منوی اصلی
موضوعات سایت
مطالب جدید
آرشیو مطالب
وصیت شهدا
وصیت شهدا
معرفی سایت

سایت خبری تحلیلی ولایتمداران سایتی است با هدف اشاعه فرهنگ ولایت پذیری و ولایت مداری و دفاع از حریم ولایت و ولایتمداران.
مطالب ثابت
همرزمان
نویسندگان
لوگوی دوستان
امکانات دیگر


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 51
بازدید دیروز : 218
بازدید هفته : 51
بازدید ماه : 1205
بازدید کل : 101086
تعداد مطالب : 5454
تعداد نظرات : 280
تعداد آنلاین : 2




در اين وبلاگ
در كل اينترنت
چاپ این صفحه
ابر برچسب ها
14دليل براي هجرت حضرت معصومه(س) به ايران

 

امام صادق (ع) فرمودند: «آگاه باشید! برای خدا حرمی است و آن مکّه است، و برای پیامبر خدا حرمی است و آن مدینه است، و برای امیرمؤمنان حرمی است و آن کوفه است. آگاه باشید! حرم من و فرزندان من بعد از من قم است.



ادامه مطلب

برچسب ها : 14دليل, دليل هجرت حضرت معصومه, هجرت حضرت معصومه به ايران, ,
توسط : ولایتمداران |
پاسخ جالب حسین شیخ الاسلام به شبهه چندصدایی در ایران درباره پیشنهاد محمود عباس

 


پنجمين همايش بين المللي حمايت از انتفاضه مردم فلسطين 9 و 10 مهرماه با حضور روساي مجالس و هيات پارلماني از 70 كشور جهان در تهران برگزار مي شود.
«حسين شيخ الاسلام» دبير اين همايش ديروز در جمع خبرنگاران در اين همايش روساي مجلس خلق اندونزي، مالاوي، زنگبار، زيمبابوه، شوراي ملي الجزاير، افغانستان، قطر، عراق، سناي افغانستان، كومور، كويت، موريتاني، سوريه و پاراگوئه حضور خواهند داشت.



ادامه مطلب

برچسب ها : پاسخ جالب حسین شیخ الاسلام, شبهه چند صدایی, چند شدائی در ایران, پیشنهاد محمود عباس, پنجمين همايش بين المللي, حمايت از انتفاضه, انتفاضه مردم فلسطين, ,
توسط : ولایتمداران |
در ديدار با اعضاي جامعه اسلامي دانشجويان مطرح شد
پاسخ دقيق آيت‌الله مصباح به شبهه اختلاف ميان روحانيت و تك‌روي با يادآوري نمونه‌هايي از رفتار امام(ره)
در دیدار هفته گذشته اعضای اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با آيت‌الله مصباح یزدی، یکی از دانشجویان سؤالی را درباره همگرایی و وحدت روحانیت به‌عنوان مراجع فکری و عقیدتی جامعه مطرح کرد که ایشان با ذکر مثال و نمونه‌هاي تاريخي جالبي از رفتارهاي امام راحل به این سوال پاسخ گفت.


ادامه مطلب
توسط : ولایتمداران |
متن كامل پرسش‌و پاسخ با اعضاي جبهه پايداري در همايش خراسان
لاريجاني بعد از نمازجمعه رهبرانقلاب باز هم گفت اجازه راهپيمايي بدهيد/ ضرورت رسیدگی قاطع هر سه قوه به پرونده فساد مالی
 

 

اولين همايش جبهه پايداري خراسان رضوي كه با استقبال پرشور فعالان سياسي در مشهد مقدس برگزار شد، با پرسش و پاسخ حاضران از محصولي، حسينيان و زارعي از اعضاي جبهه پايداري همراه بود.

در اين همايش، حجت الاسلام و المسلمين حسينيان به عنوان سخنران به بيان اهداف شكل گيري جبهه پايداري و وظايف پيش روي آن بر اساس آيات و روايات پرداخت كه رجانيوز متن كامل آن را منتشر كرد. در ادامه اين همايش، جلسه پرسش و پاسخ برگزار شد كه متن كامل پاسخ‌هاي اعضاي جبهه به پرسش‌هاي حاضران در جلسه مي‌آيد:



ادامه مطلب

برچسب ها : متن كامل پرسش‌و پاسخ, اعضاي جبهه پايداري, همايش خراسان, لاريجاني بعد از نمازجمعه, نماز جمعه رهبر انقلاب, اجازه راهپيمايي, ضرورت رسیدگی قاطع, ضرورت رسیدگی هر سه قوه, پرونده فساد مالی, محصولي حسينيان و زارعي, ,
توسط : ولایتمداران |
حسینیان در همایش جبهه پایداری خراسان رضوی مطرح كرد
پيام‌هاي رهبري معنوي آيت‌الله مصباح بر جبهه پايداري/ اگر ساکتین در برابر غارت‌حق حضرت‌امیر سکوت نمی‌کردند، مسیر تاریخ عوض می‌شد
 
 
جبهه پايداري انقلاب اسلامي بر اساس وعده‌اي كه داده بود، پس از ماه مبارك رمضان همايش‌هاي استاني خود را آغاز كرده و اعضاي مؤسس اين جبهه با حضور در مراكز استان‌ها هم هسته‌هاي استاني را شكل مي‌دهند و هم مباني نظري و گفتماني‌اي را كه جبهه پايداري براي آن‌ها تشكيل شده، تبيين مي‌كنند تا در همين ابتداي كار براي تمام كساني كه علاقه‌مند به فعاليت در اين چهارچوب هستند، روشن شود كه بناي كار جبهه بر قدرت‌طلبي و بازي‌هاي سياسي نيست، بلكه قرار است با متشكل شدن مجدد ظرفيت‌هايي كه بيم آن مي‌رفت در اثر حوادث سال جاري در دولت از هم پاشيده شوند، هسته‌هاي گفتماني در خدمت رهبري و انقلاب اسلامي شكل بگيرد.


ادامه مطلب

برچسب ها : حسینیان, همایش جبهه پایداری خراسان, رهبري معنوي آيت‌الله مصباح, جبهه پايداري, ساکتین, غارت ‌حق حضرت ‌امیر, ,
توسط : ولایتمداران |
گفتاري از حجت‌الاسلام پناهيان +فايل صوتي
چرا امام صادق(ع) رئيس مذهب است و ولايت مقدم بر تعليم و تربيت؟
 

 

دوران حيات چهار تن از ائمه هدي عليهم السلام كه از زمان امام سجاد(ع) آغاز شد و تا بخش‌هايي از دوران امام كاظم(ع) ادامه يافت، از منظر ترويج تعليم و تربيت اسلامي نقطه عطفي است در تاريخ پر فراز و نشيب زندگاني امامان معصوم عليهم السلام.



ادامه مطلب

برچسب ها : امام صادق, رئيس مذهب, ولايت مقدم بر تعليم و تربيت, حجت‌الاسلام پناهيان, فايل صوتي, ,
توسط : ولایتمداران |
علامه مصباح:در فتنه كساني لغزيدند كه انتظارش را نداشتيم

 

رئیس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) گفت: نعمت وجود امام خمینی(ره) اکنون از دست رفته است و پس از ایشان خدای متعال بر ما منت گذاشت و فردی را برای ما تعیین کرد که دوست و دشمن اعتراف دارند که در عالم بی‌نظیر است.



ادامه مطلب

برچسب ها : علامه مصباح, كساني كه لغزيدند, لغزيدند در فتنه, رئیس مؤسسه امام خمینی, نعمت وجود امام خمینی, ,
توسط : ولایتمداران |
آيت‌الله مصباح يزدي: براي برخي كه از ولايت خارج شده‌اند ديگر احترامي قائل نيستيم

 

آیت‌الله مصباح یزدی در دیدار جمعی از فرماندهان و مسئولان سپاه: اگر تدابیر رهبری و اطاعت مردم در سال‌های اخیر به ویژه در 'کوران توطئه‌ها علیه نظام و ساخت و پاخت‌های پنهانی' نبود، چیزی از انقلاب باقی نمی‌ماند



ادامه مطلب

برچسب ها : آيت‌الله مصباح يزدي, خروج از ولايت, کوران توطئه‌ها علیه نظام, ساخت و پاخت‌های پنهانی, ,
توسط : ولایتمداران |
رهبر انقلاب در ديدار شركت‌كنندگان در مجمع جهاني اهل‌بيت(ع):
حركت‌های عظیم اسلامی اخیر مقدمه تحول بزرگ‌تر و حاكمیت اسلام/ مراقب تهديدها از جمله اختلاف شيعه سني باشيد
 

 

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی سه‌شنبه شب در دیدار علما، نخبگان و روشنفكران شركت كننده در پنجمین مجمع عمومی جهانی اهل بیت علیهم السلام و همچنین نمایندگان فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در كشورهای مختلف، ضمن بیان ظرفیت های پیروان اهل بیت علیهم السلام و همچنین تهدیدهای پیش‌روی جهان تشیع و امت اسلامی، تأكید كردند: حركت‌های عظیم اسلامی اخیر در دنیای اسلام، مقدمه تحولی بزرگ‌تر و حاكمیت اسلام است و موضع پیروان اهل بیت علیهم السلام، حمایت از این حركت های اسلامی است.



ادامه مطلب

برچسب ها : رهبر انقلاب, ديدار شركت‌كنندگان, مجمع جهاني اهل ‌بيت, حركت‌های عظیم اسلامی, مقدمه تحول بزرگ‌تر, حاكمیت اسلام, مراقب تهديدها, اختلاف شيعه سني, حضرت آیت الله خامنه ای, رهبر معظم انقلاب اسلامی, جهان تشیع و امت اسلامی, موضع پیروان اهل بیت, ,
توسط : ولایتمداران |
گفت‌وگوي خواندني حجت‌الاسلام والمسلمين رشاد با آيت‌الله خوشوقت
"آقا" ارتباط عاطفي زیادي با اطرافیان‌شان دارند/ مي‌گفت توده‌ايم اما شاهرگم را براي خميني مي‌دهم
 

 

آيت‌الله خوشوقت از جمله اساتيد برجسته اخلاق است كه سال‌ها مجلس وعظش در تهران و قم از مسئولان و مقامات كشوري گرفته تا دانشجويان و طلاب جوياي حق را به سمت خود كشانده است.

اين عالم بزرگوار و انقلابي اگرچه هيچ‌گاه در مسندي از مسندهاي نظام مقدس جمهوري اسلامي تكيه نزده اما همواره تحليل‌ها و پيش بيني‌هاي دقيق او در عالم سياست تحسين كارشناسان و تحليلگران سياسي را به همراه داشته است.



ادامه مطلب

برچسب ها : گفت‌وگوي خواندني, حجت‌الاسلام والمسلمين رشاد, آيت‌الله خوشوقت, همراه آيت‌الله مصباح يزدي, فعاليت‌هاي جبهه پايداري, نظارت عاليه, دلسوزان انقلاب اسلامي, چارچوب جبهه پايداري, نشريه حاشيه, ,
توسط : ولایتمداران |
حقاني: در فتنه 88 همه طیف‌های مخالف نظام حضور داشتند

 

یک کارشناس مسائل تاریخی با بیان این که فتنه 88 جنگ احزاب جمهوری اسلامی بود،گفت در جریان فتنه 88 همه طیف‌های مخالف نظام حضور داشتند

موسی حقانی کارشناس مسائل تاریخی با حضور در آئین معرفی کتاب "نقشه نقش بر‌ آب" که به بررسی سخنان رهبری در مورد فتنه 88 اختصاص دارد، اظهار داشت: این کتاب، کتاب مهمی است ولی متاسفانه ما این طور کارها را کمی با تأخیر انجام میدهیم چرا که در حال حاضر مدتی از فتنه میگذرد.



ادامه مطلب

برچسب ها : حقاني, فتنه 88, طیف‌های مخالف نظام, کارشناس مسائل تاریخی, فتنه 88 جنگ احزاب, ,
توسط : ولایتمداران |
پرسش و پاسخ صریح دانشجویان با حداد عادل/7+8 مقابل آیت الله مصباح نخواهد ایستاد

 

خبرنامه دانشجویان ایران: در ادامه نشست اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل دانشجویان سراسر کشور، دانشجویان سوالات خود را از غلامعلی خداد عادل رئیس مجلس هفتم و نماینده مردم تهران در مجلس هشتم پرسیدند.

به گزارش خبرنامه دانشجویان ایران، متن این پرسش و پاسخ در ذیل می آید:



ادامه مطلب

برچسب ها : پرسش و پاسخ صریح, دانشجویان با حداد عادل, آیت الله مصباح, ,
توسط : ولایتمداران |
نماینده مردم اهواز در گفت‌وگو با رجانیوز/ 1
پيراهن لكه‌دار نبايد در ويترين اصولگرايان باشد/ مخالف معرفي نماينده افراد خارج از چارچوب تشكيلات براي تصميم‌گيري اصولگرايان هستم
 

 

با نزدیک شدن به فضای انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، فضای سیاسی کشور در تب و تاب بسترسازی برای این جریان مهم اجتماعی است و چیزی نمانده تا در و دیوار شهر از کاغذهای رنگی تبلیغات نمایندگان پر شود. تشکیل جبهه پایداری و کمیته 7+8 از سوی اصولگرایان نيز بیانگر اهمیت انتخابات این دوره از مجلس است.



ادامه مطلب

برچسب ها : نماینده مردم اهواز, پيراهن لكه‌دار, ويترين اصولگرايان, معرفي نماينده, افراد خارج از چارچوب, تشكيلات تصمیمگیری اصولگرايان, فضای انتخابات, نهمین دوره مجلس, فضای سیاسی کشور, تب و تاب بسترسازی, جریان مهم اجتماعی, در و دیوار شهر, کاغذهای رنگی, تبلیغات نمایندگان, تشکیل جبهه پایداری, کمیته 7+8,
توسط : ولایتمداران |
روایت‌های اسلامی و روایت‌های انجیلی- توراتی
سریال‌های ماورايی سیما در خدمت منافع چه کسانی است؟
 

 

آنچه در پی می آید گزیده ای از تحلیل مفصلي است که نشان می دهد که آموزه های توراتی- انجیلی درباره عالم ماورا، که در سینمای جهان پیشینه ای طولانی دارد، به مرور در سریال‌های صداوسیمای جمهوری اسلامی و یا سیاست‌های پخش فیلم‌های سینمای جهان در رسانه ملی، نفوذ و رسوخ کرده و اکنون فضای سریال‌های رمضانی را نیز تسخیر کرده است:



ادامه مطلب

برچسب ها : روایت‌های اسلامی, روایت‌های انجیلی- توراتی, سریال‌های ماورايی سیما, خدمت منافع, عالم ماورا, سینمای جهان, سریال‌های صداوسیما, سیاست‌های پخش فیلم‌ها, رسانه ملی, سریال‌های رمضانی, ,
توسط : ولایتمداران |
ارتباط دين و سياست از نظر آيت‌الله مصباح

 

رییس موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) با تاکید بر اینکه اهتمام به مسائل سیاسی و اجتماعی جزیی از وظایف دینی ماست، اظهار داشت: از نظر ما سیاست جزیی از دین است.

محمدتقی مصباح‌یزدی در دیدار با بخشی از دانش‌آموختگان دوره‌های طرح ولایت که در محل مؤسسه متبوعش صورت گرفت، با اشاره به جمله معروف «سیاست ما عین دیانت ما و دیانت ما عین سیاست ماست» اظهار داشت: پس از نهضت امام و پیروزی انقلاب اسلامی برای همه ما این معنا نهادینه شد که اهتمام به مسایل اجتماعی و سیاسی جزیی از وظایف دینی ماست.



ادامه مطلب

برچسب ها : ارتباط دين و سياست, نظر آيت‌الله مصباح, اهتمام به مسائل, مسائل سیاسی و اجتماعی, جزیی از وظایف دینی, سیاست جزیی از دین, ,
توسط : ولایتمداران |
نامه مهم آيت‌الله نوري درباره شيعيان بحرين

 

آيت‌الله نوري همداني از قيام ملت بحرين و رهبر شيعيان اين كشور اعلام حمايت كرد و نسبت كشتار مردم مظلوم اين كشور شديداً انتقاد كرد.



ادامه مطلب

برچسب ها : نامه مهم آيت‌الله نوري, شيعيان بحرين, قيام ملت بحرين, رهبر شيعيان بحرین, اعلام حمايت, كشتار مردم مظلوم, انتقاد شديد, ,
توسط : ولایتمداران |
اطلاعیه مرکز بررسی جرائم سازمان‌یافته سپاه درباره یک خبر

 

پس از انتشار خبری در یکی از خبرگزاری های رسمی کشور و تشویش اذهان عمومی، «مرکز بررسی جرائم سازمان‌یافته سپاه» در اطلاعیه‌ای به شفاف سازی در خصوص خبر مذکور و محورهای مطرح شده در آن از جمله آمار بازدید سایت‌های مستهجن و ارتش سایبری و پروژه‌های آینده مرکز پرداخته است.



ادامه مطلب

برچسب ها : اطلاعیه, بررسی جرائم سازمان‌یافته, تشویش اذهان عمومی, سایت‌های مستهجن, ارتش سایبری, پروژه‌های آینده مرکز, ,
توسط : ولایتمداران |
دیدار رئیس و اعضای مجلس خبرگان رهبری با رهبر انقلاب
تبيين‌مفهوم ولايت‌مطلقه فقيه/خطر بازگشت عوامل ديكتاتورهاي سابق و وابسته به غرب در تحولات منطقه
 

 

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز در دیدار رئیس و اعضای مجلس خبرگان، با اشاره به اقدام تاریخی و بی سابقه امام خمینی رضوان الله تعالی علیه در تشكیل نظام سیاسی مبتنی بر فقه اسلامی، به تبیین چالش ظاهری میان "حفظ هویت و اصول نظام" با "تحقق نیافتن برخی اهداف مادی و معنوی" پرداختند و ضمن تشریح معنای صحیح ولایت مطلقه فقیه و تأكید بر لزوم تصحیح و تكمیل مستمر مسیر حركت نظام افزودند: حوادث بسیار عظیمی در منطقه در حال رخ دادن است كه باید با تبیین دقیق و صحیح مفهوم مردمسالاری دینی برای ملتهای مسلمان، خلاء موجود را در زمینه جهت گیری آینده این حوادث، پُر كرد.



ادامه مطلب

برچسب ها : دیدار با رهبر انقلاب, رئیس واعضای مجلس خبرگان, مفهوم ولايت‌ مطلقه فقيه, خطر بازگشت, عوامل ديكتاتورها, عوامل وابسته به غرب, تحولات منطقه, حضرت آیت الله خامنه ای, رهبر معظم انقلاب اسلامی, مفهوم مردمسالاری دینی, حفظ هویت و اصول نظام, تحقق اهداف مادی ومعنوی, ,
توسط : ولایتمداران |
"جبهه پايداري را علامه مصباح يزدي تأسيس و نام‌گذاري كرد"

 

عضو جبهه پايداري انقلاب اسلامي با اشاره به اينكه علامه مصباح يزدي شخصاً جبهه پايداري را تأسيس و نامگذاري كرده است، گفت: نظر ما درباره عدم حضور مرتبطان با فتنه و جريان انحرافي و همچنين ساكتين در برابر فتنه در مركز تصميم‌گيري اتحاد اصولگرايان، دقيقاً منطبق بر نظر آيت‌الله مهدوي‌كني است.



ادامه مطلب

برچسب ها : جبهه پايداري, علامه مصباح يزدي, تأسيس, نام‌گذاري, مرتبطان با فتنه, جريان انحرافي, ساكتين, فتنه, مركز تصميم‌گيري, اتحاد اصولگرايان, نظر آيت‌الله مهدوي‌كني, ,
توسط : ولایتمداران |
كتاب نقشه‌ي نقش بر آب منتشر شد/ متن كامل مقدمه به قلم صفار هرندي
پيك‌هاي فتنه از موضع دلسوزي! پيشنهاد تسليم در برابر باج‌خواهي دشمن را آوردند/ شامگاه 9 دي دعای مولا مستجاب شد
 

 كتاب "نقشه‌ی نقش بر آب" مروری بر بیانات حضرت آیت‌الله العظمی سیدعلی خامنه‌ای (مدظلّه‌العالی) رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره‌ی فتنه‌ی سال 88 منتشر شد.

در این كتاب دیدگاه‌های معظم‌له با موضوع فتنه‌ی سال 88 در 5 محور، كه در طول بیش از 2 سال گذشته در دیدارها، سخرانی‌ها و خطبه‌های نماز جمعه بیان شده است، جمع‌آوری و با مقدمه‌ای از دكتر محمد حسین صفارهرندی در اختیار علاقه‌مندان قرار میگیرد.

"دهمین دوره‌ی انتخابات ریاست جمهوری"، "مواضع رهبری پس از انتخابات تا نماز جمعه 29 خرداد"، "حوادث پس از انتخابات"، "كسب بصیرت" و "جنگ نرم"، پنج فصل این كتاب 250 صفحه‌ای را تشكیل می‌دهند.

متن كامل مقدمه‌ي اين كتاب به قلم صفار هرندي در ادامه آمده است:



ادامه مطلب

برچسب ها : نقشه‌ي نقش بر آب, کتاب صفار هرندي, پيك‌هاي فتنه, موضع دلسوزي!, پيشنهاد تسليم, باج‌خواهي دشمن, شامگاه 9 دي, دعای مولا, استجابت دعا, مروری بر بیانات , حضرت آیت‌الله العظمی , سیدعلی خامنه‌ای, رهبر معظم انقلاب اسلامی, فتنه‌ی سال 88, ,
توسط : ولایتمداران |
ادامه پاسكاري رسانه‌هاي فتنه و مردودين عليه جبهه پايداري
روزنامه حامي قاليباف خواب توهين به آيت‌الله مهدوي‌كني را ديد!
 

 

روزنامه تهران امروز از سري رسانه‌هاي پرشمار نزديك به شهردار تهران كه حمله به جبهه پايداري را جزو وظايف روزانه خود تعريف كرده است، امروز در صفحه يك خود با انتخاب تيتر "هجمه به آيت‌الله مهدوي‌كني" خواب توهين به دبيركل جامعه روحانيت را ديد.



ادامه مطلب

برچسب ها : ادامه پاسكاري رسانه‌هاي فتنه, مردودين عليه جبهه پايداري, روزنامه حامي قاليباف, توهين به آيت‌الله مهدوي‌كني, روزنامه تهران امروز, ,
توسط : ولایتمداران |
بيانيه جبهه پايداري انقلاب اسلامي به‌مناسبت روز هشتم شهريور؛
3تير و 22خرداد پالايش انقلاب‎از اشرافي‌گري و وادادگي در مقابل مستكبران بود/ دولت دهان متملقان را از خاك پر كند
 

 

جبهه پايداري انقلاب اسلامي بيانيه شماره 3 خود را به‌مناسبت هشتم شهريور؛ سالروز شهادت رجايي و باهنر و هفته دولت منتشر كرد.

به گزارش رجانيوز، در اين بيانيه ويژگي‌هاي دولت اسلامي مورد تأكيد قرار گرفته و تصريح شده است كه "عملکرد خوب در برخی از عرصه ها نباید ما را از ضعف ها و کاستی ها در بعضی دیگر از عرصه ها غافل کند."

در بخش ديگري از اين بيانيه نيز هشدار داده شده است كه "حاسدان و مرتجعان و طالبان بازگشت به قدرت، با ترویج ناامیدی و انکار نقاط مثبت و گاه با تکیه بر دشمنان بیرونی، در پی تضعیف استحكام دولت به ویژه حمایت‌های مردمی آن هستند."

متن كامل اين بيانيه در ادامه آمده است:



ادامه مطلب

برچسب ها : بيانيه جبهه پايداري انقلاب اسلامي, ‌مناسبت روز هشتم شهريور, 3تير و 22خرداد, پالايش انقلاب, اشرافي‌گري و وادادگي, مقابل مستكبران, دولت و دهان متملقان, بيانيه شماره 3, حاسدان و مرتجعان, طالبان بازگشت به قدرت, ترویج ناامیدی, انکار نقاط مثبت, تکیه بر دشمنان بیرونی, تضعیف استحكام دولت, حمایت,
توسط : ولایتمداران |
رجانيوز آماده گفت‌وگوي مستقيم با موسوي خوئيني‌ها است
بخشي از اظهارات ضد انقلابي نفر پشت پرده جريان فتنه+ چهار فيلم
 

 

محمد موسوی خویینی‌ها دبیرکل مجمع غيرقانوني روحانیون که به‌تازگي با راه‌اندازي سایت شخصی‌اش می کوشد تا چهره امنیتی و پر ابهامش را تصحیح کند، چند روز پیش در یادداشتی به بیان نظریاتش درباره برخی شعارهای جریان فتنه پرداخت.



ادامه مطلب

برچسب ها : بخشي از اظهارات ضد انقلابي, نفر پشت پرده جريان فتنه, محمد موسوی خویینی‌ها, دبیرکل مجمع غيرقانوني روحانیون, سایت شخصی‌اش, چهره امنیتی و پر ابهام, شعارهای جریان فتنه, جریان اصیل اصلاح طلب, سخنگوی 14 میلیون نفري, ,
توسط : ولایتمداران |
حضرت آيت‌الله خامنه‌اي در خطبه‌هاي نماز عيد سعيد فطر:
انتخابات پشتوانه‌ى امنيت است، نبايد اجازه داد به امنيت ما صدمه وارد كند/ از ظلم به مردم بحرين بسيار نگرانيم
 

 


مقام معظم رهبري در خطبه هاي نماز عيد فطر با اشاره به انتخابات آتي مجلس تاكيد كردند: بايد همه مراقب باشند، همه بهوش باشند. آحاد مردم، مسئولان گوناگون، منبرداران سياسى، كسانى كه ميتوانند با مردم حرف بزنند، همه مراقب باشند، مواظب باشند؛ از انتخابات مانند يك نعمت الهى پاسدارى كنند.



ادامه مطلب

برچسب ها : حضرت آيت‌الله خامنه‌اي, خطبه‌هاي نمازفطر, انتخابات پشتوانه‌ى امنيت, صدمه امنيت, ظلم به مردم بحرين, انتخابات يك نعمت الهى, ,
توسط : ولایتمداران |
آيت‌الله مصباح يزدي: / +صوت
نباید با افرادی که‌خون‌شهدا را براي‌ریاست‌پایمال‌مي‌کنند، دم از وحدت زد
 

 

رئيس مؤسسه آموزشي پژوهشي امام خميني كه يك ماه قبل به‌عنوان سخنران ويژه به همايش اعلام موجوديت جبهه پايداري آمد و موضوع چارچوب‌ها، سازوكار و هدف از وحدت را به‌طور مبسوط تبيين كرد، شب گذشته نيز اين موضع را يادآوري و تأكيد كرد كه نباید با افرادی که به تلاش در جهت نگاه داشتن چند روز بیشتر میز ریاست خود، حاضر هستند خون شهدا را پایمال کنند، دم از وحدت و مسالمت زد.



ادامه مطلب

برچسب ها : آيت‌الله مصباح يزدي, صوت, ‌خون‌شهدا, براي‌ریاست‌, دم از وحدت, ,
توسط : ولایتمداران |
گونه‌شناسي تخريب‌گران سياسي و رسانه‌اي
سه ضلعي فتنه، انحرافي و مردودين در مقابل جبهه پايداري

 يك ماه پس از همايش اعلام موجوديت جبهه پايداري شايد زمان مناسبي براي ارزيابي فضاي رسانه‌اي در قبال اين جبهه متشكل از نخبگان انقلابي تحت نظارت دو فقيه برجسته باشد. جبهه پايداري انقلاب اسلامي روز شش مرداد با سخنراني آيت‌الله مصباح اعلام موجوديت و تأكيد كرد كه تبعيت از ولايت و مرزبندي با جريان‌هاي فتنه و انحرافي ذيل شاخص‌هاي مكتب امام(ره) از شاخص‌هاي اين جبهه است.



ادامه مطلب

برچسب ها : گونه‌شناسي, تخريب‌گران سياسي و رسانه‌اي, سه ضلعي فتنه, انحرافي و مردودين, در مقابل جبهه پايداري, ارزيابي فضاي رسانه‌اي, خبرآنلاین, اخراجی های دولت احمدی نژاد, حمله به جبهه پایداری, سهم قالیباف و لاریجانی, مرزبندی با جریان انحرافی, تیم آقای رحیمی, مسجد ضرار, حمله غفوری فرد, پایگاه اج,
توسط : ولایتمداران |
عضو فراكسيون اصولگرايان مجلس در گفت‌وگو با رجانيوز
خواص مردود دوپهلو عمل كردند تا نتيجه به نفع هركس شد، بگويند با شما بوديم/ برخي اشتباه‌شان را قبول ندارند اما عده‌اي از توبه آن‌ها مي‌گويند
 

 

عضو فراكسيون اصولگرايان مجلس در مورد وحدت اصولگرايان در انتخابات مجلس گفت: برخي افراد مدعي اصولگرايي رفيق جريان فتنه هستند و با آنها دوستي داشتند و در مقابل با برخي از اصولگرايان دشمني مي‌كنند كه اين يعني مرزهاي بين خود و اصلاح طلبان را برداشته‌ اما بين خود با بخشي از بدنه اصولگرايي مرز درست كرده‌اند و شاخص‌هاي گفتماني، آرماني و ارزشي‌اشان تغيير كرده است.



ادامه مطلب

برچسب ها : خواص مردود, دوپهلو عمل كردن, عضو فراكسيون اصولگرايان مجلس, وحدت اصولگرايان, انتخابات مجلس, افراد مدعي اصولگرايي, رفيق جريان فتنه, مقابله با اصولگرايان, مرزهاي بين اصلاح طلبان, بخشي از بدنه اصولگرايي, شاخص‌هاي گفتماني آرماني و ارزشي, اميرحسين قاضي‌زاده, ,
توسط : ولایتمداران |
رهبرانقلاب در دیدار اساتید، كارشناسان و فارغ التحصیلان تخصصی مهدویت:
افزايش كارهاي عالمانه متخصصان در حوزه مهدویت و پرهيز از كارهاي جاهلانه/ تطبيق علائم بر اشخاص غلط است
 

 

رهبر معظم انقلاب با اشاره به مدعيان دروغيني كه در طول تاريخ برخي علائم ظهور را بر خود يا ديگران تطبيق مي‌دادند، افزودند: همه اين موارد غلط و انحرافي است.



ادامه مطلب

برچسب ها : رهبرانقلاب, دیدار اساتید, كارشناسان و فارغ التحصیلان تخصصی مهدویت, افزايش كارهاي عالمانه متخصصان در حوزه مهدویت و پرهيز از كارهاي جاهلانه, تطبيق علائم بر اشخاص, ,
توسط : ولایتمداران |
مواضع امیدوار کننده وزیر علوم درباره بازنگری در علوم انسانی و اصلاح شرایط اخلاقی دانشگاه
مخالفین چه آسمان بروند چه زمین بیایند، بازنگری در علوم‌انسانی انجام می‌شود/ چه اشکالی دارد دختر و پسر در کلاس‌های جداگانه تحصیل کنند؟
 

 

دو سال پيش هنگامي که قرار بود کامران دانشجو به‌عنوان وزير علوم به مجلس معرفي شود، برخي از تشکل‌هاي دانشجويي او را به دانشگاه آزاد متصل دانسته و با انتصاب وي مخالفت کردند و در مجلس نيز نمايندگاني مانند احمد توکلي به بهانه ریاست او بر ستاد انتخابات کشور در انتخابات 88 برای تصدی وزارت علوم مناسب نمي‌دانستند.



ادامه مطلب

برچسب ها : مواضع امیدوار کننده, وزیر علوم, بازنگری در علوم انسانی, اصلاح شرایط اخلاقی دانشگاه, دختر و پسر, کلاس‌های جداگانه, كامران دانشجو, ,
توسط : ولایتمداران |
سپاه پاسداران؛ فرزند خلف تفكر روح‌الله

 

سپاه پاسداران انقلاب اسلامي فرزند خلف تفكر روح‌اللهي، اساس و شاكله خود را در پيروي از سيرت و منش امام‌حسين‌(ع) مي‌داند و بيهوده نيست كه به همين سبب آماج كينه‌توزي امويان روزگار واقع مي‌شود

 

به گزارش رجانیوز، جوان آنلاين در يادداشتي به مناسبت روز پاسدار به تبيين وجه تسميه اين نامگذاري پرداخت و نوشت: سوم شعبان هر سال دل‌هاي مشتاق و دوستداران ولايت به شادي و جشن ميلاد اباعبدالله الحسين (ع) مي‌پردازند و عاشقان حضرتش ولادت آقاي جوانان بهشت را بهانه‌اي براي توصيف شمايل آن امام همام پاس مي‌دارند. از شور و شعور عمومي شيعيان كه بگذريم اين ميلاد خجسته به تعبير روح‌الله (ره) روز پاسدار نام گرفته وسبز پوشان انقلاب را به قيام سرخ اباعبدالله الحسين (ع) پيوند داده است.
به راستي وجه تسميه اين نامگذاري چه مي‌تواند باشد؟

در اين باره آنچه به وضوح براي خوانندگان قابل مشاهده است مي‌‌تواند شامل موارد ذيل باشد:



ادامه مطلب

برچسب ها : سپاه پاسداران, فرزند خلف تفكر روح‌الله, سيرت و منش امام‌حسين‌(ع), وجه تسميه, ,
توسط : ولایتمداران |


صفحه قبل 1 1 2 3 4 5 ... 10 صفحه بعد