منوی اصلی
موضوعات سایت
مطالب جدید
آرشیو مطالب
وصیت شهدا
وصیت شهدا
معرفی سایت

سایت خبری تحلیلی ولایتمداران سایتی است با هدف اشاعه فرهنگ ولایت پذیری و ولایت مداری و دفاع از حریم ولایت و ولایتمداران.
مطالب ثابت
همرزمان
نویسندگان
لوگوی دوستان
امکانات دیگر


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2057
بازدید دیروز : 793
بازدید هفته : 3219
بازدید ماه : 2850
بازدید کل : 94405
تعداد مطالب : 5454
تعداد نظرات : 280
تعداد آنلاین : 2




در اين وبلاگ
در كل اينترنت
چاپ این صفحه
ابر برچسب ها
یادبود صدها هزار مسلمان بوسنی که قتل عام شدند+ تصاویر تکان‌دهنده

 

پس از فروپاشی یوگسلاوی، جمهوری بوسنی و هرزگوین، در پی همه‌پرسی استقلال انجام‌گرفته در سال ۱۹۹۲، اعلام موجودیت کرد. این اتفاق، آغازگر جنگ‌های بوسنی بود. همه‌پرسی استقلال، توسط صرب‌های بوسنی تحریم شد و با مشارکت ۶۷٪ مردم، ۹۸٪ رأی‌دهندگان به استقلال بوسنی و هرزگوین رأی دادند.



ادامه مطلب

برچسب ها : فروپاشی یوگسلاوی, جمهوری بوسنی و هرزگوین, صربستان و مونته ‌نگروی, ,
توسط : ولایتمداران |
کتاب خاطرات عزت شاهی به چاپ بیستم رسید
آقا فرمودند اين كتاب مانند شهري بود كه از زير آوار بيرون آمد
 

 

آدمی را در ذهن خود تجسم کنید که از مبارزین فعال و شناخته شده قبل از انقلاب بوده و به دلیل جایگاه مبارزاتی و اطلاعاتش تحت سخت ترین شکنجه ها قرار گرفته است. کسی که بعد از انقلاب به دلیل شناخت بالایش از اعضای منافقین و دانستن زیر و بم آن سازمان، نقش مهمی در شناسایی نفوذی های منافقین داشته است و در ابتدای پیروزی انقلاب هم در کمیته های انقلاب فعال بوده است. فکر می‌‌کنید چنین شخصی الان کجا باشد؟ مطمئنا هر حدسی بزنید هیچ‌وقت به ذهن‌تان هم خطور نخواهد کرد که این آدم در یک کارگاه ساده و قدیمی مشغول تولید پاکت نامه باشد و جز چند سال اول انقلاب کلاً کسی سراغش را نگیرد. حتما خواندن سرگذشت این مبارز قدیمی شیرین خواهد بود که کتاب خاطراتش چند روزی است به چاپ بیستم رسیده است.



ادامه مطلب

برچسب ها : کتاب خاطرات عزت شاهی, ,
توسط : ولایتمداران |
«مرتضی و متجددها»
یک موسیوی سینمایی آرام یا یک مومن غیور؟!
 

 

مهدی آذرپندار: «تحجر و تجدد دو پرتگاه جهنمی هستند که در این سوی و آن سویِ صراط عدل دهان باز کرده‌اند...» این جمله‌ای از یکی از یادداشت‌های انتقادی «سید مرتضی» است که در روزهای اوج سوره و نقدهای سینمایی‌اش، خطاب به «محمد خاتمی» -وزیر وقت ارشاد- نوشته بود.



ادامه مطلب

برچسب ها : مرتضی و متجددها, مهدی آذرپندار, آوینی, ,
توسط : ولایتمداران |
تكذيب يك نقل قول از آيت‌الله بهجت درباره امام موسي صدر

 

بيت مرحوم حضرت آيت الله بهجت(ره) انتسابي مطلبي در خصوص امام موسي صدر را كه در برخي از رسانه ها منتشر شده است را تكذيب كرد.



ادامه مطلب

برچسب ها : تكذيب, آيت‌الله بهجت, امام موسي صدر, ,
توسط : ولایتمداران |
آرزوی رهبرانقلاب زیارت قبر مطهر امام حسین(ع)

 

آیت الله سیداحمد علم الهدی از روحانیان عتبات خواست که سلام رهبر معظم انقلاب را به محضر مبارک امام حسین(ع) برسانند. ...



ادامه مطلب

برچسب ها : آرزوی رهبر انقلاب, زیارت امام حسین, ,
توسط : ولایتمداران |

عکس: پشت صحنه فیلم « قلاده‌های ‌طلا »



ادامه مطلب

برچسب ها : عکس, پشت صحنه, فیلم قلاده‌های ‌طلا, ,
توسط : ولایتمداران |
یک زندان مخفی سازمان سیا در لهستان فاش شد

 

وجود یک مرکز دیگر بازجویی سازمان جاسوسی آمریکا توسط یکی از مقامات بلندپایه لهستانی افشا شد

به گزارش فارس به نقل از شبکه خبری "راشاتودی"، یک مرکز بازجویی سازمان سیا که به "سایت سیاه" معروف است پس از آن افشا شد که یکی از مقامات بلندپایه لهستانی درباره این محل محرمانه در شرق اروپا اطلاعاتی را اذعان کرد.


ادامه مطلب

برچسب ها : زندان مخفی سازمان سیا, زندان مخفي در لهستان, ,
توسط : ولایتمداران |

کاریکاتور:حمایت از تولید ملی در برابر کالای خارجی



ادامه مطلب

برچسب ها : کاریکاتور, حمایت از تولید ملی, کالای خارجی, ,
توسط : ولایتمداران |
جزوه: اخلاق سیاسی به روایت شهید رجب‌بیگی

 

شهید مهدی رجب‌بیگی از دانشجویان مبارز پیش از انقلاب بوده است. وی که در آستانه‌ی پیروزی انقلاب اسلامی دانشجوی مهندسی عمران دانشکده فنی دانشگاه تهران بود از جمله دانشجویان پیرو خط امام بود که پس از انقلاب در تسخیر لانه‌ی جاسوسی و هم‌چنین برگزاری کنفرانس نهضت‌های آزادی‌بخش در آن‌جا نقش مهمی را ایفا کرد. شهید رجب‌بیگی که در فعالیت‌های مختلف انقلابی از مقاله‌نویسی تا نگارش متون طنز و از تدریس در مناطق محروم جنوب شهر تهران تا ترویج ایده‌های اسلامی در محافل دانشگاهی نقشی اساسی داشت در مهرماه سال شصت در درگیری‌های خیابانی به دست عوامل سازمان مجاهدین خلق (منافقین) ترور شد و به شهادت رسید.



ادامه مطلب

برچسب ها : جزوه اخلاق سیاسی, روایت شهید رجب‌بیگی, یادداشت‌های سیاسی, می رویم تا خط امام بماند, دانلود, ,
توسط : ولایتمداران |
هشدار به شرکت‌‎هاي ارائه دهنده خدمات اينترنتي

 

مديرکل نظارت بر سرويس هاي فناوري اطلاعات سازمان تنظيم مقررات گفت: چنان چه پهناي باند خريداري شده از سوي شرکت هاي ارائه دهنده سرويس اينترنت با پهناي باند فروخته شده به کاربران تناسبي نداشته باشد، فعاليت آن ها متوقف خواهد شد.



ادامه مطلب

برچسب ها : هشدار, شرکت‌‎هاي اينترنتي, تخلفات اينترنتي, ,
توسط : ولایتمداران |

تصاوير منتشر نشده از ننه علي چهل روز پس از درگذشت



ادامه مطلب

برچسب ها : تصاوير منتشر نشده, ننه علي, عكس, ,
توسط : ولایتمداران |
تابلوی تبلیغاتی که فقط زنان می‌توانند آن را ببینند!

 

وبلاگ "یک پزشک" نوشت: در دنیای اینترنت، شرکت‌ها می‌کوشند که متناسب با رفتار آنلاین کاربران، آگهی‌‌های صفحات وب را تنظیم کنند تا میزان کلیک بر آگهی‌ها و درآمدشان بالاتر برود، اما آیا همین کار می‌توان در دنیای آفلاین هم به یاری فناوری انجام داد؟



ادامه مطلب

برچسب ها : تابلوی تبلیغاتی زنان, ,
توسط : ولایتمداران |

درود بر "آیت‌الله خامنه‌ای" به خاطر این حرف/ دشمن اصلی بریتانیاست

غرب طوری مغزها رو شستشو می‌دهد که همه به دنبال دنیای صرف و لذت‌های آن باشند و فاسد شدن یک هنر محسوب می‌شود
گرویدن پسر اولیور استون کارگردان شهیر آمریکایی به اسلام، خبری بود که طی هفته اخیر، توجه بسیاری از رسانه‌ها را به خود جلب کرد. برخی رسانه‌های ایرانی تصاویر مربوط به وضو گرفتن استون 27 ساله را منتشر کردند و برای بعضی دیگر، تصویر نیمه برهنه "دنی" مستندساز سوئدی با شان استون که سال گذشته برای ساخت یک مستند، در خانه "شان" و پدر و مادرش در آمریکا ساکن بوده، جلب توجه کرده بود.


ادامه مطلب

برچسب ها : آیت‌الله خامنه‌ای, دشمن اصلی, پسر اولیور استون, کارگردان آمریکایی, ,
توسط : ولایتمداران |
مالیات 557 میلیونی برانکو و ابهامات فراوان
آقای دادگان درباره فرار مالیاتی مربی مورد علاقه خود توضیح می‌دهید؟

 

برانکو ایوانکوویچ سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران و سرمربی فعلی تیم فوتبال الاتفاق عربستان به دلیل بدهی مالیاتی 557 میلیون تومانی به سازمان مالیاتی کشور از سفر به تهران خودداری کرد، چون در صورت حضور در ایران تا زمان پرداخت این مبلغ، حق خروج از ایران را نداشت، به همین دلیل برای آنکه از پرداخت این مبلغ خودداری کند، از سفر به تهران صرف‎نظر کرد كه در بازی حساس امروز، تیم فوتبال الاتفاق در غیاب وی به مصاف نماینده فوتبال ایران برود!



ادامه مطلب

برچسب ها : مالیات 557 میلیونی, برانکو, ابهامات فراوان, تیم ملی فوتبال ایران, برانکو ایوانکوویچ, پرونده مالی ایوانکوویچ, ,
توسط : ولایتمداران |
 

«شان استون» پسر فیلمساز معروف آمریکایی «الیور استون» با حضور در ایران به دین مبین اسلام روی آورد

به گزارش بی باک، «شان استون» پسر الیور استون فیلمساز بزرگ آمریکایی ظهر دیروز -۲۵ بهمن ماه- با حضور در دفتر آیت الله ناصری واقع در اصفهان به دین اسلام مشرف شد.

 



ادامه مطلب

برچسب ها : شان استون, پسر فیلمساز بزرگ آمریکایی, مسلمان, ,
توسط : ولایتمداران |
اهدای دستبند طلا به احمدی نژاد و اقدام جالب رئیس جمهور!
رئیس جمهور به محض مشاهده این هدیه از فرد مذکور می پرسد آیا این دستبند با بودجه روزنامه دولت تهیه شده است؟ که در پاسخ مدیر مربوطه اعلام می کند که با هزینه شخصی اش این هدیه طلا را سفارش داده است . دکتر احمدی نژاد نیز این دستبند طلا را در اختیار مدیر روابط عمومی دفتر رئیس جمهور قرار داده و از وی می خواهد آنرا در موزه فروش هدایا قرار دهد .


ادامه مطلب

برچسب ها : اهدای دستبند طلا, احمدی نژاد, اقدام جالب رئیس جمهور, ,
توسط : ولایتمداران |
قطع دسترسي به ايميل‌ها: هيچ‌كس پاسخ‌گو نيست

 

دسترسی بیش از 30 میلیون کاربر ایرانی به سرویسهای پست الکترونیکی از روز پنجشنبه مسدود شده است این در حالی است که 2 متولی اینترنت کشور یعنی شرکت ارتباطات زیرساخت و سازمان فناوری اطلاعات ایران در این باره پاسخ روشنی ارائه نمی دهند.



ادامه مطلب

برچسب ها : قطع دسترسي به ايميل‌ها, متولی اینترنت کشور, شرکت ارتباطات زیرساخت, سازمان فناوری اطلاعات, پاسخهای متولیان اینترنت, ,
توسط : ولایتمداران |

 

انا لله و انا الیه راجعون

مادر اولین شهید جهرم پس از تحمل31 سال فراق فرزند شهیدش، به دیدار او شتافت

خانم حیات قناعتیان مادر شهید رحیم صحرائیان ساعت 4:30 دقیقه عصر امروز 18/11/90 پس از تحمل 31 سال دوری از فرزند شهیدش در سن 92 سالگی به دیدار او شتافت و دار فانی را ودعا گفت.



ادامه مطلب

برچسب ها : مادر اولین شهید جهرم, رحیم صحرائیان, شهید, اولین شهید, حیات قناعتیان, سهیلا صحرائیان, کریم صحرائیان, رباب زمانی, همسر شهید رحیم صحرائیان, رویا صحرائیان فرزند شهید, خانواده شهید رحیم صحرائیان, ,
توسط : ولایتمداران |
روی خط جشنواره‌ سی‌ام/ 1
نگاهی به برجسته‌ترین فیلم‌های جشنواره‌ی سی‌ام فیلم فجر/ از قلاده‌های طلا تا پل چوبی؛ همه نماینده دارند!
از رسوم چند سال اخیر سینمای ایران یکی هم حدس و گمان‌ها و یادداشت‌ها و تحلیل‌های کوتاهی‌ست که رسانه‌ها پیش از آغاز رسمی جشنواره فجر در مورد فیلم‌ها‌ی حاضر در جشنواره منتشر می‌کنند و هم باعث گرم شدن تنور جشنواره می‌شوند و هم کاربران و خوانندگان‌شان را در دیدن یا ندیدن فیلم‌ها راهنمایی می‌کنند. این هم لیستی‌ست از فیلم‌های مهم جشنواره سی‌ام فیلم فجر. جشنواره‌ای که از امروز رسماً آغاز به کار خواهد کرد. بدیهی‌ست که این لیست شامل تعداد زیادی از فیلم‌های حاضر نیست و احتمالا در جشنواره با پدیده‌ای مواجه شویم که جایش در لیست‌های پیشنهادی قبل جشنواره خالی باشد، ولی این فیلم‌ها به احتمال فراوان فیلم‌های مهم و جنجالی و پربحث و جدل جشنواره امسالند. همچنین باید متذکر شوم که این اولین مطلب از سری مطالب جشنواره‌ای رجانیوز است و در رزوهای آینده به فیلم‌ها و حاشیه‌های جشنواره به طور کامل خواهیم پرداخت:


ادامه مطلب

برچسب ها : برجسته‌ ترین فیلم‌ها, فیلم‌های جشنواره‌ی سی‌ام, فیلم فجر, قلاده‌های طلا, پل چوبی, ,
توسط : ولایتمداران |
گشت زنی شبانه روزی پلیس فتا در اینترنت

 

گشت زنی شبانه روزی پلیس فتا در اینترنت، سرقت دو هزار شماره حساب از طریق کافی‌نتها، جریانات اقتصادی اخیر عامل افزایش جرائم اینترنتی، هک روزانه ۳۶ سایت در ایران، مشکل امنیتی ۷۳ درصد از سایتهای دولتی، دستگیری هکر ۱۴ ساله و ... از محورهای نشست خبری رئیس پلیس فتا بود.



ادامه مطلب

برچسب ها : گشت زنی شبانه روزی, پلیس فتا, گشت زنی در اینترنت, ,
توسط : ولایتمداران |
اعتراض هاشمی و شهرام جزایری به مستند صراط

 

انتشار دو قسمت از مستند صراط با مخالفت ها و اعتراض های مختلفی روبه رو گردیده است که ابتدا دفتر حجت الاسلام و المسلمین هاشمی رفسنجانی با ارسال نامه ای به سازمان صدا و سیما مراتب اعتراض خود را به این گونه بیان می نماید و در ادامه پخش این مستند شهرام جزایری که ید طولایی در بین پرونده های مفاسد اقتصادی در ایران را دارد نیز به این مستند اعتراض می نماید.



ادامه مطلب

برچسب ها : اعتراض هاشمی, هاشمی و شهرام جزایری, مستند صراط, ,
توسط : ولایتمداران |
FBI: فیس‌بوک و توییتر را به دقت کنترل می‌کنیم

 

پلیس فدرال آمریکا FBI می گوید برای افزایش کنترل و نظارت بر سایت هایی مانند فیس بوک، توییتر و مای اسپیس برنامه های تازه ای در دست اجرا دارد.



ادامه مطلب

برچسب ها : FBI, فیس‌ بوک و توییتر, کنترل, پلیس فدرال آمریکا, ,
توسط : ولایتمداران |
بانک مرکزی: حساب یارانه وثیقه بانکی شد
 
 بانک مرکزی در بخشنامه ای اعلام کرد که قبول حساب یارانه اشخاص به عنوان بخشی از وثایق قابل قبول در تسهیلات اعطایی زیر 100 میلیون ریال امکانپذیر شد.


ادامه مطلب

برچسب ها : بانک مرکزی, حساب یارانه, وثیقه بانکی, ,
توسط : ولایتمداران |
مهمات هوشمند «بصیر» رونمایی شد

 

مهمات هوشمند بصیر، با حضور وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح رونمایی شد

به گزارش واحد مرکزی خبر، این مهمات که به صورت لیزری هدایت می شود، نخستین بار در کشور به دست متخصصان زبده و کارآمد سازمان صنایع دفاع طراحی و ساخته شده است.


ادامه مطلب

برچسب ها : مهمات هوشمند بصیر, مهمات هوشمند, ,
توسط : ولایتمداران |
شماری از زایران یك كاروان بدون مجوز اعزامی از شهر مرودشت در استان فارس به سوریه پنجشنبه شب جزئیات ربودن 11 نفر از اعضای این كاروان را تشریح كردند.


ادامه مطلب

برچسب ها : جزییات ربایش 11 ایرانی, ربایش در سوریه, كاروان بدون مجوز, ,
توسط : ولایتمداران |
سرویس فرهنگی نقد رسانه پایگاه 598/ مسعود امجدی فر: در تبيين اين بحث مي‌توان اينگونه تحليل كرد كه هويت تحت تاثير رسانه‌ها، از رسانه و ابزارهاي رسانه‌اي همچون تبليغ تاثير مي‌پذيرد .تبليغ عبارتست از فرايندي كه طي آن يك يا چند نفر مي‌كوشند با برقراي ارتباط توسط يك يا چند رسانه ارتباطي ، بر روي عقيده ، انديشه و رفتار يك يا چند نفر يا ملتي تاثير بگذارند .


ادامه مطلب

برچسب ها : بررسی آماری, چگونگی هویت سازی, سریال ایرانی, مسعود امجدی فر, ,
توسط : ولایتمداران |

اتحادیه اروپا اعلام کرد

قاره کهن می‌تواند با قوانین ساده‌تر و کم هزینه‌تری از اطلاعات کاربران و شرکت‌ها محافظت کند.


ادامه مطلب

برچسب ها : اتحادیه اروپا, فیس بوک, گوگل, یاهو, sopa, pipa, ,
توسط : ولایتمداران |
محققان پاسخ می‎دهند
چرا حضور و فعالیت در شبکه‌های اجتماعی برای برخی افراد به روال ماهانه، روزانه و یا حتی هر ساعته تبدیل شده است؟ پژوهش جدید محققان به این سوال پاسخ می‌دهد.


ادامه مطلب

برچسب ها : عضو شبکه‌های اجتماعی, شبکه اجتماعی, فیس‌بوک, نیاز اجتماعی, تعلق, خودنمایی, خجالت, وسواس, بیماری عصبی, خودپرستی, پژوهش, بوستون, ,
توسط : ولایتمداران |
ممیزی تولید برای مهندسی پیام !
 

 

حسين نيرومند

اتفاقات چند روز اخیر مرتبط با سه مجموعه ی تلویزیونی پخش شده"پنجره"،"ثریا" و "شیدایی" در شبکه های سیما، بهانه ای شد برای نگارش مطلبی که در پی خواهید خواند. حدود شش ما قبل برای بیان مطلبی که بخشی از آن را در ادامه خواهم آورد، خدمت آقای ضرغامی رئیس رسانه ملی رسیدم. وقتی آن روز وارد اتاق شدم به گرمی مورد استقبال ایشان قرار گرفتم. از آنجا که با محدودیت وقت این بزرگواران کاملا آشنایم، بدون مقدمه مطالبی را که در قالب چند نمودار آماده کرده بودم برای ایشان شرح دادم. اما احساس کردم که ایشان تمرکز لازم برای شنیدن گفته هایم ندارند. علت این کم توجهی واضح بود، چرا که گرچه گوش آقای ضرغامی متوجه من بود اما چشم ایشان روی سی وچند مونیتوری بود که در اتاق ایشان در مقابل دیدگان ایشان قرار داشت. مونیتورهایی که تمام شبکه های ملی، استانی، خبری و چند شبکه خارجی را نمایش می داد. وقتی زمان ملاقات به اتمام رسد و از اتاق ایشان بیرون آمدم با خود اندیشیدم، شاید این مطالب ارزش شنیدن و وقت گذاردن از سوی رسانه ملی را نداشت. اما با این حال دلم برای ایشان سوخت. مدیری که باید رسانه ی ملی را با هزاران کارمند مدیریت کند. زمینه ی تولید هزاران ساعت برنامه را برای مقابله با جنگ نرم دشمن فراهم کند و البته مدام چشم به سی یا چهل مونیتوری بدوزد که مبادا یکی از شبکه ها گافی بدهد که ایشان ناچار شوند فی الفور آن برنامه را قطع یا مدیر مربوطه را استنطاق نمایند. چکیده حرف من آن روز به آقای ضرغامی این بود که سیستم مدیریت در رسانه ملی و در حوزه سریال سازی حداکثر یک سیستم ممیزی است(!). امروز که این مطلب را می نویسم، علت چیدمان ده ها مونیتور در اتاق رئیس رسانه ملی را در می یابم. اتاقی که باید مرکز تولید اندیشه و فکر برای برنامه سازی باشد، تبدیل به اتاق کنترل و ممیزی برنامه های تولیدی شده است(!).



ادامه مطلب

برچسب ها : ممیزی تولید, حسين نيرومند, شبکه های سیما, ضرغامی, رئیس رسانه ملی, نمودار نحوه ی تولید, سریال های تلویزیونی, صدا و سیما, طرح و برنامه ی سیما, ,
توسط : ولایتمداران |
قذافی از جهنم تا جهنم
مادر قذافی از یهودیان ساکن لیبی بوده و از آنجا که در آیین یهودیت و برخلاف آیین اسلام و مسیحیت نسب فرزند از مادر و نه پدر گرفته می‌شود، بنابراین در یهودی بودن قذافی تردید نیست، ولی درباره پدر وی اختلافاتی وجود دارد، عده‌ای او را فرزند یک خلبان فرانسوی یهودی می‌دانند.


ادامه مطلب

برچسب ها : زوایای پنهان, زندگی دیکتاتور صهیونیست, تصاویر, قذافی, جهنم تا جهنم, عکس, ,
توسط : ولایتمداران |


صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 15 صفحه بعد