منوی اصلی
موضوعات سایت
مطالب جدید
آرشیو مطالب
وصیت شهدا
وصیت شهدا
معرفی سایت

سایت خبری تحلیلی ولایتمداران سایتی است با هدف اشاعه فرهنگ ولایت پذیری و ولایت مداری و دفاع از حریم ولایت و ولایتمداران.
مطالب ثابت
همرزمان
نویسندگان
لوگوی دوستان
امکانات دیگر


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 182
بازدید دیروز : 218
بازدید هفته : 182
بازدید ماه : 1336
بازدید کل : 101217
تعداد مطالب : 5454
تعداد نظرات : 280
تعداد آنلاین : 2




در اين وبلاگ
در كل اينترنت
چاپ این صفحه
ابر برچسب ها

 

رييس‌جمهور فعاليت‌هاي علمي و فناوري را بزرگترين و سرنوشت‌سازترين مبارزه تاريخي دانست و گفت:‌ بايد نهضت تجديد حيات ،خودباوري و خودبازيابي كه پس از انقلاب اسلامي در ايران اسلامي شكل گرفته را غنيمت شمرده و با استفاده از روش و نگاه بومي در مسير شكوفايي علمي و فناوري در جهان گام برداشت.



ادامه مطلب

برچسب ها : بايد نهضت تجديد حيات , خودباوري و خودبازيابي كه پس از انقلاب اسلامي در ايران اسلامي شكل گرفته را غنيمت شمرده, رييس‌جمهور در ديدار مسئولان ستادهاي فناوري راهبردي,
توسط : ولایتمداران |

فائزه هاشمي به تأسي از زهرا رهنورد به ملاقات خانواده دو تن از بازداشت شدگان فتنه سال گذشته رفت. همسر حسين مرعشي دبيركل كارگزاران نيز در اين ملاقات همراه فائزه هاشمي بود. خبر ملاقات با خانواده عرب سرخي را سايت كلمه وابسته به موسوي منتشر كرده كه حاكي از ادامه ارتباطات طيف افراطي و فتنه گر كارگزاران با فتنه گراني چون موسوي است.



ادامه مطلب

برچسب ها : اصرار فائزه هاشمي بر پيوند با كارگزاران فتنه, فائزه هاشمي به تأسي از زهرا رهنورد به ملاقات خانواده دو تن از بازداشت شدگان فتنه سال گذشته رفت, برادر فائزه هاشمي يكي ديگر از متهمان فتنه , ,
توسط : ولایتمداران |

یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از توقف طرح قطع رابطه با انگلیس از سوی برخی اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی خبر داد.

مهدی کوچک زاده نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با ثامن، از توقف طرح قطع رابطه با انگلیس در مجلس شورای اسلامی خبر داد.



ادامه مطلب

برچسب ها : پشت پرده توقف طرح قطع رابطه با انگلیس, علت را از کسانی همچون آقایان علاءالدین بروجردی و کاظم جلالی از اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی که زورشان رسیده و این طرح را متوقف کرده اند, سئوال کنید, ,
توسط : ولایتمداران |

 

حسن روحاني در آستانه مذاكرات استانبول خوراك رسانه‌هاي غرب را فراهم كرد؛
بازگشت سردار عقب‌نشيني‌هاي هسته‌اي! با ارسال پالس غلط و اظهارات در پازل غرب

دبير اسبق شوراي عالي امنيت ملي ايران در دوره رياست جمهوري محمد خاتمي، پس از ماه‌ها سكوت خبري، در جمع خبرنگاران حاضر شد و در مورد موضوعات متنوعي از مسائل داخلي و خارجي اظهارنظر كرد كه بخشي از آن‌ها كه مرتبط با موضوع هسته‌اي ايران بود، مطلوب و در پازل غرب در آستانه مذاكرات استانبول است.



ادامه مطلب

برچسب ها : بازگشت سردار عقب‌نشيني‌هاي هسته‌اي!, دبير اسبق شوراي عالي امنيت ملي ايران در دوره رياست جمهوري محمد خاتمي, حسن روحاني كه طي هفته‌هاي اخير فعال شده, طرف غربي با دريافت سيگنال غلط از سخنان روحاني نيز تجري پيدا مي‌كند, ,
توسط : ولایتمداران |

رئيس كل جديد گمرك ايران در مراسم معارفه خود از تلاش براي تحول گمركي خبر داد.

به گزارش خبرنگار اقتصادي خبرگزاري فارس، عباس معمارنژاد متولد 1345 كاشان داراي دكتراي اقتصاد از دانشگاه آزاد اسلامي كه امروز شنبه 18 دي 89 به عنوان رئيس كل جديد گمرك ايران در تالار شهيد مدرس وزارت اقتصاد معارفه شد، اعلام كرد: برنامه تحول گمرك به عنوان نقطه مركزي برنامه‌هايم خواهد بود.
معمارنژاد تأكيد كرد: طرح تحول گمركي كه يكي از 7 محور طرح تحول اقتصادي به شمار مي‌رود، در جهت استفاده از پتانسيل گمرك در توسعه اقتصادي دنبال مي‌شود.



ادامه مطلب

برچسب ها : رئيس كل جديد گمرك ايران, رئيس كل جديد گمرك ايران در مراسم معارفه خود از تلاش براي تحول گمركي خبر داد, عباس معمارنژاد متولد 1345 كاشان داراي دكتراي اقتصاد از دانشگاه آزاد اسلامي , ,
توسط : ولایتمداران |

ماموران انتظامی شهرستان آبادان موفق به شناسایی و توقیف 21 هزار لیتر سوخت قاچاق شدند.



ادامه مطلب

برچسب ها : کشف 21 هزار لیتر سوخت قاچاق در آبادان, ,
توسط : ولایتمداران |

گلوگاه‌های ایست و بازرسی مقطعی و مخفی اثربخش‌تر هستند

معاون بازرسی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز استفاده از گلوگاه‌های ایست و بازرسی مقطعی و مخفی را اثربخش دانست.

 

به گزارش اقتصاد پنهان، محسن نکوپندار، معاون بازرسی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز دردومین گردهمایی تخصصی دبیران و مسوولین دبیرخانه کمیسیون‌های مبارزه با قاچاق کالا و ارزاستان‌ها به ارائه گزارشی از فعالیت‌های معاونت بازرسی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز پرداخت و گفت: حراست گمرگ ایران و ناجا طی سال جاری نسبت به سالم سازی محیط خود اقدامات مناسبی را انجام دادند.



ادامه مطلب

برچسب ها : گلوگاه‌های ایست و بازرسی مقطعی و مخفی اثربخش‌تر هستند, محسن نکوپندار, معاون بازرسی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز, بازرسی غیرمحسوس از استان‌ها, باید اقتدار پنهان را در فعالیت‌های خود تقویت کنیم, ,
توسط : ولایتمداران |

 فردا 17 دي، سالروز اجراي طرح استعماري كشف حجاب به دست رضاخان در سال 1314 است. 75 سال پيش رضاخان قصد داشت با قلدري و زور چكمه و آژان چادر از سر هويت واقعي زن مسلمان و خداپرست بكشد، امروز هم در دنياي مدرن با شيوه هاي نوپديد تلاش مي كنند تا زن را دچار از خودباختگي كرده و نگاه ابزاري به زن را ترويج نمايند.



ادامه مطلب

برچسب ها : آژان ها وجنگ نرم, دي, سالروز اجراي طرح استعماري كشف حجاب به دست رضاخان در سال 1314, حامي فتنه سبز, سال گذشته تلاش بسياري كردند تا در سالروز 17 دي (كشف حجاب) بار ديگر عوامل و ايادي خود را به خيابانها بكشانند, ,
توسط : ولایتمداران |

«فتنه آینده» ابعاد و ویژگی های آن موضوعی است که در سالگرد حماسه 9 دی ماه برخی چهره های سیاسی اصولگرا به اظهار نظر درباره آن پرداخته اند.

جدول فتنه

 

 



ادامه مطلب

برچسب ها : فتنه های آینده درونی است یا بیرونی؟, منتقدان دولت, فتنه بزرگتر را در بدنه دولتی جستجو می کنند و حامیان دولت, آن را در چهره های که به عقیده آنها در حوادث سال قبل پایشان«لق» شد می بینند, ,
توسط : ولایتمداران |

حجت الاسلام طائب گفت: ارزش کار مردم ما در 9 دی این بود که استکبار با سرمایه‌گذاری در طی 20 سال می‌خواست در فتنه سال 88 نتیجه بگیرد اما وقتی این واقعیت‌ها را دید باز توبه نکرد.



ادامه مطلب

برچسب ها : هشدارهای طائب به خاتمی, ارزش کار مردم ما در 9 دی, چرا در بساطی که دشمن برای براندازی این نظام پهن کرده بود وارد شدید, ,
توسط : ولایتمداران |

بسم الله الرحمن الرحيم

يا رب الحسين عليه السلام بحق الحسين عليه السلام اشف صدرالحسين عليه السلام بظهور الحجه عليه السلام

السلام علي الحسين
و علي علي بن الحسين
و علي اولاد الحسين
و علي اصحاب الحسين

روز اول محرم الحرام
آغاز سال ۱۴۳۱ قمري
آغاز ايام حسيني
ماجراي شعب ابيطالب عليه السلام
جنگ ذات الرقاع
امام حسين عليه السلام در راه كربلا ۶۱قمري.
قيام مردم مدينه عليه يزيد
وفات آيت الله سيد عبدالله شيرازي سال ۱۴۰۵قمري.
يورش ابرهه به مكه معظمه براي نابودي كعبه - ۵۳سال پيش از هجرت
سريه ابو سلمه بن عبد الأسد - سال چهارم هجري قمري
فرمان پيامبر صلي الله عليه و آله و سلّم براي دريافت زكات - سال نهم هجري قمري
واقعه {مرج صُفَّر} در شام - سال ۱۴هجري قمري
آغاز خلافت عثمان بن عفان. - سال ۲۴هجري قمري
وفات محمد حنفيه، فرزند امير مومنان عليه السلام - سال ۸۱هجري قمري.
درگذشت شيخ حسن صاحب معالم فرزند شهيد ثاني ۱۰۱۱قمري.

 

 



ادامه مطلب

برچسب ها : روز شمار محرم الحرام , عاشوراي حسيني, ,
توسط : ولایتمداران |

1- «براي چه به ژنو مي رويم»؟ و «قرار است در مذاكره با كشورهاي 1+5 چه روي ميز بگذاريم و چه سوغاتي براي مردم كشورمان بياوريم»؟ اين پرسش ها و پرسش هاي مشابه ديگري از اين دست، اگر در گذشته اي نه چندان دور و مخصوصاً قبل از ترور دانشمندان هسته اي ايران، پاسخ- با عرض پوزش از مسئولان هسته اي كشورمان- نيم بندي داشت، امروزه آن پاسخ نيم بند نيز وجود ندارد و حضور تيم مذاكره كننده جمهوري اسلامي ايران در نشست ژنو كه قرار است روز سه شنبه 16آذرماه 89-7 دسامبر 2010- در پايتخت سوئيس برگزار شود، عبث و بي نتيجه به نظر مي رسد.



ادامه مطلب

برچسب ها : 5+1, مذاکره هسته ای, تاسيسات اتمي, تأسيسات هسته اي, فعاليت صلح آميز هسته اي, NPT , آژانس, ,
توسط : ولایتمداران |

يكي از مسائلي كه شايد دردهه هاي اخير ذهن بسياري از متفكرين جهان را به خود مشغول داشته مسئله «حقوق بشر» است. حقوقي كه بسته به تعريف انسان، كرامت او، هدف و غايت خلقت انسان و... در مكاتب مختلف تعاريف متفاوتي از آن ارائه شده است. علامه محمدتقي جعفري(ره) به عنوان يكي از كساني كه دراين حوزه تتبعات فراواني داشته است، نتيجه تلاش علمي خود را در اين زمينه در كتابي به نام «حقوق بشر از ديدگاه اسلام و غرب» ارائه نمود.



ادامه مطلب

برچسب ها : حقوق بشر, علامه جعفری, نقد مبانی حقوق بشر در غرب, تبیین مفاهیم حقوق در اسلام, ,
توسط : ولایتمداران |

بسیجی بنده خاص الهی است 

بسیجی در حقیقت یک سپاهی است



ادامه مطلب

برچسب ها : شعر, بسیج, ایت الله امینیان, بسیجی یک سپاهی است, ,
توسط : ولایتمداران |

شبهه ای مبنی برعدم اجتهاد امام خامنه ای قبل از رسیدن به مقام رهبری پس از رحلت امام خمینی مطرح شده است.برای دریافت پاسخ به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

حضرت آیت الله فاضل لنکرانی می فرماید . 20 سال پیش (قبل از انقلاب) وقتی در مشهد، در مسجد گوهرشاد با ایشان برخورد كردم.....


 



ادامه مطلب

برچسب ها : اجتهاد امام خامنه ای, شبهه, عکس, مراجع, استفتائات, ,
توسط : ولایتمداران |


 

 

« بسیج لشگر مخلص خداست که دفتر تشکیل آن را همه مجاهدان از اولین تا آخرین امضاء نموده اند».      
                                                                                                                        امام خمینی (ره)
« بسیج افتخار است و بسیجی مفتخر به آن ».
                                                  مقام معظم رهبری

 



ادامه مطلب
توسط : ولایتمداران |

                     احمدی نژاد در جمع دانشجويان: فتنه‌گران كارشان تمام نشده است

 

احمدي‌نژاد افزود: امروز دعوا بر سر مديريت جهان است. ما هم طرفدار جهاني شدن و جهاني‌سازي هستيم و امروز ايران شديدتر از غربي‌ها طرفدار جهاني شدن است.

دكتر محمود احمدي‌نژاد امشب (سه‌شنبه، دوم شهريور۱۳۸۹) در ديدار جمعي از دانشجويان اظهار كرد: خدا را سپاسگزارم كه امروز زيارت توفيق شما عزيزان را داد و در جمع شما حضور پيدا كردم و انشاءالله در اين ايام مبارك، خداوند بهترين سرنوشت را براي همه ما رقم بزند.



ادامه مطلب

برچسب ها : فتنه گران, احمدی نژاد, نسل سوم, رئیس جمهور, دانشجویان, هدفمند کردن یارانه ها, ,
توسط : ولایتمداران |

خيلي مهم است كه به طريقي فرزندان‌مان را تربيت كنيم كه با دادن انگيزه دروني، بالا بردن اعتمادبه‌نفسشان و ايجاد حس دوست داشتن در آنها، مسووليت‌پذيري را به آنها آموزش دهيم. اگر فرزندانمان به اين طريق تربيت شوند، به هيچ‌وجه براي ايجاد حس قدرت و تعلق در خودشان، به جاهايي كه نبايد نمي‌روند و با كساني كه نبايد، نشست و برخاست نمي‌كنند..


اين 10 راه‌حل پيشنهادي مي‌تواند تا حد زيادي فرزندتان را كنترل كرده و در ضمن رابطه عاطفي خوبي با او برقرار كنيد.



ادامه مطلب

برچسب ها : فرزندان مان, تربیت, اعتماد بنفس, 10راه حل, مشاجره, ,
توسط : ولایتمداران |

مقدمه
گمرک به عنوان سازماني که اجراکننده قوانين و مقررات وضع شده از سوي مجلس است، نقش مهمي را در صادرات و واردات و ترانزيت کالاها ايفا مي کند. گمرک به مثابه تأمين کننده قسمتي از درآمدهاي دولت نيز به حساب مي آيد. در کشور ما از زمانهاي گذشته در سرحدات کشور، گمرک وجود داشت که به تدريج از دوره قاجاريه به بعد اطلاعات امور گمرکي مورد توجه قرار گرفت تا جايي که از وجود خارجيان نيز براي اصلاح امور گمرکي کشور استفاده شد.


 



ادامه مطلب

برچسب ها : گمرک, مبادلات بین المللی, دروس گمرک, اشنائی با گمرک, ,
توسط : ولایتمداران |

چندین سال است که اصطلاح «ایزو» - از انواع مختلفش – مایه تفاخر و تبلیغ محصولات و خدماتی شده که در کشور ما عرضه می شود. این عناوین البته منحصر به کشور ما نیست؛ بلکه استانداردهایی جهانی است که داشتن هر یک از آنها نشانگر داشتن مجموعه ای از امتیازات و برتری هاست.



ادامه مطلب

برچسب ها : ایزو, ISO , سازمان بین المللی استاندارد, مدیریت کیفیت, مدیریت محیط زیست, ایمنی بهداشت شغلی,
توسط : ولایتمداران |


صفحه قبل 1 ... 9 10 11 12 13 ... 15 صفحه بعد