منوی اصلی
موضوعات سایت
مطالب جدید
آرشیو مطالب
وصیت شهدا
وصیت شهدا
معرفی سایت

سایت خبری تحلیلی ولایتمداران سایتی است با هدف اشاعه فرهنگ ولایت پذیری و ولایت مداری و دفاع از حریم ولایت و ولایتمداران.
مطالب ثابت
همرزمان
نویسندگان
لوگوی دوستان
امکانات دیگر


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 67
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 67
بازدید ماه : 2175
بازدید کل : 104434
تعداد مطالب : 5454
تعداد نظرات : 280
تعداد آنلاین : 2




در اين وبلاگ
در كل اينترنت
چاپ این صفحه
ابر برچسب ها

آرامش كشور پس از هدفمندي يارانه‌ها فتنه‌گران را به طراحي سناريوي جديد واداشت؛

به‌دنبال ناكامي جريان فتنه از ايجاد تنش و نارضايتي در جامعه به‌ويژه در مقطع شروع اجراي طرح هدفمند كردن يارانه‌ها، اتاق فكر اين جريان متشكل از چند تن از اعضاي ارشد احزاب منحله مشاركت و سازمان مجاهدين و دو تن از نمايندگان كانديداهاي شكست‌خورده انتخابات 88، در جلسه‌اي اضطراري علت اين ناكامي و آرامش موجود در جامعه و مردم را مورد بحث و بررسي قرار دادند.



ادامه مطلب

برچسب ها : اصلي‌ترين كانديداي مورد نظر اين اتاق فكر, مهدي هاشمي رفسنجاني بود, آرامش كشور پس از هدفمندي يارانه‌ها فتنه‌گران را به طراحي سناريوي جديد واداشت, ,
توسط : ولایتمداران |

«فتنه آینده» ابعاد و ویژگی های آن موضوعی است که در سالگرد حماسه 9 دی ماه برخی چهره های سیاسی اصولگرا به اظهار نظر درباره آن پرداخته اند.

جدول فتنه

 

 



ادامه مطلب

برچسب ها : فتنه های آینده درونی است یا بیرونی؟, منتقدان دولت, فتنه بزرگتر را در بدنه دولتی جستجو می کنند و حامیان دولت, آن را در چهره های که به عقیده آنها در حوادث سال قبل پایشان«لق» شد می بینند, ,
توسط : ولایتمداران |

حجت الاسلام طائب گفت: ارزش کار مردم ما در 9 دی این بود که استکبار با سرمایه‌گذاری در طی 20 سال می‌خواست در فتنه سال 88 نتیجه بگیرد اما وقتی این واقعیت‌ها را دید باز توبه نکرد.



ادامه مطلب

برچسب ها : هشدارهای طائب به خاتمی, ارزش کار مردم ما در 9 دی, چرا در بساطی که دشمن برای براندازی این نظام پهن کرده بود وارد شدید, ,
توسط : ولایتمداران |

بررسي پروژه «افشاي اسناد محرمانه آمريكا در سايت ويكي ليكس» نشان مي دهد اين پروژه در راستاي جنگ رواني و در خدمت رويكردهاي چندگانه سازمان سيا صورت مي گيرد.
روز دوشنبه در اقدامي هماهنگ رسانه هاي آمريكايي و انگليسي و صهيونيستي (بي بي سي، راديو فردا، اشپيگل، گاردين، نيويورك تايمز و...) بي آن كه سندي را ارائه دهند از قول سايت ويكي ليكس مطالبي را به عنوان اسناد محرمانه مربوط به سفارتخانه هاي آمريكا در منطقه خاورميانه منتشر كردند!



ادامه مطلب

برچسب ها : ويكي ليكس, سازمان سيا, جنگ رواني, سناريو,
توسط : ولایتمداران |

1- شايد براي عده اي- هر چند اندك و كم شمار- كه هنوز به عمق فتنه 88 پي نبرده اند، شنيدن اين خبر- تاكيد مي شود بر «خبر» و نه «تحليل»- تعجب آور باشد كه سران و عوامل اصلي فتنه 88 نه فقط با تروريست هايي كه دست به ترور دو دانشمند هسته اي كشورمان زده اند، هويت مشترك و يكساني دارند، بلكه خيانت سران فتنه، بارها از جنايت تروريست هاي صبح دوشنبه تهران، بيشتر و نفرت انگيزتر نيز بوده و هست. چرا...؟! به قول حقوقدانان؛ «نحن ابناء الدليل، نميل حيث يميل... ما فرزندان دليل هستيم و در قضاوت به آن سوي مي رويم كه دلايل هدايتمان مي كنند.».



ادامه مطلب

برچسب ها : عوامل اصلي فتنه 88, تروريست, ترور دو دانشمند هسته اي, سران فتنه, عمليات جاسوسي و اطلاعاتي,
توسط : ولایتمداران |

اجتماع 110 هزار نفری بسیجیان

حضرت آیت الله خامنه ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی در خجسته عید سعید غدیر خم، عید ولایت و امامت، و در آستانه 5 آذر سالروز تشکیل بسیج، در اجتماع 110 هزار نفری بسیجیان، مضمون حقیقی واقعه عظیم غدیر را، تجلی امامت و پیشوایی عادلانه و سعادت بخش همه جوامع بشری در طول تاریخ دانستند



ادامه مطلب

برچسب ها : ولایت, غدیر, بسیجیان, امامت, امام خامنه ای, تجمع, فرمانده کل قوا, امیرالمومنین, ,
توسط : ولایتمداران |

                     احمدی نژاد در جمع دانشجويان: فتنه‌گران كارشان تمام نشده است

 

احمدي‌نژاد افزود: امروز دعوا بر سر مديريت جهان است. ما هم طرفدار جهاني شدن و جهاني‌سازي هستيم و امروز ايران شديدتر از غربي‌ها طرفدار جهاني شدن است.

دكتر محمود احمدي‌نژاد امشب (سه‌شنبه، دوم شهريور۱۳۸۹) در ديدار جمعي از دانشجويان اظهار كرد: خدا را سپاسگزارم كه امروز زيارت توفيق شما عزيزان را داد و در جمع شما حضور پيدا كردم و انشاءالله در اين ايام مبارك، خداوند بهترين سرنوشت را براي همه ما رقم بزند.



ادامه مطلب

برچسب ها : فتنه گران, احمدی نژاد, نسل سوم, رئیس جمهور, دانشجویان, هدفمند کردن یارانه ها, ,
توسط : ولایتمداران |

گفت: تازه چه خبر؟!
گفتم: «كنت تيمرمن» از مسئولان برجسته سازمان «سيا» و رئيس «بنياد دموكراسي براي ايران» راديو صداي آمريكا- VOA- را به باد انتقادات شديد گرفته است.
گفت: چرا؟! ايندفعه ديگه سگ و گربه، به خاطر چي به جان هم افتاده اند؟!
گفتم: تيمرمن مي گويد؛ راديو آمريكا عنان خود را به دست يك مشت شارلاتان بي عرضه سپرده كه به نام اپوزيسيون، دروغ هاي شاخدار پخش مي كنند و مردم ايران كه شاهد اين دروغ ها هستند، نفرتشان از آمريكا بيشتر شده است.
گفت: مگر خود «كنت تيمرمن» يك عمر درباره ايران اسلامي دروغ هاي شاخدار نگفته است؟
گفتم: تيمرمن مي گويد؛ هر روز به دروغ اعلام كرديد كه اوضاع ايران به هم ريخته، موسوي و كروبي و خاتمي از مردم خواسته اند به خيابان ها بيايند! و... اما هيچ خبري نشده، جنبش سبز عملاً مرده و آبروي آمريكا رفته است.
گفت: كارشون از جاي ديگه خرابه، واسه همينه كه زور الكي مي زنند و بيخودي اره مي دهند و تيشه مي گيرند.
گفتم: يارو ماشينش پنچر شده بود. دهنشو گذاشته بود به لوله اگزوز و با همه توان فوت مي كرد. رفيقش گفت؛ مرتيكه احمق، تا قيامت هم فوت كني، باد نميشه، مگه نمي بيني كه شيشه سمت راننده پائينه!





برچسب ها : كنت تيمرمن, سازمان «سيا», بنياد دموكراسي براي ايران, VOA, راديو صداي آمريكا, پنچر , ,
توسط : ولایتمداران |


صفحه قبل 1 ... 128 129 130 131 132 ... 137 صفحه بعد