منوی اصلی
موضوعات سایت
مطالب جدید
آرشیو مطالب
وصیت شهدا
وصیت شهدا
معرفی سایت

سایت خبری تحلیلی ولایتمداران سایتی است با هدف اشاعه فرهنگ ولایت پذیری و ولایت مداری و دفاع از حریم ولایت و ولایتمداران.
مطالب ثابت
همرزمان
نویسندگان
لوگوی دوستان
امکانات دیگر


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 133
بازدید دیروز : 218
بازدید هفته : 133
بازدید ماه : 1287
بازدید کل : 101168
تعداد مطالب : 5454
تعداد نظرات : 280
تعداد آنلاین : 2




در اين وبلاگ
در كل اينترنت
چاپ این صفحه
ابر برچسب ها

فرمانده سپاه عاشورا‌:


انقلاب ايران بي‌نام "خميني " شناخته شده نيست
سپاه نیوز: فرمانده سپاه عاشورا گفت: استمرار راه ‌امام خميني در زمان حاضر و آينده فقط با اطاعت از مقام معظم رهبري و ولايت امكانپذير است و اين انقلاب بي نام امام خميني (ره) شناخته شده نيست.



ادامه مطلب

برچسب ها : فرمانده سپاه عاشورا‌, انقلاب ايران بي‌نام "خميني " شناخته شده نيست, ,
توسط : ولایتمداران |

اختصاصی/ معاون سیاسی سپاه:


خیزش های اسلامی، متأثر از گفتمان امام خمینی (ره) است
سردار جوانی گفت: مسائل منطقه ای و جهان اسلام امروز بیش از پیش تحت تاثیر افکار و اندیشه های حضرت امام (ره) قرار گرفته، بطوری که می توان خیزشهای اسلامی منطقه را متاثر از گفتمان آن بزرگ مرد دانست.



ادامه مطلب

برچسب ها : خیزش های اسلامی, متأثر از گفتمان امام خمینی (ره) است, ,
توسط : ولایتمداران |

بیانیه سپاه در گرامیداشت 14 خرداد؛


جهان راه خود را به سمت آرمانهای امام خمینی(ره) تنظیم کرده است
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه ای با گرامیداشت فرارسیدن 14 خرداد ماه، بیست و دومین سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره)، روند بیداری جهانی و شکل گیری انقلاب های مردمی و اسلامی در منطقه را نشانه ای از تحقق تدریجی وعده های الهی و آرمان های امام عزیز دانست.



ادامه مطلب

برچسب ها : بیانیه سپاه در گرامیداشت 14 خرداد, جهان راه خود را به سمت آرمانهای امام خمینی(ره) تنظیم کرده است,
توسط : ولایتمداران |
نظر رئيس‌خبرگان‌درباره ارتباط حوادث منطقه با ظهور

 

آیت‌الله محمدرضا مهدوی کنی گفت: تحولات منطقه خاورمیانه و اروپا و سیل عدالتخواهی ملتهای دنیا، زمینه ساز ظهور حضرت مهدی(عج) است.

رئیس​مجلس خبرگان در گفت​وگو با ایسنا به مطالبی اشاره کرد که گزیده ان را در ادامه می​خوانید:



ادامه مطلب

برچسب ها : نظر رئيس‌خبرگان‌درباره ارتباط حوادث منطقه با ظهور, ,
توسط : ولایتمداران |
چگونگي انتخاب محل دفن امام (ره) از زبان نزديك‏ترين محافظ ‌اش

 

فارس: يك بار در ماشين با حاج احمد آقا بوديم و ايشان اين مطلب را ابراز كرد كه: «من يك مسأله‏ي شرعي از آقا پرسيدم كه آيا مي‏شود ميت مسلمان به گونه‏اي در قبر بگذاريم كه چهره‏اش را هميشه بتوان مثلا به وسيله ي انعكاس از طريق آينه و نور رويت كرد؟». حاج احمد آقا افزود: «من برنامه‏ام اين بود كه اگر اين كار مجاز باشد، در خصوص حضرت امام اين سيستم را پياده كنيم.»



ادامه مطلب

برچسب ها : چگونگي انتخاب محل دفن امام (ره) از زبان نزديك‏ترين محافظ ‌اش, ,
توسط : ولایتمداران |
برخورد آموزنده رهبر انقلاب براي همه به‌ويژه مسوولان در مقابل تملق
 

 

مرتضي رضائیان: رهبر معظم انقلاب در ديدار اخير خود با نمايندگان مجلس شوراي اسلامي در واكنش به سخنان تمجيد آميز يکي از نمايندگان حاضر در مورد ايشان، در بياني که حاکي از هوشمندي و صفاي نفس است، فرمودند: «اين جور بيانات، هم به ضرر من است، هم به ضرر خود گوينده است. نبايستى اين بيانات به اين شكل بيان شود... اينجور تعبيرات، تعبيراتى نيست كه انسان را خوش بيايد يا كمكى به كار پيشرفت انسان بكند. ما همگى بندگان خدا هستيم و ان‌شاءالله خدمتگزاران مردم هم باشيم.»



ادامه مطلب

برچسب ها : برخورد آموزنده رهبر انقلاب براي همه به‌ويژه مسوولان در مقابل تملق, ,
توسط : ولایتمداران |
حجت الاسلام علیرضا پناهیان
خبر دادن از آینده با کمک شیطان نشانه حقانیت نیست؛ بلکه نوعی شرک است
 

حجت الاسلام و المسلمین علیرضا پناهیان در سخنان مهمی که سه شنبه گذشته در مسجد دانشگاه تهران ایراد شد، با اشاره به مباحث مطرح شده در رسانه‌ها، با بیان روایاتی از ائمۀ معصومین(ع)، خبر دادن از برخی اتفاقات توسط سحر و کهانت را ممکن اما نادرست دانست و گفت: بر اساس روایات، بعید نیست که شیاطین جن و انس به بعضی‌ها خبرهایی بدهند که فلان اتفاق خواهد افتاد و آن اتفاق هم بیفتد. بعد هم این اطلاع را لطف خدا به خود تلقی نمایند تا اعتمادها را جلب کنند و دیگران را گمراه کنند. در آخرالزمان باید خیلی منتظر این قبیل اتفاق‌ها باشیم. این گونه امور به‌هیچ وجه معیاری برای حقانیت نیست.



ادامه مطلب

برچسب ها : حجت الاسلام علیرضا پناهیان, خبر دادن از آینده با کمک شیطان نشانه حقانیت نیست؛ بلکه نوعی شرک است, ,
توسط : ولایتمداران |
تفسير به رأي عجيب نظر امام در آستانه سالگرد ارتحال ايشان/
"مجلس در رأس امور است" براي قبل از بازنگري قانون اساسي بود!
 

 

علي‌اکبر جوانفکر سرپرست روزنامه ايران در سرمقاله امروز اين روزنامه با تفسير عجيب از سخنان امام راحل ادعا کرد که تعبير "مجلس در رأس امور است" مربوط به پيش از بازنگري قانون اساسي در سال 68 بوده و پس از بازنگري با تفويض برخي از اختيارات نخست‌وزير به رئيس‌جمهور چنين وضعيتي وجود ندارد.



ادامه مطلب

برچسب ها : تفسير به رأي عجيب نظر امام در آستانه سالگرد ارتحال ايشان, "مجلس در رأس امور است" براي قبل از بازنگري قانون اساسي بود!, علي‌اکبر جوانفکر سرپرست روزنامه ايران, ,
توسط : ولایتمداران |
علی‌مطهری:با نهضت‌آزادی خوب برخورد نکردیم!/امام‌خمینی:ضرر نهضت‌آزادی از منافقین بیش‌تر است

 

 علی مطهری در سرمقاله امروز روزنامه شرق به تعریف و تمجید از نهضت آزادی پرداخت

علی مطهری در وصف مرحوم عزت‌الله سحابي نوشته است: او مانند پدرش و مهندس بازرگان به تركيبي از اسلام و دموكراسي غربي قايل بود كه نتيجه آن حكومتي است دموكراتيك كه براي اسلام احترام قايل است و مردم در انجام فرايض مذهبي خود آزادند، نه حكومتي كه به دنبال پياده كردن و اجراي احكام اسلام است.


ادامه مطلب

برچسب ها : علی‌مطهری:با نهضت‌آزادی خوب برخورد نکردیم!, امام‌خمینی:ضرر نهضت‌آزادی از منافقین بیش‌تر است, ,
توسط : ولایتمداران |
آيا تشيع مكتبي ايراني است؟

 

آيت‌الله سبحاني در اين نوشتار به شبهات مطرح شده در خصوص ايراني بودن مكتب تشيع مستدل و محكم پاسخ گفتند 

 بر اساس يافته‌ها و ادله قطعي تشيع در عصررسول خدا‌(ص) هستي پذيرفته و بذر آن به وسيله خود پيامبر‌(ص) افشانده شده است و گروهي در زمان پيامبر(ص) و پس از رحلت وي، به نام شيعه علي‌(ص) شناخته مي‌شدند و همگي اين گروه، از تبار عرب عدناني يا قحطاني بودند. 


ادامه مطلب

برچسب ها : آيا تشيع مكتبي ايراني است؟, پاسخ محكم آيت‌الله سبحاني, ,
توسط : ولایتمداران |
تاریخ‏سازی جریان انحرافی از موضوعی انحرافی، به نام «تخت جمشید»

 

فضل الله موحد؛ تأکید مقام معظم رهبری بر بازنگری در حوزهی علوم انسانی که در طی سالهای گذشته همواره وجود داشته و البته نارضایتی ایشان نیز متأسفانه همچنان وجود دارد، چنانکه ایشان دربارهیکرسیهای آزاداندیشی فرمودند: «عملاً آن کاری که من گفته بودم انجام نشده است، نه در حوزه و نه در دانشگاه»، نشان میدهد که در آغاز راهی بزرگ قرار داریم که تأخیر در انجام آن پذیرفتنی نیست. چیزی که با نام علوم انسانی از غرب به سوغات رسیده، سرشار از فریبکاری و دروغ است و به هیچ وجه زیبندهی یک جامعهی اسلامی که میخواهد در پرتوآموزههای الهی زندگی کند، نیست. دامنهی آسیبهای وارده در شاخههای مختلف علوم انسانی، وسیع و بی پایان است.



ادامه مطلب

برچسب ها : تاریخ‏سازی جریان انحرافی از موضوعی انحرافی, به نام «تخت جمشید», ,
توسط : ولایتمداران |
فتنه را از یاد نبریم!

 

در آستانه سالگرد ارتحال ملکوتی امام(ره) طبق روال همه ساله همه اقشار و افراد و جریان‎ها به گرامیداشت یاد آن یگانه تاریخ بشریت پس از معصومین می‌پردازند، وسعت وجودی امام موجب می‌شود همه افراد و جریان‌هایی که می‌خواهند درون حلقه سیاسی کشور بروز و ظهور داشته‌ باشند، از این فرصت استفاده کرده و خود را مطرح می‌کنند، مناعت طبع و عشق و ارادت ملت ایران هم به امام راحل عظیم‌الشأن موجب می‌شود که هر گروه و جریانی را که به امام احترام بگذارد، محترم شمرند ولی در چارچوب آرا، اندیشه‌ها و نظرات ناب امام راحل.



ادامه مطلب

برچسب ها : فتنه را از یاد نبریم!, سالگرد ارتحال ملکوتی امام(ره), چارچوب آرا, اندیشه‌ها و نظرات ناب امام راحل, ,
توسط : ولایتمداران |
پاسخ آیت‌الله‌سبحانی به شبهه فیزیکدان انگلیسی
 

 

حضرت آیت‌الله سبحانی در نوشتاری، به نظرات اخیر برخی فیزیکدان‌ها به ویژه «استفان هاوکینگ» فیزیکدان انگلیسی، مبنی بر اینکه آیا علم فیزیک می‌تواند ماورای طبیعت را نفی کند، پاسخ داده‌اند.

متن این نوشتار به شرح ذیل است.



ادامه مطلب

برچسب ها : پاسخ آیت‌الله‌سبحانی به شبهه فیزیکدان انگلیسی, ,
توسط : ولایتمداران |
گزارش حضور رهبر معظم انقلاب در منزل آيت‌الله مصباح؛
بنده به سهم خودم قدر آقای مصباح را می‌دانم +فايل صوتي

 

رهبر معظم انقلاب اسلامی سال گذشته در جریان بازدید از بزرگان و مراجع عظام تقلید با حضور در منزل آیت‌الله مصباح یزدی نیز نزدیک به 30 دقیقه با ايشان و خانواده و فرزندان وي به گفت‌وگو پرداختند.



ادامه مطلب

برچسب ها : گزارش حضور رهبر معظم انقلاب در منزل آيت‌الله مصباح+فايل صوتي, ,
توسط : ولایتمداران |
حجت‌الاسلام و المسلمین پناهیان
هم انکار نزدیک بودن ظهور غلط است و هم سوءاستفاده از آن
 

 

حجت‌الاسلام و المسلمین پناهیان به مدت یک ماه در مهدیه تهران پیش از مراسم دعای ندبه، پیرامون موضوع «آیا ظهور نزدیک است؟» سخنرانی خواهد کرد. پناهیان در اولین جلسۀ از این سلسله سخنرانی‌ها، به بیان اصل «نزدیک دانستن ظهور» در نزد منتظران پرداخت. پناهیان با توجه به ضرورت امیدوارانه نگاه کردن به نزدیک بودن فرج به برخی سوء استفاده‌ها و سوء برخوردها نسبت به این موضوع اشاره کرد و گفت: «طبیعی است وقتی موضوع مهدویت در جامعه مورد توجه و استقبال قرار بگیرد مورد سوء استفاده بعضی‌ جریان‌ها قرار خواهدگرفت باید جلوی سوء استفاده‌ها را گرفت ولی این به آن معنا نیست که اساسا نزدیک بودن ظهور انکار شود. تازه هرچه به ظهور نزدیک‌تر شویم این سوء استفاده‌ها بیشتر هم خواهد شد که در جلسات بعد انشاءالله در این باره باهم سخن خواهیم گفت.»


ادامه مطلب

برچسب ها : حجت‌الاسلام و المسلمین پناهیان, هم انکار نزدیک بودن ظهور غلط است و هم سوءاستفاده از آن, ,
توسط : ولایتمداران |

آيت الله كعبي: عملكرد مقام معظم رهبري منطبق بر مدل حكومتي حضرت امام(ره) است

عضو مجلس خبرگان رهبري عملكرد مقام معظم رهبري را منطبق با مدل حكومتي حضرت امام (ره) خواند و تاكيد كرد كه مفسر حقيقي خط امام ايشان هستند.
آيت الله عباس كعبي پيرامون مفاهيم راهبردي كه امام راحل در جريان انقلاب اسلامي ايجاد كردند، گفت: مفاهيمي كه امام(ره) همواره به آن توجه داشتند و آنها را مطرح مي كردند، برگرفته از كتاب، سنت و عصاره اسلام است و اساسا مفهوم اسلام ناب محمدي در مقابل اسلام آمريكايي يكي از همين مفاهيم بسيار ارزنده اي است كه حضرت امام(ره) براي بازشناسي مفهوم اسلام اصيل مطرح كردند.



ادامه مطلب

برچسب ها : آيت الله كعبي: عملكرد مقام معظم رهبري منطبق بر مدل حكومتي حضرت امام(ره) است, ,
توسط : ولایتمداران |

در خطبه هاي ديروز آيت الله خاتمي مطرح شد
5 ويژگي جريان هاي انحرافي از نگاه خطيب جمعه تهران

آيت الله سيداحمد خاتمي با اشاره به وجود جريانات انحرافي از آغاز انقلاب تاكنون، كمرنگ كردن دين در جامعه، استفاده ابزاري از مقدسات، مقابله با ولايت فقيه و تخريب عالمان بابصيرت، طرح ايران گرايي افراطي و ترويج اباحه گري و ابتذال را به عنوان ويژگي هاي مشترك جريان هاي انحرافي در برهه هاي مختلف دانست.



ادامه مطلب

برچسب ها : 5 ويژگي جريان هاي انحرافي از نگاه خطيب جمعه تهران, آيت الله خاتمي, ,
توسط : ولایتمداران |
موج بيداري در اروپا چه مي‌كند؛
از ناكارآمدي دموكراسي حزبي تا چادرهاي ميدان خورشيد
 

 

اگر چه اين روزها فعاليت دوباره آتش‌فشاني در ايسلند، موجب شده تا تابلوهاي فرودگاه ها در اروپا يك بار ديگر محل توجه جهاني شود اما اين، ديگر مسئله اصلي براي اين قاره سبز به حساب نمي آيد. حالا آنچه بيشتر جلب توجه مي كند، ميدان خورشيد مادريد و چادرهاي بر پا شده در آن است كه نماي تازه اي به اين ميدان تاريخي بخشيده است. دروازه اروپا 30 سال پس از ديكتاتوري برانكو حالا اتفاق‌هاي جديدي را تجربه مي‌كند كه به نظر مي‌رسد متعلق به خاستگاهي غير از سرزمين غرب است.



ادامه مطلب

برچسب ها : موج بيداري در اروپا چه مي‌كند, از ناكارآمدي دموكراسي حزبي تا چادرهاي ميدان خورشيد, ,
توسط : ولایتمداران |
توهم بازيابي وجهه حاميان فتنه 88 در ازاي حمله به جريان نفوذي منحرف
 

 

اظهارات اخير آقای هاشمی رفسنجانی در مورد نگراني از جریان انحرافی این سوال را در اذهان عمومی مطرح کرده که چرا در حالي كه او پيش و پس از انتخابات به‌عنوان تكيه‌گاه داخلي جريان فتنه عمل كرد و حتي برخي از اعضاي خانواده او مديريت و حضور ميداني در آشوب‌هاي خياباني نداشتند، چنين نگراني را ابراز نكرد و تاكنون علي‌رغم روشن شدن كامل صحنه وي حاضر به مرزبندي با اين جريان نشده است.



ادامه مطلب
توسط : ولایتمداران |

كدام مرجع تقلید كامپیوتر را به حوزه آورد؟

 

مركز خبر حوزه نوشت: حجت الاسلام والمسلمین سید جواد گلپایگانی، فرزند مرجع فقید آیت‌الله العظمی گلپایگانی همزمان با فرا رسیدن هجدهمین سالگرد ارتحال این عالم ربانی طی سخنانی با اشاره به ابعاد شخصیتی این مرجع عالیقدر جهان تشیع اظهار داشت: ایشان دارای ویژگی‌های خاصی بوده و با این كه در دوران طفولیت علی رغم این كه معظم له در سن 4 سالگی مادر و در سن 9 سالگی پدر خود را از دست داده بودند از استعداد و هوش بسیار بالایی برخوردار بوده‌اند.



ادامه مطلب

برچسب ها : كدام مرجع تقلید كامپیوتر را به حوزه آورد؟, آیت‌الله العظمی گلپایگانی, مرجع فقید, ,
توسط : ولایتمداران |
انتخاب آيت‌الله خامنه‌اي به عنوان جانشين امام، دشمنان نظام را مأيوس كرد

 

رئيس مجلس خبرگان رهبري گفت: انتخاب آيت‌الله خامنه‌اي به عنوان رهبر جمهوري اسلامي پس از ارتحال امام خميني(ره) بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران، دشمنان نظام را مأيوس كرد.

 

به گزارش رجانیوز به نقل از فارس، آيت‌الله مهدوي كني رئيس مجلس خبرگان رهبري در نشستي كه ظهر امروز (چهارشنبه ) در محل دفتر رياست خبرگان رهبري برگزار شد با اشاره به سالگرد ارتحال امام خميني(ره) گفت: مجلس خبرگان رهبري سالروز رحلت بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران را به همه ملت ايران تسليت مي‌گويد.



ادامه مطلب

برچسب ها : انتخاب آيت‌الله خامنه‌اي به عنوان جانشين امام, دشمنان نظام را مأيوس كرد, رئيس مجلس خبرگان رهبري, آيت‌الله مهدوي كني, سالروز رحلت امام خميني, ,
توسط : ولایتمداران |
سير نفوذ و انحراف در دولت‌هاي پس از انقلاب/ مکتب ایرانی و جمهوری ایرانی از یک آبشخورند!
 
 
بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با روی کار آمدن دولت موقت، انقلابیون در محک آزمایش قرار گرفتند، آنها که تا دیروز خود منتقد وضع موجود بودند، باید خود کشور را اداره می کردند و مسئولیت های حکومتی را که تازه داشت شکل می گرفت، بر عهده می گرفتند. 
در سال‌های اول قبل از انقلاب به دلیل نبود شناخت کامل در مردم به سیاسیونی که در معرض انتخاب بودند و ورود عده ای با چهره نفاق به عرصه های حکومتی، جریان های مختلف انحرافی سیاسی، عقیدتی، اقتصادی و... در کشور ظهور کردند.


ادامه مطلب

برچسب ها : سير نفوذ و انحراف در دولت‌هاي پس از انقلاب, مکتب ایرانی و جمهوری ایرانی از یک آبشخورند!, سازمان مجاهدین, کارگزاران سازندگی, دوم خرداد, جريان نفوذي منحرف, چهره نفاق, ,
توسط : ولایتمداران |
رهبر انقلاب:ایستادگی انقلاب‌اسلامی بر اصول، موجب رویش شکوفه‌های امید در ملت‌های مسلمان شد

 

در سالروز فرخنده ميلاد باسعادت بانوي برگزيده دو عالم، دخت پيامبر خاتم، حضرت فاطمه زهرا سلام الله عليها و همچنين فرزند برومندشان امام خميني(ره)، مراسم مولودي خواني و ذكر فضائل و مناقب آن بانوي عفاف و نجابت در حضور حضرت آيت‎الله خامنه‎اي رهبر معظم انقلاب اسلامي برگزار شد.



ادامه مطلب

برچسب ها : رهبر انقلاب:ایستادگی انقلاب‌اسلامی بر اصول, موجب رویش شکوفه‌های امید در ملت‌های مسلمان شد, ,
توسط : ولایتمداران |
حجاب مانعي در مقابل سياست عرضه و هرزه شدن زن/ بي‌وقفه به مباني غلط غرب در مورد زن هجمه كنيد
 

 

حضرت آيت‌الله خامنه‌اي فرمودند: جمهوري اسلامي بايد بطور صريح و بدون پرده‌پوشي، مباني غلط غرب در مقوله زن را مورد هجوم و انتقاد جدي و بي‌وقفه قرار دهد و به مسئوليت خود در دفاع از جايگاه و شأن حقيقي زنان عمل كند.



ادامه مطلب

برچسب ها : امام خامنه ای: بي‌وقفه به مباني غلط غرب در مورد زن هجمه كنيد,
توسط : ولایتمداران |

لقمه حرام با انسان چه مي‌كند؟

 

معصیت‌ها مثل آهن ربا و لقمة حرام مانند ذرّات آهن است، وقتی که انسان در وجودش لقمة حرام نباشد، می‌تواند از کنار معصیت‌ها عبور کند و خود را نگه دارد، امّا وقتی که لقمة حرامی را خورد، از کنار معصیّت که می‌گذرد، مجذوب آن می‌شود.
 
آیتالله حائری شیرازی در کتاب «پندها و اندرزها»ی خود دربارة لقمة حلال و حرام این گونه می‌آورد: آهن ربا، ذرّة آهن را هر کجا که باشد، به سمت خود می‌کشد. اگر یک مقدار پنبه را از کنار یک آهن ربا عبور دهید، آهن ربا کششی نسبت به پنبه ندارد، امّا اگر مقداری خردة آهن را درون پنبه قرار دهیم، در این حالت پنبه به سمت آهن ربا
کشیده شده و جذب آن می‌شود.
 
در اینجا خود پنبه جذب نمی‌شود؛ بلکه براده‌های آهنی که با خود آهن ربا هم جنس هستند، به سمت آن کشیده می شوند.


ادامه مطلب

برچسب ها : لقمه حرام با انسان چه مي‌كند؟, حلال و حرام وقتی مخلوط شود, لقمة حرام, معصیت‌ها, پندها و اندرزها, تاثیر لقمه حرام, ,
توسط : ولایتمداران |
علت ایجاد شبهه در سخن برخی افراد از دیدگاه آیت‌الله بهجت

 

«خيلى خطرناك است كه ندانيم قُدما چه راهى را مى‌رفتند! دليل عقب ماندگى ما آن است كه اموال شبهه ناك مصرف مى‌كنيم، و مال شبهه ناك، ايجاد ترديد و شبهه مى‌كند، و به قدر ضرورت و نان خالى اكتفا نمى‌كنيم.»

 

به گزارش رجانیوز به نقل از جهان، تردید یکی از همراهان انسان است که در مواقع حساس زندگی می‌تواند زمینه سقوط فرد را موجب شود که این سقوط هم می‌تواند دنیایی باشد و هم اخروی. تردید در تمام امور وجود دارد، اما برخی از تردیدها از حالت فردی خارج می‌شود مثل تردیدهای سیاسی که ممکن است آسیب‌هایی را برای یک جامعه به همراه داشته باشد.



ادامه مطلب

برچسب ها : علت ایجاد شبهه در سخن برخی افراد از دیدگاه آیت‌الله بهجت, ,
توسط : ولایتمداران |

ببخشيد ! اينجا كجاست ؟!

خدا رحمت كند «مشهدي عبدالله» را. در ميدان خراسان گاراژدار بود و اتوبوس ها و كاميون ها از گاراژش بار و مسافر مي گرفتند. او را در نوجواني ديده بودم، هنگامي كه پيرمردي تقريبا از كار افتاده بود. داستاني كه نقل مي كنم را از مرحوم پدرم شنيده ام كه با مشهدي عبدالله رفيق مسجد و هيئت بود. آن روزها برخي از اتوبوس ها كه قصد مسافرت به مشهد مقدس را داشتند به علت خرابي جاده ها و طولاني بودن راه يكي از افرادي كه با راه و جاده آشنا بودند، به عنوان بلد-راهنما- با خود مي بردند. مشهدي عبدالله از جمله اين بلدها بود كه گاهي اوقات همراه رانندگان نابلد اتوبوس ها به مشهد مي رفت تا به قول خودش، هم به پابوس امام رضا عليه السلام رفته باشد و هم به زوار آقا خدمتي كرده باشد.



ادامه مطلب

برچسب ها : ببخشيد ! اينجا كجاست ؟!, بررسي سخنان احمدي ن‍ژاد, حسين شريعتمداري, ,
توسط : ولایتمداران |
رهبر انقلاب در دومين نشست انديشه‌هاي راهبردي تاكيد كردند:
كشف نظريات اسلامي ناب در باب عدالت به دور از التقاط/ كارهاي زيادي در زمينه عدالت شده اما راضي كننده نيست
 

 

دومين نشست انديشه هاي راهبردي در جمهوري اسلامي، صبح امروز با "موضوع عدالت " و با هم انديشي و تبادل نظر رهبر معظم انقلاب و دهها نفر از انديشمندان، متفكران، استادان و محققان دانشگاهي و حوزوي برگزار شد.

 
به گزارش رجانيوز به نقل از پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري، در اين نشست 4 ساعته، ابتدا 10 نفر از صاحبنظران و نخبگان در دو بخش نظري و كاربردي ديدگاههاي خود را درباره "مباني، مفاهيم، ابعاد، كاركردها و ضرورتهاي عدالت " بيان كردند.


ادامه مطلب

برچسب ها : رهبر انقلاب در دومين نشست انديشه‌هاي راهبردي تاكيد كردند, كشف نظريات اسلامي ناب در باب عدالت به دور از التقاط/ كارهاي زيادي در زمينه عدالت شده اما راضي كننده نيست, ,
توسط : ولایتمداران |

كدام صندلي ؟!


دقيقاً به خاطر نمي آورم كه اين داستان را كجا خوانده ام؟ شايد در يكي از مجموعه كتاب هايي كه درباره «عمليات رواني» نوشته شده است و به احتمال قوي در كتاب «جنگ رواني» اثر «پل لاينبرگر». ماجرا، اما اينگونه است كه يكي از اساتيد عمليات رواني در پنتاگون وقتي به مبحث «انكار واقعيت ها»
-FACTS DENEGATION- مي رسد، بعد از شرح مفصلي درباره اين بخش از عمليات رواني، براي آزمون يك صندلي روي ميز مي گذارد و از افسران تحت آموزش خود مي خواهد كه هر يك از آنها مقاله اي در نفي وجود اين صندلي بنويسند و از همه ترفندهايي كه آموخته اند براي انكار اين واقعيت استفاده كنند! استاد در جلسه بعد يكي از افسران حاضر در كلاس را به عنوان كسي كه بدترين مقاله را نوشته ولي بهترين نمره را گرفته است، معرفي مي كند.

 



ادامه مطلب

برچسب ها : كدام صندلي ؟!, ,
توسط : ولایتمداران |

قرآن اهدایی ارشاد با نماد فراماسونری+عکس

قرآنی توسط انتشارات دارالعلم قم در سال ۱۳۸۹ منتشر شده است که طرح روی جلد آن شبیه ستاره داوود است!



ادامه مطلب

برچسب ها : قرآن اهدایی ارشاد با نماد فراماسونری+عکس, ستاره داوود, ,
توسط : ولایتمداران |


صفحه قبل 1 ... 24 25 26 27 28 ... 34 صفحه بعد