منوی اصلی
موضوعات سایت
مطالب جدید
آرشیو مطالب
وصیت شهدا
وصیت شهدا
معرفی سایت

سایت خبری تحلیلی ولایتمداران سایتی است با هدف اشاعه فرهنگ ولایت پذیری و ولایت مداری و دفاع از حریم ولایت و ولایتمداران.
مطالب ثابت
همرزمان
نویسندگان
لوگوی دوستان
امکانات دیگر


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 23
بازدید دیروز : 106
بازدید هفته : 129
بازدید ماه : 1669
بازدید کل : 101550
تعداد مطالب : 5454
تعداد نظرات : 280
تعداد آنلاین : 2




در اين وبلاگ
در كل اينترنت
چاپ این صفحه
ابر برچسب ها

روايت احمد توكلي از جلسه احمدي نژاد و لاريجاني درباره ادغام
رئيس مركز پژوهش‌هاي مجلس شوراي اسلامي گفت: با توجه به صراحت نظر شوراي نگهبان كه موضع مجلس را كاملاً تأييد مي‌كرد، رئيس‌جمهور در نشست مشترك پذيرفت كه طبق نظر مجلس در زمينه ادغام وزارتخانه‌ها عمل شود.



ادامه مطلب

برچسب ها : روايت احمد توكلي, جلسه احمدي نژاد و لاريجاني درباره ادغام, ,
توسط : ولایتمداران |

واكنش لاريجاني به انتقاد احمدي‌نژاد

رییس مجلس شورای اسلامی در باره نامه‌ رییس‌جمهور با موضوع وزارت ورزش گفت: هنوز نامه‌ای به دست من نرسیده است.

علی لاریجانی در حاشیه بازدید از نمایشگاه کتاب افزود: البته شاید این نامه را ارسال کرده باشند اما آنچه از نظر مکانیزم قانون در کشور روشن است، این است که اگر قانون در مجلس تصویب شد و شورای نگهبان آن را تایید کرد، باید اجرا شود.



ادامه مطلب

برچسب ها : واكنش لاريجاني به انتقاد احمدي‌نژاد, ,
توسط : ولایتمداران |

جنتي: گروه‌انحرافي براي انتخابات پول توزيع مي‌كند

خطيب موقت نماز جمعه تهران بسياري از فعاليت‌ها و اقدامات گروه انحرافي را مقدمات انتخابات سال جاري دانست و گفت: جذب و توزيع برخي پول‌ها توسط اين گروه از چشم مردم پوشيده نيست؛مردم در صورت لزوم به حساب اينها خواهند رسيد.

به گزارش زاري فارس، آيت‌الله جنتي امام جمعه موقت تهران امروز در خطبه دوم نماز عبادي سياسي جمعه تهران، با اشاره به برگزاري نمايشگاه بين‌المللي كتاب در تهران اظهار داشت: كتاب روح‌ انسان‌ها را مي‌سازد، بنابراين بايد كتاب‌هاي ارزشمند و انسان‌ساز توسط ناشران و نويسندگان به مردم عرضه شود.



ادامه مطلب

برچسب ها : جنتي, گروه‌انحرافي, توزيع پول براي انتخابات, ,
توسط : ولایتمداران |

سئوالات مساله برانگيز در كنكور كارشناسي ارشد دانشگاه آزاد

جوانان ايراني براي حضور در دانشگاه آزاد اسلامي محكوم به كسب اطلاعات درباره شبكه‌هاي اجتماعي آمريكايي شده اند چرا كه بخشي از سؤالات كنكور كارشناسي ارشد امسال درباره اين شبكه‌ها بوده است.

 از روز گذشته كنكور كارشناسي ارشد دانشگاه آزاد اسلامي در سراسر كشور آغاز شد و تا روز شنبه نيز شركت كنندگان در رشته‌هاي مختلف در آزمون‌هاي جداگانه مورد ارزيابي قرار مي‌گيرند.



ادامه مطلب

برچسب ها : سئوالات مساله برانگيز, كنكور كارشناسي ارشد, دانشگاه آزاد, ,
توسط : ولایتمداران |

طرح عربستان براي اشغال نظامي دائم بحرين

يك فعال سياسي بحريني گفت كه رژيم سعودي براي تثبيت اشغال بحرين و سركوب مداوم مردم اين كشور، تصميم گرفته است كه يك پايگاه نظامي در خاك بحرين احداث كند.



ادامه مطلب

برچسب ها : طرح عربستان, اشغال نظامي دائم بحرين, ,
توسط : ولایتمداران |

تدارك امريكا براي مديريت انقلابيون ليبي

دولت باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا از نمایندگان گروه مخالف در لیبی برای برگزاری نشستی در کاخ سفید در روز جمعه دعوت کرد.



ادامه مطلب

برچسب ها : تدارك امريكا, مديريت انقلابيون ليبي, ,
توسط : ولایتمداران |

با وجود تصریحات رهبر معظم انقلاب پیرامون نظارت بر نمایندگان مجلس

مخالفت سوال برانگیز مطهری با نظارت نمایندگان بر خودشان

 

علی مطهری در مخالفت با طرح نظارت بر نمایندگان که دوشنبه هفته جاری در صحن علنی مجلس مطرح شد، در حالی که متضمن تحریف بخش‌هایی از سخنان رهبر معظم انقلاب پیرامون موضوع نظارت بر نمایندگان بود، در موضعی کاملا مخالف با فرمایش رهبر معظم انقلاب در این زمینه، طرح نظارت بر نمایندگان را سند بندگی و رقیت خواند.



ادامه مطلب

برچسب ها : مخالفت سوال برانگیز مطهری با نظارت نمایندگان بر خودشان, ,
توسط : ولایتمداران |
آيت‌الله مصباح يزدي:
هشدار در مورد تكرار سناريوي علي‌محمد باب/ دلیل ندارد سکوت کنیم
 

 

آيت‌الله مصباح يزدي با اشاره به تعابيري چون «امام زمان(عج) خود جامعه را اداره مي‌كند» با بيان اينكه اين سخن به اين معني است كه اگر خود ولي عصر(عج) جامعه را اداره مي‌كنند،‌ پس نيازي به نائب نيست، نسبت به ايجاد سيد علي‌محمد باب ديگري در برابر ولايت فقيه هشدار داد.



ادامه مطلب

برچسب ها : هشدار در مورد تكرار سناريوي علي‌محمد باب/ دلیل ندارد سکوت کنیم, آيت‌الله مصباح يزدي, ,
توسط : ولایتمداران |
اساتيد حوزه و دانشگاه در همایش تحول علوم انسانی پيشنهادهاي متنوعي دادند؛
مناظره، تشکیل جبهه فرهنگی، طبقه‌بندي علوم، بازنگري در تعريف فقه

 

همایش تحول در علوم انسانی با گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم آیت الله سید منیرالدین حسینی هاشمی بنیانگذار فرهنگستان علوم انسانی روز گذشته با سخنان آیت الله حائری شیرازی، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد مهدی میرباقری دبیر علمی، حجت‌الاسلام علی‌اكبر رشاد، دکتر مسعود درخشان، حجت‌الاسلام محسن غرویان، دکتر کچوئیان، دكتر پارسانیا، دكتر برنجكار، خانم دکتر جمیله علم‌الهدی، دكتر محمدتقی سبحانی، دكتر ارسطا، دکتر رضاداوری اردکانی و دكتر سعید زیباكلام برگزار شد.



ادامه مطلب

برچسب ها : مناظره, تشکیل جبهه فرهنگی, طبقه‌بندي علوم, بازنگري در تعريف فقه, ,
توسط : ولایتمداران |
اختصاصي رجانيوز/ يادداشت دكتر الهام در مورد ادغام وزارت‌خانه‌ها؛
وقتي "بد" قانون مي‌نويسيم

 

دكتر غلامحسين الهام مشاور حقوقي رئيس‌جمهور و رئيس گروه حقوق جزا دانشگاه تهران كه پيش از اين عضو حقوقدان شوراي نگهبان نيز بود، در يادداشت اختصاصي براي رجانيوز، به بررسي ابعاد ادغام وزارت‌خانه‌ها از حيث قانون اساسي پرداخت.

متن كامل اين يادداشت در ادامه آمده است:



ادامه مطلب

برچسب ها : يادداشت دكتر الهام در مورد ادغام وزارت‌خانه‌ها, ,
توسط : ولایتمداران |
گفتگو با اسدالله بادامچیان در مورد ماجراي 99 نفر
صباغيان گفت همين آقاي موسوي!/ امام جلوی تندروی ها را گرفت
 

 

يكي از نقاط عطف تاريخ كه پيرامون آن حرف و حديث بسيار است، موضوع عدم رأي اعتماد به ميرحسين موسوي توسط 99 نفر از نمايندگان مجلس دوم برغم حمايت امام از وي است. بادامچيان درباره رابطه ميرحسين موسوي حرفهاي گفتني بسيار دارد، چه‌انكه در خاطرات هاشمي رفسنجاني نيز اين دو راس دو جريان داخل حزب معرفي مي‌شوند؛ هرچند ديگر مطالب درباره تعاملات سياسي اين دو نيز خارج از اين موضوع نيست، همچون ماجرايي كه بادامچيان به آن اشاره مي‌كند كه «ميرحسين موسوي افكار خود را در روزنامه جمهوري اسلامي چاپ مي‌كرد و مطالبي كه از حزب و بزرگان آن مي‌گفت و خيلي از آنها را آن‌طور كه بايد و شايد منعكس نمي‌كرد، آن روزنامه، ارگان حزب بود و حزب هم 5 نفر، یعنی شهید دکتر آیت، شهید صادق اسلامی، مرحوم آقای زواره‌ای، دکتر سید محمود کاشانی و یک نفر دیگر را به‌عنوان هیأت امنا تعیین کرده بود. قرار بود مهندس موسوی، نشريه را با هیأت امنا هماهنگ کند، ولی او اصلاً آنها را راه نداد! » و ارگان حزب، يكي از نقاط تلاقي مخالفان اصلي ميرحسين موسوي با وي بود؛ اما در اين مصاحبه با توجه به محدوديت‌ها تنها بر بازكاوي ماجراي 99 نفر متمركز گشته‌ايم.



ادامه مطلب

برچسب ها : گفتگو با اسدالله بادامچیان در مورد ماجراي 99 نفر, صباغيان گفت همين آقاي موسوي!/ امام جلوی تندروی ها را گرفت, محسن رضايي نزد امام رفت و گفت: «اگر موسوي نخست وزير نشود, انگشت رزمندگان از روي ماشه‌ها شل مي‌شود!», ,
توسط : ولایتمداران |
استاد اخلاق حوزه علميه:
منطق‌قرآني‌با نمونه"ابليس"مي‌گويد انحراف، خدمات‌افراد را محو مي‌كند

 

يك استاد اخلاق حوزه علميه گفت: اگر انسانی مدتی، خدمتی به دین انجام بدهد و بعد از چند صباحی یک انحراف عظیم از او صادر بشود در منطق قرآن باید انحراف را ببینیم نه خدمات.



ادامه مطلب

برچسب ها : منطق‌قرآني‌با نمونه"ابليس"مي‌گويد انحراف, خدمات‌افراد را محو مي‌كند, ,
توسط : ولایتمداران |
سرانجامی ناگوار برای طرح نظارت نمایندگان بر خودشان
کوچک زاده:این طرح یعنی شیر بی یال و دم و اشکم!/ نظارت شورای نگهبان بر نمایندگان منطقی ترین روش

 

طرح جنجالی نظارت نمایندگان بر خودشان که از سال‌ها پیش به یکی از مطالبات مردم از این نهاد نظارتی تبدیل شده و بارها به بهانه‌های مختلف از دستور کار صحن علنی مجلس خارج شده بود، سرانجام نزدیک به یکسال پس از تصریح رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر لزوم وجود نظارت بر نمایندگان مجلس، امروز به صحن علنی آمده و با رایی نه چندان قوی تصویب شد.



ادامه مطلب

برچسب ها : سرانجامی ناگوار برای طرح نظارت نمایندگان بر خودشان, کوچک زاده:این طرح یعنی شیر بی یال و دم و اشکم!/ نظارت شورای نگهبان بر نمایندگان منطقی ترین روش, ,
توسط : ولایتمداران |
سخنان مهم پناهيان در بیت رهبری در حضور احمدی نژاد

 

حجت‌الاسلام والمسلمين پناهيان با تأكيد بر اينكه عدالت‌زدگي بدون ولايت كار را به جاهاي خطرناك مي‌كشاند، گفت كه نبايد عدالت را بهانه‌اي براي اقدام عليه ولايت قرار داد چرا كه قطعاً ولايت بر عدالت مقدم است

 
حجت‌الاسلام والمسلمين عليرضا پناهيان استاد حوزه و دانشگاه در مراسم شام غريبان حضرت صديقه طاهره(س) كه دیشب در بيت مقام معظم رهبري و با حضور رئيس‌جمهور و جمعي از شخصيت‌هاي كشوري و لشكري و خيل عظيم عزاداران آن حضرت برگزار شد، با تأكيد بر لزوم مراقبت انسان در برابر امتحانات، خاطرنشان كرد: بايد انسان‌هاي خوب هم مراقب باشند تا همين خوبي‌هايشان بعدها سد راه و علت انحرافشان نشود.
 
وي در ادامه به جريان نافرماني ابليس پس از شش هزار سال عبادت اشاره كرد و بر اهميت عاقبت‌ به خيري و لزوم نگراني دائمي مؤمن براي عاقبت بخير شدن تأكيد كرد و گفت: بايد همه را به عاقبت به خيري سفارش كنيم.
 
حجت‌الاسلام والمسلمين پناهيان در اين لحظه از سخنان خود با بيان اينكه دعاي امام عادل نافذ است، دعا كرد كه "الهي عاقبت همه ما را به خير بگردان. "
 
پناهيان از رهبر معظم انقلاب خواست تا اين دعا را با آمين خود همراهي كنند


ادامه مطلب

برچسب ها : سخنان مهم پناهيان در بیت رهبری در حضور احمدی نژاد, ولايت بر عدالت مقدم است, عدالت‌زدگي بدون ولايت , ,
توسط : ولایتمداران |
شعارهاي پياپي نمازگزاران تهران عليه جريان نفوذي/ صديقي:
كسي كه در مقابل ولايت‌فقيه بايستد در مقابل خدا ايستاده است
 

 

نمازجمعه اين هفته تهران با خطبه پرشور حجت‌الاسلام والمسلمين كاظم صديقي در تبيين ولايت فقيه و جايگاه امر آن و شعارهاي پياپي نمازگزاران تهراني در حمايت از ولي‌فقيه همراه بود.



ادامه مطلب

برچسب ها : شعارهاي پياپي نمازگزاران تهران عليه جريان نفوذي/ صديقي:كسي كه در مقابل ولايت‌فقيه بايستد در مقابل خدا ايستاده است, ,
توسط : ولایتمداران |
گزارش رجانیوز از اولین گردهمایی قرارگاه عمار در حضور آيت‌الله مصباح:
قرارگاه عمار؛ اتاق فکر فعالان فرهنگی و سیاسی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی

 

روز پنجشنبه سالن اجتماعات موسسه آموزشی ـ پژوهشی امام خمینی(ره) در قم میزبان جمع زیادی از فعالان فرهنگی و سیاسی جبهه انقلاب اسلامی از سراسر کشور بود که به همت قرارگاه فرهنگی عمار (مركزي راهبردي جبهه اهل ولاء) در اولین گردهمایی فراگیر این قرارگاه گرد هم آمده بودند.



ادامه مطلب

برچسب ها : گزارش رجانیوز از اولین گردهمایی قرارگاه عمار در حضور آيت‌الله مصباح:قرارگاه عمار؛ اتاق فکر فعالان فرهنگی و سیاسی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی, ,
توسط : ولایتمداران |
ماجرای جريان انحرافي و اصولگرایانی كه از قبل در آزمون ولايت‌مداري مردود شده‌اند
 

 

دوام، ثبات و موفقیت‌های روزافزون نظام ولایی مبتنی بر آموزه‌های آسمانی بدلیل تفاوت‌های متعدد و روشنی است که با سایر مکاتب بشری و نظام‌های حاکمیتی و حکومتی رایج در جهان دارد؛ یکی از اصلی‌ترین این فصل ممیزها رابطه معنوی امت با امام است؛ رابطه‌ای که به‌واسطه اتصال و نصب امام با منشأ آسمانی و ربوبیتی شریعت برپا شده است و این ارتباط ممکن است در بروز و ظهور بیرونی نوسان داشته باشد ولی تاریخ ثابت کرده است که مشعلی است خاموش ناشدنی.



ادامه مطلب

برچسب ها : ماجرای جريان انحرافي و اصولگرایانی كه از قبل در آزمون ولايت‌مداري مردود شده‌اند, دوام, ثبات و موفقیت‌های روزافزون نظام ولایی, ,
توسط : ولایتمداران |
سخنان‌رئيس‌جمهور در جلسه دولت درباره سوءاستفاده دشمن از مسائل اخير و پايبندي به ولايت‌فقيه

 

رييس‌جمهور تصريح كرد: دولت تا آخر پاي پرچم ولايت فقيه ايستاده است و وظايف خود را به‌طور كامل انجام خواهد داد

محمود احمدي‌نژاد عصر امروز (يكشنبه) در جلسه هيأت دولت، ولايت فقيه را مهم‌ترين محور انقلاب اسلامي دانست و با اشاره به بيانات رهبر معظم انقلاب مبني بر شادماني دشمنان از برخي مسائل داخلي كشور تصريح كرد: ما هرگز به دشمنان اجازه نخواهيم داد از برخي مسائل داخل كشور سوء استفاده كنند و بي‌ترديد كساني كه خيال كردند روزنه‌اي پيدا شده و مي‌توانند به ملت ايران و انقلاب و نظام برآمده از اراده آن لطمه بزنند، حتما پشيمان خواهند شد و براي چند دهمين‌بار متوجه خواهند شد كه در اشتباه فاحش هستند.



ادامه مطلب

برچسب ها : سخنان‌رئيس‌جمهور در جلسه دولت درباره سوءاستفاده دشمن از مسائل اخير و پايبندي به ولايت‌فقيه, رييس‌جمهور تصريح كرد: دولت تا آخر پاي پرچم ولايت فقيه ايستاده است و وظايف خود را به‌طور كامل انجام خواهد داد, ,
توسط : ولایتمداران |

گاف يك روزنامه در اولين شماره انتشارش +عكس



ادامه مطلب

برچسب ها : گاف يك روزنامه در اولين شماره انتشارش +عكس , ,
توسط : ولایتمداران |
مباني، اصول و اهداف جهاد اقتصادي از منظر قرآن

 

جهاد اقتصادي شايد در ظاهر تنها يك نام براي سالي از سال هاي خورشيدي باشد كه از سوي مقام معظم رهبري (مدظله العالي) براي جهت گيري هاي كلان كشوري تعيين شده باشد، اما در يك نگاه عميقتر مي توان دريافت كه اين نام گذاري داراي مباني، اصول و اهداف فراتر از آن چيزي است كه در نگاه نخست به چشم مي آيد. انتخاب هريك از واژگان به دقت صورت گرفته است تا ضمن بيان نقشه راه، مباني هستي شناختي و انسان شناختي را نيز پوشش دهد و جهت گيري حركت هاي خرد و كلان كشوري و امت را به سوي فلسفه آفرينش سامان دهد.
نويسنده از اين زاويه به موضوع جهاد اقتصادي پرداخته است. تلاش نويسنده براين است تا در يك مطلب كوتاه، بخشي از ابعاد اين نام گذاري را تبيين و براساس آموزه هاي وحياني قرآن روشن نمايد. با هم اين مطلب را از نظر مي گذرانيم.



ادامه مطلب

برچسب ها : مباني, اصول و اهداف جهاد اقتصادي از منظر قرآن, جهاد اقتصادي, اسوه سازي امت, نقشه راه, مباني هستي شناختي, مباني انسان شناختي, اصول جهاد اقتصادي, عدالت محوري, سالم سازي اقتصادي, برنامه ريزي و تقسيم كار, بهره گيري از همه ظرفيت ها, جهادي بودن حركت اقتصادي, , ,
توسط : ولایتمداران |
چه كساني بايد عزل شوند؟!

 

حسين شريعتمداري

عزل آقاي مصلحي از وزارت اطلاعات كه در پوشش «استعفاء» صورت گرفته بود و مخالفت رهبر معظم انقلاب با عزل ايشان كه بازگشت وي به وزارت را در پي داشت با حاشيه هاي ناگفته اي همراه بود كه بايسته نبود ولي اين حاشيه هاي ناشايست با نگاهي دقيق تر و از زاويه اي ديگر، نه فقط نگران كننده نيستند بلكه هشدار دهنده اند و شكرانه نيز دارند. مانند آژير خطري كه از ورود «دزد» خبر مي دهد و صداي آن اگرچه گوشخراش است اما هيچ صاحبخانه اي از شنيدن اين صدا آزرده خاطر نمي شود و يا از نصب آژير، ابراز پشيماني نمي كند. شايد نگارنده را بيش از اندازه خوشبين تلقي كنيد! ولي...



ادامه مطلب

برچسب ها : چه كساني بايد عزل شوند؟!, عزل آقاي مصلحي از وزارت اطلاعات كه در پوشش «استعفاء», ,
توسط : ولایتمداران |
قبح‌شكني مجري راديو جوان و بي‌تفاوتي مديران راديو در مقابل تذكر شوراي نظارت
 
قبح‌شكني يكي از مجريان راديو جوان علي‌رغم تذكرهاي شوراي نظارت بر سازمان صداوسيما همچنان ادامه دارد

به گزارش رجانيوز، حسين مظفر رئيس شوراي نظارت بر سازمان صداوسيما، به‌تازگي مجددا در نامه‌اي به رئيس سازمان صداوسيما نسبت به اين مسئله تذكر داده است.



ادامه مطلب

برچسب ها : قبح‌شكني مجري راديو جوان و بي‌تفاوتي مديران راديو در مقابل تذكر شوراي نظارت, قبح‌شكني يكي از مجريان راديو جوان علي‌رغم تذكرهاي شوراي نظارت بر سازمان صداوسيما همچنان ادامه دارد, ,
توسط : ولایتمداران |
رونمایی از "کتاب تمدن زایی شیعه" استاد طاهرزاده؛
اگر فردگرایی را رها کنیم به حضور تمدن اسلامی متصل می‌شویم

 

"کار انسان غربی مانند این است که گل های طبیعت را از بستر رشد و نمو آن یعنی طبیعت بگیریم، در گلدان قرار دهیم و به آپارتمان منتقل کنیم. بعد چون گل پژمرده می شود، یک گل پلاستیکی بسازیم و در گلدان بگذاریم تا دیگر پژمرده نشود، معماری جدید صورت پلاستیکی معماری سنتی است. در این معماری روح غلبه و سلطه بر طبیعت اجازه ارتباط با واقعیت طبیعت را به انسان نمی‌دهد...



ادامه مطلب

برچسب ها : رونمایی از "کتاب تمدن زایی شیعه" استاد طاهرزاده, اگر فردگرایی را رها کنیم به حضور تمدن اسلامی متصل می‌شویم, ,
توسط : ولایتمداران |
خروج آل‌خليفه از دايره دين

 

يك فعال بحريني اعلام كرد كه تخريب مساجد و سوزاندن قرآن كريم، بر اساس تصميم رژيم حمد بن عيسي پادشاه بحرين اتخاذ شده و اين امر رژيم حاكم را در رده كفار قرار مي‌دهد زيرا با چنين اقدامي از دايره دين اسلام خارج شده است.



ادامه مطلب

برچسب ها : خروج آل‌خليفه از دايره دين, ,
توسط : ولایتمداران |
نظر آیةالله بهجت در مورد شخصیت مختار

 

یکی از پرسش هایی که در زمان حیات آیت الله العظمی بهجت از ایشان صورت گرفت پرسشی در مورد شخصیت مختار بن ابوعبید ثقفی بود.

به گزارش بولتن، شرح پرسش و پاسخ آیت الله بهجت را به نقل از کتاب ورق های آسمانی در زیر می خوانیم:



ادامه مطلب

برچسب ها : نظر آیةالله بهجت در مورد شخصیت مختار, ,
توسط : ولایتمداران |
انتقال 200 تن از شيعيان بازداشت شده بحرين به يک زندان در عربستان

 

مردم بحرین روز گذشته پیکر یکی دیگر از شهدای انقلاب بحرین را در حالی تشییع کردند که 200 شیعه بحرینی بازداشت شده به زندانی در شهر دمام عربستان منتقل شده اند



ادامه مطلب

برچسب ها : انتقال 200 تن از شيعيان بازداشت شده بحرين به يک زندان در عربستان, ,
توسط : ولایتمداران |
ناگفته‌هاي آيت‎الله يزدي از طرح‌جامعتين براي وحدت اصولگرايان
 
اخبار فعاليت جامعه مدرسين حوزه علميه قم در مورد انتخابات مجلس نهم از سال گذشته در برخي محافل مطرح شد و پس از مدتي نيز خبر پيوستن جامعه روحانيت مبارز تهران به اين فرآيند و سپس انتشار منشور 12 بندي اصولگرايي از سوي جامعتين بر روي خروجي‌ها قرار گرفت

به گزارش رجانيوز، در حالي كه تا پيش از اين خبر دقيقي در مورد نحوه اين فعاليت‌ها منتشر نشده بود، آيت الله يزدي رييس جامعه مدرسين حوزه علميه قم در گفت‌وگويي با هفته‌نامه شما جزئيات و ناگفته‌هايي از فرآيند مورد نظر جامعتين براي وحدت اصولگرايان را بيان كرده است.



ادامه مطلب

برچسب ها : ناگفته‌هاي آيت‎الله يزدي از طرح‌جامعتين براي وحدت اصولگرايان, ,
توسط : ولایتمداران |

بنده ی بی ادعای خدا:                            28 دی 1389              0:18  

و اما بدان هر آنچه که رضایت حق تعالی را بدنبال نداشته باشد، فانی و نیست می گردد و خداوند هیچ کس را با ارتکاب به گناه و دروغ و (( نیتی غیر از آنچه که در ظاهر نشان می دهد )) به مقصود خویش نمی رساند . و بدان که ولایتمدار حقیقی و مومن راستین و بسیجی مخلص نیازی به جلب توجه دیگران ندارد . و بی تقوایی است اگر عیب های خود را ندانی و به تقبیح دیگران مشغول باشی . و موج سواری دردی را دوا نمی کند . خوب است که انسان جایگاه و حد خود را بشناسد (( کلام حق و زبان نا حق )) و بدان که آیات قرآن کریم و روایات متعدد اسلامى كه در باره این موضوع وارد شده نظر اسلام را در این زمینه روشن مى سازد.

توجه: مطلب فوق و آنچه در ادامه مطلب آمده است نظر یکی از بازدید کنندگان این وبلاگ است که بعلت طولانی بودن مطلب شان متاسفانه ظرفیت نوشتاری وبلاگ قادر به دریافت متن کامل نگردیده است. و امکان پاسخ در قسمت نظرات بازدید کنندگان نیز وجود نداشت لذا در این پست به پاسخ ولایتمداران به (اقای بی ادعا!)میپردازیم تا حقیقت روشن گردد. لازم بذکر است اقای بی ادعا این نظر خود را نسبت به پست(شادی در گمرک بندر امام خمینی)اظهار داشته اند.



ادامه مطلب

برچسب ها : پاسخ ولایتمداران به بنده بی ادعای خدا!! ( گمرک بندر امام خمینی ), ادعای بی ادعائی, بزرگترین ادعا, کجای شما سوخت, اینقدر احساس درد و رنج, ,
توسط : ولایتمداران |


صفحه قبل 1 ... 157 158 159 160 161 ... 169 صفحه بعد