منوی اصلی
موضوعات سایت
مطالب جدید
آرشیو مطالب
وصیت شهدا
وصیت شهدا
معرفی سایت

سایت خبری تحلیلی ولایتمداران سایتی است با هدف اشاعه فرهنگ ولایت پذیری و ولایت مداری و دفاع از حریم ولایت و ولایتمداران.
مطالب ثابت
همرزمان
نویسندگان
لوگوی دوستان
امکانات دیگر


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 37
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 37
بازدید ماه : 2145
بازدید کل : 104404
تعداد مطالب : 5454
تعداد نظرات : 280
تعداد آنلاین : 2




در اين وبلاگ
در كل اينترنت
چاپ این صفحه
ابر برچسب ها

سردار سلامي:


ما براي پاسداري از اسلام و كشور با تمام توان گام به عرصه جهاد گذاشته‌ايم
سپاه نیوز: جانشين فرمانده كل سپاه گفت: فقط صاحبان ايمان هاي حقيقي مي توانند بار نبردهاي سنگين و پيوسته را تحمل كنند و اين يعني ما براي پاسداري از اسلام و استقلال كشور با توان فوق طاقت بشري گام به عرصه جهاد گذاشته ايم.



ادامه مطلب

برچسب ها : ما براي پاسداري از اسلام و كشور با تمام توان گام به عرصه جهاد گذاشته‌ايم, فقط صاحبان ايمان هاي حقيقي مي توانند بار نبردهاي سنگين و پيوسته را تحمل كنند, ,
توسط : ولایتمداران |

نماینده ولی فقیه در سپاه:


ملاک ارزش هر حزب و گروه به میزان ولایت مداری آن بستگی دارد
سپاه نیوز: نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ملاک ارزش هر حزب، گروه و فردی به میزان ولایت مداری آن بستگی دارد.



ادامه مطلب

برچسب ها : نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ملاک ارزش هر حزب, گروه و فردی به میزان ولایت مداری آن بستگی دارد, ,
توسط : ولایتمداران |
افشاگري‌هاي جديد نصرالله در مورد توطئه‌هاي جريان 14 مارس عليه مقاومت
 

 

سيد حسن نصرالله عصر امروز (سه‌شنبه)‌ در شرايطي از طريق ويدئو كنفرانس براي مردم بعلبك سخنراني كرد كه حاميان حريري پس از شكست او در يك فرآيند كاملاً شفاف، دموكراتيك و قانوني در برخي خيابان‌هاي بيروت و طرابلس به خيابان‌ها ريخته و آشوب‌گري كردند.

به گزارش رجانيوز، انتخاب نجيب ميقاتي گزينه مورد نظر جريان هشت مارس به‌عنوان نخست‌وزير جديد لبنان با 68 رأي كه يك پيروزي قاطع براي جريان مقاومت در مقابل جريان مورد حمايت امريكا و غرب بود، موجب شد افراد طرفدار حريري و جريان 14 مارس به‌طور سازمان يافته و با پياده كردن سناريوي ناكامي كه در روزهاي پس از انتخابات سال گذشته ايران در خيابان‌هاي تهران به‌منظور تحميل يك بدعت غيرقانوني و ابطال انتخابات تجربه شد، از ميقاتي بخواهند از پست نخست‌وزيري استعفا دهد.



ادامه مطلب

برچسب ها : افشاگري‌هاي جديد نصرالله در مورد توطئه‌هاي جريان 14 مارس عليه مقاومت, ,
توسط : ولایتمداران |

انديشه‌های امام خمينی(ره) تنها محدود به جمهوری اسلامی نيست

سپاه نیوز: معاون سیاسی سپاه گفت: انديشه‌های امام خمينی(ره) تنها محدود به جمهوری اسلامی نيست، بنيانگذار انقلاب اسلامی با درك شرايط جهان و با در نظر گرفتن اهداف انقلاب اسلامی توجه به مسائل جهان را لازمه پايداری جمهوری اسلامی می دانستند،
به گزارش سپاه نیوز؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار دکتر یدالله جوانی در تبیین اندیشه های جهانی حضرت امام خمینی(ره) با اشاره به رابطه دين و سياست اظهار كرد: در اين زمينه ديدگاه‌های متفاوتی وجود دارد و برخی معتقد به تفكيك دين از سياست هستند، ولی حضرت امام (ره) سياست را به دو نوع الهی و شيطانی تقسيم می‌كردند و معتقدند بود كه سياست ما الهی و مطابق همان جمله معروف شهيد مدرس، «سياست ما عين ديانت ماست»، است.
 



ادامه مطلب

برچسب ها : حدود اندیشه های ناب امام,
توسط : ولایتمداران |

بسيج تشكلي منحصر به فرد و بي‌نظير در همه دنياست

سپاه نیوز: رئيس سازمان بسيج مستضعفين گفت: هسته‌هاي اصلي جريان بزرگ انقلاب اسلامي در جمهوري اسلامي ايران پايگاه‌هاي بسيج هستند و چون بسيج تشكلي منحصر به فرد و بي‌نظير در همه دنياست و نمونه و نظيري ندارد و بهترين پشتيبان نظام، ولايت و مردم است.
به گزارش سپاه نیوز؛ سردار محمدرضا نقدي در ديدار با بسيجيان پايگاه‌هاي مقاومت بسيج كرمانشاه در نشست هم‌انديشي با بسيجيان در حسينيه بزرگ ثارالله اين شهر، اظهار داشت: امروز دوره جهاد علمي بسيج است و اين بدين معني است كه بسيجي‌ها نمره‌شان از همه بهتر است از اين رو نياز به اعطاي امتياز ويژه ندارند، اما وظيفه داريم بسترهاي لازم را براي ارتقاي دانش و تحصيلات بسيجيان آماده كنيم.
 



ادامه مطلب

برچسب ها : تشكلي منحصر به فرد و بي‌نظير در دنیا, ,
توسط : ولایتمداران |

سید‏حسن‏نصرالله شب گذشته طی سخنانی تصریح کرد:
به ساقط کردن دولت حریری افتخار می‏کنیم
كساني كه به واشنگتن دلخوش كرده‌اند شرمسار خواهند شد

دبیرکل حزب الله لبنان گفت: حزب الله از دولت هایی که حامی شاهدان دروغین و فساد مالی بوده و از مسوولیت خود در حل مشکلات مردم لبنان آگاه نباشند، حمایت نمی کند.

به گزارش رجانیوز سید "حسن نصر الله" دبیر کل حزب الله لبنان در سخنانی که یکشنبه شب به طور مستقیم از شبکه خبری العالم پخش شد؛ خطاب به افراد و گروههایی که از طرح 'هدف قرار دادن مقاومت' حمایت می کنند، هشدار داد و گفت: راه شما درست نیست و به بیراهه می روید.

وی خطاب به مردم لبنان اظهار داشت: آنچه که اخیرا در کشور ما روی داده، مرا وادار کرد تا به منظور روشن شدن برخی مسائل با شما صحبت کرده و مطالبی را روشن کنم.



ادامه مطلب

برچسب ها : سید‏حسن‏نصرالله, به ساقط کردن دولت حریری افتخار می‏کنیم, كساني كه به واشنگتن دلخوش كرده‌اند شرمسار خواهند شد, حامی شاهدان دروغین و فساد مالی, ,
توسط : ولایتمداران |

 

رييس‌جمهور فعاليت‌هاي علمي و فناوري را بزرگترين و سرنوشت‌سازترين مبارزه تاريخي دانست و گفت:‌ بايد نهضت تجديد حيات ،خودباوري و خودبازيابي كه پس از انقلاب اسلامي در ايران اسلامي شكل گرفته را غنيمت شمرده و با استفاده از روش و نگاه بومي در مسير شكوفايي علمي و فناوري در جهان گام برداشت.



ادامه مطلب

برچسب ها : بايد نهضت تجديد حيات , خودباوري و خودبازيابي كه پس از انقلاب اسلامي در ايران اسلامي شكل گرفته را غنيمت شمرده, رييس‌جمهور در ديدار مسئولان ستادهاي فناوري راهبردي,
توسط : ولایتمداران |

پاسخ حجت‌االاسلام روانبخش به سؤالات كاربران رجانيوز؛
شكل‌گيري حلقه‌هاي فتنه از دهه 70 در مركز تحقيقات رياست ‌جمهوري و كيان/ خانواده هاشمي در فتنه نقش اساسي داشت
 

 

سيد حامد حجت: حجت‌الاسلام قاسم روانبخش دبير سياسي هفته نامه پرتو سخن به سؤالات متنوع كاربران رجانيوز پاسخ داد. در ادامه متن اين پرسش و پاسخ كه دامنه آن از فتنه 88 تا موضع گيري هاي افرادي مانند آقاي هاشمي گرفته و موضوعاتي مانند اظهارنظرهاي مشايي، مطهري و... مي‌رسد، آمده است:
 
تحليل شما از بازگشت آقاي خاتمي و شروطي كه تعيين مي‌كند، چيست؟


ادامه مطلب

برچسب ها : حلقه‌هاي فتنه از دهه 70, بازگشت آقاي خاتمي و شروطي كه تعيين مي‌كند, نقش آقاي هاشمي رفسنجاني را در این فعل و انفعالات چگونه ارزیابی می‌کنید, تمام آنها در صدد زدن باورهاي ديني و اصل ولايت, عصمت ائمه و ولايت فقيه بودند, نامه سرگشاده آقاي هاشمي به مقام معظم رهبري بود كه تهديد كرد كه ,
توسط : ولایتمداران |

آیت الله جنتی:اشتباه یک قاضی را به پای کل قوه قضاییه نگذارید/احضاریه‌های مجلس وقت وزرا را می‌گیرد



ادامه مطلب

برچسب ها : مهم ترین اظهارات آیت‌الله احمد جنتی, آیت الله جنتی:اشتباه یک قاضی را به پای کل قوه قضاییه نگذارید, احضاریه‌های مجلس وقت وزرا را می‌گیرد, ,
توسط : ولایتمداران |

«فتنه آینده» ابعاد و ویژگی های آن موضوعی است که در سالگرد حماسه 9 دی ماه برخی چهره های سیاسی اصولگرا به اظهار نظر درباره آن پرداخته اند.

جدول فتنه

 

 



ادامه مطلب

برچسب ها : فتنه های آینده درونی است یا بیرونی؟, منتقدان دولت, فتنه بزرگتر را در بدنه دولتی جستجو می کنند و حامیان دولت, آن را در چهره های که به عقیده آنها در حوادث سال قبل پایشان«لق» شد می بینند, ,
توسط : ولایتمداران |

حجت الاسلام طائب گفت: ارزش کار مردم ما در 9 دی این بود که استکبار با سرمایه‌گذاری در طی 20 سال می‌خواست در فتنه سال 88 نتیجه بگیرد اما وقتی این واقعیت‌ها را دید باز توبه نکرد.



ادامه مطلب

برچسب ها : هشدارهای طائب به خاتمی, ارزش کار مردم ما در 9 دی, چرا در بساطی که دشمن برای براندازی این نظام پهن کرده بود وارد شدید, ,
توسط : ولایتمداران |

تعبیر «مدیریت اسلامی» حاکی از این است که مدیریت می تواند دارای دو وصف «اسلامی» و «غیراسلامی» باشد، و از اینروی این سؤال، مطرح می شود: چه ارتباطی بین مدیریت به عنوان یک علم و بین اسلام به عنوان یک دین، وجود دارد؟

این پرسش در واقع یکی از جزئیات پرسش عامتر و کلی تری است و آن این است: علوم و فنون مختلف، بویژه علوم انسانی، چه ارتباطی با ادیان خصوصاً دین اسلام دارند؟

پاسخ به این سؤال، نیازمند ارائه تعریف دقیقی از علم و دین است.



ادامه مطلب

برچسب ها : محمدتقی مصباح یزدی, مدیریت اسلامی, مدیریت و دین, تقویت روحیّه دینی و تقوا و خدا ترسی, عامل کنترل کننده, ,
توسط : ولایتمداران |

يكي از مسائلي كه شايد دردهه هاي اخير ذهن بسياري از متفكرين جهان را به خود مشغول داشته مسئله «حقوق بشر» است. حقوقي كه بسته به تعريف انسان، كرامت او، هدف و غايت خلقت انسان و... در مكاتب مختلف تعاريف متفاوتي از آن ارائه شده است. علامه محمدتقي جعفري(ره) به عنوان يكي از كساني كه دراين حوزه تتبعات فراواني داشته است، نتيجه تلاش علمي خود را در اين زمينه در كتابي به نام «حقوق بشر از ديدگاه اسلام و غرب» ارائه نمود.



ادامه مطلب

برچسب ها : حقوق بشر, علامه جعفری, نقد مبانی حقوق بشر در غرب, تبیین مفاهیم حقوق در اسلام, ,
توسط : ولایتمداران |

«غدير» در زبان عربي به معني گودال و «خم» نام محلي نزديك منطقة «جحفه» است. كه در آن روزگار چشمه‌اي روان و درختاني كهنسال داشت.


 



ادامه مطلب

برچسب ها : غدیر خم, عید الله الاکبر, ولایت علی, حدیث غدیر, صحاح سته, علمای شیعه, ,
توسط : ولایتمداران |

صاحب حکومت (ولی فقیه) غیر از صاحب حکم و فتوا (مرجع تقلید) است. صاحب فتوا، کلیات را

خوب می تواند از اصولو مدارکش در بیاورد؛ اما تطبیقش بر موضوعات، فهم دیگری می خواهد؛

یک فهم دیگری می خواهد؛ یک بصیرت و زرنگی و فطانت میخواهد.محتمل است چیزی که در مقلد

 (مرجع تقلید) معتبر نیست، در حاکم معتبر باشد. این هم یکی از ابتلائات عجیب است، که اگر یک

شخصی یک قدری عقلش و فطانتش از متعارف کم باشد (ممکن است) مجتهد عادل صالح تقی

باشد،اما(اگر)خوش باور باشد،نمی شود گفت: چون از او تقلید می کنند، حکومت هم برایش

جایز است.نه اینطور نیست. گفته اند و نشان دادهاند که شخصی در علمیت و عالمیت

فوق العاده و خیلی خیلی صالح و متقی و عالم بوده،اما نقل کرده اند که در موضوعات،

حرف مردم را گوش می داد و به تحریکات مردم، متحرک می شد. این چنین کسی به

درد حکومت کردن نمی خورد.

گوهرهای حکیمانه ص64 بحث صلاة جلسه 233





برچسب ها : ولی فقیه, صاحب حکومت, مرجع تقلید, فتوا, ایت الله بهجت, مجتهد عادل, ,
توسط : ولایتمداران |

در ميانه جنگ صفين هنگامي كه هاشم مرقال فرمانده شجاع لشكر امير مومنان(ع) به شهادت رسيد، پسر وي پرچم پدر را برداشت و وجدان و فطرت لشكر را خطاب قرار داد: «حتي اگر ثواب و عقاب و بهشت و دوزخي نبود، جنگيدن در كنار علي بر همراهي با معاويه پسر هند جگرخوار فضيلت داشت».


 



ادامه مطلب

برچسب ها : ولایت و امامت علی, سیاستمدار, ایران اسلامی, حکومت علوی, ,
توسط : ولایتمداران |

شبهه :

جامعه ولايي انحصارگرا و مستبد است.

 

پاسخ : ابتدا ريشه‌هاي استبداد را بررسي مي كنيم، سپس مقايسه‌اي داشته باشيم با جامعه ولايي، آن‌گاه قضاوت را برعهده مخاطب يا مخاطبين عزيز مي‌گذاريم كه آيا جامعه‌اي كه ولي فقيه در رأس آن قرار گرفته مترادف با جامعه‌اي كه يك حاكم مستبد بر آن حكومت مي‌كند، خواهد بود يا خير.


 



ادامه مطلب

برچسب ها : ولایت, استبداد, انحصارگرا, جامعه ولائی, شبهه, ,
توسط : ولایتمداران |

واقعاً اگر اكثريت مردم حكومت ولايت فقيه را نخواهند، تكليف شرعي صاحبان منصب چيست؟

 

 

پاسخ :

 

براي پاسخ به اين سؤال در ابتدا لازم است متذكر شويم كه معتقديم اين نظام بايد بر ارادة تشريعي الهي استوار باشد و رضايت خداوند و اذن او در امور مختلف لازم است، رأي مردم جايگاه خود را دارد... اگر اسلام چيزي را نهي كرده باشد، حق نداريم با رأي و انتخاب آن را مجاز بشماريم و اعتبار رأي مردم تا وقتي است كه با دين تنافي نداشته باشد[1] اما احتمال عدم مقبوليت نظام اسلامي از سوي مردم، به دو صورت متصور است:


 



ادامه مطلب

برچسب ها : شبهه, حکومت اسلامی, ولایت فقیه, قانون اساسی, ,
توسط : ولایتمداران |

شبهه ای مبنی برعدم اجتهاد امام خامنه ای قبل از رسیدن به مقام رهبری پس از رحلت امام خمینی مطرح شده است.برای دریافت پاسخ به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

حضرت آیت الله فاضل لنکرانی می فرماید . 20 سال پیش (قبل از انقلاب) وقتی در مشهد، در مسجد گوهرشاد با ایشان برخورد كردم.....


 



ادامه مطلب

برچسب ها : اجتهاد امام خامنه ای, شبهه, عکس, مراجع, استفتائات, ,
توسط : ولایتمداران |

                     احمدی نژاد در جمع دانشجويان: فتنه‌گران كارشان تمام نشده است

 

احمدي‌نژاد افزود: امروز دعوا بر سر مديريت جهان است. ما هم طرفدار جهاني شدن و جهاني‌سازي هستيم و امروز ايران شديدتر از غربي‌ها طرفدار جهاني شدن است.

دكتر محمود احمدي‌نژاد امشب (سه‌شنبه، دوم شهريور۱۳۸۹) در ديدار جمعي از دانشجويان اظهار كرد: خدا را سپاسگزارم كه امروز زيارت توفيق شما عزيزان را داد و در جمع شما حضور پيدا كردم و انشاءالله در اين ايام مبارك، خداوند بهترين سرنوشت را براي همه ما رقم بزند.



ادامه مطلب

برچسب ها : فتنه گران, احمدی نژاد, نسل سوم, رئیس جمهور, دانشجویان, هدفمند کردن یارانه ها, ,
توسط : ولایتمداران |


صفحه قبل 1 ... 18 19 20 21 22 ... 24 صفحه بعد