منوی اصلی
موضوعات سایت
مطالب جدید
آرشیو مطالب
وصیت شهدا
وصیت شهدا
معرفی سایت

سایت خبری تحلیلی ولایتمداران سایتی است با هدف اشاعه فرهنگ ولایت پذیری و ولایت مداری و دفاع از حریم ولایت و ولایتمداران.
مطالب ثابت
همرزمان
نویسندگان
لوگوی دوستان
امکانات دیگر


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 487
بازدید دیروز : 36
بازدید هفته : 856
بازدید ماه : 487
بازدید کل : 92042
تعداد مطالب : 5454
تعداد نظرات : 280
تعداد آنلاین : 2




در اين وبلاگ
در كل اينترنت
چاپ این صفحه
ابر برچسب ها

درخواست محاکمه وهابیهای تکفیری

 
 
 
هراز نیوز :یک روحانی شیعه در عربستان با محکوم کردن حمله رسانه های رژیم سعودی به شیعیان، خواستار محاکمه سریع صادرکنندگان فتواهای تکفیری در این کشور شد.


ادامه مطلب

برچسب ها : درخواست محاکمه, وهابیهای تکفیری, محاکمه وهابیهای تکفیری, حمله رسانه ها, رژیم سعودی, حمله به شیعیان, عبدالکریم الحبیل, خطیب جمعه منطقه ربیعیه, ,
توسط : ولایتمداران |

زندگی نامه امام حسن(ع)

 

تولد و کودکی
امام حسن (ع ) فرزند امیر مؤمنان علی بن ابیطالب و مادرش مهتر زنان فاطمه زهرا دختر پیامبر خدا (ص ) است . امام حسن (ع ) در شب نیمه ماه رمضان سال سوم هجرت در مدینه تولد یافت . وی نخستین پسری بود که خداوند متعال به خانواده علی و فاطمه عنایت کرد. رسول اکرم (ص ) بلا فاصله پس از ولادتش ، او را گرفت و در گوش چپش اقامه گفت . سپس برای او بار گوسفندی  قربانی کرد، سرش را تراشید و هموزن موی سرش - که یک درم و چیزی افزون بود - نقره به مستمندان داد. پیامبر (ص ) دستور داد تا سرش را عطر آگین کنند و از آن هنگام آیین عقیقه و صدقه دادن به هموزن موی سر نوزاد سنت شد. این نوزاد را " حسن " نام داد و این نام در جاهلیت سابقه نداشت .



ادامه مطلب

برچسب ها : زندگی نامه امام حسن, تولد امام حسن, صلح امام حسن, بیعت با امام حسن, شهادت امام حسن, تیرباران تابوت امام حسن, ,
توسط : ولایتمداران |
فریب‌خوردگان حتی از عبا و سجاده امام حسن(ع) هم نگذشتند

 

هنگامی که زهد و ساده زیستی جای خود را به دنیاطلبی و تجمل‌پرستی دهد و هنگامی که درخشش دینارهای معاویه هوش از سر خواص ببرد و امام حسن(ع) آنقدر تنها شود که عبا و سجاده‌اش را به یغما برند، صلح تنها راه برای حفظ اسلام است.



ادامه مطلب

برچسب ها : فریب ‌خوردگان, سجاده امام حسن, زهد و ساده زیستی, دنیا طلبی, تجمل ‌پرستی, اسوه صبر و بردباری, شهادت امام حسن, زندگینامه امام حسن, صلح امام حسن, ,
توسط : ولایتمداران |
سند گوياي مظلوميت امام حسن مجتبي/  صلح حسني از زبان رهبر انقلاب
بيست و هشتم ماه صفر سالروز شهادت رسول اكرم صلي الله عليه و آله و امام حسن مجتبي عليه السلام است. در مجموعه زير به روايت تصويري، صوتي و تاريخي اقدامات امام حسن و مظلوميت ايشان پرداخته شده است. اميد است كه در ايامي كه دختر بدجي الدجي حضرت صديقه‌ي طاهره سلام الله عليها عزادار پدر گرامي و فرزندان مطهرش حضرت مجتبي و حضرت رضا سلام الله عليهما هستند، اين وجيزه مرهمي بر آلام‌شان باشد.


ادامه مطلب

برچسب ها : سند گوياي مظلوميت, امام حسن مجتبي, صلح حسني, رهبر انقلاب, ,
توسط : ولایتمداران |
جاي خالي ايراني‌ها در راهپيمايي اربعين/ سازمان حج كجاي كار است؟

 

همایش بزرگ و استثنایی شیعیان جهان در اربعین حسینی و حضور چندین میلیونی شیعیان جهان در کربلا که پس از سقوط صدام هر سال پر شورتر از سال قبل و با راهپیمایی‌هاي چند ده کیلومتری شیعیان همه کشورهای جهان به سمت کربلای معلی صورت می‌گیرد، به دلیل برخي كج‌سليقگي‎ها در سازمان حج و متولیان سفر ایرانیان به کربلا، موجب حضور کم‌رنگ بزرگ‌ترین و مهم‎ترین کشور شیعه جهان در این همایش بزرگ عزاداری شده است.



ادامه مطلب

برچسب ها : جاي خالي ايراني‌ها, راهپيمايي اربعين, سازمان حج, همایش بزرگ و استثنایی, شیعیان جهان, اربعین حسینی, حضور چندین میلیونی, کربلا, كج‌سليقگي‎ها, ,
توسط : ولایتمداران |

آیت الله نوری همدانی:


نقش حضرت زینب(س) در تبیین حقایق كربلا بیان شود
سپاه نیوز: حضرت آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید خواستار بیان ابعاد متفاوت خطبه حكیمانه و نقش گسترده حضرت زینب(س) در تبیین حقایق كربلا شد.



ادامه مطلب

برچسب ها : آیت الله نوری همدانی, نقش حضرت زینب, تبیین حقایق كربلا, ,
توسط : ولایتمداران |
نسخه نویسی خاتمی درباره سکولاریسم اسلامی
«سید محمد خاتمی» یک «نسخه شیعی»‌ برای سکولاریسم اسلامی پیچیده و مشروعیت حکومت را از سوی خدا و حاکمیت را متعلق به اشخاص ماذون از جانب خدا نمی داند. از آنجا می گویم «نسخه شیعی» که خاتمی حتی برای امام مهدی(عج) در دوران ظهور نیز حق حاکمیت قائل نشده و مردم را موظف به اطاعت از ایشان ندانسته است.
مبانی سکولاریسم
 


ادامه مطلب

برچسب ها : نسخه نویسی خاتمی, سکولاریسم اسلامی, نسخه شیعی, مشروعیت حکومت, ,
توسط : ولایتمداران |
محمد پورغلامي
بعد از اعلام نتايج انتخابات هشتم مجلس شوراي اسلامي، نشريه «راه» متعلق به دفتر مطالعات فرهنگي انقلاب اسلامي، طي پرونده‌اي كه اختصاص به عملكرد مجلس هفتم داشت سراغ بعضي از نمايندگان، من‌جمله جناب آقاي افروغ رفت. در آن مصاحبه كه در آرشيو دفتر مطالعات موجود است، آقاي افروغ در برابر سؤالات مصاحبه‌كننده كه نقدهاي جدي به عملكرد ايشان داشت واكنش‌هاي تندي از خود نشان داد و از كوره در رفت. همان موقع به مصاحبه‌كننده - كه حق استادي بر من دارد- گفتم كه: «جواب‌هاي افروغ به شما خيلي بي‌ادبانه بود، اصلا خوشم نيامد.»


ادامه مطلب

برچسب ها : عماد افروغ, منتقدين, توهين, ,
توسط : ولایتمداران |
آیت الله خوشوقت با واکاوی دلایل انحراف جامعه رسول الله
کوفیان می‌گفتند تا چرخ زندگی‌مان بچرخد در خدمت اهل بیتیم!
 

 

"هزاران نامه‌ دعوت به امام حسین علیه‌السلام نوشتند؛ او را دوست داشتند و با دشمنانش دشمن بودند؛ اصلاً شیعه او بودند. اما ناگهان ورق برمی‌گردد... همین‌ها نه تنها از او حمایت نمی‌كنند، بلكه بر قتل او اتفاق می‌كنند. موضوع، آن‌قدر هولناك و عجیب است كه هر وجدان بیداری را تكان می‌دهد. اگر آنها این‌چنین لغزیدند، چه ضمانتی وجود دارد كه ما نلغزیم؟"



ادامه مطلب

برچسب ها : آیت الله خوشوقت, واکاوی دلایل انحراف, انحراف جامعه رسول الله, دلایل انحراف, ,
توسط : ولایتمداران |

حجت الاسلام حسينيان در جمع عزاداران هيئت الرضا(ع): وقتي ابوذر فرياد مي زد مي گفتند او تند است و جامعه را به هم مي ريزد

صحابه رسول خدا با سكوت‏شان حق اهل بيت عليهم السلام را به جا نياوردند، عده اي با سكوت بي مزد و مواجب و عده اي هم به دنيا طلبي با پول و مزدوري. همين طلحه و زبير از صحابه رسول خد صلي الله و عليه و آله بودند اما در جنگ جمل به خاطر دنيا طلبي در مقابل اهل بيت عليهم السلام قرار گرفتند / مي فرمايند كه ارزش ها تغيير پيدا كرد، ما اهل بيت عليهم السلام ضد ارزش شده ايم. چرا كه مردم دنيا طلب شدند، صحابه اي كه بايد براي دين خدا و ارزش هاي الهي زبان از كام برگيرند و بر سر ظالمين بكوبند، همه سكوت كردند / يك اباذر پيدا مي شد و در خيابان هاي مدينه و دمشق فرياد مي زد كه چرا با اهل بيت پيامبر صلي الله و عليه و آله اين گونه برخورد كرديد، چرا حق آنها را ضايع كرديد، چرا آنها را منزوي كرديد، عثمان، اباذر را تبعيد كرد، روزي كه مي خواست براي تبعيد برود، پنج نفر به بدرقه اش آمدند، علي، حسن، حسين عليهم السلام به همراه عمار و مقداد



ادامه مطلب

برچسب ها : حسينيان, عزاداران هيئت الرضا, فرياد ابوذر, سكوت بي مزد, دنيا طلبي, تبعيد اباذر, ,
توسط : ولایتمداران |

  مال حرام مانع از هر جاذبه ای می شود

آیت الله مظاهریدر تشریح وضعیت روایاتی که از دوران امام حسین و واقعه کربلا به زمان حال رسیده، گفت: این آیات و روایات از ظرافت و دقت خاصی برخوردارند و باید تامل بسیار بر روی آن ها باشد.

به گزارش خبرگزاری پانا، مشروح بیانات این مرجع تقلید در ذیل آورده می شود؛



ادامه مطلب

برچسب ها : مال حرام, مانع هر جاذبه, آیت الله مظاهری, مشروح بیانات, ,
توسط : ولایتمداران |

 هيئت در مقابل هاليوود است

استاد میرباقری
طبيعی است در اين دنيا دستگاه باطل هم با خط و جريان قدسي سازي زندگي بشر يک درگيري تاريخي مستمر و همه جانبه داشته و يکي از جبهه هايي که در اين درگيري گشوده جبهه ي "تحريف کلمة حق و کلمه ي توحيد و راه انبيا" است که اشکال مختلفي دارد و از نظر اثر گذاري هم متفاوت هستند.

متن زیر گفتاری از حضرت استاد سید محمد مهدی میرباقری با محوریت توطئه های استکبار در مقابله با مکتب سید الشهداء و ضرورت محور قرار گرفتن فقها و علما در عزاداری ها می باشد که در ادامه می آید:


ادامه مطلب

برچسب ها : هيئت در مقابل هاليوود, استاد میرباقری, توطئه های استکبار, مقابله با مکتب سید الشهداء, محور قرار گرفتن فقها, ,
توسط : ولایتمداران |
بررسی زيارت اربعين حضرت سیدالشهدا (ع)
روز اربعين به قول شيخ مفيد و شيخ طوسي بازگشت اهل حرم امام حسين(ع) از شام به مدينه، و روز ورود اولين زائر آن حضرت، جابربن عبدالله انصاري به كربلا، جهت زيارت امام حسين (ع) است
به گزارش سرویس دین و اندیشه بی باک، روز بيستم ماه صفر، روز اربعين و به قول شيخين - شيخ مفيد و شيخ طوسي- بازگشت اهل حرم امام حسين عليه السلام از شام به مدينه، و روز ورود اولين زائر آن حضرت جابربن عبدالله انصاري به كربلا، جهت زيارت امام حسين عليه السلام است . زيارت آن حضرت در اين روز مستحب است. كه به فرموده امام حسن عسكري عليه السلام از نشانه هاي مؤمن است.


ادامه مطلب

برچسب ها : بررسی زيارت اربعين, زيارت اربعين حضرت سیدالشهدا, سند زيارت اربعين, ,
توسط : ولایتمداران |
حسين(ع) شهيد راه حقيقت و ياري دين
آيت‌الله صافي گلپایگانی
بسم الله الرحمن الرحيم

عظمت انسان و کامل‌ترين و جامع‌ترين نمونه انسانيت

ليس على اللّه بمستنكر أن يجمع العالم في واحد

از قدرت خداوند بعيد نيست که همه عالم را در يک نفر جمع کند؛ يعني اينکه در حقيقت، از خداوند بعيد نيست، زيرا او عظمت و رشادت و ويژگي‌هاي برجسته و موجبات فخر جاودان و شکوه را در حسين ـ عليه السلام ـ جمع کرده است.
 


ادامه مطلب

برچسب ها : آيت‌الله صافي گلپایگانی, حسين, شهيد راه حقيقت, ياري دين, جامع‌ترين نمونه انسانيت, عاشورا, ,
توسط : ولایتمداران |

اربعین حسینى و بحث ورود اهل بیت آن حضرت به کربلا در بازگشت از شام

چکیده

مسئله اربعین سید الشهداء(علیه السلام) و این که آیا خاندان آن حضرت پس از رهایى از اسارت یزید قصد عزیمت به کربلا را داشته و نیز آیا توانسته اند در آن روز به زیارت آن مضجع شریف نایل آیند و مرقد مطهرش را زیارت کنند، از جمله مسائلى است که از دیرباز صاحب نظران در باره آن اختلاف نظر داشته و هریک با استشهاد به ادله تاریخى براى اثبات یا نفى آن تلاش کرده اند. در این مقاله با توجه به متون تاریخى معتبر احتمالات ممکن را تبیین کرده و ضمن بیان نظر مدافعان این واقعه، دیدگاه خود را مبنى بر نبود دلیل کافى و قابل اعتماد بر مسئله اربعین سید الشهداء(علیه السلام)تبیین خواهیم نمود. هم چنین امکان رسیدن کاروان اسرا را نیز به کربلا در اربعین اول تقریبا ناممکن دانسته و در پایان، دلیل الحاق سر مطهر امام حسین(علیه السلام) را به جسم شریفش مورد خدشه قرار داده و وجود حدیث شریفى که زیارت اربعین را از علائم مؤمنان مى شمارد براى استحباب و فضیلت آن زیارت کافى دانسته ایم.



ادامه مطلب

برچسب ها : اربعین, کربلا, حسین علیه السلام, شهادت, اهل بیت, اسارت, کوفه, شام, بازگشت از شام, ,
توسط : ولایتمداران |

پژوهشی در اربعین حسینی(علیه السلام)

منابع مقاله:
 

فصلنامه تاریخ در پژوهش ، شماره 5، رنجبر ، محسن؛

 


 

 

چکیده

محسن رنجبر1

 

حضور اهل بیت(علیهم السلام) در اولین اربعین شهادت امام حسین(علیه السلام) بر سر مزار آن حضرت در کربلا از مسائلی است که در قرون اخیر برخی محققان شیعه درباره آن تشکیک کرده اند. در مقابل، برخی دیگر از اندیشمندان، درصدد رد این تشکیک و اثبات اربعین اول شده اند. این نوشتار ابتدا به دلایل منکران اربعین اول پرداخته و در ادامه به پاسخ گویی آن ها می پردازد، سپس با استفاده از قراین و شواهد دیگر، دیدگاه موافقان اربعین اول را تأیید می کند.



ادامه مطلب

برچسب ها : پژوهشی در اربعین حسینی, ,
توسط : ولایتمداران |
واکاوی پرسشی درباره اربعین از رسول جعفریان
دلیل بزرگداشت اربعین چیست؟
اعتبار اربعین امام حسین(ع) از گذشته میان شیعیان و در تقویم تاریخی وفاداران به امام حسین(ع) شناخته شده بوده است. کتاب «مصباح المتهجد» شیخ طوسی که حاصل گزینش دقیق و انتخاب معقول شیخ طوسی است از روایات فراوان درباره تقویم مورد نظر شیعه درباره ایام سوگ و شادی و دعا و روزه و عباردت است، ذیل ماه «صفر» می‌نویسد: نخستین روز این ماه (از سال 121)، روز کشته شدن زید بن علی بن الحسین است.

 



ادامه مطلب

برچسب ها : دلیل بزرگداشت اربعین, رسول جعفریان, اعتبار اربعین امام حسین, ,
توسط : ولایتمداران |
پاسخ‌هاي حجت الاسلام پناهيان به پرسش‌هاي مهم در مورد خانواده
اهمیت خانواده در زمینه‌سازی براي ظهور چه میزان است/ چرا حقوق مرد در خانواده بیشتر از زن است/ راه‌کار حل مشکلات رفتاری همسران
 

 

امروز (چهارشنبه) سومین نشست اندیشه‌های راهبردی با محور "زن و خانواده" در حضور رهبر معظم انقلاب برگزار مي‌شود. یکی از اهداف اصلی جمهوری اسلامی تاسیس جامعه‌ای آرمانی و ایجاد مدینه‌ای فاضله برای مقدمه سازی ظهور حضرت ولی عصر(عج) است که این اتفاق جز از مسير تشکیل خانواده‌ای ايماني و سالم نمي‌گذرد.



ادامه مطلب

برچسب ها : پاسخ‌هاي حجت الاسلام پناهيان, پرسش‌هاي مهم خانواده, میزان اهمیت خانواده, زمینه ‌سازی براي ظهور, حقوق مرد در خانواده, حل مشکلات رفتاری همسران, ,
توسط : ولایتمداران |
روایت خواندنی روزنامه‌نگار روس از حضور در دسته‌هاي عزاداري سيدالشهدا(ع)
ایران‌معاصر بمب دارد! بمبي كه با آن در قلب جهان قرار گرفته است
 

 

سفر "الكساندر پروخانوف" سردبير هفته‌نامه روسی زبان "زافترا" روسيه به ایران، آن‌هم در ایام عزاداری حضرت سیدالشهدا علیه‌السلام ظاهرا این روزنامه‌نگار روس را تحت تاثیر فضای معنوی حاکم بر ایران قرار داده است، به‌طوري كه وی در مقاله‌ای تحت عنوان "ايران بمب دارد" با اشاره به روح معنوی حاکم بر ایران، نگاه متفاوتش به جهان و پیشرفت سریع ایران در تولید علم، انقلاب اسلامی ایران را بزرگ‌ترین چالش تمدن غرب معرفی می‌کند که قوه محرکه آن معنویت جوانان ایرانی و عدالت خواهی نهضت حسینی علیه السلام است.



ادامه مطلب

برچسب ها : روایت خواندنی, روزنامه‌نگار روس, دسته‌هاي عزاداري سيدالشهدا, الكساندر پروخانوف, ايران بمب دارد, روح معنوی حاکم, ,
توسط : ولایتمداران |
تعبير جالب آيت‌الله علم الهدي از ساكتين فتنه

 

امام جمعه مشهد گفت: موضوع کربلا يک کارگاه است که در همه زمان‌ها انقلاب مي‌آفريند و باعث خلق حماسه مي‌شود.

به گزارش ايسنا، آيت‌الله سيد احمد علم‌الهدي در خطبه‌هاي اين هفته نماز جمعه مشهد ـ كه در حرم مطهر رضوي برگزار شد ـ بيانات مقام معظم رهبري در مورد 9دي را يادآور شد و خاطرنشان كرد: خصوصيات مشترك فتنه در برابر انقلاب امام حسين(ع)، توانست حماسه 9 دي را به حماسه عاشورا پيوند بزند. ترديدي نيست عوامل دخيل در جريان عاشورا که باعث به وجود آمدن حوادث و فجايع شدند، خواصي بودند که آن روز با مقام ولايت زاويه پيدا کردند و باعث ايجاد ترديد در مردم براي همراهي با امام خود شدند. ترديدها ‌تا جايي پيش رفت که باعث شد 120 هزار نفر از مردم کوفه در مقابل امام حسين(ع) بايستند تا خون ايشان و ياران‌شان را بريزند.
 



ادامه مطلب

برچسب ها : تعبير جالب, آيت‌الله علم الهدي, ساكتين فتنه, امام جمعه مشهد, خلق حماسه, ,
توسط : ولایتمداران |

سرلشکر فیروزآبادی:


موعود باوری عامل پیروزی در دفاع مقدس بود
سپاه نیوز: رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: اطاعت‌پذیری در جنگ و بذل جان و مال را نتیجه فرهنگ موعودباوری و مهدی‌باوری آنهاست.



ادامه مطلب

برچسب ها : موعود باوری, عامل پیروزی, دفاع مقدس, سرلشکر فیروزآبادی, اطاعت‌ پذیری در جنگ, بذل جان و مال, نتیجه فرهنگ موعود باوری, مهدی‌ باوری, ,
توسط : ولایتمداران |
متن سخنان مهم دكتر لنكراني در چهارمين همايش جبهه پايداري فارس
خطر تحميل‌گري، دروغ‌گويي و هزينه از رهبري براي منافع شخصي/ مي‌خواستند به‌نام مصلحت، امام حسين را از تكليف بازدارند

 

چهارمین همایش جبهه پایداری استان فارس با عنوان "لبیک یا خامنه‌ای" شب گذشته با استقبال پر شور اقشار مختلف مردمی و دانشجویی در مسجد دانشگاه شیراز برگزار شد.



ادامه مطلب

برچسب ها : سخنان مهم دكتر لنكراني, چهارمين همايش, جبهه پايداري فارس, خطر تحميل‌گري, دروغ‌گويي, هزينه از رهبري, منافع شخصي, مصلحت, امام حسين, تكليف, لبیک یا خامنه‌ای, ,
توسط : ولایتمداران |
درگذشت شبیه‌خوان حضرت عباس(ع) در مشگین‌شهر در حال اجرای تعزیه

 

فارس: برای دومین سال در مشگین‌شهر اردبیل تعزیه‌خوان و شبیه‌خوان عاشورای حسینی جان به جان آفرین تسلیم کرد.



ادامه مطلب

برچسب ها : درگذشت شبیه‌خوان حضرت عباس, اجرای تعزیه مشگین‌شهر, محسن حق‌وردی‌زاده, روستای حیق, ,
توسط : ولایتمداران |
سكولاريست‌هاي ميانه‎رو به‎عنوان اصلي‌ترين منكر كنوني
 

 

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد مهدی میرباقری در چهارمین شب از مراسم عزاداری دهه اول محرم الحرام، در مدرسه فیضیه قم، «سكولاريست هاي ميانه رو» را اصلی ترین منکَر کنونی دنیای اسلام دانست و افزود: «سكولاريست هاي ميانه رو» به سرعت دارند با مرتجع ترين جبهه هاي دنياي اسلام گره مي خورند. مانند همدستی و همراهی تركيه با عربستان. كجاي انديشه سلفي گري و وهابيت با الگوي توسعه تركيه سازگار است؟ دست در دست هم داده اند، نهضت هاي منطقه را به سمت نظام سرمايه داري و ليبرال دموكراسي سوق دهند.



ادامه مطلب

برچسب ها : سكولاريست‌هاي ميانه‎رو, اصلي‌ترين منكر كنوني, سید محمد مهدی میرباقری, نظام سرمايه داري, ليبرال دموكراسي, ,
توسط : ولایتمداران |
سه‌میلیون زائر حسینی مراسم عاشورا را در کربلا برگزار کردند

 

استاندار کربلای معلی اعلام کرد که 3 میلیون زائر از عراق و دیگر کشورهای عربی و خارجی در برگزاری مراسم عاشورای حسینی در کربلا شرکت دارند.



ادامه مطلب

برچسب ها : سه‌میلیون زائر حسینی, مراسم عاشورا در کربلا, ,
توسط : ولایتمداران |
بلند مرتبه شاهي ز صدر زين افتاد/ مردی که در یک قدمی بهشت می‎خندید/ صوت: مقتل‌خواني و زيارت ناحيه مقدسه
 

 

بی معرفتی است وقتی از زمین و آسمان، انس و جان، نبات و حیوان و هر ذره ای ناله "یا حسین" بلند است، از این گوشه شبکه مجازی نوایی شنیده نشود. پرچمی بر افراشتیم و سیاهی زدیم در و دیوار را؛ گلاب پاشیدیم و آب و جارو زدیم راه را تا این کلبه درویشی رنگ و بوی خیمه عزای فرزند غریب زهرا(س) را بگیرد. این حسینیه مجازی هر روز میزبان شماست تا کمی از کربلا بگوییم و برای سردار بی یاورش نوحه سر دهیم:



ادامه مطلب

برچسب ها : یک قدمی بهشت, مقتل‌خواني, زيارت ناحيه مقدسه, ,
توسط : ولایتمداران |
فريادهاي "لبيك يا حسين" در پي حضور سرزده سيد حسن نصرالله/ امريكا به‌دنبال فتنه طايفه‌اي و مذهبي در لبنان است
 

سيد حسن نصرالله دبيركل حزب‌الله لبنان كه به‌دليل طراحي‌هاي متعدد رژيم صهيونيستي براي ترور وي، كمتر به‌طور علني در مجامع عمومي حاضر مي‌شود و آخرين حضور وي نيز به سال 2008 يعني بيش از سه سال قبل باز مي‌گردد، امروز به‌طور سرزده و غيرمنتظره در جمع عزاداران حسيني در منطقه ضاحيه بيروت حاضر شد و در حالي كه با شعارهاي "لبيك يا حسين" مورد استقبال قرار گرفت، گفت كه از خودگذشتگی‌ها و خطرها هر اندازه که باشد ما به کسانی که برای به وحشت انداختن یا تهدید کردن ما شرط بندی کرده‌اند، می‌گوییم که ما پیروان و اصحاب امام حسینی هستیم که ندای "هیهات من الذله" را سرداد.



ادامه مطلب

برچسب ها : عكس, فيلم, فريادهاي لبيك يا حسين, حضور سرزده حسن نصرالله, فتنه طايفه‌اي و مذهبي لبنان, ,
توسط : ولایتمداران |
گزيده منبرهاي پناهيان در دهه اول محرم
اباعبدالله باتقواترینِ انسان‌ها بود اما نه يك "خوبِ سکولار"/ مردم در انتخابات مجلس باید به ریشه‌ي خانوادگی افراد هم توجه کنند
 

 

حجت‌الاسلام و المسلمين عليرضا پناهيان در شب‌ها و روزهاي دهه اول محرم الحرام منبرهاي متعددي دارد كه در هر منبر نيز موضوع‌هاي جداگانه‌اي را به بحث مي‌گذارد.

رجانيوز در روزهاي گذشته نيز گزيده‌اي از برخي منبرهاي پناهيان را منتشر كرده بود. در ادامه نيز گزيده‌اي از سخنان وي با موضوع "تقوا فراتر از اخلاق" در دانشگاه امام صادق عليه السلام، مهديه تهران با موضوع "نهال ولايت در نهاد خانواده" و دانشگاه تهران با موضوع "هويت يك عبد" آمده است:



ادامه مطلب

برچسب ها : گزيده منبرهاي پناهيان, دهه اول محرم, باتقواترینِ انسان‌ها, خوبِ سکولار, ,
توسط : ولایتمداران |
اتمام حجت سيدالشهدا(ع) با عمرسعد/ چگونه يك قطره اشك آتش جهنم را فرو مى‏نشاند/ صوت: حاج منصور (سال65)، كريمي، خلج، مرحوم نجفي
 

 

بی معرفتی است وقتی از زمین و آسمان، انس و جان، نبات و حیوان و هر ذره ای ناله "یا حسین" بلند است، از این گوشه شبکه مجازی نوایی شنیده نشود. پرچمی بر افراشتیم و سیاهی زدیم در و دیوار را؛ گلاب پاشیدیم و آب و جارو زدیم راه را تا این کلبه درویشی رنگ و بوی خیمه عزای فرزند غریب زهرا(س) را بگیرد. این حسینیه مجازی هر روز میزبان شماست تا کمی از کربلا بگوییم و برای سردار بی یاورش نوحه سر دهیم:



ادامه مطلب

برچسب ها : اتمام حجت سيدالشهدا, اتمام حجت با عمرسعد, قطره اشك, آتش جهنم, ,
توسط : ولایتمداران |
آيت‌الله مصباح در ديدار با گروهي از حزب‌الله لبنان:
علت گمراهي زبير علي‌رغم سوابق درخشان/ من به محبت سيد حسن نصرالله به خداوند تقرب مي‎جويم
 

 

عضو مجلس خبرگان رهبري با بيان اينكه "من به محبت سيد حسن نصرالله به خدا تقرب مي‌جويم و اميدوارم اين حب سبب نجات من در روز قيامت باشد"، دليل اين محبت را تبعيت کامل او از ولايت فقيه دانست و گفت: کسي که اين صفت را داشته باشد، در ولايت ائمه فاني مي‌شود. اين سلسله ولايت، يعني ولايت خدا در درجه اول، ولايت پيامبر صلي‌الله‌عليه‌وآله در درجه دوم،‌ ولايت ائمه عليهم‌السلام در درجه سوم، ولايت نائب امام در اين عصر (حضرت آيت‌الله خامنه‌اي ادام‌الله‌ظله) و ولايت ولي‌اش سيد حسن نصرالله بر همه ما واجب است.



ادامه مطلب

برچسب ها : آيت‌الله مصباح, ديدار با حزب‌الله لبنان, علت گمراهي زبير, سوابق درخشان, محبت سيد حسن نصرالله, تقرب به خداوند, ,
توسط : ولایتمداران |


صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 10 صفحه بعد