منوی اصلی
موضوعات سایت
مطالب جدید
آرشیو مطالب
وصیت شهدا
وصیت شهدا
معرفی سایت

سایت خبری تحلیلی ولایتمداران سایتی است با هدف اشاعه فرهنگ ولایت پذیری و ولایت مداری و دفاع از حریم ولایت و ولایتمداران.
مطالب ثابت
همرزمان
نویسندگان
لوگوی دوستان
امکانات دیگر


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 40
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 40
بازدید ماه : 2148
بازدید کل : 104407
تعداد مطالب : 5454
تعداد نظرات : 280
تعداد آنلاین : 2




در اين وبلاگ
در كل اينترنت
چاپ این صفحه
ابر برچسب ها

حضرت آیت الله نوری همدانی:

چهره‌ها کاملا مشخص شده است؛این دیگر فتنه نیست!

شرکت کنندگان در اردوی ۳روزه «شورای هماهنگی فعالان سایبری انقلاب اسلامی» ظهر امروز با آیت الله العظمی نوری همدانی دیدار کردند.

در این دیدار که با اقامه نماز ظهر و عصر در دفتر آن مرجع پایان گرفت، اعضا از فرمایشات ایشان بهره بردند.

 



ادامه مطلب

برچسب ها : حضرت آیت الله نوری همدانی:چهره‌ها کاملا مشخص شده است؛این دیگر فتنه نیست!این ها معاندند؛ منافقند, ,
توسط : ولایتمداران |

 آيت‌الله نوري: امروز پرچم‌دار آزادگي آيت‌الله ‌العظمي ‌خامنه‌اي است

يت‌الله نوري: امروز پرچم‌دار آزادگي آيت‌الله ‌العظمي ‌خامنه‌اي استآيت الله نوري همداني، غرب زدگي را يک نقص بزرگ دانست و گفت: فتنه‌گران با تبعيت از غرب در روز 25 بهمن دست به آشوب و اغتشاش زدند.



ادامه مطلب

برچسب ها : آيت‌الله نوري: امروز پرچم‌دار آزادگي آيت‌الله ‌العظمي ‌خامنه‌اي است,
توسط : ولایتمداران |

آيت الله نمازي:

اظهارات هاشمي برخلاف مطالبات مردم بود
يك عضو مجلس خبرگان رهبري گفت: اظهارات هاشمي رفسنجاني در خصوص اغتشاشات اخير برخلاف مطالبات مردم بود.


ادامه مطلب

برچسب ها : آيت الله نمازي: اظهارات هاشمي رفسنجاني در خصوص اغتشاشات اخير برخلاف مطالبات مردم بود, ,
توسط : ولایتمداران |
سه ساعت گفت‌وگوی جذاب و خواندنی رجانیوز با نویسنده کتاب عصر امام خمینی:
افزايش شديد مهدويت‌گرايي با حوادث مصر، تونس و منطقه/ امام فرمود این انقلاب به دست امام زمان می رسد
 
 حجت‌الاسلام میراحمد رضا حاجتی امام جمعه موقت اهواز و رئیس مرکز حوزه‌های علمیه خوزستان میهمان رجانیوز بود تا در یک گفت‌وگوی سه ساعته به سؤالات مهم کاربران در مورد ویژگی‌های عصر ظهور و ارتباط آن‌ها با تحولات امروز ایران و جهان پاسخ دهد. 
 
مشروح این گفت‌وگوی خواندنی که پر از نکته، ناگفته و تحلیل‌های کمتر گفته شده است، در ادامه می‌آید: 


ادامه مطلب

برچسب ها : اسه ساعت گفت‌وگوی جذاب و خواندنی رجانیوز با نویسنده کتاب عصر امام خمینی:فزايش شديد مهدويت‌گرايي با حوادث مصر, تونس و منطقه, امام فرمود این انقلاب به دست امام زمان می رسد, ,
توسط : ولایتمداران |
پیش بینی یک مرجع تقلید ازآینده عربستان

 

امروز ديكتاتورهاي كشورهاي عربي که گرفتار انقلاب های مردمی شده‌اند،به عربستان پناه مي برند؛ در حالی كه خود عربستان نيز در آينده ای نزديك به سرنوشت این كشورها مبتلا مي شود.   



ادامه مطلب

برچسب ها : پیش بینی یک مرجع تقلید ازآینده عربستان, امروز ديكتاتورهاي كشورهاي عربي که گرفتار انقلاب های مردمی شده‌اند, به عربستان پناه مي برند؛ در حالی كه خود عربستان نيز در آينده ای نزديك به سرنوشت این كشورها مبتلا مي شود, آيت الله نوري همدانی در ديدار طلاب و فضلاي اروميه ا ي مقيم قم, ,
توسط : ولایتمداران |
راز طولانی بودن عمر امام زمان (عج)

 

 آیت الله سبحانی در پاسخ سؤالی، راز طولانی‌بودن عمر امام عصر (عج) را تشریح کرد.

 به گزارش مرکز خبر حوزه، وی در پاسخ به این سؤال که حضرت مهدي(ع) در سال 255ق. ديده به جهان گشوده است و اكنون از تولد او بيش از 1000سال مي‌گذرد چگونه بشر مي‌تواند چنين عمر طولاني داشته باشد،‌ مرقوم داشته‌اند: اين سؤال را از دو راه مي‌توان پاسخ گفت:


ادامه مطلب

برچسب ها : راز طولانی بودن عمر امام زمان (عج), آیت الله سبحانی در پاسخ سؤالی, راز طولانی‌بودن عمر امام عصر (عج) را تشریح کرد, ,
توسط : ولایتمداران |

عضو خبرگان:خواص از حضرت نوح پیروی کنند

 

آیت الله معصومی با اشاره به اینکه باید فتنه اولاد و زن و اصحاب را شناخت و از فتنه ها دوری کرد، گفت: منشا گرفتاری برخی خواص در جریان فتنه 88 اطرافیان آنان بودند.

آیت الله علی اصغر معصومی، نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری، در گفت وگو با شبکه ایران با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب بارها از خواصی که در جریان فتنه 88 گرفتار فتنه شدند انتقاد کرده اند، گفت: منشا گرفتاری این خواص اطرافیان آنان هستند.



ادامه مطلب

برچسب ها : عضو خبرگان:خواص از حضرت نوح پیروی کنند, آیت الله معصومی با اشاره به اینکه باید فتنه اولاد و زن و اصحاب را شناخت و از فتنه ها دوری کرد, گفت: منشا گرفتاری برخی خواص در جریان فتنه 88 اطرافیان آنان بودند, ,
توسط : ولایتمداران |

عالمي كه در 27 سالگي مجتهد شد

آيت‌الله بهجت مي‌گويد: شب قبل از وفات آقاي قاضى، كسي خواب ديده بود كه تابوتي را مي‌برند كه رويش نوشته شده بود: «توفي ولي‌الله» (ولي خدا وفات كرد)؛ فردا ديدند آقاي قاضي وفات كرده است.

امروز سالروز وفات آيت‌الله ميرزا سيدعلي آقا قاضي، از عرفاي بزرگ جهان تشيع است.

علامه ميرزا علي آقا قاضي از بزرگترين عرفاي جهان تشيع و استاد بسياري از عارفان و سالكان در سال‌هاي اخير است.



ادامه مطلب

برچسب ها : عالمي كه در 27 سالگي مجتهد شد, علامه ميرزا علي آقا قاضي از بزرگترين عرفاي جهان تشيع و استاد بسياري از عارفان و سالكان در سال‌هاي اخير است, ,
توسط : ولایتمداران |
مصاحبه جالب عضو ارشد اخوان المسلمين با بي بي سي فارسي

شكست پروژه اختلاف افكني بين اخوان و ايران روي آنتن بي بي سي/ اخوان: از امام خامنه‌اي متشكريم

 

خبر سازي شبكه فارسي تلويزيون دولتي انگليس براي تحت الشعاع قرار دادن بيانات رهبر معظم انقلاب اسلامي پيرامون انقلاب مصر و تلاش براي تيره كردن روابط جنبش اسلامگراي اخوان المسلمين با انقلاب اسلامي كه با خبرسازي و استناد به متن يك پارگرافي يكي از سايت‏هاي حامي اخوان المسلمين توسط اين شبكه آغاز شده بود، شب گذشته با مصاحبه يكي از سران اخوان المسلمين با اين شبكه فارسي وارد فضاي جديدي شد، و برخلاف انتظار اين شبكه انگليسي، عضو ارشد اخوان المسلمين و رئيس شاخه اروپايي اين تشكل با بكار بردن لفظ امام خامنه‏اي، نه تنها از بيانات رهبر انقلاب تشكر كرد، بلكه ابراز اميدواري كرد دولت آينده مصر دولت اسلامي باشد.


ادامه مطلب

برچسب ها : مصاحبه جالب عضو ارشد اخوان المسلمين با بي بي سي فارسي, شكست پروژه اختلاف افكني بين اخوان و ايران روي آنتن بي بي سي/ اخوان: از امام خامنه‌اي متشكريم, ,
توسط : ولایتمداران |

سيد حسن نصرالله در حمايت از انقلاب مصر و تونس

انقلاب مصر چهره منطقه را به نفع مقاومت تغییر می‌دهد/ اي کاش مي توانستم در کنار جوانان مصري خونم را فدا کنم
 سید حسن نصرالله در سخنرانی امروز خود در گردهمایی علیه پیمان "كمپ دیوید " و حمایت از ملت مصر گفت: آنچه در مصر شاهد هستیم یک انقلاب کاملا مردمی است و قشرهای مختلف مردم در آن حضور دارند.

به گزارش رجانيوز، نصرالله كه سخنانش به طور مستقیم از شبكه‌های المنار لبنان و العالم پخش می‌شد، همچنین تاکید کرد: دوستان آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه، انقلاب مردم مصر را انقلاب نان و آب و معیشت خوانده اند، و با این کار به شعور و کرامت مردم مصر توهین می کنند.



ادامه مطلب

برچسب ها : سيد حسن نصرالله در حمايت از انقلاب مصر و تونس, انقلاب مصر چهره منطقه را به نفع مقاومت تغییر می‌دهد/ اي کاش مي توانستم در کنار جوانان مصري خونم را فدا کنم, ,
توسط : ولایتمداران |
متن كامل سخنراني پناهيان در سلسله نشست‌هاي بصيرت قم:
خيانت موسوي بدتر از مسعود رجوي/ خبرگان كاري كند كه لكه ننگين فتنه 88 براي هميشه پاك شود
 
حجت‌الاسلام والمسلمين عليرضا پناهيان شنبه شب در سلسله نشست‌هاي هيئت فاطميون قم سخنان مهمي در مورد شرايط كشور، وظايف نخبگان و تحولات منطقه و افريقا بيان كرد كه رجانيوز متن كامل آن را منتشر مي‌كند:

به گزارش رجانيوز، در مورد گذشته و تاريخ انقلاب اسلامي، يكي از نكاتي كه نبايد از آن غفلت كرد، اين است كه مظلوميت‌هايي را كه امام، جريان پيرو ايشان در دهه اول انقلاب تحمل كردند، همواره بايد يادآوري كرد. الآن بعضي‌ها كه آن زمان در مسند هم بودند و كارهاي مهمي هم در دست‌شان بود، اذعان مي‌كنند كه ما در زمان امام هم همه حرف‌هاي ايشان و ولايت مطلقه فقيه را قبول نداشتيم. ما بايد اين موضوع را بيان كنيم كه در آن زمان هم حضرت امام در مظلوميت به سر مي‌بردند و افراد و جريان‌هايي در پي تضعيف رهبري ايشان بودند.



ادامه مطلب

برچسب ها : خيانت موسوي بدتر از مسعود رجوي/ خبرگان كاري كند كه لكه ننگين فتنه 88 براي هميشه پاك شود, حجت‌الاسلام والمسلمين عليرضا پناهيان شنبه شب در سلسله نشست‌هاي هيئت فاطميون قم سخنان مهمي در مورد شرايط كشور, وظايف نخبگان و تحولات منطقه و افريقا بيان كرد, ,
توسط : ولایتمداران |
آيت‌الله نوري‌: تفرقه حوزه ودانشگاه توطئه غرب است

 

  يكي از مراجع تقليد تفرقه بين حوزه و دانشگاه را از توطئه‌هاي اصلي غرب براي تسلط بر كشورهاي اسلامي دانست.

 آيت‌الله حسين نوري همداني‌ در همايش ولايت، بصير و وحدت حوزه و دانشگاه كه با حضور نخبگان علمي و اساتيد حوزه و دانشگاه خوزستان در مسجد اعظم حوزه علميه امام خميني اهواز برگزار شد، اظهار داشت: پس از ايجاد تفرقه بين حوزه و دانشگاه از سوي غرب، جوانان دانشگاهي ما را براي درس خواندن به غرب كشاندند و همان علوم اسلامي ما را به سكولار برگردانده و به مغز آنها خوراندند و اين جوانان را پس از شست‌وشوي مغزي سرسپرده و خودباخته غرب مي‌كردند. 


ادامه مطلب

برچسب ها : آيت‌الله نوري‌: تفرقه حوزه ودانشگاه توطئه غرب است, همايش ولايت, بصير و وحدت حوزه و دانشگاه كه با حضور نخبگان علمي و اساتيد حوزه و دانشگاه خوزستان در مسجد اعظم حوزه علميه امام خميني اهواز برگزار شد, آيت‌الله حسين نوري همداني‌:پس از ايجاد تفرقه بين حوزه و دانشگاه از سوي غرب, جو,
توسط : ولایتمداران |
آيا «تشيع» مكتبي ايراني است؟

 

آيت‌الله جعفر سبحاني از مراجع تقليد شيعيان جهان در نوشتاري، پيشينه تأسيس مكتب تشيع را بررسي كرده و به شبهات مطرح شده درباره ايراني بودن اين مكتب پاسخ گفته است.

بر اساس يافته‌ها و ادله قطعي تشيع در عصر رسول خدا‌ (ص) هستي پذيرفته و بذر آن به وسيله خود پيامبر‌ (ص) افشانده شده است و گروهي در زمان پيامبر (ص) و پس از رحلت ايشان به نام شيعه علي‌ (ع) شناخته مي‌شدند و همگي اين گروه، از تبار عرب عدناني يا قحطاني بودند. متن يادداشت آيت‌الله سبحاني كه توسط مركز خبر حوزه منتشر شده است در پي مي‌آيد.



ادامه مطلب

برچسب ها : آيا «تشيع» مكتبي ايراني است؟, آيت‌الله جعفر سبحاني از مراجع تقليد شيعيان جهان در نوشتاري, پيشينه تأسيس مكتب تشيع را بررسي كرده و به شبهات مطرح شده درباره ايراني بودن اين مكتب پاسخ گفته است, ,
توسط : ولایتمداران |
احمدي‌نژاد:استيضاح وزير راه و ترابري غيرقانوني بود/با مردم درباره عملکرد مجلس صحبت می‌کنم
احمدي‌نژاد استيضاح وزير راه و ترابري را غيرقانوني خواند و گفت كه در آينده نزديك درباره عملكرد مجلس شوراي اسلامي با مردم سخن خواهد گفت.

 محمود احمدي‌نژاد ظهر امروز (شنبه) در حاشيه بيست وچهارمين جشنواره خوارزمي و در جمع خبرنگاران در خصوص استيضاح وزير راه و ترابري گفت: استيضاح وزير راه و ترابري چند نكته مهم دارد كه نكته اول در مورد دهه فجر است چرا كه معمولاً خادمان مردم را كه يك سال شبانه‌روز تلاش مي‌كنند را در دهه فجر همه كساني را كه حتي منتقد دولت هستند، انتقادات را كنار گذاشته و يك تشكري از خدمتگزاران مي‌كنند، ولي به ما روز اول دهه فجر يك هديه دادند و بهترين وزير دولت را گرفتند.



ادامه مطلب

برچسب ها : احمدي‌نژاد:استيضاح وزير راه و ترابري غيرقانوني بود/با مردم درباره عملکرد مجلس صحبت می‌کنم, اگر اين مطالبي كه در مورد استيضاح مطرح شد به عنوان ايراد به وزير باشد صد برابر آن به استيضاح ‌كنندگان وارد است, با مردم درباره عملکرد مجلس صحبت می‌کنم, ,
توسط : ولایتمداران |

محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور صبح امروز (شنبه) پس از تجدید میثاق با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران طی سخنانی با بیان اینکه امروز بر همه آشکار شده که انقلاب اسلامی ایران بزرگترین حرکت بعد از بعثت پیامبران الهی در مسیر کمال جامعه انسانی بود، گفت: هر روز که از عمر انقلاب و ملت ایران می‌گذرد انقلاب زنده‌تر،‌بانشاط‌ تر و پرقدرت‌تر راه خود را ادامه می‌دهد.



ادامه مطلب

برچسب ها : بیانات احمدی نژاد در خصوص انقلاب اسلامی, هر روز که از عمر انقلاب و ملت ایران می‌گذرد انقلاب زنده‌تر, ‌بانشاط‌ تر و پرقدرت‌تر راه خود را ادامه می‌دهد, در مقابل همه دنیا و شخصیت آنها خواهیم ایستاد و پیروزی از آن یاران امام است, خادمان ملت نیز سرسوزنی از خط آرمان‌های امام و حرکت,
توسط : ولایتمداران |

نماينده ولي فقيه در سپاه: گناه افراد سكوت كننده در برابر حادثه كربلا كمتر از شمر نيست

نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران گفت: گناه افراد ساكت در برابر حادثه كربلا و شهادت امام حسين(ع) كمتر از گناه شمر نيست.
حجت الاسلام والمسلمين علي سعيدي در حاشيه بازديد از مجتمع فرهنگي آيه هاي مشهد مقدس در گفت وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: گناه سرشاخه هاي ظلم در حادثه كربلا مانند عبدالله زبير شايد بالاتر نيز از گناه امثال عمرسعد و شمر است.
وي به پخش سريال مختارنامه در صداو سيما اشاره كرد و افزود:



ادامه مطلب

برچسب ها : نماينده ولي فقيه در سپاه: گناه افراد سكوت كننده در برابر حادثه كربلا كمتر از شمر نيست, وي به پخش سريال مختارنامه در صداو سيما اشاره كرد و افزود: برخي از افراد نسبت به نشان دادن نامناسب چهره عبدالله زبير به عنوان پسر يكي از صحابه فداكار رسول خدا(ص) ناراحت شده اند, ,
توسط : ولایتمداران |

قيافه هاي ديدني ! -نكته

 دیدار مرموز خاتمی با زین العابدین بن علی در شب مناظره مشهور انتخابات88

چند هفته بعد از انتخابات 22 خردادماه 88 را به خاطر آوريد. آنچه در داخل كشور جريان داشت، آشوب و بلواي فتنه گران بود كه همه جا با مقابله مثال زدني مردم روبرو مي شد و نهايتا بعد از چند هفته و هنگامي كه هويت وطن فروشانه سران فتنه برملا شد، كساني كه به توهم تقلب به خيابان ها آمده بودند، پا پس كشيدند و به وضوح متوجه شدند كه فريب سرويس هاي اطلاعاتي آمريكا و انگليس و اسرائيل را خورده اند و زبان جين شارپ و جرج سوروس و ريچارد رورتي و... در دهان خاتمي و موسوي و كروبي جاسازي شده است.



ادامه مطلب

برچسب ها : قيافه هاي ديدني ! -نكته (عکس), فريب سرويس هاي اطلاعاتي آمريكا و انگليس و اسرائيل را خورده اند و زبان جين شارپ و جرج سوروس و ريچارد رورتي و, , , در دهان خاتمي و موسوي و كروبي جاسازي شده است, عمليات رواني دوام چنداني نداشت و حماسه 9 دي و 22 بهمن ميخ نهايي را بر تابوت فتنه كوبيد, به حال و هوا,
توسط : ولایتمداران |
مجمع مشورتي است، اقدامات فراتر منجر به تضعيف ولايت فقيه مي‌شود

 

دكتر احمد علی یوسفی (مدرس حوزه‌ي علمیه قم و عضو پژوهشگاه فرهنگ و انديشه اسلامي): در هفته گذشته سایت‌ها نامه‌ای را از سوی رئیس جمهور محترم خطاب به مجلس و نمایندگان محترم منتشر کردند. نامه حاوی مطالب فراوانی است که تمام آن‌ها حاکی از نگرانی‌های رئیس جمهور محترم از نحوه‌ي تعامل رئیس محترم مجلس شورای اسلامی با رئیس محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس محترم قوه‌ي قضاییه برای کاستن از اختیارات قوه‌ي مجریه و شخص رئیس جمهور محترم در امور اجرایی کشور است.

در واقع چنین اتفاقی به معنای دخالت آشکار دو قوه و مجمع تشخیص مصلحت نظام در امور اجرایی قوه‌ي مجریه است. دخالت در عزل و نصب‌ها، عدول از التزام به قانون اساسی و عدول مجمع تشخیص مصلحت نظام از مصوبات مجلس شورای اسلامی از اموری است که نامه‌ي رئیس جمهور محترم به آن‌ها اشاره دارد.



ادامه مطلب

برچسب ها : فراتر از نامه‌ي رئیس جمهور, مجمع مشورتي است, اقدامات فراتر منجر به تضعيف ولايت فقيه مي‌شود, ,
توسط : ولایتمداران |

عضو خبرگان:پسر زبیر هم او را به نابودی کشاند

خواص بی بصیرت

آیت‌الله حسینی شاهرودی علت عملکرد منفی برخی خواص در فتنه 88 را به اتفاقاتی که درصدر اسلام به وجود آمد تشبیه کرد و گفت: برخی خواص نیز مانند زبیر به دلیل حب فرزند، در حوادث سال گذشته عملکرد نامناسبی داشتند.

"آیت‌الله سید عبدالهادی حسینی" شاهرودی نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌و‌گو با شبکه ایران، با اشاره به اینکه بخش عمده‌ای از اقدامات جریان فتنه به واسطه ناآگاهی افراد صورت گرفت، گفت: رهبر انقلاب به بهترین وجه مردم را در این زمینه آگاه کردند که نتیجه آن را در حماسه 9 دی مشاهده کردیم.



ادامه مطلب

برچسب ها : عضو خبرگان:پسر زبیر هم او را به نابودی کشاند, برخی خواص نیز مانند زبیر به دلیل حب فرزند, در حوادث سال گذشته عملکرد نامناسبی داشتند, ,
توسط : ولایتمداران |

"همام سعید"، رهبر اخوان‌المسلمین اردن تاکید کرد: اعراب تمامی دیکتاتورهای متحد آمریکا را از قدرت ساقط خواهند کرد.

به گزارش شبکه ایران به نقل از نیویورک‌تایمز، "همام سعید"، رهبر اخوان‌المسلمین اردن تصریح کرد: اعراب تمامی دیکتاتورهای متحد آمریکا را از قدرت ساقط خواهند کرد.



ادامه مطلب

برچسب ها : اخوان‌المسلمین اردن:ملت‌های عربی دیکتاتورهای متحد آمریکا را سرنگون خواهند کرد, ,
توسط : ولایتمداران |

آیت الله خاتمی در نماز جمعه این هفته تهران: ا

خیزش ملت های منطقه پس لرزه های انقلاب اسلامی است که فرعونیان رانابود می کند ا

خطیب موقت این هفته نماز جمعه تهران خطاب به مسئولان گفت: از اختلاف بپرهیزید و قبل از اظهارنظر ببینید چه کسی از حرف‌ شما استفاده می‌کنند، اظهارنظری که موجب تحسین ضدانقلاب‌ها شود، معیوب است.

 

به گزارش خبرنگار شبستان، آیت الله سیداحمد خاتمی، خطیب موقت این هفته نماز جمعه تهران ارتحال آیت‌الله امری از عالمان بزرگ مدینه که پناهگاهی برای شیعیان بود را تسلیت گفت و افزود: آیت‌الله امری اکثر عمر صد ساله خود را در نشر مکتب اهل بیت (ع) به کار برد و آزار بسیاری دید و زندانی‌های طولانی را تحمل کرد، اما دست از آرمان‌های خود و حمایت از انقلاب اسلامی و شیعیان لبنان برنداشت.



ادامه مطلب

برچسب ها : خیزش ملت های منطقه پس لرزه های انقلاب اسلامی است که فرعونیان رانابود می کند, ,
توسط : ولایتمداران |

جريان اصلاح‌طلب به پايان عمر سياسي خود رسيده است
غرب همانند جنگ هشت ساله در جنگ نرم نيز تمام دار و ندار خود را به كار گرفت، فارغ از اينكه رهبري در مدت زمان كوتاهي ناتوي فرهنگي آنها را مچاله كرد.

گرداب- حجت‌الاسلام‌ و‌المسلمين مهدي طائب ظهر امروز در همايش افسران جنگ نرم  در بندرعباس با اشاره به تفاوت ميان بصيرت و علم اظهار داشت: «انقلاب اسلامي ايران در پي تشكيل هلال اسلامي با توجه به بصيرت‌افزايي در بين مسلمانان و ملل منطقه است.»



ادامه مطلب

برچسب ها : جريان اصلاح‌طلب به پايان عمر سياسي خود رسيده است, ,
توسط : ولایتمداران |

سردار نقدی:


دهه فجر 57 در همه جهان تکرار خواهد شد
رييس سازمان بسيج مستضعفين در جمع پاسداران سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت: اگر ارزشها را بازيابي و قدر دستاوردهایمان را بدانيم دهه فجر 57 در تمام جهان تکرار خواهد شد.
به گزارش سپاه نیوز؛ سردار محمدرضا نقدي صبح امروز در نشستي صميمانه در جمع پاسداران سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان اذعان داشت: ما گردنه هاي بسيار سخت و پيچيده ای را پشت سر گذاشته ايم و در اوج فتنه سال قبل به تعبير مقام معظم رهبري مقاومت در آن چيزي مثل سالهای دوران دفاع مقدس بود.



ادامه مطلب

برچسب ها : دهه فجر 57 در همه جهان تکرار خواهد شد, ما گردنه هاي بسيار سخت و پيچيده ای را پشت سر گذاشته ايم , ,
توسط : ولایتمداران |
آيت‌الله كعبي: هاشمي به نصيحت بزرگان نظام توجه نمي‌كند

 

آيت الله كعبي، با انتقاد از اصرارهاي بي مورد رئيس مجلس خبرگان رهبري بر مواضع گذشته خود، از تذكرهاي مكرر قبلي اكثر نمايندگان مجلس خبرگان رهبري به وي خبر داد و از او خواست مساله اختلاف خود با دولت را به گونه اي مديريت كند كه نظام تقويت شده و دشمنان نا اميد شوند.

به گزارش رسا، آيت الله عباس كعبي، عضو جامعه مدرسين حوزه علميه قم، در جمع اعضاي بسيج جامعه پزشكي خوزستان در مجتمع ياوران مهدي قم، از مواضع و سخنان اخير رييس مجلس خبرگان انتقاد كرد و اين مواضع را در مسير تقويت وحدت و انسجام و قانون گرايي ندانست و آن را برخلاف انتظار بزرگان و دلسوزان نظام ارزيابي كرد.



ادامه مطلب

برچسب ها : آيت‌الله كعبي: هاشمي به نصيحت بزرگان نظام توجه نمي‌كند, ,
توسط : ولایتمداران |
عضو خبرگان:برخی خواص همچنان با جریان فتنه همراه هستند

 

خواصی که سکوت کرده اند "جاه طلب" هستند

آیت الله جباری اظهار داشت: برخی خواص در جریان فتنه 88 بد عمل کردند و حتی هنوز و پس از گذشت یکسال از فتنه هم حاضر به اصلاح رویکرد خود نشده‌اند.

آیت الله سید صابر جباری، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، درگفت وگو با شبکه ایران با اشاره به عملکرد خواص در فتنه 88، گفت: برخی خواص در جریان فتنه سال گذشته به وظیفه خود به خوبی عمل کردند و به موقع در صحنه حاضر بودند.



ادامه مطلب

برچسب ها : عضو خبرگان:برخی خواص همچنان با جریان فتنه همراه هستند, خواصی که سکوت کرده اند "جاه طلب" هستند, ,
توسط : ولایتمداران |

سردار سلامي:


ما براي پاسداري از اسلام و كشور با تمام توان گام به عرصه جهاد گذاشته‌ايم
سپاه نیوز: جانشين فرمانده كل سپاه گفت: فقط صاحبان ايمان هاي حقيقي مي توانند بار نبردهاي سنگين و پيوسته را تحمل كنند و اين يعني ما براي پاسداري از اسلام و استقلال كشور با توان فوق طاقت بشري گام به عرصه جهاد گذاشته ايم.



ادامه مطلب

برچسب ها : ما براي پاسداري از اسلام و كشور با تمام توان گام به عرصه جهاد گذاشته‌ايم, فقط صاحبان ايمان هاي حقيقي مي توانند بار نبردهاي سنگين و پيوسته را تحمل كنند, ,
توسط : ولایتمداران |

نماینده ولی فقیه در سپاه:


ملاک ارزش هر حزب و گروه به میزان ولایت مداری آن بستگی دارد
سپاه نیوز: نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ملاک ارزش هر حزب، گروه و فردی به میزان ولایت مداری آن بستگی دارد.



ادامه مطلب

برچسب ها : نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ملاک ارزش هر حزب, گروه و فردی به میزان ولایت مداری آن بستگی دارد, ,
توسط : ولایتمداران |
افشاگري‌هاي جديد نصرالله در مورد توطئه‌هاي جريان 14 مارس عليه مقاومت
 

 

سيد حسن نصرالله عصر امروز (سه‌شنبه)‌ در شرايطي از طريق ويدئو كنفرانس براي مردم بعلبك سخنراني كرد كه حاميان حريري پس از شكست او در يك فرآيند كاملاً شفاف، دموكراتيك و قانوني در برخي خيابان‌هاي بيروت و طرابلس به خيابان‌ها ريخته و آشوب‌گري كردند.

به گزارش رجانيوز، انتخاب نجيب ميقاتي گزينه مورد نظر جريان هشت مارس به‌عنوان نخست‌وزير جديد لبنان با 68 رأي كه يك پيروزي قاطع براي جريان مقاومت در مقابل جريان مورد حمايت امريكا و غرب بود، موجب شد افراد طرفدار حريري و جريان 14 مارس به‌طور سازمان يافته و با پياده كردن سناريوي ناكامي كه در روزهاي پس از انتخابات سال گذشته ايران در خيابان‌هاي تهران به‌منظور تحميل يك بدعت غيرقانوني و ابطال انتخابات تجربه شد، از ميقاتي بخواهند از پست نخست‌وزيري استعفا دهد.



ادامه مطلب

برچسب ها : افشاگري‌هاي جديد نصرالله در مورد توطئه‌هاي جريان 14 مارس عليه مقاومت, ,
توسط : ولایتمداران |

انديشه‌های امام خمينی(ره) تنها محدود به جمهوری اسلامی نيست

سپاه نیوز: معاون سیاسی سپاه گفت: انديشه‌های امام خمينی(ره) تنها محدود به جمهوری اسلامی نيست، بنيانگذار انقلاب اسلامی با درك شرايط جهان و با در نظر گرفتن اهداف انقلاب اسلامی توجه به مسائل جهان را لازمه پايداری جمهوری اسلامی می دانستند،
به گزارش سپاه نیوز؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار دکتر یدالله جوانی در تبیین اندیشه های جهانی حضرت امام خمینی(ره) با اشاره به رابطه دين و سياست اظهار كرد: در اين زمينه ديدگاه‌های متفاوتی وجود دارد و برخی معتقد به تفكيك دين از سياست هستند، ولی حضرت امام (ره) سياست را به دو نوع الهی و شيطانی تقسيم می‌كردند و معتقدند بود كه سياست ما الهی و مطابق همان جمله معروف شهيد مدرس، «سياست ما عين ديانت ماست»، است.
 



ادامه مطلب

برچسب ها : حدود اندیشه های ناب امام,
توسط : ولایتمداران |

بسيج تشكلي منحصر به فرد و بي‌نظير در همه دنياست

سپاه نیوز: رئيس سازمان بسيج مستضعفين گفت: هسته‌هاي اصلي جريان بزرگ انقلاب اسلامي در جمهوري اسلامي ايران پايگاه‌هاي بسيج هستند و چون بسيج تشكلي منحصر به فرد و بي‌نظير در همه دنياست و نمونه و نظيري ندارد و بهترين پشتيبان نظام، ولايت و مردم است.
به گزارش سپاه نیوز؛ سردار محمدرضا نقدي در ديدار با بسيجيان پايگاه‌هاي مقاومت بسيج كرمانشاه در نشست هم‌انديشي با بسيجيان در حسينيه بزرگ ثارالله اين شهر، اظهار داشت: امروز دوره جهاد علمي بسيج است و اين بدين معني است كه بسيجي‌ها نمره‌شان از همه بهتر است از اين رو نياز به اعطاي امتياز ويژه ندارند، اما وظيفه داريم بسترهاي لازم را براي ارتقاي دانش و تحصيلات بسيجيان آماده كنيم.
 



ادامه مطلب

برچسب ها : تشكلي منحصر به فرد و بي‌نظير در دنیا, ,
توسط : ولایتمداران |


صفحه قبل 1 ... 17 18 19 20 21 ... 24 صفحه بعد