منوی اصلی
موضوعات سایت
مطالب جدید
آرشیو مطالب
وصیت شهدا
وصیت شهدا
معرفی سایت

سایت خبری تحلیلی ولایتمداران سایتی است با هدف اشاعه فرهنگ ولایت پذیری و ولایت مداری و دفاع از حریم ولایت و ولایتمداران.
مطالب ثابت
همرزمان
نویسندگان
لوگوی دوستان
امکانات دیگر


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 33
بازدید دیروز : 106
بازدید هفته : 139
بازدید ماه : 1679
بازدید کل : 101560
تعداد مطالب : 5454
تعداد نظرات : 280
تعداد آنلاین : 2




در اين وبلاگ
در كل اينترنت
چاپ این صفحه
ابر برچسب ها

 سران فتنه آرزوی بازگشت به نظام اسلامی ایران را به گور خواهند برد،

حجت الاسلام مهدی طائب، استاد حوزه و دانشگاه، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به این که سران فتنه همچون بیمار مرگ مغزی در تلاش برای بازگشت به دنیا هستند، اظهار داشت: همواره تلاش سران فتنه به ویژه موسوی و خاتمی دستیابی به قدرت از هر راهی بوده است، اما هرگز بیمار مرگ مغزی به سبب عدم برخورداری از توان و قدرت جسمانی نمی تواند به دنیا برگشته و به میدان وارد شود.



ادامه مطلب

برچسب ها : سران فتنه آرزو به گور گور خواهند برد, سران فتنه آرزوی بازگشت به نظام اسلامی ایران را به گور خواهند برد, ,
توسط : ولایتمداران |

1389/11/3 يكشنبه از سوي رييس كل گمرك ايران در بازديد از گمركات استان هرمزگان اعلام شد: برنامه‌هاي گمرك براي كمك به توسعه و تسهيل تجارت رييس كل گمرك ايران در نخستين سفر كاري خود در رأس هيأتي از معاونان و مديران كل ستادي اين سازمان از گمركات استان هرمزگان بازديد كرد.

وي در جمع كاركنان گمرك شهيدرجايي با تبيين مهمترين نكات و برنامه‌هاي خود ازجمله اجراي طرح جامع گمرك الكترونيكي, تدوين آيين‌نامه قوي, جامع و انعطاف‌پذير با مشاركت فعال همكاران متخصص و خبره گمرك براي قانون امور گمركي, ارتباط مؤثر و فعال و برنامه‌ريزي شده با سازمان‌هاي همجوار و همكار, تعامل فعال با سازمان‌هاي بين‌المللي به‌خصوص سازمان جهاني گمرك, ارتقاي جايگاه گمرك در سياستگذاري‌هاي اقتصادي, فراهم سازي شرايط براي تقويت روحيه احترام به همكاران و ايجاد محيط كاري پرنشاط, توسعه آموزش به‌ويژه آموزش حين كار, افزايش سطح تخصص و كارايي در سازمان, توجه به سرمايه انساني, اجراي طرح آمايش سرزميني و اصلاح  ساختار سازماني, تقويت نظام پيشنهادها به صورت الكترونيكي و بهبود و ارتقاي وضعيت معيشت كاركنان, بر اجراي دو وظيفه مهم گمرك يعني تسهيل تجارت و اجراي مقررات و كنترل‌ها تأكيد كرد و خواستار همكاري, همفكري و همدلي همه همكاران خود در گمرك براي پيشبرد اين برنامه‌ها شد.



ادامه مطلب

برچسب ها : نخستين سفر كاري رييس كل گمرك ايران, برنامه‌هاي گمرك براي كمك به توسعه و تسهيل تجارت, ,
توسط : ولایتمداران |

ايران دراسلامبول با اقتدار مذاكره كرد اما اشتباه هاي محاسباتي سنگين ريشه دوانده در ذهن طرف غربي اجازه شكل گيري هيچ توافقي را نداد و اين مذاكرات به دليل امتناع ايران از پذيرفتن هرگونه درخواست باج خواهانه بي نتيجه ماند.



ادامه مطلب

برچسب ها : ايران باج نداد مذاكرات بي نتيجه ماند, اعضاي 1+5 در تحميل ديدگاه هاي زياده خواهانه خود به ايران شكست خورد, ,
توسط : ولایتمداران |
افشاي جزئيات شنبه سياه مجمع تشخيص مصلحت/ از اعلام نظر رهبر انقلاب در مورد بانك مركزي جلوگيري شد؟

 

به دنبال اختلاف نظرهای پیش آمده بین مجلس شورای اسلامی و شورای نگهبان در خصوص برخی مواد برنامه پنجم، مسئله در روزهای سه شنبه 21 دیماه و شنبه 25 دیماه در مجمع تشخیص مصلحت مطرح شد.



ادامه مطلب

برچسب ها : افشاي جزئيات شنبه سياه مجمع تشخيص مصلحت/ از اعلام نظر رهبر انقلاب در مورد بانك مركزي جلوگيري شد؟, ,
توسط : ولایتمداران |

گروه‌هايي از دانشجويان و جوانان پرشور انقلابي و مسلمان تونس در صددند تا با ايجاد حزبي به نام "حزب الله " فعاليت‌هاي خود را در اين كشور، سازماندهي و به صورت كاملاً مردمي ساماندهي نمايند.



ادامه مطلب

برچسب ها : تونس در راه تشكيل حزب‌اللّه, ,
توسط : ولایتمداران |

انتقاد صریح رئیس جمهور از ساختار فعلی نظام اداری کشور

رئیس‌جمهور گفت: مثلاً در وزارت جهاد کشاورزی 60 الی 70 درصد کارمندان متخصص کشاورزی هستند، ولی چه تعداد آنها بر سر زمین‌های کشاورزی حضور دارند. کشاورزی کشور در بلوار کشاورز انجام نمی‌شود . متخصصان کشاورزی در یک ساختمان 25 طبقه نشسته‌اند، چند نفر می‌خواهند فکر کنند؟ چند نفر می‌خواهند عمل کنند؟ نمی‌شود که 200 نفر فرمانده باشد و یک سرباز.

به گزارش ایسنا، دکتر محمود احمدی‌نژاد، رئیس‌جمهور در همایش هم‌اندیشی تخصصی 10 محور برنامه تحول در نظام اداری با تشکر از برگزاری این همایش گفت: بدون تردید یکی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین کارها در کشور تحول در نظام اداری است، شما خود نظام اداری را می‌شناسید و ضرورت تحول در آن را نیز می‌دانید.



ادامه مطلب

برچسب ها : قابل توجه مدیران نالایق و پروازی!!, انتقاد صریح رئیس جمهور از ساختار فعلی نظام اداری کشور, ,
توسط : ولایتمداران |

گرامی داشت اربعین سالار شهیدان حضرت حسین بن علی (ع) در میان شیعیان آن حضرت از اهمیت و ارزش ویژه ای برخوردار است. از دیدگاه بسیاری از صاحب نظران و مورخان شیعه و اهل سنت، مبنای تاریخی چنین بزرگداشتی، ورود اهل بیت به کربلا در اولین اربعین حسینی (سال 61 هجری) و دفن سرهای مطهر شهیدان بویژه سر مقدس امام حسین (ع) در کنار پیکرهای مطهر آنهاست.

جمعی اندک از مورخان و صاحب نظران نیز بر این عقیده اند که نظریه یاد شده از اعتبار تاریخی لازم برخوردار نیست، بلکه مبنای بزرگداشت این روز ورود جابر و عطیه به کربلاست.

مقاله حاضر در یک بررسی و تحلیل تاریخی، در مقام اثبات نظریه نخست است.



ادامه مطلب

برچسب ها : تحلیل مبنای تاریخی اربعین حسینی, ,
توسط : ولایتمداران |

 
 
  بيستم ماه صفر در تاريخ، به عنوان اربعين حسيني مشهور شده است. در برخي از روايات به بزرگداشت اين روز اشاره شده است. در حديثي از امام حسن عسكري زيارت اربعين به عنوان يكي از نشانه‌هاي مؤمن شمرده شده است.[1] «اربعين» در منابع، بيشتر به دو رويداد اشاره دارد:
1-   روز مراجعت اسراي كربلا از شام به مدينه؛
2-   روزي كه جابر بن عبدالله انصاري به زيارت قبر امام حسين(ع) مشرف شد.
  اما در اينكه در اين روز اسراي كربلا به كربلا رسيده باشند، ترديدي جدي وجود دارد.
  شيخ مفيد در «مسار الشيعه» آورده است:

یدالله حاجي زاده



ادامه مطلب

برچسب ها : اربعين حسيني و اسرا, در اينكه در اين روز اسراي كربلا به كربلا رسيده باشند, ترديدي جدي وجود دارد, ,
توسط : ولایتمداران |

 

السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین

زنده نگه داشتن عاشورا یک مسئله بسیار مهم سیاسی عبادی است. امام خمینی(ره)

در باز گشت بازماندگان کاروان عشق به کر بلا با شاهدان عینی و راویان عشق حضرت امام سجاد و حضرت زینب کبری علیهما السلام هم ناله شویم.

به اطلاع عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت میرساند به مناسبت سالروز اربعین شهادت سید الشهدا ابا عبدالله الحسین علیه السلام و هفتاد و دو تن از یاران صدیق و با وفایش علیهم السلام مراسم سوگواری و سینه زنی با سخنرانی حجت الاسلام سعید ریاضی مسوول محترم طرح صالحین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بندر امام  و مداحی برادران حاج احمد ملکزاده و عباس عبدالله زاده در میعادگاه ولایتمداران بندرامام خمینی حسینیه المهدی(عج) به مدت دو شب توسط هبات محبین انصارالمهدی(عج) برگزار میگردد.

 زمان:4 و 5/11/1389 ساعت19:30

نشانی:ابتدای خیابان شهید کلاهدوز مرکز فرهنگی هنری المهدی(عج)

پایگاه مقاومت بسیج گمرک بندر امام خمینی(ره)





برچسب ها : برگزاری مراسم اربعین حسینی(ع) در مرکز فرهنگی هنری المهدی(ع) بسیج گمرک بندر امام مینی(ره), ,
توسط : ولایتمداران |

اینترنت بستری برای جنگ نرم

 عاطفه امینی
 

 
از همان زمان که دگرگونی های نرم به مرحله اجرا رسید تعاریف گوناگونی از ماهیت آن ارایه گردیده است. اجرای برنامه های حساب شده مسالمت آمیز به منظور تغییر سیستم سیاسی یک کشور و یا ایجاد تغییر و تحول مورد نظر بر حاکمان و مردم در جوامع مدنظر، از تعاریفی است که به شاخصه ها و اهداف اصلی جنگ نرم اشاره دارند.برای تبیین نقش رسانه ها و به خصوص فضای سایبر و مجازی در جنگ نرم، از منظری متفاوت و البته با بهره گیری از متون و تئوری های موجود، موضوع را مورد کنکاش قرار می دهیم.اگر ایجاد دگرگونی در جوامع با تکیه بر تغییر دیدگاه ها و نگرش های حاکمان و مردم بحث اصلی جنگ نرم باشد؛ در آن صورت این جنگ، مدلی نوین از فعل و انفعال های این دولت ها برای سلطه، بر کشورهای مختلف را نمایش می دهد.


ادامه مطلب

برچسب ها : اینترنت بستری برای جنگ نرم, نگاهی به تاثیر اینترنت در جنگ نرم, ,
توسط : ولایتمداران |

پژوهشی در کارکرد جنبش های معنوی نوپدید در جنگ نرم

نقش جنبش های معنوی نوظهور در اغتشاشات سال 88

 حمیدرضا مظاهری سیف
 

 
 
وقتی که دین به تجربه احساسات خوش تنزل یابد، ابعاد معرفتی و اخلاقی آن از اولویت فرومی‌آید، آنگاه دین‌داری هم چندان مهم نخواهد بود. بلکه مهم خوش بودن و برخورداری از هیجانت مثبت است، اصول اخلاقی و کرامت انسانی هم اگر در این زمینه مفید بود که محترم است و در غیر این صورت اعتباری ندارد...


ادامه مطلب

برچسب ها : نقش جنبش های معنوی نوظهور در اغتشاشات سال 88, پژوهشی در کارکرد جنبش های معنوی نوپدید در جنگ نرم, ,
توسط : ولایتمداران |
شگردهای جدید بهائیت برای جذب نیرو
یکی از مبلغین فرقه ضاله بهائیت در ترویج عقاید ضاله خود اعلام می‌کند که امام زمان ظهور کرده است و از سوی دولت قاجار تیر باران شده است.
یکی از مبلغین فرقه ضاله بهائیت در تکاپوی جذب مخاطب ادعای شهادت امام‌ زمان را مطرح می‌کند.


ادامه مطلب

برچسب ها : شگردهای جدید بهائیت برای جذب نیرو, ,
توسط : ولایتمداران |

تكرار تاريخ انقلاب؛ 14 اسفند- 18تير- 26تير و...

رهبر معظم انقلاب اسلامي در ديدار اخيرشان با مردم شهر مقدس قم درباره فتنه 88 فرمودند: «هنوز خيلى جا وجود دارد براى تحليل و تبيين و روشن كردن زوايا و ابعاد اين فتنه‌اى كه دشمن طراحى كرده بود.» (19/10/89)

بنابراين نگاه از ابعاد ديگر به فتنه سال گذشته مي‌تواند زواياي تازه‌اي از اين براندازي را روشن کند. تلاش‌هاي بني صدر در فتنه 14 اسفند 59 که با تکيه بر آراي خود قصد داشت بين نظام وصفوف مردم فاصله اندازد و کارآمدي «ولايت فقيه» را به چالش بکشد؛ و موج سازي با «سپاهي» و «بسيجي» خواندن حمله کنندگان به مردم و ادعاي شکنجه در زندان‌ها واعدام افراد کم سن وسال و بازتاب گسترده اين اتهام‌ها از طرف منافقان و سعي وي و هوادارانش براي ايجاد بحران داخلي در حالي که کشور گرفتار گسترده ترين جنگ در منطقه بود، همه از رفتارهاي براندازانه‌اي به شمار مي‌آمد که تکرارش در فتنه 88 مشاهده شد.

 مسعود شفيعي كيا

 



ادامه مطلب

برچسب ها : زواياي جديدي از فتنه 88, عکس منافقین جدید(فتنه گران),
توسط : ولایتمداران |
دور جدید نقش‌آفرینی گوگل در جنگ نرم علیه ایران
ادعاهای گوگل در زمینه حمایت از مردم ایران در شرایطی عنوان می‌شود که این شرکت کماکان بسیاری از سرویس‌های خود و به خصوص خدمات حساس‌تر را برای استفاده در داخل ایران بلوکه کرده است.
گوگل که در جریان ناآرامی‌های پس از انتخابات در ایران از طریق سرویس‌های مختلف خود اعم از جی‌میل، گوگل ارث، یوتیوب، بلاگ اسپات تلاش کرده بود به پیشبرد جنگ نرم در ایران کمک کند، در اقدامی دیگر این نیت شوم خود را عیان‌تر کرده است.


ادامه مطلب

برچسب ها : دور جدید نقش‌آفرینی گوگل در جنگ نرم علیه ایران, ,
توسط : ولایتمداران |

لوموند:
سرنگونی حکومت ایران در عصر آیت‌الله خامنه‌ای غیر ممکن است
"لوموند" با اشتباه خواندن مقایسه اوضاع ایران با تونس اذعان کرد که وقایع سال۸۸ ایران نشان می‌دهد سرنگونی حکومت اسلامی ایران در "عصر آیت الله خامنه‌ای" غیر ممکن است.
 


ادامه مطلب

برچسب ها : سرنگونی حکومت ایران!!, سرنگونی حکومت ایران در عصر آیت‌الله خامنه‌ای غیر ممکن است, ,
توسط : ولایتمداران |

تا بسيج و شهادت طلبي مردم هست نمي توانيم از پس جمهوري اسلامي برآييم

پايگاه صهيونيستي «بالاترين» اذعان كرد بسيج مردم ايران و اعتقادات مذهبي آنان به جريان هاي برانداز مجال عرض اندام نمي دهد.
اين رسانه ضد انقلاب با اشاره به شعبده بازي رسانه اي در شبيه سازي فتنه سبز با انقلاب مردم تونس نوشت: ايران، تونس نيست زيرا بسيج را دارد و ايران تونس نيست زيرا معترضان در تونس مخالفت با حاكميت را با مخالفت با اعتقادات و فرهنگ مردم همراه نكردند. اما در ايران، اپوزيسيون مهر دين ستيزي را بر روي پرچم و پلاكاردهاي خود چاپ كردند، لذا تحرك آنها، اين تعبير را دارد كه فساد و فحشا گسترش يابد و مساجد تعطيل شود و به جاي آن كاباره و مشروب فروشي احداث شود.



ادامه مطلب

برچسب ها : بسيج ملت در برابر فتنه سبز, پايگاه صهيونيستي «بالاترين», ,
توسط : ولایتمداران |

 عليرضا فرقاني

"آقای خاتمی موقعی که می‌خواستند دفتر خود را ترک کنند گفتند که آرزوی من این بود که پروژه هدفمند کردن یارانه‌ها را به اتمام برسانم". " احمدی نژاد به قول یکی از رسانه‌های خارجی آرزوی هاشمی و خاتمی را محقق کرد."

اما چرا احمدی نژاد باید کاری را شروع کند که دیگران شاید تنها خوابی برای آن دیده بودند؟ چرا احمدی نژاد باید خود را هزینه می کرد؟ مگر دیگران امکانات احمدی نژاد را نداشتند؟ مگر آقای خاتمی فرصت این کار در 8 سال صدارتش نداشت؟ مگر آقای هاشمی دغدغه نظام را نداشت؟ مگر نه اینکه آقایان ادعا می کنند که خواص علمی در دوران ما بیشتر دولت را همراهی می کردند؟ پس چرا باید این حرکت را احمدی نژاد شروع کند که تبعات قهری آن هم متوجه وي شود و آقایان مستقیم و غیرمستقیم حمله کنند و در خلوت حسرت این کار را بخورند؟



ادامه مطلب

برچسب ها : فان حزب الله هم الغالبون, چرا باید رهبر انقلاب نظرات احمدی نژاد را به خود نزدیک تر از آقای هاشمی بداند, ,
توسط : ولایتمداران |
فريادهاي مرگ بر امريكا و مرگ بر اسرائيل در مسجد سلطان احمد طنين‌انداز شد؛
 
استقبال‌پرشور از جليلي در نمازجمعه، نگراني 1+5 از تقويت‌موضع ايران
 

 

تعداد زيادي از نمازگزاران جمعه شهر استانبول با ديدن دكتر سعيد جليلي مذاكره كننده ارشد و دبير شوراي عالي امنت ملي ايران به وجد آمده و با شعارهاي مرگ بر امريكا و مرگ بر اسرائيل از او استقبال كردند.



ادامه مطلب

برچسب ها : عمق نفوذ ايران در منطقه, فريادهاي مرگ بر امريكا و مرگ بر اسرائيل در مسجد سلطان احمد, لينک فيلم, ,
توسط : ولایتمداران |
آنها از ما توصیه نمی‏خواهند؛ نان‎شان در ایجاد اختلاف است
 
این میزان تأکید بر روی یک مسئله آن هم در یک دوره زمانی محدود از سوی رهبر انقلاب کم‏نظیر به نظر می‎رسد؛ و البته این میزان بی‏توجهی به فرمایشات ایشان نیز! مقام معظم رهبری بارها و بارها لب به سخن گشودند، گاه با لحنی ارشادی، گاه با لحنی هشدارآمیز و گاه با بیانی گلایه‏گونه باب این بحث را پیش کشیدند؛ اما گويا حتي عده‌اي که خود را داعیه‏داران ولایتمداری نیز دارند، ترجيح دادند از كنار اين بيانات به‌سادگي عبور كنند.

به گزارش رجانیوز، اکنون رهاورد این بی‏توجهی، حاکم شدن گفتمانی صد‏در‏صد سلبی در فضای سیاسی کشور است که بر مبنای آن همه جریان‏های سیاسی از سوی رقیب به عناوینی نظیر ضد ولایت فقیه، منحرف، فاسد، ظالم، بی‎بصیرت، بانی فتنه دوم و... متهم می‎شوند! هر جریانی در این فضا می‏کوشد تا با نفی رقیب، اثبات خود را نتیجه بگیرد و با مدیریت افکار عمومی، توپِ اتهام را در میدان حریف بیاندازد! در این شرایط همه مسئولین نظام فاسدند و غیر قابل اعتماد!


ادامه مطلب

برچسب ها : بازخوانی هشدارهای مکرر رهبر انقلاب درباره وضعیت اخلاق سیاسی/3, ,
توسط : ولایتمداران |
عملیات های محرمانه سیا در ایران چگونه شکست خورد؟
«وضعیت جنگ» یکی از مهم ترین کتاب هایی است که ظرف سال های گذشته در حوزه مطالعات امنیتی و روابط بین الملل نوشته شده است. جیمز رایزن نویسنده این کتاب از روزنامه نگاران برجسته امریکایی و برنده جایزه پولیتزر است. اصلی ترین علت جنجالی شدن این کتاب آن است که رایزن در این کتاب برخی از اسناد و اطلاعات محرمانه مربوط به عملیات ها جاری و عموما شکست خورده سیا (در دوران بوش پسر) در ایران را افشا می کند. منبع اصلی رایزن در به دست آوردن این اطلاعات فردی به نام استرلینگ است که رسانه های امریکایی می گویند افسر بخش عملیات های ویژه سیا در ایران بوده است. استرلینگ به دلیل درز دادن این اطلاعات در بازداشت به سر می برد و به زودی محاکمه خواهد شد.


ادامه مطلب

برچسب ها : متن کامل کتاب «وضعیت جنگ», عملیات های محرمانه سیا در ایران چگونه شکست خورد؟, ,
توسط : ولایتمداران |
حمیدرضا اسماعیلی:جبهه دوم خرداد از مخالفین خود چهره منفی می ساخت

حمیدرضا اسماعیلی از نویسندگان پرتلاشی است که تاکنون هفت کتاب و بیش از ده مقاله از او به چاپ رسیده است. او متولد سال 1358 بوده و در شهرری به دنیا آمده است. وی دانش‌آموخته دانشگاه امام صادق است و در حال حاضر مشغول به پژوهش در حوزه اندیشه سیاسی و مسائل ایران می‌باشد.

به عنوان اولین سؤال بفرمائید هدف شما از نوشتن کتاب «شورش اشرافیت علیه جمهوریت» چه بود و چه شد که دیدگاه خود را در مورد فتنه 88 قطعی کردید؟
 

 


ادامه مطلب

برچسب ها : شورش اشرافیت بر جمهوریت, رفتار آنارشیستی از جانب این نخبه‌های سیاسی, ,
توسط : ولایتمداران |

واکاوی نقش خاتمی در اغتشاشات سال 1388

 روز 27 خرداد، خاتمی به همراه موسوی در نامه‎ای مشترک به رییس دستگاه قضا، برخورد با اغتشاش‎گران -که به‎نام این افراد، جان و مال مردم را هدف قرار داده بودند- و محرکان و برنامه‎ریزان فتنه را ناسازگار با معیار‎های جمهوری اسلامی خواندند. معنای این نامه این بود که دستگاه قضایی باید این افراد را آزاد بگذارد تا کشور را به اغتشاش بکشند...



ادامه مطلب

برچسب ها : واکاوی نقش خاتمی در اغتشاشات سال 1388, استقبال از خاتمی در روز قدس با شعارمرگ بر منافق, شرط ‎گذاری برای نظام!, ,
توسط : ولایتمداران |

سیری اجمالی در عوامل فرار شاه و حوادث منتهی به آن

شکست طرح آشتی ملی و رسوایی این حربه، تردید و اختلاف درونی سران در بکارگیری سیاست سرکوب در نزد رژیم، به بن‌بست رسیدن خط سازش و انفعال ملی گرایان در برابر مردم پیرو امام خمینی (ره)، فلج شدن اقتصاد فاسد رژیم ، انقلاب درونی در نیروهای نظامی و فرار سربازها و درجه داران و چندین مورد دیگر، از جمله پیامدهای این جنایت بودند...

محمدعلی صدر شیرازی
 



ادامه مطلب

برچسب ها : سیری اجمالی در عوامل فرار شاه و حوادث منتهی به آن,
توسط : ولایتمداران |

راه‌اندازی پایانه ترانزیت و ترانشیپ‌منت سوخت در گمرک مراغه

رئیس کمیته پیشگیری و ساماندهی اقتصادی کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز آذربایجان شرقی گفت: به زودی پایانه ترانزیت و ترانشیپ‌منت سوخت در گمرک مراغه راه‌اندازی می‌شود.

 

به گزارش اقتصاد پنهان به نقل از روابط عمومی سازمان بازرگانی آذربایجان شرقی، صادق نجفی در جلسه کمیته پیشگیری و ساماندهی اقتصادی کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان از واقعی کردن قیمت‌ها که هدف نهایی از اجرای طرح ملی هدفمند کردن یارانه‌هاست، به عنوان تنها راه مبارزه با قاچاق کالا در کشور و به خصوص آذربایجان شرقی یاد کرد.



ادامه مطلب

برچسب ها : پایانه ترانزیت و ترانشیپ‌منت سوخت, ,
توسط : ولایتمداران |

27/10/1389دوشنبه پيام رييس كل گمرك ايران به همكاران محترم در سراسر كشور با استعانت از خداوند بزرگ و سپاس و قدرداني بيكران نسبت به الطاف و نعمات الهي, از اينكه بنابر تكليف و به حكم وظيفه, افتخار همكاري با يكي از زحمتكش‌ترين و صديق‌ترين كاركنان دولت در اين برهه از زمان نصيب اينجانب شده است, بسيار خوشحال و خرسندم و اميدوارم كه با برخورداري از عنايات حق‌تعالي و همكاري و همدلي همه همكاران عزيز گمرك جمهوري اسلامي ايران بتوانيم فصل نويني از خدمت را در سازمان آغاز كنيم.



ادامه مطلب

برچسب ها : پيام رييس كل گمرك ايران به همكاران, اصلاح ساختار و تشكيلات اداري در گمرك, ,
توسط : ولایتمداران |


صفحه قبل 1 ... 207 208 209 210 211 ... 219 صفحه بعد