منوی اصلی
موضوعات سایت
مطالب جدید
آرشیو مطالب
وصیت شهدا
وصیت شهدا
معرفی سایت

سایت خبری تحلیلی ولایتمداران سایتی است با هدف اشاعه فرهنگ ولایت پذیری و ولایت مداری و دفاع از حریم ولایت و ولایتمداران.
مطالب ثابت
همرزمان
نویسندگان
لوگوی دوستان
امکانات دیگر


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2096
بازدید دیروز : 793
بازدید هفته : 3258
بازدید ماه : 2889
بازدید کل : 94444
تعداد مطالب : 5454
تعداد نظرات : 280
تعداد آنلاین : 2




در اين وبلاگ
در كل اينترنت
چاپ این صفحه
ابر برچسب ها
گفتگو با استادمیرباقری از همراهان‌ استاد علی صفایی:
یکی از مهمترین نکات تربیتی ایشان همین بود که بصیرت برای فرد ایجاد می کرد و به جای فرد تصمیم نمی گرفت. زمینه ها را ایجاد می کرد و اگر موانعی بر سر راه بود با برخوردهای صحیح خودشان سعی درا برطرف کردن آن می نمود. لذا بعضی از برخوردهای تربیتی ایشان به ذائقه برخی تلخ می آمد. یکی از مهم ترین نکات ایشان در روش تربیتی یک طرح مبتنی بر طرحی روشن و مستند بود به شرع و یکی از ویژگی های تفکر ایشان این بود که تلاش داشت تا تفکرش تفکری اصیل باشد. یعنی منفعل از فرهنگ های دیگران حتی فرهنگ، فلسفه و عرفان نبوده و بر منابع دینی و وحیانی متکی باشد.


ادامه مطلب

برچسب ها : شیخ علی صفایی, استادمیرباقری, ,
توسط : ولایتمداران |
باشگاه چانه زني/ گفتگو با مازيار بيژني+ كاريكاتور
كشف آمريكا طنزترين اتفاق تاريخ است/ فكر نمي كردم بشود از كاريكاتور نان خورد
 

 

وقتي شروع كرد به كاريكاتور كشيدن عليه مفسدان و غارتگران بيت المال، مغضوب آنها شد. عليه زمين خواران چنان كاريكاتورهايي كشيد كه آنها مي خواستند بخورندش. وقتي زيرآب اصلاحات آمريكايي را مي‌زد، آنها هرچه از دهنشان در مي‌آمد به او گفتند. وقتي هم كه پا توي كفش افسانه هلوكاست كرد و يك مجموعه پر و پيمان عليه آن كشيد، دايره تشنه‌كامان خونش از مرزها هم رد شد! و البته همه اينها باعث نشد كه او پا پس بكشد؛ همانطور كه باعث شد تا مردم او را بعنوان يك هنرمند متعهد كه دغدغه مردم و مستضعفان را دارد بشناسند.



ادامه مطلب

برچسب ها : باشگاه چانه زني, مازيار بيژني, كاريكاتور, ,
توسط : ولایتمداران |
گفتگوی رجانیوز با سیدناصر حسینی‌پور، نویسنده کتاب
پایم را در عراق جا گذاشتم اما پای کربلا رفتن ندارم/ خیلی از شکنجه‌ها را در کتاب نیاورده‌ام

 

محمدرضا شهبازی:  وقتی وارد ساختمان شد همان مسافت کمی که پیاده راه رفته بود، درد کمرش را تشدید کرده بود و باعث شده بود تا نفس نفس بزند. پایی که در بغداد جا گذاشته بود طی کردن مسیر چند ده متری کوچه را برایش سخت می‌کرد. از آن چیزی که با خواندن شکنجه‌هایی که شده بود انتظار داشتیم جوانتر بود و از آن چیزی که در عکس‌ها دیده بودیم شکسته تر. والبته از آن چیزی که فکرش را بکنید گرم و صمیمی تر.



ادامه مطلب

برچسب ها : سیدناصر حسینی‌پور, محمدرضا شهبازی, پایی که جاماند, ,
توسط : ولایتمداران |
پيش به‌سوي مجلس آرمان‌گرا/16/ گفت‌وگو با حسين استادآقا
ناگفته‌هايي از تجمع سال76 عليه منتظري و تحصن سال78 در حمايت از علامه مصباح/ مي‌گفتند عدالت فقط به‌درد منبر مي‌خورد!

 

محمد مهدي تهراني: محمدحسین استادآقا که از اعضای فهرست انتخاباتی جبهه پایداری انقلاب اسلامی است، از فعالان عرصه دفاع از ولایت در دو دهه گذشته در قم بوده است. او که متولد تهران و بزرگ شده در این شهر است، در دوران جنگ از رزمندگان گردان‌های حبیب‌ابن‌مظاهر و میثم تمار بوده و پس از پایان جنگ، برای تحصیلات حوزوی به قم رفته است. استادآقا فعالیت های فرهنگی در سیستان و بلوچستان و پشتيباني مدرسه علميه شهرستان‌هاي زابل و ايرانشهر در ابتدای دهه‌ي 70 را از افتخارات خود می داند. او از سال 1387 تا چند ماه پیش، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم بود و منشأ خدمات زيادي مانند برگزاری همایش های ملی مختلف درباره مهدویت و حضرت فاطمه معصومه(س) شد.



ادامه مطلب

برچسب ها : حسين استادآقا, تجمع سال76, تجمع عليه منتظري, تحصن سال78, حمايت از علامه مصباح, فهرست انتخاباتی جبهه پایداری, ,
توسط : ولایتمداران |
در نشست خبري سخنگوي جبهه پايداري انقلاب اسلامي
ليست 30نفره جبهه پايداري در تهران/ در مواردي مانند توجه به مستضعفين و عدالت‌محوري با جبهه متحد اختلاف‌نظر داريم

 

ليست 30 نفره جبهه پايداري انقلاب اسلامي در حوزه انتخابيه تهران، ري، شميرانات و اسلامشهر در نشست خبري امروز (سه‌شنبه) سخنگوي جبهه پايداري انقلاب اسلامي اعلام شد.



ادامه مطلب

برچسب ها : ليست جبهه پايداري, توجه به مستضعفين, عدالت‌محوري, ,
توسط : ولایتمداران |

گفت‌وگو با دكتر سليماني پدر صنعت ماهواره ايران

اعزام افراد خاص به انگليس در دهه 70 با هدف كادرسازي براي فتنه/ خاطراتي از انقلاب مخابراتي در دولت نهم
 

 

دكتر محمد سليماني از چهره‌هاي خوشنامي است كه از وزيران دولت نهم بود. استاد تمام رشته برق دانشگاه علم و صنعت را پدر دانش ماهواره اي در ايران مي دانند. او از سال 76 در يك اتاق 12 متري اين فن‌اوري را دنبال كرد و جالب اين جاست كه در دهه فجر سال 1387 خود او به عنوان وزير ارتباطات، مجري پروژه‌ي پرتاب ماهواره‌بر اميد و ماهواره سفير بود. سليماني همچنين تحليل دقيقي از رفتار جريان فتنه در دانشگاه‌ها دارد. گفت‌وگوي خواندني رجانيوز با دكتر سليماني را در ادامه مي خوانيد:



ادامه مطلب

برچسب ها : اعزام افراد خاص, اعزام به انگليس, كادرسازي براي فتنه, دكتر سليماني, پدر صنعت ماهواره ايران, انقلاب مخابراتي, ,
توسط : ولایتمداران |

رد پای سلمان رشدی ملحد در خوزستان
" ح. پ" معروف به « عبدالکورش » ، عضو فعالِ یک انجمن در دزفول در اقدامی بی شرمانه با درج متنی کفر آلود، روی سیاهِ سلمان رشدیِ ملعون را سفید کرده و با تازاندنِ قلم، فراتر از نوشته های سلمان رشدیِ ملحد، قلم را به لوثِ کفرِ خویش، آلوده نمود


ادامه مطلب

برچسب ها : رد پای سلمان رشدی, ملحد خوزستان, رشدی خوزستان, عبدالکورش, انجمن دزفول, انجمن قصه دزفول, عباس معروفی, ابراهیم گلستان, قاضی ربیحاوی, ,
توسط : ولایتمداران |
اتمام حجت سيدالشهدا(ع) با عمرسعد/ چگونه يك قطره اشك آتش جهنم را فرو مى‏نشاند/ صوت: حاج منصور (سال65)، كريمي، خلج، مرحوم نجفي
 

 

بی معرفتی است وقتی از زمین و آسمان، انس و جان، نبات و حیوان و هر ذره ای ناله "یا حسین" بلند است، از این گوشه شبکه مجازی نوایی شنیده نشود. پرچمی بر افراشتیم و سیاهی زدیم در و دیوار را؛ گلاب پاشیدیم و آب و جارو زدیم راه را تا این کلبه درویشی رنگ و بوی خیمه عزای فرزند غریب زهرا(س) را بگیرد. این حسینیه مجازی هر روز میزبان شماست تا کمی از کربلا بگوییم و برای سردار بی یاورش نوحه سر دهیم:



ادامه مطلب

برچسب ها : اتمام حجت سيدالشهدا, اتمام حجت با عمرسعد, قطره اشك, آتش جهنم, ,
توسط : ولایتمداران |
عبرت چرخش‌هاي صانعي
 

 

سيد مصطفي ميرمحمدي

آقاي یوسف صانعی، کتابی دارد با عنوان "ولایت فقیه یا حکومت اسلامی از دیدگاه قرآن، حدیث و قانون اساسی". نسخه ای که من از این کتاب دارم، چاپ مهرماه سال ۱۳۶۶ است. گویا این کتاب به عربی هم چاپ شده و اسم آن را "الولایه" گذاشته اند.



ادامه مطلب

برچسب ها : عبرت چرخش‌هاي صانعي, سيد مصطفي ميرمحمدي, یوسف صانعی, ولایت فقیه, حکومت اسلامی, ,
توسط : ولایتمداران |
متن كامل پرسش‌و پاسخ با اعضاي جبهه پايداري در همايش خراسان
لاريجاني بعد از نمازجمعه رهبرانقلاب باز هم گفت اجازه راهپيمايي بدهيد/ ضرورت رسیدگی قاطع هر سه قوه به پرونده فساد مالی
 

 

اولين همايش جبهه پايداري خراسان رضوي كه با استقبال پرشور فعالان سياسي در مشهد مقدس برگزار شد، با پرسش و پاسخ حاضران از محصولي، حسينيان و زارعي از اعضاي جبهه پايداري همراه بود.

در اين همايش، حجت الاسلام و المسلمين حسينيان به عنوان سخنران به بيان اهداف شكل گيري جبهه پايداري و وظايف پيش روي آن بر اساس آيات و روايات پرداخت كه رجانيوز متن كامل آن را منتشر كرد. در ادامه اين همايش، جلسه پرسش و پاسخ برگزار شد كه متن كامل پاسخ‌هاي اعضاي جبهه به پرسش‌هاي حاضران در جلسه مي‌آيد:



ادامه مطلب

برچسب ها : متن كامل پرسش‌و پاسخ, اعضاي جبهه پايداري, همايش خراسان, لاريجاني بعد از نمازجمعه, نماز جمعه رهبر انقلاب, اجازه راهپيمايي, ضرورت رسیدگی قاطع, ضرورت رسیدگی هر سه قوه, پرونده فساد مالی, محصولي حسينيان و زارعي, ,
توسط : ولایتمداران |
گفت‌وگوي رجانيوز با زارعي عضو جبهه پايداري انقلاب اسلامي
مي‌خواهند ما هم شريك طرح حذف نيروهاي انقلابي شويم/ برخي علما به‌خاطر تأخير در تشكيل جبهه پايداري انتقاد كردند
 

 

دكتر علي اصغر زارعي نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي و عضو جبهه پايداري انقلاب اسلامي است كه سوابق سياسي و انقلابي‌اش به پيش از انقلاب اسلامي و دوره دفاع مقدس باز مي‌گردد. وي از نيروهاي فعال و شناخته شده كميته‌هاي انقلاب و سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در خوزستان بوده و دکترای مدیریت سیستم مهندسی برق و مخابرات دارد كه تا قبل از نمايندگي مجلس نيز رئيس مؤسسه مطالعات انرژي بود.



ادامه مطلب

برچسب ها : طرح حذف نيروهاي انقلابي, زارعي عضو جبهه پايداري, انتقاد برخي علما, تأخير تشكيل جبهه پايداري, دكتر علي اصغر زارعي, نماينده مردم تهران, نماینده مجلس شوراي اسلامي, سوابق سياسي و انقلابي, پيش از انقلاب اسلامي, دوره دفاع مقدس, ,
توسط : ولایتمداران |
روايت آيت‌الله مهدوي‎كني از تفسيرهاي ماركسيستي و تفنگي
تفسيرهايش مطلوب‌منافقين‌بود/شهيدمطهري مي‌گفت بشدت خطرناك است
 

 

یکی از مسائلی که پس از فتنه 88 رمزگشایی شد، نقش معنوی محمد موسوی خویینی ها در گروهک فرقان بود.

به گزارش رجانیوز، سال گذشته ویژه نامه فرقان نشریه یادآور و ویژه نامه های رمز عبور روزنامه ایران در گزارش های مفصلی با استناد به اظهارات شخصیت های برجسته به تفسیرهای مارکسیستی موسوی خویینی ها در مسجد جوزستان در شمال شهر تهران پرداختند.

یک سال پس از این افشاگری موسوی خویینی‌ها در سايت شخصی‌اش به تکذیب اظهارات حجت الاسلام و المسلمین جعفر شجونی و دکتر علی مطهری پرداخت.



ادامه مطلب

برچسب ها : روايت آيت‌الله مهدوي‎كني, تفسيرهاي ماركسيستي و تفنگي, تفسيرهاي مطلوب‌منافقين, شهيدمطهري, فتنه 88 , نقش محمد موسوی خویینی ها, گروهک فرقان, ,
توسط : ولایتمداران |

نگاهي به زندگي نامه نجيب ميقاتي، نامزد پيروز نخست وزيري لبنان

' نجيب ميقاتي' گزينه پيشنهادي گروه 8 مارس و نامزد پيروز پست نخست وزيري لبنان براي دومين بار نخست وزير اين كشور مي شود.

به گزارش ايرنا از بيروت، نجيب ميقاتي در سال 1955 ميلادي در شهر طرابلس در شمال لبنان به دنيا آمد. تحصيلات دانشگاهي خود را در دانشگاه آمريكايي بيروت سپري كرد و پس براي ادامه تحصيل به فرانسه و آمريكا رفت.

وي بعد از استعفاي دولت 'عمركرامي' براي بار دوم، در سال 2005ميلادي نخست وزير دولت وقت شد و پس از چند ماه از اين مقام كناره گرفت. پس از آن وي با همكاري برادر بزرگتر خود 'طه' شركت مخابراتي 'انفستكوم' يكي از بزرگترين شركت هاي خصوصي مخابرات منطقه را تاسيس كرد.



ادامه مطلب

برچسب ها : ' نجيب ميقاتي' گزينه پيشنهادي گروه 8 مارس و نامزد پيروز پست نخست وزيري لبنان براي دومين بار نخست وزير اين كشور مي شودنگاهي به زندگي نامه نجيب ميقاتي، نامزد پيروز نخست وزيري لبنان, , ,
توسط : ولایتمداران |


صفحه قبل 1 2 صفحه بعد