منوی اصلی
موضوعات سایت
مطالب جدید
آرشیو مطالب
وصیت شهدا
وصیت شهدا
معرفی سایت

سایت خبری تحلیلی ولایتمداران سایتی است با هدف اشاعه فرهنگ ولایت پذیری و ولایت مداری و دفاع از حریم ولایت و ولایتمداران.
مطالب ثابت
همرزمان
نویسندگان
لوگوی دوستان
امکانات دیگر


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1586
بازدید دیروز : 793
بازدید هفته : 2748
بازدید ماه : 2379
بازدید کل : 93934
تعداد مطالب : 5454
تعداد نظرات : 280
تعداد آنلاین : 2




در اين وبلاگ
در كل اينترنت
چاپ این صفحه
ابر برچسب ها
گونه‌ای متفاوت از دیسکو که در نوع خود بی‌نظیر است

دیسکوهای سیار در تورهای گردشگری +تصاویر

به گزارش بی باک، سایت ما هستیم چندی پیش مطلبی با عنوان «با کدام اجازه از بانوان بی حجاب عکس می گیرید» منتشر کرد، در آن مقاله نوشتیم که برخورد فصلی با حجاب، آثار و تبعات بدی برای جامعه و شخص به بار می آورد اما دریغ ...


ادامه مطلب

برچسب ها : دیسکوهای سیار, تورهای گردشگری, تصاویر, ,
توسط : ولایتمداران |

چرا کودکم بی احترامی می‌کند؟

بعد از تعطیلات تابستان بازگشت به روال عادی روزهای مدرسه كمی سخت است؛ به خصوص برای كودكانی كه تمام اوقاعت فراغت خود را در منزل مانده ‌اند. اغلب والدین در این مورد با مشكل رو به‌ رو می ‌شوند و فرزند آنها صبح با غرغر رختخواب را ترک می ‌كند.


ادامه مطلب

برچسب ها : بی احترامی کودک, ,
توسط : ولایتمداران |

 تقدیر رهبرانقلاب از «پایی که جا ماند»

هیچ کتابی صحنه‌های اسارت مردان ما را در چنگال نامردمان بعثی عراق، آنچنان که در این کتاب است، به تصویر نکشیده است
 

 

کم پیش می‌آید که یک کتاب بتواند فضای فرهنگی کشور را تحت تاثیر خود قرار بدهد اما "پایی که جا ماند" این روزها حسابی کولاک کرده و اهالی کتاب‌خوان ایران را حسابی به خود مشغول کرده است؛ موضوعی که علاوه بر قلم شیوا و بیان گرم نویسنده، قطعا دعای خیر رزمندگان و جانبازان هشت سال دفاع مقدس را نیز به همراه داشته است.



ادامه مطلب

برچسب ها : تقدیر رهبرانقلاب, پایی که جا ماند, ناصر حسینی‌پور, ,
توسط : ولایتمداران |
شناختی از مجري‌ برنامه های امپرياليسم‌ در ایران

چرامجامع‌بین‌المللی به طرح كاهش جمعيت در ایران کمک می کنند؟

 
بنا به‌ عقائد مذهبي‌، ازدواج‌ باعث‌ تسلسل‌ نسل‌ بني‌ اسرائيل‌ و مانع‌ محو آنها مي‌شود. ازدواج‌ نكردن‌، و نيز با وجود استطاعت‌ مالي‌ و جسمي‌، بچّه‌دار نشدن‌، در مرام‌ يهود گناه‌ شمرده‌ ميشود. تنها جائي‌ از جهان‌ كه‌ كنترل‌ زاد و ولد، و شعارهاي‌ «فرزند كمتر، زندگي‌ بهتر» تحقّق‌ نمي‌يابد و نخواهد يافت‌، "اسرائيل"‌ است‌. اساساً پذيرفته‌ شده‌ كه‌ هر خانواده بايستي‌ حدّاقل‌ چهار بچّه‌ داشته‌ باشد. ميزان‌ حقّ اولاد پرداختي‌ به‌ كارمندان‌ زياد است‌ و بچّۀ زياد موجب‌ كاهش‌ انواع‌ و اقسام‌ مالياتها مي‌شود.


ادامه مطلب

برچسب ها : مجامع ‌بین ‌المللی, طرح كاهش جمعيت, مجري‌ برنامه های امپرياليسم‌, پرونده کنترل جمعیت, آثار و پیامدها, نفیس صدیق, ,
توسط : ولایتمداران |
سیر ترتیبی ماجرا در جهت عکس تصور شماست!
فمینیسم از "بی میلی به بچه دار شدن" متولد شد

 

محمد حسین فائزی- افول خانواده در غرب مشکل بدیهی و غیر قابل انکار انسان غربی است.تغییر سبک زندگی انسان غربی در سه مولفه؛ 1- کاهش نرخ ازدواج و افزایش سن ازدواج ، 2-کاهش نرخ باروری(بی تمایلی یا عدم تمایل به فرزند داشتن) و بالاخره 3- ازدواج های غیررسمی و غیرشرعی و افزایش فرزندان غیر مشروع قابل مشاهده است. بر خلاف تصور ساده انگارانه موجود مسیر تغییر ارزشهای خانوادگی غرب نه از خود خانواده بلکه از تحدید جمعیت و عدم تمایل به فرزند آوری شروع شده است. غرب در دوران اوج شکوفایی اقتصادی خود اتفاقا از لحاظ گرایش به ازدواج وضعیت مساعد تری گرفت و درصد ازدواج های غیر رسمی کاهش یافت اما همزمان رویکرد عدم تمایل به بچه دار شدن و تحدید جمعیت وجود داشت این مسیر که با تغییر جمعیتی خانواده غربی همراه بود به تغییرات جامعه شناسی خانواده انجامید و گرایشات فمینیستی و ضد خانواده گرایی افزایش یافت. در حقیقت می توان گفت تغییرات عینی در خانواده غربی به تغییرات ذهنی انجامید و مطلوبیت خانواده به کلی از بین رفت.



ادامه مطلب

برچسب ها : فمینیسم, بی میلی, بچه دار شدن, محمد حسین فائزی, افول خانواده, کاهش نرخ ازدواج, افزایش سن ازدواج, کاهش نرخ باروری, ,
توسط : ولایتمداران |
شماره‌ ضروری که حتما باید بدانید

 

ایسنا نوشت: شايد اين روزها كمتر كسي باشد كه كاربرد شماره‌هايي مانند 110،115،125 وغيره را در شرايط اضطراري نداند اما با اين وجود ممكن است بسياري از مشتركان تلفن همراه آشنايي چنداني با شماره 112 نداشته باشند.



ادامه مطلب

برچسب ها : شماره‌ ضروری, شماره 112, ,
توسط : ولایتمداران |
اگر دسته چک دارید، حتما بخوانید!

 

چنانچه شخصی به دیگری چکی را بدهد و در مقابل قرار باشد که دیگری کاری را برای او انجام دهد و انجام ندهد، صادر‌کننده نمی‌تواند دستور عدم‌پرداخت چک را صادر کند؛ زیرا عدم‌انجام تعهد یک مساله مدنی است و بایستی پس از پرداخت وجه، دادخواست خود را به دادگاه تحویل دهد.



ادامه مطلب

برچسب ها : قانون تجارت, قانون دسته چک, ,
توسط : ولایتمداران |

چه کسانی از دامن زدن به درد و داغ مردم سود می برند:

جعل در اخبار تصویری زلزله آذربایجان

این عکسِ در روزهای اخیر به عنوان « سوزناک ترین تصویر زلزله آذربایجان» به سرعت در سطح اینترنت منتشر شد و توجه میلیون ها انسان ها را به خود جلب نمود. تا جایی که بسیاری از هموطنان نیز در وبلاگ ها و سایت های خود در خصوص این تصویرِ جانگداز، شعر سرودند و نثرها نوشتند. غافل از این که واقعیت چیز دیگری بود. و هیچ کس نپرسید که « آیا این تصویرِ واقعاً متعلق به زلزله ی اهر و زرقان است ؟»



ادامه مطلب

برچسب ها : جعل اخبار تصویری, زلزله آذربایجان, ,
توسط : ولایتمداران |
چه تيپ مساجدي به مردم آرامش بهتري مي‌دهد؟

 

گنبدهاي فيروزه‌اي و مناره‌هاي سربه فلك كشيده به سمت آسمان در هر نقطه‌اي از دنيا مقدس‌ترين مفهوم را در ذهن هر مسلمان تداعي مي‌كند. مكاني مقدس كه نشان از عشق دارد و بندگي. مكاني كه عظمتش ناخودآگاه تو را به فكر وا مي‌دارد. مكاني مقدس كه نفس به نفست در آن بندگي‌ات را به رخ مي‌كشد و تو هم از جنس آسمان مي‌شوي.



ادامه مطلب

برچسب ها : مساجد, آرامش بهتر, روز جهاني مساجد, مجدالدين رحيمي, ,
توسط : ولایتمداران |

ناگفته‌هایی از زندگی 9 ماهه صدام در «حفره عنکبوت»

به گزارش مشرق، فردی که ماه‌ها صدام را در حفره‌ای در مزرعه خود پنهان کرده بود، ناگفته‌هایی را درباره حضور 9 ماهه وی در حفره عنکبوت بازگو کرد.


ادامه مطلب

برچسب ها : زندگی صدام, حفره عنکبوت, ,
توسط : ولایتمداران |
روايتهاي خواندني مرحوم نادر ابراهيمي از خودش، ادبيات، روشنفكران و...
روشنفكرها مضحكند، حرفهايشان از خودشان مضحكتر!/ اگر تدریس در دانشگاه را رها کنم، تدریس در حوزه را رها نخواهم كرد
 

 

ماهنامه داستان چهارمين شماره خود را هم به روي دكه فرستاده است. كساني كه شماره هاي قبلي اين ماهنامه را خوانده باشند براي خواندن شماره چهارم آن حتما اشتياق كافي خواهند داشت اما يكي از بهانه هايي كه مي تواند شما را مشتاق به خواندن جديدترين شماره داستان كند، حرفهاي خواندني و شگفت‌انگيز مرحوم نادر ابراهيمي نویسنده فقید کشورمان است. حرفهايي كه بخشي از آن در زير آمده است اما خواندن تمام آن لطف ديگري دارد.



ادامه مطلب

برچسب ها : روايتهاي نادر ابراهيمي, روشنفكرها, ماهنامه داستان, ,
توسط : ولایتمداران |

گفتگو با محمدحسن روزي طلب

دوست دارم با اميرمنصور آريا هم سلولي شوم!/ خاطرات روزي طلب از تاسيس رجانيوز و بيرون آمدن از روزنامه ايران

 

یکی از مشكلات سيستم قضايي ما طولاني بودن روند دادرسي پرونده هاست، اما هيچ بعيد نيست در اين يك مورد روند تجديد نظر و اعلام حكم نهايي به سرعت برق و باد طي شود. به همين دليل گفتيم تا فرصت هست با محمدحسن روزي طلب گفتگو كنيم چون بعيد نيست كه چند وقت بعد مجبور باشيم براي مصاحبه به اندازه چند تا كمپوت هزينه كنيم! وگرنه قبول داريم كه گفتگوي يك رسانه با يكي از اهالي خودش خيلي معمول نيست.



ادامه مطلب

برچسب ها : محمدحسن روزي طلب, خاطرات روزي طلب, تاسيس رجانيوز, مشكلات سيستم قضايي, ,
توسط : ولایتمداران |

دروغ نگویید تا سالم تر باشید

نتایج تحقیقات انجام شده بر روی ۱۱۰ داوطلب نشان داد افرادی که از گفتن دروغ های واقعی یا حتی دروغهای مصلحت آمیز پرهیز می کنند در مقایسه با گروهی که به راحتی دروغ می گویند کمتر از مشکلاتی نظیر سردرد، گلودرد، اضطراب و سایر ناراحتیهای جسمی و روانی شکایت دارند.


ادامه مطلب

برچسب ها : دروغ, دروغهای مصلحت آمیز, ناراحتیهای جسمی و روانی, ,
توسط : ولایتمداران |

رنگی که اشتها را كم می‌كند

مواد غذایی با رنگ آبی طبیعی، كمتر وجود دارند و این موضوع باعث می‌شود اشتهای ما به طور خودكار نسبت به این رنگ پاسخ مثبتی نمی‌دهد.


ادامه مطلب

برچسب ها : رنگ, اشتها, رنگ آبی, ,
توسط : ولایتمداران |

آنچه خانم ها از شنیدن آن بیزارند

زنان دیگر معمولاً خیلی خوب متوجه منظور شما می شوند و شما را درک می کنند بطوریکه داستان را برای هر زنی که تعریف کنید براحتی با آن ارتباط برقرار می کند. اما چرا خود مردها متوجه نیستند که گاهی اوقات حرفهایی می زنند که زن ها از شنیدن آن بیزارند؟


ادامه مطلب
توسط : ولایتمداران |

راه‌های افزایش عمر از نگاه آیت‌الله مکارم‌

حضرت آیت‌الله مکارم شیرازی با تاکید بر ضرورت الگوگرفتن مسؤولان از روش و منش عادلانه امام علی (ع) گفت: کسانی که در پست‌های حساس هستید و ممکن است به خاطر پست و مقام شما را متزلزل کنند مراقب باشید و ببینید حضرت علی (ع) چگونه رفتار می‌کرد.


ادامه مطلب

برچسب ها : راه‌های افزایش عمر, آیت‌الله مکارم, ‌منش عادلانه امام علی, ,
توسط : ولایتمداران |

این موادخوراکی عمرتان را کم می‌کند

خوردن بعضی از مواد غذایی به جای آنکه برای ما مفید باشند می‌توانند بیماری‌های مختلفی را برای ما به وجود آورند و ما باید تا حد امکان از خوردن آن‌ها اجتناب کنیم.


ادامه مطلب

برچسب ها : موادخوراکی, کاهش طول عمر, بیماری‌های مزمن, ,
توسط : ولایتمداران |

کاربردهای نوشابه به غیر از خوردن!

کم و بیش شنیده‌ایم که نوشابه‌هاى گازدار براى سلامتی زیان آور هستند، گرچه کمتر به این هشدار‌ها توجه می‌کنیم اما تاکنون به استفاده هاى گوناگون آن‌ها یا مزایایشان هم فکر کرده‌اید؟


ادامه مطلب

برچسب ها : کاربردهای نوشابه, نوشابه‌هاى گازدار, ,
توسط : ولایتمداران |

تکذيب يک شايعه درباره آيت الله سيستاني

دفتر آيت الله سيستاني موافقت ايشان با نمايش چهره امام صادق در سريال «امام الفقهاء» را تکذيب کرد.


ادامه مطلب

برچسب ها : تکذيب شايعه, سيستاني, چهره امام صادق, امام الفقهاء, شبکه تلويزيوني العراقية, ,
توسط : ولایتمداران |

۲۵راه برای فعال‌تر بودن

اتاقتان را تمیز کنید: شاید مادرتان همیشه این موضوع را به شما تذکر می‌دهد، ولی تمیز کردن اتاق می‌تواند علاوه بر فعالیت، بر روحیه شما تاثیر مثبت داشته باشد.


ادامه مطلب

برچسب ها : فعال‌تر بودن, اضافه وزن, خستگی مفرط, مشکلات جسمی و روحی, ,
توسط : ولایتمداران |

۶ترس عجیب که‌ آدم را از پا در‌می آورد!

فوبیا یک ترس ساده نیست که در یک لحظه بیاید و بعد محو شود، بلکه هراسی ماندگار است که می‌تواند زندگی مبتلایان را مختل کند و آن‌ها را به دردسر بیندازد. این ترس شدید که غیرقابل کنترل هم به‌نظر می‌رسد، چیزی بیش از هراس از یک موقعیت خطرناک است.


ادامه مطلب

برچسب ها : ترس عجیب, فوبیا, حمله وحشت, زندگی بدون تلفن همراه, ,
توسط : ولایتمداران |

تهديدتازه ربايندگان زوار ايراني درسوريه

ربايندگان زائران ايراني در سوريه در اطلاعيه‌اي که منتشر شد با اشاره به سفر سعيد جليلي، دبير شوراي عالي امنيت ملي کشورمان به دمشق و ديدار وي با بشار اسد، رئيس جمهور سوريه، تهديد کردند: تمامي منافع راهبردي ايران در خاک سوريه را هدف قرار خواهند داد.


ادامه مطلب

برچسب ها : تهديدتازه ربايندگان, زوار ايراني درسوريه, اطلاعيه‌ ربايندگان زائران ايراني, گردان‌هاي البراء, ارتش آزاد سوريه, ,
توسط : ولایتمداران |

اعمال شب بيست و يكم ماه مبارك رمضان

اعمال شب‌هاى قدر بر دو نوع است؛ يكى آن‌كه در هر سه شب بايد انجام داد و ديگر آن‌هايي‌ كه مخصوص هر شبى است.


ادامه مطلب

برچسب ها : اعمال شب بيست و يكم, اعمال شب‌هاى قدر, ,
توسط : ولایتمداران |

آشنایی با زندگی پدر و مادر رهبر انقلاب

 
آیت الله سید جواد خامنه ای را نمی توان مرد سیاست و مبارزه به مفهومی که امروز تصور می شود نامید. وی پا به این عرصه نگذاشت و ادعای آن را هم بر زبان نراند. ایشان امام خمینی را از نزدیک دیده و با ایشان آشنا شده بود.؛ بلکه می توان گفت او با حاج آقا روح الله رفاقت داشت.


ادامه مطلب

برچسب ها : پدر و مادر رهبر انقلاب, سید جواد خامنه ای, شرح اسم, ,
توسط : ولایتمداران |

۵روش تقویت اعتماد به نفس

اعتماد به نفس ما در دوران نوجوانی و جوانی شکل می‌گیرد؛ به این معنا که اگر خانواده، دوستان و اجتماع دایم از ما انتقاد کنند، مشخص است که اعتماد کمتری به خودمان خواهیم داشت و احساس ارزشمند بودن را هم از دست خواهیم داد.


ادامه مطلب

برچسب ها : تقویت اعتماد به نفس, ,
توسط : ولایتمداران |

یک منبع‌آگاه در گفتگو با رجانیوز: فائزه هاشمی از ایران گریخت

 

 
 
در شرایطی که در هفته‌های اخیر صدور برخی احکام برای فعالان رسانه‌ای ـ دانشجویی جبهه فرهنگی انقلاب، از سوی قوه قضائیه، اعتراضات زیادی را از سوی چهره‌های دلسوز نظام همچون آیت الله علم‌الهدی، دکتر باقری لنکرانی و تشکل‌های مختلف داشنجویی به دنبال داشته است، عدم اجرای حکم محکومیت فائزه هاشمی رفسنجانی، پنج ماه پس از صدور این حکم، سبب شد تا دختر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، صبح روز پنج شنبه 12 مرداد حدود ساعت 4:30 بامداد از فرودگاه امام خمینی(ره) ایران را ترک کرده و به برادرش مهدی هاشمی یکی از محورهای اصلی فتنه 88 بپیوندد.


ادامه مطلب

برچسب ها : فائزه هاشمی, محکومیت فائزه هاشمی رفسنجانی, فتنه 88, ,
توسط : ولایتمداران |
به بهانه بحث شب گذشته کوشکی و کرم پور در هفت:

شاهکاری‌به‌نام‌هفت! / چرا اصولگرایان با سینماگران به توافق نمی رسند؟

مشکل از اینجا شروع می شود که مثلاً وقتی یک انسان مذهبی و اصولگرا می بیند در فیلمی دختر و پسر نامحرم (نامحرم در خود فیلم) به راحتی با یکدیگر به گشت و گذار رفته و بگو بخند می کنند و قرار می گذارند، اینها را خروج از فرهنگ دینی می داند، ولی طرفداران سینمای کنونی چنین صحنه هایی را عادی می پندارند. همانطورکه دیشب هم اشاره شد، وقتی یک انسان مذهبی زن بدحجاب و آرایش کرده ای را بر پرده سینما می بیند، این صحنه را خلاف شرع می داند، ولی یک طرفدار سینمای کنونی آن را عادی می پندارد.برای یک اصولگرا علاوه بر...


ادامه مطلب

برچسب ها : کوشکی و کرم پور, اصولگرایان, سینماگران, ,
توسط : ولایتمداران |

سخن پرمعنای «ابوذر» کنار کعبه

روز قیامت در پیشگاه خداوند دادگاه عدل الهی بر پا می‌شود، در یک طرف دادگاه گواهانی بر اعمال انسان حاضر هستند که با وجود شهادت آنها هیچ عذری برای انسان باقی نمی‌ماند!


ادامه مطلب

برچسب ها : سخن ابوذر کنار کعبه, ,
توسط : ولایتمداران |

آزادی در اسلام از نظر شهید مطهری

فرهاد جابر
حضرت علی (ع) ،هیچ‏گاه مخالفی را به صِرف اتهام مخالفت یا اعلام مخالفت، دستگیر یا زندانی نکرد و تا زمانی که خوارج دست به شمشیر نبردند با آنان وارد جنگ نشد . سیره علی(ع) در مواجهه با مخالفان خود این بود که به صرف جدا شدن آنان از حضرت و اعلام مخالفت، اقدامی انجام نمی‏داد و تا زمانی که قصد براندازی حکومت و انجام اقدامات عملی در این زمینه از آنان بروز نمی‏داد با آنان مدارا میکرد .


ادامه مطلب

برچسب ها : آزادی در اسلام, شهید مطهری, جاذبه و دافعه علی, دموکراسی علی, سیره علی, ,
توسط : ولایتمداران |
دختری که شاهد قتل‌عام خانواده‌اش بود

 

هدی غالیه دختر بچه 10ساله سال2006 که همه خانواده خود را در حمله ناوهای جنگی رژیم صهیونیستی از دست داده بود حال در آستانه ورود به دانشگاه تصمیم دارد حقوق بخواند تا وکیل بشود و قاتلان پدر و مادر و برادرانش را قصاص کند.



ادامه مطلب

برچسب ها : دختر شاهد قتل‌ عام, هدی غالیه, نوار غزه, ساحل بیت لاهیا, ,
توسط : ولایتمداران |


صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 15 صفحه بعد