منوی اصلی
موضوعات سایت
مطالب جدید
آرشیو مطالب
وصیت شهدا
وصیت شهدا
معرفی سایت

سایت خبری تحلیلی ولایتمداران سایتی است با هدف اشاعه فرهنگ ولایت پذیری و ولایت مداری و دفاع از حریم ولایت و ولایتمداران.
مطالب ثابت
همرزمان
نویسندگان
لوگوی دوستان
امکانات دیگر


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 131
بازدید دیروز : 218
بازدید هفته : 131
بازدید ماه : 1285
بازدید کل : 101166
تعداد مطالب : 5454
تعداد نظرات : 280
تعداد آنلاین : 2




در اين وبلاگ
در كل اينترنت
چاپ این صفحه
ابر برچسب ها
رهبر معظم انقلاب در دیدار با جمعی از اساتید دانشگاهها
جهان در حال گذر به سمت يك هندسه جديد است/حوزه و دانشگاه در قبال تحولات دنيا تماشاچي نباشند
 

 

حضرت آيت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب عصر يكشنبه در ديدار صدها نفر از اساتيد، محققان و پژوهشگران دانشگاهها، جهان را در حال گذر و تحول به سمت يك «ساختار و هندسه جديد سياسی، اقتصادی و اجتماعی» خواندند و با تبيين جايگاه و نقش‌آفرينی ويژه‌ی ملت ايران در اين تحول عظيم تاريخی تأكيد كردند: نخبگان كشور از جمله دانشگاهيان می‌توانند با عمل به وظايف بسيار مهم خود در اين برهه‌ی بسيار حساس تاريخی، به ارتقای جايگاه ايران در ساختار جديد جهان،‌ كمك تعيين كننده‌ای كنند.



ادامه مطلب

برچسب ها : رهبر معظم, حوزه و دانشگاه, تحولات دنيا, ,
توسط : ولایتمداران |
بیانات صریح رهبر انقلاب در مورد آرمان‌گرایی، برخوردهای قضایی با دانشجویان و...
انتقاد منصفانه و نظارت مستمر به دور از افراط و تفريط /نبايد در قبال اظهار نظر تند يك جوان دانشجو، برخورد تند شود
 

 حدود هزار نخبه و فعال دانشجويي، عصر دوشنبه در ديداري صميمانه و صريح با رهبر معظم انقلاب اسلامي حدود 5/3 ساعت با ايشان به گفتگو و تبادل نظر درباره مسائل مختلف دانشگاهي، علمي، فرهنگي، اجتماعي، سياسي و اقتصادي پرداختند.



ادامه مطلب

برچسب ها : بیانات صریح رهبر انقلاب, آرمان‌گرایی, برخوردهای قضایی, دانشجویان, ,
توسط : ولایتمداران |
رهبر معظم انقلاب در جمع شعرا و اساتيد زبان فارسي + اشعار
مقاومت ملت ایران در برابر استكبار نباید از نظر شاعر دور بماند/برخی مدعیان میهن‌دوستی نسبت به دفاع مقدس بی‌تفاوتند

 

رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار تعدادی از اساتید زبان و ادب فارسی و شعرا تاکید کردند: شعر علاوه بر اینکه ظرفی برای بیان احساس شاعرانه است، باید در خدمت ارزش‌ها باشد.



ادامه مطلب

برچسب ها : رهبر معظم انقلاب, شعرا, اساتيد زبان فارسي, اشعار, ,
توسط : ولایتمداران |
گزارشی از واکنش غربی‌ها به دیدار رهبر انقلاب با اصحاب شرکت‌های دانش بنیان
وقتی توجه‎رهبرانقلاب به صنایع‌دانش‌بنیان،غرب‌را نگران‌کرد
 

 

«سخنان رهبر عالی ایران درباره توقف فروش نفت و تکیه بر صنایع دانش بنیان، رویکرد جدید تهران برای مقابله با تحریم‌های غرب است.» خبرگزاری آسوشیتدپرس با انتشار این تحلیل، عرصه علم‌های نوین را محمل جنگ نرم جدید میان ایران و ایالات متحده آمریکا عنوان کرده است.



ادامه مطلب

برچسب ها : واکنش غربی‌ها, دیدار رهبر انقلاب, شرکت‌های دانش بنیان, ,
توسط : ولایتمداران |
جمعه بازار؛ بسته پیشنهادی رجا برای آخر هفته
گلچین تصاویر و اخبار هفته/ امام زمان دستش را روی سینه ام گذاشت و فرمود این دردها چیزی نیست/فرمانده ای که حضرت زهرا(س) معبر را نشانش دادند/شعر، طنز، داستان و عکس

 

تعطیلات آخر هفته برای هر کس معنای خاص خودش را دارد. بعضی ها به زیارت اهل قبور می‌روند، برخی ترجیح می‌دهند از فرصت استفاده کنند و عطش ادبیات خود را با خواندن داستان و شعر سیراب کنند. نشستن پای منبر علما و بزم هیئت هم برنامه همیشگی بعضی دیگر است. البته سر زدن به مزار شهدا و صفا کردن با این زندگان حقیقی هم که جای خودش را دارد. افرادی هم هستند که با راحت شدن از مشغله های روزانه، به منابع خبری سرک می‌کشند تا از اوضاع و احوال زمانه بی خبر نمانند. ناگفته نماند که هیچ کس بدش نمی آید در آخر هفته لبخندی به لبش بنشیند. اما بعضی ها هم هستند که تا جایی که فرصت کنند، سعی می‌کنند همه این کارها را با هم انجام دهند. بسته جمعه بازار رجانیوز خوراک همچین افرادی است. نوش جان!



ادامه مطلب

برچسب ها : تصاویر, اخبار هفته, امام زمان, جمعه بازار, ,
توسط : ولایتمداران |

از کتمان داشته‌های ملت ایران تا «واقع‌پنداری» آنچه دشمن فقط حرفش را می‌زند

«واقع‎گرایی»یا«واقع‎پنداری»دروغ‌ دشمن!؟/رهبرانقلاب‌از کدام«واقع‌پنداری»ساده‌لوحانه درپرونده هسته‌ای پرده‌برداشت؟

در شرایطی که برخی جریانات داخلی و همراهان رسانه‌ای خارجی آنها به بهانه شرایط خاص بین‌المللی، در ماه‌های اخیر و به بهانه‌های مختلف از جمله سالگرد پذیرش قطعنامه، موضوع رابطه با امریکا و مباحث هسته‌ای، از «واقع‌گرایی» به عنوان راه‌کار اصلی عبور از بحران یاد کرده و با تبلیغات مفصل رویکردهای فعلی را فاقد «واقع‌نگری» لازم برشمرده‌اند، بازخوانی بخشی از وقایع سال‌های نه چندان دور در عرصه سیاست خارجی و موضوع پرونده هسته‌ای، توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار اخیر ایشان با کارگزاران نظام، روشن کرد که منظور از «واقع‌بینی» در ادبیات این جریانات سیاسی ـ رسانه‌ای، «واقعیت‌پنداری» تهدیداتی است که دشمنان به برای امتیازگیری به عنوان واقعیات موجود به نمایش درمی‌آورده‌اند. هرچند بنا بر تاکید رهبر معظم انقلاب «واقعیت‌پنداری» این تهدیدات توسط برخی مسئولین وقت، یکی از بزرگترین عقب‌نشینی‌ها در عرصه سیاست خارجی را رقم زد.



ادامه مطلب

برچسب ها : کتمان داشته‌های ملت, واقع‌پنداری, رهبر انقلاب, پرونده هسته‌ای, ,
توسط : ولایتمداران |

نامه تاريخي امام خميني (ره) پیرامون قانون اساسی

خواسته بوديد نظرم را در مورد متمم قانون اساسي بيان كنم. هر گونه آقايان صلاح دانستند، عمل كنند. من دخالتي نمي‌كنم. فقط در مورد رهبري، ما كه نمي‌توانيم نظام اسلامي‌مان را بدون سرپرست رها كنيم.


ادامه مطلب

برچسب ها : نامه امام خميني, قانون اساسی, ,
توسط : ولایتمداران |
بیانات رهبر انقلاب در مورد آیت‌الله مشکینی

 

آقای مشکینی (رحمه‌الله علیه) در زمان حیات‌شان من این اعتقاد را داشتم، الان هم بر همان اعتقاد هستم- یک آدم بی‌بدیل بود؛ یعنی ما حقاً [و] انصافاً، هیچ‌کس دیگر را با این جامعیت در خصوصیات مختلف، در بین بزرگان روحانی‌مان نداریم. انصافاً یک مرد بی‌بدیل و بی‌نظیری بود.



ادامه مطلب

برچسب ها : بیانات رهبر انقلاب, آیت‌الله مشکینی, ,
توسط : ولایتمداران |

يك حرف از آن هزاران
حسين شريعتمداري

1- در گرماگرم جنگ تحميلي و در حالي كه رزمندگان اسلام، هجوم غافلگيرانه و سنگين دشمن را دفع كرده و از حالت تدافعي و پدافند به موقعيت تهاجمي و آفند رسيده بودند، حاميان صدام- همه قدرت هاي شرق و غرب و منطقه اي آن روز به استثناي برخي از كشورها نظير سوريه- كه مي ديدند از تدارك پرهزينه حمله به ايران اسلامي نتيجه معكوس گرفته اند، ساز«پايان جنگ» را كوك كردند و درباره غرامت جنگي، اعلام متجاوز و سرنوشت بخش هايي از خاك ميهن اسلامي كه هنوز در اشغال عراق بود، نيز به مذاكرات بعد از آتش بس اشاره مي كردند! در همين راستا برخي از گروههاي سياسي كه نقش ستون پنجم دشمن را برعهده داشتند نيز با آمريكا و متحدانش، ترانه دوصدايي مي خواندند و مسئولان نظام را به باج دادن تشويق و از قدرت بي رقيب! آمريكا مي ترساندند!
همان روزها، نهضت آزادي جزوه اي در چند ده صفحه و با عنوان



ادامه مطلب

برچسب ها : حسين شريعتمداري, یاداشت روز کیهان, ,
توسط : ولایتمداران |

شعار «تمدن اسلامی»، معیار تحلیل جریان‌های سیاسی

حسن نوروزی
مقام معظم رهبری امام خامنه ای (مدظله) در محفل انس با قرآن، بیانات مهمی درباره شعار «تمدن اسلامی» بیان فرمودند که می توان آن را در تحلیل جریان های فکری و سیاسی، مورد توجه قرار داد. بر اساس این فرمایشات، جریان هایی که به این افق بلند بنگرند و به دنبال برپایی تمدن معنوی در مقابل تمدن مادی باشند، در طریق مستقیم انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی قرار خواهند داشت و گر نه با انتظارات حداقلی از اهداف انقلاب، کسی نمی تواند جمهوری اسلامی را به سر منزل مقصود برساند.


ادامه مطلب

برچسب ها : تمدن اسلامی, معیار تحلیل, جریان‌های سیاسی, حسن نوروزی, خامنه ای, ,
توسط : ولایتمداران |
در خدمت و خیانت روشنفکران (1)

بخارا ؛ تریبون ادبی ضد انقلاب در قلب تهران

نشریه بخارا برای طیف ها و عناصر فکری متفاوت مانند ملی مذهبی ها،چپ های سنتی ،سکولارها و فراماسون ها و در مجموع هر تفکری که در مقابل اندیشه ناب محمد ی (ص) مبنایی پرمحتوا تلقی می گردد و مشخص می گردد که دهباشی با تفکری ..


ادامه مطلب

برچسب ها : خدمت و خیانت روشنفکران, بخارا, تریبون ادبی ضد انقلاب, نشریه بخارا, ,
توسط : ولایتمداران |
بازخوانی نمونه‌ای از عقب‌نشینی‌ها در دولت خاتمی

آقای روحانی! نامه سال 2003 را به خاطر دارید؟

1- قطع هر گونه كمك مادي به فلسطيني‌ها (حماس و جهاد و ....) از طرف خاك ايران و اجبار اين گروه‌ها كه اقدامات خونبار را قطع كنند عليه مردمي كه در مرزهاي 1967 قرار دارند. 2- كاري كنند كه حزب الله يك گروه سياسي- اجتماعي در لبنان شود.


ادامه مطلب

برچسب ها : عقب‌ نشینی‌ها, دولت خاتمی, تاریخ سازی حسن روحانی, ,
توسط : ولایتمداران |

لنکرانی: خاتمی رئیس‌جمهور آمریکا را شهید خطاب کرد

فارس، کامران باقری‌لنکرانی وزیر سابق بهداشت که شب گذشته میهمان تلفنی برنامه "دیروز، امروز، فردا" بود، در پاسخ به سؤال مجری برنامه مبنی بر اینکه مقام معظم رهبری می‌فرمایند "هر‌گاه ما جلوی دشمن عقب‌نشینی کردیم، آنها گستاخانه‌‌تر با ما برخورد کردند و در قضیه هسته‌ای آنقدر عقب آمدیم که من ناچار شدم وارد شوم..." آیا از این صحبت‌ها می‌توان برای شرایط امروز رمزگشایی کرد، افزود: اتفاق عجیبی که در فضای رسانه‌ای رخ می‌دهد، آدرس‌های غلطی است که این روزها برخی از تحلیلگران ترویج می‌کنند.



ادامه مطلب

برچسب ها : لنکرانی, خاتمی, رئیس‌جمهور آمریکا, ,
توسط : ولایتمداران |
سخنان بسیار مهم رهبر معظم انقلاب در جمع کارگزارن نظام + فایل صوتی
بسیاری از آرمان‌های انقلاب، واقعیات امروز جامعه است/مشاهده واقعیات ما را در ادامه مسیر مصمم‌تر می‌کند/راه مقابله با فشارهاي اقتصادي؛ اجراي اقتصاد مقاومتي

 

حضرت آيت الله خامنه اي رهبر معظم انقلاب اسلامي عصر سه شنبه در ديدار مسئولان و كارگزاران نظام، آرمانگرايي همراه با واقع بيني را رمز حركت پيشرو ملت و نظام اسلامي در 32 سال اخير برشمردند و با تأكيد بر تواناييها و ظرفيتهاي تعيين كننده ملت ونظام اسلامي ،به تشريح ضرورتها و بايدها و نبايدهاي مقابله با چالش هاي پيچيده دشمن پرداختند.

 



ادامه مطلب

برچسب ها : سخنان رهبر انقلاب, کارگزارن نظام, آرمان‌های انقلاب, واقعیات امروز جامعه, فشارهاي اقتصادي, اجراي اقتصاد مقاومتي, خامنه اي, ,
توسط : ولایتمداران |
رمزگشايي از اظهارات مشاور شهردار تهران درباره كانديداتوري قاليباف
ورودزودهنگام به‎مجادلات انتخاباتی،بي‌توجه به‎نهی رهبرانقلاب
 

 

صبح روز دوشنبه مشاور شهردار تهران از قطعيت يافتن كانديداتوري قاليباف براي انتخابات رياست جمهوري سال آينده خبر داد.



ادامه مطلب

برچسب ها : ورود زودهنگام, ‎مجادلات انتخاباتی, ‎نهی رهبر انقلاب, ,
توسط : ولایتمداران |
پانزده سال از هشدار مقام معظم رهبري گذشت
آيا طبقه «مرفهان بي درد» از درون نظام متولد شده است؟!

 

هديه اتومبيل‌هاي سيصد ميليوني بعنوان اشانتيون قراردادهاي ميلياردي فوتباليست‌ها، برگزاري حراج آثار هنري با رقم‌هاي چند ده ميليوني، فروش خانه‌هاي چند صد متري با قيمتهاي ميلياردي در شمال شهر تهران، قيمت سيصد هزارتوماني يك پرس غذا در رستوران برج ميلاد و... تنها بخشي از خبرهايي هستند كه وقتي به گوش مردم مي خورند عبارت «مرفهان بي درد» را در اذهان آنها تداعي مي كنند. «مرفهان»ي كه دغدغه هاي آنها حول و حوش مد جديد لباس، جديدترين گوشي موبايل، آخرين مدل ماشين و خوش آب و هواترين جا براي گذراندن تعطيلات پرسه مي زند؛ و مستضعفان جهان كه هيچ، حتي سخن گفتن از مردمي كه هر روز چند كيلومتر آنطرف تر خانه آنها زندگي متفاوتي دارند، «درد»ي در آنها ايجاد نمي كند.



ادامه مطلب

برچسب ها : مرفهان بي درد, درون نظام, هشدار رهبر, ,
توسط : ولایتمداران |
مروری بر دغدغه های رهبر انقلاب در مورد مشکلات اقتصادی مردم

 

 دغدغه هاي رهبر معظم  انقلاب اسلامی ، نسبت به مسائل معیشتی مردم بر هیچ کس پوشیده نیست ، اما علی رغم تذکرات ، برخی از مسئولان خود را به ندانستن می زنند . «تابناک » برای یاآوری به این دسته از مسئولان ، گوشه هایی از این دغدغه ها را منتشر می کند . لازم به ذکر است که این متن ، از محتوای سخنان رهبر انقلاب در دیدار با نمایندگان مجلس ششم و در تاریخ بیست و نهم خرداد 1379 بیان شده است . 



ادامه مطلب

برچسب ها : دغدغه های رهبر, مشکلات اقتصادی, ,
توسط : ولایتمداران |
تحلیل سیره امام در باب وظایف مردم نسبت به حکومت در کلام رهبر انقلاب/2
عده ای در زمان امام هم دائم می گفتند بردند، غارت کردند!/ امام در سخت ترین شرایط واقعی هم امیدوارانه برخورد می کرد

 هر بار که دشمن، برای دشمنی از خارج حربه ای بیرون آورده است متأسفانه عده ای هم در داخل با دمیدن روح ناامیدی در ملت و با بزرگنمایی تهدیدات دشمن، آن حربه را تیز کرده اند. گرچه طبق سیره امام و رهبر انقلاب، نباید از مشکلات داخلی و نقاط ضعف غفلت یا تغافل کرد، ولی در عین حال لازم است همه برای رفع این مشکلات دست به اقدام زده، در عین اینکه به آینده پیروزمندانه امید خود را حفظ کنند. رهبر معظم انقلاب چند سال پیش در همین زمینه، نکات جالبی را فرموده اند:



ادامه مطلب

برچسب ها : تحلیل سیره امام, وظایف مردم, حکومت, کلام رهبر, ,
توسط : ولایتمداران |
تحلیل سیره امام در باب وظایف مردم نسبت به حکومت در کلام رهبر انقلاب/1
امام به ایرادگیرندگان فقط یک کلمه می گفتند: اداره مملکت سخت است

 

دشمنی های استکبار گرچه امروزه در حد بزرگی در حق ملت ایران روا می شود، اما این دشمنی ها چیز تازه ای نیست. از طرف دیگر، مسائل مربوط به گرانی و معیشت هم امروزه گرچه امروزه بسیار به مردم (خصوصا مستضعفین) فشار می آورد (و مسئولین وظیفه  چاره اندیشی جدی برای آن دارند) ولی این هم چیز تازه ای نیست و هر دوی اینها در دوره حیات امام هم وجود داشته است و جالب آنکه فرصت طلبی یا کج اندیشی عده ای برای استفاده از این موضوعات و تخریب دولتها و تسویه حسابهای متعفن سیاسی با این بهانه ها هم امری سابقه دار است. رهبر فرزانه انقلاب، سالها پیش در یک سخنرانی به همین موضوعات اشاره کرده و چنین فرموده اند:



ادامه مطلب
توسط : ولایتمداران |

بازتاب بیانات مقام معظم رهبری در رسانه‌های جهان

رهبر عالی ایران تحریم‌های سخت‌تر اعمال شده بر ایران بر سر برنامه هسته‌ای مورد بحث این کشور را بی‌اهمیت دانست و ابراز داشت که ایران 100 برابر نسبت به گذشته قوی‌تر شده است.


ادامه مطلب

برچسب ها : بازتاب بیانات, رهبر, رسانه‌های جهان, برنامه هسته‌ای, ,
توسط : ولایتمداران |

یادی از 21 تير 78 و حکایت مظلومیت انقلاب در سال‌های حاکمیت اصلاحات

اگر عكس مرا هم آتش زدند سكوت كنيد/ تصاویر منتشر نشده دلجویی رهبر انقلاب از دانشجویان کوی دانشگاه+ فيلم

 

13 سال پس از فتنه ي كوي دانشگاه تهران، بازخواني نقش تاريخي رهبر معظم انقلاب در مديريت اين مانع پيش روي انقلاب اسلامي خالي از لطف نيست.



ادامه مطلب

برچسب ها : 21 تير 78, مظلومیت انقلاب, حاکمیت اصلاحات, كوي دانشگاه, رهبر انقلاب, ,
توسط : ولایتمداران |
رهبر انقلاب در دیدار با شركت كنندگان در اجلاس بین المللی زنان و بیداری اسلامی:
تجربه موفق زنان‌ایرانی؛ الگویی برای زنان جهان اسلام/ تحریم‌های۳۰ ساله ملت ایران را مقابل هر تحریمی واکسینه کرد
 

 

حضرت آيت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز(چهارشنبه) در ديدار بيش از هزار نفر از زنان نخبه، فرهيخته و مجاهد دنيای اسلام، نقش زنان را در حركت عظيم بيداری اسلامی بی بديل خواندند و با اشاره به تجربه بسيار پربركت حضور زنان ايران در پيروزی و تداوم انقلاب اسلامی تأكيد كردند: تداوم،‌تقويت و گسترش حضور زنان در حركت مبارك بيداری اسلامی بی ترديد، پيروزيهای فراوانی را برای ملتهای مسلمان به دنبال خواهد آورد.


ادامه مطلب

برچسب ها : رهبر انقلاب, تجربه زنان ‌ایرانی, الگوی زنان جهان, خامنه‌ای, اجلاس بین المللی زنان, زن, ,
توسط : ولایتمداران |
به بهانه تجلیل از شهید سید فخرالدین رحیمی از شهدای هفتم تیر
خاطرات و عکس‌های منتشر نشده از رهبر انقلاب در ایام تبعید به ایرانشهر
 

 

 شهيد حجت الاسلام والمسلمين سيد فخرالدين رحيمي نماینده مردم لرستان در مجلس اول شورای اسلامی یکی از شهدای کمتر شناخته شده کشتار سوم تیر در دفتر حزب جمهوری اسلامی است. وی که از آغاز نهضت حضرت امام (ره) و حمله ساواک به مدرسه فیضیه در صف یاران انقلاب اسلامی درآمد، در سال‌های بعد و به دلیل فعالیت ویژه‌ای که علیه رژیم پهلوی داشت چندین بار به تبعید محکوم شد که بخشی از محکومیت وی، تبعید به ایرانشهر بود و البته تبعید این شهید بزرگوار به ایرانشهر همزمان با حضور رهبر انقلاب در این شهر و تبعید ایشان توسط رژیم پهلوی بوده است.



ادامه مطلب

برچسب ها : خاطرات و عکس‌ها, رهبر انقلاب, تبعید به ایرانشهر, ,
توسط : ولایتمداران |
خوشه‌چینی از فضائل علی‌بن‌الحسین علیه السلام به مناسبت ایام ولادتش
بیان عجیب حضرت امام در مقام علی اکبر (ع)/ زیارتنامه حضرت در کلام امام صادق (ع)/ صوت: سرود معروف گل بریزید با نوای حاج منصور
 

 

در فضائل علی اکبر علیه‌السلام 

گفته‏اند: "الفضل ما شهدت به الاعداء" فخر آن است که دشمن بگوید، حالا اگر بخواهی اولین فرزند امام حسین علیه‏السلام را بهتر بشناسی کافی است از زبان معاویه علیه الهاویه بشنوی که در وصف او سخن‌سرایی می‏کند.

ابوالفرج اصفهانی از مغیره روایت كرد: روزی معاویه بن ابی سفیان به اطرافیان و هم نشینان خود گفت: به نظر شما سزاوارترین و شایسته ترین فرد امت به امر خلافت كیست؟ اطرافیان گفتند: جز تو كسی را سزاوارتر به امر خلافت نمی شناسیم! معاویه گفت: این چنین نیست. "اولی الناس بهذاالامرعلی بن الحسین بن علی جده رسول الله و ضیه شجاعه بنی هاشم و سخاه بنی امیه ورهو ثقیف" شایسته ترین افراد برای امر حکومت علی اکبر فرزند امام حسین  علیه‏السلام  است که جدش رسول خدا(ص) است و در شجاعت بنی هاشم سخاوت بنی امیه و زیبایی قبیله ثقیف را در خود جمع کرده است.. (الارشاد، ص 458)


ادامه مطلب

برچسب ها : مقام علی اکبر, ,
توسط : ولایتمداران |

رسانه‌ها مراقب حفظ آبروى اشخاص باشند!

بولتن نیوز:سخنان رهبر انقلاب در ديدار با مسئولان عالي قوه قضائيه، مانند همیشه حاوی نکات مهم و قابل توجهی بود که بر همگان و به خصوص مسئولین و اهالی رسانه فرض است تا با مرور دوباره و چندباره آن، به سمت عملی کردن این بیانات حرکت کنند.



ادامه مطلب

برچسب ها : رسانه‌ها, حفظ آبروى اشخاص, رهبر انقلاب, مسئولان عالي قوه قضائيه, ,
توسط : ولایتمداران |
خاطره ای خواندنی از اخلاص امام و سهم خواهی برخی بزرگان
امام به آقای شریعتمداری گفت: تو یک بار از شاه اسم ببر من ده بار از تو اسم می برم!

 

یکی از نمونه های بسیار عبرت انگیز تاریخ ایران (بلکه تاریخ تشیع) آقای سید کاظم شریعتمداری است که گرچه هیچ کس «فقاهت» او را زیر سؤال نمی برند ولی همه ی خوبان از «عاقبت»ی که او بدان دچار شد به خدا پناه می برند. او که در مقام یک مرجع تقلید، به هزار دلیلِ باربط یا بی ربط، محکم یا سست و صحیح یا غلط، حاضر نبود تمام قد و حقیقتاً در برابر رژیم ضد اسلامی پهلوی بایستد، چندی بعد حاضر شد در سفاکانه ترین اقدامات خشن بر علیه نظام اسلامی (مثلاً کودتای نافرجام نوژه) مشارکت کند. چه شد که آقای شریعتمداری به اینجا رسید؟ برای یافتن پاسخ این سؤال، باید زوایای مختلف زندگی او را بررسی کرد. شاید بتوان یکی از دلایل این امر را وجود «حب ریاست» و «علاقه به مطرح شدن» در او دانست که وقتی با مسائل منفی دیگر ممزوج و همراه می شد، می توانست کار را به چنان عاقبتی بکشاند. خاطره زیر از شهید محلاتی (که مربوط به ماه های اوج گیری انقلاب در سال 57 است) را می توان نمونه ای از شواهد این مطلب دانست و در عین حال، نمونه ای شمرد از اخلاص عجیب حضرت امام. شهید محلاتی گفته است:



ادامه مطلب

برچسب ها : خاطره ای خواندنی, اخلاص امام, سهم خواهی بزرگان, کاظم شریعتمداری, ,
توسط : ولایتمداران |
راز تاکید چندباره رهبر معظم انقلاب بر وحدت مسئولان در چیست؟
وحدت سران قوا؛ خط قرمزی که به راحتی شکسته می‎شود
 

 

 

هفتم تیر ماه امسال نیز همچون سالهای گذشته، رییس و مسئولان ارشد دستگاه قضا به بهانه هفته قوه قضاییه میهمان رهبر معظم انقلاب بودند  اما سخنان امسال رهبر انقلاب در مقایسه با سالهای گذشته، رنگ و بوی متفاوت تری داشت.



ادامه مطلب

برچسب ها : راز تاکید رهبر, وحدت مسئولان, قوای سه گانه, ,
توسط : ولایتمداران |
هشدار چندباره رهبر معظم انقلاب در دیدار رئیس و مسئولان قوه قضائیه:
در چنین شرایطی همكاری قوای سه‌گانه فریضه و قطعی است/قوه قضاییه تحت تاثیر جوسازی‌های رسانه‌ای قرار نگیرد
 

 

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح دیروز (چهارشنبه) در دیدار رئیس، مسئولان عالی و قضات قوه قضاییه، ارتقاء دستگاه قضایی بمنظور تحقق عدالت قضایی در جامعه را مهمترین هدف برشمردند و ضمن تبیین برخی نكات مهم برای رسیدن به این هدف، همكاری همه دستگاهها بویژه قوای سه گانه را در شرایط كنونی فریضه و لازم دانستند و تأكید كردند: دولت، مجلس و قوه قضاییه، همه در جبهه واحد دفاع از اسلام، ملت ایران و استقلال و هویت كشور در مقابل تلاش همه جانبه قدرتهای استكباری، قرار دارند و باید با پرهیز از مسائل حاشیه ای و اختلافی، به یكدیگر كمك كنند.



ادامه مطلب

برچسب ها : هشدار چندباره رهبر, مسئولان قوه قضائیه, خامنه ای, ,
توسط : ولایتمداران |

هفت سال پس از سوم تیر 84 /2

تحلیل رهبر معظم انقلاب از ویژگی‌های گفتمان سوم تیر چه بود؟/ وقتی سوم تیر نگذاشت عدالت فراموش شود

اتفاقی که سوم تیر 84 در جغرافیای سیاسی ایران اسلامی افتاد زمینه سازی تحولاتی بود که سال‌های بعد ایران را در عرصه، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و بین المللی درگیر خود کرد. باز گشت به انقلاب اسلامی شاید مهمترین معنای انتخاب مردم در سوم تیر هفت سال پیش و پس از حاکمیت 16 ساله رویکردهایی غیر انقلابی و صرفا وارداتی و غربی بود.



ادامه مطلب

برچسب ها : تحلیل رهبر معظم انقلاب, ویژگی‌های گفتمان سوم تیر, ,
توسط : ولایتمداران |
تحلیل کلیدی رهبر انقلاب از سیره امام در ماجرای پذیرش قطعنامه
حضرت امام(ره)پس از فتح خرمشهر نگفت جنگ را تمام کنید/ حتی در سال 67 هم حضرت امام(ره) پایان جنگ را نمی پذیرفت
 

 

جنگ تحمیلی از قطعات درخشان تاریخ ایران است و البته پیرامون آن، شبهات زیادی هم وجود دارد (خصوصا راجع به برهه ادامه جنگ پس از فتح خرمشهر و برهه پایان جنگ) که امروز و با گذشت بیش از 20 سال از پایان جنگ، و به دور از تلاشهای مبتذل سیاسی برای تخریب یا تحبیب این یا آن مسئول سابق و لاحق، شایان واکاوی است.


ادامه مطلب

برچسب ها : تحلیل کلیدی رهبر, سیره امام, پذیرش قطعنامه, ,
توسط : ولایتمداران |


صفحه قبل 1 1 2 3 4 5 ... 17 صفحه بعد