منوی اصلی
موضوعات سایت
مطالب جدید
آرشیو مطالب
وصیت شهدا
وصیت شهدا
معرفی سایت

سایت خبری تحلیلی ولایتمداران سایتی است با هدف اشاعه فرهنگ ولایت پذیری و ولایت مداری و دفاع از حریم ولایت و ولایتمداران.
مطالب ثابت
همرزمان
نویسندگان
لوگوی دوستان
امکانات دیگر


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 602
بازدید دیروز : 36
بازدید هفته : 971
بازدید ماه : 602
بازدید کل : 92157
تعداد مطالب : 5454
تعداد نظرات : 280
تعداد آنلاین : 2




در اين وبلاگ
در كل اينترنت
چاپ این صفحه
ابر برچسب ها
بخش دوم گفت‌وگوي رجانيوز با نماينده مردم اهواز در مجلس شوراي اسلامي
جان تازه خطبه 15بهمن رهبر انقلاب به قيام مصر/ حسنين هيكل از اختلاف انگيزي برخي مسئولان سابق انتقاد كرد
 

 

در بخش اول گفت‌وگو با ناصر سودانی نماینده مردم اهواز و عضو کمیسیون انرژی مجلس هفتم و هشتم شورای اسلامی با توجه به نزدیک شدن به فضای انتخاباتی و انجام تحرکات زیادی در بین اهالی مجلس از جمله تشکیل جبهه پایداری و کمیته 7+8 با این عضو فراکسیون اصولگرایان در ارتباط با ساز و کارهای تصمیم‌گیری این طیف سیاسی به گفتگو پرداختیم. با توجه به سفر اخير اين نماينده به مصر با هدف تقديم پيام رئيس مجلس شوراي اسلامي به شخصيت‌هاي مصري و تقديم پيام دعوت به آنان براي حضور در كنفرانس فلسطين در مهر ماه، بخش دوم گفت‌وگو به موضوع بيداري اسلامي اختصاص دارد.



ادامه مطلب

برچسب ها : جان تازه, خطبه 15بهمن, رهبر انقلاب, قيام مصر, انتقاد حسنين هيكل, اختلاف انگيزي برخي مسئولان, ناصر سودانی, نماینده مردم اهواز, تشکیل جبهه پایداری, کمیته 7+8 , موضوع بيداري اسلامي, كنفرانس فلسطين, سفر هیئت ایرانی به قاهره, ,
توسط : ولایتمداران |
تكرار آرزوهاي يك نخست‌وزير ناكام
اگر در ايران براندازي شود همه چيز درست مي‌شود!
 
در حالي كه نزديك به يك دهه از حمله متحدان غربي، امريكا و انگليس به افغانستان و عراق مي گذرد، ‌توني بلر نخست وزير سابق انگليس خواستار تغيير رژيم و براندازي در ايران و سوريه شد.


ادامه مطلب

برچسب ها : تكرار آرزوها, نخست‌وزير ناكام, براندازي در ايران, حمله متحدان غربي, حمله امريكا و انگليس, حمله به افغانستان و عراق, ‌توني بلر, نخست وزير سابق انگليس, تغيير رژيم و براندازي, برندازی در ايران, تغییر رژیم در سوريه, ,
توسط : ولایتمداران |
وابسته فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در سوریه مطرح كرد
ناگفته‌هايي در مورد ريشه‌هاي ناآرامي در سوريه و خاستگاه معترضان
 

 

وابسته فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در سوریه با يادآوري نحوه جرقه خوردن انقلاب‌هاي مردمي در تونس و مصر و غافل‌گيري امريكا و غرب از اين بيداري اسلامي، اضافه كرد كه امريكايي‌ها پس از اين غافل‌گيري تلاش كردند كه تحولات را مديريت كنند.



ادامه مطلب

برچسب ها : وابسته فرهنگی در سوریه, جمهوری اسلامی ایران, ناگفته‌ها, ريشه‌هاي ناآرامي در سوريه, خاستگاه معترضان, جرقه خوردن انقلاب‌ها, انقلاب‌هاي مردمي تونس و مصر, غافل‌گيري امريكا و غرب, بيداري اسلامي, مديريت تحولات امريكايي‌ها, سيد علي موسو‌ي‌زاده, نقش رسانه‌ها, الجزيره سي‌ان‌ان بي‌بي,
توسط : ولایتمداران |
خط و نشان ترکیه براي سوريه

 

رئيس جمهور تركيه با بيان اينكه "داود اوغلو" نامه "فرصت آخر" آنكارا را به دمشق داده است، براي سوريه خط و نشان كشيد، اما در قبال سركوب مردم بحرين توسط رژيم آل خليفه و سعودي‌ها سكوت كرد.



ادامه مطلب

برچسب ها : خط و نشان ترکیه, سوريه, رئيس جمهور تركيه, داود اوغلو, نامه "فرصت آخر" آنكارا, سركوب مردم بحرين, رژيم آل خليفه, سعودي‌ها, ,
توسط : ولایتمداران |
دیدار رئیس و اعضای مجلس خبرگان رهبری با رهبر انقلاب
تبيين‌مفهوم ولايت‌مطلقه فقيه/خطر بازگشت عوامل ديكتاتورهاي سابق و وابسته به غرب در تحولات منطقه
 

 

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز در دیدار رئیس و اعضای مجلس خبرگان، با اشاره به اقدام تاریخی و بی سابقه امام خمینی رضوان الله تعالی علیه در تشكیل نظام سیاسی مبتنی بر فقه اسلامی، به تبیین چالش ظاهری میان "حفظ هویت و اصول نظام" با "تحقق نیافتن برخی اهداف مادی و معنوی" پرداختند و ضمن تشریح معنای صحیح ولایت مطلقه فقیه و تأكید بر لزوم تصحیح و تكمیل مستمر مسیر حركت نظام افزودند: حوادث بسیار عظیمی در منطقه در حال رخ دادن است كه باید با تبیین دقیق و صحیح مفهوم مردمسالاری دینی برای ملتهای مسلمان، خلاء موجود را در زمینه جهت گیری آینده این حوادث، پُر كرد.



ادامه مطلب

برچسب ها : دیدار با رهبر انقلاب, رئیس واعضای مجلس خبرگان, مفهوم ولايت‌ مطلقه فقيه, خطر بازگشت, عوامل ديكتاتورها, عوامل وابسته به غرب, تحولات منطقه, حضرت آیت الله خامنه ای, رهبر معظم انقلاب اسلامی, مفهوم مردمسالاری دینی, حفظ هویت و اصول نظام, تحقق اهداف مادی ومعنوی, ,
توسط : ولایتمداران |
بازي دو نبش با بيداري‎اسلامي/شکست‎راهبرد "Zero Problem" ترک‌ها

 

اگر تا پیش از این مقام‌هاي ترک رویکرد این کشور در قبال ناآرامی های سوریه را با تبلیغاتی فریبنده از موضعی اسلامی و انسان دوستانه تبیین می کردند، با سفر سه روزه امیر شیخ نشین بحرین به ترکیه و دیدار با رئیس جمهور و نخست وزیر، حنای ترک ها دیگر رنگی ندارد.



ادامه مطلب

برچسب ها : بازي دو نبش, بيداري‎اسلامي, کست ‎راهبرد, Zero Problem, ترک‌ها, ناآرامی های سوریه, ,
توسط : ولایتمداران |

اعتراف مهم به شكست در مبارزه با القاعده و تروريسم
رئیس سابق MI5: حالا كه جنگ جواب نداد، با القاعده مصالحه كنيم

 10 سال پس از حادثه 11 سپتامبر 2001 و تدارک حمله بزرگ غرب به خاورمیانه برای مبارزه با آنچه كه "تروریسم" می‌خواند، "الیزا مانینگهام بولر" که رهبری سرويس MI5 (سرويس امنيت داخلي انگليس) را تا سال ۲۰۰۷ بر عهده داشت، تلویحاً از شكست لشکرکشی به افغانستان خبر داد و تنها راه حل مشکل تروریسم را یافتن راهی برای مذاکره با القاعده عنوان کرد.



ادامه مطلب

برچسب ها : اعتراف مهم, شكست در مبارزه, القاعده و تروريسم, رئیس سابق MI5, جنگ جواب نداد, مصالحه با القاعده, حادثه 11 سپتامبر, حمله بزرگ غرب, تروریسم, الیزا مانینگهام بولر, سرويس امنيت داخلي انگليس, مذاکره با القاعده, لشکرکشی به افغانستان, ,
توسط : ولایتمداران |
نصرالله: روزي در مسجد الاقصي نماز مي‌خوانيم

 

دبيركل حزب الله لبنان با تاكيد بر اينكه "سرزمين پاك فلسطين به موطن و صاحبان اصلي خود باز خواهد گشت"، گفت كه به زودي در مسجدالاقصي نماز آزادي قدس را خواهيم خواند.



ادامه مطلب

برچسب ها : سید حسن نصرالله, نماز در مسجد الاقصي, دبيركل حزب الله لبنان, نماز آزادي قدس, روز جهاني قدس, ,
توسط : ولایتمداران |

مهر تایید بر ده سال ناکامی در افغانستان

کابوس انتخابات 2012 اوباما و التماس برای مذاکره با طالبان
 

 

امریکایی‌ها هیچ‌گاه گمان نمی کردند، 10 سال پس از لشكرکشی که رسما با ادعاي هدف نابودی طالبان و افراط گرایی و با خرج هزینه های گزاف آغاز شده بود، ناگزیر از علنی کردن مذاکرات خود با کسانی باشند که تا دیروز با بمب و موشک به جنگ آنها رفته بودند.



ادامه مطلب

برچسب ها : مهر تایید, ده سال ناکامی در افغانستان, ,
توسط : ولایتمداران |
وقتی پهلوی مالکیت بر بحرین را دردسر بیهوده می‌داند! + سند

 

پایگاه مرکز اسناد انقلاب اسلامی: داریوش همایون (وزیر اطلاعات و جهانگردی دولت آموزگار) معتقد بود که پافشاری ایران بر ادعای مالکیتش بر بحرین بیهوده است. از منظر همایون، بحرین چیزی جز ایجاد نارضایتی سیاسی و اجتماعی ندارد و باید در پی راه‌حل آبرومندانه بود تا ماجرا با کمترین هیاهو و جار و جنجال فیصله یابد!



ادامه مطلب

برچسب ها : وقتی پهلوی مالکیت بر بحرین را دردسر بیهوده می‌داند! + سند, داریوش همایون (وزیر اطلاعات و جهانگردی دولت آموزگار) , ,
توسط : ولایتمداران |
نگاهي به تاريخ انقلاب‌هاي بحرين

 

موقعيت جغرافيايي و ساختار جمعيتي‌‌-‌طايفه‌اي بحرين و نحوه برخورد حكومت‌هاي وقت با طوايف مختلف اين كشور بويژه شيعيان و خودكامگي حاكمان بحرين موجب گشته تا اين كشور همواره آبستن اعتراض‌ها و انقلاب‌ها باشد.

اگر بخواهيم نگاهي به ريشه‌هاي انقلاب‌ و اعتراضات جاري در بحرين داشته باشيم بايد به تاريخ اعتراضات و انقلاب‌هاي اين كشور در دهه‌هاي پيش نگاهي بياندازيم كه اساسا با موقعيت جغرافيايي و ساختار جمعيتي‌‌-‌طايفه‌اي بحرين ارتباط پيدا مي‌كند و در هر دوره از تاريخ شاهد تغيير و تحولاتي در نحوه بيان اعتراضات و درخواست‌ها و نحوه رويارويي يا پاسخگويي حكومت با آن بود.



ادامه مطلب

برچسب ها : نگاهي به تاريخ انقلاب‌هاي بحرين, ,
توسط : ولایتمداران |
وصیتنامه جالب شهید خالد اسلامبولی

 

خالد بن احمد شوقی اسلامبولی یک افسر مصری و عضو گروه جهاد اسلامی مصر بود که به همراه تنی چند از همرزمان مسلمانش در روز ۶ اکتبر ۱۹۸۱ انور سادات رئیس آمریکایی رژیم مصر را روانه جهنم کرد.

او در سال ۱۹۵۵ میلادی در مصر متولد شد. و در مدرسه فرانسوی «نوتردام» قاهره تحصیل کرده، سپس به ارتش مصر پیوست. او در سن ۲۰ سالگی با درجه ستوانی در واحد توپخانه ارتش مصر مشغول خدمت شد.خالد اسلامبولی مدتی با جنبش اسلامی «الجهاد» که مخفیانه فعالیت می‌کرد همکاری داشت.



ادامه مطلب

برچسب ها : وصیتنامه جالب شهید خالد اسلامبولی, ,
توسط : ولایتمداران |
رهبر معظم انقلاب اسلامي دوم تير ماه سال جاري در در ديدار اعضاى بسيجى هيئت علمى دانشگاه‌ها، شرايط جديد منطقه را پيش‌بيني کردند و فرمودند: «اگر من بخواهم آن لبّ تلقى و برداشت خودم را به شما عرض بكنم - كه شايد در يك مجال كوتاه، برايش استدلال هم نشود ارائه كرد؛ البته مستدل است، منتها شايد دردو كلمه نشود استدلالى برايش بيان كرد - اين است كه مراكز استكبارى جهانى درمقابله‌ى با حركت اسلامى كه نماد واقعى‌اش جمهورى اسلامى است، "دارند آخرين تلاشهاى خودشان را ميكنند". در بسيارى از عرصه‌ها تلاشهايشان و تدابيرشان "به بن‌بست خورده و كار از دستشان در رفته" است. اين كمربندى كه اينها بر دور مسائل جهانى كشيده بودند و حيطه‌بندى‌اى كه كرده بودند، در حساس‌ترين نقاط روى زمين يعنى خاورميانه، اين كمربند پاره شده - يا سست شده، حداقلش اين است؛ ولى به نظرمن پاره شده - و از دستشان در رفته است.


ادامه مطلب

برچسب ها : پيش‌بيني رهبر حکيم‌انقلاب درباره تحولات‌خاورميانه و مصر, مسلمانان در عزلت بودند, مثل همان فريادى كه ملت ايران كشید, , , , برای استكبار, شیعه و سنی فرقی نمی‌كند, شكنجه‌ی گروه‌های مسلمان در مصر, حمایت آمریكا از حكومت وابسته‌ی مصر, مردم مصر, محب اهل بیتند, ,
توسط : ولایتمداران |


صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد