منوی اصلی
موضوعات سایت
مطالب جدید
آرشیو مطالب
وصیت شهدا
وصیت شهدا
معرفی سایت

سایت خبری تحلیلی ولایتمداران سایتی است با هدف اشاعه فرهنگ ولایت پذیری و ولایت مداری و دفاع از حریم ولایت و ولایتمداران.
مطالب ثابت
همرزمان
نویسندگان
لوگوی دوستان
امکانات دیگر


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 210
بازدید دیروز : 218
بازدید هفته : 210
بازدید ماه : 1364
بازدید کل : 101245
تعداد مطالب : 5454
تعداد نظرات : 280
تعداد آنلاین : 2




در اين وبلاگ
در كل اينترنت
چاپ این صفحه
ابر برچسب ها
بانک مرکزی: حساب یارانه وثیقه بانکی شد
 
 بانک مرکزی در بخشنامه ای اعلام کرد که قبول حساب یارانه اشخاص به عنوان بخشی از وثایق قابل قبول در تسهیلات اعطایی زیر 100 میلیون ریال امکانپذیر شد.


ادامه مطلب

برچسب ها : بانک مرکزی, حساب یارانه, وثیقه بانکی, ,
توسط : ولایتمداران |
مهمات هوشمند «بصیر» رونمایی شد

 

مهمات هوشمند بصیر، با حضور وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح رونمایی شد

به گزارش واحد مرکزی خبر، این مهمات که به صورت لیزری هدایت می شود، نخستین بار در کشور به دست متخصصان زبده و کارآمد سازمان صنایع دفاع طراحی و ساخته شده است.


ادامه مطلب

برچسب ها : مهمات هوشمند بصیر, مهمات هوشمند, ,
توسط : ولایتمداران |
شماری از زایران یك كاروان بدون مجوز اعزامی از شهر مرودشت در استان فارس به سوریه پنجشنبه شب جزئیات ربودن 11 نفر از اعضای این كاروان را تشریح كردند.


ادامه مطلب

برچسب ها : جزییات ربایش 11 ایرانی, ربایش در سوریه, كاروان بدون مجوز, ,
توسط : ولایتمداران |
سرویس فرهنگی نقد رسانه پایگاه 598/ مسعود امجدی فر: در تبيين اين بحث مي‌توان اينگونه تحليل كرد كه هويت تحت تاثير رسانه‌ها، از رسانه و ابزارهاي رسانه‌اي همچون تبليغ تاثير مي‌پذيرد .تبليغ عبارتست از فرايندي كه طي آن يك يا چند نفر مي‌كوشند با برقراي ارتباط توسط يك يا چند رسانه ارتباطي ، بر روي عقيده ، انديشه و رفتار يك يا چند نفر يا ملتي تاثير بگذارند .


ادامه مطلب

برچسب ها : بررسی آماری, چگونگی هویت سازی, سریال ایرانی, مسعود امجدی فر, ,
توسط : ولایتمداران |

اتحادیه اروپا اعلام کرد

قاره کهن می‌تواند با قوانین ساده‌تر و کم هزینه‌تری از اطلاعات کاربران و شرکت‌ها محافظت کند.


ادامه مطلب

برچسب ها : اتحادیه اروپا, فیس بوک, گوگل, یاهو, sopa, pipa, ,
توسط : ولایتمداران |
محققان پاسخ می‎دهند
چرا حضور و فعالیت در شبکه‌های اجتماعی برای برخی افراد به روال ماهانه، روزانه و یا حتی هر ساعته تبدیل شده است؟ پژوهش جدید محققان به این سوال پاسخ می‌دهد.


ادامه مطلب

برچسب ها : عضو شبکه‌های اجتماعی, شبکه اجتماعی, فیس‌بوک, نیاز اجتماعی, تعلق, خودنمایی, خجالت, وسواس, بیماری عصبی, خودپرستی, پژوهش, بوستون, ,
توسط : ولایتمداران |
ممیزی تولید برای مهندسی پیام !
 

 

حسين نيرومند

اتفاقات چند روز اخیر مرتبط با سه مجموعه ی تلویزیونی پخش شده"پنجره"،"ثریا" و "شیدایی" در شبکه های سیما، بهانه ای شد برای نگارش مطلبی که در پی خواهید خواند. حدود شش ما قبل برای بیان مطلبی که بخشی از آن را در ادامه خواهم آورد، خدمت آقای ضرغامی رئیس رسانه ملی رسیدم. وقتی آن روز وارد اتاق شدم به گرمی مورد استقبال ایشان قرار گرفتم. از آنجا که با محدودیت وقت این بزرگواران کاملا آشنایم، بدون مقدمه مطالبی را که در قالب چند نمودار آماده کرده بودم برای ایشان شرح دادم. اما احساس کردم که ایشان تمرکز لازم برای شنیدن گفته هایم ندارند. علت این کم توجهی واضح بود، چرا که گرچه گوش آقای ضرغامی متوجه من بود اما چشم ایشان روی سی وچند مونیتوری بود که در اتاق ایشان در مقابل دیدگان ایشان قرار داشت. مونیتورهایی که تمام شبکه های ملی، استانی، خبری و چند شبکه خارجی را نمایش می داد. وقتی زمان ملاقات به اتمام رسد و از اتاق ایشان بیرون آمدم با خود اندیشیدم، شاید این مطالب ارزش شنیدن و وقت گذاردن از سوی رسانه ملی را نداشت. اما با این حال دلم برای ایشان سوخت. مدیری که باید رسانه ی ملی را با هزاران کارمند مدیریت کند. زمینه ی تولید هزاران ساعت برنامه را برای مقابله با جنگ نرم دشمن فراهم کند و البته مدام چشم به سی یا چهل مونیتوری بدوزد که مبادا یکی از شبکه ها گافی بدهد که ایشان ناچار شوند فی الفور آن برنامه را قطع یا مدیر مربوطه را استنطاق نمایند. چکیده حرف من آن روز به آقای ضرغامی این بود که سیستم مدیریت در رسانه ملی و در حوزه سریال سازی حداکثر یک سیستم ممیزی است(!). امروز که این مطلب را می نویسم، علت چیدمان ده ها مونیتور در اتاق رئیس رسانه ملی را در می یابم. اتاقی که باید مرکز تولید اندیشه و فکر برای برنامه سازی باشد، تبدیل به اتاق کنترل و ممیزی برنامه های تولیدی شده است(!).



ادامه مطلب

برچسب ها : ممیزی تولید, حسين نيرومند, شبکه های سیما, ضرغامی, رئیس رسانه ملی, نمودار نحوه ی تولید, سریال های تلویزیونی, صدا و سیما, طرح و برنامه ی سیما, ,
توسط : ولایتمداران |
قذافی از جهنم تا جهنم
مادر قذافی از یهودیان ساکن لیبی بوده و از آنجا که در آیین یهودیت و برخلاف آیین اسلام و مسیحیت نسب فرزند از مادر و نه پدر گرفته می‌شود، بنابراین در یهودی بودن قذافی تردید نیست، ولی درباره پدر وی اختلافاتی وجود دارد، عده‌ای او را فرزند یک خلبان فرانسوی یهودی می‌دانند.


ادامه مطلب

برچسب ها : زوایای پنهان, زندگی دیکتاتور صهیونیست, تصاویر, قذافی, جهنم تا جهنم, عکس, ,
توسط : ولایتمداران |
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با صدور پیامی، درگذشت دو فرمانده سابق سپاه پاسداران را تسلیت گفت

به گزارش خبرگزاری فارس، در پی درگذشت فرماندهان ارشد سپاه پاسداران از سوی آیت‌الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام پیام تسلیتی به شرح ذیل منتشر شد:


ادامه مطلب

برچسب ها : پیام هاشمی‌ رفسنجانی, سردار احمد سیاف‌زاده, سردار عباس مهری, ,
توسط : ولایتمداران |
نامه رهبر به "ننه علی" که سال‌ها در آلونکی کنار مزار پسر شهیدش زندگی کرد

 

یک نویسنده از تدوین کتاب «اینجا آلونک ننه علی» خبر داده،کتابی درباره مادر شهید علی رخشانی است که سال‌ها در بهشت زهرا زندگی می‌کرده است

سیاوش امیری در گفت‌وگو با فارس از شروع تدوین کتابی درباره ننه علی داد و گفت: ننه علی مادر شهید رخشانی است که در قطعه ۲۴ بهشت زهرا نزدیک قبر شهید فهمیده دفن شده است و مادر این شهید از سال ۵۹ که شهیدش دفن شده یک اتاقک با حلبی و چوب روی قبر پسرش علم کرده و تا چند سال پیش در آن زندگی می‌کرد.



ادامه مطلب

برچسب ها : نامه رهبر به ننه علی, آلونکی کنار مزار, اینجا آلونک ننه علی, مادر شهید علی رخشانی, سیاوش امیری, ,
توسط : ولایتمداران |
هنر برخورد با آدم‌های غیرمنطقی

 

وبلاگ یک پزشک نوشت:

آیا شما کار و حرفه‌ای دارید که لازمه آن سر و کله زدن با طیف وسیعی از ارباب رجوع و مردم است؟ آیا شده که هنگام انجام این کار، با آدم‌های به کلی غیرمنطقی برخورد کنید که اعصابتان را به هم می‌ریزند؟ آیا گاهی مجبور می‌شوید که در میهمانی‌ها با یک آشنا یا فامیل دیدار کنید که حرف‌های عجیب و غریبی می‌زند که بر پایه هیچ استدلالی نیستند؟ آیا شما هم جزو کسانی هستید که وقتی می‌بینید کسی حرف‌هایش بر پایه استدلال‌های منطقی نیست و به طرز غیرمنطقی و غیرعقلایی فکر می‌کند و چیزهای بی‌ربط را به هم مربوط می‌کند، اصطلاحا جوش می‌آورید و در حالی که ذاتا آدم صبور و آرامی هستید، به یک دیگ بخار تبدیل می‌شوید؟!



ادامه مطلب

برچسب ها : برخورد, آدم‌های غیر منطقی, ,
توسط : ولایتمداران |
نامه تشکل‌های اصفهان به آیت الله مظاهری

 

در پی بهبودی بیماری حضرت آیت الله مظاهری و بازگشت به اصفهان تشكل‌هاي دانشجويي شهر اصفهان و شورای مرکزی تشکل رویش نیروهای انقلاب اسلامی این استان نامه‌هایی جداگانه  خطاب به این مرجع تقلید نوشتند.



ادامه مطلب

برچسب ها : نامه تشکل‌های اصفهان, نامه به مظاهری, ,
توسط : ولایتمداران |

با صدور پیامی؛


فرمانده نیروی زمینی سپاه درگذشت سردار سیاف را تسلیت گفت
سپاه نیوز: سردار محمد پاکپور با صدور پیامی درگذشت فرمانده سابق دافوس سپاه را تسلیت گفت.



ادامه مطلب

برچسب ها : سردار محمد پاکپور, فرمانده نیروی زمینی سپاه, پیام درگذشت, فرمانده دافوس سپاه, ,
توسط : ولایتمداران |

همزمان با سالروز شهادت امام رضا(ع) برگزار می شود:


تشییع پیکر سردار احمد سیاف
سپاه نیوز: همزمان با سالروز شهادت امام رضا(ع) تشییع پیکر سردار احمد سیاف از فرماندهان سابق دافوس سپاه برگزار می شود.



ادامه مطلب

برچسب ها : تشییع احمد سیاف, ,
توسط : ولایتمداران |
اظهارات تاج‌اعظم بهادری یکی از پنج سرنشین نجات یافته سانحه دریایی روز شنبه در آب‌های بندرعباس، در نوع خود حاوی نکاتی قابل تامل است که به نوعی تفاوت‌های فاحشی با بیانات دیگر در ارتباط با علل غرق شناور مذکور و مرگ 16 نفر دارد که طی ساعت‌های گذشته تاکنون از طرف مراجع مربوطه عنوان شده است.


ادامه مطلب

برچسب ها : روايت عجيب, بازمانده سانحه دریایی بندرعباس, تاج‌اعظم بهادری, علل غرق شناور, ,
توسط : ولایتمداران |

غروب خورشید مکه

 

 

 

به مناسبت فرا رسیدن ایام سوگواری رحلت خاتم پیامبران حضرت محمد مصطفی(ص)، و با توجه به وظیفه خطیر و سنگین شما دبیران پرورشی نسبت به شناخت مقام والای ایشان به دانش آموزان ایران اسلامی، مرکز یادگیری سایت تبیان طبق روال همیشه، متنی را ارائه نموده است که حتماً مورد استفاده در برگزاری مراسم شما دبیران پرورشی عزیز در مدرسه قرار خواهد گرفت.



ادامه مطلب

برچسب ها : غروب خورشید مکه, رحلت خاتم پیامبران, حضرت محمد مصطفی, ,
توسط : ولایتمداران |
محمد پورغلامي
بعد از اعلام نتايج انتخابات هشتم مجلس شوراي اسلامي، نشريه «راه» متعلق به دفتر مطالعات فرهنگي انقلاب اسلامي، طي پرونده‌اي كه اختصاص به عملكرد مجلس هفتم داشت سراغ بعضي از نمايندگان، من‌جمله جناب آقاي افروغ رفت. در آن مصاحبه كه در آرشيو دفتر مطالعات موجود است، آقاي افروغ در برابر سؤالات مصاحبه‌كننده كه نقدهاي جدي به عملكرد ايشان داشت واكنش‌هاي تندي از خود نشان داد و از كوره در رفت. همان موقع به مصاحبه‌كننده - كه حق استادي بر من دارد- گفتم كه: «جواب‌هاي افروغ به شما خيلي بي‌ادبانه بود، اصلا خوشم نيامد.»


ادامه مطلب

برچسب ها : عماد افروغ, منتقدين, توهين, ,
توسط : ولایتمداران |
تمام جشن و عروسی اش به عزا تبدیل شد؛ خیلی سعی کرده بود این اسم را از چشم من پنهان کند و به گونه ای مخاطب را مجبور کند به یکی از گزینه های قرائت شده پاسخ دهد و بعدها ادعا کنند که مردم به گزینه ی علامه مصباح یزدی رای نداده اند!
همواره در آستانه انتخابات ها که می شود، برخی از احزاب و گروههای بی بهره از اخلاق اسلامی برای راه انداختن جنگ روانی و تضعیف روحیه طرف مقابل و بهره برداری انتخاباتی در سطح افکار عمومی ، دست به هر کاری می زنند و برایشان هیچ فرقی ندارد که با این نوع عملکردهای خود تیشه به ریشه چه خواهند زد؛ انقلاب باشد یا ...


ادامه مطلب

برچسب ها : پشت پرده جالب, نظرسنجی انتخاباتی, بهره برداری انتخاباتی, نظرسنجی, سازمان صدا و سیما, نظرسنجی انتخابات, علامه مصباح یزدی, ,
توسط : ولایتمداران |
بعدها تحقیقات صورت گرفته نشان داد كه این پمپ ها از سوی شركت فایفر واكیوم آلمان به كارخانه تولید فناوری هسته ای در نیومكزیكو ارسال شده و مورد دستكاری آمریكایی ها قرار گرفته و پس از آن به ایران فرستاده شده بود.
 
یك روزنامه سوییسی دو هفته قبل از سفر بازرسان آژانس بین المللی انرژی اتمی به تهران، ماجرایی جالب از مشاهدات بازرسان آژانس در نطنز را منتشر كرد.


ادامه مطلب

برچسب ها : ماجرایی خواندنی, مشاهدات بازرسان آژانس, نطنز, فناوری هسته ای دستكاری شده, ,
توسط : ولایتمداران |
نامه‌هاي جداگانه آقاتهراني به آيت الله مظاهري و مردم اصفهان

 

در پی بهبودی بیماری آیت الله مظاهری و بازگشت ایشان به اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین آقاتهرانی نامه‌هاي جداگانه‌اي را خطاب به رئیس حوزه علمیه اصفهان و  مردم  اصفهان نگاشته است.


ادامه مطلب

برچسب ها : نامه‌هاي جداگانه آقاتهراني, نامه‌ به آيت الله مظاهري, نامه به مردم اصفهان, آقاتهرانی, ,
توسط : ولایتمداران |
طنز ایرانی در رسانه های آمریکا جدی گرفته شد:
«آسوشیتدپرس» به نقل از رادیو دولتی ایران خبر داده است که ایران می خواهد مدلی از هواپیمای بدون سرنشین آمریکا را به این کشور بفرستد. پیش تر رئیس جمهور آمریکا خواهان پس دادن هواپیمای بدون سرنشین شکار شده آمریکایی از سوی ایرانیان شده بود.


ادامه مطلب

برچسب ها : هواپیمای بدون سرنشین آمریکایی, RQ170, ,
توسط : ولایتمداران |
شوخی خطرناک چاوز با احمدی نژاد
ایرنا: یك روزنامه اتریشی حاشیه های دیدار محمود احمدی نژاد و هوگو چاوز روسای جمهور ایران و ونزوئلا را پوشش خبری داد.

به گزارش ایرنا، روزنامه اتریشی 'پرسه' در این خصوص نوشت: هوگو چاوز در مراسم استقبال از مهمانش گفت: 'وقتی كه ما با یكدیگر دیدار داریم، شیطان قاطی می كند.'


ادامه مطلب

برچسب ها : شوخی خطرناک, چاوز با احمدی نژاد, حاشیه ها, دیدار احمدی نژاد و هوگو چاوز, ,
توسط : ولایتمداران |
حاشيه‌هاي تشييع شهيد احمدي روشن
 

دانشجویان و جوانان نمازگزار تهرانی با شعار" می‌کشم‌، می‌کشم، آنکه برادرم کشت" با پیکر مطهر 'مصطفی شهید' وداع کردند.

به گزارش فارس، شهید مصطفی احمدی‌روشن ظهر امروز روی دست‌‌های نمازگزارن تهرانی از دانشگاه تا میدان انقلاب، با حضور پدر، مادر، همسر تشییع شد.


ادامه مطلب

برچسب ها : حاشيه‌ها, تشييع شهيد احمدي روشن, ,
توسط : ولایتمداران |

تصویر:حضرت آیت‌الله جنتی در تشیع شهیدروشن



ادامه مطلب

برچسب ها : تصویر, حضرت آیت‌الله جنتی, تشیع شهید روشن, ,
توسط : ولایتمداران |
به ترور دانشمندان ایران اعتراض کنید
گروهی از ایرانیان مقیم آمریکا با انتشار نامه ای خطاب به رسانه های جهان، از آنها خواسته اند به دخالت آمریکا و اسرائیل در قتل دانمشندان اتمی ایران اعتراض کنند.

 
 
به گزارش الف، در این نامه از همه ایرانیان خواسته شده است این متن را برای تمامی روزنامه های آمریکا ارسال نمایند و از آنها بخواهند جلوی جنگ طلبی های فزاینده آمریکا را بگیرند.

متن کامل این نامه به شرح زیر است:


ادامه مطلب

برچسب ها : اعتراض به ترور, ترور دانشمندان ایران, ایرانیان مقیم آمریکا, انتشار نامه, رسانه های جهان, دخالت آمریکا و اسرائیل, قتل دانمشندان اتمی, نامه ایرانیان مقیم آمریکا, ,
توسط : ولایتمداران |

سردار شیرازی مطرح کرد


واکنش فرمانده کل قوا به قرارداد خرید 12 فروند موشک خارجی
سپاه نیوز: رئیس دفتر نظامی فرماندهی کل قوا روایتی از خرید 12 فروند موشک پس از جنگ و واکنش رهبر معظم انقلاب به آن را مطرح کرد.



ادامه مطلب

برچسب ها : واکنش فرمانده کل قوا, قرارداد خرید, 12 فروند موشک خارجی, سردار شیرازی, ,
توسط : ولایتمداران |

 سخنگوی رزمایش "شهدای وحدت" در پایان این رزمایش تشریح کرد: 


روند اجرای رزمایش "شهدای وحدت" نیروی زمینی سپاه
سپاه نیوز: سردار سرخیلی در پایان رزمایش "شهدای وحدت" نیروی زمینی سپاه روند اجرای این رزمایش را تشریح کرد. 



ادامه مطلب

برچسب ها : سخنگوی رزمایش, شهدای وحدت, پایان رزمایش, نیروی زمینی سپاه, سردار سرخیلی, ,
توسط : ولایتمداران |

موزیلا: از نسخه‌های قدیمی فایرفاکس استفاده نکنید

نسخه هایی از فایرفاکس که قبل از ژوئن 2011 طراحی شده اند دیگر امنیت و کارآیی لازم را ندارند.


ادامه مطلب

برچسب ها : موزیلا, نسخه‌های قدیمی, فایر فاکس, ,
توسط : ولایتمداران |
پس از شکست پروژه سفارت مجازی
وزارت امور خارجه آمریکا تصمیم گرفته کنفرانس‌های مطبوعاتی روزانه ایجاد کند تا مردم جهان سؤال‌هایشان را به زبان‌های مختلف مانند فارسی و عربی "توئیت" کنند.


ادامه مطلب

برچسب ها : توئیتر, حربه جدید آمریکا, ارتباط با فارسی‌ زبانان, شکست پروژه سفارت مجازی, ,
توسط : ولایتمداران |

تولد و دوران‌ كودكي‌:

 

آية‌ الله احمد جنّتي‌ در سوم‌ اسفند 1305 هجري‌ شمسي‌ در روستاي‌ لادان‌ از بلوك‌ ماربين‌، واقع‌ در سه‌ كيلومتري‌ غرب‌ شهرستان‌ اصفهان‌، چشم‌ به‌ جهان‌ گشود. پدرش‌ مرحوم‌ ملا هاشم‌ از روحانيون‌ وارسته‌ و بزرگي‌ بود كه‌ از شنبه‌ تا چهارشنبه‌ در شهر اصفهان‌ حضور داشت‌ و به‌ تدريس‌ علوم‌ حوزوي‌ مي‌پرداخت‌ و روزهاي‌ پاياني‌ هفته‌ را در روستا به‌ سر مي‌برد. مردم‌ روستاي‌ او كه‌ بيشتر كشاورز و دامدار بودند و عمدتاً از نظر اخلاقي‌ در جايگاه‌ مناسبي‌ قرار داشتند، اگر دچار اختلافي‌ مي‌شدند براي‌ حل‌ و فصل‌ مسائل‌ خود به‌ او مراجعه‌ مي‌كردند، وي‌ تا پايان‌ عمر رابطه‌اش‌ را با حوزه‌ علميه‌ اصفهان‌ قطع‌ نكرد و از محضر عالمان‌ بزرگي‌ همچون‌ حاج‌ آقا رحيم‌ ارباب‌ و حاج‌ سيد علي‌ نجف‌ آبادي‌ بهره‌ برده‌ بود در آمدش‌ منحصر به‌ وجوه‌ شرعي‌ و يا از طريق‌ وعظ‌ و خطابه‌ بود. او يك‌ فرزند بيشتر نداشت‌. مادر آية‌ الله احمد جنّتي‌ نيز زني‌ پاك‌ و صبور بود و علاوه‌ بر خانه‌ داري‌، قرآن‌ و برخي‌ از كتب‌ ديني‌ را تدريس‌ و بعضي‌ از جلسات‌ مذهبي‌ را نيز اداره‌ مي‌كرد و با صبر و قناعت‌، زندگي‌ مي‌گذارند.



ادامه مطلب

برچسب ها : زندگینامه احمد جنتی, ,
توسط : ولایتمداران |


صفحه قبل 1 1 2 3 4 5 ... 15 صفحه بعد