منوی اصلی
موضوعات سایت
مطالب جدید
آرشیو مطالب
وصیت شهدا
وصیت شهدا
معرفی سایت

سایت خبری تحلیلی ولایتمداران سایتی است با هدف اشاعه فرهنگ ولایت پذیری و ولایت مداری و دفاع از حریم ولایت و ولایتمداران.
مطالب ثابت
همرزمان
نویسندگان
لوگوی دوستان
امکانات دیگر


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7495
بازدید دیروز : 48
بازدید هفته : 7612
بازدید ماه : 7608
بازدید کل : 109867
تعداد مطالب : 5454
تعداد نظرات : 280
تعداد آنلاین : 2




در اين وبلاگ
در كل اينترنت
چاپ این صفحه
ابر برچسب ها

امتحان علامه محمدتقی جعفری با زیباترین دختر دنیا

 
به گزارش بی باک به نقل از تبیان، از علامه محمدتقی جعفری می پرسند چی شد كه به این كمالات رسیدی ؟!

ایشان در جواب خاطره ای از دوران طلبگی تعریف میكنن و اظهار میكنند كه هر چه دارند از كراماتی است كه بدنبال این امتحان الهی نصیبشان شده:


ادامه مطلب

برچسب ها : امتحان علامه جعفری, زیباترین دختر دنیا, كمالات علامه محمدتقی جعفری, ,
توسط : ولایتمداران |
آيت الله جنتي از يار ديرين خود مي‌گويد:
شهيد قدوسي، مردي كه بهترين طلاب حوزه شاگردان مدرسه‌اش بودند

 

امروز سالروز شهادت شهيد علي قدوسي است، سال 1306 متولد شد و پس از تحصيل در مدارس جديد در سال 1321 وارد حوزه علميه قم شد. درس خارج را نزد آیت الله بروجردی و امام خمینی ( ره ) و دروس فلسفه را نزد علامه طباطبایی فرا گرفته و از جمله شاگردان اصول فلسفه و روش رئالیسم ایشان بود. بعد از سال‌ها تلمذ نزد علامه مورد توجه ایشان واقع شده و استادش او را به دامادی پذيرفت و در سال 1344 به دليل مبارزات انقلابي خود، توسط ساواک شناسایی، دستگیر و زندانی شد.



ادامه مطلب

برچسب ها : آيت الله جنتي, شهيد قدوسي, بهترين طلاب حوزه, ,
توسط : ولایتمداران |

آشنایی با زندگی پدر و مادر رهبر انقلاب

 
آیت الله سید جواد خامنه ای را نمی توان مرد سیاست و مبارزه به مفهومی که امروز تصور می شود نامید. وی پا به این عرصه نگذاشت و ادعای آن را هم بر زبان نراند. ایشان امام خمینی را از نزدیک دیده و با ایشان آشنا شده بود.؛ بلکه می توان گفت او با حاج آقا روح الله رفاقت داشت.


ادامه مطلب

برچسب ها : پدر و مادر رهبر انقلاب, سید جواد خامنه ای, شرح اسم, ,
توسط : ولایتمداران |
به مناسبت به دار کشیده شدن بزرگ آیت الله شهر

 

هفت اپیزود از شیخ فضل الله نوری

 
در آستانه اعدام، يکي از رجال وقت با عجله براي او پيغام آورد که شما اين مشروطه را امضا کنيد و خود را از کشتن برهانيد. ايشان در جواب گفت: « ديشب رسول خدا را در خواب ديدم فرمودند: فردا شب مهمان مني و من چنين امضايي نخواهم کرد».


ادامه مطلب

برچسب ها : شیخ فضل الله نوری, مشروطه, تبعید آیت الله آشتیانی, روشنفکران غرب‌زده, ,
توسط : ولایتمداران |
واکاوی نهضت تحریم تنباکو

 

حمایت تاریخی علما از تولید ملی

 
 
میرزای شیرازی و شبکه روحانیت پیرامونی او با رصد دقیق فضای کشور که افزایش واردات محصولات فرنگی به ایران و ازدیاد تجارت با غرب را نشان می داد و با درک این موضوع که وابستگی اقتصادی به طبع خود وابستگی سیاسی ایران را به همراه خواهد داشت.


ادامه مطلب

برچسب ها : نهضت تحریم تنباکو, حمایت علما, تولید ملی, میرزای شیرازی, ,
توسط : ولایتمداران |
به مناسبت سالروز شهادت شهید عارف حسین حسینی؛ سیدالشهدای پاکستان
روایتی‌ازغروب آفتاب‌پاراچنار/امام‌ (ره):شهادت این‌سید دور از انتظارنبود

 

محمدجواد شادانلو: تاریخ شیعیان پاکستان هنوز فریادهای سید عارف الحسینی در برابر حاکمان جور آن سرزمین را در یاد دارد کسی که حیات پر بارش در جامعه مسلمان پاکستان، مشعل فروزان هدایت گردید و شهادت او سبب استحکام باورهای دینی و افشای چهره دشمنان اسلام شد.



ادامه مطلب

برچسب ها : شهید عارف حسین حسینی, سیدالشهدای پاکستان, محمدجواد شادانلو, ,
توسط : ولایتمداران |
بیانات رهبر انقلاب در مورد آیت‌الله مشکینی

 

آقای مشکینی (رحمه‌الله علیه) در زمان حیات‌شان من این اعتقاد را داشتم، الان هم بر همان اعتقاد هستم- یک آدم بی‌بدیل بود؛ یعنی ما حقاً [و] انصافاً، هیچ‌کس دیگر را با این جامعیت در خصوصیات مختلف، در بین بزرگان روحانی‌مان نداریم. انصافاً یک مرد بی‌بدیل و بی‌نظیری بود.



ادامه مطلب

برچسب ها : بیانات رهبر انقلاب, آیت‌الله مشکینی, ,
توسط : ولایتمداران |

شرایط آشفته عربستان و احتمال بروز یک خیزش جدی در استان الشرقیه

دستگیری مظلومانه شیخ نمر خون شیعیان شرق عربستان را به جوش آورد

سخنرانی آتشین آیت‌الله شیخ نمر باقر آل نمر رهبر شیعیان شرق عربستان علیه جنایات و فساد حاکم بر حکومت آل سعود باعث شد تا نیروهای امنیتی آل سعود با حمله به وی در شهر العوامیه استان الشرقیه، این عالم شجاع و مبارز عربستان را زخمی و سپس بازداشت کنند.



ادامه مطلب

برچسب ها : دستگیری شیخ نمر, شیعیان عربستان, ,
توسط : ولایتمداران |
به بهانه تجلیل از شهید سید فخرالدین رحیمی از شهدای هفتم تیر
خاطرات و عکس‌های منتشر نشده از رهبر انقلاب در ایام تبعید به ایرانشهر
 

 

 شهيد حجت الاسلام والمسلمين سيد فخرالدين رحيمي نماینده مردم لرستان در مجلس اول شورای اسلامی یکی از شهدای کمتر شناخته شده کشتار سوم تیر در دفتر حزب جمهوری اسلامی است. وی که از آغاز نهضت حضرت امام (ره) و حمله ساواک به مدرسه فیضیه در صف یاران انقلاب اسلامی درآمد، در سال‌های بعد و به دلیل فعالیت ویژه‌ای که علیه رژیم پهلوی داشت چندین بار به تبعید محکوم شد که بخشی از محکومیت وی، تبعید به ایرانشهر بود و البته تبعید این شهید بزرگوار به ایرانشهر همزمان با حضور رهبر انقلاب در این شهر و تبعید ایشان توسط رژیم پهلوی بوده است.



ادامه مطلب

برچسب ها : خاطرات و عکس‌ها, رهبر انقلاب, تبعید به ایرانشهر, ,
توسط : ولایتمداران |
گفتگوی خواندنی باحجت‌الاسلام‎صدیقی درباره‎حالات آیت‎الله بهاءالدینی و بهجت
آیت‌الله بهاءالدینی فرمود: کسی که ما به او دلخوش هستیم آسید علی‌آقاست/ آیت‎الله بهجت گفتند: شما بهتر از ایشان سراغ دارید!؟ من‌که ندارم!
 

 

 فرارسیدن پانزدهمین سالگرد رحلت عارف پارسا، حضرت آیت الله سیدرضا بهاءالدینی، بهانه‌ای شد تا حجت الاسلام والمسلمین صدیقی، خطیب محبوب جمع‌های مذهبی و امام جمعه موقت تهران که توفیق درک شاگردی این بزرگوار را داشته است، در گفتگویی خواندنی، صحبتهایی شنیدنی و نکاتی جالب درخصوص ایشان، آیت الله بهجت، امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب مطرح کرده و دریچه‌های جدیدی را در شناخت این بزرگواران به روی مخاطب بگشاید.



ادامه مطلب

برچسب ها : حجت‌الاسلام, ‎صدیقی, ‎حالات بهاءالدینی و بهجت, امام خمینی, رهبر معظم انقلاب, خامنه ای, ,
توسط : ولایتمداران |
تحلیل کلیدی رهبر انقلاب از سیره امام در ماجرای پذیرش قطعنامه
حضرت امام(ره)پس از فتح خرمشهر نگفت جنگ را تمام کنید/ حتی در سال 67 هم حضرت امام(ره) پایان جنگ را نمی پذیرفت
 

 

جنگ تحمیلی از قطعات درخشان تاریخ ایران است و البته پیرامون آن، شبهات زیادی هم وجود دارد (خصوصا راجع به برهه ادامه جنگ پس از فتح خرمشهر و برهه پایان جنگ) که امروز و با گذشت بیش از 20 سال از پایان جنگ، و به دور از تلاشهای مبتذل سیاسی برای تخریب یا تحبیب این یا آن مسئول سابق و لاحق، شایان واکاوی است.


ادامه مطلب

برچسب ها : تحلیل کلیدی رهبر, سیره امام, پذیرش قطعنامه, ,
توسط : ولایتمداران |
آیت الله خاتمی در نماز جمعه تهران:
خاتمی با اشاره به اینکه ما در این هفته شاهد گرمیداشت دستگاه قضائی خواهیم بود، گفت: قوه قضائیه را با آیت‌الله شهید بهشتی می‌شناسیم زیرا وی معمار و سکان‌دار قوه قضائیه در جمهوری اسلامی ایران بود. / اقتدار نظام به قوه قضائیه است و اقتدار قوه قضائیه نیز بستگی به اجرای عدالت و حق دارد زیرا اجرای دقیق حق، متجاوزان را سر جای خود می‌نشاند.


ادامه مطلب

برچسب ها : آیت الله خاتمی, نماز جمعه تهران, اقتدار قوه قضائیه, اجرای عدالت و حق, ,
توسط : ولایتمداران |
جزئياتي از سوابق و ديدگاه‌هاي یک مولوي بسيجي
دستگیری عوامل دیگر ترور شهید «مولوی مصطفی جنگی زهی»
 

 

بدنبال دستگیری یکی دیگر از عوامل دخیل در ترور مولوی شهید مصطفی جنگی زهی، ابعاد جدیدی از این جنایت کور فاش شد چنانکه اخبار واصله حکایت از آن دارد که بنابر اعترافات متهم اخیر، «م. الف» و «ج.الف» که اخیرا دستگیر شده اند، از عاملین این ترور ناجوانمردانه  بوده اند.



ادامه مطلب

برچسب ها : دستگیری عوامل ترور, شهید مولوی جنگی زهی, مولوي بسيجي, ,
توسط : ولایتمداران |
خاطرات خواندنی علامه مصباح یزدی از آیت الله العظمی بهجت
امام فرمودند بروید ببینید آقای بهجت چه می گوید/ بعد فرهنگی مبارزه را آیت‌الله بهجت در نظرما برجسته کرد
 

 

 نسبت استاد شاگردی آیت الله العظمی بهجت و آیت الله مصباح یزدی شاید تا چندی پیش و در ایام حیات عارف بزرگ زمانه، چندان آشکار و پیدا نبود، چه از آن جهت که حضور آیت الله بهجت مانع از بیان این ارتباط می‌شد و چه از آن جهت که سمت و سوی آشکار فعالیت علامه مصباح در حوزه اندیشه و سیاست به چشم می‌آمد و ابعاد اخلاقی در پشت این روشنگری‌های نظری و سیاسی پنهان.



ادامه مطلب

برچسب ها : خاطرات مصباح, آیت الله بهجت, ,
توسط : ولایتمداران |
واکنشی اخلاقی از حسینیان به موج اهانت‎ها و تخریب‌ها
از دوستان سابق احساس ظلم مي‌كنم ظلمي كه هنوز ادامه دارد
 

 

به دنبال انتشار مجموعه‌ای پر حجم از تخریب‌ها و توهین‌های سازماندهی شده علیه روح الله حسینیان در هفته‌های اخیر، این نماینده شجاع و انقلابی مجلس در واکنشی اخلاقی به این حجم گسترده تخریب، با ارسال رنج‌نامه‌ای برای رجانیوز، به بخشی از شبهات وتهمت‌های وارد شده در رسانه‌ها و شب‌نامه‌های گروه‌های مختلف سیاسی علیه خود پاسخ داد.

در ادامه متن کامل یادداشت رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی را می‌خوانید: 


ادامه مطلب

برچسب ها : واکنشی حسینیان, اهانت‎ها و تخریب‌ها, رنج‌نامه‌, ,
توسط : ولایتمداران |

گفت‌وگو با حجت‌الاسلام روانبخش

انتقاد آيت‌الله مشكيني از هاشمي به‌دليل مدل توسعه كشور/ مي‌خواستند جزيره كيش را به محل رسمي فساد تبديل كنند

 

حجت الاسلام و المسلیمن قاسم روانبخش روحانی صریح اللهجه ای است که در سال های گذشته بيشتر وقتش را وقف گسترش و توسعه گفتمان اسلام ناب و عدالت خواهی کرده است. او که عضو هیئت علمی مؤسسه امام خمینی(ره) و دبیر سیاسی نشریه پرتو نیز هست، چندی پیش مهمان رجانیوز بود و به پرسش های ما درباره ویژگی های نظام اسلامی و شاخصه های توسعه و عدالت پاسخ گفت.



ادامه مطلب

برچسب ها : انتقاد آيت‌الله مشكيني, انتقاد از هاشمي, مدل توسعه كشور, جزيره كيش, محل رسمي فساد, قاسم روانبخش, روحانی صریح اللهجه, انحراف‌هاي عملی و نظری, دولت های هاشمی و خاتمی, انحراف‌هاي جریان نفوذی, ,
توسط : ولایتمداران |
بهار در بهار / 7
امام خمینی: من آقاي خامنه‌ای را بزرگ کرده‌ام/ خاطره خواندنی از پاسخ قاطع امام به بنی صدر/ فيلم: خاطراتي از شكنجه‌هاي وحشيانه ساواك

 سي و چهارمين بهار آزادي امسال در شرايطي رقم مي‌خورد كه موج بيداري اسلامي نشأت گرفته از انقلاب اسلامي ايران، كشورهاي خاورميانه و شمال افريقا را نيز در برگرفته و قيام امام خميني كبير كه از همان سال‌هاي اول انقلاب موجب بروز خيزش‌هاي پراكنده‌اي در نقاط مختلف دنيا شد، اكنون در مرحله بلوغ خود قرار دارد. از اين‌رو، تبيين اين حركت بزرگ و بازخواني ابعاد آن، هم مي‌تواند به قدر دانستن اين نعمت الهي در داخل و پاس‌داشت آن كمك كند و هم چراغ‌راه حركت‌هاي عدالت‌خواهانه جديدي شود كه به تعبير رهبر معظم انقلاب در ديدار اخير با دبيركل جهاد اسلامي فلسطين، محدود به تحولات اخير نيست و پيروزي‌هاي جديدي در راه است. رجانيوز در طول ايام الله دهه‌ي فجر، هر روز گوشه‌اي از اين كتاب قطور را ورق مي‌زند:



ادامه مطلب

برچسب ها : امام خمینی, خامنه‌ای, پاسخ قاطع امام, بنی صدر, فيلم, شكنجه‌هاي وحشيانه ساواك, ترور شهید بهشتی, صادق اسلامی, شهيد اندرزگو, ,
توسط : ولایتمداران |

بهار در بهار / 4
پاسخ آیت‌الله خامنه‌ای به شایعه شکنجه زندانیان در سال 60/يادداشت‌هاي آيت‌الله مكارم در زندان/ فيلم: خاطره‌گويي عزت‌شاهي+ سرود "اي امام"

سي و چهارمين بهار آزادي امسال در شرايطي رقم مي‌خورد كه موج بيداري اسلامي نشأت گرفته از انقلاب اسلامي ايران، كشورهاي خاورميانه و شمال افريقا را نيز در برگرفته و قيام امام خميني كبير كه از همان سال‌هاي اول انقلاب موجب بروز خيزش‌هاي پراكنده‌اي در نقاط مختلف دنيا شد، اكنون در مرحله بلوغ خود قرار دارد. از اين‌رو، تبيين اين حركت بزرگ و بازخواني ابعاد آن، هم مي‌تواند به قدر دانستن اين نعمت الهي در داخل و پاس‌داشت آن كمك كند و هم چراغ‌راه حركت‌هاي عدالت‌خواهانه جديدي شود كه به تعبير رهبر معظم انقلاب در ديدار اخير با دبيركل جهاد اسلامي فلسطين، محدود به تحولات اخير نيست و پيروزي‌هاي جديدي در راه است. رجانيوز در طول ايام الله دهه‌ي فجر، هر روز گوشه‌اي از اين كتاب قطور را ورق مي‌زند:



ادامه مطلب

برچسب ها : پاسخ آیت‌الله خامنه‌ای, شایعه شکنجه زندانیان, يادداشت‌هاي آيت‌الله مكارم, آيت‌الله مكارم در زندان, فيلم, خاطره‌گويي عزت‌شاهي, سرود اي امام, ,
توسط : ولایتمداران |
در پیش همایش جبهه پايداري خوزستان مطرح شد
جبهه‌پایداری چه کسانی را معرفی می‌کند؟/ سه مقطع حركت آيت‌الله مصباح

 

دبیر امور استان‌های جبهه پایداری انقلاب اسلامی با بیان اینکه فتنه 88 از بی سابقه‎ترین حوادث کشور بود، گفت: این فتنه نیز مانند حادثه کربلا است که هیچ‎گاه نباید در حافظه شیعیان کم‌رنگ شود و اگر فراموش شد، باید منتظر فتنه‌های جدیدتر و عمیق تر باشیم.



ادامه مطلب

برچسب ها : جبهه‌ پایداری, جبهه پايداري خوزستان, فتنه 88, حوادث کشور, علی اصغر زارعی, ,
توسط : ولایتمداران |
شخصیت شهید نواب صفوی از زبان رهبر معظم انقلاب 
  پایگاه اطلاع‌رسانی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، در آستانه‌ی بیست و هفتم دی‌ماه سالروز شهادت شهید سیدمجتبی نواب صفوی، بیانات معظم‌له را كه در گفتگویی درباره شخصیت این شهید بزرگوار در تاریخ بیست و دوم دی‌ماه سال 1363 ایراد شده است، بازنشر می‌كند.

 سوال: چنانچه حضرتعالى مستحضريد اولين مبارزه‌ى مرحوم نواب صفوى پيش از آنكه جنبه‌ى سياسى، نظامى داشته باشد جنبه‌ى فرهنگى داشت، به اين معنى كه ايشان اولين مبارزه را با افكار كسروى شروع كرد، حالا از نظر حضرتعالى تأثير اين حركت در جامعه‌ى آن روز مخصوصاً در ميان روشنفكران و علماء چگونه بود؟


ادامه مطلب

برچسب ها : شخصیت شهید نواب صفوی, رهبر معظم انقلاب, خامنه ای, مبارزه‌ى نواب صفوى, مبارزه با افكار كسروى, روشنفكران و علماء, حركت ضد دينى, افكار ضد مذهبى, ,
توسط : ولایتمداران |

سید مجتبی میرلوحی معروف به نواب صفوی در سال ۱۳۰۳در محلهٔ خانی‌آباد نو و در خانواده‌ای روحاني به دنیا آمد. پس از درگذشت پدرش سیدجواد میرلوحی، زیر نظر عمویش بزرگ شد. سید مجتبی در ۷ سالگی وارد دبستان حکیم نظامی شد. سپس در مدرسه صنعتی آلمانی‌ها در رشتهٔ مکانیک ادامهٔ تحصیل داد.آنجا را رها کرده و برای کار به آبادان رفت و در شرکت نفت به سوهانکاری مشغول شد. پس از آن به نجف رفته به فراگیری دروس دینی مشغول شد.او برای امرار معاش به ساخت و فروش عطر روی آورد. او در آنجا تحصیلات دینی خود را ادامه داد و با عبدالحسین امینی که مشغول نوشتن و جمع آوری الغدیر بود آشنا شد. وی فقه و اصول و تفسیر را از استادانی چون عبدالحسین امینی، حاج آقا حسین قمی و آقا شیخ محمد تهرانی آموخت.



ادامه مطلب

برچسب ها : تصاویر, شهید نواب صفوی, زندگینامه, ,
توسط : ولایتمداران |

تولد و دوران‌ كودكي‌:

 

آية‌ الله احمد جنّتي‌ در سوم‌ اسفند 1305 هجري‌ شمسي‌ در روستاي‌ لادان‌ از بلوك‌ ماربين‌، واقع‌ در سه‌ كيلومتري‌ غرب‌ شهرستان‌ اصفهان‌، چشم‌ به‌ جهان‌ گشود. پدرش‌ مرحوم‌ ملا هاشم‌ از روحانيون‌ وارسته‌ و بزرگي‌ بود كه‌ از شنبه‌ تا چهارشنبه‌ در شهر اصفهان‌ حضور داشت‌ و به‌ تدريس‌ علوم‌ حوزوي‌ مي‌پرداخت‌ و روزهاي‌ پاياني‌ هفته‌ را در روستا به‌ سر مي‌برد. مردم‌ روستاي‌ او كه‌ بيشتر كشاورز و دامدار بودند و عمدتاً از نظر اخلاقي‌ در جايگاه‌ مناسبي‌ قرار داشتند، اگر دچار اختلافي‌ مي‌شدند براي‌ حل‌ و فصل‌ مسائل‌ خود به‌ او مراجعه‌ مي‌كردند، وي‌ تا پايان‌ عمر رابطه‌اش‌ را با حوزه‌ علميه‌ اصفهان‌ قطع‌ نكرد و از محضر عالمان‌ بزرگي‌ همچون‌ حاج‌ آقا رحيم‌ ارباب‌ و حاج‌ سيد علي‌ نجف‌ آبادي‌ بهره‌ برده‌ بود در آمدش‌ منحصر به‌ وجوه‌ شرعي‌ و يا از طريق‌ وعظ‌ و خطابه‌ بود. او يك‌ فرزند بيشتر نداشت‌. مادر آية‌ الله احمد جنّتي‌ نيز زني‌ پاك‌ و صبور بود و علاوه‌ بر خانه‌ داري‌، قرآن‌ و برخي‌ از كتب‌ ديني‌ را تدريس‌ و بعضي‌ از جلسات‌ مذهبي‌ را نيز اداره‌ مي‌كرد و با صبر و قناعت‌، زندگي‌ مي‌گذارند.



ادامه مطلب

برچسب ها : زندگینامه احمد جنتی, ,
توسط : ولایتمداران |
بازخوانی مواضع شفاف و انقلابی آیت الله یزدی در فتنه 88
نامه‌هاشمي توهين‌و جسارت بود،بذر ترديد را افشاند، مواضعش از سه پهلو هم گذشته/ موسوی جوهره اش را نشان می‌دهد
 

 

آيت‌الله يزدي رئيس جامعه مدرسين حوزه علميه قم اين روزها به‌عنوان يكي از دو محور اصلي براي وحدت اصولگرايان تلاش مي‌كند. در عين حال، مواضع انقلابي وي از سال‌هاي دور قابل بازخواني است؛ چه زماني كه در قامت رئيس قوه قضائيه پا به‌پاي رهبر معظم انقلاب انتقادهاي خود از جريان اشرافي وقت را به صراحت بيان مي‌كرد و چه در شوراي نگهبان جزو فقهاي برجسته حافظ چارچوب‌هاي ديني بود و هست.



ادامه مطلب

برچسب ها : بازخوانی مواضع شفاف, آیت الله یزدی, فتنه 88, نامه‌ هاشمي, توهين ‌و جسارت, افشاند بذر ترديد, مواضع سه پهلو, جوهره موسوی, رئيس جامعه مدرسين حوزه, وحدت اصولگرايان, مواضع انقلابي, جريان اشرافي, فقهاي برجسته, ,
توسط : ولایتمداران |
گفتگو با مهدي طالقاني، فرزند آيت الله طالقاني
آقازاده‌ها ادعا مي‌كنند پدرشان خرج انقلاب را داده است/ تيتر "حجاب اجباري نيست" شيطنت بود
 
براي آشنايي بهتر مخاطبين از فضاي خانوادگي بيت آيت‌الله طالقاني روابط موجود در آن را شرح دهيد؟ 
خانواده به ظاهر ارتباط خيلي قوي با آقا نداشت چرا كه هنگامي كه ايشان بيرون از منزل بودند به شدت مشغول مبارزات سياسي و به غير از آن هم اغلب ايام در زندان به سر مي‌بردند. اما مطالبي كه ما از ايشان مي‌شنيديم هر كدام يك درس جامعي به حساب مي‌آيند. به طور مثال من در خانواده فرد عصبي بودم و در اثر اختلافات ايدئولوژيك با برادرم مدام با هم درگير مي‌شديم. آقا به من مي‌فرمود: اگر هركسي بخواهد اينگونه نظرات خود را به كرسي بنشاند ديگر سنگ روي سنگ بند نمي‌شود لذا بايد انسان هم شنونده خوبي باشد و هم گوينده خوبي، هم چنين بايد انسان با قبول اشتباهات خود به آن اعتراف كند. من نيز بايد اعتراف كنم كه در 30 سال اخير در مسئولين سياسي كشور چنين روحيه‌اي نديدم. منزل ما در خيابان اميريه، فاصله زيادي با مسجد هدايت داشت. لذا از بعدازظهر آقا به سمت مسجد حركت مي‌كرد و من نيز با پاي پياده تا مسجد همراه وي مي‌شدم. 


ادامه مطلب

برچسب ها : گفتگو با مهدي طالقاني, فرزند آيت الله طالقاني, ادعای آقازاده‌ها, خرج انقلاب, حجاب اجباري نيست, تيتر شيطنت, ,
توسط : ولایتمداران |
ناگفته‌هاي حسينيان از شهيد قدوسي در مدرسه حقاني و دادستاني انقلاب

 

 13 شهريور سالگرد شهادت آيت الله قدوسي دادستان كل انقلاب اسلامي در دفتر كارش است. در سي‌امين سالگرد شهادت اين عالم فرزانه كه او را مقتدرترين دادستان انقلاب مي دانند، گفت‌وگويي را حجت‌الاسلام و المسلمين حسينيان مي خوانيد كه از روزهاي جواني در مدرسه حقاني تا روزهاي سخت دادستاني انقلاب با شهيد قدوسي همراهي داشته است:



ادامه مطلب

برچسب ها : ناگفته‌هاي حسينيان, شهيد قدوسي, مدرسه حقاني, دادستاني انقلاب, شهادت آيت الله قدوسي, ,
توسط : ولایتمداران |
نگاهي به تحقق عجيب 12 پيش‌‎بيني بزرگ امام(ره)

 

حضرت امام خميني(ره) داراي توان خاصي در پيش‎بيني‎هاي سياسي بود و برخي از وقايع آينده را را پيش از وقوع گوشزد نموده هشدار مي‎داد. ما در اين مقاله به بررسي 12 پيش‎بيني مطرح‎شده توسط ايشان پرداخته در ادامه برخي از پيش‎بيني‎هاي ولي امر مسلمين را نيز مطرح خواهيم نمود.



ادامه مطلب

برچسب ها : نگاهي به تحقق عجيب 12 پيش‌‎بيني بزرگ امام(ره), حضرت امام خميني(ره), پيش‎بيني‎هاي سياسي, وقايع آينده, ,
توسط : ولایتمداران |
گفتاری از استاد رحیم‌پور ازغدی در باب شخصیت شهید مظلوم بهشتی
فضا بقدری سنگین بودکه انقلابی‌ها هم حاضر به دفاع از بهشتی نبودند/ بقای ارزش‌های انقلابی تا حد زیادی محصول مقاومت بهشتی است
 

 

متنی که در ادامه می‎خوانید گفتاری از استاد حسن رحیم‎پور ازغدی است که به مناسبت فرارسیدن هفتم تیر و شهادت سیدالشهدای انقلاب اسلامی و 72 تن از یارانش ایراد شده است.

استاد رحیم‏پور در این گفتار با اشاره به مقوله ترور از دیدگاه اسلام، به بررسی ابعاد شخصیتی شهید مظلوم بهشتی و همچنین ویژگی‎های انقلابی، اندیشه‌ای، تشکیلاتی و سیاسی وی پرداخته است.

رجانیوز این گفتار را به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت آیت الله بهشتی و برای آشنایی هر چه بیشتر مخاطبین خود با ابعاد شخصیتی آن شهید مظلوم منتشر می‎کند



ادامه مطلب

برچسب ها : استاد رحیم‌پور ازغدی, شخصیت شهید مظلوم بهشتی, نظریه اقتصادی بهشتی, ,
توسط : ولایتمداران |

انفجار دفتر مرکزي حزب جمهوري اسلامي ايران

روز هفتم تير ماه 1360 اگر چه روزي است که ملت ايران ، شهيد بهشتي که خود «‌يک ملت بود براي اين ملت ما » و نيز 72 تن از ياران انقلاب را از دست داد ، اما در عين حال روزي است که چهره منافقين کوردل بيش از پيش براي همگان آشکار شده و صفوف انقلاب اسلامي را مستحکم‌تر ساخت. در اين روز شهيد بهشتي و تعداد زيادي از اعضاي حزب جمهوري اسلامي در دفتر مرکزي اين حزب در سرچشمه تهران جلسه‌اي داشتند .



ادامه مطلب

برچسب ها : انفجار دفتر مرکزي حزب جمهوري اسلامي ايران, شهيد بهشتي, 72 تن, حزب جمهوري اسلامي, ,
توسط : ولایتمداران |
30 سال از روز واقعه در مسجد ابوذر گذشت
يك لحظه به ذهنم آمد كه ايشان شهيد شد/سَر خُمِ مِی‌سلامت شکند اگر سبویی
 

 

ترور آیت الله خامنه ای در ششم تیرماه 1360 در مسجد ابوذر تهران صورت گرفت اما این اولین مرتبه ای نبود که دشمنان قصد ترور ایشان را داشتند. محافظ ایشان چند نمونه از شیطنت های قبلی دشمن را این گونه روایت می کند: « به نظر من اينها قبل از آن تاريخ به ترور به عنوان يك راه حل فكر كرده بودند و از همين بابت هم بسياري از عوامل و وابستگان به خود را به دستگاههاي مهم نظام نفوذ داده بودند. در مورد آقا هم اينها قبل از اينكه به صورت رسمي از سوي نظام طرد شوند، به شكل مخفي و مرموز، به فكر ترورايشان بودند. مثلاً به دفعات پيش مي آمد كه در مسير تردد ايشان به سوي نمازجمعه بمب مي گذاشتند اما هر بار با لطف الهي و به شكلي غيرمنتظره توطئه آنها بي اثر مي شد.



ادامه مطلب

برچسب ها : 30 سال از روز واقعه در مسجد ابوذر گذشت, ترور آیت الله خامنه ای, ششم تیرماه 1360, مسجد ابوذر تهران, ,
توسط : ولایتمداران |

انفجار دفتر مرکزي حزب جمهوري اسلامي ايران

 

 
روز هفتم تير ماه 1360 اگر چه روزي است که ملت ايران ، شهيد بهشتي که خود «‌يک ملت بود براي اين ملت ما » و نيز 72 تن از ياران انقلاب را از دست داد ، اما در عين حال روزي است که چهره منافقين کوردل بيش از پيش براي همگان آشکار شده و صفوف انقلاب اسلامي را مستحکم‌تر ساخت. در اين روز شهيد بهشتي و تعداد زيادي از اعضاي حزب جمهوري اسلامي در دفتر مرکزي اين حزب در سرچشمه تهران جلسه‌اي داشتند .


ادامه مطلب

برچسب ها : انفجار دفتر مرکزي حزب جمهوري اسلامي ايران, شهيد بهشتي و 72 نفر از ياران, ,
توسط : ولایتمداران |


صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد