستقیم از شبکه خبری العالم پخش شد؛ خطاب به افراد و گروههایی که از طرح 'هدف قرار دادن مقاومت' حمایت می کنند، هشدار داد و گفت: راه شما درست نیست و به بیراهه می روید.

وی خطاب به مردم لبنان اظهار داشت: آنچه که اخیرا در کشور ما روی داده، مرا وادار کرد تا به منظور روشن شدن برخی مسائل با شما صحبت کرده و مطالبی را روشن کنم.



ادامه مطلب

برچسب ها : سید‏حسن‏نصرالله, به ساقط کردن دولت حریری افتخار می‏کنیم, كساني كه به واشنگتن دلخوش كرده‌اند شرمسار خواهند شد, حامی شاهدان دروغین و فساد مالی, ,
توسط : ولایتمداران |

انقلاب‌آمد که‌این‌دیوارها را بردارد/اين چندسال، خيلى اهانت‌ها به‌شما شد

این میزان تأکید بر روی یک مسئله آن هم در یک دوره زمانی محدود از سوی رهبر انقلاب کم‏نظیر به نظر می‎رسد؛ و البته این میزان بی‏توجهی به فرمایشات ایشان نیز! مقام معظم رهبری بارها و بارها لب به سخن گشودند، گاه با لحنی ارشادی، گاه با لحنی هشدارآمیز و گاه با بیانی گلایه‏گونه باب این بحث را پیش کشیدند؛ اما گويا حتي عده‌اي که خود را داعیه‏داران ولایتمداری نیز دارند، ترجيح دادند از كنار اين بيانات به‌سادگي عبور كنند.



ادامه مطلب

برچسب ها : انقلاب‌آمد که‌این‌دیوارها را بردارد/اين چندسال, خيلى اهانت‌ها به‌شما شد, ,
توسط : ولایتمداران |

 

رييس‌جمهور فعاليت‌هاي علمي و فناوري را بزرگترين و سرنوشت‌سازترين مبارزه تاريخي دانست و گفت:‌ بايد نهضت تجديد حيات ،خودباوري و خودبازيابي كه پس از انقلاب اسلامي در ايران اسلامي شكل گرفته را غنيمت شمرده و با استفاده از روش و نگاه بومي در مسير شكوفايي علمي و فناوري در جهان گام برداشت.



ادامه مطلب

برچسب ها : بايد نهضت تجديد حيات , خودباوري و خودبازيابي كه پس از انقلاب اسلامي در ايران اسلامي شكل گرفته را غنيمت شمرده, رييس‌جمهور در ديدار مسئولان ستادهاي فناوري راهبردي,
توسط : ولایتمداران |

محمدحسن روزی طلب: هنوز 10 سال از انتصاب حضرت آیت الله خامنه ای به امامت جمعه تهران نگذشته بود که پس از عروج آسمانی بنیانگذار انقلاب اسلامی، به وصیت امام خمینی، مجلس خبرگان امام جمعه تهران را به رهبری انقلاب برگزید. امام جمعه تهران در دوران حیات امام، خطبه های تاریخ سازی را مانند خطبه 15 اسفند 1359 که در آن خشم انقلابی در برابر بنی صدر، جایش را به صبر به فرموده امام داده بود، خطبه غرا پس از عزل بنی صدر، خطبه روشنگرانه پس از پذیرش قطع نامه ایراد کرده بود.

در این نوشتار به هفت خطبه تاریخی و تاریخ ساز آیت الله خامنه ای در دوران رهبری ایشان می پردازیم:



ادامه مطلب

برچسب ها : هفت خطبه تاریخ ساز امام خامنه ای, ما ديگر جنگ نظامى نداريم؛ اما جنگ با موانع سازندگىچهارشکست سیاسی, ایدئولوژی, رسانه ای و ابهت نظامی برای آمریکا, بايد كشورمان را بسازيم, دنياطلبى آن است كه كسى براى خود بخواهد؛ براى خود حركت كند؛ از بيت‏المال يا غير بيت‏المال, به فكر جمع كردن ب,
توسط : ولایتمداران |

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی امروز در دیدار هزاران نفر از مردم قم، بصیرت و تشخیص صحیح شرایط، احساس تعهد ومسئولیت، و حضوربه موقع در صحنه را سه عامل اصلی موفقیت در امتحانهای الهی و زمینه ساز پیشرفت مادی و معنوی برشمردند وتأکید کردند: ملت ایران با عبور موفقیت آمیز از امتحانهای گوناگون الهی در طول 32 سال گذشته، امروز مقتدرتر از هر زمان دیگر با عزم و اراده قوی و هوشیاری و یکپارچگی به راه خود برای رسیدن به قله های سعادت و کمال و حیات طیبه دنیا و آخرت ادامه خواهد داد.



ادامه مطلب

برچسب ها : دیدار هزاران نفر از مردم قم, بصیرت و تشخیص صحیح شرایط, احساس تعهد ومسئولیت, و حضوربه موقع در صحنه, ,
توسط : ولایتمداران |

پاسخ حجت‌االاسلام روانبخش به سؤالات كاربران رجانيوز؛
شكل‌گيري حلقه‌هاي فتنه از دهه 70 در مركز تحقيقات رياست ‌جمهوري و كيان/ خانواده هاشمي در فتنه نقش اساسي داشت
 

 

سيد حامد حجت: حجت‌الاسلام قاسم روانبخش دبير سياسي هفته نامه پرتو سخن به سؤالات متنوع كاربران رجانيوز پاسخ داد. در ادامه متن اين پرسش و پاسخ كه دامنه آن از فتنه 88 تا موضع گيري هاي افرادي مانند آقاي هاشمي گرفته و موضوعاتي مانند اظهارنظرهاي مشايي، مطهري و... مي‌رسد، آمده است:
 
تحليل شما از بازگشت آقاي خاتمي و شروطي كه تعيين مي‌كند، چيست؟


ادامه مطلب

برچسب ها : حلقه‌هاي فتنه از دهه 70, بازگشت آقاي خاتمي و شروطي كه تعيين مي‌كند, نقش آقاي هاشمي رفسنجاني را در این فعل و انفعالات چگونه ارزیابی می‌کنید, تمام آنها در صدد زدن باورهاي ديني و اصل ولايت, عصمت ائمه و ولايت فقيه بودند, نامه سرگشاده آقاي هاشمي به مقام معظم رهبري بود كه تهديد كرد كه ,
توسط : ولایتمداران |
كساني كه مردم به آن‌ها سران فتنه مي‌گويند، بازيچه بودند/ صحنه‌گردانان اصلي به‌دنبال حذف نظام و دين از جامعه بودند

 

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ديروز در دیدار هزاران نفر از مردم قم، بصیرت و تشخیص صحیح شرایط، احساس تعهد ومسئولیت، و حضوربه موقع در صحنه را سه عامل اصلی موفقیت در امتحانهای الهی و زمینه ساز پیشرفت مادی و معنوی برشمردند وتأکید کردند: ملت ایران با عبور موفقیت آمیز از امتحانهای گوناگون الهی در طول 32 سال گذشته، امروز مقتدرتر از هر زمان دیگر با عزم و اراده قوی و هوشیاری و یکپارچگی به راه خود برای رسیدن به قله های سعادت و کمال و حیات طیبه دنیا و آخرت ادامه خواهد داد.



ادامه مطلب

برچسب ها : رهبر معظم انقلاب در دیدار مردم قم, كساني كه مردم به آن‌ها سران فتنه مي‌گويند, بازيچه بودند, باید راه خود را از دشمن جدا می کردند که این کار را انجام ندادند و مرتکب گناه شدند, با تقلید از انقلاب اسلامی و بوجود آوردن کاریکاتوری از آن, به اهداف خود برسند, ,
توسط : ولایتمداران |

آیت الله جنتی:اشتباه یک قاضی را به پای کل قوه قضاییه نگذارید/احضاریه‌های مجلس وقت وزرا را می‌گیرد



ادامه مطلب

برچسب ها : مهم ترین اظهارات آیت‌الله احمد جنتی, آیت الله جنتی:اشتباه یک قاضی را به پای کل قوه قضاییه نگذارید, احضاریه‌های مجلس وقت وزرا را می‌گیرد, ,
توسط : ولایتمداران |

بازخوانی جنگ نرم در وصیت نامه سیاسی الهی امام (ره)

آنچه که در ادامه خواهد آمد، پژوهشی است مختصر در وصیت نامه سیاسی الهی حضرت امام خمینی(ره)، با موضوع جنگ نرم و ابعاد آن.

 حفظ اسلام در رأس همه واجبات

 (جمهوری اسلامی ظرفیتی برای تحقق محتوای حقیقی اسلام)

حضرت روح الله(ره) در ابتدای وصیت نامه خویش می فرمایند:

«اینك كه به توفیق و تأیید خداوند، جمهورى اسلامى با دست تواناى ملت متعهد پایه ریزى شده و آنچه در این حكومت اسلامى مطرح است اسلام و احكام مترقّى آن است، بر ملت عظیم الشأن ایران است كه در تحقق محتواى آن به جمیع ابعاد و حفظ و حراست آن بكوشند كه حفظ اسلام در رأس تمام واجبات است، كه انبیاء عظام از آدم علیه السلام تا خاتم النبیین صلى اللّه علیه و آله وسلم در راه آن كوشش و فداكارى جان فرسا نموده اند و هیچ مانعى آنان را از این فریضه بزرگ باز نداشته ...»......



 



ادامه مطلب

برچسب ها : جنگ نرم در وصیت نامه سیاسی الهی امام (ره), راهها و برنامه های اجرایی دشمن برای مقابله با اسلام و قرآن در جنگ نرم, روشنفکرمآبان خودفروخته, متحجرین خشک مغز و متعصب, نفوذ افراد منحرف در حوزه هاى علمیه, رادیو و تلویزیون, سینما و هنر, جدایی حوزه و دانشگاه, مراكز تعلیم و تربیت و سرمایه گذا,
توسط : ولایتمداران |

1.حضرت سجاد ( ع )
  2.
پيام خون و شهادت
  3.
امام سجاد ( ع ) در دمشق
  4.
حرکت به مدينه
  5.
صحيفه سجاديه 



ادامه مطلب

برچسب ها : زندگينامه امام سجاد (ع), حضرت سجاد, پيام خون و شهادت, امام سجاد ( ع ) در دمشق, حرکت به مدينه, صحيفه سجاديه, ,
توسط : ولایتمداران |


صفحه قبل 1 ... 33 34 35 36 37 ... 41 صفحه بعد