منوی اصلی
موضوعات سایت
مطالب جدید
آرشیو مطالب
وصیت شهدا
وصیت شهدا
معرفی سایت

سایت خبری تحلیلی ولایتمداران سایتی است با هدف اشاعه فرهنگ ولایت پذیری و ولایت مداری و دفاع از حریم ولایت و ولایتمداران.
مطالب ثابت
همرزمان
نویسندگان
لوگوی دوستان
امکانات دیگر


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1218
بازدید دیروز : 793
بازدید هفته : 2380
بازدید ماه : 2011
بازدید کل : 93566
تعداد مطالب : 5454
تعداد نظرات : 280
تعداد آنلاین : 2




در اين وبلاگ
در كل اينترنت
چاپ این صفحه
ابر برچسب ها
گفتگوی رجانیوز با سیدناصر حسینی‌پور، نویسنده کتاب
پایم را در عراق جا گذاشتم اما پای کربلا رفتن ندارم/ خیلی از شکنجه‌ها را در کتاب نیاورده‌ام

 

محمدرضا شهبازی:  وقتی وارد ساختمان شد همان مسافت کمی که پیاده راه رفته بود، درد کمرش را تشدید کرده بود و باعث شده بود تا نفس نفس بزند. پایی که در بغداد جا گذاشته بود طی کردن مسیر چند ده متری کوچه را برایش سخت می‌کرد. از آن چیزی که با خواندن شکنجه‌هایی که شده بود انتظار داشتیم جوانتر بود و از آن چیزی که در عکس‌ها دیده بودیم شکسته تر. والبته از آن چیزی که فکرش را بکنید گرم و صمیمی تر.



ادامه مطلب

برچسب ها : سیدناصر حسینی‌پور, محمدرضا شهبازی, پایی که جاماند, ,
توسط : ولایتمداران |
در نشست خبري سخنگوي جبهه پايداري انقلاب اسلامي
ليست 30نفره جبهه پايداري در تهران/ در مواردي مانند توجه به مستضعفين و عدالت‌محوري با جبهه متحد اختلاف‌نظر داريم

 

ليست 30 نفره جبهه پايداري انقلاب اسلامي در حوزه انتخابيه تهران، ري، شميرانات و اسلامشهر در نشست خبري امروز (سه‌شنبه) سخنگوي جبهه پايداري انقلاب اسلامي اعلام شد.



ادامه مطلب

برچسب ها : ليست جبهه پايداري, توجه به مستضعفين, عدالت‌محوري, ,
توسط : ولایتمداران |

گفت‌وگو با دكتر سليماني پدر صنعت ماهواره ايران

اعزام افراد خاص به انگليس در دهه 70 با هدف كادرسازي براي فتنه/ خاطراتي از انقلاب مخابراتي در دولت نهم
 

 

دكتر محمد سليماني از چهره‌هاي خوشنامي است كه از وزيران دولت نهم بود. استاد تمام رشته برق دانشگاه علم و صنعت را پدر دانش ماهواره اي در ايران مي دانند. او از سال 76 در يك اتاق 12 متري اين فن‌اوري را دنبال كرد و جالب اين جاست كه در دهه فجر سال 1387 خود او به عنوان وزير ارتباطات، مجري پروژه‌ي پرتاب ماهواره‌بر اميد و ماهواره سفير بود. سليماني همچنين تحليل دقيقي از رفتار جريان فتنه در دانشگاه‌ها دارد. گفت‌وگوي خواندني رجانيوز با دكتر سليماني را در ادامه مي خوانيد:



ادامه مطلب

برچسب ها : اعزام افراد خاص, اعزام به انگليس, كادرسازي براي فتنه, دكتر سليماني, پدر صنعت ماهواره ايران, انقلاب مخابراتي, ,
توسط : ولایتمداران |
شخصیت شهید نواب صفوی از زبان رهبر معظم انقلاب 
  پایگاه اطلاع‌رسانی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، در آستانه‌ی بیست و هفتم دی‌ماه سالروز شهادت شهید سیدمجتبی نواب صفوی، بیانات معظم‌له را كه در گفتگویی درباره شخصیت این شهید بزرگوار در تاریخ بیست و دوم دی‌ماه سال 1363 ایراد شده است، بازنشر می‌كند.

 سوال: چنانچه حضرتعالى مستحضريد اولين مبارزه‌ى مرحوم نواب صفوى پيش از آنكه جنبه‌ى سياسى، نظامى داشته باشد جنبه‌ى فرهنگى داشت، به اين معنى كه ايشان اولين مبارزه را با افكار كسروى شروع كرد، حالا از نظر حضرتعالى تأثير اين حركت در جامعه‌ى آن روز مخصوصاً در ميان روشنفكران و علماء چگونه بود؟


ادامه مطلب

برچسب ها : شخصیت شهید نواب صفوی, رهبر معظم انقلاب, خامنه ای, مبارزه‌ى نواب صفوى, مبارزه با افكار كسروى, روشنفكران و علماء, حركت ضد دينى, افكار ضد مذهبى, ,
توسط : ولایتمداران |

سید مجتبی میرلوحی معروف به نواب صفوی در سال ۱۳۰۳در محلهٔ خانی‌آباد نو و در خانواده‌ای روحاني به دنیا آمد. پس از درگذشت پدرش سیدجواد میرلوحی، زیر نظر عمویش بزرگ شد. سید مجتبی در ۷ سالگی وارد دبستان حکیم نظامی شد. سپس در مدرسه صنعتی آلمانی‌ها در رشتهٔ مکانیک ادامهٔ تحصیل داد.آنجا را رها کرده و برای کار به آبادان رفت و در شرکت نفت به سوهانکاری مشغول شد. پس از آن به نجف رفته به فراگیری دروس دینی مشغول شد.او برای امرار معاش به ساخت و فروش عطر روی آورد. او در آنجا تحصیلات دینی خود را ادامه داد و با عبدالحسین امینی که مشغول نوشتن و جمع آوری الغدیر بود آشنا شد. وی فقه و اصول و تفسیر را از استادانی چون عبدالحسین امینی، حاج آقا حسین قمی و آقا شیخ محمد تهرانی آموخت.



ادامه مطلب

برچسب ها : تصاویر, شهید نواب صفوی, زندگینامه, ,
توسط : ولایتمداران |

ماشاءالله، حزب الله (نكته)حسين شريعتمداري

ديروز نمازگزاران جمعه بعد از نماز عصر و به امامت حجت الاسلام والمسلمين صديقي، امام جمعه سوخته دل و عارف تهران، بر پيكر پاك و مطهر حاج بخشي، پير دلاور جبهه هاي نبرد نماز خواندند، اشك در چشم ها و غم بر دل ها نشسته بود. گاه صداي هق هق گريه در فضاي هميشه ملكوتي نماز جمعه مي پيچيد و با صداي امام جمعه درهم مي آميخت... «انا لانعلم منه الا خيراً... خدايا! ما از او غير خوبي ها نمي دانيم» و جماعت به ژرفاي دل گواهي مي داد كه از حاج بخشي جز خوبي نديده و نمي شناسد.



ادامه مطلب

برچسب ها : ماشاءالله, حزب الله, حسين شريعتمداري, حاج بخشي, پير دلاور جبهه ها, ,
توسط : ولایتمداران |

تولد و دوران‌ كودكي‌:

 

آية‌ الله احمد جنّتي‌ در سوم‌ اسفند 1305 هجري‌ شمسي‌ در روستاي‌ لادان‌ از بلوك‌ ماربين‌، واقع‌ در سه‌ كيلومتري‌ غرب‌ شهرستان‌ اصفهان‌، چشم‌ به‌ جهان‌ گشود. پدرش‌ مرحوم‌ ملا هاشم‌ از روحانيون‌ وارسته‌ و بزرگي‌ بود كه‌ از شنبه‌ تا چهارشنبه‌ در شهر اصفهان‌ حضور داشت‌ و به‌ تدريس‌ علوم‌ حوزوي‌ مي‌پرداخت‌ و روزهاي‌ پاياني‌ هفته‌ را در روستا به‌ سر مي‌برد. مردم‌ روستاي‌ او كه‌ بيشتر كشاورز و دامدار بودند و عمدتاً از نظر اخلاقي‌ در جايگاه‌ مناسبي‌ قرار داشتند، اگر دچار اختلافي‌ مي‌شدند براي‌ حل‌ و فصل‌ مسائل‌ خود به‌ او مراجعه‌ مي‌كردند، وي‌ تا پايان‌ عمر رابطه‌اش‌ را با حوزه‌ علميه‌ اصفهان‌ قطع‌ نكرد و از محضر عالمان‌ بزرگي‌ همچون‌ حاج‌ آقا رحيم‌ ارباب‌ و حاج‌ سيد علي‌ نجف‌ آبادي‌ بهره‌ برده‌ بود در آمدش‌ منحصر به‌ وجوه‌ شرعي‌ و يا از طريق‌ وعظ‌ و خطابه‌ بود. او يك‌ فرزند بيشتر نداشت‌. مادر آية‌ الله احمد جنّتي‌ نيز زني‌ پاك‌ و صبور بود و علاوه‌ بر خانه‌ داري‌، قرآن‌ و برخي‌ از كتب‌ ديني‌ را تدريس‌ و بعضي‌ از جلسات‌ مذهبي‌ را نيز اداره‌ مي‌كرد و با صبر و قناعت‌، زندگي‌ مي‌گذارند.



ادامه مطلب

برچسب ها : زندگینامه احمد جنتی, ,
توسط : ولایتمداران |
14دليل براي هجرت حضرت معصومه(س) به ايران

 

امام صادق (ع) فرمودند: «آگاه باشید! برای خدا حرمی است و آن مکّه است، و برای پیامبر خدا حرمی است و آن مدینه است، و برای امیرمؤمنان حرمی است و آن کوفه است. آگاه باشید! حرم من و فرزندان من بعد از من قم است.



ادامه مطلب

برچسب ها : 14دليل, دليل هجرت حضرت معصومه, هجرت حضرت معصومه به ايران, ,
توسط : ولایتمداران |
بازخوانی مواضع شفاف و انقلابی آیت الله یزدی در فتنه 88
نامه‌هاشمي توهين‌و جسارت بود،بذر ترديد را افشاند، مواضعش از سه پهلو هم گذشته/ موسوی جوهره اش را نشان می‌دهد
 

 

آيت‌الله يزدي رئيس جامعه مدرسين حوزه علميه قم اين روزها به‌عنوان يكي از دو محور اصلي براي وحدت اصولگرايان تلاش مي‌كند. در عين حال، مواضع انقلابي وي از سال‌هاي دور قابل بازخواني است؛ چه زماني كه در قامت رئيس قوه قضائيه پا به‌پاي رهبر معظم انقلاب انتقادهاي خود از جريان اشرافي وقت را به صراحت بيان مي‌كرد و چه در شوراي نگهبان جزو فقهاي برجسته حافظ چارچوب‌هاي ديني بود و هست.



ادامه مطلب

برچسب ها : بازخوانی مواضع شفاف, آیت الله یزدی, فتنه 88, نامه‌ هاشمي, توهين ‌و جسارت, افشاند بذر ترديد, مواضع سه پهلو, جوهره موسوی, رئيس جامعه مدرسين حوزه, وحدت اصولگرايان, مواضع انقلابي, جريان اشرافي, فقهاي برجسته, ,
توسط : ولایتمداران |
گفتگو با مهدي طالقاني، فرزند آيت الله طالقاني
آقازاده‌ها ادعا مي‌كنند پدرشان خرج انقلاب را داده است/ تيتر "حجاب اجباري نيست" شيطنت بود
 
براي آشنايي بهتر مخاطبين از فضاي خانوادگي بيت آيت‌الله طالقاني روابط موجود در آن را شرح دهيد؟ 
خانواده به ظاهر ارتباط خيلي قوي با آقا نداشت چرا كه هنگامي كه ايشان بيرون از منزل بودند به شدت مشغول مبارزات سياسي و به غير از آن هم اغلب ايام در زندان به سر مي‌بردند. اما مطالبي كه ما از ايشان مي‌شنيديم هر كدام يك درس جامعي به حساب مي‌آيند. به طور مثال من در خانواده فرد عصبي بودم و در اثر اختلافات ايدئولوژيك با برادرم مدام با هم درگير مي‌شديم. آقا به من مي‌فرمود: اگر هركسي بخواهد اينگونه نظرات خود را به كرسي بنشاند ديگر سنگ روي سنگ بند نمي‌شود لذا بايد انسان هم شنونده خوبي باشد و هم گوينده خوبي، هم چنين بايد انسان با قبول اشتباهات خود به آن اعتراف كند. من نيز بايد اعتراف كنم كه در 30 سال اخير در مسئولين سياسي كشور چنين روحيه‌اي نديدم. منزل ما در خيابان اميريه، فاصله زيادي با مسجد هدايت داشت. لذا از بعدازظهر آقا به سمت مسجد حركت مي‌كرد و من نيز با پاي پياده تا مسجد همراه وي مي‌شدم. 


ادامه مطلب

برچسب ها : گفتگو با مهدي طالقاني, فرزند آيت الله طالقاني, ادعای آقازاده‌ها, خرج انقلاب, حجاب اجباري نيست, تيتر شيطنت, ,
توسط : ولایتمداران |
گفتاری از استاد رحیم‌پور ازغدی در باب شخصیت شهید مظلوم بهشتی
فضا بقدری سنگین بودکه انقلابی‌ها هم حاضر به دفاع از بهشتی نبودند/ بقای ارزش‌های انقلابی تا حد زیادی محصول مقاومت بهشتی است
 

 

متنی که در ادامه می‎خوانید گفتاری از استاد حسن رحیم‎پور ازغدی است که به مناسبت فرارسیدن هفتم تیر و شهادت سیدالشهدای انقلاب اسلامی و 72 تن از یارانش ایراد شده است.

استاد رحیم‏پور در این گفتار با اشاره به مقوله ترور از دیدگاه اسلام، به بررسی ابعاد شخصیتی شهید مظلوم بهشتی و همچنین ویژگی‎های انقلابی، اندیشه‌ای، تشکیلاتی و سیاسی وی پرداخته است.

رجانیوز این گفتار را به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت آیت الله بهشتی و برای آشنایی هر چه بیشتر مخاطبین خود با ابعاد شخصیتی آن شهید مظلوم منتشر می‎کند



ادامه مطلب

برچسب ها : استاد رحیم‌پور ازغدی, شخصیت شهید مظلوم بهشتی, نظریه اقتصادی بهشتی, ,
توسط : ولایتمداران |

انفجار دفتر مرکزي حزب جمهوري اسلامي ايران

روز هفتم تير ماه 1360 اگر چه روزي است که ملت ايران ، شهيد بهشتي که خود «‌يک ملت بود براي اين ملت ما » و نيز 72 تن از ياران انقلاب را از دست داد ، اما در عين حال روزي است که چهره منافقين کوردل بيش از پيش براي همگان آشکار شده و صفوف انقلاب اسلامي را مستحکم‌تر ساخت. در اين روز شهيد بهشتي و تعداد زيادي از اعضاي حزب جمهوري اسلامي در دفتر مرکزي اين حزب در سرچشمه تهران جلسه‌اي داشتند .



ادامه مطلب

برچسب ها : انفجار دفتر مرکزي حزب جمهوري اسلامي ايران, شهيد بهشتي, 72 تن, حزب جمهوري اسلامي, ,
توسط : ولایتمداران |
30 سال از روز واقعه در مسجد ابوذر گذشت
يك لحظه به ذهنم آمد كه ايشان شهيد شد/سَر خُمِ مِی‌سلامت شکند اگر سبویی
 

 

ترور آیت الله خامنه ای در ششم تیرماه 1360 در مسجد ابوذر تهران صورت گرفت اما این اولین مرتبه ای نبود که دشمنان قصد ترور ایشان را داشتند. محافظ ایشان چند نمونه از شیطنت های قبلی دشمن را این گونه روایت می کند: « به نظر من اينها قبل از آن تاريخ به ترور به عنوان يك راه حل فكر كرده بودند و از همين بابت هم بسياري از عوامل و وابستگان به خود را به دستگاههاي مهم نظام نفوذ داده بودند. در مورد آقا هم اينها قبل از اينكه به صورت رسمي از سوي نظام طرد شوند، به شكل مخفي و مرموز، به فكر ترورايشان بودند. مثلاً به دفعات پيش مي آمد كه در مسير تردد ايشان به سوي نمازجمعه بمب مي گذاشتند اما هر بار با لطف الهي و به شكلي غيرمنتظره توطئه آنها بي اثر مي شد.



ادامه مطلب

برچسب ها : 30 سال از روز واقعه در مسجد ابوذر گذشت, ترور آیت الله خامنه ای, ششم تیرماه 1360, مسجد ابوذر تهران, ,
توسط : ولایتمداران |

انفجار دفتر مرکزي حزب جمهوري اسلامي ايران

 

 
روز هفتم تير ماه 1360 اگر چه روزي است که ملت ايران ، شهيد بهشتي که خود «‌يک ملت بود براي اين ملت ما » و نيز 72 تن از ياران انقلاب را از دست داد ، اما در عين حال روزي است که چهره منافقين کوردل بيش از پيش براي همگان آشکار شده و صفوف انقلاب اسلامي را مستحکم‌تر ساخت. در اين روز شهيد بهشتي و تعداد زيادي از اعضاي حزب جمهوري اسلامي در دفتر مرکزي اين حزب در سرچشمه تهران جلسه‌اي داشتند .


ادامه مطلب

برچسب ها : انفجار دفتر مرکزي حزب جمهوري اسلامي ايران, شهيد بهشتي و 72 نفر از ياران, ,
توسط : ولایتمداران |

بررسی نقش آيت‌الله‌العظمی‌ مظاهری در دفاع مقدس با حضور سردار صفوی
سپاه نیوز: نشست «بررسی نقش آيت‌الله‌العظمی مظاهری در دوران دفاع مقدس» با حضور سردار سرلشكر پاسدار سيد رحيم صفوی، دستيار و مشاور عالی فرمانده معظم كل قوا در امور نيروهای مسلح برگزار شد.



ادامه مطلب

برچسب ها : سپاه نیوز: نشست «بررسی نقش آيت‌الله‌العظمی مظاهری در دوران دفاع مقدس» با حضور سردار سرلشكر پاسدار سيد رحيم صفوی, دستيار و مشاور عالی فرمانده معظم كل قوا در امور نيروهای مسلح برگزار شد, بررسی نقش آيت‌الله‌العظمی‌ مظاهری در دفاع مقدس با حضور سردار صفوی , ,
توسط : ولایتمداران |
آيت‌الله صادقي تهراني تا آخرين لحظات عمر همراه با رهبر انقلاب بود

داماد آيت‌الله صادقي تهراني با اشاره به ارادت قلبي آيت‌الله تهراني به رهبر معظم انقلاب گفت: ايشان تا آخرين لحظات عمر خود دست از حمايت از انقلاب نكشيد و همواره همراه با مقام معظم رهبري بود.



ادامه مطلب

برچسب ها : آيت‌الله صادقي تهراني تا آخرين لحظات عمر همراه با رهبر انقلاب بود, ,
توسط : ولایتمداران |


صفحه قبل 1 2 صفحه بعد