منوی اصلی
موضوعات سایت
مطالب جدید
آرشیو مطالب
وصیت شهدا
وصیت شهدا
معرفی سایت

سایت خبری تحلیلی ولایتمداران سایتی است با هدف اشاعه فرهنگ ولایت پذیری و ولایت مداری و دفاع از حریم ولایت و ولایتمداران.
مطالب ثابت
همرزمان
نویسندگان
لوگوی دوستان
امکانات دیگر


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 242
بازدید دیروز : 218
بازدید هفته : 242
بازدید ماه : 1396
بازدید کل : 101277
تعداد مطالب : 5454
تعداد نظرات : 280
تعداد آنلاین : 2




در اين وبلاگ
در كل اينترنت
چاپ این صفحه
ابر برچسب ها
«G-mail» هدف حمله سایبری قرار گرفت

 

گوگل می‌گوید از سوی تعدادی هکر ناشناس مورد حمله قرار گرفته و آنها تلاش کرده‌اند به اطلاعات شخصی کارکنان بخش «G-mail» گوگل دسترسی پیدا کنند

به گزارش مهر به نقل از PNA، این کمپانی اعلام کرده تعدادی افراد ناشناس تلاش کرده‌اند با دسترسی به اطلاعات کارکنان این بخش، صدماتی به گوگل وارد کنند.



ادامه مطلب

برچسب ها : «G-mail» هدف حمله سایبری قرار گرفت, ,
توسط : ولایتمداران |
خاطرات خواندنی آیت الله مصباح از دکتر شریعتی

 

شهید مطهری و آیت الله مصباح یزدی را عموم صاحب نظران، دو شخصیتی می شناسند که از پیش از انقلاب، در باره مرزهای عقیدتی حساسیت خاص و بصیرتی مثال زدنی داشته اند. از همین جهت بوده که در باره مصادیقی معین هم بین این دو بزرگوار اشتراک نظر و عمل یافت می شود.



ادامه مطلب

برچسب ها : خاطرات خواندنی آیت الله مصباح از دکتر شریعتی, ,
توسط : ولایتمداران |
حسن عباسی:ظهور نسلی از دختران مجرد بحران بزرگی را در آینده ایجاد می‌کند

 

حسن عباسی گفت: با وجود خدمت سربازی برای پسران، دختران با آرامش کنکور می‌دهند و مدارک بالای دانشگاهی می‌گیرند، بنابراین پسرانی که از آنها عقب مانده‌اند با دختران نسل‌های بعدی ازدواج می‌کنند که حاصل آن ظهور نسلی از دخترانی است که امکان ازدواج پیدا نکردند و بحرانی بزرگ را رقم خواهند زد.



ادامه مطلب

برچسب ها : حسن عباسی, ظهور نسلی از دختران مجرد, بحران بزرگی را در آینده, ,
توسط : ولایتمداران |

آتش سوزی در جنگلهای خوزستان

 

گرم تر شدن هوا در استان خوزستان آتش گرفتن جنگلها و مراتع را در استان به خصوص در مناطق بکر همانند جنگلهای بلوط رقم زد.

 
سال قبل یکی از معضلات جدی سازمان منابع طبیعی استان آتش گرفتن جنگل های استان بود که کاهش بارش باران و خشک شدن مراتع و در کنار آن گرمای شدید که حتی در مقاطعی به بالای 50 درجه هم رسید باعث شد استان خوزستان بیشترین آمار آتش سوزی ها در تاریخ خود را تجربه کند.


ادامه مطلب

برچسب ها : آتش سوزی در جنگلهای خوزستان, ,
توسط : ولایتمداران |
زمینه‌سازی برای افزایش 100درصدی دیه؛ با کدام مبنا و توجیه؟
 

 

افزایش ناگهانی و صد در صدی هزینه دیه، علاوه بر آنکه شهروندان را با مشکلات جدی در زمینه توانایی مالی برای پرداخت این مبالغ سنگین روبرو می‌کند، بنا به گفته کار‌شناسان زمینه ساز افزایش شدید زندانیان دیه و ایجاد معضل برای دستگاه قضا خواهد شد.



ادامه مطلب

برچسب ها : زمینه‌سازی برای افزایش 100درصدی دیه؛ با کدام مبنا و توجیه؟, ,
توسط : ولایتمداران |

با موبایل بازی کنید، زانو درد می‌گیرید!
 تحقیقات نشان می دهد دانش آموزانی که عادت به بازی کامپیوتری و یا موبایل دارند بیشتر در معرض خطر دردهای مفصلی قرار می گیرند.



ادامه مطلب

برچسب ها : با موبایل بازی کنید, زانو درد می‌گیرید!, عادت به بازی کامپیوتری و موبایل, ,
توسط : ولایتمداران |
علت پخش نشدن قسمت 32 مختارنامه اعلام شد

 

مدير روابط عمومي مجموعه تلويزيوني «مختارنامه» اعلام كرد آماده نبودن حجم بالاي جلوه‌هاي ويژه در قسمت 32، مانع پخش اين قسمت از سريال در جمعه‎شب (6 خردادماه) شد.



ادامه مطلب

برچسب ها : علت پخش نشدن قسمت 32 مختارنامه اعلام شد, ,
توسط : ولایتمداران |



ادامه مطلب

برچسب ها : عکس, احمدی نژاد در پالایشگاه آبادان, ,
توسط : ولایتمداران |

جزئیات فیلترینگ در کشور

سایتهای مجرم با اعلام فهرست مصادیق محتوای مجرمانه فضای مجازی از سوی از سوی کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه فیلتر می شوند که بر اساس گفته رئیس مرکز توسعه فناوری اطلاعات وزارت ارشاد تنها مسئول پالایش فضای مجازی است.

به گزارش مهر، طبق ماده (22) قانون جرائم رایانه ای قوه قضائیه موظف است نسبت به ایجاد کمیـته تعیین مصادیق محـتوای مجرمانه در محل دادستانی کل کشور اقدام کند.



ادامه مطلب

برچسب ها : جزئیات فیلترینگ در کشور, ,
توسط : ولایتمداران |
گزارش رجانیوز از مشکلات مسجدسلیمان
نخستین شهر مدرن خاورمیانه در حسرت ساده ترین امکانات زندگی

 

نخستين خط آهن خاورميانه، نخستين كارخانه برق خاورميانه، نخستين بيمارستان و مسكن مدرن خاورميانه، فوران چاه شماره يك خاورميانه و...؛ مسجدسليمان با نفت متولد شد، اما در گذر زمان اکنون مسجدسليمان كه روزگاری نخستين نشانه‌های شهرنشينی در كشور در آن ظهور يافت، از در اختيار داشتن كمترين امكانات يك زندگی ساده شهری بی نصيب مانده و بسياری از ساكنان آن در آرزوی مهاجرت از اين شهر رويايی هستند.



ادامه مطلب

برچسب ها : گزارش رجانیوز از مشکلات مسجدسلیمان, نخستین شهر مدرن خاورمیانه, فوران چاه شماره يك خاورميانه , نخستين خط آهن خاورميانه, نخستين بيمارستان, نخستين كارخانه برق خاورميانه, ,
توسط : ولایتمداران |

سئوالات مساله برانگيز در كنكور كارشناسي ارشد دانشگاه آزاد

جوانان ايراني براي حضور در دانشگاه آزاد اسلامي محكوم به كسب اطلاعات درباره شبكه‌هاي اجتماعي آمريكايي شده اند چرا كه بخشي از سؤالات كنكور كارشناسي ارشد امسال درباره اين شبكه‌ها بوده است.

 از روز گذشته كنكور كارشناسي ارشد دانشگاه آزاد اسلامي در سراسر كشور آغاز شد و تا روز شنبه نيز شركت كنندگان در رشته‌هاي مختلف در آزمون‌هاي جداگانه مورد ارزيابي قرار مي‌گيرند.



ادامه مطلب

برچسب ها : سئوالات مساله برانگيز, كنكور كارشناسي ارشد, دانشگاه آزاد, ,
توسط : ولایتمداران |

فيلترينگ رسمي اينترنت در دستور كار اتحاديه اروپا
اتحاديه اروپا به طور رسمي و علني به سياست فيلترينگ اينترنت روي مي آورد

گزارش ها حاكي از آن است كه كارگروهي به نام «پيگرد قضايي» در بخش امور دادگستري و امنيت كشورها در شوراي اتحاديه اروپا مشغول تدوين يك پروتكل امنيتي براي محدود كردن شبكه اينترنت است. هدف از اين اقدام، «ايجاد يك فضاي سايبر اروپايي امن با مرزهاي مجازي شنگن» اعلام شده است.



ادامه مطلب

برچسب ها : فيلترينگ رسمي اينترنت در دستور كار اتحاديه اروپا, اتحاديه اروپا به طور رسمي و علني به سياست فيلترينگ اينترنت روي مي آورد, ,
توسط : ولایتمداران |
بیکارترین کشور اروپا کجاست؟

 

گزارش های رسیده نشان می دهد که نرخ بیکاری در اسپانیا به بالاترین حد خود در 14 سال اخیر رسیده است

به گزارش برنا به نقل از خبرگزاری ها، آمار رسمی منتشر شده نشان دهنده این است که نرخ بیکاری در این کشور به 21.3 درصد رسیده است.



ادامه مطلب

برچسب ها : بیکارترین کشور اروپا کجاست؟, گزارش های رسیده نشان می دهد که نرخ بیکاری در اسپانیا به بالاترین حد خود در 14 سال اخیر رسیده است, ,
توسط : ولایتمداران |
رييس دفتر رييس جمهور پای درس مهرجویی!

 

روز پنجشنبه اول اردیبهشت ماه، اسفندیار رحیم مشایی رييس دفتر رييس جمهور در یک دیدار سرزده در تماشاخانه ایرانشهر حاضر شد و در کنار مردم به تماشای نمایش «درس» داریوش مهرجویی نشست.

 



ادامه مطلب

برچسب ها : رييس دفتر رييس جمهور پای درس مهرجویی!, ,
توسط : ولایتمداران |
تخلفات ادارات را به 111 اطلاع دهید

 

معاون برنامه‌ريزي استاندار تهران با اشاره به اينكه سازمان بازرسي كل كشور خواستار پاسخگويي استانداري در زمينه كاهش ساعت كاري ادارات شده است، عنوان كرد: پاسخ درخواست سازمان بازرسي تنظيم و ارسال شده است و آمادگي مراجعه براي ارائه توضيحات بيشتر در صورت لزوم نيز در استانداري تهران وجود دارد.



ادامه مطلب

برچسب ها : تخلفات ادارات را به 111 اطلاع دهید, ,
توسط : ولایتمداران |
قطع و وصل اینترنت و حق پایمال شده کاربران

 

کندی سرعت اینترنت به یکی از ویژگی های اصلی این پروتکل ارتباطی در کشور تبدیل شده است اما آنچه که کاربران از همین اینترنت با سرعت لاک پشتی توقع دارند این است که حقوقشان نادیده گرفته نشود و برای قطع و وصلی های مقطعی پاسخ مناسبی دریافت کنند.



ادامه مطلب

برچسب ها : قطع و وصل اینترنت و حق پایمال شده کاربران, ,
توسط : ولایتمداران |
تغيير در ساعت كاري ادارات قانوني است

 

معاون برنامه‌ريزي استاندار تهران در واكنش به اظهار نظرهايي مبني بر اينكه تغيير ساعت كاري ادارات غير قانوني است، گفت: تغيير در ساعت كاري ادارات شهر تهران قانوني است و احتمال تغيير آن در آينده نيز وجود دارد.



ادامه مطلب

برچسب ها : تغيير در ساعت كاري ادارات قانوني است , ,
توسط : ولایتمداران |
گزارشي از تأسيس سپاه پاسداران انقلاب اسلامي
چهار سپاه يكي شد / اولین حکم فرماندهی را شهید بهشتی داد/ شهید کلاهدوز فرماندهی را نپذیرفت
 
 
محمد حسن روزی طلب- مي‌توان با قاطعيت گفت كه در انقلاب اسلامي ايران هيچ سازمان سياسي- نظامي در واژگون ساختن رژيم شاهنشاهي، نقش تعيين‌كننده‌اي نداشت. از اين رو هيچ يك از گروه‌هاي موجود نمي‌توانست سرنوشت كشور و مردم را در مرحله «تأسيس» به صورت تشكيلاتي و سازمان يافته در دست گيرد. به بيان ديگر، بار انقلاب بر دوش مردم قرار داشت و نظام جديد به دور از مصالح گروهي و صرفاً متكي به عقايد مردم تأسيس شد.


ادامه مطلب

برچسب ها : گزارشي از تأسيس سپاه پاسداران انقلاب اسلامي, چهار سپاه يكي شد / اولین حکم فرماندهی را شهید بهشتی داد/ شهید کلاهدوز فرماندهی را نپذیرفت, ,
توسط : ولایتمداران |
 
وزارت نفت پروازهای داخلی را لغو كرد

 

داستان ارائه سوخت به شرکت های هواپیمایی ایرانی که از دی ماه سال گذشته و با بالارفتن قیمت بنزین هواپیماها از سوی وزارت نفت و اعتراض شرکت ها آغاز شده بود دقایقی پیش رنگ تازه ای تازه ای به خود گرفت .

به گزارش بولتن ، در شرایطی که قیمت بنزین ارائه شده به هواپیماها از دی ماه گذشته از نرخ 130 تومان به 400 تومان افزایش پیدا کرده بود اما با اعتراض شرکت های هواپیمایی به این قیمت به دلیل به صرفه نبودن آن و نداشتن توجیه اقتصادی رئیس جمهور طی دستوری به وزارت نفت تاکید کرد که از این پس تا تعیین تکلیف نهایی قیمت سوخت هواپیما ایرلاین های داخلی بتوانند به صورت اعتباری نرخ بنزین مورد استفاده را پرداخت کنند تا بدینوسیله بتوانند بخشی از موانع مالی خود را برطرف کنند .



ادامه مطلب

برچسب ها : وزارت نفت پروازهای داخلی را لغو كرد, ,
توسط : ولایتمداران |
جلوه ای از عنايت امام به آيت‌الله مصباح

 

یکی از مسائلی که دشمنان بنیان اسلام و انقلاب اسلامی سعی در انجام آن به شکل های مختلف داشته اند، زیرسؤال بردند بزرگان پیشتاز در عرصه جهاد نظری وعملی با دشمنان بوده است که در این بین، حضرت آیت الله مصباح یزدی بیش از دیگران آماج این گونه حملات بوده اند.



ادامه مطلب

برچسب ها : جلوه ای از عنايت امام به آيت‌الله مصباح, ,
توسط : ولایتمداران |
معادل 30 واژه غيرفارسي اعلام شد

 

گروه واژه ‌گزینی فرهنگستان زبان و ادب فارسی در جدیدترین اقدام خود 30 واژه فارسی را به عنوان معادل غیرفارسی آنها به تصویب رساند که واژگانی مرتبط با فضای مجازی و رایانه در اکثریت است

به گزارش مهر، گروه واژه‌گزینی فرهنگستان زبان و ادب فارسی تعدادی از واژه‌های خارجی را با معادل پارسی آنها جایگزین کرده و آنها را ابلاغ کرد و از آنجا که مصوبات فرهنگستان به امضای رئیس‌جمهوری می‌رسد در نتیجه اجرای آنها الزامی است.



ادامه مطلب

برچسب ها : معادل 30 واژه غيرفارسي اعلام شد, گروه واژه ‌گزینی فرهنگستان زبان و ادب فارسی در جدیدترین اقدام خود 30 واژه فارسی را به عنوان معادل غیرفارسی آنها به تصویب رساند که واژگانی مرتبط با فضای مجازی و رایانه در اکثریت است, ,
توسط : ولایتمداران |
معادل 30 واژه غيرفارسي اعلام شد

 

گروه واژه ‌گزینی فرهنگستان زبان و ادب فارسی در جدیدترین اقدام خود 30 واژه فارسی را به عنوان معادل غیرفارسی آنها به تصویب رساند که واژگانی مرتبط با فضای مجازی و رایانه در اکثریت است

به گزارش مهر، گروه واژه‌گزینی فرهنگستان زبان و ادب فارسی تعدادی از واژه‌های خارجی را با معادل پارسی آنها جایگزین کرده و آنها را ابلاغ کرد و از آنجا که مصوبات فرهنگستان به امضای رئیس‌جمهوری می‌رسد در نتیجه اجرای آنها الزامی است.



ادامه مطلب

برچسب ها : معادل 30 واژه غيرفارسي اعلام شد, گروه واژه ‌گزینی فرهنگستان زبان و ادب فارسی در جدیدترین اقدام خود 30 واژه فارسی را به عنوان معادل غیرفارسی آنها به تصویب رساند که واژگانی مرتبط با فضای مجازی و رایانه در اکثریت است, ,
توسط : ولایتمداران |
معادل 30 واژه غيرفارسي اعلام شد

 

گروه واژه ‌گزینی فرهنگستان زبان و ادب فارسی در جدیدترین اقدام خود 30 واژه فارسی را به عنوان معادل غیرفارسی آنها به تصویب رساند که واژگانی مرتبط با فضای مجازی و رایانه در اکثریت است

به گزارش مهر، گروه واژه‌گزینی فرهنگستان زبان و ادب فارسی تعدادی از واژه‌های خارجی را با معادل پارسی آنها جایگزین کرده و آنها را ابلاغ کرد و از آنجا که مصوبات فرهنگستان به امضای رئیس‌جمهوری می‌رسد در نتیجه اجرای آنها الزامی است.



ادامه مطلب

برچسب ها : معادل 30 واژه غيرفارسي اعلام شد, گروه واژه ‌گزینی فرهنگستان زبان و ادب فارسی در جدیدترین اقدام خود 30 واژه فارسی را به عنوان معادل غیرفارسی آنها به تصویب رساند که واژگانی مرتبط با فضای مجازی و رایانه در اکثریت است, ,
توسط : ولایتمداران |
معادل 30 واژه غيرفارسي اعلام شد

 

گروه واژه ‌گزینی فرهنگستان زبان و ادب فارسی در جدیدترین اقدام خود 30 واژه فارسی را به عنوان معادل غیرفارسی آنها به تصویب رساند که واژگانی مرتبط با فضای مجازی و رایانه در اکثریت است

به گزارش مهر، گروه واژه‌گزینی فرهنگستان زبان و ادب فارسی تعدادی از واژه‌های خارجی را با معادل پارسی آنها جایگزین کرده و آنها را ابلاغ کرد و از آنجا که مصوبات فرهنگستان به امضای رئیس‌جمهوری می‌رسد در نتیجه اجرای آنها الزامی است.



ادامه مطلب

برچسب ها : معادل 30 واژه غيرفارسي اعلام شد, گروه واژه ‌گزینی فرهنگستان زبان و ادب فارسی در جدیدترین اقدام خود 30 واژه فارسی را به عنوان معادل غیرفارسی آنها به تصویب رساند که واژگانی مرتبط با فضای مجازی و رایانه در اکثریت است, ,
توسط : ولایتمداران |
واگن‌هاي مترو از گمرك بندرعباس ترخيص شد

 

مدير عامل شركت متروي تهران و حومه از ترخيص بخشي از واگن‌هاي متروي تهران از گمرك بندرعباس خبر داد.



ادامه مطلب

برچسب ها : واگن‌هاي مترو از گمرك بندرعباس ترخيص شد, ,
توسط : ولایتمداران |
واگن‌هاي مترو از گمرك بندرعباس ترخيص شد

 

مدير عامل شركت متروي تهران و حومه از ترخيص بخشي از واگن‌هاي متروي تهران از گمرك بندرعباس خبر داد.



ادامه مطلب

برچسب ها : واگن‌هاي مترو از گمرك بندرعباس ترخيص شد, ,
توسط : ولایتمداران |
واگن‌هاي مترو از گمرك بندرعباس ترخيص شد

 

مدير عامل شركت متروي تهران و حومه از ترخيص بخشي از واگن‌هاي متروي تهران از گمرك بندرعباس خبر داد.



ادامه مطلب

برچسب ها : واگن‌هاي مترو از گمرك بندرعباس ترخيص شد, ,
توسط : ولایتمداران |
واگن‌هاي مترو از گمرك بندرعباس ترخيص شد

 

مدير عامل شركت متروي تهران و حومه از ترخيص بخشي از واگن‌هاي متروي تهران از گمرك بندرعباس خبر داد.



ادامه مطلب

برچسب ها : واگن‌هاي مترو از گمرك بندرعباس ترخيص شد, ,
توسط : ولایتمداران |
«شلمچه» و «ظفر» جديدترين موشك‌هاي پدافندي و كروز ارتش

 

وزير دفاع از تحويل موشك‌ پدافندي شلمچه و كروز ظفر به ارتش جمهوري اسلامي ايران خبر داد

به گزارش فارس، سردار وحيدي وزير دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح صبح امروز در حاشيه برگزاري رژه بزرگ ارتش به مناسبت 29 فروردين كه در حرم بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران برگزار شد، با حضور در جمع خبرنگاران در خصوص تحويل سامانه‌هاي جديد موشكي به يگان‌هاي مختلف ارتش اظهار داشت: اخيرا تست دو موشك شاهين و شلمچه از موشك‌هاي پدافندي كشور را شاهد بوديم كه با موفقيت تست و در اختيار پدافند هوايي قرار گرفت.



ادامه مطلب

برچسب ها : «شلمچه» و «ظفر» جديدترين موشك‌هاي پدافندي و كروز ارتش, وزير دفاع از تحويل موشك‌ پدافندي شلمچه و كروز ظفر به ارتش جمهوري اسلامي ايران خبر داد, ,
توسط : ولایتمداران |
زمان و ميزان واريز مرحله سوم يارانه‌ها اعلام شد

 

رئیس سازمان هدفمند کردن یارانه ها اعلام کرد: مرحله سوم یارانه نقدی، اول اردیبهشت پرداخت می شود



ادامه مطلب

برچسب ها : زمان و ميزان واريز مرحله سوم يارانه‌ها اعلام شد, رئیس سازمان هدفمند کردن یارانه ها اعلام کرد: مرحله سوم یارانه نقدی, اول اردیبهشت پرداخت می شود, ,
توسط : ولایتمداران |


صفحه قبل 1 ... 6 7 8 9 10 ... 15 صفحه بعد