منوی اصلی
موضوعات سایت
مطالب جدید
آرشیو مطالب
وصیت شهدا
وصیت شهدا
معرفی سایت

سایت خبری تحلیلی ولایتمداران سایتی است با هدف اشاعه فرهنگ ولایت پذیری و ولایت مداری و دفاع از حریم ولایت و ولایتمداران.
مطالب ثابت
همرزمان
نویسندگان
لوگوی دوستان
امکانات دیگر


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 340
بازدید دیروز : 36
بازدید هفته : 709
بازدید ماه : 340
بازدید کل : 91895
تعداد مطالب : 5454
تعداد نظرات : 280
تعداد آنلاین : 2




در اين وبلاگ
در كل اينترنت
چاپ این صفحه
ابر برچسب ها
حسینیه رجا به مناسبت ولادت امام حسین علیه‌السلام
توضیح معنای سلام بر سیدالشهداء توسط آیت‎الله بهجت/کلیپ؛ آداب زیارت در کربلا توسط پناهیان/صوت:علامه جعفری سرود ولادت سازور و کریمی

 

 حسین جان! ای چراغ هدایت و ای کشتی نجات! ای جان شیرین رسول! تو پنجمین آیه آل کسا و گواه حقانیت نبی در روز مباهله ای. از ازل تا ابد، ترنّم نام تو، گره از کار فروبسته اهل عالم گشوده است.  کدامین مکتب آزادگی است که در محضر مربی بزرگ شرافت و آزادمردی سر تعظیم فرود نیاورد و حسین را قامت بلندبالای ایثار و انسانیت نخواند؟ ای پرورده دامان رسول! ای تأویل سوره فجر! ای محبوب ترین وجود زمینی نزد اهل آسمان! به یُمن میلاد فرخنده ات، شفیع دستان خالی مان در محضر رسول خدا باش! 



ادامه مطلب

برچسب ها : ولادت امام حسین, معنای سلام, ,
توسط : ولایتمداران |
حاج علی قربانی:مناجات شعبانیه جز صلواتی که در ابتدا دارد همه‌اش الهی است

 

مداح‌ها همه خوبن، اصلاً همین که مدح خوبان رو بکنی خودتم خوب می‌شی، عزیز می‌شی؛ اما من می‌گم مداح باید متین باشه، نجیب باشه. من می‌گم مداح باید ادب داشته باشه. عیبی نداره آدم عامیانه صحبت کنه؛ اما من می‌گم مداح باید ادبیاتش با حرف زدن مرحوم فردین و هنرپیشه‌های دهة ۴۰ و ۵۰ فرق داشته باشه. مداح باید اهل درس و بحث باشه، مطالعه بکنه. مداح باید فروتن باشه، بی‌ادعا باشه، دل محکمی داشته باشه، اهل دعا و مناجات باشه. علی قربانی رو همه به اسم «حاج قربان» می‌شناسن. پای صحبت حاج قربان که می‌شینی تازه می‌فهمی که مداح باید چه‌ جوری باشه.



ادامه مطلب

برچسب ها : مناجات شعبانیه, حاج علی قربانی, ,
توسط : ولایتمداران |
شهادت امام علی النقی(ع)
كرامتي از امام هادي(ع) از زبان مقام معظم رهبري /نگاهي به شيوه‏ هاي رهبري امام /۱۴ نکته درباره زیارت جامعه کبیره/صوت: زیارتنامه امام با صدای فرهمند و مداحی ارضی،طاهری،کریمی و سلحشور

 

مظلوم پيروز

سخني از مقام معظم رهبري پيرامون شخصيت امام هادي(عليه السلام)

این سخنان در سی‌ام مردادماه سال ۱۳۸۳ و پس از مراسم روضه‌خوانی به مناسبت شهادت حضرت امام علی النقی علیه‌السلام بیان شده است.

بالاخره در نبرد بين امام هادى (عليه‌السّلام) و خلفايى كه در زمان ايشان بودند، آن كس كه ظاهراً و باطناً پيروز شد، حضرت هادى (عليه‌السّلام) بود؛ اين بايد در همه‌ى بيانات و اظهارات ما مورد نظر باشد.



ادامه مطلب

برچسب ها : شهادت امام علی النقی, ,
توسط : ولایتمداران |
آیت‌الله وحید خراسانی: حفظ نظام از اوجب واجبات است/ توصيه‌هايي براي ايام عزاداري فاطميه

 

آیة الله وحید خراسانی تاکید کرد حفظ نظام از اوجب واجبات است نه برای امروز که ما هستیم ، برای همیشه تا روزی که این پرچم به دست امام زمان ارواحنافداه برسد و ما همه در قبال اهل بیت علیهم السلام مسئولیم.



ادامه مطلب

برچسب ها : آیت‌الله وحید خراسانی, حفظ نظام, عزاداري فاطميه, ,
توسط : ولایتمداران |
در حاشیه اظهارات تازه منتشر شده از دکتر حسن عباسی
نقدي بر ناقدان فلسفه و عرفان اسلامي

نقد زیر ناظر به روش کلی مخالفان فلسفه و عرفان اسلامی است که پیش از این سرقفلی آن در اختیار جریان فکری با عنوان "مکتب تفکیک" بود و در حال حاضر نیز تا حدود زیادی همین‌طور است. در عین حال، اظهارات دو سال قبل آقای دکتر حسن عباسی نیز که به‌تازگی فیلم آن منتشر شده در نقد فلسفه اسلامی و یکی از فیلسوفان معاصر بازتاب‌های زیادی داشت.



ادامه مطلب

برچسب ها : حاشیه اظهارات, اظهارات عباسی, ناقدان فلسفه, عرفان اسلامي, مکتب تفکیک, محمد حسين سجادي, ,
توسط : ولایتمداران |
روش تأدیب شهوت و غضب

 

آيت الله مجتبي تهراني

 والحمد لله رب العالمین و صل الله علی محمد و آله الطیبین الطاهرین و لعنه الله علی اعدائهم اجمعین.

«روی عن علی(علیه‏السلام) قال: مَنْ تَأَدَّبَ بِآدَابِ اللَّهِ عَزَّ وَ جَلَّ أَدَّاهُ إِلَى الْفَلَاحِ الدَّائِمِ»


ادامه مطلب

برچسب ها : تأدیب شهوت و غضب, مجتبي تهراني, تأدیب نفس, اطاعت الهی, معنای تریبت, اصلاح عمل, اقسام ادب, دليل بعثت, ,
توسط : ولایتمداران |
حسینه رجا در ایام فاطمیه / 1
آنچه دختر پیامبر به‌عهده داشت/ صوت: سخنان آيت‌الله بهجت درباره حديث كسا و آيت‌الله حسن‌زاده در مورد عصمت حضرت‌زهرا+مداحي ارضي‌و خلج
 

 

فاطمیه دوباره از راه رسید. شاید همین عبارت مورخان برای ورود به حسینه رجا در ایام فاطمیه کافی باشد که در وصف حال دختر پیامبر سلام الله علیهما آورده‏اند. "ما زالت بعد ابيها مُعصبة الرأس، ناحِلة الجسم، منهدّة الركن، باكية العين" (بحار الانوار جلد 43)



ادامه مطلب

برچسب ها : سخنان آيت‌الله بهجت, حديث كسا, آيت‌الله حسن‌زاده, عصمت حضرت‌زهرا, مداحي ارضي ‌و خلج, ایام فاطمیه, ,
توسط : ولایتمداران |
سخنرانان و مداحان در ايام عزاداري حضرت زهرا سلام‌الله عليها كجا هستند؟
برنامه مجالس عزا و بيان معارف اهل بيت عليهم السلام در فاطمیه اول
 

 

هيئت‌هاي مذهبي، سخنرانان و مداحان مشهور هم‌زمان با آغاز ايام عزاداري حضرت صديقه طاهره سلام الله عليها به برگزاري مجالس اقامه عزا و تبيين معارف اهل بيت عليهم السلام اقدام مي‌كنند. برنامه تعدادی از هیات‌های مذهبی در ايام فاطمیه اول، در ادامه آمده است:



ادامه مطلب

برچسب ها : برنامه مجالس فاطمیه, سخنرانان و مداحان, عزاداري حضرت زهرا, هيئت‌هاي مذهبي, ,
توسط : ولایتمداران |
آرزوی رهبرانقلاب زیارت قبر مطهر امام حسین(ع)

 

آیت الله سیداحمد علم الهدی از روحانیان عتبات خواست که سلام رهبر معظم انقلاب را به محضر مبارک امام حسین(ع) برسانند. ...



ادامه مطلب

برچسب ها : آرزوی رهبر انقلاب, زیارت امام حسین, ,
توسط : ولایتمداران |

معرفی دو شبکه ضد شیعی فارسی زبان + تصاویر

سرویس فرهنگی نقد رسانه 598 - سید محمد رضا خوشرو/ از مهمترين اقدامات ضد دينی و مذهبی دشمنان مردم ايران در فضای ماهواره، می توان به تأسيس دو شبکه وهابی فارسی زبان (کلمه و وصال فارسی) و پخش سريال عربی الحسن و الحسين از شبکه های ماهواره ای عربی در رمضان امسال اشاره نمود:


ادامه مطلب

برچسب ها : شبکه ضد شیعی, شبکه فارسی زبان, تصاویر, شبکه وصال فارسی, ,
توسط : ولایتمداران |

چهل نکته از سيره پيامبر(ص)

امام صادق(ع)فرمودند:
 
من خوش ندارم کسي بميرد در حالي که هنوز برخي از آداب پيامبر (ص) را به جا نياورده است.


ادامه مطلب

برچسب ها : چهل نکته, سيره پيامبر, ,
توسط : ولایتمداران |
دهمین دوره اردوی تشکیلاتی اتحادیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل
ما از رگ گردن به خداوند نزدیک تر هستیم. رگ گردن در بدن ما و جزئی از ما است و ما از آن هم، به خدا نزدیک تر هستیم. رگ گردن، شاهرگ است و اگر قطع شود ما از بین می رویم یعنی ارتباط وجودی زیادی با ما دارد به عبارت دیگر زمانی که ارتباط ما با خداوند قطع شود ما نابود خواهیم شد چون ارتباط وجودی ما با خداوند، نزدیک ترین ارتباط وجودی است و هیچ فاصله ای نیست.ما در زندگی فردی و اجتماعی زمانی که با کمبودهایی متوجه می شویم به سراغ خداوند می رویم و از خداوند آنها را طلب می کنیم و زمانی به درگاه خداوند روی می آوریم که از همه جا روی گردان شده و چاره ای نداشته باشیم و این حاصل بی معرفتی ما است که در آخر و بعد از مراجعه به همه،تازه به سراغ خداوند می رویم.


ادامه مطلب

برچسب ها : پذیرش سکولاریسم, نماد عقب ماندگی, جامعه بشری, دهمین دوره, اتحادیه انجمن اسلامی, دانشجویان مستقل, مجتبی مصباح یزدی, ,
توسط : ولایتمداران |
نصیحت امام حسن عسگری(ع) به شیعیان

 

امام حسن عسكري (ع) شيعيان را به رعايت اموري نصيحت كردند، اين نصايح همچون اعلاميه جهاني و ماندگار از آن حضرت به همه شيعيان است.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، محمد محمدي اشتهاردي، نويسنده كتاب سيره چهارده معصوم (ع)، ترجمه نصيحت‌هاي امام يازدهم را بر اساس منبع، با ذكر سفارش‌هاي آن حضرت تحت دوازه‌ ماده منتشر كرده است كه در زير مي‌آيد:



ادامه مطلب

برچسب ها : نصیحت امام حسن عسگری, نصیحت امام به شیعیان, ,
توسط : ولایتمداران |
تفسير آيت‌الله مجتبي تهراني از يك روايت امام عسكري عليه‌السلام
زاهدترين، با ورع‌ترين، عابدترين و با كوشش‌ترين مردم كيست؟
 

 

آيت‌الله مجتبي تهراني در درس اخلاق خود روايتي از حضرت امام حسن عسكري در مورد زاهدترين، با ورع‌ترين، عابدترين و با كوشش‌ترين مردم را تفسير كرد كه امروز به‌مناسبت روز شهادت امام يازدهم شيعيان، اين روايت و تفسير آن، تقديم مي‌شود:



ادامه مطلب

برچسب ها : تفسير مجتبي تهراني, روايت امام عسكري, زاهدترين, با ورع ‌ترين, عابدترين, با كوشش‌ ترين, امام حسن عسكري, زندگینامه, ,
توسط : ولایتمداران |
رواج باور غلط بشارت بهشت با آغاز ماه ربیع
 

 

مهدی الله خواه: با پایان یافتن ماه صفر و حلول ماه ربیع الاول شاهد رواج یک باور غلط در جامعه ایمانی هستیم که در شرایط کنونی از طریق پیامک یا ایمیل، منتشر می‌شود. این باور غلط که به صورت بشارت بهشت از قول پیامبر صلوات الله علیه و آله در راستای خوشنودی ایشان از پایان یافتن ماه صفر و آغاز ماه ربیع الاول صورت می‌گیرد، متأسفانه باعث شده اصل و شأن حدیث، مورد غفلت قرار گرفته و مفهوم آن وارونه جلوه داده شود.



ادامه مطلب

برچسب ها : رواج باور غلط, بشارت بهشت, آغاز ماه ربیع, مهدی الله خواه, غفاری صفت, ,
توسط : ولایتمداران |
چرا منافقان چاره ای جز تخریب جبهه پایداری ندارند؟
کسانی که از روی عادت به ولایت احترام می گذارند و یا افرادی که به حکم قانون ولایت را محترم می شمارند ، شناخت و معرفتشان در حد معرفت یک راننده نسبت به چراغ راهنما است.


ادامه مطلب

برچسب ها : تخریب جبهه پایداری, منافقان, سید مختار موسوی, اصل ولایت مطلقه فقیه, ولایت مداری و ولایت پذیری, ,
توسط : ولایتمداران |
جریان واقفیه و امامت علی بن موسی الرضا

 

یکی از القاب برجسته امام رضا "عالم آل محمد" است؛ این لقب نشانگر ظهور دانش ایشان است. جلسات مناظره متعددی که امام با دانشمندان بزرگ عصر خویش داشت و در همه آنها با سربلندی تمام بیرون آمد دلیل کوچکی بر این سخن است .
امام على بن موسى الرضا (ع) در 11 ذیقعده سال 148 هجری قمری در مدینه منوره متولد شد. پدرش امام موسى بن جعفر(ع) و مادر گرامی آن حضرت نجمه خاتون بود. کنیه ایشان "ابوالحسن" و او را "ابوالحسن الثانى" می نامیدند و مشهورترین لقب امام هشتم "رضا" است و صابر، فاضل، وفى، رضى و... از دیگر القاب ایشان به شمار می رود.
امام علی بن موسی الرضا(ع) دوران کودکى و جوانى را در مدینه منوره که مهبط وحى بود در خدمت پدر بزرگوار سپرى کرد و مستقیماً تحت تعلیم و تربیت امام هفتم قرار گرفت و حدود 35 سال در سایه پدر زیست و از خرمن فیض آن حضرت خوشه‌ها چید و پدر گرامی ایشان نیز در دوران حیات خود مکرر از بین تمام فرزندان خویش او را به فرمان الهى براى جانشینى خود معرفى فرمود.



ادامه مطلب

برچسب ها : جریان واقفیه, امامت رضا, عالم آل محمد, زندگینامه رضا, ,
توسط : ولایتمداران |

بازتاب قتل امام رضا(علیه السلام) در زمان مامون

چون به كتابهاى تاریخى مراجعه مى‏كنیم درمى‏یابیم كه شهادت امام رضا(علیه السلام) به دست مامون به وسیله سم، حتى در زمان مامون نیز امرى معروف و بر سر زبانهاى مردم بود. بطورى كه مامون خود شكوه از این اتهام مى‏كرد كه چرا مردم او را عامل مسموم كردن امام مى‏پنداشتند!

در روایت آمده كه هنگام مرگ امام(علیه السلام) مردم اجتماع كرده و پیوسته مى‏گفتند كه این مرد - یعنى مامون - وى را ترور كرده است. در این باره آنقدر صدا به اعتراض برخاست كه مامون مجبور شد محمد بن جعفر، عموى امام، را به سویشان بفرستد و براى متفرق كردنشان بگوید كه امام(علیه السلام) امروز براى احتراز از آشوب از منزل خارج نمى‏شود.(1)



ادامه مطلب

برچسب ها : بازتاب قتل امام رضا, زمان مامون, شهادت امام رضا, ,
توسط : ولایتمداران |

  نیم نگاهی به زندگینامه امام رضا علیه السلام 

امامت ثامن الحجج علیه السلام

پذیرش امامت حضرت رضا علیه السلام از جانب احمد بن موسى علیه السلام

امام رضا علیه السلام در مدینه، پس از امامت

موضعگیرى امام رضا علیه السلام در برابر هارون

گفتگوى امام رضا علیه السلام با جاثلیق

گوشه هایى از صفات و ویژگى هاى على بن موسى علیه السلام

سخنانى از امام رضا علیه السلام

حدیث سلسلة الذهب

امام و امامت از دیدگاه امام رضا علیه السلام



ادامه مطلب

برچسب ها : زندگینامه امام رضا, حدیث سلسلة الذهب, سخنانى از امام رضا, موضعگیرى امام رضا, امام و امامت, صفات و ویژگى ها, ثامن الحجج, ,
توسط : ولایتمداران |
+فيلم: مداحي كريمي در حرم
مناظره خواندني امام رضا با عالم بزرگ مسيحي/ تحلیل هجرت حضرت معصومه/ فيلم: تعويض مضجع شريف و مداحي در حرم

 

در روز شهادت سلطان سریر ارتضا حضرت ابالحسن علی بن موسی الرضا علیه آلاف و التهیة و الثناء بر آن شدیم تا به رسم مالوف حسینه‌ای مجازی به امید و رجای لطف آل الله علیهم السلام در رجانیوز برپا کنیم و آن را لبریز از عطر روح‌بخش رئوف آل فاطمه علیه السلام نماییم. حریم تنها امامی که ایرانیان برای سیر در سرایش نیاز به گذرنامه ندارند! نه ما که ملجأ و پناه پدران و مادران و اجدادمان بوده تا داشته و نداشته‌شان را با امام مهربان‌شان در میان بگذارند، آن زمان با که شور و شوق توش سفر بسته و عازم مشهد باصفایش می‌شدند.



ادامه مطلب

برچسب ها : +فيلم, مداحي كريمي در حرم, مناظره خواندني, امام رضا, عالم بزرگ مسيحي, تحلیل هجرت حضرت معصومه, فیلم, تعویض ضریح, ,
توسط : ولایتمداران |

شهادت امام رضا علیه السلام از زبان اباصلت هروی

 خبر از شهادت خویش به اباصلت اباصلت هروی می گوید:
من در خدمت حضرت رضا علیه السلام بودم. به من فرمود:« ای اباصلت! داخل این قبّه ای که قبر هارون است، برو و از چهار طرف آن کمی خاک بردار و بیاور.»
من رفتم و خاک ها را آوردم.
امام خاک‌ها را بویید و فرمود:« می‌خواهند مرا پشت سر هارون دفن کنند، ولی در آنجا سنگی ظاهر می شود که اگر همه کلنگ‌های خراسان را بیاورند، نمی توانند آن را بکَنند.» و این سخن را در مورد بالای سر و پایین پای هارون فرمود.
 



ادامه مطلب

برچسب ها : شهادت امام رضا, اباصلت هروی, ,
توسط : ولایتمداران |
به مناسبت فرارسیدن ایام وفات پیامبر اسلام و شهادت امام حسن مجتبی علیهما السلام هم اندیشی در گفتگویی کوتاه نظر حجت الاسلام طائب استاد حوزه و دانشگاه و کارشناس تاریخ اسلام را در خصوص تطبیق عصر وفات پیغمبر و بعد از آن با دوران بعد از انقلاب اسلامی را جویا شدیم که متن آن در ادامه آمده‌است.


ادامه مطلب

برچسب ها : دوران امام حسن, طائب استاد حوزه, وفات پیغمبر, امام حسن مجتبی, ولایت حضرت امیرامومنین, وضعیت خیبر و بدر, ,
توسط : ولایتمداران |
با عرض تسلیت به مناسبت سالروز رحلت حضرت رسول خدا (ص)



ادامه مطلب

برچسب ها : 20 نکته مهم مدیریتی, بزرگترین مدیر تاریخ, پیامبر اکرم, محمد مصطفی, ,
توسط : ولایتمداران |

جزئیات دیدار حسيني با سیدحسن نصرالله

 

 
«سیدمحمد حسینی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از نتایج سفر چهار روزه خود به لبنان و دیدار با «سیدحسن نصرالله» گفت.
 
«سیدمحمد حسینی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت‌وگو با فارس در خصوص دیدار با «سیدحسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان، گفت: دیدار با آقای سیدحسن نصرالله از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، ایشان با توجه به محدودیت‌هایی که به لحاظ امنیتی دارند و دسترسی به ایشان کمتر وجود دارد، فرصت تقریبا سه ساعته‌ای ایجاد شد تا نقطه نظرات و دیدگاه‌های ایشان را به ویژه در زمینه مسائل فرهنگی بشنویم. ایشان با اشراف و احاطه‌ای که به مسائل جهان اسلام و دقت‌های خوبی که دارند، نظرات خوبی ارائه کردند.


ادامه مطلب

برچسب ها : جزئیات دیدار حسيني, دیدار با سیدحسن نصرالله, اهمیت پیوند با ولایت, ,
توسط : ولایتمداران |

گوشه ای از خصائل والای پیامبر اعظم(ص)

 
 
احدی از محضر ایشان نا امید نبود و می فرمود: « برسانید به من حاجت کسی را که نمی تواند حاجتش را به من برساند.»
 
 
امروز بیست و هشتم صفر مصادف است با رحلت جانسوز پیامبر گرامی اسلام،به همین مناسبت گوشه ای از خصلت های بیشمار و والای این اسوه اخلاق را که هر کدام از آنها می تواند سرمشق زندگی ما باشد در زیر آورده ایم:


ادامه مطلب

برچسب ها : خصائل والای پیامبر اعظم, رحلت جانسوز پیامبر, ,
توسط : ولایتمداران |

درخواست محاکمه وهابیهای تکفیری

 
 
 
هراز نیوز :یک روحانی شیعه در عربستان با محکوم کردن حمله رسانه های رژیم سعودی به شیعیان، خواستار محاکمه سریع صادرکنندگان فتواهای تکفیری در این کشور شد.


ادامه مطلب

برچسب ها : درخواست محاکمه, وهابیهای تکفیری, محاکمه وهابیهای تکفیری, حمله رسانه ها, رژیم سعودی, حمله به شیعیان, عبدالکریم الحبیل, خطیب جمعه منطقه ربیعیه, ,
توسط : ولایتمداران |

زندگی نامه امام حسن(ع)

 

تولد و کودکی
امام حسن (ع ) فرزند امیر مؤمنان علی بن ابیطالب و مادرش مهتر زنان فاطمه زهرا دختر پیامبر خدا (ص ) است . امام حسن (ع ) در شب نیمه ماه رمضان سال سوم هجرت در مدینه تولد یافت . وی نخستین پسری بود که خداوند متعال به خانواده علی و فاطمه عنایت کرد. رسول اکرم (ص ) بلا فاصله پس از ولادتش ، او را گرفت و در گوش چپش اقامه گفت . سپس برای او بار گوسفندی  قربانی کرد، سرش را تراشید و هموزن موی سرش - که یک درم و چیزی افزون بود - نقره به مستمندان داد. پیامبر (ص ) دستور داد تا سرش را عطر آگین کنند و از آن هنگام آیین عقیقه و صدقه دادن به هموزن موی سر نوزاد سنت شد. این نوزاد را " حسن " نام داد و این نام در جاهلیت سابقه نداشت .



ادامه مطلب

برچسب ها : زندگی نامه امام حسن, تولد امام حسن, صلح امام حسن, بیعت با امام حسن, شهادت امام حسن, تیرباران تابوت امام حسن, ,
توسط : ولایتمداران |
فریب‌خوردگان حتی از عبا و سجاده امام حسن(ع) هم نگذشتند

 

هنگامی که زهد و ساده زیستی جای خود را به دنیاطلبی و تجمل‌پرستی دهد و هنگامی که درخشش دینارهای معاویه هوش از سر خواص ببرد و امام حسن(ع) آنقدر تنها شود که عبا و سجاده‌اش را به یغما برند، صلح تنها راه برای حفظ اسلام است.



ادامه مطلب

برچسب ها : فریب ‌خوردگان, سجاده امام حسن, زهد و ساده زیستی, دنیا طلبی, تجمل ‌پرستی, اسوه صبر و بردباری, شهادت امام حسن, زندگینامه امام حسن, صلح امام حسن, ,
توسط : ولایتمداران |
سند گوياي مظلوميت امام حسن مجتبي/  صلح حسني از زبان رهبر انقلاب
بيست و هشتم ماه صفر سالروز شهادت رسول اكرم صلي الله عليه و آله و امام حسن مجتبي عليه السلام است. در مجموعه زير به روايت تصويري، صوتي و تاريخي اقدامات امام حسن و مظلوميت ايشان پرداخته شده است. اميد است كه در ايامي كه دختر بدجي الدجي حضرت صديقه‌ي طاهره سلام الله عليها عزادار پدر گرامي و فرزندان مطهرش حضرت مجتبي و حضرت رضا سلام الله عليهما هستند، اين وجيزه مرهمي بر آلام‌شان باشد.


ادامه مطلب

برچسب ها : سند گوياي مظلوميت, امام حسن مجتبي, صلح حسني, رهبر انقلاب, ,
توسط : ولایتمداران |
جاي خالي ايراني‌ها در راهپيمايي اربعين/ سازمان حج كجاي كار است؟

 

همایش بزرگ و استثنایی شیعیان جهان در اربعین حسینی و حضور چندین میلیونی شیعیان جهان در کربلا که پس از سقوط صدام هر سال پر شورتر از سال قبل و با راهپیمایی‌هاي چند ده کیلومتری شیعیان همه کشورهای جهان به سمت کربلای معلی صورت می‌گیرد، به دلیل برخي كج‌سليقگي‎ها در سازمان حج و متولیان سفر ایرانیان به کربلا، موجب حضور کم‌رنگ بزرگ‌ترین و مهم‎ترین کشور شیعه جهان در این همایش بزرگ عزاداری شده است.



ادامه مطلب

برچسب ها : جاي خالي ايراني‌ها, راهپيمايي اربعين, سازمان حج, همایش بزرگ و استثنایی, شیعیان جهان, اربعین حسینی, حضور چندین میلیونی, کربلا, كج‌سليقگي‎ها, ,
توسط : ولایتمداران |


صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 10 صفحه بعد