منوی اصلی
موضوعات سایت
مطالب جدید
آرشیو مطالب
وصیت شهدا
وصیت شهدا
معرفی سایت

سایت خبری تحلیلی ولایتمداران سایتی است با هدف اشاعه فرهنگ ولایت پذیری و ولایت مداری و دفاع از حریم ولایت و ولایتمداران.
مطالب ثابت
همرزمان
نویسندگان
لوگوی دوستان
امکانات دیگر


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2492
بازدید دیروز : 793
بازدید هفته : 3654
بازدید ماه : 3285
بازدید کل : 94840
تعداد مطالب : 5454
تعداد نظرات : 280
تعداد آنلاین : 2




در اين وبلاگ
در كل اينترنت
چاپ این صفحه
ابر برچسب ها

عامل انفجار دفتر حزب جمهوری+ تصویر

انفجار تروریستی 7 تیر ماه 1360 از بزرگترین انفجارهای تروریستی تاریخ جمهوری اسلامی ایران است که طی آن آیت‌الله بهشتی و 72 تن از مسئولان نظام که عمدتا از اعضای حزب جمهوری اسلامی بودند به شهادت رسیدند.



ادامه مطلب

برچسب ها : عامل انفجار حزب جمهوری, تصویر, شهادت آیت‌الله بهشتی, محمدرضا کلاهی, ,
توسط : ولایتمداران |

امام‌جمعه تهران:انتخابات 92 تودهنی به القای تقلب در انتخابات 88 بود

به گزارش 598 به نقل از مهر، حجت الاسلام کاظم صدیقی در خطبه های امروز نماز جمعه تهران با بیان اینکه تقوا بهشت را نزدیک می کند گفت: بهشت به افراد با تقوا نزدیک است و متقی در بهشت است و آنچه که انسان را به بهشت می رساند تقوا است.



ادامه مطلب

برچسب ها : تودهنی به القای تقلب, امام جمعه تهران, انتخابات 92, تقلب در انتخابات 88, حجت الاسلام صدیقی, ,
توسط : ولایتمداران |

 

به مناسبت هفتم تیر
زندگی آیت‌الله بهشتی به روایت خودش / بعد از کودتای 28 مرداد به فکر کادر سازی افتادم

من محمد حسینی بهشتی، در دوم آبان 1307 در شهر اصفهان در محله لومبان متولد شدم.منطقه زندگی ما از مناطق بسیار قدیمی شهر است. خانواده ام یک خانواده روحانی است.



ادامه مطلب

برچسب ها : زندگی آیت‌الله بهشتی, ,
توسط : ولایتمداران |

تلاش برای فهم پدیده ای به نام حاج حبیب‌الله معلمی
استعاره ی معلمی و استمرار اسلام انقلابی

مجتبي نامخواه: انقلاب اسلامی واجد حسی شور انگیز بود که از یک سو با خلق پدیده ای به نام «سرود»، تحولی فرمی اما ژرف در موسیقی پدید می آورد، از سوی دیگر تحولی عمیق را در فضای مداحی و موسیقایی مذهبی به وجود می آورد. معلمی استعاره ای در فضای این تحول دوم است.



ادامه مطلب

برچسب ها : فهم پدیده حبیب‌الله معلمی, مجتبي نامخواه, استعاره ی معلمی, استمرار اسلام انقلابی, ,
توسط : ولایتمداران |

خاطراتي از شهيده ناهيد فاتحي كرجو به مناسبت ايام تولد و شهادتش
به امام توهين نكرد، كوموله زنده به گورش كرد/ دختري هفده ساله كه همه ناخن‌هايش را كشيده بودند
 

كار زيادي از او نخواسته بودند، گفتند به خميني توهين كن تا آزادت كنيم؛ همين! اما همين چيز كوچك براي او خيلي بزرگ بود. آنقدر بزرگ كه حاضر شد بخاطرش ماه‌ها اسارت بكشد، با سر تراشيده در روستاها چرخانده شود. ناخن‌هايش را بكشند و بعد از كلي شكنجه‌هاي ديگر زنده بگورش كنند. براي دختر هفده ساله‌اي كه به بعدها سميه كردستان معروف شد، تحمل همه اينها آسانتر بود از توهين به امام و رهبرش.



ادامه مطلب

برچسب ها : خاطرات شهيده ناهيد فاتحي, تولد و شهادت فاتحي, جنایت حزب کوموله, ,
توسط : ولایتمداران |

برشي از كتاب «حافظ هفت» به مناسبت سالروز ترور رهبر معظم انقلاب
سوت‎بلندگو؛ وسيله نجات آقاسيدعلي/ وقتي دكترها نااميد،دست از كاركشيدند
 

ششم تيرماه، سالروز ترور نافرجام آيت الله سيد علي خامنه‌اي است. به همين مناسبت بخشي از كتاب «حافظ هفت» كه در اينباره است را در زير مي‌خوانيد. اين كتاب را اكبر صحرايي در قالب رمان و درباره سفر رهبر انقلاب به استان فارس نوشته است. صفحات 408 تا 415 اين كتاب روايتي نو و با زاويه ديدي جديد از ماجراي ششم تير دارد. خواندن اين متن حتما راز انتخاب عنوان حافظ هفت براي اين كتاب را هم براي شما بر ملا خواهد كرد.



ادامه مطلب

برچسب ها : كتاب حافظ هفت, سالروز ترور رهبر, ششم تير ترور خامنه‌اي, ,
توسط : ولایتمداران |

 

پناهيان: مردم ما ولايتمدارتر از صدر اسلام هستند

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به این‌که تمام رسانه‌های بیگانه هم اعتراف کردند که اگر مقام معظم رهبری به یک کسی اشاره کره بود، همه به او رأی داده بودند و او هم‌اکنون رییس جمهور بود، گفت: ما ولایتمداری داریم که در صدر اسلام آن را نداشتند و خیلی راحت از ولایت عبور می‌کردند اما هم‌اکنون مردم منتظر اشاره هستند که یکی از نکات برجسته زمان ما است.



 



ادامه مطلب

برچسب ها : پناهيان, مردم ولايتمدار, ولايتمدارتر از صدر اسلام, عبور از ولایت, ,
توسط : ولایتمداران |

اصلاح‌طلبان با روحاني همان خواهند کرد که با هاشمي کردند

يک عضو سابق دفتر تحکيم مي‌گويد اصلاح‌طلبان نگاه ابزاري دوگانه به رئيس جمهور منتخب دارند

به گزارش صابرنیوز به نقل از کیهان عابد توانچه که داراي گرايشات مارکسيستي است،‌ در مصاحبه با اخبار روز گفته است: اصلاح‌طلبان سياست دوگانه‌اي در مقابل روحاني در پيش گرفته‌اند. از يک طرف او را پس مي‌زنند تا هزينه‌اي براي روحاني پرداخت نکنند. از طرف ديگر تأييد مي‌کنند و دو دستي به روحاني چسبيده‌اند. دست از سر روحاني برنمي‌دارند مگر مطمئن شوند چيزي به آنها نمي‌ماسد. تلاش اصلاح‌طلبان براي مصادره او نمي‌تواند لقمه چرب و نرمي نصيب آنها بکند.



ادامه مطلب

برچسب ها : اصلاح‌ طلبان, هاشمي, عابد توانچه, ,
توسط : ولایتمداران |

دکتر لنکرانی در یاسوج مطرح کرد:

تولد دولت اصلاحات به دلیل مواضع اقتصادی دولت کارگزاران بود/ دولت جدید با نسخه کارگزارانی به مصاف مشکلات اقتصادی پیش رو نرود

وی تولد دولت اصلاحات را به دلیل مواضع اقتصادی دولت در رأس کار از سال 68 تا 76 دانست و گفت: بی‌شک اقتصاد کارگزارانی جوابگوی مشکلات اقتصادی مردم در این دوره نیست و از طرفی دیگر دوره ایجاد فاصله و شکاف طبقاتی میان مردم گذشته است.

 



ادامه مطلب

برچسب ها : لنکرانی, تولد دولت اصلاحات, مواضع اقتصادی دولت کارگزاران, اقتصاد کارگزارانی, جوابگوی مشکلات اقتصادی مردم, ,
توسط : ولایتمداران |

بمناسبت سپری شدن هشتمین سوم تیر
گفتمان سوم تیر؛ قله‏ای دست یافتنی که به ثبت رسید

حواشی ناخوشایند مراسمی که در سالگرد رویداد بزرگ سوم تیر برگزار شد، باعث شد تا رسانه ها از پرداختن به اصل این رویداد تاریخی بازبمانند و همین ماجرا زمینه‌ساز غفلت از ویژگی‌هایی شد که "سوم تیر" را به یک فرهنگ و گفتمان تبدیل کرد. شاید پس از فرونشستن غبار حواشی، اکنون زمان مناسبی باشد تا به بازخوانی سوم تیر و ویژگی‌های گفتمانی آن بپردازیم.



ادامه مطلب

برچسب ها : هشتمین سوم تیر, گفتمان سوم تیر, ,
توسط : ولایتمداران |

همه آنچه در جریان ترور «آیت‌الله خامنه‌ای» در مسجد اباذر گذشت+تصاویر

امام مرتب پیغام می‌دادند و از اطرافیان می‌پرسیدند که: «آقاسیدعلی چطورند؟» پیامشان هم ساعت دو بعد از ظهر 7 تیر پخش ‌شد. دکتر میلانی‌نیا رادیو را گذاشت بیخ گوش آقا ...



ادامه مطلب

برچسب ها : ترور آیت‌الله خامنه‌ای, مسجد اباذر, ,
توسط : ولایتمداران |

حبيب الله معلمي، شاعر حماسه‌ها درگذشت
در سوگ مردي كه «اي لشكر صاحب زمان» را سرود/ از تذكر امام(ره) به آهنگران درباره خواندن شعرهاي حماسي تا ستايش آقا از شعرهاي معلمي

امام گفته بود به فلاني بگوييد حماسي بخواند. دو بار هم گفته بود. آهنگران دو بار نوحه‌هايي خوانده بود كه بيش از حد بوي ماتم و غم داشت و از حماسه در آنها خبري نبود. همين هم شد كه اما اينطور به او پيغام بدهند. آهنگران هم كه پيغام امام را گرفت رفت سراغ «حبيب الله معلمي» و بعد از چند روز شعري را خواند كه معروف‌ترين نوحه او را رقم زد: «اي لشكر صاحب زمان آماده باش آماده باش...»



ادامه مطلب

برچسب ها : حبيب الله معلمي, شاعر حماسه‌ جنگ, اي لشكر صاحب زمان, ,
توسط : ولایتمداران |

نگاهی آماری به کارنامه يازدهمين انتخاب ریاست جمهوری نسبت به دوره‎های گذشته
رتبه چهارم مشارکت، کمترين درصد رای برای منتخب، دهمين ميزان محبوبيت/ کار دشوار روحانی برای حفظ برتری هفتاد و یک صدم درصدی

محمد سرشار: تاکنون جمهوري اسلامي ايران، تجربه برگزاري 11 انتخابات رياست جمهوري را داشته که نخستين آنها در سال 1358 برگزار شده است. به جز دوره‌هاي دوم و سوم که به دليل ترور دومين رييس‌‌جمهور ايران، در يک سال، يعني سال 1360، برگزار شد؛ ديگر دوره‌هاي رياست جمهوري در بازه‌هاي زماني چهار ساله برگزار شده‌اند.



ادامه مطلب

برچسب ها : کارنامه يازدهمين انتخاب, کارنامه دوره‎های گذشته انتخاب, محمد سرشار, ,
توسط : ولایتمداران |

یادداشت 598:

نقدی بر شبهات مطرح شده درباره خوارج و انتخابات 92

ابوالفضل امامی

درآمد

آقای سوزنچی که گاه و بیگاه مطالب خوبی در تحلیل مسائل روز بیان می کنند، در مطلب عجیبی به نکات مغشوشی در بررسی وضعیت خوارج و تطبیق آن به شرایط انتخابات ریاست جمهوری 92 پرداخته است. این مطلب هر چند با دو خط تواضع ایشان در احتمال اشتباه وی همراه است، ولی در متن نوشته اعتماد به نفس محسوس و داوری های قطعی و البته اشتباه دیده می شود. خلاصه حرف ایشان این است که خوارج هنگامی خوارج شدند که بعداً در تحلیل  ماجرای حکمیت، دچار اشتباه شدند و در پی همین اشتباه دوم، از زیر پرچم ولایت خارج شدند. پس ما هم اگر در تحلیل اشتباهات اصولگرایی در ماجرای انتخابات 92 دچار اشتباه دیگری بشویم، ممکن است به خطر خارجی گری دچار شویم.



ادامه مطلب

برچسب ها : ابوالفضل امامی, نقدی بر شبهات سوزنچی, شبهات خوارج, شبهات انتخابات 92, سوزنچی, ,
توسط : ولایتمداران |

قامت‌برافراشته در برابر انحراف
مبناي مشروعيت حکومت ديني

 مرتضي رضائيان

يکي ديگر از مواردي که جريان موسوم به اصلاح طلب در دوران مسؤوليت خويش بر آن تاکيد مي‌کردند، ناديده گرفتن مبناي ديني مشروعيت حکومت اسلامي بود؛ چه اين که آن‌ها با خلط ميان دو مقوله مشروعيت و مقبوليت هرگونه مشروعيتي را تنها برآمده از خواست مردم مي‌دانستند. براي مثال مهدي کروبي مي‌گفت: «مشروعيت فقط وفقط بر اساس راي مردم است. اگر راي مردم معيار نباشد، هيچ کس در حکومت ديني و جمهوري اسلامي مشروعيت ندارد.»(1)

 



ادامه مطلب

برچسب ها : علامه مصباح, انحراف, مبناي مشروعيت حکومت ديني, مرتضي رضائيان, ,
توسط : ولایتمداران |

قابل توجه مدعيان اصلاحات

اخلاق انتخاباتي را از اصول گرايان ياد بگيريد

 قاسم روان‌بخش

در تحليل و مقايسه انتخابات رياست جمهوري سال‌هاي 76، 84، 88 و 92 درس‌هاي متعددي وجود دارد که براي آينده کشور و جريان‌هاي سياسي مفيد است:



ادامه مطلب

برچسب ها : قاسم روان‌بخش, اخلاق انتخاباتي اصول گرايان, مدعيان اصلاحات, اصول مردم سالاري, ,
توسط : ولایتمداران |

حرف رأي مردم چه بود؟

 علي شيرازي

يازدهمين انتخابات رياست جمهوري در روز جمعه 24 خرداد ماه 92 با شور و شعف وصف ناپذيري برگزار گرديد و ملت ايران با حضور 72.7 درصدي خود حماسه‌اي بزرگ را رقم زد. 36704156 نفر در اين انتخابات راي دادند و آقاي حسن روحاني از ميان شش نامزد انتخابات،‌ با 18513326 راي به عنوان هفتمين رئيس جمهور اسلامي ايران انتخاب گرديد.



ادامه مطلب

برچسب ها : حرف رأي مردم, علي شيرازي, ,
توسط : ولایتمداران |

هشدار نسبت به روش‌های جدید تبلیغی بهائیت

یکی از پژوهشگران فرقه ضاله بهائیت، نسبت به روشهای جدید این فرقه هشدار داد و گفت: مسئولین باید پس از شناسایی آسیبهایی که سبب نفوذ فرقه های انحرافی مثل بهائیت در بین جوانان و سایر گروه های اجتماعی شده، ابزارهای مقابله را آماده کنند چون منشأ بسیاری از این فرقه ها سیاسی است و اساسا این فرقه ها را برای سلطه یابی بر جهان سوم و کشورهای اسلامی طراحی کردند و امروز با شیوه ها و ابزارهای مختلف برخی جوانان ما را گرفتار می کنند.



ادامه مطلب

برچسب ها : روش‌های جدید تبلیغی بهائیت, عقاید انحرافی, ,
توسط : ولایتمداران |

کلید خوردن فاز جدیدی از تخریب ها علیه علامه مصباح یزدی در رسانه های زنجیره ای/ علامه بصیر فقط به علت "عمل به تکلیف شرعی" مورد عتاب دوست و دشمن قرار میگیرد! +سند

تمام مطالب مطروحه در این نوشتجات، پاسخ های مستدل و محکمی دارد که بسیاری از آن ها را شخص علامه مصباح در تبیین هایی که چه قبل و چه بعد از انتخابات و چه سال ها قبل درباره عمل به وظیفه و تکلیف شرعی و اینکه ما باید به تکلیف خود...

 



ادامه مطلب

برچسب ها : تخریب ها علیه مصباح, رسانه های زنجیره ای, تشتت اصول گرایی, روزنامه های زنجیره ای, آرمان, آفتاب و بهار, ,
توسط : ولایتمداران |

نکاتی درباره کابینه «شبه کارگزارانی» روحانی
نزدیک به دو ماه دیگر حسن روحانی دولت یازدهم را تشکیل خواهد داد و بر مسند ریاست جمهوری ایران خواهد نشست...
نزدیک به دو ماه دیگر حسن روحانی دولت یازدهم را تشکیل خواهد داد و بر مسند ریاست جمهوری ایران خواهد نشست. در طول این یک هفته از پایان شمارش آرا گمانه زنی های بسیاری در خصوص کابینه احتمالی وی مطرح شده است.



ادامه مطلب

برچسب ها : کابینه شبه کارگزارانی روحانی, دولت یازدهم حسن روحانی, ,
توسط : ولایتمداران |

نامه سر گشاده یک طلبه به آقای هاشمی

آیا تشبیه کروات به دُم خر آن هم در تریبون نماز جمعه، زبان مهربانی، تعامل و اعتدال بود؟/چندبار به منتقدینتان اجازه ی صحبت دادید؟
آنچه که حقیر را بر آن داشت تا این نامه را به محضرتان بنگارم، مطالعه ی پیام جنابعالی در قدردانی از ملّت ایران به خاطر خلق حماسه ی سیاسی بود. پیامی که هرچند به جا بود، امّا ...

 



ادامه مطلب

برچسب ها : نامه یک طلبه, نامه طلبه به هاشمی, تشبیه کروات به دُم خر, ,
توسط : ولایتمداران |

توصیه رهبر انقلاب برای "بگو مگوهای" پس از انتخابات "2خرداد"
خبرنامه دانشجویان ایران: 24 خرداد عرصه حضور 32 میلیون ایرانی بود که با حضور در پای صندوق های رای علاوه بر لبیک به رهبر انقلاب، "نه!" بزرگی به جبهه استکبار گفتند.



ادامه مطلب

برچسب ها : توصیه رهبر انقلاب, بگو مگوهای انتخابات, انتخابات 2 خرداد, ,
توسط : ولایتمداران |

حدادعادل:زمستان فتنه۸۸ گذشت و روسیاهی به زغال ماند/ روحانی به معاندان میدان ندهد

رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس گفت: زمستان فتنه ۸۸ گذشت و روسیاهی آن به زغال ماند و این بار ملت با پاسخ به فتنه گران از امانتداری نظام دفاع کرد.



ادامه مطلب

برچسب ها : حدادعادل, زمستان فتنه ۸۸, ,
توسط : ولایتمداران |
تحلیل نتایج انتخابات ریاست جمهوری یازدهم/1
پناهیان: ائتلاف فایده‌ای نداشت/ امام به ما یاد داد؛ باید از عمل به وظیفه خوشحال بود و به نتیجه کاری نداشت/ اتهام زنندگان تقلب با شرمندگی در انتخابات شرکت کردند

 

حجت الاسلام پناهیان گفت: همه باید از اینکه به وظائف خود عمل کردند خوشحال باشند و به نتیجه کاری نداشته باشند؛ این فرهنگی است که امام به ما یاد داده است. ما در برخی از عملیات‌ها رسماً شکست می‌خوردیم و شهدای زیادی می‌دادیم، اما نبریدیم و ادامه دادیم تا به این عزت رسیدیم. نیروهای انقلابی مطمئن باشند که حتماً حکمتی در کار است و مصالح عالیه را خدا می‌داند و بس. ما به نتیجۀ انتخابات راضی هستیم و اگر وظیفۀ خود را در انتخابات انجام داده‌ایم باید خیالمان از نتیجه راحت باشد... الان برای ما این مهم است که ببینیم وظیفۀ بعدی ما چیست. برای ما فقط باید انجام وظیفه مهم باشد و بس. من یقین دارم خدا دلگرفتگی نیروهای انقلابی را جبران خواهد کرد.



ادامه مطلب

برچسب ها : تحلیل نتایج انتخابات, تحلیل پناهیان, ,
توسط : ولایتمداران |

آیا هاشمی از مواضع 88 عذرخواهی خواهد کرد!؟
دموکراسی"به شرط چاقو"/از اتهام تقلب در انتخابات88 تا تمجید از سلامت انتخابات92/ دولت همان دولت؛ شورای نگهبان، همان شورای نگهبان؛ یکی تقلب شد یکی سالم است!
مردم وفادار و فهیم و متدّین جمهوری اسلامی ایران در روز 24 خرداد ماه به دنیا ثابت کردند که به‌هیچ وجه تحت‌تأثیر تبلیغات سوء داخلی و خارجی قرار نگرفتند و براساس درک و فهم بالا، به تکلیف خود عمل کردند.  اگر دشمنان جمهوری اسلامی ایران ذره‌ای انصاف داشته باشند، باید بپذیرند که ایران دموکرات‌ترین انتخابات دنیا را برگزار کرد و هیچ شبهه‌ای نمی‌توانند به آن وارد کنند."  اين اولين اظهارات اكبر هاشمي رفسنجاني بعد از پيروزي حسن روحاني در انتخابات است.



ادامه مطلب

برچسب ها : عذرخواهی هاشمی, مواضع 88 هاشمی, اتهام تقلب, انتخابات 88, تمجید هاشمی, سلامت انتخابات 92, ,
توسط : ولایتمداران |

از ادبیات تحکم آمیز فیشر و استراو تا ادبیات منفعلانه اشتون
پاسخ به شبهه‌ای که سه ماه پیش منقضی شد/ جدیت تیم مذاکره‌کننده ایرانی چگونه اشتون را به اعتراف واداشت!؟+فیلم

جدیت و زیرکی تیم مذاکره ایرانی در مذاکرات با شش کشور، به حدی بوده است که رئیس تیم مذاکره کننده را وادار به دفاع از خود در مقابل انتقادات رسانه‎های غربی مبنی بر فریب خوردن و بی نتیجه بودن این مذاکرات برای غرب واداشته است.



ادامه مطلب

برچسب ها : ادبیات فیشر و استراو, ادبیات منفعلانه اشتون, ,
توسط : ولایتمداران |

در دينداري چه كسي بايد شك كرد؟!
شاهكار خاموشي در ادبيات سياسي: ائتلاف 1+2به اختلاف نرسیده فقط اعضایش باهم رقابت می‌کنند!
 

آن روزی که مرحوم دهخدا، لغت‌نامه معروف خود را می‌نوشت، حتی در دورترین رویاهایش هم گمان نمی‌کرد روزی بیاید که مفهوم "ائتلاف" و "رقابت" توسط یک نفر، مترادف و هم معنی عنوان شود و خواستار "جدیت اعضای یک ائتلاف برای رقابت با يکدیگر" شود.



ادامه مطلب

برچسب ها : شك در دينداري, شك در دينداري قالیباف, ,
توسط : ولایتمداران |

نگاهی به اوج گرفتن سفرهای استانی دولت در بهار 92 و خاموشی دوباره آن
نتيجه بي‌توجهي به هشدار شش سال پيش رهبر انقلاب درباره سفرهاي استاني/ «كار خوبي» كه «خراب» شد

با روی کار آمدن دولت نهم خیلی از عرف‌های رایج و غلط مدیریتی در کشور کنار گذاشته شد و صفحه جدیدی از تاریخ کشورداری این مرز و بوم رقم خورد. یکی از این باورهای غلط تمرکز تصمیم‌گیری در پایتخت بود که با شروع «سفرهای استانی» در دولت نهم تا حدودی به حاشیه رانده شد.



ادامه مطلب

برچسب ها : اوج سفرهای استانی دولت, ,
توسط : ولایتمداران |

پاسخ رهبر انقلاب به یک خواسته انتخاباتی

خبرنامه دانشجویان ایران: «من یه چیزی خدمتتون بگم؛ اون موقع که انتخابات می‌رسه، هی تکرار می‌کنید که رهبری در چارچوب قانون اساسیه و از این به عنوان ژست برای بالا بردن رایتون استفاده می‌کنید، شما که این حرفا رو تکرار می‌کنید، چطوری این جا می‌گید رهبری بیاد از اختیارات فرا قانونی استفاده کنه؟ شما خودتون می‌گید که این اختیار رو نداره. چطوری شورای نگهبان و دستگاه‌های مجری و نظارتی رو کنار بذاره و خودش شورایی تشکیل بده؟! نه تو قانون اساسی و نه هیچ جای دیگه نیست، وقتی آقای خاتمی کاندیدا شد، ایشون اومد به من گفت که رهبری باید در چهارچوب قانون اساسی باشه، من گفتم حرف خوبی زدی ولی یک چیز و به شما بگم؟! شما رئیس جمهوری خواهی بود که بیشترین تقاضاها رو از من خواهی کرد، که از اختیارات فرا قانونیم استفاده کنم. آقای خاتمی بارها از من خواستند که از اختیارات فرا قانونی رهبری استفاده کنم و من گفتم که مکتوب کن. آقای خاتمی همه این‌ها رو مکتوب کرد که خواهش می‌کنم از اختیارات فراقانونی خودتون استفاده کنید. در بین رئیس جمهورها شخصی که بیشترین درخواست رو برای حل بحران‌ها از من داشت، ایشون بود. ولی در مورد ابطال نتیجه انتخابات، صلاح نمی‌دونم که از این اختیارات استفاده کنم، وقتی مکانیزم انتخابات از بین بره، برای حل و فصل بحث‌های سیاسی و انتخاباتی خودشون باید کف خیابون زور آزمایی کنن و محلی برای این که همه تمکین کنن روی یه مطلبی دیگه وجود نداره. امروز شما هستید، پس فردا یکی دیگه میاد می‌گه من این انتخابو قبول ندارم، این تصمیمی که این شورا حکمیت گرفت نباید انتخابات و مکانیزم‌های قانونیش رو زیر سؤال ببره که این باعث می‌شه انتخابات‌ها تو کشور از بین بره».



ادامه مطلب

برچسب ها : پاسخ رهبر انقلاب, پاسخ رهبر به خواسته انتخاباتی, خبرنامه دانشجویان ایران, ,
توسط : ولایتمداران |

از فتح خرمشهر در سوم خرداد 1361 تا فتح بغداد در سوم خرداد 1391/ مقاومت هسته ای در بغداد چرا جواب داد؟

کمیل نقی پور: در حالی که 30 سال از روز فتح خرمشهر توسط رزمندگان ایرانی می گذشت، مقاومت ایران این بار در موضوع هسته ای نتیجه داد.



ادامه مطلب

برچسب ها : فتح خرمشهر تا فتح بغداد, کمیل نقی پور, مذاکرات هسته ای بغداد, ,
توسط : ولایتمداران |


صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 34 صفحه بعد