منوی اصلی
موضوعات سایت
مطالب جدید
آرشیو مطالب
وصیت شهدا
وصیت شهدا
معرفی سایت

سایت خبری تحلیلی ولایتمداران سایتی است با هدف اشاعه فرهنگ ولایت پذیری و ولایت مداری و دفاع از حریم ولایت و ولایتمداران.
مطالب ثابت
همرزمان
نویسندگان
لوگوی دوستان
امکانات دیگر


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 148
بازدید دیروز : 218
بازدید هفته : 148
بازدید ماه : 1302
بازدید کل : 101183
تعداد مطالب : 5454
تعداد نظرات : 280
تعداد آنلاین : 2




در اين وبلاگ
در كل اينترنت
چاپ این صفحه
ابر برچسب ها

  انحصارطلبی جنجالی گوگل با گوگل پلاس

به دنبال اعلام تصمیم گوگل در مورد گنجاندن محتوای موجود در سرویس شبکه اجتماعی خود موسوم به گوگل پلاس در نتایج جستجوی این شرکت ، کمیسیون فدرال ارتباطات آمریکا گوگل را به انحصارطلبی تجاری متهم کرد.


ادامه مطلب

برچسب ها : انحصارطلبی جنجالی گوگل, گوگل پلاس, ,
توسط : ولایتمداران |

  اعتراف نامزد جمهوري‌خواه به نقش امريكا در ترور ایرانیان

ريك سنتورم نامزد حزب جمهوري‌خواه كه در طي دو سه ماه اخير بارها بر بمباران تأسيسات هسته‌اي كشورمان در صورت به قدرت رسيدن در دولت امريكا تأكيد كرده و حتي گفته است كه بايد مشابه اقدامات اسرائيل در قبال عراق و سوريه (حمله به تأسيسات هسته‌اي) در مورد ايران نيز با اسرائيل براي پيش‌برد همين پروژه همكاري كرد، در ويدئويي كه به تازگي از وي منتشر شده، صراحتاً‌ بر اينكه از بين بردن دانشمندان هسته‌اي ايران و ناامن كردن فضا براي آن‌ها بايد يك راهبرد دائمي باشد، تأكيد و اعتراف مي‌كند كه دولت امريكا قبلاً‌ نيز چنين برنامه‌هايي را اجرا كرده است.



ادامه مطلب

برچسب ها : اعتراف نامزد جمهوري‌خواه, نقش امريكا, ترور ایرانیان, حمله به تأسيسات هسته‌اي, تهدید دانشمندان, ,
توسط : ولایتمداران |

  آقای مجیدی! انحلال جمهوری اسلامی مهمتر است یا خانه سینما؟

آقای مجیدی! گفتید که رابطه شما با آقای خامنه‌ای رابطه‌ای رفاقتی است. آن روزها شنیدید که اهالی فتنه به ساحت ایشان اهانت کردند اما شما نه به خاطر عالی‌ترین مقام رسمی کشور و نه به خاطر رهبر انقلاب و نه به خاطر ولایت فقیه ، حتی به خاطر رفیقتان و رفاقتتان هم لب از لب وا نکردید.

 
به گزارش فارس، «زهرا پولادگر» که خود را «مخاطب عادی سینما» معرفی کرده، در نامه‌ای که در اختیار بخش سینمایی خبرگزاری فارس قرار داده، نسبت به نامه اخیر مجید مجیدی به همراه جمعی از سینماگران که درخصوص انحلال سینما نگاشته شده بود، واکنش نشان داد.
متن کامل این نامه به شرح زیر است: 


ادامه مطلب

برچسب ها : انحلال جمهوری اسلامی, انحلال خانه سینما, نامه زهرا پولادگر, نامه اخیر مجید مجیدی, ,
توسط : ولایتمداران |

  نشانه های آغاز جنگ ایران و آمریکا از دیدگاه رابرتس

"واشنگتن جت‌هاي جنگنده عربستان سعودي را تقويت کرده است. اخيرا نيز واشنگتن ۹ هزار نيروي نظامي به اسرائيل اعزام کرده است تا در رزمايشي با هدف آزمايش سيستم دفاع هوايي امريکا/اسرائيل شرکت کنند."
 اگرچه پال کريگ رابرتس، معاون پيشين وزير خزانه داري امريکا جنگ آمریکا علیه ایران را قطعی خوانده است و طی مقاله ای نوشت" امريکا در حالي که موشک‌هايش را در عمان و امارات متحده عربي به سوي ايران هدف گيري کرده است، خود را آماده حمله نظامي به اين کشور مي‌کند"، امّا به اعتقاد همه کارشناسان آمریکا به خوبی به قدرت نظامی و اقتدار جمهوری اسلامی ایران پی برده است و این نوع امور صرفا برای اعمال هرچه بیشتر فشارها علیه ایران می باشد.


ادامه مطلب

برچسب ها : نشانه های آغاز جنگ, جنگ ایران و آمریکا, دیدگاه رابرتس, سيستم دفاع هوايي امريکا/اسرائيل, ,
توسط : ولایتمداران |

  توضیحات سردار علایی نسبت به مقاله جنجالی

حسین علایی سردار سابق سپاه، طی توضیحاتی ضمن رد هر گونه مقایسه رژیم ستم شاهی با نظام جمهوری اسلامی اعلام کرد که قطعا مقایسه نظام ستم‌شاهی با نظام جمهوری اسلامی ایران قیاسی مع الفارق است.
حسین علایی که یادداشت او با عنوان " ۱۹ دی از نگاه دیگر" مورد سوءاستفاده رسانه‌های ضد انقلاب قرار گرفته بود، طی توضیحاتی ضمن رد هر گونه مقایسه رژیم ستم شاهی با نظام جمهوری اسلامی اعلام کرد که قطعا مقایسه نظام ستم‌شاهی با نظام جمهوری اسلامی ایران قیاسی مع الفارق است.


ادامه مطلب

برچسب ها : توضیحات سردار علایی, مقاله جنجالی, مقایسه رژیم ستم شاهی, نظام جمهوری اسلامی, ۱۹ دی از نگاه دیگر, ,
توسط : ولایتمداران |

 هيئت در مقابل هاليوود است

استاد میرباقری
طبيعی است در اين دنيا دستگاه باطل هم با خط و جريان قدسي سازي زندگي بشر يک درگيري تاريخي مستمر و همه جانبه داشته و يکي از جبهه هايي که در اين درگيري گشوده جبهه ي "تحريف کلمة حق و کلمه ي توحيد و راه انبيا" است که اشکال مختلفي دارد و از نظر اثر گذاري هم متفاوت هستند.

متن زیر گفتاری از حضرت استاد سید محمد مهدی میرباقری با محوریت توطئه های استکبار در مقابله با مکتب سید الشهداء و ضرورت محور قرار گرفتن فقها و علما در عزاداری ها می باشد که در ادامه می آید:


ادامه مطلب

برچسب ها : هيئت در مقابل هاليوود, استاد میرباقری, توطئه های استکبار, مقابله با مکتب سید الشهداء, محور قرار گرفتن فقها, ,
توسط : ولایتمداران |

  کلاهبرداری 400 میلیارد تومانی همکار جاسبی

مدیر دفتر مطالعات و تدوین تاریخ ایران با اشاره به جزئیات برخی تخلفات رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در زمان ریاست 29 ساله اش در این دانشگاه به افرادی اشاره کرد که در زمان جاسبی درس نخوانده دکتر شدند.
 
عباس سلیمی نمین در گفتگو با مهر به برخی تخلفات عبدالله جاسبی در زمان ریاستش بر دانشگاه آزاد اسلامی اشاره کرد.

نامه جاسبی به قوای سه گانه


ادامه مطلب

برچسب ها : کلاهبرداری 400 میلیارد تومانی, کلاهبرداری همکار جاسبی, نامه جاسبی, نامه به قوای سه گانه, عباس سلیمی نمین, تخلفات عبدالله جاسبی, ریاست دانشگاه آزاد, ,
توسط : ولایتمداران |

  سردار جزایری: در حال بررسی نحوه مجازات عاملان ترور اخیر هستیم

معاون ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه در حال بررسی مجازات عاملین پشت صحنه و مزدوران میدانی ترور شهید احمدی روشن هستیم، نحوه این مجازات را برای آمریکا، رژیم صهیونیستی و شرکای آنها، آزاردهنده توصیف کرد.

سردار سید مسعود جزایری معاون ستادکل نیروهای مسلح در پی اقدام تروریستی اخیر مزدوران استکبار جهانی در به شهادت رساندن دانشمند جوان هسته‌ای شهید مصطفی احمدی روشن و همراه وی، شهید رضا قشقایی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس گفت: ارتکاب جنایت کثیف تروریستی و حذف فیزیکی دانشمندان را تهدیدی برای کشور می‌دانیم و در چارچوب راهبرد تهدید برابر تهدید درحال بررسی مجازات عاملین پشت صحنه و مزدوران میدانی ترور شهید احمدی روشن هستیم.


ادامه مطلب

برچسب ها : سردار جزایری, بررسی نحوه مجازات, مجازات عاملان ترور, عاملین پشت صحنه, مزدوران میدانی ترور, شهید احمدی روشن, ,
توسط : ولایتمداران |

  روزنامه آمریکایی "نیویورک‌تایمز" عنوان کرد

روزنامه نیویورک تایمز مدعی شد، رئیس جمهور آمریکا در نامه‌ای به حضرت امام خامنه ای، نگرانی و هراس خود را از تهدید ایران مبنی بر انسداد تنگه هرمز آشکار ساخته است.


ادامه مطلب

برچسب ها : روزنامه آمریکایی, نیویورک‌تایمز, ادعای پیام محرمانه, پیام محرمانه اوباما, حضرت امام خامنه ای, انسداد تنگه هرمز, تهدید ایران, ,
توسط : ولایتمداران |

  تجمع اعتراض آمیز عزداران حسینی مقابل منزل علایی

جمعی از امت حزب الله، خانواده های معظم شهدا ، ایثار گران و مردم متدین در واکنش به هتاکی های بی شرمانه ی سردار علایی به آرمانهای انقلاب اسلامی، امام راحل (ره) و حضرت امام خامنه ای، صبح امروز در مقابل منزل علایی تجمع کرده و ...
حسین علایی, سردار سابق سپاه که این روزها به داریوش همایون ثانی ملقب شده است، چندی پیش مقاله ای را در همان روزنامه منتشر کننده مقاله ی هتاکانه داریوش همایون ( روزنامه اطلاعات) نوشت که سایت خبری منسوب به رئیس مجلس ( که البته برخی از نزدیکان رئیس مجلس انتساب این سایت به لاریجانی را رد کرده اند ) آنرا بار دیگر منتشر کرد تا این سردار سابق و منحرف امروز را در رسیدن به مقاصدش یاری کند.


ادامه مطلب

برچسب ها : تجمع اعتراض آمیز, تجمع عزداران حسینی, تجمع مقابل منزل علایی, هتاکی های بی شرمانه, سردار علایی, سردار سابق سپاه, منحرف امروز, ,
توسط : ولایتمداران |

 نامه شدیداللحن وزارت خارجه به انگلیس و امریکا

همزمان با تشییع پیکر پاک شهید مهندس مصطفی احمدی روشن وزارت خارجه کشورمان با ارسال دو یادداشت اعتراضی شدید اللحن خطاب به دولت های امریکا و انگلیس بر نقش آشکار آنها در وقوع این جنایت تاکید کرد و این کشورها را در قبال جنایات انجام شده علیه دانشمندان هسته یی ایران مسوول دانست.


ادامه مطلب

برچسب ها : نامه شدیداللحن, نامه وزارت خارجه, نامه به انگلیس و امریکا, جنایات علیه دانشمندان هسته ای, ,
توسط : ولایتمداران |

 نامه تاج زاده این بار از مبداء خارج کشور منتشر می‌شود

سرپل های خارجی جریان فتنه در امتداد نامه نگاری های کلیشه ای خود خطاب به مسئولان عالیرتبه نظام درصددند نامه ای را با نام مصطفی تاج زاده از مبداء خارج کشور منتشر کنند.


ادامه مطلب

برچسب ها : نامه تاج زاده, تاج زاده, نامه از خارج کشور, سرپل های خارجی, جریان فتنه, نامه نگاری کلیشه ای, مسئولان عالیرتبه نظام, مصطفی تاج زاده, ,
توسط : ولایتمداران |
چه‌چيزي در جنگ بدر نيروي مسلمانان را ده برابر كرد
دكتر كامران باقری لنکرانی عضو موسس جبهه پایداری انقلاب اسلامی سخنان خود را در ششمین همایش جبهه پایداری استان فارس با پاسخ به این پرسش آغاز كرد که چرا علی‌رغم دعوت بسیاری از اساتید و نخبگان، تمایلی به حضور در مجلس شورای اسلامی ندارد.

به گزارش رجانيوز،‌ وزیر بهداشت دولت نهم در این همایش که با عنوان "گفتمان مکتب امام؛ ولایت‌مداری و مردم داري" در مسجد حضرت ابوالفضل علیه السلام باغ جنت شیراز برگزار شد، بعد از پاسخ به این سوال، با بیان تفاسیری از آیات 65 و 66 سوره انفال به تحلیل سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه امروز در شرایط شعب ابی‌طالب نیستیم بلکه در شرایط بدر و خیبریم، پرداخت.

متن کامل این سخنان در ادامه آمده است:


ادامه مطلب

برچسب ها : جنگ بدر, نيروي مسلمانان, دكتر كامران باقری لنکرانی, عضو موسس, جبهه پایداری انقلاب اسلامی, ,
توسط : ولایتمداران |
ادعای مضحک کامرون درباره ایران
نخست وزیر انگلیس لحظاتی پیش در گفتگو با یک شبکه عرب زبان ادعای مضحکی را علیه ایران مطرح کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه تلویزیونی العربیه لحظاتی پیش از قول نخست وزیر انگلیس که در عربستان به سر می برد، مدعی شد فشارهای اقتصادی بر ایران نتیجه بخش خواهد بود.


ادامه مطلب

برچسب ها : ادعای مضحک کامرون, نخست وزیر انگلیس, فشارهای اقتصادی, ,
توسط : ولایتمداران |
شوخی خطرناک چاوز با احمدی نژاد
ایرنا: یك روزنامه اتریشی حاشیه های دیدار محمود احمدی نژاد و هوگو چاوز روسای جمهور ایران و ونزوئلا را پوشش خبری داد.

به گزارش ایرنا، روزنامه اتریشی 'پرسه' در این خصوص نوشت: هوگو چاوز در مراسم استقبال از مهمانش گفت: 'وقتی كه ما با یكدیگر دیدار داریم، شیطان قاطی می كند.'


ادامه مطلب

برچسب ها : شوخی خطرناک, چاوز با احمدی نژاد, حاشیه ها, دیدار احمدی نژاد و هوگو چاوز, ,
توسط : ولایتمداران |
حاشيه‌هاي تشييع شهيد احمدي روشن
 

دانشجویان و جوانان نمازگزار تهرانی با شعار" می‌کشم‌، می‌کشم، آنکه برادرم کشت" با پیکر مطهر 'مصطفی شهید' وداع کردند.

به گزارش فارس، شهید مصطفی احمدی‌روشن ظهر امروز روی دست‌‌های نمازگزارن تهرانی از دانشگاه تا میدان انقلاب، با حضور پدر، مادر، همسر تشییع شد.


ادامه مطلب

برچسب ها : حاشيه‌ها, تشييع شهيد احمدي روشن, ,
توسط : ولایتمداران |

تصویر:حضرت آیت‌الله جنتی در تشیع شهیدروشن



ادامه مطلب

برچسب ها : تصویر, حضرت آیت‌الله جنتی, تشیع شهید روشن, ,
توسط : ولایتمداران |

بيانيه سپاه در پی شهادت شهيد احمدی روشن:


دفاع مقدس هسته‌ای ملت ايران ادامه دارد
سپاه نیوز:سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در بيانيه‌ای با محکوميت اقدام تروريستي مزدوران استکبار جهاني در شهادت متفکر متعهد هسته‌اي "شهيد مصطفي احمدي روشن"، نهضت علمي ايران اسلامي براي دستيابي به قله‌هاي رفيع پيشرفت و تعالي را حرکتي متوقف ناشدني و واقعيتي خدشه‌ناپذير دانست.



ادامه مطلب

برچسب ها : بيانيه سپاه, شهادت شهيد احمدی روشن, دفاع مقدس هسته‌ای, اقدام تروريستي, مزدوران استکبار, ,
توسط : ولایتمداران |
چرا حضرت آيت ا... مصباح از سال 88 به عنوان عجيب ترين سال عمر 80 ساله خود ياد كرد.؟
فتنه معنايش اين است كه يك عده اي بيايند با ظاهرِ دوست و باطنِ دشمن وارد ميدان شوند، فضا را غبارآلود كنند؛ در اين فضاي غبارآلود، دشمنِ صريح بتواند چهره ي خودش را پنهان كند، وارد ميدان شود و ضربه بزند. ايني كه اميرالمؤمنين فرمود: «انّما بدء وقوع الفتن اهواء تتّبع و احكام تبتدع»، تا آنجائي كه ميفرمايد: «فلو انّ الباطل خلص من مزاج الحقّ لم يخف علي المرتادين»؛ اگر باطل، عريان و خالص بيايد، كساني كه دنبال شناختن حق هستند، امر برايشان مشتبه نميشود؛ ميفهمند اين باطل است.
 
سال88 يكي از عجيب ترين سال هاي تاريخ معاصر ايران بود. سالي كه همه آن را با نام فتنه 88 مي شناسند. اين فتنه چطور بود كه توانست اين همه انرژي و وقت مسئولين و مردم را صرف خود كند تا جايي كه امثال بزرگاني چون استاد مصباح يزدي از آن به عنوان عجيب ترين سال عمر 80 ساله خود ذكر مي كنند.در اين يادداشت مبسوط، سعي داريم بعد از تعريف فتنه، كمي در مورد ايجادكنندگان فتنه ها و هدف آن ها از «فتنه سازي» صحبت كنيم. پس از آن از انگيزه هاي فتنه گران و ريشه هاي رفتاري آن ها، وظايف عوام و خواص در فتنه ها، «حماسه نهم دي» و وظايف ما پس از اين حماسه سخن خواهيم گفت.


ادامه مطلب

برچسب ها : عجيب ترين سال, عمر 80 ساله, حضرت آيت ا, , , مصباح, سال 88, فتنه چيست؟, فتنه 88, ,
توسط : ولایتمداران |
رهبر معظم انقلاب در ديدار با مردم قم: حضور مردم در انتخابات پرشور و دشمن شكن خواهد بود
استفاده از بيت المال در انتخابات اشكال مضاعف دارد، ضمن آنكه هر فردي را هم نمي توان براحتي متهم به اينگونه مسائل كرد / نامزدها بايد با قصد خدمت وارد عرصه انتخابات شوند زيرا اگر كساني با هدف قدرت طلبي و بدست آوردن ثروت و يا انگيزه هاي ناسالم ديگر وارد انتخابات شوند، به مردم و كشور خدمت نخواهند كرد / شيوه اي كه در باصطلاح دموكراسي هاي دنيا بويژه در امريكا مرسوم است و نامزدها با حمايت مالي كمپاني ها، شركتها و افراد ثروتمند، وارد انتخابات مي شوند و بعد از پيروزي در انتخابات نيز وامدار اين افراد هستند / در انتخابات سال 88 عده اي راه قانون شكني، تحميل هزينه به كشور و مردم، شاد كردن دشمن، و اجراي برنامه هاي مورد نظر دشمن را برگزيدند ولي راه به جايي نبردند زيرا مردم در صحنه بودند / رقابت غير از خصومت و تهمت زني متقابل است، رقابت به معناي اثبات خود با نفي ديگران نيست. رقابت، دادن وعده هاي خلاف قانون، براي جلب نظر مردم نيست / نظام جمهوري اسلامي امروز نه تنها در شرايط شعب ابي طالب نيست بلكه در شرايط بدر و خيبر قرار دارد / هيچ موردي كه انتخابات را ناسالم كرده و يا نتيجه آنرا تغيير داده باشد، وجود نداشته و همان رأي و انتخاب مردم، واقع شده است / دستگاههاي خبيث استكبار اعم از امريكا، انگليس ، صهيونيستها و ديگران تلاش دارند تا اين انتخابات را مخدوش و براي ملتهاي ديگر مأيوس كننده جلوه دهند / جبهه استكبار تلاش دارد با ترساندن مردم و مسئولان از تحريم ها، در اراده آنان اختلال ايجاد و مردم را از صحنه خارج كند / بهترين خاطره ها، حضور عظيم و خيره كننده چهل ميليوني مردم در پاي صندوقهاي رأي بود و بدترين خاطره ها مربوط به «جرزني هاي» سياسي برخي افراد ناباب، نادان و بعضاً معاند، در انتخابات بود.


ادامه مطلب

برچسب ها : امام خامنه ای, حضور مردم, حضور در انتخابات, حضور پرشور و دشمن شكن, ديدار با مردم قم, رهبر معظم انقلاب, ,
توسط : ولایتمداران |
حسين(ع) شهيد راه حقيقت و ياري دين
آيت‌الله صافي گلپایگانی
بسم الله الرحمن الرحيم

عظمت انسان و کامل‌ترين و جامع‌ترين نمونه انسانيت

ليس على اللّه بمستنكر أن يجمع العالم في واحد

از قدرت خداوند بعيد نيست که همه عالم را در يک نفر جمع کند؛ يعني اينکه در حقيقت، از خداوند بعيد نيست، زيرا او عظمت و رشادت و ويژگي‌هاي برجسته و موجبات فخر جاودان و شکوه را در حسين ـ عليه السلام ـ جمع کرده است.
 


ادامه مطلب

برچسب ها : آيت‌الله صافي گلپایگانی, حسين, شهيد راه حقيقت, ياري دين, جامع‌ترين نمونه انسانيت, عاشورا, ,
توسط : ولایتمداران |
صدور بخشنامه ای مشکوک؛ منسوب به آیت الله مقتدایی
شنیده ها حاکی از آن است که پیرو صدور این بخش‌نامه ، تماس هایی نیز با برخی روحانیان فعال سیاسی بر قرار شده و به طور شفاهی ‍‍ضمن تأکید بر مفاد این بخش‌نامه ، تهدیدهایی مبنی بر برکناری از کار و مدیریت صورت گرفته است.
در آستانه ی انتخابات نهم مجلس شورای اسلامی ، بخشنامه ای منسوب به آیت الله مقتدایی مدیر حوزه های علمیه منتشر شده است و در آن تمامی مدیران و کارکنان حوزه های علمیه سراسر کشور را از هرگونه حمایت و همراهی اشخاص ، جریان ها و تشکل های سیاسی بر حذر داشته است .


ادامه مطلب

برچسب ها : صدور بخشنامه ای مشکوک, منسوب به آیت الله مقتدایی, روحانیان فعال سیاسی, مدیر حوزه های علمیه, مدیران و کارکنان حوزه های علمیه, حمایت جریان ها و تشکل های سیاسی, انتخابات نهم مجلس, ,
توسط : ولایتمداران |
به ترور دانشمندان ایران اعتراض کنید
گروهی از ایرانیان مقیم آمریکا با انتشار نامه ای خطاب به رسانه های جهان، از آنها خواسته اند به دخالت آمریکا و اسرائیل در قتل دانمشندان اتمی ایران اعتراض کنند.

 
 
به گزارش الف، در این نامه از همه ایرانیان خواسته شده است این متن را برای تمامی روزنامه های آمریکا ارسال نمایند و از آنها بخواهند جلوی جنگ طلبی های فزاینده آمریکا را بگیرند.

متن کامل این نامه به شرح زیر است:


ادامه مطلب

برچسب ها : اعتراض به ترور, ترور دانشمندان ایران, ایرانیان مقیم آمریکا, انتشار نامه, رسانه های جهان, دخالت آمریکا و اسرائیل, قتل دانمشندان اتمی, نامه ایرانیان مقیم آمریکا, ,
توسط : ولایتمداران |
قتل هولناک یک زن روستایی
قتل هولناک زن روستایی به دست پسرش، اعتراف قاتل سریالی شیراز به دو جنایت دیگر، دستگیری رباخوار میلیاردی در شرق کشور و برگزار نشدن دوباره جلسه محاکمه قدیمی ترین زندانی زن، از مهمترین اخبار حوادث در این هفته بود.

 
 
به گزارش مهر، حوزه حوادث در این هفته نیز اخبار و رویدادهای مختلفی را به خود دید که چکیده ای از مهمترین آنها را مرور می کنیم.


ادامه مطلب

برچسب ها : قتل هولناک, یک زن روستایی, مهمترین اخبار, حوادث این هفته, ,
توسط : ولایتمداران |
شیوه عمل موساد در ترور شهید روشن
روزنامه فرانسوی فیگارو در گزارشی به بررسی نفوذ موساد در منطقه كردستان عراق و بهره گیری از این منطقه برای ترور دانشمندان هسته ای ایران پرداخت.

 
به گزارش ایرنا روزنامه فیگارو در گزارش امروز چهارشنبه ۲۱ دی، با عنوان'موساد نفوذ خود را نزد كردهای عراق تقویت می كند'، نوشت: به نقل از یك منبع آگاه فرانسوی در خاورمیانه، موساد با پیش بینی خروج نظامیان آمریكایی در عراق، حضور خود را طی ماه های اخیر در استان های كردنشین شمال عراق و در همسایگی ایران تقویت كرده است. سرویس های اطلاعاتی فرانسه در عراق از نزدیك در جریان تقویت نفوذ عاملان اسراییلی نزد كردها هستند.


ادامه مطلب

برچسب ها : شیوه عمل موساد, ترور شهید روشن, ,
توسط : ولایتمداران |
آیت‌الله امامی کاشانی در خطبه‌های نماز جمعه تهران:
باید رذالت‌های آمریکا را به دنیا نشان دهیم
امام جمعه موقت تهران با تأکید بر لزوم حفاظت از دانشمندان کشورمان گفت: ‌باید رذالت‌های آمریکا را به دنیا نشان دهیم و مردم دنیا ‌را بیدار کنیم.


ادامه مطلب

برچسب ها : آیت‌الله امامی کاشانی, رذالت‌های آمریکا, خطبه‌های نماز جمعه تهران, لزوم حفاظت از دانشمندان کشورمان, ,
توسط : ولایتمداران |
 
پیام تسلیت امام خامنه ای در پی شهادت دانشمند نخبه جوان:
از مجازات مرتکبان این جنایت چشم‌پوشی نخواهیم کرد
اینجانب شهادت این عزیز را به والدین و همسر و فرزندش و به جامعه‌ی علمی و دانشگاهی كشور و به عموم دوستداران و متعهدان نهضت علمی فراگیر، تبریك و تسلیت میگویم
به گزارش بی باک به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری، حضرت امام خامنه‌ای در پیامی ضمن تسلیت شهادت دانشمند جوان، شهید احمدی‌روشن در حادثه تروریستی در تهران، این ترور بزدلانه را نشانه‌ی به بن‌بست رسیدنِ استكبار جهانی به سردستگی آمریكا و صهیونیزم، در مقابله با ملت مصمّم و مؤمن و پیشرونده‌ی ایران اسلامی دانستند.

متن پیام به این شرح است:


ادامه مطلب

برچسب ها : پیام تسلیت امام خامنه ای, شهادت دانشمند نخبه جوان, مجازات مرتکبان, شهید احمدی‌ روشن, ,
توسط : ولایتمداران |
نسخه چاپيارسال به دوستان حجت الاسلام طائب در جمع مردم قاین:
اگر مشایی بد نبود برایش دعا میکردم
حجت الاسلام طائب با اشاره به اینکه جریان انحرافی اصل و فرعش مشائی است، گفت: اگر مشائی آدم بدی نبود برایش دعا میکردم.


ادامه مطلب

برچسب ها : حجت الاسلام طائب, دعا برای مشایی, اصل و فرع جریان انحرافی, ,
توسط : ولایتمداران |
علامه مصباح به فرمانده سپاه چه گفت؟

رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی مشکلات فرهنگی جامعه را ناشی از بی‌توجهی‌ها به تهاجم فرهنگی و غفلت‌ از ارائه راهکارهای مناسب در مواجهه با این موضوع دانست.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مرکز آثار آیت‌الله مصباح یزدی، آیت‌الله محمدتقی مصباح یزدی در دیدار با سردار جعفری فرمانده سپاه پاسداران ضمن شکرگزاری خداوند به خاطر موهبت عظیم انقلاب اسلامی اظهار داشت: سال‌ها باید بگذرد تا ابعاد این انقلاب و نقشی که در تغییر مسیر جامعه اسلامی داشته است، شناخته شود، بی‌تردید، بعد از گذشت 30 سال، بیداری اسلامی گوشه‌ای از عظمت انقلاب اسلامی را نمایان کرد.



ادامه مطلب

برچسب ها : علامه مصباح, فرمانده سپاه, مشکلات فرهنگی جامعه, بی‌توجهی‌ها به تهاجم فرهنگی, غفلت‌ فرهنگی, راهکارهای مناسب, تغییر مسیر, جامعه اسلامی, ,
توسط : ولایتمداران |

هر کس باما نباشد اصلاح طلب نیست!

جریان‏ها و گروههای سیاسی مخالف جمهوری اسلامی در آستانه انتخابات مجلس آتی برای تحت تأثیر قرار دادن اراده مردم جهت شرکت در انتخابات، به شکل همه جانبه تلاش می‏کنند در این اراده جمعی تزلزل ایجاد کنند.
بولتن نیوز تا روز انتخابات، مهمترین محورها و ترفندهایی که رسانه های بیگانه برای تحت تاثیر قرار دادن و کاهش مشارکت مردم به کار می گیرند را مورد بررسی و تحلیل قرار می دهد تا هشیاری های لازم مورد توجه مردم و رسانه های معتقد به مشارکت در انتخابات قرار گیرد. براین اساس، برخی اخبار مهم مندرج در سایت‏ها و رسانه‏های وابسته به گروه‏های اپوزیسیون و جریان فتنه را درباره انتخابات منعکس می‏نماییم. بخش نخست بررسی رسانه های بیگانه و تحلیل فتنه گران و مخالفان نظام، در تاریخ 7 دی ماه1390 با عنوان "تردید در حضور اصلاح طلبان در انتخابات " در بولتن نیوز منتشر شد.


ادامه مطلب

برچسب ها : اصلاح طلب, جریان‏ها و گروههای سیاسی, انتخابات مجلس, اراده جمعی, بولتن نیوز, گروه‏های اپوزیسیون, جریان فتنه, بررسی رسانه های بیگانه, ,
توسط : ولایتمداران |


صفحه قبل 1 ... 75 76 77 78 79 ... 85 صفحه بعد