منوی اصلی
موضوعات سایت
مطالب جدید
آرشیو مطالب
وصیت شهدا
وصیت شهدا
معرفی سایت

سایت خبری تحلیلی ولایتمداران سایتی است با هدف اشاعه فرهنگ ولایت پذیری و ولایت مداری و دفاع از حریم ولایت و ولایتمداران.
مطالب ثابت
همرزمان
نویسندگان
لوگوی دوستان
امکانات دیگر


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 279
بازدید دیروز : 793
بازدید هفته : 1441
بازدید ماه : 1072
بازدید کل : 92627
تعداد مطالب : 5454
تعداد نظرات : 280
تعداد آنلاین : 2




در اين وبلاگ
در كل اينترنت
چاپ این صفحه
ابر برچسب ها

آیا ایمیل‌های داخلی آنطوری که گفته می‌شود هستند؟!

بحث داغ تلویزیونی پیرامون ایمیل و موتورجستجوی ملی

برنامه این هفته ثریا که به رصد پیشرفت های ایران در عرصه علم و فناوری می پردازد، شاهد بحثی داغ میان علی اصفر انصاری معاون توسعه سازمان فناوری اطلاعات ایران و از مدیران ارشد وزارت ارتباطات با مدیر عامل یکی از شرکت های خصوصی موفق در عرصه فناوری اطلاعات پیرامون وضعیت موتور جستجوی ملی و ایمیل ملی بود.



ادامه مطلب

برچسب ها : ایمیل, موتورجستجوی ملی, ,
توسط : ولایتمداران |
در برنامه ثريا مطرح شد:
چرا ماهواره پرتاب می کنیم ولی موتورجستجوی اینترنتی نداریم؟/ايميلهاي رقابتي با امكانات متعدد در آينده اي بسيار نزديك

 

برنامه تلويزيوني ثريا در شانزدهمين قسمت از آغاز پخش شد با موضوع وضعيت سرويسهاي اينترنتي از جمله ايميل و جستجو رهاي داخلي چهارشنبه شب به روي آنتن رفت



ادامه مطلب
توسط : ولایتمداران |
احتمال قطع دسترسی برخی کاربران ایرانی به اینترنت/ روش شناسایی و پاكسازی بدافزار DNSChanger
 

 

افزایش فعالیت‌های اینترنتی و بالا رفتن تعداد کاربران در سراسر جهان سبب شده تا مجرمان اینترنتی نیز دست به کار شوند و با ایجاد خرابکاری در فضای مجازی، دست به ایجاد مزاحمت برای کاربران و همچنین به سرقت بردن اطلاعات کاربران و دولت‌ها بزنند؛ مساله‌ای در سال‌های اخیر با شنیدن نام ویروس‌های "استاکس نت" و "شعله" برای ایرانیان هم بسیار ملموس شده و اخیرا هم بدافزار "دی ان اس چنجر" در میان فعالین مجازی سر و صدا کرده است.



ادامه مطلب

برچسب ها : قطع اینترنت, DNSChanger, ,
توسط : ولایتمداران |

گوگل عليه مایکروسافت شمشير را از رو بست + تصاوير

بولتن نيوز- سرويس آي تي:همین چند روز پیش بود که نسخه‌ی جدید ویندوز موبایل، به نام ویندوز موبایل 8 معروف به آپولو، همه را هیجان زده کرده بود و دارندگان سایر سیستم‌عامل‌ها، برای چشیدن طعم آپولو، سر و دست می‌شکستند. اماگوگل نگذاشت تا نگاه عموم کاربران به نسخه‌ی جدید ویندوز موبایل خیره بماند و اندروید جدید را معرفی کرد.



ادامه مطلب

برچسب ها : گوگل عليه مایکروسافت, تصاوير, ,
توسط : ولایتمداران |
نقد استراتژیک منطق و فلسفه

 

ابوالفضل امامي

در پرتو حاکمیت نائب امام زمان، زمینه طراحی نظام «ابردانش» فراهم شد. یکی از مسائلی که در این نظام نقد می شود، نشستن طاغوت فکر محور به جای عقل محوری است. نقد استراتژیک آنچه علوم عقلی خوانده می شود، نقدی کاملا متمایز است و دستگاه های فکری، عرفانی و تمدنی موجود را دچار انقلاب می کند. حدود دو سال است که مقالات مرتبط با طراحی «ابردانش» در وبلاگ منتشر شده است. تنها رسانه مطرحی که شجاعت نشر آن را داشته است، رجانیوز بوده است.



ادامه مطلب

برچسب ها : نقد استراتژیک منطق و فلسفه, ابوالفضل امامي, انسان شناسی استراتژیک, ,
توسط : ولایتمداران |
در حاشیه اظهارات تازه منتشر شده از دکتر حسن عباسی
نقدي بر ناقدان فلسفه و عرفان اسلامي

نقد زیر ناظر به روش کلی مخالفان فلسفه و عرفان اسلامی است که پیش از این سرقفلی آن در اختیار جریان فکری با عنوان "مکتب تفکیک" بود و در حال حاضر نیز تا حدود زیادی همین‌طور است. در عین حال، اظهارات دو سال قبل آقای دکتر حسن عباسی نیز که به‌تازگی فیلم آن منتشر شده در نقد فلسفه اسلامی و یکی از فیلسوفان معاصر بازتاب‌های زیادی داشت.



ادامه مطلب

برچسب ها : حاشیه اظهارات, اظهارات عباسی, ناقدان فلسفه, عرفان اسلامي, مکتب تفکیک, محمد حسين سجادي, ,
توسط : ولایتمداران |
ابتکاری ساده برای تبدیل آزمون دکتری به کانون کم‌نظیر تولید علم کشور
 

 

سید مصطفی میرمحمدی: 1. بدون شک یکی از اقدام‌های بسیار خوب دولت دهم در جهت بسط عدالت آموزشی، یکسان سازی آزمون دکتری تخصصی تمام دانشگاه‌های کشور به‌جای برگزاری مجزای این آزمون در هر دانشگاه است. این رویه مثبت که از سال گذشته آغاز شده است، موجب شده تا ده‌ها داوطلب فارغ التحصیل مقطع کارشناسی ارشد، ذیل آزمونی هماهنگ، منسجم و بدون تبعیض محک بخورند و در این فرآیند، بهترین ها راهی مصاحبه و در نهایت مقطع دکتری شوند.



ادامه مطلب

برچسب ها : ابتکاری ساده, تبدیل آزمون دکتری, کانون تولید علم کشور, سید مصطفی میرمحمدی, ,
توسط : ولایتمداران |
«ثریا» باز هم گل کاشت
آمار تکان‌دهنده "ثریا" از واردات تجهیزات پزشکی/ تولید کننده‌ای که به 30 کشور صادر می‌کند اما در داخل تحویل گرفته نمی‌شود +فیلم و انیمیشن
 

 

برنامه تلویزیونی "ثریا" که در مدت کوتاه پخش خود از سیما با استقبال روبرو شده است، در قسمت‌های سال جدید، به موضوعات مهم و پایه‌ای کشور بر محور شعار سال می‌پردازد که از سوی رهبر معظم انقلاب اعلام شد.



ادامه مطلب

برچسب ها : آمار تکان‌دهنده ثریا, واردات تجهیزات پزشکی, حمایت از تولید ملی, ,
توسط : ولایتمداران |
مهمات هوشمند «بصیر» رونمایی شد

 

مهمات هوشمند بصیر، با حضور وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح رونمایی شد

به گزارش واحد مرکزی خبر، این مهمات که به صورت لیزری هدایت می شود، نخستین بار در کشور به دست متخصصان زبده و کارآمد سازمان صنایع دفاع طراحی و ساخته شده است.


ادامه مطلب

برچسب ها : مهمات هوشمند بصیر, مهمات هوشمند, ,
توسط : ولایتمداران |
تولید یک هواپیمای بدون سرنشین جدید

 

پژوهشگران کشور هواپیمای بدون سرنشینی را طراحی و عرضه کردند که قادر است در ارتفاع ۱۰هزارپایی ماموریتهای مورد نیاز را انجام دهد ضمن آنکه قدرت حمل محموله هایی تا وزن ۵ کیلوگرم را دارد.



ادامه مطلب

برچسب ها : تولید هواپیما, هواپیمای بدون سرنشین جدید, ,
توسط : ولایتمداران |
اردشیر قوام زاده، برترین محقق سرطان جهان شد

 

اردشیر قوام زاده، استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران و رئیس مرکز تحقیقات سرطان این دانشگاه برترین محقق جهان در زمینه تحقیقات سرطان و خون شد.

 



ادامه مطلب

برچسب ها : اردشیر قوام زاده, برترین محقق, محقق سرطان جهان, زندگي نامه قوام زاده, ,
توسط : ولایتمداران |

  چهارمورد که شما در مورد موبایل نشنیده اید

چهارمورد که شما در مورد موبایل نشنیده اید اقداماتی وجود دارد که می توان در مواقع فوری و ضروری انجام داد. موبایل شما می تواند یک نجات دهنده زندگی یا یک ابزار فوری برای نجات باشد.
 
 
 
به گزارش بی باک به نقل ازباشگاه خبرنگاران ؛ اقداماتی وجود دارد که می توان در مواقع فوری و ضروری انجام داد. موبایل شما می تواند یک نجات دهنده زندگی یا یک ابزار فوری برای نجات باشد.


ادامه مطلب

برچسب ها : چهار مورد موبایل, شماره 112, غیرفعال کردن, موبایل دزدیده شده, باز کردن قفل ماشین, دزدین موبایل, شارژ باطری مخفی, ,
توسط : ولایتمداران |
 
پیام تسلیت امام خامنه ای در پی شهادت دانشمند نخبه جوان:
از مجازات مرتکبان این جنایت چشم‌پوشی نخواهیم کرد
اینجانب شهادت این عزیز را به والدین و همسر و فرزندش و به جامعه‌ی علمی و دانشگاهی كشور و به عموم دوستداران و متعهدان نهضت علمی فراگیر، تبریك و تسلیت میگویم
به گزارش بی باک به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری، حضرت امام خامنه‌ای در پیامی ضمن تسلیت شهادت دانشمند جوان، شهید احمدی‌روشن در حادثه تروریستی در تهران، این ترور بزدلانه را نشانه‌ی به بن‌بست رسیدنِ استكبار جهانی به سردستگی آمریكا و صهیونیزم، در مقابله با ملت مصمّم و مؤمن و پیشرونده‌ی ایران اسلامی دانستند.

متن پیام به این شرح است:


ادامه مطلب

برچسب ها : پیام تسلیت امام خامنه ای, شهادت دانشمند نخبه جوان, مجازات مرتکبان, شهید احمدی‌ روشن, ,
توسط : ولایتمداران |

مصطفي احمدي روشن در انفجار خيابان سيد خندان تهران به شهادت رسيد

مصطفي احمدي روشن فارغ التحصيل رشته كارشناسي نفت از دانشگاه شريف در حادثه انفجار صبح امروز شهيد شد

شهيدي كه در عمليات تروريستي صبح امروز به مقام شهادت نائل شده، شهيد مصطفي احمدي روشن فارغ التحصيل رشته صنعت نفت از دانشگاه شريف بوده؛ وي متولد سال ۱۳۵۸ بوده است.
به گزارش پايگاه اطلاع رساني جبهه پايداري انقلاب اسلامي ، ساعت ۸:۳۰ صبح امروز يك موتورسيكلت با چسباندن يك بمب مغناطيسي به يك دستگاه پژو ۴۰۵ در خيابان سيدخندان ابتداي خيابان گل نبي اين خودرو را منفجر كرد.



ادامه مطلب

برچسب ها : شهادت مصطفي احمدي روشن, انفجار خيابان سيد خندان, عمليات تروريستي, ,
توسط : ولایتمداران |
ابعاد جديد از پهپاد جاسوسي شكار شده
هيچ كشور اروپايي فناوري پهپاد را ندارد/ صدها ميليون يورو قيمت دارد/ ماجراي F117 امريكا در نمايشگاه پاريس

 

با وجود گذشت چند روز از شکار پهپاد جاسوسی امریکا توسط ایران، هر روز ابعاد جدیدی از اهمیت این شکار بزرگ روشن می‌شود، به‌طوري که یک نشریه فرانسوی فاش کرد نه تنها فرانسه بلکه هیچ یک از کشورهای اتحادیه اروپا نیز فناوری این پهپاد و حتی مدل‌های پایین‌تر و نزدیک‎تر به آن را در اختیار ندارند و بر این اساس از نامزدهای آینده ریاست جمهوری در فرانسه خواست تا رسیدن به این فناوری را جزو یکی از برنامه‌های اصلی خود قرار دهند.



ادامه مطلب

برچسب ها : ابعاد جديد, پهپاد جاسوسي شكار شده, فناوري پهپاد, قيمت پهپاد, ماجراي F117 امريكا, نمايشگاه پاريس, شکار بزرگ, ,
توسط : ولایتمداران |
اصفهان، فردو و بوشهر محل قدرت‌نمايي تازه ايران خواهد بود
غافل‌گيري‌هاي‎جديد هسته‌اي‎ايران/ افتتاح مدرن‌ترين كارخانه توليد صفحات سوخت جهان به‌نام شهيد شهرياري
 

 

اگرچه غربي‌ها در شش سال اخير ديگر ديده‌اند كه پس از هر دور فشار و فضاسازي عليه برنامه هسته‌اي كشورمان، مقام‌هاي ايراني نه تنها عقب نمي‌نشينند، بلكه چند گام نيز به جلوتر مي‌روند اما گويا قرار نيست از اين ماجرا درس بگيرند و در حالي كه اوباما خرداد ماه سال گذشته از تحريم‌هاي شوراي امنيت و به‌دنبال آن، تحريم‌هاي يكجانبه اتحاديه اروپا و كنگره امريكا به تحريم‌هاي فلج كننده ياد كرده بود، به‌دنبال گزارش مملو از اطلاعات جعلي آمانو به‌دنبال دور جديد فشارها هستند.



ادامه مطلب

برچسب ها : فردو, اصفهان و بوشهر, محل قدرت‌نمايي, قدرت‌نمايي تازه ايران, غافل‌گيري‌هاي‎جديد هسته‌اي‎ايران, ,
توسط : ولایتمداران |
کوه موش زایید؛ ‌تنها ‌تعریف‌‌ممکن ‌از ‌اثر ‌شگفت‌انگیز ‌آژانس!
 
جمله ‌ای که در عنوان این مطلب آورده ‌شده ‌است، ‌تنها ‌تعریف ‌ممکن ‌از ‌آن ‌اثر ‌شگفت‌انگیزی ‌است ‌که ‌آژانس ‌بین‌المللی ‌انرژی ‌اتمی ‌به ‌عنوان ‌گزارش ‌درباره ‌اوضاع ‌برنامه ‌هسته‌ای ‌ایران ‌به ‌جهان ‌تقدیم كرده ‌است. ‌بعضی از ‌مفسران ‌با ‌شتاب ‌ناروا ‌این ‌سند ‌25 ‌صفحه‌ای ‌را ‌"نتیجه ‌نبرد ‌10 ‌ساله ‌آژانس ‌در ‌راه ‌حقیقت ‌در ‌زمینه ‌پرونده ‌هسته‌ای ‌ایران" ‌نامیدند.


ادامه مطلب

برچسب ها : کوه موش زایید, ‌اثر ‌شگفت‌انگیز ‌آژانس, ‌گزارش ‌‌برنامه ‌هسته‌ای ‌ایران, ‌سند ‌25 ‌صفحه‌ای, نتیجه ‌نبرد ‌10 ‌ساله, ,
توسط : ولایتمداران |
ترس نمایندگان کنگره آمریکا از "جنبش فتح وال استریت"
راه‌اندازی رسمی کمیته فیلترینگ اینترنت در امریکا/ مسدودیت فیس‌بوک و توئیتر هر زمان که کاخ سفید بخواهد!
 

 

پس از آنکه سال گذشته طرح "هدایت و کنترل تمامی شبکه‌های ارتباطی مبتنی بر مخابرات و اینترنت" از سوی کنگره آمریکا مورد تصویب قرار گرفت و شخص رئیس جمهور این کشور این اختيار را پیدا کرد که در مواقع اضطراری به خطر افتادن امنیت ملی، تنها با فشردن یک کلید به طور کامل تمامی راه‌های ارتباطی آمریکا را قطع کند، در روزهای اخیر مجددا طرحی از سوی کنگره مورد بررسی قرار گرفته که صراحتا می‌توان آن را "طرح تشکیل کمیته فیلترینگ در ایالات متحده" نامید.



ادامه مطلب

برچسب ها : ترس نمایندگان کنگره آمریکا, جنبش فتح وال استریت, فیلترینگ اینترنت در امریکا, مسدودیت فیس‌بوک و توئیتر, ,
توسط : ولایتمداران |
داغ‌شدن مجدد ماجراي نحوه‌پذيرش مهدي‌هاشمي در آكسفورد انگليس
 

 

كمتر از 9 ماه پس از گزارش جنجالي روزنامه گاردين در مورد نحوه پذيرش و پورپوزال دكتراي مهدي هاشمي در دانشگاه آكسفورد انگليس، گزارش جديد ساندي تايمز بار ديگر اين سوژه را داغ كرد.



ادامه مطلب

برچسب ها : نحوه ‌پذيرش مهدي ‌هاشمي, مهدي ‌هاشمي, آكسفورد انگليس, دكتراي مهدي هاشمي, ساندي تايمز, روزنامه گاردين, ,
توسط : ولایتمداران |
برنامه راهبردی جدید بی‌بی‌جی (1)
طرح‌ریزی برنامه‌های مبتکرانه برای مقابله با فیلترینگ اینترنت
شورای پخش برنامه‌های برون‌مرزی آمریکا اعلام کرد که چارچوب برنامه راهبردی جدید "بی‌بی‌جی" در جهت تقویت نفوذ جهانی پخش برنامه‌های برون‌مرزی آمریکا از طریق نوآوری و ادغام دیجیتالی خواهد بود.


ادامه مطلب

برچسب ها : برنامه راهبردی جدید بی‌بی‌جی, بی‌بی‌جی, برنامه راهبردی, فیلترینگ, اینترنت, ایران, طرح‌ریزی برنامه‌های مبتکرانه, مقابله با فیلترینگ اینترنت, ,
توسط : ولایتمداران |
روایت خبرگزاری فرانسه از آغاز دور جدید جنگ‎های سایبری در جهان

 

ایران هسته ای: خبرگزاری فرانسه در گزارشی ظهور ویروس دوکو را به معنای «آغاز دور جدید جنگ های سایبری» ارزیابی کرد

این خبرگزاری در گزارشی از سانفرانسیسکو در تاریخ 29 مهر 1390 (21 اکتبر 2011) نوشت: «تحلیلگران شرکت های یارانه ای مک آفی و سیمنتک ارائه کننده خدمات امنیت رایانه ای توافق دارند که ویروس پیشرفته و جدید دوکو به طور آشکار با ماموریت جمع آوری اطلاعات برای حمله به سیستم های کنترل صنعتی طراحی شده است».



ادامه مطلب

برچسب ها : روایت خبرگزاری فرانسه, دور جدید جنگ‎های سایبری, ویروس دوکو, سیستم های کنترل صنعتی, ,
توسط : ولایتمداران |
آی‌پی معتبر (VALID IP) چیست؟

 

ايسنا نوشت:

Valid IP نوعی از آی‌پی‌هاست که توسط روتر و سوییچ‌های شبکه اینترنت قابل شناسایی است و به همین منظور این آی‌پی‌ها را برای اجرای سایت‌ها به کار می‌برند.


ادامه مطلب

برچسب ها : آی‌پی معتبر, VALID IP چیست؟, VALID IP, آی‌پی‌های استاتیک, ولید آی‌پی, ,
توسط : ولایتمداران |
بيانات رهبر انقلاب درباره توليد علم كتاب شد
 
کتاب «روشنای علم» مروری بر بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی پیرامون دانش و تولید علم توسط دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای منتشر شد.


ادامه مطلب

برچسب ها : كتاب بيانات رهبر انقلاب, توليد علم, کتاب روشنای علم, مروری بر بیانات رهبر, دانش و تولید علم, حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای, ,
توسط : ولایتمداران |
مأموريت به وزير علوم براي تعيين جانشين جاسبي/ اراده‌هاي سياسي در دانشگاه آزاد سرانجام تسليم قانون خواهند شد؟
 

 

شب گذشته در جلسه 696 شوراي عالي انقلاب فرهنگي وزير علوم مأمور شد كه جلسه هيئت امناي دانشگاه آزاد را تشكيل دهد و رئيس پيشنهادي اين دانشگاه را به شوراي عالي انقلاب فرهنگي معرفي كند.



ادامه مطلب

برچسب ها : مأموريت به وزير علوم, تعيين جانشين جاسبي, اراده‌هاي سياسي دانشگاه آزاد, تسليم قانون, شوراي عالي انقلاب فرهنگي, هيئت امناي دانشگاه آزاد, ,
توسط : ولایتمداران |
چند پيشنهاد براي حل مشكل‌صنعت در مخاطره قرار گرفته گوشت و شير
 

 

حسن حیدری کارشناس شبکه تحلیلگران تکنولوژی ایران ( ایتان): 1. در سال جاري به دليل نوسان‌هاي نرخ ارز و خشكسالي، قيمت تمام شده علوفه و جو افزايش قابل ملاحظه اي داشته است. به گفته رئيس هيات مديره اتحاديه مرکزي دامداران، قيمت جو و ذرت خشك در كشور كيلويي 475 و 550 تومان است كه به ترتيب نشان از افزايش 42 و 15 درصدي قيمت در ماه اخير دارد.



ادامه مطلب

برچسب ها : چند پيشنهاد, حل مشكل‌صنعت, گوشت و شير, نوسان‌هاي نرخ ارز و خشكسالي, قيمت تمام شده علوفه و جو افزايش قابل ملاحظه اي داشته است, رئيس هيات مديره, اتحاديه مرکزي دامداران, قيمت جو و ذرت خشك, ,
توسط : ولایتمداران |
انتقادات و راهبردهای پناهیان پیرامون طرح تحول آموزش و پرورش در برنامه زنده
سوگیری‎طرح تحول درآموزش وپرورش به‎سمت معارف ‏غیردینی/ مفهوم "تقوا" کجای طرح تحول است؟

 

حجت الاسلام علیرضا پناهیان، با شرکت در یک گفتگوی زندۀ رادیویی در شبکه معارف، به بررسی و نقد «سند تحول در آموزش و پرورش» پرداخت. پناهیان در این برنامه، که مهمان دیگر آن، «حجت‌الاسلام دکتر صادق‌زاده مسئول کمیتۀ مطالعات نظری سند تحوّل در آموزش و پرورش» بود، با خواندن بخش‌هایی از متن این سند، آن را سندی کلی و غیرعملیاتی خواند و پیشنهادهایی برای اصلاح آن ارائه داد.



ادامه مطلب

برچسب ها : انتقادات و راهبردهای پناهیان, طرح تحول آموزش و پرورش, برنامه زنده, سوگیری ‎طرح تحول, آموزش وپرورش, معارف ‏غیر دینی, مفهوم تقوا, ,
توسط : ولایتمداران |
کمتر از یک ماه پس از ایجاد فرماندهی سایبری توسط اوباما
پاتک خیره کننده هکرهای ایرانی به حمله سایبری استاکس‌نت
 

 

هنوز یک ماه از ابلاغ دستورالعمل جدید باراک اوباما به نهادهای امنیتی این کشور در باره مقررات تک و پاتک‌های سایبری و ایجاد نهادی جدید با عنوان "فرماندهی سایبری" آمریکا که وظیفه تجهیز این کشور برای جنگ سایبری را به عهده گرفت، نگذشته بود که تلاش غرب برای آنچه تحت عنوان پروژه "استاکس نت" تهاجم سایبری به ایران می‌خواند، ظاهرا با واکنشی به مراتب مخرب‌تر مواجه شده است به نحوی که غول‌های اینترنتی مانند گوگل، یاهو و فیس بوک و سامانه‌های اینترنتی سازمان جاسوسی امریکا و انگلیس که به عنوان نماد هژمونی غرب در فضای سایبر شناخته می‌شوند، با یک عملیات نفوذ موفق و البته طولانی مدت روبرو شده‌اند که برآوردهای شرکت‌های امنیت شبکه از این نفوذ، از دست دادن مقادیر بسیار زیاد و قابل توجهی اطلاعات از این شرکت‌های اینترنتی است.



ادامه مطلب

برچسب ها : پاتک خیره کننده, هکرهای ایرانی, حمله سایبری استاکس ‌نت, فرماندهی سایبری توسط اوباما, غول‌های اینترنتی, گوگل, یاهو, فیس بوک, سامانه‌های اینترنتی, سازمان جاسوسی امریکا و انگلیس, نماد هژمونی غرب, فضای سایبر, عملیات نفوذ, شرکت‌های امنیت شبکه, شرکت‌های اینترنتی, ,
توسط : ولایتمداران |
ارتباط دين و سياست از نظر آيت‌الله مصباح

 

رییس موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) با تاکید بر اینکه اهتمام به مسائل سیاسی و اجتماعی جزیی از وظایف دینی ماست، اظهار داشت: از نظر ما سیاست جزیی از دین است.

محمدتقی مصباح‌یزدی در دیدار با بخشی از دانش‌آموختگان دوره‌های طرح ولایت که در محل مؤسسه متبوعش صورت گرفت، با اشاره به جمله معروف «سیاست ما عین دیانت ما و دیانت ما عین سیاست ماست» اظهار داشت: پس از نهضت امام و پیروزی انقلاب اسلامی برای همه ما این معنا نهادینه شد که اهتمام به مسایل اجتماعی و سیاسی جزیی از وظایف دینی ماست.



ادامه مطلب

برچسب ها : ارتباط دين و سياست, نظر آيت‌الله مصباح, اهتمام به مسائل, مسائل سیاسی و اجتماعی, جزیی از وظایف دینی, سیاست جزیی از دین, ,
توسط : ولایتمداران |
سرويس چت ويديويی فيس‌بوك رونمايی شد
مدير اجرایي فيس‌بوك، سرويس چت ويديويي اين شبكه اجتماعي را رونمايي كرد تا کاربران فيس‌بوك به راحتي توانايي چت ويديويي با يکديگر را داشته باشند.


ادامه مطلب

برچسب ها : فضای مجازی, شبکه اجتماعی, فیس‌بوک, جاسوسی, سرويس چت ويديويی, فيس‌بوك, ,
توسط : ولایتمداران |
از گوگل چه می دانیم؛
گوگل چگونه همه ما را زیر نظر دارد؟
مطالب بسياري درباره جاسوسي گوگل به نفع غربي‌ها منتشر شده که اين گزارش، با ذکر موارد متعدد، اين موضوع را براي کساني که به جاسوس‌بودن گوگل شک دارند، اثبات مي‌کند.


ادامه مطلب

برچسب ها : از گوگل چه می دانیم, گوگل چگونه همه ما را زیر نظر دارد؟, جاسوسي, گوگل, ,
توسط : ولایتمداران |


صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد