منوی اصلی
موضوعات سایت
مطالب جدید
آرشیو مطالب
وصیت شهدا
وصیت شهدا
معرفی سایت

سایت خبری تحلیلی ولایتمداران سایتی است با هدف اشاعه فرهنگ ولایت پذیری و ولایت مداری و دفاع از حریم ولایت و ولایتمداران.
مطالب ثابت
همرزمان
نویسندگان
لوگوی دوستان
امکانات دیگر


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 212
بازدید دیروز : 793
بازدید هفته : 1374
بازدید ماه : 1005
بازدید کل : 92560
تعداد مطالب : 5454
تعداد نظرات : 280
تعداد آنلاین : 2




در اين وبلاگ
در كل اينترنت
چاپ این صفحه
ابر برچسب ها
با اشاره به حوادث يكشنبه سياه مجلس
پناهیان: اگر کسی اهل اختلاف افکنی بود و بعداً سقوط کرد اصلاً تعجب نمی‌کنیم، حتی اگر قبلاً آدم خوبی بوده باشد /پیغام امام رضا(ع) برای شیعیان چه بود؟


ادامه مطلب

برچسب ها : حوادث يكشنبه سياه مجلس, پناهیان, ,
توسط : ولایتمداران |

نگاهي به يك توطئه انگليسي و فتواي رهبر انقلاب به مثابه آبي بر آتش

از امام چهل و نهم براي شيعيانِ ساحل آمودريا تا سرگرمي جديد براي دوازده امامي‌ها/ شيخ هتاك و سفيهي كه با فوت بريتانيا باد مي‌شود

در ساحل آمودريا نشسته‌اند؛ اسمشان هم شيعه است. اما امام چهل و نهم‌شان در لندن دارد امامت مي‌كند و آنها هم به عشق «آقاخان چهارم» كه زبانش انگليسي است، با عشق و خلوص سعي مي‌كنند تا زبان امامشان را ياد بگيرند. ساحل آمودريا كجا و لندن كجا؟ شيعه كجا و سرويس‌هاي جاسوسي روباه پير كجا؟



ادامه مطلب

برچسب ها : توطئه انگليسي, فتواي رهبر انقلاب, آبي بر آتش, امام چهل و نهم, شيعيانِ ساحل آمودريا, سرگرمي جديد, دوازده امامي‌ها, ,
توسط : ولایتمداران |
مشروح سخنان مهم علامه مصباح يزدي در ديدار با جمعيت ايثارگران
با حسن‎ظن هم نمي‏توان رفتار ساكتين فتنه راتوجيه‎كرد/ امروز هر ورشکسته‎اي برای فریب ما دم از وحدت می زند/ وحدت بدون حجت شيطاني است
 

 

در ماه های منتهی به انتخابات یازدهم ریاست جمهوری، رفت و آمد گروه ها و جریانات سیاسی به بیوت و دفاتر علما و مراجع رونق زیادی گرفته است. از دیدارهای خصوصی و نیمه خصوصی گرفته تا دیدارهای پرسرو صدا و همراه با رپرتاژهای خبری، در این میان نیز برخی گروه ها با اهدافی سازنده و خیرخواهانه با علما و مراجع دیدار می کنند.



ادامه مطلب

برچسب ها : سخنان مصباح يزدي, ديدار با جمعيت ايثارگران, رفتار ساكتين فتنه, دم از وحدت, وحدت بدون حجت , ,
توسط : ولایتمداران |
مساله ریزش‌ها و رویش‌ها را جدی بگیریم

 

حجت الاسلام آقاتهرانی

برخی بر این باورند که فتنه سال 88 حادثه و واقعه ای بود که به یکباره از زمین برکشید و بعد از چندی خاموش شد. کم و بیش نیز این را شنیده ایم که برخی جریان کربلای حسینی و عاشورای سال 61 را نیز حادثه ای بیش نمی دانند، در حالی که اگر مراجعه ای به روایات و بیانات معصومین علیهم السلام داشته باشیم می بینیم بحث خانه نشینی حضرت علی(ع) را حادثه ای اتفاقی نمی بینند بلکه آن را فتنه ای می دانند.


ادامه مطلب

برچسب ها : حجت الاسلام آقاتهرانی, ریزش‌ها و رویش‌ها, فتنه سال 88, ,
توسط : ولایتمداران |
پرسش نیابتی ساکتان فتنه از شورای نگهبان

 

محمد سرشار

یک روز پس از انتشار گفتگوی آیت‌الله احمد جنتی با نشریه «آدینه تهران»، دکتر علی مطهری، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، در 25 آذر 91، دست به قلم برد و نامه‌ای سرگشاده را خطاب به ایشان، در پایگاه اینترنتی «فردا نیوز» منتشر کرد.


ادامه مطلب

برچسب ها : پرسش نیابتی, پرسش ساکتان فتنه, پرسش از شورای نگهبان, محمد سرشار, ,
توسط : ولایتمداران |
افزايش اعتراضات به رسانه‌اي كه ابراز محبت به اهل‌بيت‌(ع) را بر نمي‌تابد
 
روزنامه‌جمهوري‌اسلامي حضرات آيات‌مكارم،‌صافي،‌شبيري و نوري را جزو مراجع‌تقليد نمي‌داند؟/رخنه «ادعاهاي وهابيت»‌ در روزنامه‌حامي هاشمي!

 

در حالي كه شور و شعف ناشي از استقبال از ضريح تازه ساخته شده حضرت سيدالشهدا عليه‌السلام در كشور فروكش نكرده، رسانه‌اي كه به اتخاد مواضع شاذ و خاص معروف است، به تخطئه مردمي پرداخت كه به بهانه ضريح امام حسين عليه السلام محبت خود را نسبت به اهل بيت عليهم‌السلام ابراز كردند.



ادامه مطلب

برچسب ها : ادعاهاي وهابيت, روزنامه‌حامي هاشمي, روزنامه‌جمهوري‌اسلامي, مسيح مهاجري, ضريح تازه ساخت, ,
توسط : ولایتمداران |
پاسخی به شبهه افكني‌ها درباره استقبال از ضریح جدید حضرت سیدالشهدا(ع)
آنچه به ائمه منتسب است متبرك مي‌شود؛ خواه غذاي نذري باشد؛‌ خواه پرچم هيات؛ خواه ضريح امام نديده

 

ضریح جدید حرم مطهر سیدالشهدا(ع) که با هنرمندی استاد فرشچیان و هنرمندانی از سراسر کشور، پس از چند سال طراحی و ساخت در قم نهایتا چند هفته پیش تکمیل شد، طی یک برنامه‌ریزی خوب، در ایام عزاداری اباعبدالله (ع) در ماه محرم از این شهر به تهران و سپس استان‌های غربی و جنوبی کشور منتقل شد تا در مسیر انتقال به کربلای معلی برای نصب در حرم، مردم ایران نیز ضمن بازدید از آن، به تبرک‌جویی از آن و ابراز ارادت به سيدالشهداء بپردازند.



ادامه مطلب

برچسب ها : شبهه افكني‌ها, استقبال از ضریح, ضریح سیدالشهدا, ,
توسط : ولایتمداران |
كار ياران فتنه به تقدیس معاویه ملعون رسيد
وقتی معاویه برای جرس بشود «رضی‎الله عنه»؛ سوزاندن خیمه امام حسین (ع) در عاشورای ۸۸ که رقمی نیست!

 

آن روزی که بساط خیمه عزای اباعبدالله در عاشورای 88 تهران را در سطل زباله انداختند و آتش زدند؛ آن روز که یک عزادار حسینی را برهنه کردند و شرط آزادی‌اش را توهین به اعتقادات مذهبی‌اش دانستند؛ آن روز که مانند یزیدیان بر خیمه‌های سیدالشهدا(ع) حمله بردند و با سنگ بر سر و صورت عزاداران زدند؛ همان روز باید حدس مي زديم كه كه كار به تقدیس و حمایت از معاویه لعنت‌الله علیه در رسانه ها و ابلاغ سلام و صلوات براي او ختم شود. موضوعي كه اكبر گنجي پيش از اين با انكار امام زمان (عج) بخش هاي از آنرا فاش كرده بود.



ادامه مطلب

برچسب ها : كار ياران فتنه, تقدیس معاویه, عاشورای 88 تهران, جنبش راه سبز جرس, عطاءالله مهاجرانی, محسن کدیور, ,
توسط : ولایتمداران |
حجت‌الاسلام آقا تهرانی در تبیین سبک زندگی دینی مطرح کرد:
اگر ایران غزه‎شود رفتار ما چگونه می‌شد؟/ آیا فهمیدن اینکه رهبری مخالف سوال از رییس جمهور است کار سختی بود؟
 

 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از مصادیق دنیا طلبی، رژیم صهیونیستی است که برای رسیدن به اهداف خود نه به کودک شیرخواره رحم می‌کند و نه به آتش بسی که خود پیشنهاد کرده پایبند است چون مبنا و چهار چوب فکری ‌آن‌ها دنیایی است.


ادامه مطلب

برچسب ها : فهمیدن مخالفت رهبر, سوال از رییس جمهور, آقا تهرانی, سبک زندگی دینی, ,
توسط : ولایتمداران |
10 نکته درباره اصرار قالیباف بر تنش زدایی در دیپلماسی و مدح دولت توسعه گرا در ایران
وقتی می گوییم تکنونکرات ها گفتمان انقلاب را نمی‎فهمند از چه سخن می گوییم؟/ تلفیق گفتمان هاشمی و خاتمی برای اداره کشور ارتجاع است
 

 

امیرحسین ثابتی: 1. تاكيدات مکرر رهبر معظم انقلاب طي سالهاي اخير پيرامون آسيب شناسي پيشرفت كشور نشان مي دهد آنچه مورد نظر معظم له مي باشد، "پيشرفت توام با عدالت" است. اين تعبير در تعارض مستقيم با مفهوم "توسعه" است كه در بطن خود شامل "پيشرفت نامتوازن و تقليدي" است و اين نه تنها مطلوب نظام جمهوري اسلامي نيست كه مي تواند به مثابه آفت و چالشی بزرگ براي آينده نظام محسوب شود.



ادامه مطلب

برچسب ها : اصرار قالیباف, تنش زدایی, مدح دولت توسعه گرا, گفتمان هاشمی و خاتمی, امیرحسین ثابتی, ,
توسط : ولایتمداران |
حجت الاسلام میرباقری در اجتماع بزرگ ذاکرین اهل بیت(ع)در مسجد ارک+صوت
مداح خوب می‏تواند سفینة النجاة باشد/ هیأتی که صف‌بندی امروز یزیدیان را نشان ندهد در ماموریتش کم گذاشته است

 

اجتماع بزرگ ذاكرين و شعراي حسيني جمعه شب و در طليعه ماه محرم با حضور پيرغلامان، ذاكرين حسيني و شعراي اهل بيت عصمت وطهارت علیهم السلام و قشرهاي مختلف مردم در مسجدارك تهران برگزار شد تا ذاکرین و مرثیه سرایان سیدالشهدا علیه السلام، با حضور در این اجتماع به پیشواز ماه محرم بروند.



ادامه مطلب

برچسب ها : میرباقری, اجتماع بزرگ, ذاکرین اهل بیت, مسجد ارک, صف‌بندی امروز یزیدیان, ,
توسط : ولایتمداران |
سقیفه نقطه آغاز سکولاریسم

 

به بهانه بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره سکولاریزم، مقاله آیت‌الله مصباح یزدی با عنوان «سقیفه، نقطه آغاز سکولاریسم"، به شرح زیر منتشر می‌شود:

در زمینه مخالفت با امیرالمؤمنین عامل بسیار مهم دیگری نیز مطرح است که جنبه اجتماعی دارد و می توان آن را مهم ترین و اساسی ترین عامل نیز به حساب آورد. این عامل امروزه به خصوص برای جامعه ما بسیار مهم است و باید کمال توجه را نسبت به آن داشته باشیم.


ادامه مطلب

برچسب ها : سقیفه, سکولاریسم, سقیفه نقطه آغاز سکولاریسم, مصباح یزدی, مخالفت با امیرالمؤمنین, ,
توسط : ولایتمداران |
«لجن»؛ تحلیل رحیم پور ازغدی از توهین های اخیر علیه پیامبر اعظم + دانلود کتاب
رحيم‌پور: امروز تنها دینی‬ ‫که با سرعت گسترده می‌شود اسلام است/چرا پس از 11 سپتامبر قرآن مجید در آمریکا ‫به تیراژ بی‌سابقه رسید؟

 

استاد حسن رحيم‌پور ازغدي بيست و نهم شهريور ماه در مسجد صنعتگران مشهد مقدس با نگاهي به تاريخچه دشمني‌هاي غرب با اسلام، تحليلي از موج اهانت‌هاي اخير غرب به پيامبر اكرم(ص) ارائه داده‌ و در واكنش به حلقه‌ي جديد از زنجيره‌ي ياوه‌ها و اهانت‌هاي مذبوحانه‌ي جبهه كفر به ساحت مقدس رسول‌الله(ص) به کالبدشکافی و افشای ماهیت اهانت‌ها و تهمت‌های تفکر کینه‌توز و تنگ نظر صلیبی پرداخت.



ادامه مطلب

برچسب ها : لجن, تحلیل رحیم پور ازغدی, توهین علیه پیامبر, دانلود کتاب, 11 سپتامبر, ,
توسط : ولایتمداران |
سريال ويژه‌‌ي ماه محرم امسال را چه كسي مي‌سازد؟
به دفاع مقدس توهين كنيد، از صداوسيما سريال مناسبتي جايزه بگيريد! + فيلم

 

«و البته فيلم‌ها، بايد كساني كه فيلمسازند، بايد معلوم بشود كه اين‌ها چه كاره‌اند، چه جور بوده‌اند، وضع روحي‌شان، وضع زندگي‌شان، وضع معاشرت‌هايشان.» (16/5/61) اين‌ بخشي از توصيه‌هاي مهم حضرت امام خميني (ره) به مسئولين فرهنگي كشور در راستاي تحقيق در مورد كساني است كه قرار است فيلم‌ها و سريال‌هاي سينما و سيماي جمهوري اسلامي را بسازند. توصيه‌هايي كه رسانه‌ي ملي بعد از سال‌ها، حاضر شد تا آن را امسال در ايام رحلت حضرت امام خميني (ره) از تلويزيون پخش كند. همين از آرشيو خارج شدن اين توصيه‌ي مهم بنيان‌گذار انقلاب اسلامي و پخش آن از تلويزيون، موجب گرديد تا عده‌اي به عملي شدن فحواي اين توصيه از سوي مسئولين فرهنگي و به خصوص مديران رسانه‌ي ملي بعد از سال‌ها غفلت از آن، اميدوار شوند. اما انتشار اخبار مربوط به سريال‌هاي مناسبتي ماه محرم در روزهاي اخير، نشان داد كه اين اميدواري به شدت خام و ساده‌لوحانه بوده است.



ادامه مطلب

برچسب ها : توهين به دفاع مقدس, جايزه سيما, جايزه توهين, سريال مناسبتي, فيلم, سريال ويژه‌‌ي ماه محرم, يك تكه زمين, جايي ديگر, ,
توسط : ولایتمداران |
آیت‌الله ‌کعبی:

انتفاضه دفاع از پیامبر اسلام (ص) در دنیا شکل گرفته‌ است

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت:‌ امروز انتفاضه دفاع از پیامبر گرامی اسلام در ‌جهان شکل گرفته و نشان می‌دهد اسلام‌ستیزی اثری معکوس در جهان به همراه داشته و رسوایی عاملان این هتک حرمت را به بار آورد.


ادامه مطلب

برچسب ها : انتفاضه, دفاع از پیامبر, آیت‌الله ‌کعبی, ,
توسط : ولایتمداران |
بازخوانی نقش مهدی هاشمی در فتنه 88
روایت مخملباف از نقش فرزندان هاشمی در مواضع ضد انقلابی وی/ دفاع تمام قد هاشمی از مهدی: می خواهد بیاید من می گویم نیا!

 

مهدی هاشمی رفسنجانی، شاه کلید فتنه 88 بود؛ وی که تا پیش از برگزاری انتخابات دهم ریاست جمهوری، بارها نامش در رسانه ها مطرح شد و از تشدید فعالیت های وی و دیگر فرزندان هاشمی در ستاد انتخاباتی موسوی اخبار مختلفی منتشر شد، بعد از انتخابات فعالیت هایش بیشتر شدو تقریبا روزی نبود که نام وی بر سر زبان ها نباشد.



ادامه مطلب

برچسب ها : نقش مهدی هاشمی, فتنه 88, ,
توسط : ولایتمداران |
پشت پرده خبرسازی درباره جبهه پایداری چیست؟

 

حمید رسایی
 
هفته گذشته با خبرسازی دست اندرکاران یک سایت خبری، موضوع اختلاف در جبهه پایداری و انشقاق آن به دو دسته قم و تهران به تیتر اول چند رسانه جریان انحرافی و اصلاح طلب تبدیل شد. داستان از این قرار بود که یکی از عناصر سیاسی این سایت خبری که عضو حزب موتلفه اسلامی نیز هست در مصاحبه با این رسانه ادعا کرد که در جبهه پایداری دو تفکر قم و تهران حاکم است.


ادامه مطلب

برچسب ها : خبرسازی درباره جبهه پایداری, جبهه پایداری, ,
توسط : ولایتمداران |
مصباح دوستان و جدال با جزم اندیشان غرب‌گرا

 

عباس بخشی

در حالی که آیت الله مصباح یزدی همواره بعد از وقایع فتنه 88 و قهر یازده روزه بر ضرورت صف بندی شفاف نیروهای انقلاب با جریان نفوذي در دولت و پیاده نظام فتنه در داخل کشور تاکید فرمودند، برخی از از جریان های التقاطی سیاسی – مذهبی تذکرات ایشان را تاب نیاورده و به اشکال مختلف به جایگاه و مقام ایشان توهین می کنند.



ادامه مطلب

برچسب ها : مصباح دوستان, جدال, جزم اندیشان غرب‌گرا, عباس بخشی, ,
توسط : ولایتمداران |
وجه اشتراك شهيد بهشتي و علامه مصباح

 

مجتبي ثابتي
 
خوب بود اگر بشر به گونه ای راه خود را پیش میرفت که کمترین نقصان و نوسان در حافظه تاریخی انسانها دیده میشد، که شاید توانستند بدون کمترین خلاء از حوادث بر سرآمده پیشینیان ،عبرت گیرند واز تاریخ که گنجینه گذشتگان است عایدی به دست آورند.


ادامه مطلب

برچسب ها : وجه اشتراك بهشتي و مصباح, مجتبي ثابتي, ,
توسط : ولایتمداران |
کلیپ اختصاصی رجانیوز از صحبت های سید حسن نصرالله در دهه 60
وقتی سید حسن نصرالله در دهه شصت هم از ولایت فقیه دفاع می کرد و گاف های کروبی را جواب می داد!

 

عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد. این ضرب المثل دقیقا بر ماجرای مخالفان ولایت فقیه و حضرت سید حسن نصرالله منطبق است. اخیرا، برخی از این افراد، به زعم خود برای آنکه شخصیت سید حسن نصرالله را زیر سؤال ببرند، یک فایل قدیمی ویدئویی از او را منتشر کرده اند که طی آن، سید حسن نصرالله از رابطه حزب الله با انقلاب اسلامی می گوید. طبق قرائن، این فایل به سال های 64 تا 67 مربوط است. در حالیکه منتشر کنندگان این ویدئو سعی داشته اند اینگونه جلوه دهند که سید حسن نصرالله به «ایران» ابراز وفاداری می کند، محتوای سخنان سید دقیقا برعکس آن است و سید حسن نصرالله ضمن تأکید بر وابستگی و پیوستگی به «انقلاب اسلامی» و «ولایت فقیه»، تأکید می کند حرفهای کسانی مانند آقای کروبی (نماینده وقت امام در حج) که می گویند حزب الله وابسته به «ایران» است مطلقا صحیح نیست. با هم این ویدئوی قدیمی و جذاب را می بینیم.



ادامه مطلب

برچسب ها : کلیپ, سید حسن نصرالل, دهه 60, گاف های کروبی, دفاع از ولایت فقیه, ,
توسط : ولایتمداران |
وقتي جاي خالي ممنوع‌التصويرهاي انقلابي به وضوح حس مي‌شود
حضور يكي از اعضاي انجمن حجتيه در سيما به عنوان كارشناس تربيتي!

 

در حالي كه مدتي پيش، حضور يك «خادم القرآن كليمي» به عنوان مهمان-كارشناس در يكي از برنامه‌هاي معارفي سيما و اظهارات مروج پلوراليسم او از قبيل «برای بودن در صراط مستقیم مورد نظر قرآن، ایمان به دین خاصی لازم نیست» موجبات حيرت و شگفتي مخاطبان رسانه‌ي ملي را فراهم آورده بود، برنامه‌ي «آفتاب شرقي» امروز با دعوت از يكي از اعضاي انجمن حجتيه به عنوان كارشناس، بر اين حيرت و البته نگراني مخاطبان سيما افزود.


ادامه مطلب

برچسب ها : اعضاي انجمن حجتيه, انجمن حجتيه در سيما, ممنوع‌ التصويرهاي انقلابي, برنامه‌هاي معارفي سيما, مروج پلوراليسم, آفتاب شرقي, ,
توسط : ولایتمداران |
بررسی تفصیلی ماجرای آیت الله مصباح و دکتر شریعتی/قسمت 4 و آخر
دلیلی واضح در اثبات تبعیت محض علامه از امام خمینی(ره) در قضیه دکتر شریعتی/ خاطراتی ناب از علاقه دوطرفه شهید بهشتی وآیت الله مصباح

 

وحید خضاب: متن حاضر، در اصل یک نوشته ی بلند به هم پیوسته است ولی به دلیل طولانی بودن صلاح دیده شد در چند بخش ولی همزمان منتشر شود. بخش اول را می توانید در اینجا، بخش دوم را در اینجا، و بخش سوم را در اینجا بخوانید. اینک بخش چهارم و آخر:



ادامه مطلب

برچسب ها : ماجرای مصباح و شریعتی, وحید خضاب, بهشتی و مصباح, ,
توسط : ولایتمداران |
بررسی تفصیلی ماجرای آیت الله مصباح و دکتر شریعتی/3
علامه مصباح چطور توانست هم عقاید انحرافی را نقد کند و هم دقیقا در راستای مشی امام برای حفظ وحدت حرکت کند؟

 

وحید خضاب: متن حاضر، در اصل یک نوشته ی بلند به هم پیوسته است ولی به دلیل طولانی بودن صلاح دیده شد در چند بخش ولی همزمان منتشر شود. بخش اول را می توانید در اینجا بخوانید. بخش دوم را هم می توانید در اینجا مطالعه بفرمایید. اینک بخش سوم:



ادامه مطلب

برچسب ها : ماجرای مصباح و شریعتی, وحید خضاب, ,
توسط : ولایتمداران |
پاسخ مستند رجانیوز به شبهه پراکنی ها ‌درباره نامه 1/6
امام خمینی:ترسيدم كه با پخش اين نامه، خون مردم به جوش بيايد و بريزند و آقاي منتظري را بكشند

 

 

محمدامین فرج اللهی: اطرافیان و وابستگان آیت الله منتظری که از هواداران سیدمهدی هاشمی معدوم هستند بار دیگر با تشکیک در به صحت نامه ی 6/1 امام خمینی(ره) خطاب به آیت الله منتظری، نسبت های ناروایی را متوجه امام راحل نموده و به بهانه ی حمایت از آیت الله منتظری به عقده گشایی علیه امام امت پرداختند.



ادامه مطلب

برچسب ها : پاسخ رجانیوز, شبهه پراکنی, نامه 1/6 امام خمینی, منتظري, فرج اللهی, ,
توسط : ولایتمداران |
رمزگشايي از حملات مشترك راست، چپ و انحرافيون عليه جبهه پايداري
جبهه پايداري و برملا شدن جنگ زرگري چپ و راست/وقتی تنها با مطرح شدن نام پایداری، بازی ارتجاع به هم می ریزد/همه چيز مانند سوم تير 84

 

6 مرداد 1390 جبهه پايداري انقلاب اسلامي اعلام موجوديت كرد؛ جرياني كه با هدف تداوم گفتمان سوم تير و مرزبندي با جريان نفوذي در دولت و ساكتين فتنه كار خود را آغاز كرد.



ادامه مطلب

برچسب ها : حملات مشترك راست و چپ, حملات مشترك انحرافيون, حملات مشترك عليه پايداري, ,
توسط : ولایتمداران |
بررسی تفصیلی ماجرای آیت الله مصباح و دکتر شریعتی/1
شهید مطهری در اوج انقلاب چگونه از شريعتي انتقاد کرد/ اسلام‌شناسان بزرگ در آثار دکتر چه می‌دیدند؟

 

وحید خضاب: ماجرای این نوشته، خیلی خلاصه، به آنجا بر می گردد که چندی پیش یک سایت طرفدار جریان نفوذي، در نوشته ای مشمئزکننده و سراسر توهین راجع به علامه مصباح یزدی (حفظه الله) فحاشی های عجیب و غریبی کرده بود. بعد از شروع موج محکومیت ها از طرف دوستداران اسلام و انقلاب، آقای دکتر عبدالرضا داوری در جایی بحثی کرده بود و به نوعی اصل ایراد به حضرت علامه را وارد دانسته و تنها به لحن آن فحش نامه ایراد گرفته بود. در طرف دیگر هم کسی احساس تکلیف کرده و ضمن رجوع به سوابق نوشتاری آقای دکتر داوری در برخی نشریات از دوره اصلاحات به بعد، نشان داده بود ایشان که زمانی خود خنجر دهن دریدگان مثلا اصلاح طلب را درباره حضرت علامه تیز می کرده، بعد از مدتی در بحث با همان ها خود را طرفدار علامه نشان داده و حالا هم مجددا به حکم کل شیء یرجع الی اصله، به دوره تیز کردن خنجر فحاشان برگشته و معلوم نیست این سیکل معیوب را تا کی ادامه خواهد داد.



ادامه مطلب

برچسب ها : ماجرای مصباح و شریعتی, ,
توسط : ولایتمداران |
بررسی تفصیلی ماجرای آیت الله مصباح و دکتر شریعتی/2
هماهنگی عمقی و اصولی نظرات شهید بهشتی و آیت‌الله مصباح درباره اشتباهات فکری دکتر شریعتی

 

وحید خضاب: متن حاضر، در اصل یک نوشته ی بلند به هم پیوسته است ولی به دلیل طولانی بودن صلاح دیده شد در چند بخش ولی همزمان منتشر شود. بخش اول را می توانید در اینجا بخوانید. اینک بخش دوم:



ادامه مطلب

برچسب ها : ماجرای مصباح و شریعتی, ,
توسط : ولایتمداران |
رهبر انقلاب در مراسم دانش آموختگی دانشجویان دانشگاههای افسری ارتش در نوشهر
چگونه است که درباره هلوکاست و همجنس‌بازی آزادی بیان محلی از اعراب ندارد اما اهانت به مقدسات اسلام آزاد است؟!

 

حضرت آیت الله خامنه ای فرمانده معظم کل قوا صبح امروز (دوشنبه) در مراسم دانش آموختگی، تحلیف و اعطای سردوشی دانشجویان دانشگاههای افسری ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به جنایت اهانت به چهره منور خاتم پیامبران، حضرت محمد مصطفی (ص) تأکید کردند: ملتها با شناخت سیاستهای اسلام ستیزانه استکباری و صهیونیستی، انگشت اتهام خود را به سمت امریکا و برخی کشورهای اروپایی گرفته اند و سردمداران این کشورها باید با جلوگیری از اینگونه اقدامات جنون آمیز، عملاً ثابت کنند که در این جرم و جنایت بزرگ، شریک نیستند.



ادامه مطلب

برچسب ها : رهبر انقلاب, دانش آموختگی دانشجویان, دانشگاههای افسری ارتش, دانشگاههای افسری در نوشهر, هلوکاست, همجنس‌بازی, آزادی بیان, اهانت به مقدسات اسلام, ,
توسط : ولایتمداران |
سخنرانی شورانگیز امروز سید حسن نصرالله در حضور صدها هزار نفر در ضاحیه بیروت

 

سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان که شخصا در تظاهرات گسترده مردمی لبنان در ضاحیه بیروت برای محکوم کردن توهین اسلام ستیزان به پیامبر اعظم اسلام شرکت کرده بود، در سخنانی کوتاه، حضور مردمی در این تظاهرات را لبیک آنها به ندای رسول الله دانست و تاکید کرد که ما امروز اینجا جمع شده‌ایم که هر یک به رسول خدا بگوییم که جان ما و پدر و مادر ما فدای شما باد، روح و خون و خانواده و فرزندان ما فدای کرامت و شرافت شما باد.



ادامه مطلب

برچسب ها : سخنرانی سید حسن نصرالله, ضاحیه بیروت, توهین اسلام ستیزان, توهین به پیامبر, ,
توسط : ولایتمداران |

صانعی مبلغ جایزه اعدام سلمان رشدی را افزایش داد!!

در حالیکه برخی از افراطیون اصلاح طلب بسیاری از احکام اسلامی بویژه حکم ارتداد و اعدام را زیر سئوال می برند، شیخ حسن صانعی با صدور بیانیه ای، ضمن محکوم کردن دست‌اندرکاران فیلم موهن نسبت به ساحت مقدس پیامبر (ص) جایزه‌ اجرای حکم حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر اعدام سلمان رشدی مرتد را مبلغ ۵۰۰ هزار دلار دیگر افزایش داد و به ۳میلیون و۳۰۰هزاردلار افزایش داد


ادامه مطلب

برچسب ها : صانعی, افزایش مبلغ جایزه, اعدام سلمان رشدی, ,
توسط : ولایتمداران |


صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 34 صفحه بعد