منوی اصلی
موضوعات سایت
مطالب جدید
آرشیو مطالب
وصیت شهدا
وصیت شهدا
معرفی سایت

سایت خبری تحلیلی ولایتمداران سایتی است با هدف اشاعه فرهنگ ولایت پذیری و ولایت مداری و دفاع از حریم ولایت و ولایتمداران.
مطالب ثابت
همرزمان
نویسندگان
لوگوی دوستان
امکانات دیگر


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1279
بازدید دیروز : 793
بازدید هفته : 2441
بازدید ماه : 2072
بازدید کل : 93627
تعداد مطالب : 5454
تعداد نظرات : 280
تعداد آنلاین : 2




در اين وبلاگ
در كل اينترنت
چاپ این صفحه
ابر برچسب ها
وقتی باید در مسلمان بودن برخی اصلاح طلبان شک داشت:

ایجاد تردید تئوریسین اصلاحات در حرام بودن شراب!

در آخرین اظهار نظرها، یکی از تئوریسین های این طیف که سابقاً ملبس به لباس روحانیت بوده ویکی از پشتیبانان فکری دولت اصلاحات به شمار می آمد، یعنی "حسن یوسفی اشکوری" که اکنون در خارج از کشور به سر می برد، در پاسخ به سؤال شخصی از وی در مورد حلیت یا حرام بودن شراب، نسبت به حرام بودن آن تردید وارد کرده است. البته زیر سؤال بردن مستقیم و غیر مستقیم احکام شرعی سابقه ای طولانی در این جریان دارد ...


ادامه مطلب

برچسب ها : ایجاد تردید, تئوریسین اصلاحات, حرام بودن شراب, حسن یوسفی اشکوری, اصلاح طلبان, ,
توسط : ولایتمداران |
شیعه‌ی تنوری

 

محمد مهدي اسلامي

عكس امام و رهبری را بالأخره بالای تخته‌سیاه كلاس نصب كردیم. همه دلهره داشتیم كه با توجه به حال و هوای ناهمراه بچه‌های كلاس بغلی و همراهی برخی مسئولان مدرسه با آنها، این كار ما چه واكنشی خواهد داشت. حاج‌آقا لاجوردی كه از تصمیم ما خبر شده بود، از كار ما استقبال كرده بود و گفته بود كه هزینه‌ی قاب‌ها را خواهد داد. تازه قاب‌ها را به دیوار زده بودیم كه مدیر مدرسه وارد كلاس شد و خبر آورد كه «سید اسدالله لاجوردی را چند دقیقه پیش شهید كردند.» نگاهمان روی آن دو قاب عكس ماند كه حالا یادگاری بودند از آن شهید بر دیوار كلاس. [بخشی از وصیت‌نامه‌ی شهید لاجوردی]



ادامه مطلب

برچسب ها : شیعه‌ی تنوری, سید اسدالله لاجوردی, محمد مهدي اسلامي, وصیت‌نامه‌ی شهید لاجوردی, ,
توسط : ولایتمداران |
چه مولفه هایی حسن رحیم پور را از دیگر متفکران جبهه فرهنگی انقلاب متمایز می کند

 

محمد صادق شهبازی: پخش خبر نافرجامی تنها ترور از میان متخصصین علوم انسانی و اسلامی کشور به وسیله ی برنامه ریزان ترور دانشمندان هسته ای کشور موج رسانه ای زودگذری را ایجاد کرد که با چند خبر کوتاه به زودی فرو نشست. اما بازخوانی ویژگی های خاصّی که منجر به تمرکز دشمن روی گزینه ی ترور یعنی حسن رحیم‌پور گشته بود، مسکوت ماند. این نوشته تلاشی است برای ارائه ی گزارشی از زمینه های پیدایش، زندگی و ویژگی های خاص پدیده ای به نام حسن رحیم‌پور در فضای حوزوی-دانشگاهی، فکری-معرفتی کشور، که گرته ی اولیه آن حاصل ارائه ای در همین مورد در حلقه مطالعاتی دانشکده ی علوم اجتماعی دانشگاه تهران در سال ۱۳۹۰ است.



ادامه مطلب

برچسب ها : حسن رحیم پور, متفکران جبهه فرهنگی, محمد صادق شهبازی, روشن فکری دینی انقلابی, ,
توسط : ولایتمداران |

چرا ولايت فقيه بايد مطلقه باشد؟

به نظر مي‏رسد مفهوم ولايت، فقيه، به خصوص معني "مطلقه" براي پرسش كننده روشن نيست.براي شفاف شدن پاسخ و رسيدن به حقيقت لازم است سئوال كالبد شكافي و تحليل شود و به چند سئوال تبديل گردد. نخست، مفهوم ولايت مطلقه فقيه روشن شود. پس از آن به "چرايي" آن يعني چرا ولايت فقيه بايد مطلقه باشد،پاسخ داده شود، سپس به چرايي دوم، يعني چرا ولايت فقيه انتصابي يا نيمه انتخابي است و با رأي مستقيم مردم انتخاب نمي‏شود و آيا مفهوم ولايت مطلقه فقيه پاسخ شفاف اين سئوال مبتني بر اين است كه مفهوم چند موضوع روشن شده باشد:



ادامه مطلب

برچسب ها : ولايت مطلقه فقيه, معني مطلقه, ,
توسط : ولایتمداران |

پيچ بزرگ تاريخ به سود چه جبهه اي خواهد چرخيد؟

محمد فیاضی

از ابتداي تاريخ تا كنون بشر اين اختيار را داشته كه ميان دو جبهه خير و جبهه شر، دست به انتخاب بزند. بزرگترين رويدادهاي تاريخ نيز در بستر رويارويي و مبارزه ي اين دو جبهه رقم خورده است.


ادامه مطلب

برچسب ها : پيچ بزرگ تاريخ, محمد فیاضی, ,
توسط : ولایتمداران |
گفتگوی خواندنی با دبیرکل جبهه پایداری
نامه بی‌سلام به رهبرانقلاب نشان از انحراف است/ عده‌ای که قبل از انتخابات دم از وحدت می‌زدند، بعد از انتخابات رقابت را در پیش گرفتند

 

سابقه اعلام موجودیت جبهه پایداری هر چند به یکسال پیش می رسد، اما در همین مدت کوتاه نیز بخش زیادی از اخبار و تحلیل های داخلی را به خود اختصاص داده است؛ تا جایی که برخی رسانه‌ها و جراینات سیاسی را بر آن داشت تا برای جبران محبوبیت این جبهه در میان افکار عمومی، دست به انتشار گسترده جزوات تخریبی، اخبار و نامه های موهن فراوانی بزنند.



ادامه مطلب

برچسب ها : دبیرکل جبهه پایداری, نامه بی‌سلام, نشان انحراف, آقاتهرانی, ,
توسط : ولایتمداران |

شریعتمداری: هنوز اول عشق است، اضطراب مكن!

به گفته برژينسكي در اجلاس آتلانتيك، تاريخ به پيچ بزرگي رسيده است كه خميني و خامنه اي تابلوهاي راهنماي آن را نصب كرده اند. نتانياهو را مي بينيد كه جيغ بنفش مي كشد و مي گويد «در خاورميانه به هر طرف كه نگاه مي كنم خميني و خامنه اي را مي بينم كه خيمه زده اند» و آلوين تافلر را كه با تاسف! و نگراني نظر حضرت آقا را تاييد مي كند «اين عصر را بايد عصر خميني ناميد» و...


ادامه مطلب

برچسب ها : شریعتمداری, اول عشق, روضه علی, ,
توسط : ولایتمداران |

پيچيدگي‎هاي خودسازي

حجت الاسلام پناهیان
«چرا برخی انسان‌های به ظاهر متقی و زاهد، گاهی در لحظه‌های مهم و سرنوشت‌ساز زندگی دچار خطایی به بزرگی اشتباه جبهه حق و جبهه باطل می‌شوند؟» حجت‌الاسلام‌والمسلمین علیرضا پناهیان دو عامل مهم را در این‌باره شناسایی كرده و بررسی می‌كند.

 

 


ادامه مطلب

برچسب ها : پيچيدگي‎هاي خودسازي, حجت الاسلام پناهیان, خطاهای بزرگ, توهم ایمان, بلای عُجب, ,
توسط : ولایتمداران |

شب قدر؛ تعبیر خواب پیامبر

(إِنَّا أَنزَلْنَاهُ فىِ لَیْلَةِ الْقَدْرِ): ما نازل کردیم قرآن را در شب قدر، نازل کردیم بر پیغمبر، که عجب شب مبارکی است .( إِنَّا أَنزَلْنَهُ فىِ لَیْلَةٍ مُّبَرَکَةٍ): ما نازل کردیم قرآن را در شب مبارک، خیلی مبارک، (وَ مَا أَدْرَئکَ مَا لَیْلَةُ الْقَدْرِ): ای پیغمبر می دانی لیلة القدر چیست؟ خیلی مهم است.
علامه طهرانی با اشاره به آیات و روایات، شب قدر را مختص امت اسلام خوانده و تأکید می کند: در این شب، شیاطین نمی توانند سراغ افراد بیایند، چون شب قدرت و عظمت و بروز و ظهور امام در عالم ملکوت است و شیاطین همه در بیغوله های خود و در تاریکی ها مخفی شده اند.


ادامه مطلب

برچسب ها : شب قدر, تعبیر خواب پیامبر, علامه طهرانی, ,
توسط : ولایتمداران |

مقامات اميرمؤمنان علي(ع) در قرآن

اميرمؤمنان علي(ع) در قرآن به عنوان نفس پيامبر(ص) معرفي شده است. تاويل و تفسير اين مقام جز به معناي يكتايي و يگانگي وجودي آن حضرت(ع) با پيامبر(ص) نيست. بنابراين، هر آنچه كه خداوند براي حضرت محمد(ص) بيان كرده در حق اميرمؤمنان علي(ع) نيز ثابت است. از اين رو پيامبر(ص) در مقامات اميرمؤمنان علي(ع) چنان سخن به ميان مي آورد كه گويي برتر از او انساني نيست. هر چند كه شيعيان به غلو در حق آن حضرت(ع) متهم هستند، ولي پيامبر(ص) درباره نفس خويش چنان سخن گفته است كه هيچ انسان خردمندي نمي تواند آنچه شيعيان بر پايه آيات و روايات بيان مي كنند، نپذيرد و آن را به غلو نسبت دهد.
نويسنده در اين مطلب بر آن است تا گوشه اي از حقيقت علوي را براساس آيات قرآني تبيين كند.

 


ادامه مطلب

برچسب ها : مقامات علي در قرآن, نفس پيامبر, حقيقت محمدي, ,
توسط : ولایتمداران |

راه‌های افزایش عمر از نگاه آیت‌الله مکارم‌

حضرت آیت‌الله مکارم شیرازی با تاکید بر ضرورت الگوگرفتن مسؤولان از روش و منش عادلانه امام علی (ع) گفت: کسانی که در پست‌های حساس هستید و ممکن است به خاطر پست و مقام شما را متزلزل کنند مراقب باشید و ببینید حضرت علی (ع) چگونه رفتار می‌کرد.


ادامه مطلب

برچسب ها : راه‌های افزایش عمر, آیت‌الله مکارم, ‌منش عادلانه امام علی, ,
توسط : ولایتمداران |

اسامی و عناوین شب‌های قدر

از امام صادق(ع) نقل شده‌است: شب قدر تا قیامت باقیست و در ماه رمضان واقع است. در روایات شیعه آمده‌ که شب قدر یکی از سه شب نوزدهم، بیست و یکم یا بیست و سوم ماه رمضان است که احتمال این آخری بیش‌تر است.


ادامه مطلب

برچسب ها : شب‌های قدر, شب زنده‌داری, حسن هاشمی جزی, ,
توسط : ولایتمداران |

اعمال شب بيست و يكم ماه مبارك رمضان

اعمال شب‌هاى قدر بر دو نوع است؛ يكى آن‌كه در هر سه شب بايد انجام داد و ديگر آن‌هايي‌ كه مخصوص هر شبى است.


ادامه مطلب

برچسب ها : اعمال شب بيست و يكم, اعمال شب‌هاى قدر, ,
توسط : ولایتمداران |

آنچه كه بايد از شب هاي قدر بدانيم

از آيات و روايات چنين استفاده مي شود که شب قدر از نخستين هنگام آفرينش جهان بوده و در امّت هاي پيشين از زمان حضرت آدم (ع) و هر يک از پيامبران بعد از او، شبي به نام شب قدر وجود داشته است.


ادامه مطلب

برچسب ها : شب هاي قدر, فضيلت شب قدر, مخفي بودن شب قدر, تکاليف شب قدر, احياء, توبه و استغفار, ,
توسط : ولایتمداران |
پرده ای دیگر از ماهیت اصلی متفکرین جریان اصلاحات:

تعریف و تمجید مصطفی ملکیان از آیین بودا

انسان تعجب می کند از افکار و آرا منورالفکران سکولار وطنی که چشم دلشان را باز نمی کنند و واقعیت کنونی جهان را نمی بینند و فریفته تئوری های عقلی و عرفانی مادی شده اند و نمی خواهند در مواضع خود تجدیدنظر کنند. مصطفی ملکیان در جایی گفته بود: "من معتقدم دین بودا حائز خصلت و استعداد جهانی شدن است؛ بودا تنها بنیانگذار دین و مذهب است که از ما اطاعت بی‌چون و چرا نمی‌خواهد. آیین بودا کم شریعت‌ترین‌ دین است و ..."


ادامه مطلب

برچسب ها : تعریف و تمجید, مصطفی ملکیان, آیین بودا, سکولار وطنی, ,
توسط : ولایتمداران |

سخن پرمعنای «ابوذر» کنار کعبه

روز قیامت در پیشگاه خداوند دادگاه عدل الهی بر پا می‌شود، در یک طرف دادگاه گواهانی بر اعمال انسان حاضر هستند که با وجود شهادت آنها هیچ عذری برای انسان باقی نمی‌ماند!


ادامه مطلب

برچسب ها : سخن ابوذر کنار کعبه, ,
توسط : ولایتمداران |

آزادی در اسلام از نظر شهید مطهری

فرهاد جابر
حضرت علی (ع) ،هیچ‏گاه مخالفی را به صِرف اتهام مخالفت یا اعلام مخالفت، دستگیر یا زندانی نکرد و تا زمانی که خوارج دست به شمشیر نبردند با آنان وارد جنگ نشد . سیره علی(ع) در مواجهه با مخالفان خود این بود که به صرف جدا شدن آنان از حضرت و اعلام مخالفت، اقدامی انجام نمی‏داد و تا زمانی که قصد براندازی حکومت و انجام اقدامات عملی در این زمینه از آنان بروز نمی‏داد با آنان مدارا میکرد .


ادامه مطلب

برچسب ها : آزادی در اسلام, شهید مطهری, جاذبه و دافعه علی, دموکراسی علی, سیره علی, ,
توسط : ولایتمداران |
شرح دعای روز چهاردهم ماه رمضان از زبان آیت‌الله مجتهدی

هنگامی که نماز اول وقت نفرین می‌کند!

مرحوم آیت‌الله مجتهدی، بلای خداوند را نتیجه گناهان انسان دانست و با ذکر یک نمونه گفت: کسی که نماز اول وقت نمی‌خواند و اتومبیل خود را در جاده می‌راند، مورد نفرین نماز قرار می‌گیرد و تصادف می‌کند.


ادامه مطلب

برچسب ها : نفرین نماز اول وقت, دعای روز چهاردهم, احمد مجتهدی تهرانی, ,
توسط : ولایتمداران |

«من» شيطان است

علامه مصباح یزدی
متن زیر، گزیده ای از سخنرانی علامه مصباح یزدی است که در تاریخ رمضان 1429 ایراد شده است:

بزرگترين مشكل انسان كه او را از خدا دور مي كند و نمي گذارد به خدا نزديك شود و او را از عاليترين مقام قرب الهي محروم مي سازد اين است كه به خدا مي گويد: «من يكي، تو هم يكي!»؛ اينجا انسان براي خود استقلال قائل مي شود. «من دلم مي خواهد! تو با اينكه خدا هستي! اما هر چه مي گويي، بگو. من نيز دلم اينگونه مي گويد.»؛ اين را باور نمي كند كه او خودش، دلش، فكرش و اراده اش همه و همه براي خداست. او چيزي از خودش ندارد. فهمي كه دارد، شعوري كه دارد، زباني كه دارد، اراده اي كه دارد، محبتي كه دارد، بغضي كه دارد، اينها هيچ كدام ارث پدر و مادر انسان نيست. خدا به او عطا كرده است.


ادامه مطلب

برچسب ها : علامه مصباح یزدی, من شيطان, ,
توسط : ولایتمداران |
دراويش گنابادي: کار بر نماز اول وقت اولویت دارد!

 

در حالی که در روایات و سیره نبوی و ائمه اطهار (ع) به کرات بر اقامه نماز اول وقت و به تاخیر نینداختن زمان آن بسیار تاکید شده، اما مدیریت خانقاه امیرسلیمانی (خانقاه دراویش گنابادی نعمت‌اللهی) میگوید که "نماز جماعت را هر ساعتی به جماعت برگزار کنید، مورد قبول خداوند متعال قرار می گیرد"!



ادامه مطلب

برچسب ها : دراويش گنابادي, نماز اول وقت, ,
توسط : ولایتمداران |

ولي امر مسلمين جهان يعني چه؟

پاسخ :

ولايت بر اموال و اعراض و نفوس مردم از شؤون ربوبيت الهى است و تنها با نصب و اذن خداى متعال، مشروعيت مى‏يابد و چنان كه معتقديم اين قدرت قانونى به پيامبر اكرم(ص) و امامان معصوم(ع) يكى بعد از ديگرى داده شده است. در زمان غيبت بر اساس ادله عقلى متعدد و روايات زيادى كه از امامان معصوم(ع) وارد شده فقيه جامع‏الشرايط عهده‏دار منصب ولايت و رهبرى جامعه اسلامى مى‏باشد و از طرف امام زمان(عج) به صورت عام منصوب مى‏باشند.



ادامه مطلب

برچسب ها : ولي امر مسلمين جهان, منصب ولايت و رهبرى, ,
توسط : ولایتمداران |

شعار «تمدن اسلامی»، معیار تحلیل جریان‌های سیاسی

حسن نوروزی
مقام معظم رهبری امام خامنه ای (مدظله) در محفل انس با قرآن، بیانات مهمی درباره شعار «تمدن اسلامی» بیان فرمودند که می توان آن را در تحلیل جریان های فکری و سیاسی، مورد توجه قرار داد. بر اساس این فرمایشات، جریان هایی که به این افق بلند بنگرند و به دنبال برپایی تمدن معنوی در مقابل تمدن مادی باشند، در طریق مستقیم انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی قرار خواهند داشت و گر نه با انتظارات حداقلی از اهداف انقلاب، کسی نمی تواند جمهوری اسلامی را به سر منزل مقصود برساند.


ادامه مطلب

برچسب ها : تمدن اسلامی, معیار تحلیل, جریان‌های سیاسی, حسن نوروزی, خامنه ای, ,
توسط : ولایتمداران |
در گفتگوی تفصیلی " بی باک" با دبیر جبهه پایداری تهران مطرح شد

برنامه جبهه پایداری برای انتخابات ریاست جمهوری یازدهم

باز به نظر من از الان تا فضای انتخابات داغ شود ما باید بپردازیم به تببین حقایق و تحلیل مسائل که مردم راه را اشتباه نروند، مردم در آدرس گرفتن دقیق باشند مردم در بررسی ها ریز بشوند ، اشخاص را بررسی کنند.


ادامه مطلب

برچسب ها : برنامه جبهه پایداری, انتخابات ریاست جمهوری, مجید متقی فر, دبیر جبهه پایداری, ,
توسط : ولایتمداران |
در خدمت و خیانت روشنفکران (1)

بخارا ؛ تریبون ادبی ضد انقلاب در قلب تهران

نشریه بخارا برای طیف ها و عناصر فکری متفاوت مانند ملی مذهبی ها،چپ های سنتی ،سکولارها و فراماسون ها و در مجموع هر تفکری که در مقابل اندیشه ناب محمد ی (ص) مبنایی پرمحتوا تلقی می گردد و مشخص می گردد که دهباشی با تفکری ..


ادامه مطلب

برچسب ها : خدمت و خیانت روشنفکران, بخارا, تریبون ادبی ضد انقلاب, نشریه بخارا, ,
توسط : ولایتمداران |
صوت:سخنرانی پناهیان با موضوع تزکیه شب چهارم

 

«اصول تزکیه؛ طرحی نو وجامع در بیان قواعد کلیدی رشدمعنوی و اخلاق اسلامی»عنوان سلسله جلسات سخنرانی حجت الاسلام پناهیان در شب‌های ماه مبارک رمضان در مهدیه تهران است.



ادامه مطلب

برچسب ها : صوت, سخنرانی پناهیان, موضوع تزکیه, شب چهارم, دانلود, ,
توسط : ولایتمداران |
سؤال‌هایی که روز قیامت پرسیده می‌شود

 

امانتداری و رفتار عادلانه و دور از تبعیض از نشانه‌های مهم ایمان است، چنان‌که «خیانت به امانت» علامت نفاق است که شامل مواردی نظیر کتمان علم، تصاحب اموال مردم و اطاعت از رهبران غیر الهی می‌شود.



ادامه مطلب

برچسب ها : سؤال‌های روز قیامت, محسن قرائتی, ,
توسط : ولایتمداران |
صوت:سخنرانی پناهیان با موضوع تزکیه شب پنجم

 

«اصول تزکیه؛ طرحی نو وجامع در بیان قواعد کلیدی رشدمعنوی و اخلاق اسلامی»عنوان سلسله جلسات سخنرانی حجت الاسلام پناهیان در شب‌های ماه مبارک رمضان در مهدیه تهران است.



ادامه مطلب

برچسب ها : صوت, سخنرانی پناهیان, موضوع تزکیه, شب پنجم, دانلود, اصول تزکیه, طرحی نو و جامع, قواعد کلیدی, رشد معنوی, اخلاق اسلامی, مهدیه تهران, ,
توسط : ولایتمداران |
تحلیلی‎متفاوت ازپشت‌پرده کشتار میانمار، درگفتگوی باابراهیم فیاض

غرب‌به‌دنبال‌گسترش بودائیسم به‎ عنوان نرم‌ افزار منطبق با تمدن خود است

کشتار وحشتناک مسلمانان میانمار به دست بودائیان متعصب این کشور و با چراغ سبز دولت برمه که به تازگی همپیمانی نزدیک با امریکا پیدا کرده است، موجی از ناراحتی و خشم را میان مردم مسلمان به وجود آورده است به نحوی که رهبر انقلاب اسلامی، و برخی از مراجع عظام تقلید نسبت به این کشتار واکنش نشان داده و آنرا محکوم کردند.


ادامه مطلب

برچسب ها : پشت‌پرده کشتار میانمار, ابراهیم فیاض, ‌گسترش بودائیسم, ,
توسط : ولایتمداران |
جمعه بازار؛ بسته پیشنهادی رجا برای آخر هفته
گلچین تصاویر و اخبار هفته/عالمی که امام رضا(ع) او را پیش خودش نشاند/قوانین ده گانه یک شهید/ شعر؛ طنز و داستانک

 

تعطیلات آخر هفته برای هر کس معنای خاص خودش را دارد. بعضی ها به زیارت اهل قبور می‌روند، برخی ترجیح می‌دهند از فرصت استفاده کنند و عطش ادبیات خود را با خواندن داستان و شعر سیراب کنند. نشستن پای منبر علما و بزم هیئت هم برنامه همیشگی بعضی دیگر است. البته سر زدن به مزار شهدا و صفا کردن با این زندگان حقیقی هم که جای خودش را دارد. افرادی هم هستند که با راحت شدن از مشغله های روزانه، به منابع خبری سرک می‌کشند تا از اوضاع و احوال زمانه بی خبر نمانند. ناگفته نماند که هیچ کس بدش نمی آید در آخر هفته لبخندی به لبش بنشیند. اما بعضی ها هم هستند که تا جایی که فرصت کنند، سعی می‌کنند همه این کارها را با هم انجام دهند. بسته جمعه بازار رجانیوز خوراک همچین افرادی است. نوش جان!



ادامه مطلب

برچسب ها : گلچین تصاویر, اخبار هفته, قوانین ده گانه, شعر, طنز, داستانک, ,
توسط : ولایتمداران |
تبلیغات‌انتخاباتی مجمع‌روحانیون از سوی موسسه تنظیم و نشر کلید خورده است؟
راز حمله نوه امام به حجاب زنان ایرانی چیست؟/ تلاش مشکوک سایت موسسه تنظیم و نشر، برای تحریف نظرات امام (ره)

 

حمله اخیر نوه دختری امام (ره) و خواهر همسر محمد رضا خاتمی به حجاب زنان ایرانی، در سایت وابسته به بنیاد حفظ و نشر آثار حضرت امام (ره)، نشانه دور جدید تحریف و مقابله با اندیشه‌های آشکار امام راحل است که این بار تلاش شده است با توسل به اطرافیان و خویشاوندان ایشان و از طریق سایت وابسته به بنیاد نشر آثار حضرت امام (ره) صورت پذیرد.



ادامه مطلب

برچسب ها : حمله نوه امام, حجاب زنان ایرانی, تبلیغات ‌انتخاباتی, مجمع ‌روحانیون, تحریف نظرات امام, اندیشه‌های آشکار امام, ,
توسط : ولایتمداران |


صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 34 صفحه بعد