منوی اصلی
موضوعات سایت
مطالب جدید
آرشیو مطالب
وصیت شهدا
وصیت شهدا
معرفی سایت

سایت خبری تحلیلی ولایتمداران سایتی است با هدف اشاعه فرهنگ ولایت پذیری و ولایت مداری و دفاع از حریم ولایت و ولایتمداران.
مطالب ثابت
همرزمان
نویسندگان
لوگوی دوستان
امکانات دیگر


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 129
بازدید دیروز : 793
بازدید هفته : 1291
بازدید ماه : 922
بازدید کل : 92477
تعداد مطالب : 5454
تعداد نظرات : 280
تعداد آنلاین : 2




در اين وبلاگ
در كل اينترنت
چاپ این صفحه
ابر برچسب ها
در مظلومیّت آیت، همه مقصّریم
راز مظلوميت افشاگري كه پس از 30 سال هنوز فحش مي خورد!

 

ابوالفضل منتظري: دوران دبیرستان را سپری می نمودم. در منزلمان گنجه ای قدیمی وجود داشت که مجله های دهه اول انقلاب را در خود جای داده بود. مثلاً از اولین شماره ی مجله ی سروش، پیام انقلاب و یا پاسداراسلام بدون مراجعه به کتابخانه های قدیمی و بزرگ، در اختیارم بود تا نشریاتی همچون راه زینب، امید ایران و... . من که در آن سنین، بیشتر با هدف تماشای تصاویر این نشریات، آن ها را ورق می زدم، در پشت جلد یکی از مجله های پیام انقلاب، تصویر بزرگ و رنگی شخصیتی را دیدم که ظاهر او با دیگر افرادی که تصویرشان اغلب در این نشریه به چاپ می رسید، فرق اساسی داشت. چهره ای قاطع و جدّی، صورتی کاملاً تراشیده، با موهایی که به عقب هدایت شده بود و عینکی که چندان گران قیمت به نظر نمی رسید. امّا آنچه که برایم باعث تعجب بیشتر شد، عبارتی سه کلمه ای بود که با رنگ قرمز و با خط نستعلیق در پایین این عکس خودنمایی می کرد:



ادامه مطلب

برچسب ها : مظلوميت افشاگر, آیت, شهید روشنگر, ابوالفضل منتظري, مظلومیّت آیت, پیام شهید دستغیب, ,
توسط : ولایتمداران |
انتقاد روزنامه "القدس العربی"از واکنش دوگانه آمریکا در قبال شهروندانش

اگر راشل کوری توسط مسلمانان بازداشت می شد!

اگر راشل كوري در يك كشور عربي يا اسلامي فقط بازداشت مي شد، بي شك دولت آمريكا برای قطع روابط، اعمال تحريم ها ... و یا ناوهواپيمابر خود را به سوي آن مي فرستاد، زيرا دولت آن كشور با جسارت تمام يك تبعه آمريكایي را بازداشت كرده است !!!


ادامه مطلب

برچسب ها : راشل کوری, القدس العربی, واکنش دوگانه آمریکا, ,
توسط : ولایتمداران |

هشدار شهيدلاجوردي به نفوذ تفکر انحرافی در ميان حزب‌الله


يادداشت پيش رو، نوشته‌اي از خانم "زهره سادات لاجوردی" فرزند شهيد بزرگوار اسدالله لاجوردي است كه با عنوان "شهید لاجوردی و دشمن‌شناسی" در كنگره "ديده‌بان انقلاب" در سال 1378 به عنوان مقاله برتر برگزيده شد.



ادامه مطلب

برچسب ها : هشدار شهيدلاجوردي, نفوذ تفکر انحرافی, حزب‌الله, زهره سادات لاجوردی, دشمن‌شناسی, كنگره ديده‌بان انقلاب, ,
توسط : ولایتمداران |
شیعه‌ی تنوری

 

محمد مهدي اسلامي

عكس امام و رهبری را بالأخره بالای تخته‌سیاه كلاس نصب كردیم. همه دلهره داشتیم كه با توجه به حال و هوای ناهمراه بچه‌های كلاس بغلی و همراهی برخی مسئولان مدرسه با آنها، این كار ما چه واكنشی خواهد داشت. حاج‌آقا لاجوردی كه از تصمیم ما خبر شده بود، از كار ما استقبال كرده بود و گفته بود كه هزینه‌ی قاب‌ها را خواهد داد. تازه قاب‌ها را به دیوار زده بودیم كه مدیر مدرسه وارد كلاس شد و خبر آورد كه «سید اسدالله لاجوردی را چند دقیقه پیش شهید كردند.» نگاهمان روی آن دو قاب عكس ماند كه حالا یادگاری بودند از آن شهید بر دیوار كلاس. [بخشی از وصیت‌نامه‌ی شهید لاجوردی]



ادامه مطلب

برچسب ها : شیعه‌ی تنوری, سید اسدالله لاجوردی, محمد مهدي اسلامي, وصیت‌نامه‌ی شهید لاجوردی, ,
توسط : ولایتمداران |
21 مرداد سال 61؛ کوچ خونین شهیدان طاهری،میرجلیلی،طهماسبی
روايتي از شهدای شكنجه هاي منافقين/ اتوي داغ، آب جوش، گاز پيكنيكي بر روي بدن پاسدارها

 

محمدجواد شادانلو: پرونده سازمان منافقين بقدري ننگين است كه حتي بازخواني يكي از جنايتهاي اين سازمان، ننگ و نفرت ابدي را متوجه آن مي كند. يكي از اين جنايتها شكنجه سه تن از پاسداران انقلاب اسلامي به نام طالب طاهری،محسن میرجلیلی،شاهرخ طهماسبی است كه در 21 مرداد سال 61 به وقوع پيوست. متن زير شرح دلخراش اين جنايت است كه توسط يكي از شكنجه گران اعتراف شده است. خواندن اين اعتراف همانقدر كه انسان را از منافقين و حمايت كنندگان خبيث آنها متنفر مي كند، قدر و ارزش انقلاب اسلامي را در پيش چشم او بالا مي برد.



ادامه مطلب

برچسب ها : شكنجه هاي منافقين, محمدجواد شادانلو, سازمان منافقين, طالب طاهری, محسن میرجلیلی, شاهرخ طهماسبی, ,
توسط : ولایتمداران |
به مناسبت به دار کشیده شدن بزرگ آیت الله شهر

 

هفت اپیزود از شیخ فضل الله نوری

 
در آستانه اعدام، يکي از رجال وقت با عجله براي او پيغام آورد که شما اين مشروطه را امضا کنيد و خود را از کشتن برهانيد. ايشان در جواب گفت: « ديشب رسول خدا را در خواب ديدم فرمودند: فردا شب مهمان مني و من چنين امضايي نخواهم کرد».


ادامه مطلب

برچسب ها : شیخ فضل الله نوری, مشروطه, تبعید آیت الله آشتیانی, روشنفکران غرب‌زده, ,
توسط : ولایتمداران |
مستند تولیدی رجانیوز درباره شهیده مریم فرحانیان
فيلم:تصاویرمنتشرنشده از تلاش زنان و مادران‎ایرانی در روزهای دفاع مقدس
 

 

باید اهل خرمشهر باشی تا بفهمی چه حسی دارد وقتی پسر دسته گلت را که تازه از آب و گل درآمده، تازه از دانشگاه فارغ التحصیل شده، تازه کار پیدا کرده و وقت است که برایش آستین بالا بزنی و چند سال بعد هم نوه‌ها از سر و کولت بالا بروند، با یک «قل هوالله» راهی خیابان‌هایی بکنی که جنگ تن با تاک جریان دارد و احتمال زنده ماندن، اندکی کمتر از صفر است!



ادامه مطلب

برچسب ها : فيلم, تصاویر منتشر نشده, تلاش زنان, مادران ‎ایرانی, روزهای دفاع مقدس, شهیده مریم فرحانیان, ,
توسط : ولایتمداران |
به مناسبت سالروز شهادت شهید عارف حسین حسینی؛ سیدالشهدای پاکستان
روایتی‌ازغروب آفتاب‌پاراچنار/امام‌ (ره):شهادت این‌سید دور از انتظارنبود

 

محمدجواد شادانلو: تاریخ شیعیان پاکستان هنوز فریادهای سید عارف الحسینی در برابر حاکمان جور آن سرزمین را در یاد دارد کسی که حیات پر بارش در جامعه مسلمان پاکستان، مشعل فروزان هدایت گردید و شهادت او سبب استحکام باورهای دینی و افشای چهره دشمنان اسلام شد.



ادامه مطلب

برچسب ها : شهید عارف حسین حسینی, سیدالشهدای پاکستان, محمدجواد شادانلو, ,
توسط : ولایتمداران |

سخن پرمعنای «ابوذر» کنار کعبه

روز قیامت در پیشگاه خداوند دادگاه عدل الهی بر پا می‌شود، در یک طرف دادگاه گواهانی بر اعمال انسان حاضر هستند که با وجود شهادت آنها هیچ عذری برای انسان باقی نمی‌ماند!


ادامه مطلب

برچسب ها : سخن ابوذر کنار کعبه, ,
توسط : ولایتمداران |
جمعه بازار؛ بسته پیشنهادی رجا برای آخر هفته
گلچین تصاویر و اخبار هفته/عالمی که امام رضا(ع) او را پیش خودش نشاند/قوانین ده گانه یک شهید/ شعر؛ طنز و داستانک

 

تعطیلات آخر هفته برای هر کس معنای خاص خودش را دارد. بعضی ها به زیارت اهل قبور می‌روند، برخی ترجیح می‌دهند از فرصت استفاده کنند و عطش ادبیات خود را با خواندن داستان و شعر سیراب کنند. نشستن پای منبر علما و بزم هیئت هم برنامه همیشگی بعضی دیگر است. البته سر زدن به مزار شهدا و صفا کردن با این زندگان حقیقی هم که جای خودش را دارد. افرادی هم هستند که با راحت شدن از مشغله های روزانه، به منابع خبری سرک می‌کشند تا از اوضاع و احوال زمانه بی خبر نمانند. ناگفته نماند که هیچ کس بدش نمی آید در آخر هفته لبخندی به لبش بنشیند. اما بعضی ها هم هستند که تا جایی که فرصت کنند، سعی می‌کنند همه این کارها را با هم انجام دهند. بسته جمعه بازار رجانیوز خوراک همچین افرادی است. نوش جان!



ادامه مطلب

برچسب ها : گلچین تصاویر, اخبار هفته, قوانین ده گانه, شعر, طنز, داستانک, ,
توسط : ولایتمداران |
جمعه بازار/ بسته پیشنهادی رجا برای آخر هفته
گلچین اخبار هفته/آقازاده‎اي كه به جاي خارج رفتن، ماند و شهيد شد/عیادت امام زمان(عج) پس از عمل به توصیه رهبری/ داستان، شعر، طنز و عکس‎های هفته

 

تعطیلات آخر هفته برای هر کس معنای خاص خودش را دارد. بعضی ها به زیارت اهل قبور می‌روند، برخی ترجیح می‌دهند از فرصت استفاده کنند و عطش ادبیات خود را با خواندن داستان و شعر سیراب کنند. نشستن پای منبر علما و بزم هیئت هم برنامه همیشگی بعضی دیگر است. البته سر زدن به مزار شهدا و صفا کردن با این زندگان حقیقی هم که جای خودش را دارد. افرادی هم هستند که با راحت شدن از مشغله های روزانه، به منابع خبری سرک می‌کشند تا از اوضاع و احوال زمانه بی خبر نمانند. ناگفته نماند که هیچ کس بدش نمی آید در آخر هفته لبخندی به لبش بنشیند. اما بعضی ها هم هستند که تا جایی که فرصت کنند، سعی می‌کنند همه این کارها را با هم انجام دهند. بسته هفت‌شنبه رجانیوز خوراک همچین افرادی است. نوش جان!



ادامه مطلب

برچسب ها : گلچین اخبار, آقازاده شهيد, ميانمار, انفجار در سوريه, پور جندقی, بهاءالديني, عليرضا قزوه, طنز گراني, جنگ 33 روزه, دانشجوي عدالتخواه, ,
توسط : ولایتمداران |
خاطراتی از شهیدی که بعد از مجروحیت بازداشت شد + صوت دردل‌های شهید
از جنگیدن کنار چمران تا زندانی شدن با گلوی مجروح!

 

 

این روزها که موضوع باز شدن پای جوانان انقلابی و حزب اللهی به دستگاه قضا موضوع روز است، شاید بی‏وجه نباشد انتشار خاطرات یک روحانی بسیجی که فرمانده گردان حمزه سیدالشهداء لشکر 25 کربلا، هم‏رزم شهید چمران و از نزدیکان حضرت آیت الله خامنه‏ای در سال‏های ابتدای جنگ بود که بعد از مجروح شدن با حکم قاضی20 روز در بازداشت به سر برد و بعد از آن دوباره به جبهه برگشت و در کربلای 5 کربلایی شد.



ادامه مطلب

برچسب ها : خاطرات, شهید, محمد علی ملک, ,
توسط : ولایتمداران |
به بهانه تجلیل از شهید سید فخرالدین رحیمی از شهدای هفتم تیر
خاطرات و عکس‌های منتشر نشده از رهبر انقلاب در ایام تبعید به ایرانشهر
 

 

 شهيد حجت الاسلام والمسلمين سيد فخرالدين رحيمي نماینده مردم لرستان در مجلس اول شورای اسلامی یکی از شهدای کمتر شناخته شده کشتار سوم تیر در دفتر حزب جمهوری اسلامی است. وی که از آغاز نهضت حضرت امام (ره) و حمله ساواک به مدرسه فیضیه در صف یاران انقلاب اسلامی درآمد، در سال‌های بعد و به دلیل فعالیت ویژه‌ای که علیه رژیم پهلوی داشت چندین بار به تبعید محکوم شد که بخشی از محکومیت وی، تبعید به ایرانشهر بود و البته تبعید این شهید بزرگوار به ایرانشهر همزمان با حضور رهبر انقلاب در این شهر و تبعید ایشان توسط رژیم پهلوی بوده است.



ادامه مطلب

برچسب ها : خاطرات و عکس‌ها, رهبر انقلاب, تبعید به ایرانشهر, ,
توسط : ولایتمداران |

مصاحبه خواندنی رجانیوز با خواهر شهید دیالمه به مناسبت هفتم تیر

روایت‎خواهر ازمبارزات اعتقادی شهیددیالمه بامنافقین، بنی‌صدر، سروش و موسوی/ تحلیل‎هایش آنقدر دقیق بود که برخی می‌گفتند غیب‌گویی می‌کنی!
 

سید عبدالحمید دیالمه، از شهدای جوان و موثر حزب جمهوری اسلامی در روز هفتم تیر است. دیالمه را فعالان انقلابی روزهای سخت مبارزه و شکل گیری جمهوری اسلامی، به مخالفت‌های صریح و آتشین با منافقین، بنی‌صدر، عبدالکریم سروش و میرحسین موسوی، آنهم پیش از عیان شدن انحرافات جدی آن‌ها می‌شناسند. اما شاید مبنای همه این روشن‌بینی‌ و بصیرت خاص و مثال زدنی شهید دیالمه بوده است را باید مبانی صحیح و قوی اعتقادی و دینی عبدالحمید دیالمه دانست. آنجا که کلاس‌ها عقیدتی وی در دوران جوانی و در اوج هجوم تفکرات غربی و شرقی، محل امنی برای جوانان مشهدی و بعد از آن تهرانی بوده است.



ادامه مطلب

برچسب ها : مبارزات اعتقادی دیالمه, منافقین, بنی‌صدر, سروش, موسوی, سید عبدالحمید دیالمه, انفجار دفتر حزب جمهوری, ,
توسط : ولایتمداران |

روایتی از دو برادر که با یک سال فاصله در یک روز شهید شدند/بابا از این ناراحتم که بدنم سالم‏تر از اباعبدالله علیه‏السلام باشد

 

غلامعلی نسائی: پدر شهیدان علی اکبر و عزت الله کیخواه می‏گوید: کامیون داشتم و در شهرهای دور دست بار می بردم، یک روز صبح که سوار کامیون شدم، شهید سید حسین حسینی همسایه‏ام، آمد گفت: شما جایی می خوای بری؟



ادامه مطلب

برچسب ها : روایتی از دو برادر, غلامعلی نسائی, عزت الله کیخواه, علی اکبر کیخواه, ,
توسط : ولایتمداران |
آیت الله خاتمی در نماز جمعه تهران:
خاتمی با اشاره به اینکه ما در این هفته شاهد گرمیداشت دستگاه قضائی خواهیم بود، گفت: قوه قضائیه را با آیت‌الله شهید بهشتی می‌شناسیم زیرا وی معمار و سکان‌دار قوه قضائیه در جمهوری اسلامی ایران بود. / اقتدار نظام به قوه قضائیه است و اقتدار قوه قضائیه نیز بستگی به اجرای عدالت و حق دارد زیرا اجرای دقیق حق، متجاوزان را سر جای خود می‌نشاند.


ادامه مطلب

برچسب ها : آیت الله خاتمی, نماز جمعه تهران, اقتدار قوه قضائیه, اجرای عدالت و حق, ,
توسط : ولایتمداران |
هفتشنبه؛ بسته پیشنهادی رجانیوز برای آخر هفته
گلچین اخبار هفته/ ماجرای شفا یافتن چشمان آیت الله بروجردی/ یادی از شهيدي كه با پيچاندن گوش بعثی‏ها اسيرشان مي‌كرد/ شعر؛ داستانک؛ طنز و عکس

 

تعطیلات آخر هفته برای هر کس معنای خاص خودش را دارد. بعضی ها به زیارت اهل قبور می‌روند، برخی ترجیح می‌دهند از فرصت استفاده کنند و عطش ادبیات خود را با خواندن داستان و شعر سیراب کنند. نشستن پای منبر علما و بزم هیئت هم برنامه همیشگی بعضی دیگر است. البته سر زدن به مزار شهدا و صفا کردن با این زندگان حقیقی هم که جای خودش را دارد. افرادی هم هستند که با راحت شدن از مشغله های روزانه، به منابع خبری سرک می‌کشند تا از اوضاع و احوال زمانه بی خبر نمانند. ناگفته نماند که هیچ کس بدش نمی آید در آخر هفته لبخندی به لبش بنشیند. اما بعضی ها هم هستند که تا جایی که فرصت کنند، سعی می‌کنند همه این کارها را با هم انجام دهند. بسته هفت‌شنبه رجانیوز خوراک همچین افرادی است. نوش جان!



ادامه مطلب

برچسب ها : هفتشنبه, اخبار هفته, چشمان آیت الله بروجردی, شعر, داستانک, طنز, عکس, ,
توسط : ولایتمداران |
جزئياتي از سوابق و ديدگاه‌هاي یک مولوي بسيجي
دستگیری عوامل دیگر ترور شهید «مولوی مصطفی جنگی زهی»
 

 

بدنبال دستگیری یکی دیگر از عوامل دخیل در ترور مولوی شهید مصطفی جنگی زهی، ابعاد جدیدی از این جنایت کور فاش شد چنانکه اخبار واصله حکایت از آن دارد که بنابر اعترافات متهم اخیر، «م. الف» و «ج.الف» که اخیرا دستگیر شده اند، از عاملین این ترور ناجوانمردانه  بوده اند.



ادامه مطلب

برچسب ها : دستگیری عوامل ترور, شهید مولوی جنگی زهی, مولوي بسيجي, ,
توسط : ولایتمداران |
روایت منتشر نشده از کارشکنی نفوذی‌ها در سپاه تهران
حاج همت به اکبر گنجی گفت ارزش مشت من را هم نداری!
 

 

نشریه پلاک هشت در شماره جدید خود با انتشار ماجرایی به قلم حسین بهزاد از حاج سعید قاسمی، به روایت تقابل اکبر گنجی با شهید همّت در دوره دفاع مقدس پرداخت.



ادامه مطلب

برچسب ها : روایت منتشر نشده, کارشکنی نفوذی‌ها, نفوذی‌ها در سپاه تهران, حاج همت, اکبر گنجی, نشریه پلاک هشت, حسین بهزاد, ,
توسط : ولایتمداران |
«مرتضی و متجددها»
یک موسیوی سینمایی آرام یا یک مومن غیور؟!
 

 

مهدی آذرپندار: «تحجر و تجدد دو پرتگاه جهنمی هستند که در این سوی و آن سویِ صراط عدل دهان باز کرده‌اند...» این جمله‌ای از یکی از یادداشت‌های انتقادی «سید مرتضی» است که در روزهای اوج سوره و نقدهای سینمایی‌اش، خطاب به «محمد خاتمی» -وزیر وقت ارشاد- نوشته بود.



ادامه مطلب

برچسب ها : مرتضی و متجددها, مهدی آذرپندار, آوینی, ,
توسط : ولایتمداران |
سيد مسعود شجاعي طباطبايي منتشر كرد
خاطرات ناگفته از شهيد سيد مرتضي آويني
 

 

سيد مسعود شجاعي طباطبايي كاريكاتوريست و هنرمند متعهد جبهه فرهنگي انقلاب اسلامي كه سابقه همكاري با سيد شهيدان اهل قلم سيد مرتضي آويني را دارد، در نوشته‌اي به‌مناسبت فرا رسيدن سالروز شهادت ايشان، خاطراتي از او را منتشر كرد كه رجانيوز متن كامل آن را منتشر مي‌كند:



ادامه مطلب

برچسب ها : خاطرات ناگفته آويني, مسعود شجاعي طباطبايي, ,
توسط : ولایتمداران |
جزوه: اخلاق سیاسی به روایت شهید رجب‌بیگی

 

شهید مهدی رجب‌بیگی از دانشجویان مبارز پیش از انقلاب بوده است. وی که در آستانه‌ی پیروزی انقلاب اسلامی دانشجوی مهندسی عمران دانشکده فنی دانشگاه تهران بود از جمله دانشجویان پیرو خط امام بود که پس از انقلاب در تسخیر لانه‌ی جاسوسی و هم‌چنین برگزاری کنفرانس نهضت‌های آزادی‌بخش در آن‌جا نقش مهمی را ایفا کرد. شهید رجب‌بیگی که در فعالیت‌های مختلف انقلابی از مقاله‌نویسی تا نگارش متون طنز و از تدریس در مناطق محروم جنوب شهر تهران تا ترویج ایده‌های اسلامی در محافل دانشگاهی نقشی اساسی داشت در مهرماه سال شصت در درگیری‌های خیابانی به دست عوامل سازمان مجاهدین خلق (منافقین) ترور شد و به شهادت رسید.



ادامه مطلب

برچسب ها : جزوه اخلاق سیاسی, روایت شهید رجب‌بیگی, یادداشت‌های سیاسی, می رویم تا خط امام بماند, دانلود, ,
توسط : ولایتمداران |
مروري بر زندگي و فعاليت‌هاي شهيد مهدي باكري
 

 

25 اسفندماه سالروز شهادت سردار مهدي باكري فرمانده لشكر عاشورا است. مهدي باكري به سال ‌١٣٣٣ هجري شمسي در شهرستان مياندوآب آذربايجان‌غربي متولد شد. در دوران كودكي، مادرش را از دست داد. تحصيلات ابتدايي و متوسطه را در اروميه به پايان رسانيد و در دوره دبيرستان همزمان با شهادت برادرش «علي باكري» به دست دژخيمان «ساواك» وارد جريانات سياسي شد. 



ادامه مطلب

برچسب ها : زندگينامه شهيد مهدي باكري, ,
توسط : ولایتمداران |
چهار سال پس از ترور شهيد عماد مغنيه
فرماندهان جريان مقاومت و تحليل‌گران درباره حاج عماد چه مي‌گويند؟
 

 

شامگاه 22 بهمن 1386 انفجار مهیبی یکی از مناطق امنیتی دمشق پایتخت سوریه را لرزاند و دقایقي بعد مشخص شد که حاج عماد مغنیه فرمانده مقاومت اسلامی لبنان به یاران شهیدش پیوسته است. یک روز بعد حزب الله لبنان رژیم صهیونیستی را مسئول این ترور دانست و وعده انتقام شدیدی را داد.



ادامه مطلب

برچسب ها : فرماندهان جريان مقاومت, تحليل‌گران, حاج عماد, ترور شهيد عماد مغنيه, حزب الله لبنان, ,
توسط : ولایتمداران |
بهار در بهار / 7
امام خمینی: من آقاي خامنه‌ای را بزرگ کرده‌ام/ خاطره خواندنی از پاسخ قاطع امام به بنی صدر/ فيلم: خاطراتي از شكنجه‌هاي وحشيانه ساواك

 سي و چهارمين بهار آزادي امسال در شرايطي رقم مي‌خورد كه موج بيداري اسلامي نشأت گرفته از انقلاب اسلامي ايران، كشورهاي خاورميانه و شمال افريقا را نيز در برگرفته و قيام امام خميني كبير كه از همان سال‌هاي اول انقلاب موجب بروز خيزش‌هاي پراكنده‌اي در نقاط مختلف دنيا شد، اكنون در مرحله بلوغ خود قرار دارد. از اين‌رو، تبيين اين حركت بزرگ و بازخواني ابعاد آن، هم مي‌تواند به قدر دانستن اين نعمت الهي در داخل و پاس‌داشت آن كمك كند و هم چراغ‌راه حركت‌هاي عدالت‌خواهانه جديدي شود كه به تعبير رهبر معظم انقلاب در ديدار اخير با دبيركل جهاد اسلامي فلسطين، محدود به تحولات اخير نيست و پيروزي‌هاي جديدي در راه است. رجانيوز در طول ايام الله دهه‌ي فجر، هر روز گوشه‌اي از اين كتاب قطور را ورق مي‌زند:



ادامه مطلب

برچسب ها : امام خمینی, خامنه‌ای, پاسخ قاطع امام, بنی صدر, فيلم, شكنجه‌هاي وحشيانه ساواك, ترور شهید بهشتی, صادق اسلامی, شهيد اندرزگو, ,
توسط : ولایتمداران |

 

انا لله و انا الیه راجعون

مادر اولین شهید جهرم پس از تحمل31 سال فراق فرزند شهیدش، به دیدار او شتافت

خانم حیات قناعتیان مادر شهید رحیم صحرائیان ساعت 4:30 دقیقه عصر امروز 18/11/90 پس از تحمل 31 سال دوری از فرزند شهیدش در سن 92 سالگی به دیدار او شتافت و دار فانی را ودعا گفت.



ادامه مطلب

برچسب ها : مادر اولین شهید جهرم, رحیم صحرائیان, شهید, اولین شهید, حیات قناعتیان, سهیلا صحرائیان, کریم صحرائیان, رباب زمانی, همسر شهید رحیم صحرائیان, رویا صحرائیان فرزند شهید, خانواده شهید رحیم صحرائیان, ,
توسط : ولایتمداران |
بازخوانی مصاحبه آيت‌الله خامنه‎اي درباره تشكيل حزب جمهورى در سال60
تصرف مجلس و دولت هدف‎نیست، تاكنون كانديداهاى غيرحزبى زياد داشته‌ايم/ آقای‎منتظرى گفت امام دستور دادند كه تو از مشهد به‎تهران بيايى

 

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در بیست‎و نهم بهمن‌ماه سال 1360 هم زمان با سالروز اعلام موجودیت حزب جمهوری اسلامی ایران که خود جزو موسسان اصلی آن بودند، در گفت‌وگو با روزنامه جمهوری اسلامی ضمن شرح جامعی از چگونگی تشکیل حزب و کیفیت پیشنهاد اولیه آن، خاطراتی از نقش شهید باهنر در تنظیم مرام‌نامه این حزب و هجمه‌های گسترده علیه شهید بهشتی را بیان كردند.



ادامه مطلب

برچسب ها : بازخوانی مصاحبه آيت‌الله خامنه‎اي, تشكيل حزب جمهورى, تصرف مجلس و دولت, كانديداهاى غيرحزبى, نقش شهید باهنر, هجمه‌های گسترده, شهید بهشتی, ,
توسط : ولایتمداران |
شهید مصطفی احمدی‌روشن از نگاهی دیگر

 

خبرگزاری دانشجو: جلسه مسئولان بسیج دانشجویی کشور بود، همه از سراسر کشور آمده بودند، جلسه بعد از قرائت قرآن شروع شد، مجری بعد از حضور در پشت تریبون مژده حضور مهمانانی ویژه را در مراسم داد، اما نام آنها را از زبان مسئول سازمان آقای مهندس قدیانی شنیدیم، خانواده ولایی شهید احمدی روشن.



ادامه مطلب

برچسب ها : شهید احمدی ‌روشن, پدر شهید احمدی ‌روشن, خانواده شهید احمدی روشن, ,
توسط : ولایتمداران |
دختری که سردار عاشقش بود! + تصویر
 
 همشیره هایش دورش را گرفتند و گفتند: دیگه وقتشه جواد. ما می خوایم زنت بدیم. نه نیاری که دل آیجی ها می شکنه؟ بگو چشمت دنبال کیه تا بریم پاشنه ی در خونه شو دربیاریم.


ادامه مطلب

برچسب ها : دختر, عاشق, سردار, جواد عنایتی, ,
توسط : ولایتمداران |
نحوه آشنایی همسر شهید روشن با مصطفی/ رهبر انقلاب به مادر شهید روشن چه فرمود؟

 

 

پدر، مادر و همسر شهید احمدی‌روشن شب گذشته پنجشنبه در برنامه "دیروز، امروز، فردا" شرکت کردند

به گزارش خبرنامه دانشجویان ایران، در ابتدای این برنامه محمدرضا کاشفی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی به صورت تلفنی سخن می‌گفت، در خصوص موج تغییر رشته دانشجویان به رشته فیزیک هسته‌ای اظهار داشت: آنچه در دانشگاه‌ها اتفاق افتاده است، یک حرکت جدی و خود‌جوشی است که بعد از شهادت شهید احمدی روشن اتفاق‌ افتاده است.



ادامه مطلب

برچسب ها : رهبر انقلاب, مادر شهید روشن, همسر شهید روشن, موج تغییر رشته دانشجویان, رشته فیزیک هسته‌ای, ,
توسط : ولایتمداران |


صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد