منوی اصلی
موضوعات سایت
مطالب جدید
آرشیو مطالب
وصیت شهدا
وصیت شهدا
معرفی سایت

سایت خبری تحلیلی ولایتمداران سایتی است با هدف اشاعه فرهنگ ولایت پذیری و ولایت مداری و دفاع از حریم ولایت و ولایتمداران.
مطالب ثابت
همرزمان
نویسندگان
لوگوی دوستان
امکانات دیگر


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2413
بازدید دیروز : 793
بازدید هفته : 3575
بازدید ماه : 3206
بازدید کل : 94761
تعداد مطالب : 5454
تعداد نظرات : 280
تعداد آنلاین : 2




در اين وبلاگ
در كل اينترنت
چاپ این صفحه
ابر برچسب ها
تحلیل کلیدی رهبر انقلاب از سیره امام در ماجرای پذیرش قطعنامه
حضرت امام(ره)پس از فتح خرمشهر نگفت جنگ را تمام کنید/ حتی در سال 67 هم حضرت امام(ره) پایان جنگ را نمی پذیرفت
 

 

جنگ تحمیلی از قطعات درخشان تاریخ ایران است و البته پیرامون آن، شبهات زیادی هم وجود دارد (خصوصا راجع به برهه ادامه جنگ پس از فتح خرمشهر و برهه پایان جنگ) که امروز و با گذشت بیش از 20 سال از پایان جنگ، و به دور از تلاشهای مبتذل سیاسی برای تخریب یا تحبیب این یا آن مسئول سابق و لاحق، شایان واکاوی است.


ادامه مطلب

برچسب ها : تحلیل کلیدی رهبر, سیره امام, پذیرش قطعنامه, ,
توسط : ولایتمداران |
هفتشنبه؛ بسته پیشنهادی رجانیوز برای آخر هفته
گلچین اخبار هفته/ ماجرای شفا یافتن چشمان آیت الله بروجردی/ یادی از شهيدي كه با پيچاندن گوش بعثی‏ها اسيرشان مي‌كرد/ شعر؛ داستانک؛ طنز و عکس

 

تعطیلات آخر هفته برای هر کس معنای خاص خودش را دارد. بعضی ها به زیارت اهل قبور می‌روند، برخی ترجیح می‌دهند از فرصت استفاده کنند و عطش ادبیات خود را با خواندن داستان و شعر سیراب کنند. نشستن پای منبر علما و بزم هیئت هم برنامه همیشگی بعضی دیگر است. البته سر زدن به مزار شهدا و صفا کردن با این زندگان حقیقی هم که جای خودش را دارد. افرادی هم هستند که با راحت شدن از مشغله های روزانه، به منابع خبری سرک می‌کشند تا از اوضاع و احوال زمانه بی خبر نمانند. ناگفته نماند که هیچ کس بدش نمی آید در آخر هفته لبخندی به لبش بنشیند. اما بعضی ها هم هستند که تا جایی که فرصت کنند، سعی می‌کنند همه این کارها را با هم انجام دهند. بسته هفت‌شنبه رجانیوز خوراک همچین افرادی است. نوش جان!



ادامه مطلب

برچسب ها : هفتشنبه, اخبار هفته, چشمان آیت الله بروجردی, شعر, داستانک, طنز, عکس, ,
توسط : ولایتمداران |
خاطره رهبر انقلاب از دزفول در روزهای موشك‌باران

 

پایگاه اطلاع‌رسانی Khamenei.ir به مناسبت چهارم خرداد روز دزفول خاطره‌ای از حضور رهبر معظم انقلاب در روزهای موشك‌باران شهر دزفول را منتشر می‌كند. حضرت آیت‌الله خامنه‌ای این خاطره را در خطبه‌های نماز جمعه نهم آبان‌ماه ۱۳۵۹ روایت كرده‌اند.



ادامه مطلب

برچسب ها : خاطره رهبر انقلاب, خاطره دزفول, روزهای موشك‌باران, دزفول, ,
توسط : ولایتمداران |
پرونده اي براي شهري كه خدا آزاد كرد
صدام بعد از فتح خرمشهر چه حالی داشت؟/ بخش هایی از کتاب "دا"/ صوت: ممد نبودی ببینی..
 

 

 فتحي نه از جنس فتح خاك

تبريك امام به رزمندگان پيروز خرمشهر

فتح خرمشهر فتح خاك نيست، فتح ارزش‌هاي اسلامي است، خرمشهر شهر لاله‌هاي خونين است، خرمشهر را خدا آزاد كرد. مبارك باد بر ملت عظيم‌الشأن ايران اين چنين فرزندان سلحشور و جان بر كفي كه نام آنان و كشورشان را جاويدان كردند و مبارك باد بر اسلام بزرگ اين متابعاني كه در دو جبهه با دشمن باطني و دشمنان ظاهري پيروزمندانه و سرافراز امتحان خويش را دادند و براي اسلام سرافرازي آفريدند.



ادامه مطلب

برچسب ها : صدام, فتح خرمشهر, ممد نبودی, تبريك امام, ,
توسط : ولایتمداران |
گفتگوی رجانیوز با سیدناصر حسینی‌پور، نویسنده کتاب
پایم را در عراق جا گذاشتم اما پای کربلا رفتن ندارم/ خیلی از شکنجه‌ها را در کتاب نیاورده‌ام

 

محمدرضا شهبازی:  وقتی وارد ساختمان شد همان مسافت کمی که پیاده راه رفته بود، درد کمرش را تشدید کرده بود و باعث شده بود تا نفس نفس بزند. پایی که در بغداد جا گذاشته بود طی کردن مسیر چند ده متری کوچه را برایش سخت می‌کرد. از آن چیزی که با خواندن شکنجه‌هایی که شده بود انتظار داشتیم جوانتر بود و از آن چیزی که در عکس‌ها دیده بودیم شکسته تر. والبته از آن چیزی که فکرش را بکنید گرم و صمیمی تر.



ادامه مطلب

برچسب ها : سیدناصر حسینی‌پور, محمدرضا شهبازی, پایی که جاماند, ,
توسط : ولایتمداران |
روایت منتشر نشده از کارشکنی نفوذی‌ها در سپاه تهران
حاج همت به اکبر گنجی گفت ارزش مشت من را هم نداری!
 

 

نشریه پلاک هشت در شماره جدید خود با انتشار ماجرایی به قلم حسین بهزاد از حاج سعید قاسمی، به روایت تقابل اکبر گنجی با شهید همّت در دوره دفاع مقدس پرداخت.



ادامه مطلب

برچسب ها : روایت منتشر نشده, کارشکنی نفوذی‌ها, نفوذی‌ها در سپاه تهران, حاج همت, اکبر گنجی, نشریه پلاک هشت, حسین بهزاد, ,
توسط : ولایتمداران |
سيد مسعود شجاعي طباطبايي منتشر كرد
خاطرات ناگفته از شهيد سيد مرتضي آويني
 

 

سيد مسعود شجاعي طباطبايي كاريكاتوريست و هنرمند متعهد جبهه فرهنگي انقلاب اسلامي كه سابقه همكاري با سيد شهيدان اهل قلم سيد مرتضي آويني را دارد، در نوشته‌اي به‌مناسبت فرا رسيدن سالروز شهادت ايشان، خاطراتي از او را منتشر كرد كه رجانيوز متن كامل آن را منتشر مي‌كند:



ادامه مطلب

برچسب ها : خاطرات ناگفته آويني, مسعود شجاعي طباطبايي, ,
توسط : ولایتمداران |
كتابي كه در كمتر از سه ماه به چاپ نوزدهم رسيد
دل‌تان را به «پایی که جا ماند» بسپارید
 

 

محمد رضا شهبازي: عراقی ها او را به‌عنوان پیک شهید سردار علی هاشمی معرفی کرده بودند و این یعنی آغاز شکنجه های دردآور برای به‌دست آوردن اطلاعات؛ آن هم روی نوجوان 16 ساله ای که یک پایش هم قطع شده بود. بعد او یک ماه در بیمارستان بستری کردند تا حالش بهتر شود و سپس به پادگان صلاح‌الدين بردند، محلي که در آن حدود 22 هزار اسير مفقود الاثر ايراني كه نام‌شان در فهرست صليب سرخ ثبت نشده بود، به‌صورت مخفيانه نگهداري می شدند.



ادامه مطلب

برچسب ها : پایی که جا ماند, محمد رضا شهبازي, پادگان صلاح‌الدين, ,
توسط : ولایتمداران |

تصاوير منتشر نشده از ننه علي چهل روز پس از درگذشت



ادامه مطلب

برچسب ها : تصاوير منتشر نشده, ننه علي, عكس, ,
توسط : ولایتمداران |
مروري بر زندگي و فعاليت‌هاي شهيد مهدي باكري
 

 

25 اسفندماه سالروز شهادت سردار مهدي باكري فرمانده لشكر عاشورا است. مهدي باكري به سال ‌١٣٣٣ هجري شمسي در شهرستان مياندوآب آذربايجان‌غربي متولد شد. در دوران كودكي، مادرش را از دست داد. تحصيلات ابتدايي و متوسطه را در اروميه به پايان رسانيد و در دوره دبيرستان همزمان با شهادت برادرش «علي باكري» به دست دژخيمان «ساواك» وارد جريانات سياسي شد. 



ادامه مطلب

برچسب ها : زندگينامه شهيد مهدي باكري, ,
توسط : ولایتمداران |

 

انا لله و انا الیه راجعون

مادر اولین شهید جهرم پس از تحمل31 سال فراق فرزند شهیدش، به دیدار او شتافت

خانم حیات قناعتیان مادر شهید رحیم صحرائیان ساعت 4:30 دقیقه عصر امروز 18/11/90 پس از تحمل 31 سال دوری از فرزند شهیدش در سن 92 سالگی به دیدار او شتافت و دار فانی را ودعا گفت.



ادامه مطلب

برچسب ها : مادر اولین شهید جهرم, رحیم صحرائیان, شهید, اولین شهید, حیات قناعتیان, سهیلا صحرائیان, کریم صحرائیان, رباب زمانی, همسر شهید رحیم صحرائیان, رویا صحرائیان فرزند شهید, خانواده شهید رحیم صحرائیان, ,
توسط : ولایتمداران |
تصوير تكان‌دهنده از عمليات رمضان+ دل‌نوشته شجاعي طباطبايي

 

سيد مسعود شجاعي طباطبايي از هنرمندان برجسته و شناخته شده‌ي جبهه فرهنگي انقلاب اسلامي با انتشار تصوير تكان‌دهنده‌اي از ميدان مين در عمليات رمضان، دل‌نوشته‌اي متناسب با شرايط امروز نيز منتشر كرد.



ادامه مطلب

برچسب ها : تصوير تكان‌دهنده, عمليات رمضان, دل‌نوشته شجاعي طباطبايي, شلمچه, خانه‌ی وصل, ,
توسط : ولایتمداران |
دختری که سردار عاشقش بود! + تصویر
 
 همشیره هایش دورش را گرفتند و گفتند: دیگه وقتشه جواد. ما می خوایم زنت بدیم. نه نیاری که دل آیجی ها می شکنه؟ بگو چشمت دنبال کیه تا بریم پاشنه ی در خونه شو دربیاریم.


ادامه مطلب

برچسب ها : دختر, عاشق, سردار, جواد عنایتی, ,
توسط : ولایتمداران |

دستيار و مشاور عالي فرمانده معظم كل قوا در یادواره شهیدعبدالله میثمی:


شهیدان قطب نمای حرکت و ملاک تشخیص حق از باطل هستند
سپاه نیوز: دستیار و مشاور عالی رهبر معظم انقلاب با اشاره به حرکت دشمن در از بین بردن هویت ملت های مسلمان از جمله ایران گفت: شهدا قطب نمای حرکت در جامعه هستند و عملکرد آنها ملاک تشخیص حق از باطل است.



ادامه مطلب

برچسب ها : يحيي صفوي, شهیدان, قطب نمای حرکت, ملاک تشخیص حق, یادواره شهیدعبدالله میثمی, ,
توسط : ولایتمداران |

ماشاءالله، حزب الله (نكته)حسين شريعتمداري

ديروز نمازگزاران جمعه بعد از نماز عصر و به امامت حجت الاسلام والمسلمين صديقي، امام جمعه سوخته دل و عارف تهران، بر پيكر پاك و مطهر حاج بخشي، پير دلاور جبهه هاي نبرد نماز خواندند، اشك در چشم ها و غم بر دل ها نشسته بود. گاه صداي هق هق گريه در فضاي هميشه ملكوتي نماز جمعه مي پيچيد و با صداي امام جمعه درهم مي آميخت... «انا لانعلم منه الا خيراً... خدايا! ما از او غير خوبي ها نمي دانيم» و جماعت به ژرفاي دل گواهي مي داد كه از حاج بخشي جز خوبي نديده و نمي شناسد.



ادامه مطلب

برچسب ها : ماشاءالله, حزب الله, حسين شريعتمداري, حاج بخشي, پير دلاور جبهه ها, ,
توسط : ولایتمداران |

عکس: حاج بخشی علمدار جبهه ها



ادامه مطلب

برچسب ها : عکس, حاج بخشی, علمدار جبهه ها, ,
توسط : ولایتمداران |
حاج سعید قاسمی در گفت‌وگو با رجانیوز؛+ صوت
او حبيب‌ابن مظاهر انقلاب و جبهه‌ها بود/ روايت تكان‌دهنده از لحظه شهادت فرزند و داماد حاجي‌بخشي

 

حاجی بخشی را همه با شعار «ماشاء‌الله، حزب‌الله» و تویوتای پر از ترکش می‌شناسند. پیر جبهه‌هاي دفاع مقدس که در دو سه سال اخیر با بيماري و جراحت‎هاي ناشي از جانبازي دست و پنجه نرم كرد و سرانجام، صبح ديروز (سه‌شنبه) به دیدار معبود شتافت.



ادامه مطلب

برچسب ها : روايت تكان‌دهنده, لحظه شهادت فرزند بخشي, داماد حاجي ‌بخشي, حاج سعید قاسمی, پیر جبهه‌هاي دفاع مقدس, ,
توسط : ولایتمداران |

سرلشکر فیروزآبادی:


موعود باوری عامل پیروزی در دفاع مقدس بود
سپاه نیوز: رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: اطاعت‌پذیری در جنگ و بذل جان و مال را نتیجه فرهنگ موعودباوری و مهدی‌باوری آنهاست.



ادامه مطلب

برچسب ها : موعود باوری, عامل پیروزی, دفاع مقدس, سرلشکر فیروزآبادی, اطاعت‌ پذیری در جنگ, بذل جان و مال, نتیجه فرهنگ موعود باوری, مهدی‌ باوری, ,
توسط : ولایتمداران |
روایتی از دیدار رهبر انقلاب و شهید تهرانی مقدم در دوران دفاع مقدس

 

بعدازظهر شنبه 21 آبان‌ ماه امسال یكی از پادگان‌های پشتیبانی سپاه در اطراف تهران شاهد حادثه‌ای دردناك بود؛ حادثه‌ای كه اگرچه سردار حسن طهرانی مقدم و یارانش را به آرزویشان -شهادت در راه خدا- رساند، اما دل‌های بسیاری را در غم فراغ این بزرگمردان اندوهناك كرد.



ادامه مطلب

برچسب ها : روایت دیدار رهبر انقلاب, شهید تهرانی مقدم, دوران دفاع مقدس, ,
توسط : ولایتمداران |
پروژه موشک بالستیک سردار مقدم به زودی نهایی می‌شود

 

ایران: فرزندان رزمنده­ اين مرز و بوم در وانفساي كشمكش­هاي سياسي فقط و فقط به وظيفه مي‌­انديشند و براي حفظ اقتدار دفاعي انقلاب در كشاكش تهديدهاي بيروني مظلومانه و در اوج گمنامي به شهادت مي‌­رسند. حادثه­ اخير در يكي از پادگان‌هاي سپاه كه به شهادت جمعي از بهترين پاسداران انقلاب انجاميد هرچند مورد تحليل ناصواب بسياري از دشمنان خارجي و داخلي قرار گرفت، اما تنها و تنها حاصل تلاش آنها حفظ اقتدار نظام الهي جمهوري اسلامي بود. هرچند حاج حسن مقدم از بهترين نيروهاي سپاه نيز در اين حادثه جان عزيز خود را تقديم انقلاب كرد اما خون او و يارانش قطعاً به ثمرات انقلاب خواهد افزود.



ادامه مطلب

برچسب ها : پروژه موشک بالستیک, سردار مقدم, ,
توسط : ولایتمداران |
آغاز عملیات جستجوی مفقودین در خاک عراق

 

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: بعد از ۸ سال پیگیری و مذاکره با مسئولان عراقی و کمیته بین‌المللی صلیب سرخ، عملیات جستجوی مفقودین در خاک عراق از ۲۷ آبان با رمز «یا زهرا (س)»‌ آغاز شد.



ادامه مطلب

برچسب ها : آغاز عملیات جستجوی مفقودین, جستجوی مفقودین در خاک عراق, ,
توسط : ولایتمداران |

خاطرات جالب یکی از مدافعان سوسنگرد
صادق حیدرخانی گفت: در مسجد علاوه بر صدای اصابت خمپاره و توپ و بمباران هوایی، هر لحظه صدای تیر مستقیم تانکهای دشمن تا شب شنیده می شد.



ادامه مطلب

برچسب ها : خاطرات جالب مدافعان سوسنگرد, صادق حیدرخانی, ,
توسط : ولایتمداران |
سردار سرلشگر بسيجي فيروزآبادي در گفت‌وگويي مطرح كرد
ناگفته‌هاي نقش حضرت آيت‌الله خامنه‌اي در حماسه آزادسازي سوسنگرد و مقابله با كارشكني‌هاي بني‌صدر
 

 

26 آبان ماه سالروز حماسه آزادسازي سوسنگرد در سال 59 است كه حضرت آيت‌الله خامنه‌اي نماينده وقت امام خميني در شوراي عالي دفاع نقش برجسته‌اي در اين زمينه داشتند و در شرايطي كه بني‌صدر با كارشكني‌ها و خيانت‌هايش ساز مخالف مي‌زد، حضرت آيت‎الله خامنه‌اي با همراهي جمعي از فرماندهان به‌ويژه شهيد چمران، اين حماسه بزرگ را هدايت كردند. اين در حالي بود كه در صورتي كه سوسنگرد آزاد نمي‌شد، شرايط جنگ قطعاً به مراتب سخت‌تر مي‌شد.



ادامه مطلب

برچسب ها : نقش حضرت آيت‌الله خامنه‌اي, حماسه آزادسازي سوسنگرد, سرلشگر بسيجي فيروزآبادي, كارشكني‌هاي بني‌صدر, ,
توسط : ولایتمداران |
"تهرانی مقدم" بنیانگذار سامانه‌های موشکی زمین به زمین سپاه بود

 

سردار سرلشکر مصطفی ایزدی از همرزمان شهید سرلشکر حسن تهرانی مقدم در یادداشتی از حیات پربرکت و تاثیر گذار و فضایل اخلاقی مثال زدنی وی می‌گوید.

متن کامل این یادداشت به شرح زیر است:



ادامه مطلب

برچسب ها : تهرانی مقدم, بنیانگذار سامانه‌های موشکی سپاه, سردار سرلشکر مصطفی ایزدی, ,
توسط : ولایتمداران |
اختصاصی رجانیوز/ تصویر کبوتری دیگر از هم‌پروازان شهید مقدم

 

پاسدار و جانباز انقلاب اسلامی "شهید مهدی دشتبان‌زاده" از جمله بسیجیان گمنام حضرت روح الله بود که سال‌ها بی نام و نشان جان در گروه آرمان‌های بلند پیر و مراد خویش و خلف صالحش گذاشت او که در کارنامه فداکاری‌های خود مهر جانبازی نیز حک شده بود، در نهایت به آرزوی دیرینه‌اش رسید همگام با سردار شهید حسن تهرانی مقدم و 15همراهش چنان ارباب بی کفن به سوی یاران شهیدش پر پرواز گشود.



ادامه مطلب

برچسب ها : تصویر هم‌پروازان شهید مقدم, شهید مهدی دشتبان‌زاده, بسیجیان گمنام, ,
توسط : ولایتمداران |

رييس سازمان بسيج مستضعفين:


دنيا اگر مي‌تواند نمونه‌ شهيد بالازاده را بياورد
سپاه نیوز: رييس سازمان بسيج مستضعفين گفت: اين فقط هنر مكتب اسلام است كه نوجواني چون شهيد مرحمت بالازده را مي‌سازد و دنيا اگر توانش را دارد چه در شرق و چه درغرب نمونه‌اش را بياورد.



ادامه مطلب

برچسب ها : رييس سازمان بسيج مستضعفين, شهيد بالازاده, هنر مكتب اسلام, ,
توسط : ولایتمداران |
حميد داودآبادي در غرفه رجانيوز:
ناگفته‌هاي جنگ 33 روزه؛ يك گروه 35 نفره يگان جاودان را شكست داد/ كشف‌فرستنده‎جاسوسي ضربه مهلك به اسرائيل بود
 

 

يك نويسنده و پژوهشگر مقاومت، جزئياتي از پيروزي‌هاي نظامي، سياسي و توانمندي‌هاي فني حزب‌الله را با بيان خاطرات جالبي از جنگ 33 روزه، غزه، انتخاب ميقاتي به‌عنوان نخست‌وزير لبنان و كشف فرستنده جاسوسي اسرائيل مطرح كرد.



ادامه مطلب

برچسب ها : ناگفته‌هاي جنگ 33 روزه, شكست يگان جاودان, كشف ‌فرستنده ‎جاسوسي, ضربه مهلك به اسرائيل, ,
توسط : ولایتمداران |
فرمانده کل قوا:تهاجم به جمهوری اسلامی ایران برای دشمن پرهزینه خواهد بود

 مقام معظم رهبری فرمودند: ایستادگی و پیروزی ملت ایران در جنگ تحمیلی، به دنیا ثابت کرد که تهاجم به جمهوری اسلامی ایران پُرهزینه است.



ادامه مطلب

برچسب ها : فرمانده کل قوا, تهاجم به جمهوری اسلامی ایران, تهاجم پرهزینه, ایستادگی و پیروزی ملت ایران, جنگ تحمیلی, ,
توسط : ولایتمداران |
گزارش تصويري از وداع مردم اهواز با پيكر سردار شهيد حسن بهمني



ادامه مطلب

برچسب ها : گزارش تصويري, وداع مردم اهواز, سردار شهيد حسن بهمني, عکس, ,
توسط : ولایتمداران |
پس از 23 سال غربت و مظلومیت انجام شد
شناسایی پیکر مطهر سردار شهید حسن بهمنی با آزمایش‌های دي.ان.اي
 

 

پیکر مطهر سردار شهید حسن بهمنی فرمانده مخابرات قرارگاه تاکتیکی خاتم 4 و مسئول ارتباطات رادیویی مخابرات سپاه ششم امام جعفر صادق (ع) جمهوری اسلامی ایران و از همرزمان سردار سرلشگر شهید علی هاشمی پس از 23 سال دوری از وطن با انجام آزمایش های D.N.A شناسایی شد.



ادامه مطلب

برچسب ها : شناسایی شهید حسن بهمنی, آزمایش‌های دي, ان, اي, آزمایش های D, N, A, سردار شهید حسن بهمنی, مخابرات قرارگاه تاکتیکی خاتم 4, مخابرات سپاه ششم امام جعفر صادق, ,
توسط : ولایتمداران |


صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 6 صفحه بعد