منوی اصلی
موضوعات سایت
مطالب جدید
آرشیو مطالب
وصیت شهدا
وصیت شهدا
معرفی سایت

سایت خبری تحلیلی ولایتمداران سایتی است با هدف اشاعه فرهنگ ولایت پذیری و ولایت مداری و دفاع از حریم ولایت و ولایتمداران.
مطالب ثابت
همرزمان
نویسندگان
لوگوی دوستان
امکانات دیگر


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1167
بازدید دیروز : 793
بازدید هفته : 2329
بازدید ماه : 1960
بازدید کل : 93515
تعداد مطالب : 5454
تعداد نظرات : 280
تعداد آنلاین : 2




در اين وبلاگ
در كل اينترنت
چاپ این صفحه
ابر برچسب ها
کمتر از یک ماه پس از ایجاد فرماندهی سایبری توسط اوباما
پاتک خیره کننده هکرهای ایرانی به حمله سایبری استاکس‌نت
 

 

هنوز یک ماه از ابلاغ دستورالعمل جدید باراک اوباما به نهادهای امنیتی این کشور در باره مقررات تک و پاتک‌های سایبری و ایجاد نهادی جدید با عنوان "فرماندهی سایبری" آمریکا که وظیفه تجهیز این کشور برای جنگ سایبری را به عهده گرفت، نگذشته بود که تلاش غرب برای آنچه تحت عنوان پروژه "استاکس نت" تهاجم سایبری به ایران می‌خواند، ظاهرا با واکنشی به مراتب مخرب‌تر مواجه شده است به نحوی که غول‌های اینترنتی مانند گوگل، یاهو و فیس بوک و سامانه‌های اینترنتی سازمان جاسوسی امریکا و انگلیس که به عنوان نماد هژمونی غرب در فضای سایبر شناخته می‌شوند، با یک عملیات نفوذ موفق و البته طولانی مدت روبرو شده‌اند که برآوردهای شرکت‌های امنیت شبکه از این نفوذ، از دست دادن مقادیر بسیار زیاد و قابل توجهی اطلاعات از این شرکت‌های اینترنتی است.



ادامه مطلب

برچسب ها : پاتک خیره کننده, هکرهای ایرانی, حمله سایبری استاکس ‌نت, فرماندهی سایبری توسط اوباما, غول‌های اینترنتی, گوگل, یاهو, فیس بوک, سامانه‌های اینترنتی, سازمان جاسوسی امریکا و انگلیس, نماد هژمونی غرب, فضای سایبر, عملیات نفوذ, شرکت‌های امنیت شبکه, شرکت‌های اینترنتی, ,
توسط : ولایتمداران |
پایتخت جرایم اینترنتی دنیا کجاست؟

 

تازه ترین گزارش یک موسسه امنیت انفورماتیک نشان می دهد که جرایم سایبری در سال 2010 بیش از 388 میلیارد دلار هزینه داشته اند و در سراسر دنیا به 431 میلیون نفر آسیب رساندند.



ادامه مطلب

برچسب ها : پایتخت جرایم اینترنتی دنیا, تازه ترین گزارش, موسسه امنیت انفورماتیک, جرایم سایبری, ,
توسط : ولایتمداران |
ارتباط دين و سياست از نظر آيت‌الله مصباح

 

رییس موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) با تاکید بر اینکه اهتمام به مسائل سیاسی و اجتماعی جزیی از وظایف دینی ماست، اظهار داشت: از نظر ما سیاست جزیی از دین است.

محمدتقی مصباح‌یزدی در دیدار با بخشی از دانش‌آموختگان دوره‌های طرح ولایت که در محل مؤسسه متبوعش صورت گرفت، با اشاره به جمله معروف «سیاست ما عین دیانت ما و دیانت ما عین سیاست ماست» اظهار داشت: پس از نهضت امام و پیروزی انقلاب اسلامی برای همه ما این معنا نهادینه شد که اهتمام به مسایل اجتماعی و سیاسی جزیی از وظایف دینی ماست.



ادامه مطلب

برچسب ها : ارتباط دين و سياست, نظر آيت‌الله مصباح, اهتمام به مسائل, مسائل سیاسی و اجتماعی, جزیی از وظایف دینی, سیاست جزیی از دین, ,
توسط : ولایتمداران |
دیدار رئیس و اعضای مجلس خبرگان رهبری با رهبر انقلاب
تبيين‌مفهوم ولايت‌مطلقه فقيه/خطر بازگشت عوامل ديكتاتورهاي سابق و وابسته به غرب در تحولات منطقه
 

 

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز در دیدار رئیس و اعضای مجلس خبرگان، با اشاره به اقدام تاریخی و بی سابقه امام خمینی رضوان الله تعالی علیه در تشكیل نظام سیاسی مبتنی بر فقه اسلامی، به تبیین چالش ظاهری میان "حفظ هویت و اصول نظام" با "تحقق نیافتن برخی اهداف مادی و معنوی" پرداختند و ضمن تشریح معنای صحیح ولایت مطلقه فقیه و تأكید بر لزوم تصحیح و تكمیل مستمر مسیر حركت نظام افزودند: حوادث بسیار عظیمی در منطقه در حال رخ دادن است كه باید با تبیین دقیق و صحیح مفهوم مردمسالاری دینی برای ملتهای مسلمان، خلاء موجود را در زمینه جهت گیری آینده این حوادث، پُر كرد.



ادامه مطلب

برچسب ها : دیدار با رهبر انقلاب, رئیس واعضای مجلس خبرگان, مفهوم ولايت‌ مطلقه فقيه, خطر بازگشت, عوامل ديكتاتورها, عوامل وابسته به غرب, تحولات منطقه, حضرت آیت الله خامنه ای, رهبر معظم انقلاب اسلامی, مفهوم مردمسالاری دینی, حفظ هویت و اصول نظام, تحقق اهداف مادی ومعنوی, ,
توسط : ولایتمداران |

گفتاري از آيت‌لله مصباح يزدي
منطق امام‎زمان(عج) بر اساس قرآن هم هدايت و بحث است هم جهاد و قتال

اشاره: آيت‌الله مصباح يزدي سه سال قبل در پاسخ به برخي شبهات در مورد وجود مقدس امام زمان(عج) با هفته نامه پرتو سخن گفت‌وگو كرد. رئيس مؤسسه آموزشي و پژوهشي امام خميني در اين گفت‌وگو به مواردي از جمله نحوه برخورد امام زمان(عج) با كفار، تفاوت عصر ظهور با عصر پيامبر اكرم(ص) و نوع آزادي بيان در دوره ظهور پرداخته است.



ادامه مطلب

برچسب ها : منطق امام‎زمان(عج), هدايت و بحث, جهاد و قتال, آيت‌الله مصباح يزدي, تحقق دموكراسي, ,
توسط : ولایتمداران |
سرويس چت ويديويی فيس‌بوك رونمايی شد
مدير اجرایي فيس‌بوك، سرويس چت ويديويي اين شبكه اجتماعي را رونمايي كرد تا کاربران فيس‌بوك به راحتي توانايي چت ويديويي با يکديگر را داشته باشند.


ادامه مطلب

برچسب ها : فضای مجازی, شبکه اجتماعی, فیس‌بوک, جاسوسی, سرويس چت ويديويی, فيس‌بوك, ,
توسط : ولایتمداران |
15 میانبر کیبرد مفید برای افزایش کارایی در ویندوز

 

 نارنجی: اگر شما خود را یک کاربر حرفه ای یا حتی آماتور پی.سی بدانید، حتما ارزش میانبر های کیبرد در افزایش کارایی را درک می کنید. تقریبا اکثر کاربران، برای کار هایی مثل کپی و پیست کردن متن هایشان از کیبرد استفاده می کنند. یا وقتی وضع پایداری ویندوز وخیم می شود از میانبری مثل Ctrl + Alt + Delete استفاده می کنند. این ها میانبر های رایج و جا افتاده ای در میان کاربران هستند. اما یک بخش 
دیگر هم از میان بر ها هستند که در چند سال اخیر به ویندوز اضافه شده اند. اما متاسفانه بسیاری از کاربران از آن ها بی اطلاع هستند. بنابر این اگر می خواهید به طور مختصر و مفید با 15 میانبر عالی برای افزایش کارایی، آشنا شوید؛ در ادامه مطلب همراه ما باشید.
 
- تکان دادن یک کلمه ای اشاره گر با هر حرکت:



ادامه مطلب

برچسب ها : 15 میانبر کیبرد مفید برای افزایش کارایی در ویندوز, ,
توسط : ولایتمداران |
"مغز ذرتی" حاصل اعتیاد به اینترنت!

 يک مطالعه نشان داد: افرادي که زمان زيادي را در فضاي اينترنت صرف مي کنند نمي‌توانند با زندگي واقعي کنار بيايند

به گزارش ايسنا به نقل از سي ان ان نوشت: اين مطالعه نشان داد که استفاده زياد از اينترنت حتي تغيير ساختار فيزيکي مغز را نيز به دنبال دارد.


ادامه مطلب

برچسب ها : "مغز ذرتی" حاصل اعتیاد به اینترنت!, ,
توسط : ولایتمداران |
۱۴تکنیک فاکس نیوز برای شستشوی مغزی

 

برای حفظ دموکراسی هیچ چیز مهمتر از مطبوعات آزاد نیست دستیابی به اطلاعات معتبر، دقیق و همه جانبه لازمه جامعه ای است که مردم آگاه در آن فعالیت مدنی و اجتماعی دارند،بنابراین هر چقدر دستیابی به اطلاعات معتبر با موانع بیشتری مواجه باشد دموکراسی به خودی خود رو به تباهی می رود با این وجود آیا می توان آمریکا را با داشتن رسانه هایی که شبانه روز اطلاعات غیردقیق و ناموثق در اختیار مخاطبان خود قرار می دهند یک جامعه دموکراتیک نامید؟



ادامه مطلب

برچسب ها : ۱۴تکنیک فاکس نیوز, شستشوی مغزی, ,
توسط : ولایتمداران |
شارژ ابتدایی 12 ساعته باطری غلط است

 

یک سنتی نادرست در بین مردم ما شایع است و آن اینکه نه یاد می گیرم و نه به روز می شویم. مدتی پیش برای خرید یک دستگاه اپل آیپد به بازار مراجعه کرده بودم و با یک تصور غلط مواجه شدم که مرا بر آن داشت در این مورد توضیحاتی بدهم.



ادامه مطلب

برچسب ها : شارژ ابتدایی 12 ساعته باطری غلط است, ,
توسط : ولایتمداران |

چطور از سکته مغزی پیشگیری کنیم؟

 

قرار گرفتن در معرض خطر سکته مغزی مانند بیماری قلبی به مجموعه‌ای از عوامل طبیعی (ژن‌ها)، عوامل محیطی (نحوه بزرگ شدن و محیط زیست) و گزینه های شخصی (سیگار کشیدن، ورزش، و غیره) مربوط می شود.



ادامه مطلب

برچسب ها : چطور از سکته مغزی پیشگیری کنیم, ,
توسط : ولایتمداران |
شبکه اجتماعی گوگل هم آمد + عکس

 

دکتر علیرضا مجیدی در وبلاگ «یک پزشک» نوشته است: گوگل پلاس، از سه‌شنبه به صورت «بسیار» محدود در دسترس شمار اندکی از کاربران قرار گرفته است. این پروژه حاصل یک سال تلاش تیم گوگل به رهبری معاون ارشد شرکت گوگل در امور شبکه‌های اجتماعی به نام «ویک گاندروتا» است.



ادامه مطلب

برچسب ها : شبکه اجتماعی گوگل, عکس, گوگل پلاس, تلاش تیم گوگل, ,
توسط : ولایتمداران |
ترفند جديد برای سرقت اطلاعات ايرانی‌ها در فيس‌بوك

 

 كلاهبرداران اينترنتي به تازگي براي سرقت اطلاعات شخصي و كلمه عبور كاربران ايراني فيس‌بوك به ترفند خطرناكي متوسل شده اند

در يك هفته اخير تبليغات گسترده اي به نمايه كاربران ايراني فيس بوك ارسال شده و از آنها خواسته شده با كليك كردن بر روي لينكي در قرعه كشي گرين كارت آمريكا شركت كنند.
 
با كليك كردن بر روي اين لينك و طي كردن چند مرحله شماره اي در اختيار كاربر قرار مي گيرد كه به عنوان تيكت يا بليط قرعه‌كشي در اختيار كاربر قرار مي گيرد. براي تطميع و فريب قطعي كاربران همچنين وعده داده شده كه جايزه‌اي دو ميليون دلاري هم به برندگان اين قرعه كشي اختصاص مي يابد.


ادامه مطلب

برچسب ها : ترفند جديد برای سرقت اطلاعات ايرانی‌ها در فيس‌بوك, كلاهبرداران اينترنتي به تازگي براي سرقت اطلاعات شخصي و كلمه عبور كاربران ايراني فيس‌بوك به ترفند خطرناكي متوسل شده اند, ,
توسط : ولایتمداران |
ویندوز 7 امن تر است یا ویندوز XP؟

 

مطلبی كه ما از این گزارش برداشت كرده و می خواهیم به آن بپردازیم، بررسی و مقایسه دو سیستم عامل محبوب مایكروسافت، یعنی ویندوز XP و ویندوز 7 است

 

بنا بر اطلاعات منتشر شده در این تحقیق، به صورت كلی سیستم عامل های جدید مایكروسافت در حالتی كه آخرین اصلاحیه ها بر روی آنها نصب شده باشند، امن تر از سیستم عامل های قدیمی این شركت هستند. بر همین اساس ویندوز 7 و ویندوز سرور 2008 R2 بالاترین امتیازات امنیت را دریافت كرده اند.



ادامه مطلب

برچسب ها : ویندوز 7 امن تر است یا ویندوز XP؟, ویندوز 7 و ویندوز سرور 2008 R2, ,
توسط : ولایتمداران |
اعتیاد به اینترنت و تغییر ساختار مغز

 

دکتر علیرضا مجیدی در وبلاگ شخصی خود نوشته است: تأثیری که استفاده درازمدت از اینترنت روی نحوه تفکر، تمرکز و پردازش مغزهای ما می‌گذارد، موضوعی است که سالهاست دانشمندان را به خود مشغول کرده است و باعث بحث و جدل‌های بسیار شده است.



ادامه مطلب

برچسب ها : اعتیاد به اینترنت و تغییر ساختار مغز, ,
توسط : ولایتمداران |
ماه رجب؛ فرصتی استثنایی

 

گفتاری از استاد اصغر طاهرزاده:

قَالَ موسی‌بن‌جعفر«ع»: رَجَبٌ شَهْرٌ عَظِيمٌ يُضَاعِفُ اللَّهُ فِيهِ الْحَسَنَاتِ وَ يَمْحُو فِيهِ السَّيِّئَاتِ مَنْ صَامَ يَوْماً مِنْ رَجَبٍ تَبَاعَدَتْ عَنْهُ النَّارُ مَسِيرَةَ مِائَةِ سَنَةٍ وَ مَنْ صَامَ ثَلَاثَةَ أَيَّامٍ وَجَبَتْ لَهُ الْجَنَّة.‏[1]

ماه رجب، ماه بزرگى است كه در آن حسنات چند برابر و گناهان در آن محو مى‏شود. كسى كه يك روز در ماه رجب روزه بگيرد، آتش جهنّم به اندازه يك‌صدسال از او فاصله مى‏گيرد، و كسى كه سه روز در آن ماه روزه بگيرد، بهشت براى او واجب مى‏شود.

 



ادامه مطلب

برچسب ها : ماه رجب؛ فرصتی استثنایی, ,
توسط : ولایتمداران |
برخورد آموزنده رهبر انقلاب براي همه به‌ويژه مسوولان در مقابل تملق
 

 

مرتضي رضائیان: رهبر معظم انقلاب در ديدار اخير خود با نمايندگان مجلس شوراي اسلامي در واكنش به سخنان تمجيد آميز يکي از نمايندگان حاضر در مورد ايشان، در بياني که حاکي از هوشمندي و صفاي نفس است، فرمودند: «اين جور بيانات، هم به ضرر من است، هم به ضرر خود گوينده است. نبايستى اين بيانات به اين شكل بيان شود... اينجور تعبيرات، تعبيراتى نيست كه انسان را خوش بيايد يا كمكى به كار پيشرفت انسان بكند. ما همگى بندگان خدا هستيم و ان‌شاءالله خدمتگزاران مردم هم باشيم.»



ادامه مطلب

برچسب ها : برخورد آموزنده رهبر انقلاب براي همه به‌ويژه مسوولان در مقابل تملق, ,
توسط : ولایتمداران |
پاسخ آیت‌الله‌سبحانی به شبهه فیزیکدان انگلیسی
 

 

حضرت آیت‌الله سبحانی در نوشتاری، به نظرات اخیر برخی فیزیکدان‌ها به ویژه «استفان هاوکینگ» فیزیکدان انگلیسی، مبنی بر اینکه آیا علم فیزیک می‌تواند ماورای طبیعت را نفی کند، پاسخ داده‌اند.

متن این نوشتار به شرح ذیل است.



ادامه مطلب

برچسب ها : پاسخ آیت‌الله‌سبحانی به شبهه فیزیکدان انگلیسی, ,
توسط : ولایتمداران |

با موبایل بازی کنید، زانو درد می‌گیرید!
 تحقیقات نشان می دهد دانش آموزانی که عادت به بازی کامپیوتری و یا موبایل دارند بیشتر در معرض خطر دردهای مفصلی قرار می گیرند.



ادامه مطلب

برچسب ها : با موبایل بازی کنید, زانو درد می‌گیرید!, عادت به بازی کامپیوتری و موبایل, ,
توسط : ولایتمداران |

لقمه حرام با انسان چه مي‌كند؟

 

معصیت‌ها مثل آهن ربا و لقمة حرام مانند ذرّات آهن است، وقتی که انسان در وجودش لقمة حرام نباشد، می‌تواند از کنار معصیت‌ها عبور کند و خود را نگه دارد، امّا وقتی که لقمة حرامی را خورد، از کنار معصیّت که می‌گذرد، مجذوب آن می‌شود.
 
آیتالله حائری شیرازی در کتاب «پندها و اندرزها»ی خود دربارة لقمة حلال و حرام این گونه می‌آورد: آهن ربا، ذرّة آهن را هر کجا که باشد، به سمت خود می‌کشد. اگر یک مقدار پنبه را از کنار یک آهن ربا عبور دهید، آهن ربا کششی نسبت به پنبه ندارد، امّا اگر مقداری خردة آهن را درون پنبه قرار دهیم، در این حالت پنبه به سمت آهن ربا
کشیده شده و جذب آن می‌شود.
 
در اینجا خود پنبه جذب نمی‌شود؛ بلکه براده‌های آهنی که با خود آهن ربا هم جنس هستند، به سمت آن کشیده می شوند.


ادامه مطلب

برچسب ها : لقمه حرام با انسان چه مي‌كند؟, حلال و حرام وقتی مخلوط شود, لقمة حرام, معصیت‌ها, پندها و اندرزها, تاثیر لقمه حرام, ,
توسط : ولایتمداران |
علت ایجاد شبهه در سخن برخی افراد از دیدگاه آیت‌الله بهجت

 

«خيلى خطرناك است كه ندانيم قُدما چه راهى را مى‌رفتند! دليل عقب ماندگى ما آن است كه اموال شبهه ناك مصرف مى‌كنيم، و مال شبهه ناك، ايجاد ترديد و شبهه مى‌كند، و به قدر ضرورت و نان خالى اكتفا نمى‌كنيم.»

 

به گزارش رجانیوز به نقل از جهان، تردید یکی از همراهان انسان است که در مواقع حساس زندگی می‌تواند زمینه سقوط فرد را موجب شود که این سقوط هم می‌تواند دنیایی باشد و هم اخروی. تردید در تمام امور وجود دارد، اما برخی از تردیدها از حالت فردی خارج می‌شود مثل تردیدهای سیاسی که ممکن است آسیب‌هایی را برای یک جامعه به همراه داشته باشد.



ادامه مطلب

برچسب ها : علت ایجاد شبهه در سخن برخی افراد از دیدگاه آیت‌الله بهجت, ,
توسط : ولایتمداران |
اساتيد حوزه و دانشگاه در همایش تحول علوم انسانی پيشنهادهاي متنوعي دادند؛
مناظره، تشکیل جبهه فرهنگی، طبقه‌بندي علوم، بازنگري در تعريف فقه

 

همایش تحول در علوم انسانی با گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم آیت الله سید منیرالدین حسینی هاشمی بنیانگذار فرهنگستان علوم انسانی روز گذشته با سخنان آیت الله حائری شیرازی، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد مهدی میرباقری دبیر علمی، حجت‌الاسلام علی‌اكبر رشاد، دکتر مسعود درخشان، حجت‌الاسلام محسن غرویان، دکتر کچوئیان، دكتر پارسانیا، دكتر برنجكار، خانم دکتر جمیله علم‌الهدی، دكتر محمدتقی سبحانی، دكتر ارسطا، دکتر رضاداوری اردکانی و دكتر سعید زیباكلام برگزار شد.



ادامه مطلب

برچسب ها : مناظره, تشکیل جبهه فرهنگی, طبقه‌بندي علوم, بازنگري در تعريف فقه, ,
توسط : ولایتمداران |
استاد اخلاق حوزه علميه:
منطق‌قرآني‌با نمونه"ابليس"مي‌گويد انحراف، خدمات‌افراد را محو مي‌كند

 

يك استاد اخلاق حوزه علميه گفت: اگر انسانی مدتی، خدمتی به دین انجام بدهد و بعد از چند صباحی یک انحراف عظیم از او صادر بشود در منطق قرآن باید انحراف را ببینیم نه خدمات.



ادامه مطلب

برچسب ها : منطق‌قرآني‌با نمونه"ابليس"مي‌گويد انحراف, خدمات‌افراد را محو مي‌كند, ,
توسط : ولایتمداران |
گفتاری منتشرنشده از استاد حسن رحیم‌پور ازغدی
"مطهري" و چند پرسش از روحانيت

 

متن زیر قسمتی از گفتاری منتشرنشده است که استاد حسن رحیم‌پور ازغدی اردیبهشت ماه 82 در بین خواهران طلبه طرح کرده‌اند و اینک به مناسبت سالگرد شهادت شهید مرتضا مطهری توسط "موسسه طرحی برای فردا" ویرایش یافته و توسط رجانیوز منتشر می‌شود. ضروری است متذکر شویم ویراستاری متن پیش رو صرفا به تبدیل فضای شفاهی بحث به عباراتی نوشتاری اکتفا نموده و پاسخ‌گویی به نقایص احتمالی بر عهده‌ی موسسه می‌باشد. رجانیوز ضمن تشکر از استاد رحیم پور، به مناسب سالگرد شهادت استاد شهید مطهری(ره) این گفتار را برای اولین بار منتشر می کند:



ادامه مطلب

برچسب ها : گفتاری منتشرنشده از استاد حسن رحیم‌پور ازغدی, "مطهري" و چند پرسش از روحانيت, ,
توسط : ولایتمداران |


صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد