منوی اصلی
موضوعات سایت
مطالب جدید
آرشیو مطالب
وصیت شهدا
وصیت شهدا
معرفی سایت

سایت خبری تحلیلی ولایتمداران سایتی است با هدف اشاعه فرهنگ ولایت پذیری و ولایت مداری و دفاع از حریم ولایت و ولایتمداران.
مطالب ثابت
همرزمان
نویسندگان
لوگوی دوستان
امکانات دیگر


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 43
بازدید دیروز : 793
بازدید هفته : 1205
بازدید ماه : 836
بازدید کل : 92391
تعداد مطالب : 5454
تعداد نظرات : 280
تعداد آنلاین : 2




در اين وبلاگ
در كل اينترنت
چاپ این صفحه
ابر برچسب ها

 

انا لله و انا الیه راجعون

مادر اولین شهید جهرم پس از تحمل31 سال فراق فرزند شهیدش، به دیدار او شتافت

خانم حیات قناعتیان مادر شهید رحیم صحرائیان ساعت 4:30 دقیقه عصر امروز 18/11/90 پس از تحمل 31 سال دوری از فرزند شهیدش در سن 92 سالگی به دیدار او شتافت و دار فانی را ودعا گفت.



ادامه مطلب

برچسب ها : مادر اولین شهید جهرم, رحیم صحرائیان, شهید, اولین شهید, حیات قناعتیان, سهیلا صحرائیان, کریم صحرائیان, رباب زمانی, همسر شهید رحیم صحرائیان, رویا صحرائیان فرزند شهید, خانواده شهید رحیم صحرائیان, ,
توسط : ولایتمداران |
بازخوانی مصاحبه آيت‌الله خامنه‎اي درباره تشكيل حزب جمهورى در سال60
تصرف مجلس و دولت هدف‎نیست، تاكنون كانديداهاى غيرحزبى زياد داشته‌ايم/ آقای‎منتظرى گفت امام دستور دادند كه تو از مشهد به‎تهران بيايى

 

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در بیست‎و نهم بهمن‌ماه سال 1360 هم زمان با سالروز اعلام موجودیت حزب جمهوری اسلامی ایران که خود جزو موسسان اصلی آن بودند، در گفت‌وگو با روزنامه جمهوری اسلامی ضمن شرح جامعی از چگونگی تشکیل حزب و کیفیت پیشنهاد اولیه آن، خاطراتی از نقش شهید باهنر در تنظیم مرام‌نامه این حزب و هجمه‌های گسترده علیه شهید بهشتی را بیان كردند.



ادامه مطلب

برچسب ها : بازخوانی مصاحبه آيت‌الله خامنه‎اي, تشكيل حزب جمهورى, تصرف مجلس و دولت, كانديداهاى غيرحزبى, نقش شهید باهنر, هجمه‌های گسترده, شهید بهشتی, ,
توسط : ولایتمداران |
شهید مصطفی احمدی‌روشن از نگاهی دیگر

 

خبرگزاری دانشجو: جلسه مسئولان بسیج دانشجویی کشور بود، همه از سراسر کشور آمده بودند، جلسه بعد از قرائت قرآن شروع شد، مجری بعد از حضور در پشت تریبون مژده حضور مهمانانی ویژه را در مراسم داد، اما نام آنها را از زبان مسئول سازمان آقای مهندس قدیانی شنیدیم، خانواده ولایی شهید احمدی روشن.



ادامه مطلب

برچسب ها : شهید احمدی ‌روشن, پدر شهید احمدی ‌روشن, خانواده شهید احمدی روشن, ,
توسط : ولایتمداران |
دختری که سردار عاشقش بود! + تصویر
 
 همشیره هایش دورش را گرفتند و گفتند: دیگه وقتشه جواد. ما می خوایم زنت بدیم. نه نیاری که دل آیجی ها می شکنه؟ بگو چشمت دنبال کیه تا بریم پاشنه ی در خونه شو دربیاریم.


ادامه مطلب

برچسب ها : دختر, عاشق, سردار, جواد عنایتی, ,
توسط : ولایتمداران |
نحوه آشنایی همسر شهید روشن با مصطفی/ رهبر انقلاب به مادر شهید روشن چه فرمود؟

 

 

پدر، مادر و همسر شهید احمدی‌روشن شب گذشته پنجشنبه در برنامه "دیروز، امروز، فردا" شرکت کردند

به گزارش خبرنامه دانشجویان ایران، در ابتدای این برنامه محمدرضا کاشفی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی به صورت تلفنی سخن می‌گفت، در خصوص موج تغییر رشته دانشجویان به رشته فیزیک هسته‌ای اظهار داشت: آنچه در دانشگاه‌ها اتفاق افتاده است، یک حرکت جدی و خود‌جوشی است که بعد از شهادت شهید احمدی روشن اتفاق‌ افتاده است.



ادامه مطلب

برچسب ها : رهبر انقلاب, مادر شهید روشن, همسر شهید روشن, موج تغییر رشته دانشجویان, رشته فیزیک هسته‌ای, ,
توسط : ولایتمداران |
سكوت عبدالحميد در قبال جنايت راسك ادامه دارد
ناگفته‌هايي از مولوي جنگي زهي به همراه فيلم آخرين سخنراني

 

با گذشت چند روز از حادثه ترور مولوی مصطفی جنگی زهی از روحانیون برجسته اهل سنت در سیستان و بلوچستان ابعاد مختلفی از زندگی این شهید والامقام پنهان مانده و رسانه ها کمتر به آن پرداخته اند.



ادامه مطلب

برچسب ها : سكوت مولوي عبدالحميد, جنايت راسك, مولوي جنگي زهي, فیلم, شهید بصیرت, مسجد مكي زاهدان, ,
توسط : ولایتمداران |

گفت‌وگو با دكتر سليماني پدر صنعت ماهواره ايران

اعزام افراد خاص به انگليس در دهه 70 با هدف كادرسازي براي فتنه/ خاطراتي از انقلاب مخابراتي در دولت نهم
 

 

دكتر محمد سليماني از چهره‌هاي خوشنامي است كه از وزيران دولت نهم بود. استاد تمام رشته برق دانشگاه علم و صنعت را پدر دانش ماهواره اي در ايران مي دانند. او از سال 76 در يك اتاق 12 متري اين فن‌اوري را دنبال كرد و جالب اين جاست كه در دهه فجر سال 1387 خود او به عنوان وزير ارتباطات، مجري پروژه‌ي پرتاب ماهواره‌بر اميد و ماهواره سفير بود. سليماني همچنين تحليل دقيقي از رفتار جريان فتنه در دانشگاه‌ها دارد. گفت‌وگوي خواندني رجانيوز با دكتر سليماني را در ادامه مي خوانيد:



ادامه مطلب

برچسب ها : اعزام افراد خاص, اعزام به انگليس, كادرسازي براي فتنه, دكتر سليماني, پدر صنعت ماهواره ايران, انقلاب مخابراتي, ,
توسط : ولایتمداران |
رواج باور غلط بشارت بهشت با آغاز ماه ربیع
 

 

مهدی الله خواه: با پایان یافتن ماه صفر و حلول ماه ربیع الاول شاهد رواج یک باور غلط در جامعه ایمانی هستیم که در شرایط کنونی از طریق پیامک یا ایمیل، منتشر می‌شود. این باور غلط که به صورت بشارت بهشت از قول پیامبر صلوات الله علیه و آله در راستای خوشنودی ایشان از پایان یافتن ماه صفر و آغاز ماه ربیع الاول صورت می‌گیرد، متأسفانه باعث شده اصل و شأن حدیث، مورد غفلت قرار گرفته و مفهوم آن وارونه جلوه داده شود.



ادامه مطلب

برچسب ها : رواج باور غلط, بشارت بهشت, آغاز ماه ربیع, مهدی الله خواه, غفاری صفت, ,
توسط : ولایتمداران |
ناگفته‌هاي دختر شهيد لاجوردي از پدر/ هاشمي در دهه 60 هم براي مسئله‌دارها توصيه‌نامه مي‌نوشت
 

 

چندی پیش زهره سادات لاجوردی فرزند شهید بزرگوار سید اسد الله لاجوردی و استاد دانشگاه میهمان رجانیوز بود و با خبرنگاران رجانیوز گفت‌وگوی تفصیلی داشت. خانم لاجوردي كه به دعوت جبهه پايداري انقلاب اسلامي كانديداي انتخابات مجلس نهم نيز شده است، در اين گفت‌وگو هم ناگفته‌هايي را از پدرش به‎عنوان ديده‎بان بصير انقلاب مطرح كرد و هم در شرايطي كه در سال‌هاي اخير معاونت فرهنگي مركز زنان و خانواده رياست جمهوري را برعهده دارد، نظراتش را در مورد وضعيت حجاب و عفاف در جامعه و دانشگاه‌ها، خانواده و راه‌حل‌هاي پيشنهادي براي اصلاح وضعيت موجود گفت.



ادامه مطلب

برچسب ها : ناگفته‌هاي دختر شهيد لاجوردي, شهيد لاجوردي, هاشمي در دهه 60, توصيه‌نامه براي مسئله‌دارها, توصيه‌نامه هاشمي, زهره سادات لاجوردی, ديده‎بان بصير انقلاب, وضعيت حجاب و عفاف, ,
توسط : ولایتمداران |

دستيار و مشاور عالي فرمانده معظم كل قوا در یادواره شهیدعبدالله میثمی:


شهیدان قطب نمای حرکت و ملاک تشخیص حق از باطل هستند
سپاه نیوز: دستیار و مشاور عالی رهبر معظم انقلاب با اشاره به حرکت دشمن در از بین بردن هویت ملت های مسلمان از جمله ایران گفت: شهدا قطب نمای حرکت در جامعه هستند و عملکرد آنها ملاک تشخیص حق از باطل است.



ادامه مطلب

برچسب ها : يحيي صفوي, شهیدان, قطب نمای حرکت, ملاک تشخیص حق, یادواره شهیدعبدالله میثمی, ,
توسط : ولایتمداران |
شخصیت شهید نواب صفوی از زبان رهبر معظم انقلاب 
  پایگاه اطلاع‌رسانی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، در آستانه‌ی بیست و هفتم دی‌ماه سالروز شهادت شهید سیدمجتبی نواب صفوی، بیانات معظم‌له را كه در گفتگویی درباره شخصیت این شهید بزرگوار در تاریخ بیست و دوم دی‌ماه سال 1363 ایراد شده است، بازنشر می‌كند.

 سوال: چنانچه حضرتعالى مستحضريد اولين مبارزه‌ى مرحوم نواب صفوى پيش از آنكه جنبه‌ى سياسى، نظامى داشته باشد جنبه‌ى فرهنگى داشت، به اين معنى كه ايشان اولين مبارزه را با افكار كسروى شروع كرد، حالا از نظر حضرتعالى تأثير اين حركت در جامعه‌ى آن روز مخصوصاً در ميان روشنفكران و علماء چگونه بود؟


ادامه مطلب

برچسب ها : شخصیت شهید نواب صفوی, رهبر معظم انقلاب, خامنه ای, مبارزه‌ى نواب صفوى, مبارزه با افكار كسروى, روشنفكران و علماء, حركت ضد دينى, افكار ضد مذهبى, ,
توسط : ولایتمداران |

سید مجتبی میرلوحی معروف به نواب صفوی در سال ۱۳۰۳در محلهٔ خانی‌آباد نو و در خانواده‌ای روحاني به دنیا آمد. پس از درگذشت پدرش سیدجواد میرلوحی، زیر نظر عمویش بزرگ شد. سید مجتبی در ۷ سالگی وارد دبستان حکیم نظامی شد. سپس در مدرسه صنعتی آلمانی‌ها در رشتهٔ مکانیک ادامهٔ تحصیل داد.آنجا را رها کرده و برای کار به آبادان رفت و در شرکت نفت به سوهانکاری مشغول شد. پس از آن به نجف رفته به فراگیری دروس دینی مشغول شد.او برای امرار معاش به ساخت و فروش عطر روی آورد. او در آنجا تحصیلات دینی خود را ادامه داد و با عبدالحسین امینی که مشغول نوشتن و جمع آوری الغدیر بود آشنا شد. وی فقه و اصول و تفسیر را از استادانی چون عبدالحسین امینی، حاج آقا حسین قمی و آقا شیخ محمد تهرانی آموخت.



ادامه مطلب

برچسب ها : تصاویر, شهید نواب صفوی, زندگینامه, ,
توسط : ولایتمداران |

  خبرنگاری که بنیانگذار اطلاعات سپاه شد

نامش غلامحسین افشردی و شغلش خبرنگاری بود. در سال ۵۹ با نام مستعار حسن باقری به جبهه رفت اما چند ماهی طول نکشید که نابغه جبهه‌های ایران شد. تا آنجا که او را بنیانگذار اطلاعات سپاه و یکی از استراتژیستهای مطرح جنگ می‌نامند.
به گزارش بی باک به نقل ازمهر، سالهاست که فرماندهان دوران دفاع مقدس در تمامی مراسمها و سخنرانیهای خون نقش جوانان در دوران دفاع مقدس را بسیار حائز اهمیت دانسته و یکی از دلایل پیروزی در هشت سال دفاع مقدس را حضور جوانان با ایمان، خلاق، خوش ذوق، با انگیزه و متفکر عنوان کرده اند.


ادامه مطلب

برچسب ها : خبرنگار, بنیانگذار اطلاعات سپاه, غلامحسین افشردی, حسن باقری, نابغه جبهه‌های ایران, ,
توسط : ولایتمداران |

مصطفي احمدي روشن در انفجار خيابان سيد خندان تهران به شهادت رسيد

مصطفي احمدي روشن فارغ التحصيل رشته كارشناسي نفت از دانشگاه شريف در حادثه انفجار صبح امروز شهيد شد

شهيدي كه در عمليات تروريستي صبح امروز به مقام شهادت نائل شده، شهيد مصطفي احمدي روشن فارغ التحصيل رشته صنعت نفت از دانشگاه شريف بوده؛ وي متولد سال ۱۳۵۸ بوده است.
به گزارش پايگاه اطلاع رساني جبهه پايداري انقلاب اسلامي ، ساعت ۸:۳۰ صبح امروز يك موتورسيكلت با چسباندن يك بمب مغناطيسي به يك دستگاه پژو ۴۰۵ در خيابان سيدخندان ابتداي خيابان گل نبي اين خودرو را منفجر كرد.



ادامه مطلب

برچسب ها : شهادت مصطفي احمدي روشن, انفجار خيابان سيد خندان, عمليات تروريستي, ,
توسط : ولایتمداران |

سردار نقدی در دیدار با مادر حاج احمد متوسلیان:


برخورد احمد متوسلیان با ضدانقلاب الگوی مناسبی برای جذب حداکثری است
سپاه نیوز: رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: برخورد حاج احمد متوسلیان با ضدانقلاب الگوی مناسبی برای جذب حداکثری است.



ادامه مطلب

برچسب ها : برخورد احمد متوسلیان, ضدانقلاب, الگوی مناسب, جذب حداکثری, سردار نقدی, ,
توسط : ولایتمداران |

با حضور فرماندهان نیروهای مسلح؛


مراسم بزرگداشت شهدای هویزه در دانشگاه عالی دفاع ملی برگزار شد
سپاه نیوز: مراسم بزرگداشت شهدای هویزه در دانشگاه عالی دفاع ملی با حضور جمعی از فرماندهان و همرزمان این شهدا برگزار شد.



ادامه مطلب

برچسب ها : مراسم بزرگداشت شهدای هویزه, دانشگاه عالی دفاع ملی, شهید حسین علم الهدی, ,
توسط : ولایتمداران |

آیت الله مصباح یزدی در یادواره شهید میثمی؛

حجت الاسلام شهید میثمی، مصداق انسان دارای تربیت خاص الهی است
سپاه نیوز؛ رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) گفت: می‌توان حجت الاسلام والمسلمین شهید میثمی را یکی از مصادیق بندگانی دانست که دارای تربیت خاص الهی هستند.



ادامه مطلب

برچسب ها : آیت الله مصباح یزدی, یادواره شهید میثمی, ,
توسط : ولایتمداران |
حاج سعید قاسمی در گفت‌وگو با رجانیوز؛+ صوت
او حبيب‌ابن مظاهر انقلاب و جبهه‌ها بود/ روايت تكان‌دهنده از لحظه شهادت فرزند و داماد حاجي‌بخشي

 

حاجی بخشی را همه با شعار «ماشاء‌الله، حزب‌الله» و تویوتای پر از ترکش می‌شناسند. پیر جبهه‌هاي دفاع مقدس که در دو سه سال اخیر با بيماري و جراحت‎هاي ناشي از جانبازي دست و پنجه نرم كرد و سرانجام، صبح ديروز (سه‌شنبه) به دیدار معبود شتافت.



ادامه مطلب

برچسب ها : روايت تكان‌دهنده, لحظه شهادت فرزند بخشي, داماد حاجي ‌بخشي, حاج سعید قاسمی, پیر جبهه‌هاي دفاع مقدس, ,
توسط : ولایتمداران |

به مناسبت اربعین شهادت پدر موشکی ایران؛


صداقت و بسیجی بودن برایش اصل بود
سپاه نیوز: فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) به ویژگی‌های بارز سردار سرافزار شهید حسن طهرانی‌مقدم اشاره کرد و گفت: همیشه ارتباط سلام‌علیکی و کاری با هم داشتیم، یکی از ویژگی‌های بارز این شهید عزیز تواضع او بود.



ادامه مطلب

برچسب ها : اربعین شهادت, پدر موشکی ایران, ویژگی‌های بارز, شهید حسن طهرانی ‌مقدم, ,
توسط : ولایتمداران |

حجت الاسلام و المسملين سعيدي در اربعين شهداي غدير:


شهيد تهراني مقدم، بزرگترين قدرت را براي بازوي ولايت ايجاد کرد
سپاه نيوز: نماينده ولي فقيه در سپاه گفت: شهيد تهراني مقدم با تمام توان وتلاش خود بزرگترين قدرت را براي بازوي ولايت ايجاد کرد.



ادامه مطلب

برچسب ها : شهيد تهراني مقدم, بزرگترين قدرت, بازوي ولايت, ,
توسط : ولایتمداران |
روایتی از دیدار رهبر انقلاب و شهید تهرانی مقدم در دوران دفاع مقدس

 

بعدازظهر شنبه 21 آبان‌ ماه امسال یكی از پادگان‌های پشتیبانی سپاه در اطراف تهران شاهد حادثه‌ای دردناك بود؛ حادثه‌ای كه اگرچه سردار حسن طهرانی مقدم و یارانش را به آرزویشان -شهادت در راه خدا- رساند، اما دل‌های بسیاری را در غم فراغ این بزرگمردان اندوهناك كرد.



ادامه مطلب

برچسب ها : روایت دیدار رهبر انقلاب, شهید تهرانی مقدم, دوران دفاع مقدس, ,
توسط : ولایتمداران |
اتمام حجت سيدالشهدا(ع) با عمرسعد/ چگونه يك قطره اشك آتش جهنم را فرو مى‏نشاند/ صوت: حاج منصور (سال65)، كريمي، خلج، مرحوم نجفي
 

 

بی معرفتی است وقتی از زمین و آسمان، انس و جان، نبات و حیوان و هر ذره ای ناله "یا حسین" بلند است، از این گوشه شبکه مجازی نوایی شنیده نشود. پرچمی بر افراشتیم و سیاهی زدیم در و دیوار را؛ گلاب پاشیدیم و آب و جارو زدیم راه را تا این کلبه درویشی رنگ و بوی خیمه عزای فرزند غریب زهرا(س) را بگیرد. این حسینیه مجازی هر روز میزبان شماست تا کمی از کربلا بگوییم و برای سردار بی یاورش نوحه سر دهیم:



ادامه مطلب

برچسب ها : اتمام حجت سيدالشهدا, اتمام حجت با عمرسعد, قطره اشك, آتش جهنم, ,
توسط : ولایتمداران |
حضور رهبر معظم انقلاب در منزل شهید مقدم

 

مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا، با خانواده سردار سرلشکر شهید حسن تهرانی مقدم دیدار کردند.



ادامه مطلب

برچسب ها : حضور رهبر معظم انقلاب, منزل شهید مقدم, ,
توسط : ولایتمداران |
روایت خواندنی حجت الاسلام رحیمیان از شهید تهرانی مقدم در جمع دانشجویان

 

حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید دوشنبه در جلسه اخلاق با دانشجویان خاطراتی از شهید مقدم نقل کرد.



ادامه مطلب

برچسب ها : روایت خواندنی رحیمیان, شهید تهرانی مقدم, ,
توسط : ولایتمداران |
پروژه موشک بالستیک سردار مقدم به زودی نهایی می‌شود

 

ایران: فرزندان رزمنده­ اين مرز و بوم در وانفساي كشمكش­هاي سياسي فقط و فقط به وظيفه مي‌­انديشند و براي حفظ اقتدار دفاعي انقلاب در كشاكش تهديدهاي بيروني مظلومانه و در اوج گمنامي به شهادت مي‌­رسند. حادثه­ اخير در يكي از پادگان‌هاي سپاه كه به شهادت جمعي از بهترين پاسداران انقلاب انجاميد هرچند مورد تحليل ناصواب بسياري از دشمنان خارجي و داخلي قرار گرفت، اما تنها و تنها حاصل تلاش آنها حفظ اقتدار نظام الهي جمهوري اسلامي بود. هرچند حاج حسن مقدم از بهترين نيروهاي سپاه نيز در اين حادثه جان عزيز خود را تقديم انقلاب كرد اما خون او و يارانش قطعاً به ثمرات انقلاب خواهد افزود.



ادامه مطلب

برچسب ها : پروژه موشک بالستیک, سردار مقدم, ,
توسط : ولایتمداران |

نكاتي در مورد سردار شهيد حسن طهراني مقدم
به مناسبت هفتمين روز شهادت سردار سرلشگر پاسدار شهيد، حسن طهراني ‌مقدم مسئول جهاد خودكفايي سپاه، سردار محسن انصاري قائم مقام بنياد شهيد و امور ايثارگران در يادداشتي، برخي ويژگي‌هاي شهيد مقدم را بيان كرده است.


به گزارش ايسنا، در يادداشت سردار انصاري آمده است:



ادامه مطلب

برچسب ها : سردار شهيد حسن طهراني مقدم, ,
توسط : ولایتمداران |
"تهرانی مقدم" بنیانگذار سامانه‌های موشکی زمین به زمین سپاه بود

 

سردار سرلشکر مصطفی ایزدی از همرزمان شهید سرلشکر حسن تهرانی مقدم در یادداشتی از حیات پربرکت و تاثیر گذار و فضایل اخلاقی مثال زدنی وی می‌گوید.

متن کامل این یادداشت به شرح زیر است:



ادامه مطلب

برچسب ها : تهرانی مقدم, بنیانگذار سامانه‌های موشکی سپاه, سردار سرلشکر مصطفی ایزدی, ,
توسط : ولایتمداران |
اختصاصی رجانیوز/ تصویر کبوتری دیگر از هم‌پروازان شهید مقدم

 

پاسدار و جانباز انقلاب اسلامی "شهید مهدی دشتبان‌زاده" از جمله بسیجیان گمنام حضرت روح الله بود که سال‌ها بی نام و نشان جان در گروه آرمان‌های بلند پیر و مراد خویش و خلف صالحش گذاشت او که در کارنامه فداکاری‌های خود مهر جانبازی نیز حک شده بود، در نهایت به آرزوی دیرینه‌اش رسید همگام با سردار شهید حسن تهرانی مقدم و 15همراهش چنان ارباب بی کفن به سوی یاران شهیدش پر پرواز گشود.



ادامه مطلب

برچسب ها : تصویر هم‌پروازان شهید مقدم, شهید مهدی دشتبان‌زاده, بسیجیان گمنام, ,
توسط : ولایتمداران |
سردار حاج سعيد قاسمي در گفت‌وگو با رجانيوز:
توانمندي‌هاي موشكي سپاه مرهون شهيد مقدم/ در ميان اهل آسمان شناخته شده‌تر از زمينيان بود
 

 

يكي از فرماندهان دوره دفاع مقدس با اظهار تأسف از شهادت حاج حسن تهراني مقدم مسئول سازمان خودكفايي و تحقيقات صنعتي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در جريان انفجار روز گذشته زاغه مهمات يك پادگان، در مورد شخصيت اين شهيد بزرگوار گفت: بخش عمده توفيقات در زمينه توانمندي‌هاي موشكي و توپخانه‌اي سپاه مرهون جهد شبانه‎روزي شهيد مقدم بود.



ادامه مطلب

برچسب ها : سردار حاج سعيد قاسمي, توانمندي‌هاي موشكي سپاه, حاج حسن تهراني مقدم, تحقيقات صنعتي سپاه, ,
توسط : ولایتمداران |

رييس سازمان بسيج مستضعفين:


دنيا اگر مي‌تواند نمونه‌ شهيد بالازاده را بياورد
سپاه نیوز: رييس سازمان بسيج مستضعفين گفت: اين فقط هنر مكتب اسلام است كه نوجواني چون شهيد مرحمت بالازده را مي‌سازد و دنيا اگر توانش را دارد چه در شرق و چه درغرب نمونه‌اش را بياورد.



ادامه مطلب

برچسب ها : رييس سازمان بسيج مستضعفين, شهيد بالازاده, هنر مكتب اسلام, ,
توسط : ولایتمداران |


صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد