منوی اصلی
موضوعات سایت
مطالب جدید
آرشیو مطالب
وصیت شهدا
وصیت شهدا
معرفی سایت

سایت خبری تحلیلی ولایتمداران سایتی است با هدف اشاعه فرهنگ ولایت پذیری و ولایت مداری و دفاع از حریم ولایت و ولایتمداران.
مطالب ثابت
همرزمان
نویسندگان
لوگوی دوستان
امکانات دیگر


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 757
بازدید دیروز : 793
بازدید هفته : 1919
بازدید ماه : 1550
بازدید کل : 93105
تعداد مطالب : 5454
تعداد نظرات : 280
تعداد آنلاین : 2




در اين وبلاگ
در كل اينترنت
چاپ این صفحه
ابر برچسب ها
تحلیلی بر بیانات رهبر انقلاب در دیدار با هیات دولت-1
بطلان سیگنال دولت ضعیف به غرب/ باورهای گفتمانی که همچنان جواب می دهند

 

بنا به روال هر ساله در اولین روز هفته دولت، رهبر انقلاب میزبان رئیس جمهور و هیات دولت است. روز پنج شنبه دکتر احمدی نژاد و دولتش به دیدار رهبر انقلاب رفتند تا آخرین دیدار کاری دولت دهم با رهبری انجام شود. در این دیدار ابتدا رئیس جمهور و برخی از وزرا گزارش هایی از وضعیت حوزه کاری شان ارائه دادند و سپس حضرت آیت الله خامنه ای در سخنانی به نکات مدنظرشان پرداختند.



ادامه مطلب

برچسب ها : تحلیل بیانات رهبر, دیدار با هیات دولت, ,
توسط : ولایتمداران |
كره جنوبي واردات نفت از ايران با بيمه ايراني را از سر گرفت
تير طلايي تحريم ها 3 ماه هم دوام نداشت/اعتراف دولت کره جنوبی: بدون نفت ایران؛ هرگز
 

 

پایگاه خبری «وال استریت ژورنال» به نقل از شرکت نفتی هیوندای کره جنوبی اعلام کرد؛ این شرکت در مراحل پایانی مذاکره با مقامات ایرانی است تا بتواند از ماه سپتامبر واردات نفت از ایران با حجم پیشین را آغاز کند؛ موضوعی که اعلام صریح و رسمی عدم پیروی از تحریم‌های اعمالی آمریکا و اتحادیه اروپا علیه جمهوری اسلامی ایران است؛ آن هم تنها کمتر از 3 ماه از قطع واردات نفت از ایران.



ادامه مطلب

برچسب ها : كره جنوبي, واردات نفت ايران, بيمه ايراني, ,
توسط : ولایتمداران |
مردمی‌ کردن اقتصاد به چه معناست؟

 

محمدصادق شهبازی*
 
 
تاریخچه حضور مردم در اقتصاد
 
نگاه شیعی مبتنی بر جلو بردن کارها با زمینه سازی عمومی برای مردم و به صحنه کشاندن آن ها برای حل مسائل در ارتباط دو جانبه با رهبری دینی سامان یافته است. از ابتدای نهضت شیعی هم در عصر حکومت و هم تقیه، محور اقتصادی در کنار محور فرهنگی-تبلیغی، سیاسی- مبارزاتی و تشکیلاتی نقش موثری داشته است. ساختار اقتصادی مبتنی بر وجوهات شرعی متخذ از مردم و تولید اقتصادی و تأمین سایر محورهای حرکت شیعی جزو این راهبردها بوده است که در زمان حضور معصومین و فقهای ما نمود داشته است. در تاریخ معاصر نیز نمودهای متفاوتی در این زمینه داشته ایم. توزیع اوراق قرضه در دوره ی دکتر مصدق، یکی از این نمونه هاست.


ادامه مطلب

برچسب ها : اقتصاد مردمی, محمدصادق شهبازی, ,
توسط : ولایتمداران |

تصمیم تهرانی های کره جنوبی برای شکستن تحریمها

دول استکباری بویژه آمریکا بسیار سعی دارند تا تاثیر تحریمها بر اقتصاد ایران را بزرگ جلوه دهند اما واقعیت امر این است که ایران از قبال همین تحریمها به کشوری مقتدر و مستقل بعد از انقلاب تبدیل شد و جدای از آن کشورهای دنیا نیز این روزها به خوبی از تاثیرات منفی این تحریمهای یک جانبه غرب بر اقتصاد خود آگاه شده اند و دیگر حاضر نیستند با طناب آمریکایی ها به چاهی روند که برون رفت از آن با هزینه های سنگینی همراه خواهد بود.


ادامه مطلب

برچسب ها : تصمیم تهرانی ها, تهرانی های کره جنوبی, شکستن تحریمها, تاثیر تحریمها, ,
توسط : ولایتمداران |

بدترین اقتصادهای جهان کدام اند؟

صندوق بین المللی پول در تازه ترین گزارش خود کشورهای سودان،کنگو، بلاروس، مقدونیه و ژاپن را به ترتیب بدترین اقتصادهای جهان از نظر رشد، درآمد سرانه،تورم، بیکاری، و بدهی ها معرفی کرد.


ادامه مطلب

برچسب ها : بدترین اقتصادهای جهان, گزارش صندوق بین المللی پول, ,
توسط : ولایتمداران |

استقبال‌ خریداران ‌نفت ‌ایران ‌از ابتكار تهران

خبرگزاری رویترز روز چهارشنبه با اشاره به ادامه صادرات نفت تهران به سئول از ماه آینده میلادی ابتكار ایران را برای تحویل محموله های نفتی با تانكرهای خود در بنادر چین، ژاپن، هند و كره جنوبی را دلیل ترغیب آنها برای ادامه صادرات دانست.


ادامه مطلب

برچسب ها : استقبال‌ خریداران, ‌نفت ‌ایران, ابتكار تهران, ,
توسط : ولایتمداران |
روی خوش دولت‌های غربی، درآمد نفتی و وام خارجی کجا؛ شرایط جنگ اقتصادی کجا؟!
وقتی هاشمی با اتکا به تجربه تورم ۵۰ درصدی دولتش برای اقتصاد مقاومتی نسخه می‌پیچد!
 

 

افزایش تکاپوی سیاسی هاشمی رفسنجانی و جریانی که در سال 88 نقش محوری در هدایت و حمایت از فتنه پر هزینه آن سال‌ را داشتند، این روزها و به بهانه نزدیک شدن به ایام انتخابات ریاست جمهوری موجب شده است تا این جریان با فرار به جلو و بدون درنظر گرفتن سوابق اجرایی و مدیریتی خود به اظهارنظرهای جالب توجه روی بیاورد که آخرین آن‌ها را می‌توان اظهارنظر هاشمی رفسنجانی درباره «اقتصاد مقاومتی» و لزوم وجود مجری صالح برای این سیاست کلان دانست.


ادامه مطلب

برچسب ها : هاشمی, تجربه تورم ۵۰ درصدی, اقتصاد مقاومتی, درآمد نفتی, وام خارجی, شرایط جنگ اقتصادی, ,
توسط : ولایتمداران |
گزارشی از واکنش غربی‌ها به دیدار رهبر انقلاب با اصحاب شرکت‌های دانش بنیان
وقتی توجه‎رهبرانقلاب به صنایع‌دانش‌بنیان،غرب‌را نگران‌کرد
 

 

«سخنان رهبر عالی ایران درباره توقف فروش نفت و تکیه بر صنایع دانش بنیان، رویکرد جدید تهران برای مقابله با تحریم‌های غرب است.» خبرگزاری آسوشیتدپرس با انتشار این تحلیل، عرصه علم‌های نوین را محمل جنگ نرم جدید میان ایران و ایالات متحده آمریکا عنوان کرده است.



ادامه مطلب

برچسب ها : واکنش غربی‌ها, دیدار رهبر انقلاب, شرکت‌های دانش بنیان, ,
توسط : ولایتمداران |
روایت رجانیوز از نتیجه یک بی‎اعتمادی به سرمایه ایرانی
خطرخروج اطلاعات‌گمرکی‎‎ایران‌بااجرای طرح «آسیکودا»و«گمرک نوین»
 

 

در روزهای اخیر برخی اخبار از گمرک کشور به گوش می‌رسد که اذهان متخصصین و کارشناسان کشور را به طور جدی به خود مشغول کرده است و این افراد ضمن انتقاد از عدم توجه مسئولان گمرک به ظرفیت جوانان ایرانی در عرصه فناوری، نسبت به عواقب امنیتی برخی طرح‌های در دست اجرای این سازمان مهم دولتی هشدار داده‌اند.



ادامه مطلب

برچسب ها : خطر خروج اطلاعات ‌گمرکی, اجرای طرح آسیکودا, گمرک نوین, معمارنژاد, رئيس كل گمرك, ,
توسط : ولایتمداران |
وضعیت نامناسب بازار مسکن

قیمت مسکن در ایران، 8 برابر مادرید

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس همچنین با اشاره به اينکه قيمت مسکن در تهران ۱.۵ برابر سانفرانسيسکو و ۸ برابر مادريد بوده است افزود: بر اساس قدرت خريد قيمت مسکن ۱۰ برابر آمريکا و ۱۴ برابر اسپانيا که ،اين وضعيت در تهران فاجعه بار است.


ادامه مطلب

برچسب ها : قیمت مسکن در ایران, مادرید, بازار مسکن, کمیسیون اقتصادی مجلس, ,
توسط : ولایتمداران |
جمعه بازار؛ بسته پیشنهادی رجا برای آخر هفته
گلچین تصاویر و اخبار هفته/عالمی که امام رضا(ع) او را پیش خودش نشاند/قوانین ده گانه یک شهید/ شعر؛ طنز و داستانک

 

تعطیلات آخر هفته برای هر کس معنای خاص خودش را دارد. بعضی ها به زیارت اهل قبور می‌روند، برخی ترجیح می‌دهند از فرصت استفاده کنند و عطش ادبیات خود را با خواندن داستان و شعر سیراب کنند. نشستن پای منبر علما و بزم هیئت هم برنامه همیشگی بعضی دیگر است. البته سر زدن به مزار شهدا و صفا کردن با این زندگان حقیقی هم که جای خودش را دارد. افرادی هم هستند که با راحت شدن از مشغله های روزانه، به منابع خبری سرک می‌کشند تا از اوضاع و احوال زمانه بی خبر نمانند. ناگفته نماند که هیچ کس بدش نمی آید در آخر هفته لبخندی به لبش بنشیند. اما بعضی ها هم هستند که تا جایی که فرصت کنند، سعی می‌کنند همه این کارها را با هم انجام دهند. بسته جمعه بازار رجانیوز خوراک همچین افرادی است. نوش جان!



ادامه مطلب

برچسب ها : گلچین تصاویر, اخبار هفته, قوانین ده گانه, شعر, طنز, داستانک, ,
توسط : ولایتمداران |
سخنان بسیار مهم رهبر معظم انقلاب در جمع کارگزارن نظام + فایل صوتی
بسیاری از آرمان‌های انقلاب، واقعیات امروز جامعه است/مشاهده واقعیات ما را در ادامه مسیر مصمم‌تر می‌کند/راه مقابله با فشارهاي اقتصادي؛ اجراي اقتصاد مقاومتي

 

حضرت آيت الله خامنه اي رهبر معظم انقلاب اسلامي عصر سه شنبه در ديدار مسئولان و كارگزاران نظام، آرمانگرايي همراه با واقع بيني را رمز حركت پيشرو ملت و نظام اسلامي در 32 سال اخير برشمردند و با تأكيد بر تواناييها و ظرفيتهاي تعيين كننده ملت ونظام اسلامي ،به تشريح ضرورتها و بايدها و نبايدهاي مقابله با چالش هاي پيچيده دشمن پرداختند.

 



ادامه مطلب

برچسب ها : سخنان رهبر انقلاب, کارگزارن نظام, آرمان‌های انقلاب, واقعیات امروز جامعه, فشارهاي اقتصادي, اجراي اقتصاد مقاومتي, خامنه اي, ,
توسط : ولایتمداران |
تحریم‎های اجباری ایران، صدای ژاپن را در آورد
نخست‎وزیرسابق ژاپن:تحریم‎های ایران بر اقتصادما اثر گذاشته‌است/ 1+5چاره‌ای جز کاهش تحریم‌ها ندارد
 

 

فشار ناشی از تحریم‌های نفتی امریکا و اروپا در قبال ایران بر کشورهای هم‌پیمان امریکا، عاقبت صدای مهمترین شریک استراتژیک امریکا در قاره آسیا یعنی ژاپن را نیز در آورد تا نخست وزیر سابق این کشور صراحتا اعلام کند که تحریم‌ها در قبال ایران بر اقتصاد ژاپن تاثیر گذاشته است.



ادامه مطلب

برچسب ها : تحریم‎های ایران, ژاپن, ,
توسط : ولایتمداران |

مدیریت قمیت‌های دشوارتر است یا اجرای طرح بزرگ هدفمندی یارانه‌ها

تحریم؛ بهانه‎ای برای توجیه کم‎کاری در کنترل گرانی!؟
 

 شرایط خاص بازار داخلی خصوصا محصولاتی که مستقیما با سفره مردم سر و کار دارد، موضوعی است که این روزها به یکی از جدی‌ترین موضوعات بحث رسانه‌ها، محافل عمومی و حتی خانواده‌ها تبدیل شده است. این در حالی است که در هفته‌های اخیر قیمت کالاهای اساسی مختلف همچون نان، برنج، گوشت، مرغ، تخم‌مرغ، لبنیات و ... به طور شوک‌آور و مكرر افزایش یافته و نرخ دلار هم پس از سکونی چندماهه، دوباره به مرز 2 هزار تومان خود را بالا کشیده است و گرانی‌های بیشتری را در آینده نزدیک نوید می‌دهد.



ادامه مطلب

برچسب ها : تحریم, توجیه کم‎کاری, کنترل گرانی, ,
توسط : ولایتمداران |

پس از ژاپن، هند هم به جمع بیمه‌کنندگان نفت‌کش‌های حامل نفت ایران پیوست

دور زدن تحریم‌ بیمه‌ای اروپا در روز روشن/ شرکت‌های بیمه اروپایی بزرگترین متضرر تحریم بیمه‌ای ایران
 

در شرایطی که آژانس بین‌المللی انرژی، پیش بیینی کرده بود با اجرای تحریم بیمه نفت‌کش‌های حامل نفت ایران، کاهش 40 درصدی فروش نفت گریبان صنعت نفت ایران را خواهد گرفت، اقدام خریدارن عمده نفتی ایران همچون ژاپن در بیمه این نفت‌کش‌ها و به نوعی دور زدن تحریم بیمه‌ای اروپا سبب شده است تا نه تنها آسیبی به فروش نفت ایران نرسد بلکه این صنعت بیمه اروپا باشد که بازار پرسود بیمه صنعت نفت ایران را از دست بدهد. این در حالی است که هند نیز دست به اقدام مشابهی در این زمینه زده است و یک مجموعه کلان بیمه ایرانی نیز اقدام به بیمه نفت کش‌های ایرانی کرده است.



ادامه مطلب

برچسب ها : تحریم‌ بیمه‌ای اروپا, بیمه‌ کنندگان نفت‌کش‌ها, تحریم‌, ,
توسط : ولایتمداران |

افشاگری مهم شریعتمداری درباره چند مفسد گردن کلفت

سنگ اين بناي كج اقتصادي در سال هاي پس از جنگ و به علت بي توجهي- و نه فقط كم توجهي- برخي مسئولان نسبت به آموزه هاي اصيل اسلامي و انقلابي و هشدارهاي پي درپي امام راحل(ره) و خلف حاضر او نهاده شد و اين بي توجهي تاكنون نيز ادامه داشته است.


ادامه مطلب

برچسب ها : افشاگری, شریعتمداری, مفسد گردن کلفت, ,
توسط : ولایتمداران |
مروری بر دغدغه های رهبر انقلاب در مورد مشکلات اقتصادی مردم

 

 دغدغه هاي رهبر معظم  انقلاب اسلامی ، نسبت به مسائل معیشتی مردم بر هیچ کس پوشیده نیست ، اما علی رغم تذکرات ، برخی از مسئولان خود را به ندانستن می زنند . «تابناک » برای یاآوری به این دسته از مسئولان ، گوشه هایی از این دغدغه ها را منتشر می کند . لازم به ذکر است که این متن ، از محتوای سخنان رهبر انقلاب در دیدار با نمایندگان مجلس ششم و در تاریخ بیست و نهم خرداد 1379 بیان شده است . 



ادامه مطلب

برچسب ها : دغدغه های رهبر, مشکلات اقتصادی, ,
توسط : ولایتمداران |
هشدار صریح ایران به شیوخ اماراتی/ خروج سرمایه بازرگانان ایرانی از دبی یعنی "خداحافظ امارات!"
 
خروج سرمایه‌های عظیم ایرانیان از امارات متحده عربی، بزرگترین تهدید این روزهای این شیخ‌نشین کوچک حاشیه خلیج فارس است که با اعلام نگرانی رسمی مقامات این کشور روبرو شده و مسئولان دولتی را به تکاپو انداخته تا مانع از وقوع این مساله شوند.


ادامه مطلب

برچسب ها : هشدار ایران, شیوخ اماراتی, بازرگانان ایرانی, دبی, ,
توسط : ولایتمداران |
گزارش رجانیوز از سود نجومی واردکنندگان خودرو:
سود ۱۱۸درصدی در جیب واردکنندگان خودرو به بهانه ارز دونرخی
 

 

 محاسبات ساده نشان مي‌دهد برخي واردكنندگان خودرو با استفاده از رانت ناشي از دو نرخي شدن دلار، تا 118 درصد سود به جيب مي‌زنند.



ادامه مطلب

برچسب ها : سود, واردکنندگان خودرو, ارز دونرخی, ,
توسط : ولایتمداران |
مشخص نیست قانون اوباما، قرار است کدام خریداران نفت ایران را تحریم کند
با اعلام معافیت چین، 90 درصد خریداران نفت ایران از قانون تحریم نفتی امریکا معاف شدند!

 

 با آغاز زمان اجرای قانون صوری تحریم خریداران نفت ایران از سوی امریکا، این کشور مجبور شد چین، بزرگترین وارد کننده نفت ایران و سنگاپور را از نیز از این قانون مستثنی کند، تا به این ترتیب و با احتساب 18 کشور معاف شده قبلی، 20 کشور اصلی خریدار نفت ایران که ... درصد از نفت ایران را خریداری می‌کنند، ذیل این قانون قرار نگیرند و مشخص نشود که قانون پر سروصدای دولت اوباما برای تحت فشار قرار دادن ایران قرار است برای کدام کشورها به اجرا در بیاید.



ادامه مطلب

برچسب ها : خریداران نفت ایران, قانون اوباما, خریداران نفت ایران, ,
توسط : ولایتمداران |
مثلثي كه اين روزها با اعصاب و روان جامعه بازي مي‌كند
گراني، شانه خالي كردن متوليان توليد و تنظيم بازار، پاسخ‌گو نبودن دولت به مردم/ نگرانی از بی‌توجهی به بازار گوشت در ماه مبارک رمضان
 

 

افزايش قيمت برخي از كالاهاي اساسي در ظرف چند هفته اخير در كنار شانه خالي كردن متوليان توليد و تنظيم بازار از پذيرش مسئوليت و سر و سامان دادن به اين وضعيت و همچنين پاسخ‌گو نبودن مسئولان به مردم، مثلثي را ايجاد كرده كه امنیت روانی جامعه را به بازي گرفته است.



ادامه مطلب

برچسب ها : گراني, متوليان توليد, تنظيم بازار, بازار گوشت, ,
توسط : ولایتمداران |
بیانیه شوراي مردمي «حمايت از حقوق مستضعفان و مبارزه با گراني‌ها»

 

شوراي مردمي «حمايت از حقوق مستضعفان و مبارزه با گراني‌ها» چندي پيش به همت جمعی از دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه‌های کشور و به منظور پیگیری مطالبات مردمی تشكيل شد و از پنجشنبه گذشته به طور رسمي فعاليت خود را آغاز و اولين بيانيه‌ رسمي خود را منتشر كرد.



ادامه مطلب

برچسب ها : بیانیه شوراي مردمي, حمايت از حقوق مستضعفان, مبارزه با گراني‌ها, ,
توسط : ولایتمداران |
سفر برنامه ثریا به 8 استان غربی کشور برای بررسی طرح توسعه صنایع پتروشیمی
ده هزار ميليارد تومان هزينه براي 9 پتروشیمی که نباید ساخته می‌شد/ خودکفایی در تولید کاتالیست‌ها به عنوان انرژی هسته‌ای دوم

 

برنامه تلويزيوني ثريا چهارشنبه شب در چهاردهمين قسمت خود پرونده يكي از مهمترين پروژه هاي پتروشيمي كشور را با سفر به 8 استان كشور را باز كرد و مشخص شد كه علي رغم هزينه ده هزار ميليارد توماني براي اجراي اين طرح و بعد از ده سال از تصويب طرح در سال 81 برخي واحدهايي كه قرار بر احداث آنها بوده پيشرفتي در حد يك تا 15 درصد داشته اند و از 13 مجتمع تصويب شده تنها 3 مجتمع پتروشيمي قابليت بهره برداري را دارند.



ادامه مطلب

برچسب ها : طرح توسعه صنایع پتروشیمی, سفر برنامه ثریا, ,
توسط : ولایتمداران |
سهم دولت در گران‌ فروشی‌های اخیر چیست؟

 

گروه اقتصادی برهان/ عبدالمجید شیخی ؛ بیش از 5 دهه است که «تورم» یکی از مشکلات اساسی اقتصاد ایران به شمار می‌آید و این مسأله تاکنون حل نشده است و یک دور باطل را در اقتصاد تشکیل داده است. از منظر اقتصاد کلان، تورم دارای دو منشأ اصلی می‌باشد: «تورم ناشی از فشار تقاضا» و « تورم ناشی از فشار هزینه و یا عرضه». در اقتصاد ایران بیش‌ترین نقش در ایجاد تورم مربوط به فشار تقاضاست.



ادامه مطلب

برچسب ها : سهم دولت, گران‌ فروشی‌ها, ,
توسط : ولایتمداران |
«ثریا» باز هم گل کاشت
آمار تکان‌دهنده "ثریا" از واردات تجهیزات پزشکی/ تولید کننده‌ای که به 30 کشور صادر می‌کند اما در داخل تحویل گرفته نمی‌شود +فیلم و انیمیشن
 

 

برنامه تلویزیونی "ثریا" که در مدت کوتاه پخش خود از سیما با استقبال روبرو شده است، در قسمت‌های سال جدید، به موضوعات مهم و پایه‌ای کشور بر محور شعار سال می‌پردازد که از سوی رهبر معظم انقلاب اعلام شد.



ادامه مطلب

برچسب ها : آمار تکان‌دهنده ثریا, واردات تجهیزات پزشکی, حمایت از تولید ملی, ,
توسط : ولایتمداران |
علائم نگران کننده از ضعف فنی زیر ساخت‌های بانکی هفت ماه پس از افشای فساد بانکی و ضعف نظارت
بانک مرکزی درباره عابر بانک‌ها به مردم اطمینان داد/ لزوم شفاف‌سازی

 

پس از آنکه دارندگان تعداد قابل توجهی از دارندگان عابر بانک‌ها با پیغام "کارت شما غیر فعال است" در زمانی که قصد داشتند از این دستگاه‌ها پول بگیرند، مواجه شدند، سیستم بانکی روز شنبه اطلاعیه‌ای منتشر کرد و از دارندگان این کارت‌ها بدون ارائه هر گونه توضیح اضافی خواست که برای تعویض رمز کارت‌های خود اقدام کنند.



ادامه مطلب

برچسب ها : علائم نگران کننده, ضعف فنی, زیر ساخت‌های بانکی, فساد بانکی, ضعف نظارت, عابر بانک‌ها, ,
توسط : ولایتمداران |
حمایت از تولید در اصلاح قیمت‌ها

 

سید عبدالرسول علم الهدی

یکی از مهم‌ترین گام‌های درست شدن چرخه تولید، توزیع و مصرف، اصلاح قیمت هاست که از واقعی شدن نرخ ارز و قیمت پایه مواد اولیه بر می آید. دولت و مجلس جمهوری اسلامی ایران تصمیم گرفتند با حذف یارانه ها در یک دوره پنج ساله که فشار بر اقشار متوسط به پایین قابل تحمل شود، به اصلاح قیمت ها دست زند، بنابراین نام طرح را هدف‌مند کردن یارانه ها با محوریت توسعه عدالت اقتصادی قرار داد.



ادامه مطلب

برچسب ها : حمایت از تولید, اصلاح قیمت‌ها, عبدالرسول علم الهدی, ,
توسط : ولایتمداران |
واریز ۲۸هزار تومان به منزله اجرای فاز دوم هدفمندی‌ یارانه‌‌ها نیست/حذف اجباری نداریم

 

رئیس سازمان هدفمندی یارانه‌ها با تأکید بر اینکه مرّ قانون در هدفمندی‌ رعایت ‌شد، گفت: واریز ۲۸ هزار تومان به منزله اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌هانیست.



ادامه مطلب

برچسب ها : فاز دوم هدفمندی‌ یارانه‌‌ها, حذف اجباری, ,
توسط : ولایتمداران |
رجانيوز در گفت‌وگو با دكتر علي اصغر زارعي بررسي كرد
اجراي فاز دوم هدفمندي يارانه‌ها؛ قانوني يا غيرقانوني؟

 

يك هفته پس از آنكه مديرعامل سازمان هدف‌مندي يارانه‌ها از واريز 28 هزار تومان ما به التفاوت يارانه نقدي به حساب سرپرستان خانوار خبر داد، رئيس مجلس شوراي اسلامي در اولين جلسه رسمي سال 91 به اين كار اعتراض كرد و آن را خلاف صريح قانون خواند.



ادامه مطلب

برچسب ها : فاز دوم هدفمندي يارانه‌ها, علي اصغر زارعي, ,
توسط : ولایتمداران |

کاریکاتور:حمایت از تولید ملی در برابر کالای خارجی



ادامه مطلب

برچسب ها : کاریکاتور, حمایت از تولید ملی, کالای خارجی, ,
توسط : ولایتمداران |


صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 12 صفحه بعد