منوی اصلی
موضوعات سایت
مطالب جدید
آرشیو مطالب
وصیت شهدا
وصیت شهدا
معرفی سایت

سایت خبری تحلیلی ولایتمداران سایتی است با هدف اشاعه فرهنگ ولایت پذیری و ولایت مداری و دفاع از حریم ولایت و ولایتمداران.
مطالب ثابت
همرزمان
نویسندگان
لوگوی دوستان
امکانات دیگر


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1195
بازدید دیروز : 793
بازدید هفته : 2357
بازدید ماه : 1988
بازدید کل : 93543
تعداد مطالب : 5454
تعداد نظرات : 280
تعداد آنلاین : 2




در اين وبلاگ
در كل اينترنت
چاپ این صفحه
ابر برچسب ها
انتقادات و راهبردهای پناهیان پیرامون طرح تحول آموزش و پرورش در برنامه زنده
سوگیری‎طرح تحول درآموزش وپرورش به‎سمت معارف ‏غیردینی/ مفهوم "تقوا" کجای طرح تحول است؟

 

حجت الاسلام علیرضا پناهیان، با شرکت در یک گفتگوی زندۀ رادیویی در شبکه معارف، به بررسی و نقد «سند تحول در آموزش و پرورش» پرداخت. پناهیان در این برنامه، که مهمان دیگر آن، «حجت‌الاسلام دکتر صادق‌زاده مسئول کمیتۀ مطالعات نظری سند تحوّل در آموزش و پرورش» بود، با خواندن بخش‌هایی از متن این سند، آن را سندی کلی و غیرعملیاتی خواند و پیشنهادهایی برای اصلاح آن ارائه داد.



ادامه مطلب

برچسب ها : انتقادات و راهبردهای پناهیان, طرح تحول آموزش و پرورش, برنامه زنده, سوگیری ‎طرح تحول, آموزش وپرورش, معارف ‏غیر دینی, مفهوم تقوا, ,
توسط : ولایتمداران |
کمتر از یک ماه پس از ایجاد فرماندهی سایبری توسط اوباما
پاتک خیره کننده هکرهای ایرانی به حمله سایبری استاکس‌نت
 

 

هنوز یک ماه از ابلاغ دستورالعمل جدید باراک اوباما به نهادهای امنیتی این کشور در باره مقررات تک و پاتک‌های سایبری و ایجاد نهادی جدید با عنوان "فرماندهی سایبری" آمریکا که وظیفه تجهیز این کشور برای جنگ سایبری را به عهده گرفت، نگذشته بود که تلاش غرب برای آنچه تحت عنوان پروژه "استاکس نت" تهاجم سایبری به ایران می‌خواند، ظاهرا با واکنشی به مراتب مخرب‌تر مواجه شده است به نحوی که غول‌های اینترنتی مانند گوگل، یاهو و فیس بوک و سامانه‌های اینترنتی سازمان جاسوسی امریکا و انگلیس که به عنوان نماد هژمونی غرب در فضای سایبر شناخته می‌شوند، با یک عملیات نفوذ موفق و البته طولانی مدت روبرو شده‌اند که برآوردهای شرکت‌های امنیت شبکه از این نفوذ، از دست دادن مقادیر بسیار زیاد و قابل توجهی اطلاعات از این شرکت‌های اینترنتی است.



ادامه مطلب

برچسب ها : پاتک خیره کننده, هکرهای ایرانی, حمله سایبری استاکس ‌نت, فرماندهی سایبری توسط اوباما, غول‌های اینترنتی, گوگل, یاهو, فیس بوک, سامانه‌های اینترنتی, سازمان جاسوسی امریکا و انگلیس, نماد هژمونی غرب, فضای سایبر, عملیات نفوذ, شرکت‌های امنیت شبکه, شرکت‌های اینترنتی, ,
توسط : ولایتمداران |
ارتباط دين و سياست از نظر آيت‌الله مصباح

 

رییس موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) با تاکید بر اینکه اهتمام به مسائل سیاسی و اجتماعی جزیی از وظایف دینی ماست، اظهار داشت: از نظر ما سیاست جزیی از دین است.

محمدتقی مصباح‌یزدی در دیدار با بخشی از دانش‌آموختگان دوره‌های طرح ولایت که در محل مؤسسه متبوعش صورت گرفت، با اشاره به جمله معروف «سیاست ما عین دیانت ما و دیانت ما عین سیاست ماست» اظهار داشت: پس از نهضت امام و پیروزی انقلاب اسلامی برای همه ما این معنا نهادینه شد که اهتمام به مسایل اجتماعی و سیاسی جزیی از وظایف دینی ماست.



ادامه مطلب

برچسب ها : ارتباط دين و سياست, نظر آيت‌الله مصباح, اهتمام به مسائل, مسائل سیاسی و اجتماعی, جزیی از وظایف دینی, سیاست جزیی از دین, ,
توسط : ولایتمداران |
سرويس چت ويديويی فيس‌بوك رونمايی شد
مدير اجرایي فيس‌بوك، سرويس چت ويديويي اين شبكه اجتماعي را رونمايي كرد تا کاربران فيس‌بوك به راحتي توانايي چت ويديويي با يکديگر را داشته باشند.


ادامه مطلب

برچسب ها : فضای مجازی, شبکه اجتماعی, فیس‌بوک, جاسوسی, سرويس چت ويديويی, فيس‌بوك, ,
توسط : ولایتمداران |
از گوگل چه می دانیم؛
گوگل چگونه همه ما را زیر نظر دارد؟
مطالب بسياري درباره جاسوسي گوگل به نفع غربي‌ها منتشر شده که اين گزارش، با ذکر موارد متعدد، اين موضوع را براي کساني که به جاسوس‌بودن گوگل شک دارند، اثبات مي‌کند.


ادامه مطلب

برچسب ها : از گوگل چه می دانیم, گوگل چگونه همه ما را زیر نظر دارد؟, جاسوسي, گوگل, ,
توسط : ولایتمداران |
15 میانبر کیبرد مفید برای افزایش کارایی در ویندوز

 

 نارنجی: اگر شما خود را یک کاربر حرفه ای یا حتی آماتور پی.سی بدانید، حتما ارزش میانبر های کیبرد در افزایش کارایی را درک می کنید. تقریبا اکثر کاربران، برای کار هایی مثل کپی و پیست کردن متن هایشان از کیبرد استفاده می کنند. یا وقتی وضع پایداری ویندوز وخیم می شود از میانبری مثل Ctrl + Alt + Delete استفاده می کنند. این ها میانبر های رایج و جا افتاده ای در میان کاربران هستند. اما یک بخش 
دیگر هم از میان بر ها هستند که در چند سال اخیر به ویندوز اضافه شده اند. اما متاسفانه بسیاری از کاربران از آن ها بی اطلاع هستند. بنابر این اگر می خواهید به طور مختصر و مفید با 15 میانبر عالی برای افزایش کارایی، آشنا شوید؛ در ادامه مطلب همراه ما باشید.
 
- تکان دادن یک کلمه ای اشاره گر با هر حرکت:



ادامه مطلب

برچسب ها : 15 میانبر کیبرد مفید برای افزایش کارایی در ویندوز, ,
توسط : ولایتمداران |
"مغز ذرتی" حاصل اعتیاد به اینترنت!

 يک مطالعه نشان داد: افرادي که زمان زيادي را در فضاي اينترنت صرف مي کنند نمي‌توانند با زندگي واقعي کنار بيايند

به گزارش ايسنا به نقل از سي ان ان نوشت: اين مطالعه نشان داد که استفاده زياد از اينترنت حتي تغيير ساختار فيزيکي مغز را نيز به دنبال دارد.


ادامه مطلب

برچسب ها : "مغز ذرتی" حاصل اعتیاد به اینترنت!, ,
توسط : ولایتمداران |
شارژ ابتدایی 12 ساعته باطری غلط است

 

یک سنتی نادرست در بین مردم ما شایع است و آن اینکه نه یاد می گیرم و نه به روز می شویم. مدتی پیش برای خرید یک دستگاه اپل آیپد به بازار مراجعه کرده بودم و با یک تصور غلط مواجه شدم که مرا بر آن داشت در این مورد توضیحاتی بدهم.



ادامه مطلب

برچسب ها : شارژ ابتدایی 12 ساعته باطری غلط است, ,
توسط : ولایتمداران |

چطور از سکته مغزی پیشگیری کنیم؟

 

قرار گرفتن در معرض خطر سکته مغزی مانند بیماری قلبی به مجموعه‌ای از عوامل طبیعی (ژن‌ها)، عوامل محیطی (نحوه بزرگ شدن و محیط زیست) و گزینه های شخصی (سیگار کشیدن، ورزش، و غیره) مربوط می شود.



ادامه مطلب

برچسب ها : چطور از سکته مغزی پیشگیری کنیم, ,
توسط : ولایتمداران |
مواضع امیدوار کننده وزیر علوم درباره بازنگری در علوم انسانی و اصلاح شرایط اخلاقی دانشگاه
مخالفین چه آسمان بروند چه زمین بیایند، بازنگری در علوم‌انسانی انجام می‌شود/ چه اشکالی دارد دختر و پسر در کلاس‌های جداگانه تحصیل کنند؟
 

 

دو سال پيش هنگامي که قرار بود کامران دانشجو به‌عنوان وزير علوم به مجلس معرفي شود، برخي از تشکل‌هاي دانشجويي او را به دانشگاه آزاد متصل دانسته و با انتصاب وي مخالفت کردند و در مجلس نيز نمايندگاني مانند احمد توکلي به بهانه ریاست او بر ستاد انتخابات کشور در انتخابات 88 برای تصدی وزارت علوم مناسب نمي‌دانستند.



ادامه مطلب

برچسب ها : مواضع امیدوار کننده, وزیر علوم, بازنگری در علوم انسانی, اصلاح شرایط اخلاقی دانشگاه, دختر و پسر, کلاس‌های جداگانه, كامران دانشجو, ,
توسط : ولایتمداران |
جوابیه به خبر "توزیع گسترده داروی خوکی..." و توضیح رجانیوز
 

 

متعاقب انتشار خبری با عنوان "توزیع گسترده داروی خوکی امريكایی با مجوز وزارت بهداشت" شرکت توزیع این دارو با عنوان "افق دارو پارس" یک جوابیه برای رجانیوز و یک توضیح برای معاون غذا و دارو وزارت بهداشت ارسال کرد که هر دو متن با دو توضیح رجانیوز در ادامه آمده است: 



ادامه مطلب

برچسب ها : جوابیه به خبر "توزیع گسترده داروی خوکی, , , " و توضیح رجانیوز, ,
توسط : ولایتمداران |
مردان موبایل خود را روي كمربندشان قرار ندهند

 

در يك آزمايش جديد معلوم شد پرتوهاي الكترومغناطيسي ناشي از تلفن‌هاي همراه و بي‌سيم تاثيرات سوء و نامطلوبي روي استحكام استخوانها دارند

به گزارش ایسنا، دكتر فرناندو دي سراوي از دانشگاه ملي كويو در آرژانتين در اين مطالعه هشدار داد: مرداني كه دائما تلفن همراه خود را روي كمربند و در سمت راست كمر خود قرار مي‌دهند، در اين ناحيه از بدن دچار كاهش تراكم بافت استخواني و تحليل رفتن استحكام استخوانها مي‌شوند.


ادامه مطلب

برچسب ها : مردان موبایل خود را روي كمربندشان قرار ندهند,
توسط : ولایتمداران |
پروژه جدید اسراییل برای به بازی گرفتن اعتبار فنی روسیه در نیروگاه بوشهر
 

 

حدود شش ماه قبل در يكي از پمپ‌هاي رآكتور نيروگاه بوشهر اختلالي ايجاد شد كه منجر به انهدام آن گرديد و كارشناسان فني روسيه به‌عنوان پيمانكار پروژه و مقام‌هاي مسئول ايراني تصميم گرفتند براي حصول اطمينان كامل، ميله‌هاي سوخت را از قلب رآكتور خارج كنند و شست‌وشو دهند.



ادامه مطلب

برچسب ها : پروژه جدید اسراییل, اعتبار فنی روسیه, نیروگاه بوشهر, ويروس استاكس‌نت, غني‌سازي در ايران, علت تخليه سوخت بوشهر, ,
توسط : ولایتمداران |
شبکه اجتماعی گوگل هم آمد + عکس

 

دکتر علیرضا مجیدی در وبلاگ «یک پزشک» نوشته است: گوگل پلاس، از سه‌شنبه به صورت «بسیار» محدود در دسترس شمار اندکی از کاربران قرار گرفته است. این پروژه حاصل یک سال تلاش تیم گوگل به رهبری معاون ارشد شرکت گوگل در امور شبکه‌های اجتماعی به نام «ویک گاندروتا» است.



ادامه مطلب

برچسب ها : شبکه اجتماعی گوگل, عکس, گوگل پلاس, تلاش تیم گوگل, ,
توسط : ولایتمداران |
ناگفته‎های همایشی پیرامون امام خامنه‎ای در بیروت

 

یکی از حاضران همایش نوآوری و اجتهاد از دیدگاه آیت الله خامنه ای که اخیرا در بیروت برگزار شد حواشی و ناگفته هایی را درخصوص این همایش منتشر کرد

همایش «نوآوری و اجتهاد از دیدگاه آیت‌الله خامنه‌ای»، 16 و 17 خردادماه 90 در بیروت برگزار شد. در این همایش به بررسی ابعاد علمی و اجتهادی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای پرداخته شد و اندیشمندان و صاحب‌نظرانی از کشورهای مختلف اسلامی حضور داشتند. در این گزارش، به برخی از ناگفته‌های این همایش و حاشیه‌های آن، به قلم حجت‌الاسلام محمدرضا زائری می‌پردازیم:


ادامه مطلب

برچسب ها : نوآوری و اجتهاد از دیدگاه آیت‌الله خامنه‌ای, ,
توسط : ولایتمداران |
تحلیل اکونومیست از جهاد اقتصادی و هدفمندی یارانه‌ها در ایران
ناچاریم به موفقیت اقتصاد ایران اعتراف کنیم/ هدفمندي یارانه‌ها در ایران باید الگوی کشورهای منطقه باشد
 

 

هفته‌نامه اکونومیست داراي جايگاهی است که معمولاً به سیاهنمایی در مورد اوضاع اقتصادی و اجتماعی ایران علاقمند است، در مطلبی که در شماره این هفته خود منتشر کرده، صراحتاً اعتراف کرده که ناچار است به توفیق بزرگ اقتصادی ایران در هدفمند کردن یارانه‌ها اعتراف کند.


ادامه مطلب

برچسب ها : تحلیل اکونومیست, جهاد اقتصادی, هدفمندی یارانه‌ها در ایران, موفقیت اقتصاد ایران, هدفمندي یارانه‌ها در ایران, الگوی کشورهای منطقه, ,
توسط : ولایتمداران |
چرا جایزه‌ی‎سال جمعیت‌شناسی به استاد ایرانی تعلق گرفت؟
 

 

در سال‌هاي اخير به دليل موفقيت‌آميز؟! بودن سياست‌هاي تنظيم خانواده در ايران و كاهش شديد رشد جمعيت و نرخ باروري به طور مكرر دستگاه ذي‌ربط و محققان جمعیت شناسی ایران از طرف سازمان‌هاي بين‌المللي مورد تقدير قرار گرفته‌اند و ايران به عنوان يك الگو در بحث تنظيم خانواده براي كشورهاي جهان سوم مطرح مي‌شود.



ادامه مطلب

برچسب ها : جایزه‌ی‎سال جمعیت‌شناسی, استاد ایرانی, ,
توسط : ولایتمداران |
از سوی پنتاگون اجرا می شود
ساخت ماکت برای شبیه‌سازی جنگ سایبری
وزارت دفاع آمریکا در حال ساخت "ماکت" اینترنتی خود برای شبیه‌سازی جنگ‌های سایبری است.
 
به گزارش گرداب به نقل از بی‌بی‌سی، چندین سازمان از جمله شرکت دفاعی لاکهید مارتین، در حال کار بر روی نمونه‌های اولیه پروژه "میدان تیر مجازی" هستند.


ادامه مطلب

برچسب ها : ساخت ماکت برای شبیه‌سازی جنگ سایبری, پنتاگون, ,
توسط : ولایتمداران |
ترفند جديد برای سرقت اطلاعات ايرانی‌ها در فيس‌بوك

 

 كلاهبرداران اينترنتي به تازگي براي سرقت اطلاعات شخصي و كلمه عبور كاربران ايراني فيس‌بوك به ترفند خطرناكي متوسل شده اند

در يك هفته اخير تبليغات گسترده اي به نمايه كاربران ايراني فيس بوك ارسال شده و از آنها خواسته شده با كليك كردن بر روي لينكي در قرعه كشي گرين كارت آمريكا شركت كنند.
 
با كليك كردن بر روي اين لينك و طي كردن چند مرحله شماره اي در اختيار كاربر قرار مي گيرد كه به عنوان تيكت يا بليط قرعه‌كشي در اختيار كاربر قرار مي گيرد. براي تطميع و فريب قطعي كاربران همچنين وعده داده شده كه جايزه‌اي دو ميليون دلاري هم به برندگان اين قرعه كشي اختصاص مي يابد.


ادامه مطلب

برچسب ها : ترفند جديد برای سرقت اطلاعات ايرانی‌ها در فيس‌بوك, كلاهبرداران اينترنتي به تازگي براي سرقت اطلاعات شخصي و كلمه عبور كاربران ايراني فيس‌بوك به ترفند خطرناكي متوسل شده اند, ,
توسط : ولایتمداران |
يك پيشنهاد عملياتي در سال جهاد اقتصادي
تحريم بنزيني امريكا را با خودكفايي دور زديم، راه‌حل تحريم پولي هم صادرات ريالي است
 

 

در اواسط سال گذشته با افزايش ظرفيت توليد بنزين داخلي، كشور از واردات اين محصول بي‌نياز شد و با افتتاح طرح‌هاي جديد پالايشگاه توليد، ايران در جمع صادركنندگان بنزين قرار گرفت و مجوز صادرات بنزين در سال جاری تا سقف يك ميليارد ليتر صادر شد،اولین محموله بنزین نيز در 28 اردیبهشت در بورس کالا عرضه و به فروش رسید.



ادامه مطلب

برچسب ها : تحريم بنزيني امريكا را با خودكفايي دور زديم, راه‌حل تحريم پولي هم صادرات ريالي است, يك پيشنهاد عملياتي در سال جهاد اقتصادي, ,
توسط : ولایتمداران |
ویندوز 7 امن تر است یا ویندوز XP؟

 

مطلبی كه ما از این گزارش برداشت كرده و می خواهیم به آن بپردازیم، بررسی و مقایسه دو سیستم عامل محبوب مایكروسافت، یعنی ویندوز XP و ویندوز 7 است

 

بنا بر اطلاعات منتشر شده در این تحقیق، به صورت كلی سیستم عامل های جدید مایكروسافت در حالتی كه آخرین اصلاحیه ها بر روی آنها نصب شده باشند، امن تر از سیستم عامل های قدیمی این شركت هستند. بر همین اساس ویندوز 7 و ویندوز سرور 2008 R2 بالاترین امتیازات امنیت را دریافت كرده اند.



ادامه مطلب

برچسب ها : ویندوز 7 امن تر است یا ویندوز XP؟, ویندوز 7 و ویندوز سرور 2008 R2, ,
توسط : ولایتمداران |

اولين تصاوير ‌و اطلاعات "تله‌متري " ماهواره «رصد» دريافت شد
رئيس دانشگاه صنعتي مالك اشتر گفت: اولين تصاوير ماهواره‌اي و اطلاعات تله متري سحرگاه امروز يك شنبه از ماهواره رصد دريافت شد.



ادامه مطلب

برچسب ها : اولين تصاوير ‌و اطلاعات "تله‌متري " ماهواره «رصد» دريافت شد, ,
توسط : ولایتمداران |
اعتیاد به اینترنت و تغییر ساختار مغز

 

دکتر علیرضا مجیدی در وبلاگ شخصی خود نوشته است: تأثیری که استفاده درازمدت از اینترنت روی نحوه تفکر، تمرکز و پردازش مغزهای ما می‌گذارد، موضوعی است که سالهاست دانشمندان را به خود مشغول کرده است و باعث بحث و جدل‌های بسیار شده است.



ادامه مطلب

برچسب ها : اعتیاد به اینترنت و تغییر ساختار مغز, ,
توسط : ولایتمداران |
«G-mail» هدف حمله سایبری قرار گرفت

 

گوگل می‌گوید از سوی تعدادی هکر ناشناس مورد حمله قرار گرفته و آنها تلاش کرده‌اند به اطلاعات شخصی کارکنان بخش «G-mail» گوگل دسترسی پیدا کنند

به گزارش مهر به نقل از PNA، این کمپانی اعلام کرده تعدادی افراد ناشناس تلاش کرده‌اند با دسترسی به اطلاعات کارکنان این بخش، صدماتی به گوگل وارد کنند.



ادامه مطلب

برچسب ها : «G-mail» هدف حمله سایبری قرار گرفت, ,
توسط : ولایتمداران |
اینترنت رایگان برای كاربران ایرانی

 

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد گفت: در 7 سال آینده اینترنت برای كاربران در ایران رایگان ارایه می‌شود

به گزارش فارس، علی آبسالان در آستانه برگزاری چهارمین نمایشگاه فناوری اطلاعات و شهر الكترونیك در جمع خبرنگاران در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد اظهار داشت: بعد از ارایه اینترنت رایگان نرخ بهای استفاده از خدمات اینترنت بر اساس سرویس‌های ارائه شده به كاربران محاسبه و دریافت می‌شود.



ادامه مطلب

برچسب ها : اینترنت رایگان برای كاربران ایرانی, ,
توسط : ولایتمداران |
صادق طباطبایی تاریخ را تحریف کرده است

 

پس از صحبت های هفته گذشته رهبر فرزانه انقلاب در دیدار رئیس و محققین مرکز اسنادانقلاب اسلامی، بحث تاریخ انقلاب و تاریخنگاری انقلاب مجدداً در کانون توجه قرار گرفته است و افراد مختلفی از ابعاد مختلف به آن عطف نظر نموده اند. در همین راستا روزنامه جام جم در شماره روز چهارم اردیبهشت 90 خود مصاحبه ای تفصیلی داشته است با حجت الاسلام والمسلمین استاد سید حمید روحانی (تاریخ نگار انقلابی و رئيس بنياد تاريخ‌پژوهي و دانشنامه انقلاب اسلامي ايران).


ادامه مطلب

برچسب ها : صادق طباطبایی تاریخ را تحریف کرده است, ,
توسط : ولایتمداران |
پاسخ آیت‌الله‌سبحانی به شبهه فیزیکدان انگلیسی
 

 

حضرت آیت‌الله سبحانی در نوشتاری، به نظرات اخیر برخی فیزیکدان‌ها به ویژه «استفان هاوکینگ» فیزیکدان انگلیسی، مبنی بر اینکه آیا علم فیزیک می‌تواند ماورای طبیعت را نفی کند، پاسخ داده‌اند.

متن این نوشتار به شرح ذیل است.



ادامه مطلب

برچسب ها : پاسخ آیت‌الله‌سبحانی به شبهه فیزیکدان انگلیسی, ,
توسط : ولایتمداران |

گفت‌وگو با رئيس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه شهید بهشتی؛

معرفي يك الگوي موفق جهت اطلاع رييسان دانشگاه‌ها/ در اين 30سال قانون حجاب به‌اندازه قانون رانندگي هم ارزش نداشته
 

 

بعدازظهر روز یکشنبه اول خردادماه سال 1390 وارد طبقه سوم ساختمان دانشکده ای شدیم که خیلی از کنکوری ها شب‌ها که می خوابند یا در خیالات‌شان، آرزوی ورود به این دانشکده را دارند. دانشکده ای که نخبه ترین دانشجویان کشور در حوزه علوم تجربی را در خود جای داده است. دانشکده دندانپزشکی دانشگاه شهید بهشتی. البته انگیزه ما از ورود به اتاق ریاست دانشکده در طبقه سوم و مصاحبه با رییس این دانشکده رصد بچه درس‌خوان‌ها نبود بلکه تلاقی ایام منتهی به روز زن و مطالب جالبی که درباره بانوی رییس این دانشکده شنیده بودیم ما را به منطقه ولنجک تهران کشاند.



ادامه مطلب

برچسب ها : گفت‌وگو با رئيس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه شهید بهشتی, معرفي يك الگوي موفق جهت اطلاع رييسان دانشگاه‌ها/ در اين 30سال قانون حجاب به‌اندازه قانون رانندگي هم ارزش نداشته, ,
توسط : ولایتمداران |

كدام مرجع تقلید كامپیوتر را به حوزه آورد؟

 

مركز خبر حوزه نوشت: حجت الاسلام والمسلمین سید جواد گلپایگانی، فرزند مرجع فقید آیت‌الله العظمی گلپایگانی همزمان با فرا رسیدن هجدهمین سالگرد ارتحال این عالم ربانی طی سخنانی با اشاره به ابعاد شخصیتی این مرجع عالیقدر جهان تشیع اظهار داشت: ایشان دارای ویژگی‌های خاصی بوده و با این كه در دوران طفولیت علی رغم این كه معظم له در سن 4 سالگی مادر و در سن 9 سالگی پدر خود را از دست داده بودند از استعداد و هوش بسیار بالایی برخوردار بوده‌اند.



ادامه مطلب

برچسب ها : كدام مرجع تقلید كامپیوتر را به حوزه آورد؟, آیت‌الله العظمی گلپایگانی, مرجع فقید, ,
توسط : ولایتمداران |

جزئیات فیلترینگ در کشور

سایتهای مجرم با اعلام فهرست مصادیق محتوای مجرمانه فضای مجازی از سوی از سوی کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه فیلتر می شوند که بر اساس گفته رئیس مرکز توسعه فناوری اطلاعات وزارت ارشاد تنها مسئول پالایش فضای مجازی است.

به گزارش مهر، طبق ماده (22) قانون جرائم رایانه ای قوه قضائیه موظف است نسبت به ایجاد کمیـته تعیین مصادیق محـتوای مجرمانه در محل دادستانی کل کشور اقدام کند.



ادامه مطلب

برچسب ها : جزئیات فیلترینگ در کشور, ,
توسط : ولایتمداران |


صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد